To zrób test jak Ci te bąbelki idą. Może głowica pęknięta i dmucha jak się dobrze rozgrzeje.
To może być tak że spaliny dostają się do układu chłodzenia, czyli uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica albo cylinder.
Pęknięta głowica to chyba norma w nissanach...miałem ten sam silnik w primerze P12-pęknięta głowica.Szukaj nie popekanej używanej.
Głowica jest do zespawania. A co do korbowodów to wydaje mi się, że nie powinny być w żaden sposób wygięte. Główka korbowodu musi być równoległa do stopy. Nie znam aż tak dokładnie tego silnika, ale nie przypominam sobie, żeby był wygięty korbowód. To raczej będzie zużycie. Pewnie dostał ostro "po garach". :wink:
to może też być objaw niesprawnego zawory ciśnieniowego w korku, jesli ciśnienie w chłodnicy przekracza wartośc krytyczną nadmiar płynu jest odprowadzany do zbiorniczka wyrównawczego. Wypływ płynu przy gorącym silniku to normalna sprawa, układ chłodzenia jest ciśnieniowy, gorzej jak po otwarciu korka nic się nie dzieje - wtedy układ jest nieszczelny....
Uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica, zakładane te same po remoncie czy wzięte inne na wymianę? Założone zostały te same głowice . Jak można sprawdzić która to głowica może być uszkodzona bez odkręcania wszystkich ? Niestety bez demontażu wszystkich głowic nic się nie dowiesz .
A co się stało z tą pękniętą głowicą? Na podstawie niej, można by było lepiej coś doradzić.
Ja miałem podobną sytuację, ale u mnie była pęknięta głowica. Między zaworem a świecą, i to na dwóch cylindrach. Ale jak twoja głowica była sprawdzana na szczelność to może uszczelka wadliwa lub niepoprawnie zamontowana.
Uszczelniacze to tylko od oleju uszczelniają a nie od kompresji. Któryś zawór się nie domyka, lub gniazdo wypalone, ewentualnie pęknięta głowica w okolicach 1 cylindra.
głowice ściągnie i zmierzy gmp tłoków ,czasami na oko widać .Jeszcze sprawdz kolor ropy w zbiorniku czy nie jest czarna z olejem ,jak jest to nie jest głowica pęknięta tylko tandem pompa do wywalenia . Tutaj w serwisach tak czytali technicial solution że ściągali głowice i dawali do sprawdzenia ,a problem był w tandem pompach o którym wszyscy wiedzą...
Jakie są objawy tego że pękła ???
O ile go nie przegrzałeś to raczej uszczelka , w innym wypadku może być pęknięta głowica do kanału wodnego i też będzie sadzić . Dobrym testerem jest własna nagrzewnica , bo się zapowietrza i nie grzeje . :|
Można wysnuć wiele teorii ale bez jakikolwiek czynów nic z tego nie będzie... ;) Oprócz pogietych zaworów mogą być popękane prowadnice zaworów, pęknięta głowica itd
Nie chcę Cię straszyć ale to może być pęknięta głowica chociaż mogło się zacząć od uszczelki, jeśli ubywało płynu to mogłeś ją przegrzać.
Wygląda na przegrzany silnik, sprawdź ciśnienie w cylindrach, uszczelka do wymiany, może głowica krzywa lub pęknięta wtedy trzeba spawać i splanować, ale to już naprawa warsztatowa.
Albo mechanik plecie głupoty albo ty coś przekreciłeś. Uszkodzona usczelka albo pęknięta głowica nie jest wstanie zablokować odpalania. Tylko jakby się nalało do cylindra i pech chciał że akurat jak stał w suwie pracy lub ssania ,wtedy jest tzw hydrolock czyli zablokowanie wału bo nie jest wstanie sprężyć cieczy. Ale wtedy wał stoi deba ( w jedną stronę)....
