Albo urwane, luźne łopatki pompy wody, albo uszczelka pod głowicą.
Miałem w zeszłym roku podobne zjawisko i okazała się uszczelka pod głowicą.
Po takim remoncie może być wiele przyczyn ale głownie należy jeszcze raz sprawdzić ustawienie rozrządu a przy tym ustawienie zapłonu. Sprawdzić jak się zachowują dzwignie zaworów, czy jest kompresja. Są to sprawy proste i napewno je wykonałeś tylko, że są tam niuansy wktórą stronę krącić wałem itd. Dobrze jest wlać przez otwory na świece do każdego...
To chyba to https://obrazki.elektroda.pl/6654331900_...
Jest iskra?
Żadna wielka sprawa, albo zawór albo wypalona uszczelka pod głowicą, czapka w górę i wiadomo co dalej
uszczelka pod głowica
Aha. Głowica już na wierzchu, bardzo dobrze widać powody dymienia na uszczelce.
Na opakowaniu uszczelki pod głowicę też powinieneś mieć wszystko podane.
Objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą.
Mam taki pomysł aby sprawdzić ciśnienie czy aby wymiana uszczelki zakończyła się powodzeniem
Yhym, a skąd okopcenie przy uszczelce od głowicy ? Wydaję mi się, że to jest chyba największy problem ? czy się mylę ?
Miałem podobny przypadek ale w lagunie okazało się że lampka sygnalizowała uszkodzenie głowicy a konkretnie wydmuchana była uszczelka pod głowica. Wymiana uszczelki i planowanie głowicy pomogło.
Dzień dobry. Znajomy kupił forda mondeo z silnikiem 2.0tdci o oznaczeniu DW10F. Na początku miał z nim kilka przygód z racji mechanika który nie miał pojęcia o tych samochodach i trochę narozrabiał pod maską. Znajomy musiał zdjąć głowicę więc oczywiście poszła nowa uszczelka. Głowica nie była planowana, została sprawdzona i wszystko było z nią ok. Złożylo...
Zamontowałem przedłużkę do sondy lambda i problem już nie występuje. Wcześniej jeszcze robiłem remont silnika, ale to nie pomogło, m.in. nowa UPG, uszczelki kolektorów, regeneracja głowicy.
Zagłębiłem się w historie samochodu i okazało się że ktoś zmienił na za grubą uszczelkę pod głowicą.
Na 99% pęknięta głowica. Zakładając, że uszczelka została wymieniona poprawnie.
Witaj, a pompa chłodzenia wymieniona? Dlaczego była wymieniana uszczelka pod głowicą?
Poszła uszczelka pod głowicą,jak sprawdzić na którym cylindrze żeby nie wymieniać dwóch uszczelek. Ma może ktoś manual wyminay uszczelki pod głowica silnika 2.5V6
Np w wydmuchanej uszczelce pod głowicą.
Uszczelka pod głowicą.
Ale czemu masz brak sprężania. Na pewno nie od tej głowicy i uszczelki.
Na początek pasuje podłączyć tester i przejechać pod górę obserwując parametry. Zrobiłbym też test na uszczelkę pod głowicą
A płyn chłodniczy to przez co by sie dostawał? Uszczelka głowicy?
Robiłem już dwa fordy właśnie z tymi silnikami (efi) i najczęstrzą usterką była właśnie uszczelka pod głowicą jeżeli silnik już był przegżany to obstawiałbym właśnie uszczelke a drugą typową usterką nie dotyczącą twojego przypadku jest aparat zapłonowy wtedy auto traci na mocy tzn. silnik ma obroty jak by nic sie nie stało ale nie (ciągnie) w serwisie...
biały dym swiadczy o m in uszodzonej uszczelce pod głowica
Chodziło nam o Twój silnik i Twoje auto. Jeśli chodzi o olej to normalne, mało kto demontując wtryski dokręca szpilki trzymające pokrywę zaworów. Płyn może wyciekać albo z magistrali wodnej ( plastykowe węże) gdzie często się uszkadza w tym miejscu co pokazujesz a wymiana jest bardzo czasochłonna i kosztowna bo węże idą aż za silnik, lub tez z uszczelki...
