Może spróbuje ;) 1 i 2 zawory podciśnienia, 3? 4 przepływomierz powietrza (czujnik masy powietrza) 5 EGR
Gruszka to nie tylko ma pracować ale ma być zaciągnięta do dołu.Jak nie to sprawdź podciśnienia i zawór turbiny.A czy turbo pompuje to nie wiem ale zdejmij węża to będziesz wiedział.Albo ściśnij węża a niech ktoś przygazuje.Obejrzyj wirnik chociaż od strony ssącej.
mam pytanie do fokusiarzy. Czy zawór podciśnienia: http://allegro.pl/zawor-podcisnienia-tur... po odkręceniu go od ściany grodziowej coś w nim grzechodze jakby było urwane - byćmoże to membranka która samoczynnie tam sięprzesuwa ale ewidentnie jest coś tam bycmoże urwane, czy tak powinno być?
No tak, zapomniałem że wlot powrotu z EGR jest już za przepływomierzem. Rurka dalej idzie tu: https://obrazki.elektroda.pl/6067501700_... Ale niestety nie mam pojęcia co to za elementy. Próbowałem szukać po katalogach (7zap) ale niestety bez rezultatów. Element z którego to się zsunęło wygląda jak zawór zwrotny podciśnienia, ale do...
Dobrze, że nie zakończyłem tematu, bo niestety krótko po naprawie znów zabrakło mocy. Tym razem już prosto do serwisu forda w Świdnicy. Diagnoza: uszkodzony zawór podciśnienia turbiny. Koszt diagnostyki, części i wymiany - 650 zł (sam zawór to ok. 350 zł). Po naprawie wszystko w porządku - moc jest.
Może zabraknąc wspomagania hamulca, więc niebezpieczne, jedź do sklepu i powiedz że potrzebujesz zawór zwrotny od pompy vacum do serwa + z wyjściem podciśnienia. Najlepiej weź w rękę i pokaż sprzedawcy.
Witam, potrzebuję zaworu zwrotnego podciśnienia "turbodoładowania" do w.w samochodu( jest to taki mały trójniczek) jeżeli ktoś by miał lub by znalazł by taki zaworek w necie to proszę o kontakt mail wraz ze zdjęciem e-mail: rogal182(at)o2.pl Z góry serdecznie dziękuję
Kolego u nas poprostu są inne samochody:) a dlaczego tak jest to napisz może do Forda bo czuje ze jestem za glupi na rozmowę z tobą i nie potrafię tego wytłumaczyć, niestety to nie ja pisałem soft do tego ecu:( Alee może jest jedna opcja kiedyś przyjedzie do ciebie jakiś fordzik bez mocy z napisem awaria silnika i ukaże się błąd świec wycinasz dpf zmienisz...
W tych silnikach często padają zawory sterujące kolektorem ssącym koło cewki po prawej stronie silnika. Ipc chyba? witam dzièki za pomoc trafiłeś w 10 -tke z tym zaworem pozdrawiam Dodano po 3 Wymiana zaworu podciśnienia koszt ok 50zł.
Pompka Vacum działa głównie dla serwa. Zawory zasila przez zwężkę, więc bez sprawdzenia manometrem nie wiemy nic. W dodatku niewielkie wahania podciśnienia wpływają na ciśnienie doładowania, ale nie generują błędów w tym silniku. Reasumując diagnostyka to nie tylko kilka parametrów z komputera.
Witam Ja ostatnio w swoim focusie wymieniałem rozrząd i także miałem wyciek - to niebezpieczne dla paska - cały był zalany, produkty ropopochodne uszkadzają gumę. Uszczelki jeszcze nie wymieniłem bo przetarłem wyciek szmatką i niedługo sprawdzę czy to na pewno z niej leci bo przeciek miałem jeszcze z rur (a dokładnie na opaskach) od podciśnienia z turbiny....
Focus 1.8TDDI. Słaby w całym zakresie obrotów. Turbina dmucha jak oszalała, wężyki podciśnienia całe i na miejscu. Wczoraj wyregulowałem wtryski i zero poprawy :evil: . Diagnoza nie wykazała żadnych błędów (normalnie koszmar). Pompa wtryskowa była 3 lata temu robiona w serwisie Bosch (wymieniono sterownik + kalibracja). Do tej pory chodził bez żadnych...
Witajcie, od pewnego czasu borykam się z problemami z FFIII 1.6 TDCi Econetic (77kW - 105KM), a przechodząc do sedna: problem pojawiał się raz na jakiś czas: błąd P2563:00 - skasowanie błędów pomagało (objaw raz do roku od ostatnich 3 lat). Ponad miesiąc temu podobny błąd kilkukrotnie się pojawił w ciągu 2-3 dni - wymiana zaworu N75, która pomogła na...
Jeżeli masz dokładnie taki sam reduktor to to co zaznaczone w kółku powinno iść do kolektora ssącego - ma być tam podciśnienie podłączone. Ten króciec nad nim to zawór bezpieczeństwa - nakładasz wężyk i puszczasz gdzieś pod auto - jak będzie zbyt duże ciśnienie na reduktorze to wyleci przez ten króciec. Ten grubszy na środku parownika to wyjście fazy...
Witam. Mam problem z autem. Focus MK II 2.0 TDCI. 230k Straciło moc, tak jak był bez turbo. Nie kopci na czarno nie dymi na biało. Układ dolotowy trochę zaolejony, ale myślę że bez tragedii jak na taką konstrukcje odmy. Brak błędu na desce. Ale jak podpoiłem kompa za pośrednictwem FORSCAN wyskoczył P2263, ale dopiero po zrobieniu testów. Co zrobiłem....
A więc tak, nie mogę sobie poradzić z focusem mk1 1.8tdci 115KM. Odpala tylko na plaka. Po odpaleniu na plaka, silnik chodzi dość ładnie nie wydaje żadnych dziwnych dźwięków, ma moc i jazda nim jest przyjemna. Po rozgrzaniu odpalał do momentu, aż wystygł. Przewody paliwowe sprawdzone, nie ma żadnych nieszczelności, czy jakiegoś przewodu zapchanego i...
focus podciśnienia zawór podciśnienia astra citroen zawór podciśnienia
komputer roweru stacjonarnego punto nierówno pracuje zewnetrzny czujnik temperatury
domofon podłączenie zapytaj sztucznej inteligencji
Lata sprzedaży nawigacji samochodowej Modecom MX4 Czy rekuperator Vaillant recoVAIR 350/3 ma złącze eBUS?