Znajomy mechanik powiedział, że może to byc właśnie jedną z przyczyn i wymieniłem termostat i czujnik temperatury Znajomy mechanik jeżeli oglądał samochód, powinien wiedzieć na pewno, czy termostat jest przyczyną. I po wymianie widać nic się nie zmieniło temperatura wody przekracza 100 stopni, a wiatrak się nie włącza - gotuje się silnik. I nie będzie...
W zależności jaki masz model 5.55 ( literka ) ? Są głowice plastikowe i metalowe. Różnią się konstrukcją zaworków ciśnieniowych. Jeśli masz metalową głowicę to prawdopodobnie albo zaworek się nie domyka na skutek brudu czy zużytej uszczelki lub osłabiona czy względnie pęknięta sprężyna zaworka. Części z powodzeniem kupisz w serwisie Karcher. Jeśli głowicę...
tam są pompowtyskiwacze. Jeśli się mylę niech ktoś mnie poprawi. Zgadza się - tam są pompowtryskiwacze. Wiem, że głowice tego typu silnika mają tendencje do pękania ale taki zbieg okoliczności. Zastanawia mnie też ta rdzawa maź między 1 i 2 cylindrem Najprawdopodobniej jednak pęknięta głowica = do sprawdzenia. Maź owa, to najprawdopodobniej mieszanina...
Teraz to już ciekawe!Jeśli nie podcieka od czegoś innego a tam chyba nie ma raczej z czego,to może być pęknięta głowica od któregoś z kanałów smarnych do tego"gwizdka",co raczej mało prawdopodobne.Może cieknie gdzieś spod cylindrów a wentylator wydmuchuje akurat w tym miejscu?Może coś jeszcze wymyślę to spróbujemy poradzić.
Postaraj sie jak bedziesz kupował nowy termostat to sprawdzić go domowym sposobem czy działa zalać go gorącą wodą w jakieś misce bo nieraz są fabrycznie wadliwe ja musiałem wymienić aż trzy ale jak to nie pomoże to niestety kolego ale to może być jednak głowica ale nie koniecznie pęknięta może ją tylko zwichrowało umnie też sie zagrzał i głowica sie...
Jeśli plastikowa (tuleja-panewka) nie jest pęknięta sprawdź, czy głowica termiczna prawidłowo pracuje na sprężynach, bo że nie jest dociskana do wałka to pewne. Czasem wystarczy nią poruszać i jest ok. Sprawdź też, czy ta plastikowa tuleja jest prawidłowo założona. Nawet gdyby była wytarta, to sprężyny powinny docisnąć głowicę do wałka.
Trzeba posprawdzać ciśnienie na wszystkich cylindrach bo pewnie pęknięta jest któraś tuleja skoro głowica i uszczelka jest sprawna .Czy sprawdzana była dokładnie głowica bo zdarza się ,że pękają.Wymiana silnika na inny typ wiąże się z wymianą komputera bo inne są parametry sterowania.
Mam pytanie do psooya (fajny nick) - czy pęknięta głowica mogła być spowodowana przez niesprawną instalację lpg oraz czy teraz mogę jeździć bez ryzyka, że to wystąpi ponownie (oraz ewentualnie jak zmniejszyć to ryzyko). Dzięki z góry! Jak najbardziej, uboga mieszanka na danym cylindrze podnosi temperaturę w danym cylindrze (komorze spalania) co może...
Cześć wszystkim. W dalszym ciągu problem z 2.0 TDI PD 2006. Zapowietrza mi się cały czas, przejadę kawałek gaśnie , ciężko go odpalić , jak odpali to już pojadę ale jak zgasze i znów zapale to samo. Pompa w baku podmieniana, vacuum, filtr też, płyny nie uciekają ani nie mieszają. Przy odpaleniu puszcza bąka na biało potem nic. Jakieś pomysły co to może...