A płyn chłodniczy nie ubywa? Uszczelka pod głowicą.
sprawdz czy węże robią sie twarde i czy cała chłodnica jest gorąca może być przyczyna w uszczelce pod głowicą
sprawdź czy wszystko jest dobrze podłączone,czy nie pozamieniane rurki od podciśnienia i kostki może ci co uszczelkę wymieniali źle podłączyli a może nie szlifowali głowicy i następna uszczelka walnęła
Jak twardnieją przewody to napewno jest uszkodzona uszczelka głowicy lub pęknięta głowica.
Tez tak sądze to na 100% uszczelka pod Głowicą
Nie ma się co kłócić. Dziękuje za rady od podstaw jak będę składał to już będę mądrzejszy. Kolego mam jeszcze pytanie czy trzeba po raz kolejny robić szlif głowicy ? i dać nową uszczelkę sądząc, że głowica była z odpowiednią siłą skręcana. Myślę, że bez uszczelki się nie obędzie ale chodzi o samo planowanie bo to już było robione 2 razy.
przyczyną takiego zabarwienia spalin jest olej lub woda w komorze spalania czyli pierścienie albo uszczelka pod głowicą
Więć zostaje uszczelka lub głowica.
Takie coś świadczy o zapowietrzonym układzie chłodzenia-po prostu robi się korek parowy o temperaturze większej niż temperatura cieczy. Może i problem z uszczelką pod głowicą?
uszczelka pod głowicą , ubywa tobie płyn?
A skąd ta woda To raczej płyn z chłodnicy więc nie mogło zamarznąć. Płyn w oleju to typowy objaw przepuszczającej uszczelki pod głowicą.
Wentylatorami steruje ECU. Podepnij sie diagnoskopem i zobacz czy zalacza obydwie predkosci i przy jakich temperaturach? Czujnik temperatury co pokazuje? Skoro wszystko sprawdzone, to pozostaje uszczelka pod głowica.
"wygięta" nie jest, Gdyby była wygięta, to nawała by się albo do wyrzucenia, albo do kompletnej obróbki. Nie ma sensu zakładać jak była ściągana na uszczelkę,chyba że była ściągana z innego powodu to by można było odpuścić szlifowanie. Jakaś nowa filozofia widzę. Głowicę zawsze po zdjęciu sprawdza się pod kątem niepłaskości - służą do tego albo liniały,...
Autko naprawione uszczelka pod głowicą wymieniona ,śmiga elegancko.
Jeżeli olej masz w zbiorniczku z płynem to uszczelka pod głowicą poszła.
Tak w ogóle to zawsze bez wyjątku pięknie zapalał gdyby nie to dymienie to bym dalej jeździł i się nim cieszył. A co oznaczają ząbki na uszczelce pod głowicą?
Witam problem polega na tym ze mój ford kopci mocno na bialo i ewidentnie czuć spalanie płynu z chlodnicy mechanik wymienił uszczelkę pod glowica i dalej ten sam problem co może być jeszcze?
Uszczelka pod głowica koszty sam ocen.
Witam, widzę że kolega dysponuje danymi naprawczymi do tego silnika (T7CE), nie znalazłaby się tam jakaś informacja nt. doboru uszczelki pod głowicę - (przedział wystawania tłoka - grubość uszczelki)? Za wszelką pomoc z góry dziękuje.
Tak głowica sprawdzona na szczelność (pełny pakiet), a po diagnozie żadnych błędów.
Jaka uszczelka założona, jaka była przed naprawą? Ile zebrana głowica?
Ta oczywiście Ja powiedziałbym że masz dziurę pod głowicą i nic te wymiany płynów nie pomogą . Układ stale się zapowietrza i nie ogrzewa silnika . 1 Zapal silnik 2 lekka przegazówka niech pochodzi ..tak z 4 minuty 3 wyłącz 4 sprawdź gumowe węże czy są napuchnięte 5 delikatnie powolutku próbuj poluzować korek od zbiornika wyrównawczego płynu chłodzącego...
Sprawdź czy nie masz gdzieś wycieku płynu chłodniczego, jeśli nie i faktycznie ci ubywa płynu skontroluj poziom oleju w silniku czy go nie przybywa. Ewentualnie kup prosty test na sprawdzenie uszczelki pod głowicą.
