Eee, Jeżeli głowica nie jest jakoś specjalnie zwichrowana i wystarczy jej normalne planowanie o -0,1mm to nic nie musisz kombinować z zaworami. Uszczelkę kup takiej grubości jakiej była stara (zobacz ile miała nacięć, bądź otworków na występie)
Planuje się. I w razie potrzeby dobiera uszczelkę z większą ilością karbów.
Nie z pompy elektrycznej tylko z pompy wstępnej. Tandem przy głowicy.
Prawdopodobnie uszkodzona uszczelka pod głowicą , albo jeszcze gorzej - pęknięcie głowicy, możliwość sprawdzenia tylko po zdemontowaniu głowicy.
Taki mały kawałek na pewno jest już w misie olejowej Takie małe pytanie, którędy on do miski spadnie ? Też obstawiam że siedzi w głowicy.
Jak nie cieknie obstawiam UPG lub pękniecie głowicy.
Wymień na "pałę" czujnik 4-pinowy, na króćcu wychodzącym z głowicy.
Praktycznie z każdego silnika 1,9 D od VW (Golf, Passat,Polo) czy Audi 1,9d głowica będzie pasowała.
Tak, cieczy. Jeśli dobrze pamiętam był w króćcu do górnego węża chłodnicy na głowicy.
Nie spalone cząstki paliwa, wczesny zapłon , chłodzenie
Albo gniazdo wjechało, albo zawór, tak czy inaczej głowica do zdjęcia
moze niewlasciwa uszczelka pod glowica?
Uszczelkę dobiera się do wysokości wystawania tłoków ponad blok a nie do grubości głowicy. Zakładaj taką samą.
Kontrolowane zwiększenie ciśnienia w układzie chłodzenia być może przyspieszy lokalizację wycieku. Marka, model, oznaczenie silnika, więcej zdjęć. Czy to cień, czy pęknięcie głowicy?
Pewnie wtryskiwacze gazowe się nie wyrabiają bez sekwencji.
Obstawiam uszczelkę pod głowicą. Nie przegrzałeś go ?
było już na kilku warsztatach i nikt nie wie, co jest Przyznam, że nie wierzę (chyba że u lokalnej "złotej rączki") Weryfikacja czujnika moze fałszuje. Termostatu bo za wczesnie otwiera. Klasyka. "Czasem" lewe powietrze / gazy dostające się do chłodzenia jak podczas rozwijającej się awarii uszczelki głowicy
Uszkodzona głowica, uszczelka, bądź pęknięcie w bloku (może również być w głowicy).
Jak nawet nowe uszczelnienia zakładane na rozjechane gniazdo to kiwająca pompka szybko je zjada. Jedyne rozwiązanie to głowica w góre i naprawa gniazd.
U mnie to była jednak uszczelka pod głowicą.
Wiązka w głowicy.
jest to standardowy problem w passacie- brak styku w kosce łaczeniowej, kóra znajduje się przy głowicy silnika- wd 40 i jest oki
Uszczelka pod głowice grubość taka jak była.
Wtryski do sprawdzenia, oraz wiązka zasilająca te pompki w głowicy.
Do sprawdzenia przepływomierz (odpiąć kostkę), sprawdziłbym czy nie ma spalin w płynie chłodniczym może uszczelka pod głowicą.
Czujnikiem CO2. W ostateczności nosem - czy spalinami z płynu nie śmierdzi. Nie musi to tez być uszczelka. Może być pęknięta głowica.
chyba że płyn chłodniczy dostaje się do silnika, przyczyna może być uszczelka pod głowicą
Jak skacząca temperatura to może być uszczelka pod głowica.
w krućcu przy głowicy
Niestety nowe oringi na wytartych gniazdach starczają na około 6000km - problem powrócił muszę szybko kupić głowicę.
Jaka jest w przybliżeniu cena nowej głowicy?
Nie zastosowałeś czasem grubszej uszczelki pod głowicę?
Jestem w trakcie wymiany pompy, gdyż wycieka mi płyn z chłodnicy i nie w łą cza mi się termostat po wymianie na nowy. Moje pytanie jest takie - jakie byłyby objawy jakby to była wina uszczelki pod głowicą?
Tylko wymieniaj z blokadami by nie było później problemu z głowicą.
Ale co się zmieni wystawanie tłoków, czy wpuszczenie zaworów? Po każdym planowaniu zawory powinny zostać obniżone do wartości podanej przez producenta.