W tym silniku, to w zasadzie wszytko :D Ale jeśli ścigasz głowicę, to stan gniazd i czy nie są obluzowane. W maluchu potrafiły wypaść :D czy głowica nie jest popękana. Często jest pęknięta w najcieńszym miejscu miedzy gniazdami. Ale akurat to nie jest usterka dyskwalifikująca. Stan zaworów, czy nie wyklepane. Jeśli już zdjąłeś głowicę i zawory, to dobrze...
Czy serwis sprawdził ciśnieniowo głowice? Często jest tak że omijają ten pkt. remontu silnika. W najlepszym przypadku - rozszczelnienie układu gdzieś na wężach, rurkach. Może być pęknięta chłodnica. Płyn odparowuje w lekkich ilościach przy nagrzanym silniku i ciężko jest bez warsztatu znaleźć miejsce skąd. W najgorszym układzie będzie głowica lecz przed...
Na górze głowice z lewej strony masz EGR a przed nim w głębi silnika masz chłodnice EGR. Dochodzą do niej dwa węże 18mm. Uszczelka padła bo albo była pęknięta głowica albo coś spaprali (a że głowica duża to sporo rzeczy mogło pójść nie tak). Temperatura ok nie ma skoków.
Hej, Ostatnio pękł mi wał korbowy, więc mechanik wymienił tak : wał, panewki główne i korowe i napinacz. Przejechałem 500 km od wymiany i silnik kompletnie zdechł- tj delikatnie zaczął stukać podczas jazdy ale tak leciutko, tracił na mocy- jakby się ślizgał dodając gazu. Potem zjeżdżając na pobocze hałasował mocnej i zgasł. Przy próbie odpalenia ledwo...
Witam, napisałem przeciesz ceny głowicy nieuzbrojonej 2200zł firmy AMC, głowica uzbrojona też AMC 3200zł ,a głowica kupiona w ASO VW uzbrojona\kompletna kosztuje 3600 zł jak oddam swoją starą. Mam na nie gwarancje na 24 miesiące. Jeżeli mam dać powiedzmy 1000 zł za spawanie sprawdzanie znowu spwanie i tak wkółko zależy jeszcze jak i gdzie popekała to...
Może być uszkodzona chłodnica oleju , uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica .
Jeśli silnik nie posiada podgrzewanej podstawy filtra paliwa czynnikiem chłodzącym to stawiam "optymistycznie" pęknięta głowica. Genialne, powtórzę widziałeś ten silnik chociaż raz. Jeden jedyny raz. To CR rurka paliwa przykręcona do wtrysku. A sam wtrysk przechodzi przez rurkę z którą się nie styka. A z nieszczelności to tylko olej może polecieć na...
U mnie wypadania zapłonu niema ale wydmuchało uszczelkę pod głowicą albo głowica pęknięta , dalej jeździ ale tak do 6km nie dalej i niema ogrzewania .Z uwagi na zły stan zaworów wydechowych , kupiłem używaną głowice M16A z liany - pomiar luzów wygląda obiecująco ale ją rozbiorę i po docieram zawory , bo po zalaniu benzyną wydechowe na 2 cylindrach przepuszczają...
Jeśli uszczelka jest w całości, nie "przycięta" podczas składania to pęknięta jest głowica zaworowa, i nic się nie da z nią zrobić, tylko wymiana. Jest dostępna jako nowa część lub używka w sieci, zaworki wewnętrzne jeśli są dobre to do przełożenia do używki. Zewnętrzne grzybki są zgrzewane, jako część zamienna występują z czerwonymi zawleczkami do...
Czyli około 200 powinno być. Trochę się boje kupna czegoś co nie działa. Przezwojenie silnika nie powinno być problemem. Mam takiego znajomego który się tym zajmuje i co mu nie zawiozę to jest przewinięte. Najbardziej się boje ze będzie uszkodzona mosiężna głowica a to już są konkretne koszty. Chyba że to się nie zdarza? Chyba odbiór osobisty? Pomimo...