Sprawdź czy złączka czujnika nie ma skorodowanych styków, czy kable są ok, czy sygnał z czujnika dochodzi do komputera, może masa/plus do czujnika być słaba Jeśli płyn czysty i silnik się nie gotuje przy ręcznym włączaniu wentylatora np przyciskiem klimatyzacji to nie czepiał bym się uszczelki pod głowicą
Masz taka maź mniej więcej koloru kawy z mlekiem? To masz uszczelkę pod głowica do wymiany.
Witam. Mam problem z autem Ford Transit 2,5 Td . Po przejechaniu około 100 km zakopcił dużą ilością białego dymu.Po tym już go nie uruchomiłem. Czy jest to problem z turbiną czy z uszczelką pod głowicą. Za wszelką pomoc dziękuję.
Witaj. Zdobyłeś może ten schemat?
kolo. gaz jak za marznie to "nie idzie"masz za mało wody w instalacji skoro szron ją do padł. Jesli ubytki wody sa nigdzie nie widoczne to moze byc uszczelka pod głowicą
Tu dalszy ciąg. Są tu dwa zdjęcia wlewu oleju widać lekki szary nalot ale płynu nie ubywa ani kropli...więc może profilaktycznie uszczelkę wymienić pod głowicą?.
Sprawdź szynę danych, to takie zaplecione razem przewody.
jest tak ze, przy otwartym korku od zbiorniczka nie łapie temperatury ale kiedy zakrece i przejade kawałek to łapie.A czy przy walnientej uszczelce pod głowica pracowałby na wszystkie cylindry normalnie??. przed dłubaniem przy termostacie, przy otwartym korku w tych cienkich przewodach tak jakby coś kipiało(powietrze w płynie),a wiatrak chodił cały...
Spotkałem się z dokładnie takim samym problemem w Focusie. W moim przypadku uszkodzeniu uległa uszczelka między głowicą a kolektorem wydechowym.
Najpierw zakładasz na kolektor i wciskasz czy w gniazdo głowicy i wciskasz kolektor.
koledzy ogólnie rzecz biorąc to niebieski dym=olej, biały dym=płyn chłodniczy!! wtrysk to czarny dym. samochód zimny zawsze dymi, bo to para wodna z układu wydechowego, i dopóki nie wyparuje to będzie biały dym. jak samochód nie kopci po nagrzaniu to nic mu nie jest. jeżeli ciepły samochód dymi na biało to może to być uszczelka pod głowicą.
Chłodnica była ,,planowana" ? Objawy wskazują na uszczelkę pod głowicą lub uszkodzona pompa wody.
Jedź do mechanika. Albo uszczelka pod głowicą, albo on znajdzie co.
Czy ktoś wie jak z dostępem do wszystkich śrub by odkręcić kolektor wydechowy- i co jeszcze muszę zdemontować by uszczelkę zdemontować i założyć. Samochód mało jeździ ale czy może być coś wypalone w głowicy??
Czytam komentarze i coś mi nie pasuje. Skoro woda gotuje się pomimo poprawności działania układu chłodzenia i nowej chłodnicy to nie wiem czy chodzi o kamień. Ja podejrzewałbym nieszczelność (pęknięcie) np głowicy lub tulei cylindrowej. Rozumeim, że wymienino uszczelkę głowicy poprawnie.
Byłem przekonany że ten skrzeczący dźwięk wydobywa się przez korek zbiornika wyrównawczego, niestety to nie to gdyż odkręciłem korek na zimnym silniku i skrzeczenie nadal było. Zauważyłem natomiast jedną małą tłustą plamę na powierzchni płynu chłodzącego. Uszczelka pod głowicą?
No a zakładając, że chce się wymienić uszczelkę pod głowicą i musi się wszystko zruszać to jak to potem ustawić?
Witam Podjąłem się wymiany uszczelki pod głowicą w FORD Mondeo 2005 rok 1.8 benzyna z przeróbką na GAZ. 16 zaworowy Prosze o fachową pomoc w odpowiedzi na pytanie z jaką siłą w ; nm powinienem dokręcić tą głowice? Prosze o możliwie szybką odpowiedz?