Witam. Dziś udało się ściągnąć głowicę z silnika co wbrew pozorom nie było łatwe bo nie chciała zejść z szpilek no ale po 1 godzinie meczarni zeszła. Cylindry te znajdujące się najdalej od pompy wody w stanie idealnym, cylinder ten najbliżesz pompy centralnie w środkowym położeniu i stoi a w nim woda pomieszana z olejem. Wyczyszczenie, wydmuchanie,...
Pęknięta głowica
Witam Pękła mi głowica w karcherze 270 przy jednym tłoczku - pęknięci jest minimalne ale woda leci. Co prawda karcher chodzi i da sie normalnie myc nim ale z boku leci woda. Czy da sie czymś skleić plastykowa główcie? Jakiś mocny klej - może jakiś inny sposób?
No to chyba normalne że zapala się kontrolka skoro w zbiorniczku nie ma płynu bo tam jest czujnik poziomu. Mechanik zlokalizuje przyczynę, w optymistycznej wersji UPG, gorzej jak głowica pęknięta a umowa KS z Niemcem którego na oczy nie widziałeś.
Po próbie szczelności okazało się że głowica jest pęknięta w miejscu przykręcania szpilki do bloku na 3 cylindrze na wydechu. Czy są jakiekolwiek przesłanki że tamtędy może dostawać się olej do układu chłodzenia ?
Tam na 99% siedzi głowica laserowa Sanyo SF-P101N. Trzeba dla pewności kupić jeszcze taśmę flex 16 pin. Głowica i taśma są tanie, można kupić na all... Jak nadal będzie to samo to: Możliwości braku świcenia lasera jest kilka: Zużyta głowica, pęknięta taśma flex łącząca głowicę z elektroniką, albo uszkodzenie na samej płytce z elektroniką CD co wymaga...
Nieszczelny korek. Wydmuchana uszczelka pod głowicą. Pęknięty blok silnika. Pęknięta głowica. Jeżeli korek jest sprawny, a węże są twarde, to znaczy, że w układzie chłodzenia jest za wysokie ciśnienie. Powodem może być którekolwiek z powyższych.
Witam. Problem z Manem F 2000, mianowicie nie pali na jeden cylinder. Ale co mnie zastanawia to powietrze w powrocie paliwa w zbiorniku. Widać jak idą bąbelki powietrza. Jest opcja że może być pęknięta głowica i przedmuch powietrza z Komory spalania przedostaje się do powrotu paliwa? Kanał powrotu jest właśnie w głowicy. Jeśli ktoś przerabiał taki problem...
Skoro samochód więcej stał u mechaników niż jeździł to oddaje się go na złom a nie wciska innym... A jak inny lubi majsterkować ? I chce taki kupić, tanio do zabawy to zabronisz mu ? Mógł coś podejrzewać, nie sprawdził tego Skąd taka wiedza ? Może był u mechanika a ten mu powiedział "panie jak płynu ubywa, to może być wszystko np. głowica, pęknięty...
Może masz jakieś mikropęknięcie głowicy albo bloku jak jest to 3.0 to zapewne V więc Gliwice będą 2 miałem podobny przypadek w Subaru kiedyś jedna głowica była pęknięta
Ludzie pęknięta głowica i wszelkiego rodzaju nieszczelności odpadają. Zmień ten korek i zobacz co się będzie działo. :D
Aha no to teraz wiem dlaczego mi ubywa tego płynu:) Czyli pewnie głowica pęknięta czy uszczelka bo olej to sprawdzałem i nie zmienił koloru
Jeżeli będzie rosło ciśnienie w układzie chłodzenia , to może być uszkodzona uszczelka pod głowica lub pęknięta głowica , ale jest i druga opcja że wywala płyn przez wydech a ciśnienie w układzie chłodzenia jest w normie , wówczas pęknięcie głowicy pojawia się na wydechu , [ w kolektorze ] poza zaworem wydechowym . Pozdrawiam Zbigniew
Uszczelka pod głowicą , pęknięta głowica lub blok. Oleju nie przybywa?