Bo przez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą tworzy się poduszka powietrzna w układzie chłodzenia i nie przepycha płynu przez nagrzewnicę.
dzięki to były świece Dodano po 4 mam jeszcze jeden problem mam mały wyciek płynu chyba z pod uszczelki głowicy Czy orientuje się ktoś jaki jest koszt wymiany uszczelki reszty co za tym idzie czyli sprawdzenie głowicy itd...
Nie ma wycieków na zewnątrz to nic innego jak przegląd głowicy silnika w tym oczywiście wymiana uszczelki
Jeśli zmieniałeś uszczelkę pod głowicą powinieneś mieć napisane na tej kopercie co dostałeś.
Jak nie uszczelka to głowica lub blok pęknięty, rozbieranie silnika Cie nie ominie.
Ja bym zmierzył prąd oraz napięcie bezpośrednio na rozruszniku podczas kręcenia ' z oporem'. Bo albo rozrusznik nie dostaje wystarczającej ilości prądu albo coś stawia nadmierny opór. W jakim stanie jest silnik? Zwróć uwagę na ciśnienie sprężania poszczególnych cylindrów (uszczelka pod głowicą) - miałem przypadek dziwnego zachowania rozrusznika przy...
Oby nie, ale może uszczelka pod głowicą i płyn "gasi" iskrę. Płunu nie ubywa ?
No to może pora zrobić test uszczelki pod głowicą (Co2), jeszcze raz sprawdzić silnik pod kątem nieszczelności w dolocie
Świece obowiązkowo droższe i nowe przewody. Skontroluj też wtyczkę cewki zapłonowej (3 kable) które lubią się urwać i powodować takie problemy. Zanim wymienisz cokolwiek zleć sprawdzenie uszczelki pod głowicą oraz ciśnienia sprężania poszczególnych cylindrów.
Jakiś czas temu mierzyłem się z takim samym problemem. Taniej wyszło Wyremontowanie starego silnika. Zrobienie samej pompy wyszło 900 złotych , i silnik i wtryski wyszedł 6500 , 1500 wyszła robota . Tutaj kupujesz silnik i na dobrą sprawę jeśli coś się zdarzy np 2 tyg po montażu to finansowo jesteś nieźle w plecy. Jeżeli trafisz do fachowców myślę ,że...
Miałem ten sam problem... wymieniłem uszczelki na tłoku podnosnika, wszystkie o-ringi które mozna bylo zdemontować po zdjeciu głowicy i trzyma
witam do sprawdzxenia pompa paliwa, wtryskiwacze i uszczelka pod głowica przy okazji sprawdz tez filtry powietrza i paliwa w ,ktorym moze byc brud jak sie nagrzeje silnik odkrec korek zbiorniczka wyrównawczego i sprawdz czy bedzie duze cisnienie i czy po odkreceniu bedzie czuc spaliny w plynie chłodzącym tez mialem podobna sytuacje i okazało sie ze...
Ja na twoim miejscu bym ją zdjął głowicę i dał do szlifierza. Uszczelkę spod głowicy też bym przy okazji wymienił.Tanio może nie będzie ale jak na pasku się oszczędzało...
Mam Forda Focusa 1.6 1.6V.Gaz.STAG300plus+Lubryfikator. Podaczas(na gazie przejechałem juz ok 600km) jazdy zauważyłem, że wzrasta mi temperatura (podczas szybszej jazdy ok 140-160). Po chwili spada i załącza się wentylator wymieniłem już termostat i płyn chłodniczy. Na jałowym biegu, żeby sie załączył wentylator trwa ok 40min i nie wiem jaka jest przyczyna...
Albo padł termostat, albo padła uszczelka pod głowicą. Sprawdź jak wygląda olej i korek do wlewu oleju na silniku. Jeśli na korku masz maź, to prawdopodobnie padła uszczelka. Czy ogrzewanie jest sprawne ?
witam!Dziękuje za pomoc ale z tego co się okazało to poszła mu uszczelka spod głowicy. Dziekuje za pomoc i rady!!!pozdrawiam
Witam czy znalazł Pan przyczynę wrzucania płynu, mam taki sam objaw głowica po regeneracji nowa uszczelka a płyn dalej wyrzuca, będę wdzięczny za pomoc
zmierz kompresję, możliwe, że pierścionki się kończą, możliwe, że uszczelka pod głowicą, rozrząd też można na wszelki wypadek skontrolować.