Skoro podstawowe rzeczy już sprawdziłeś to zostały Ci już pęknięta głowica i krzywy blok . Bywa tak że kręcisz się po miejscu i nic się nie dzieje , ale wyjedziesz na autostradę i płynu brak . Trzeba sprawdzić głowice na szczelność , ale na gorąco . Blok najlepiej wysmarować tuszem (lub czymś podobnym) i przyłożyć na całość szybę i będziesz widział...
zgadza się: 1. uszczelki głowicy 2. zaślepki głowicy 3. oringi tulei w skrajnych przypadkach 4. pęknięta tuleja 5. wżera w korpusie bloku na uszczelnieniu tulei 6. pęknięta głowica lub blok silnika
Jeśli w zbiorniczku nie robi się maź, a głowiczkę sprężarki masz nową to zostaję Ci zdjęcie głowicy. Możliwe przyczyny 1. Głowica pęknięta lub krzywa - do sprawdzenia na szczelność i planowanie 2. Skorodowana uszczelka pod głowicą 3. Pęknięta tuleja (jeśli są mokre).
Kolego to nie maluch jak tego nie robiłeś to możesz narobić sobie problemów każda ingerencja w rozrząd (również ze ściagnięciem głowicy) wiąże się z ponownym ustawieniem rozrządu zapłonu itd nie polecam osobą które tego nie robiły ale w każdym razie powodzenia na błędach człowiek najlepiej się uczy. A odnośnie sedna sprawy albo uszczelka pod głowicą,...
Witam cię kolego słuchaj na początek zrób test na szczelność głowicy i zawartość co w układzie chłodzenia.Jeżeli tu nic nie okaże się to najwidoczniej masz go bardzo zapowietrzonego bądź gdzieś nie ma obiegu i w tym przypadku trzeba pokolei wszystko sprawdzać węże, chłodnica. A jak na teście coś wyjdzie to albo głowica pęknięta albo sama uszczelka bądź...
Witam. Kupiłem myjkę, w której okazało się, że była pęknięta głowica pompy. Pęknięcie przebiegało między dwoma otworami na zawory. W najwęższym miejscu, między gwintami. Kupiłem z erpatechu głowicę. Zamontowałem, złożyłem, zalałem nowego oleju i działała jak trzeba. Umyłem ze dwa razy samochód i znów pękło w identycznym miejscu. Woda tryska spod tej...
Ja bym sprawdził chlodnicę egr. Jeżeli to możiwe całkiem ją odłączyć od chlodzenia i wtedy sprawdzać. Uszczelka jeszcze nie jest taka zła może być gorzej pęknięta głowica itd... Z tego co piszesz ubytki są dość duże wiec płyn musi gdzieś uciekać. Jak nie ma plam to albo w wydech albo silnik.
chłodnica spalin ok , chłodnica oleju ok, głowica pęknięta w 5ciu miejscach- nowa 6600pln serwis
Temat dopiero kończę dzisiaj. Niestety głowica była pęknięta w dwóch miejscach. zakupiłem nową plus uszczelka i śruby-koszt to 3820zł. Pozdrawiam.
jest dobre ogrzewanie :?::?::?: jeśli nie to już masz odpowiedż na swoje pytanie uszczelka uszczelka lub głowica a jeszcze jedno sprawdż połączenie nagrzewnicy z zaworem sterującym tam też lubi ' puszczać '
Raz głowica pęknięta była i w nowej zła szpilka od napinacza rozrządu była wkręcona( ta od mnieszej rolki) i nowa głowica pojechała do remontu, bo rozrząd się rozsypał. Wtryski były 2 razy po ok 2 dni wyjęte, ale parametry na vcdsie pokazuje w normie. Auto wcześniej było po programie na 170KM
pęknięta głowica to z reguły ubytek wody i białe wypociny w postaci kłębów dymu za autem, olej w płynie chłodzącym (woda jest dobra do picia, nie chłodzenia, szczególnie, gdy zapomni się zimą wymienić) oznacza raczej uszczelkę pod głowicą..., ale niewykluczone, że przegrzana głowica uległa małemu pęknięciu.