Po wymianie uszczelki podgłowicą i sprawdzenie wymiennika ciepła problem nie znikł olej w wodzie ? Prosze o wskazówki innych uszkodzeń (głowica planowa i sprawdzania ford connect 1.8 DTTI 2005)
Wymienić uszczelkę i na wszelki wypadek śmignąć tam gdzie trzeba dodrym silikonem np. Victor Reinz Dodano po 5 Szczególnie, że ma niewiele do stracenia, głowica kilkaset złotych, a uszczelka kilkadziesiąt. Robiłem takie przypadki, ale w Fordach Mondeo mk.I i mk.II. To pewnie ze względu na ich wiek.
a to na pewno jest olej czy płyn na świecy??? Bo jeżeli jest płyn to mogła uszczelka pod głowicą puścić, ale żeby ocenić to trzeba sprawdzić??
Jeśli się przegrzał 3 razy to może uszczelka pod głowicą poszła.Sprawdz jeszcze czy węże idące do nagrzewnicy są gorące
Kolego może poszła uszczelka pod głowicą, zrób test na obecność spalin w układzie chłodzenia no chyba że głowica strzeliła
Prawdopodobnie padła uszczelka pod głowicą czyli czeka ją wymiana + planowanie głowicy, ale trzeba z tym jechać do jakiegoś dobrego mechanika.
Ok gazu już nie mam od przedwczoraj tylko tym panie kolego nie da sie jezdzić grzeje sie wywala płyn a nie chce uszkodzić uszczelki pod głowicą o ile to nie jej robota
Witam! skoro wszystko pozakładałes jak należy oprucz tej zgubionej zawleczki ,to nie należy łączyc tych awari. Sprawdz układ chłodzenia - poziom cieczy -wentylator chłodnicy zwruć uwagę na cisnienie w układzie chłodzenia na zapalonym silniku czy nie rosnie ( bombelki powietrza w zbiorniku wyrównawczym- uszkodzona uszczelka pod głowicą ) pozdrawiam serdecznie.
Witam. Ford Escort jest po wymianie uszczelki pod głowicą i od tego czasu gaśnie cały czas na niskich obrotach i ciągle się wyładowuje akumulator, alternator jest na 100% dobry. Jakie części mam kupić, jaki jest ich koszt i co powoduje te usterki? Bardzo proszę o pomoc, gdyż auto jest moim pomocnikiem w pracy a teraz stoi i nie mogę zarabiać pieniędzy....
sama uszczelka koszt ok 90 zl z dobrej firmy
Jak dla mnie to padła uszczelka pod głowicą lub pękła głowica. Podjedź do warsztatu samochodowego gdzie mają sondę do wykrywania spalin w układzie chłodzenia.
Kupiłem uszczelkę pod głowicę i na niej podane są inne wartości momentów niż podane w tej serwisówce. Których wartości się trzymać?
... albo 2,4 stówki na 3 lata. Ale jestem zacięty i znajdę dziurkę Nabijacze są jednak zainteresowani nabijaniem, bo takie szukanie to jest jednak meczące. Jak to jest z tym kontrastem znalazłem zieloną plamkę w UV przy uszczelce głowicy sprężarki od dołu.
Witam. Robię właśnie taki ciekawy silniczek 2.7 HDi V6 DT17BTED4, który powstał w ramach wspólnego projektu przez inżynierów Jaguara/Ford i PSA Peugeot/Citroen. Niestety wydmuchało uszczelki pod głowicami. Głowice oddane do sprawdzenia (są szczelne) i planowania (zebrane 0,025) Moje pytanie jest takie? Jakiej grubości uszczelkę teraz zastosować? Na...
uszczelka głowica deutz uszczelka głowica passat felicja uszczelka głowica
instrukcja drukarki samsung mostek graetza prostownika konica minolta drukuje
monitoring zewnętrzny kamery excel cennik automatyczny
Niedomykająca się tylna klapa telefonu mPhone - przyczyny i rozwiązania Prostownik dwupołówkowy z odczepami transformatora