Witam mam problem z moim ciągnikiem ,, Farmall d'324" pękła mi głowica i płyn chłodniczy (woda) dostaje mi się do oleju. Wie ktoś może gdzie mogę kupić taką głowice nową lub używaną lub może dopasować z jakiegoś innego ciągnika tak żeby to w miare dobrze pracowało? zamieszczam zdjęcie bloku silnika przy zdjętej głowicy Proszę o pomoc. http://obrazki.elektroda.pl/8498471000_1...
Głowica splanowana, zawieziona była kompletna z wałkami i popychaczami, a po splanowaniu była goła, do skręcenia, i okazało się że są 2 rodzaje popychaczy, głębsze i płytsze, jest ich po równo, w zakładzie w którym był robiony szlif nie wiedzą o co chodzi i nie pamiętają które gdzie były. Spotkał się ktoś z takim problemem?? Dodam że wymiary zewnętrzne...
Czujnik pokazywał 130 °C a węży mogłem dotykać ręką. płyn znika węże twarde odkręcę korek płyn wywala Czytasz co pisze człowiek ? Co to może być ? UPG lub pęknięta głowica ( mniej prawdopodobne. )
uszczelka pod głowicą , pęknięta głowica
czy taką głowicę da się pospawać?, To zależy z jakiego stopu lub metalu jest ta głowica . (Jest to angielski/włoski cross 140, 18 KM) Nic to nie mówi ! Podaj markę , model , producenta, typ silnika , rodzaj chłodzenia .
Witam Upierał bym się że jeśli kapie spod pokrętła to nie jest ono w pełni sprawne. Nie wiem jaką masz konstrukcję bo brak zdjęcia. Może uszkodzona pęknięta jest np. głowica w systemie mieszania ciepłej wody?
Uszczelka pod którąś z głowic, pęknięta głowica, korki - zaślepki otworów w głowicy przeżarte.
Przyczyn może byc kilka - dziura w tulei, wypalone oringi tulei, pęknięty blok, pęknięta głowica - nikt nie zgadnie, trzeb rozebrać i zobaczyć.
Witam. CRAFTER 2.0 TDi bi turbo CKUB brał płyn chłodniczy i kopcił. Okazało się że pęknięta jest głowica . Teraz mam pytanie obecna głowica ma nr 03L.103.373.J V040 Czy mogę założyć głowice o tych samych nr tylko innym oznaczeniem V? Np 300, 360? Jest sporo głowic z audi, skody itp ale IC Catalog podaje że tylko od Amaroka pasuje. Z góry dzięki za poradę
Auto odpalone. Okazało się że w nowym silniku była pęknięta głowica na kanale zasilającym pompo-wtryski i kompresja z cylindrów wydmuchiwała paliwo. Temat uważam za zamkniety.
Zrób test jeszcze raz, może chce cię naciągnąć na koszty, jeśli się okaże prawdą, że są spaliny może być pęknięta głowica a wtedy się cuda dzieją. Jest jeszcze nie duże uszkodzenie uszczelki wtedy ciśnienie spalin dostają się do układu, ale podczas zasysania powietrza nie wciągnie płynu.
Głowica jest pęknięta
welle przepadek który opisujesz to częsty problem w silnikach D2876 - nie wiem czemu ale zazwyczaj sa na common railu. Przyczyna jest pęknięta głowica miedzy kanałem wodnym a kanałem wydechowym zaraz za zaworem. Ściągniesz kolektor wydechowy i widać jak woda cieknie zazwyczaj 5 i 6 cylinder. Najlepiej daj do sprawdzenia 5 i 6 głowice, reszty na razie...
czy mogę bez problemu w tej głowicy zamienić wałki oraz szklanki Tak, bez problemowo. osłony łożysk czy mogę bez problemy wrzucić moje Jeśli mówimy o stopkach, to nie, chyba, że zajmie się tym profesjonalny warsztat. To są elementy indywidualnie dopasowywane do głowicy i każda musi się znajdować na swoim, ściśle określonym miejscu. Owszem, czasami...
Witam. Posiadam Mazdę 323. Gdy ją zapale, pochodzi chwilę robi się ciśnienie na wężach od chłodzenia i płyn wyrzuca na zbiorniczek wyrównawczy. Głowica była planowana dwa razy. Uszczelka trzy razy była wymieniana. Ostatni raz gdy wymieniłem uszczelkę pod głowicą to samochód pochodził chwile i zgasiłem go, żeby dolać płynu. Dolałem płyn i zapaliłem znowu...
myslę,że twój problem to pęknięta głowica lub uszczelka pod głowicą.
nteresują mnie opinie odnośnie silników. SIlniki 2.0 i 2,3 są ok. Tylko przed kupnem weź auto na trasę żeby się nie okazało że pęknięta głowica lub wyje skrzynia jak się rozgrzeje. Średnio trzeba liczyć za rok auta 150kkm wzwyż .
witam ponownie.była pęknięta głowica dla tego dym był biały bo robiła się para wodna ,głowica wymieniona nowa lecz obiawy nie ustąpiły zmienił się jedynie dym z białego na ciemny ...pompcy!
Jeśli masz "masło" w oleju to może to świadczyć że płyn dostaje sie do oleju.np. uszkodzona uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica lub blok silnika. Oleju ci nie przybywa?
Mój daf gubi płyn chłodzący, który w niewielkich ilościach pokazuje się na końcówce wydechu zimnego silnika-czy pękła głowica ??? Z góry dziękuję za podpowiedzi, proszę również o wartości momentów dokręcania głowicy bo coś czuję, że będę zmuszony zdjąć głowice.
jest padnięta uszczelka pod głowicom lub jest krzywa głowica oddajcie ją do planowania odrazu wam sprawdzom czy nigdzie nie jest pęknięta.Bo może się też tak dziać jak jest głowica pęknięta
Auto obecnie już u mechanika... dam znać jaki będzie efekt końcowy. Mam nadzieję tylko że to nie pęknięta głowica :/
Jeśli na uszczelce pod głowicą nic nie widać to może to być pęknięta głowica niestety. Pęknięcie tulei raczej nie wchodzi w grę.
Temat zakończony głowica pęknięta w ściance między zaworami. Pospawać i będzie jeździć dalej
Twój post nr4 wcale nie brzmi jak pytanie tylko stwierdzenie więc popraw. Pęknięta głowica to to samo co przedmuch uszczelki pod głowicą - może i często objawia się nadmiernym wzrostem ciśnienia w ukł chłodzenia. Gotowanie zaczyna się jak płynu w układzie jest już mało co skutkuje brakiem jego krążenia.
niestety uszczelka pod głowicą do wymiany, mechanik rozwiał moje wątpliwości dzisiaj rano. a może głowica pęknięta ?
Zakręć zawór na butli LPG i zobacz przez kilka dni czy na samej benzynie będzie chodził normalnie. Może gaz dostaje się do silnika jednocześnie z benzyną. Co to w ogóle jest za instalacja LPG? Jeśli mocno kopci na biało to albo go zalewa (rozjechane adaptacje, dwa paliwa na raz) albo w cylindrach gromadzi się płyn chłodniczy (przepalona uszczelka pod...
Czesc kolego auto już sprzedałem ale winę można przypisać chłodnicy oleju trzeba wymienić na oringach tylko z serwisu no i dodatkowo wszystkie uszczelki olejowe w serwisie podpowiedzą ci jakie oni w takiej akcji wymieniają ,rozebrałem również cały silnika od przodu tam są uszczelki pod rozrządem i tam jest ta zaślepka no i mi aż tak dużo oleju nie brało...
Jeżeli po dłuższym postoju np. przez noc przy odpaleniu puści dymek to uszczelniacze zaworów ,ale po opisie można przypuszczać że pierścienie też jeżeli szary jeżeli biały to woda uszczelka lub pęknięta głowica sprawdzić ciśnienie na cyl. czy niema masełka pod korkiem oleju i w zbiorniku wyr. czy nie ubywa płynu i nie ma pęcherzy powietrza
Króciec przy głowicy pękł. Obudowa termostatu, nowa z 70pln. Całośc naprawy powinna się zamknąć w 3 stówach.
wymieniona nie wyklucza jej ponownego uszkodzenia może głowica pęknięta (krzywa ) lub zle dokręcona nie po kolei śruby.
Dobrze pali- zapłon niby dobrze ustawiony. Cofanie spalin w stronę ssania decyduje jedynie o jakiejś nieszczelności. Wykluczam iż tłok może bic o zawór. Nie wiesz dokładnie ile wystawały zawory ponad płaszczyznę głowicy? Ta głowica była pęknięta od tego czasu jak kupiłeś ciągnik?
Pęknięta głowica = brak/słabe ogrzewanie. Głowica może być pęknięta - niesprawna pompa V51 lub obwód jej zasilania.
Odpuść sobie sprawdzania i zacznij szukać drugiego silnika. Pęknięta głowica w tym silniku to coś nieprawdopodobnego. Jedna ze śrub od głowicy jest wkręcana w kanał olejowy, jak ktoś przed skręcaniem nie poczyścił śruby i nie oczyścił gwintu w bloku z oleju i innych zanieczyszczeń to wkręcając tę śrubę mógł doprowadzić do pęknięcia bloku i wtedy dzieje...
Szczęście w nieszczęściu jeśli głowica pęknięta nie będę musiał rozwiercać śrub do pokrywy. Dodano po 21 Proszę o nie zamykanie tematu, to dam znać po rozebraniu silnika co i jak.
Nie obrażam się ale pisać że nie dałem dużo za auto i coś o szrocie nie widząc o nim praktycznie nic jest trochę nie miłe a auto posiadam już dłuższy czas i to w moim posiadaniu tak silnik padł, po kupnie miał na każdym po 13.1-13.2. 1.8t auq. posiada rozrząd z pompą wody na pasku jak i łancuszek z napinaczem. Kompresja 8.5 8.2 8.75 5.9 po olejowej...
Nie wiem jak przebiegają kanały olejowe w tym silniku ale może głowica jest pęknięta i olej dostaje się do cylindra albo któregoś kolektora.
Kolego nie chcę cię martwić, jak nie masz gazu, to pozostają przedmuchy z komór spalania i to duże, skoro po 2-3min jazdy wybija płyn ze zbiorniczka i jest to też powodem wariowania temperatury. Może to być uszczelka pod głowicą, pęknięta głowica lub blok. Mogę cię pocieszyć, że w megance też mam dopływ "dzikiego powietrza" do układu chłodzenia i podejrzewam,...
Witam, mam starego Władimirca T25 z 1979 r. Ostatnio zauważyłem, że podczas gaszenia słyszę jakieś „psikanie” równe z pracą silnika. Po dokładniejszych oględzinach zauważyłem, że z jednej głowicy wydostaje się dym. Dokładnie takim kanałem z samego środka głowicy. Co może być tego przyczyną? Czy może głowica być pęknięta czy też może źle...
pęknięta głowica pęknięta głowica ursus passat pęknięta głowica
sound master concert radio ekspres ciśnieniowy cieknie
magazyn excel reset tablet huawei
Renault Midlum 180 dCi - trudny rozruch po regeneracji pompy i wtrysków Canon TS3450 - Miganie diod pomarańczowej i zielonej