Zamienić miejscami PD i zobaczyć czy korejca pujdzie za wtryskiem? Jest to najpewniejszy sposób na ustalenie czy pompowtrysk niedomaga czy głowica źle zregenerowana więc wyboru wielkiego nie masz.
stawiam na 99 procent na pęknięcie głowicy
wymień uszczelkę pod głowicą
niebieski dym śmierdzi mi tu uszczelka od głowicą ,
Chodzi o gumy łączące kolektor z głowicą?
Po czym tak wnioskujesz?? Bo mi trochę skrzydła podciołeś. Niby drugi raz nie można zebrać głowicy??
Dlaczego była wymieniana uszczelka pod głowicą?
Jeżeli okaże się jednak że masz słabą kompresję i będziesz już chciał wymieniać pierścienie to zanim je kupisz zmierz średnicę tulei cylindrów i tłoków. Może okazać się że wymiana pierścieni nie będzie miała sensu. Kolejna sprawa przy pomiarze kompresji to "próba olejowa" - poczytaj o tym. Za słabą kompresję mogą być również odpowiedzialne zawory głowicy.
ktoś mi wytłumaczy o co chodził z tym CO2? Test na obecność spalin w płynie chłodzącym - przepalona uszczelka lub pęknięcie głowicy/cylindra.
Może pompa waku siedzi znajduje się z tyłu głowicy.
Jedynka niektóre firmy robiły otworki a jak nie jesteś pewny to pomiar wystawania tłoka . Tylko na wszystkich 4 cylindrach.
Jeżeli układ zapłonowy masz 100% sprawy, a układ zasilania odpada, bo to samo dzieje się na benzynie i gazie, pozostaje jeszcze sprawdzić ciśnienie w cylindrach. Może być też uszkodzona uszczelka pod głowicą, lub sama głowica.
Głowica planowana ?
autko trafiło do warsztatu. Jak narazie to uszkodzona jest uszczelka pod głowicą.
Zanim rozbierzesz głowicę sprawdź "organoleptycznie" szczelność układu chłodzenia. U mnie identyczne objawy dawał malutki wyciek z trójnika. Po zaklejeniu silikonem wysokotemperaturowym problem znikł. passat
Auto jest po wymianie UPG , głowica była planowana .
Chodzi o te na obudowie termostatu? Ale tam są dwa. Jest jeszcze jeden wkręcony w głowicę.
Każdy Polak ma to w d...ma być tanie OC i finito.Wyrwałeś się. Numer , kod silnika na bloku,głowicy.
Czy wymontowałeś już głowicę.
Nie powinno być problemu przy jej montowaniu.
Zacznij od sprawdzenia masy zespołu napędowego, oraz mas wiązki sterownika przykręconych do głowicy
Vag sam się odpowietrzy akurat tutaj. Niestety wszystko wskazuje na problem z uszczelką pod głowicą
Uszczelniacze pompowtryskow A w jakim stanie były gniazda pompowtryskiwaczy w głowicy?
Wtryskiwacze. Często padają po naprawie głowicy.
Test CO2 na sprawność uszczelki pod głowicą.
Temat zamykam. Padła uszczelka pod głowica.
Ja wiem czy ona jest taka bardziej zaawansowana?? Bardzo podobna do tej co pokazałeś na zdjeciu. W środku tej najgrubszej rurki są takie małe rureczki przez które przelatują spaliny i tyle. Owszem są czasami tematy,że właśnie w tym miejscu się rozszczelni i płyn chłodniczy idzie w wydech. Można pomylić wtedy z uszczelką pod głowicą.
A czy po zdjęciu głowicy trzeba ją zblokplanować?
Witam Sprawdź przewody do czujników olelu,jeden przy fitrze oleju drugi na z boku głowicy silnika od strony skrzyni biegów.
mi to bardziej wygląda jakby zimna woda była wlana na gorący silnik blok dostał "szoku termicznego" hehe To pękł by tylko cylinder, ewentualnie głowica.
Trzeba sprawdzic czy pompki sie nie zapowietrzają czyli czy pompa zasilająca jest szczelna , uszczelki pompek ,przewody, filtr paliwa. Wygląda to tak jakby paliwo schodziło z głowicy.
wąż puchnie, głowica zdjęta a o dużym obiegu ani słowa
Wyrobione prowadnice zaworowe. To się regeneruję czy raczej wymienia głowicę?
jak wyżej z tym że trafiają sie dwa w jednym czyli jeden czójnik i 4 przewody, ale w tym silniku napewno są na króćcu wodnym wystającym między świecami z głowicy
no właśnie Tandem pompa-Vacum była uszczelniana, wiec raczej to odpada, w moim to uszczelnienie wytrzymało 8 tys. km i też pojawiła się ropa w silniku paliwo może się dostawać jedynie przez uszkodzone PD, pompe Vacum, lub ekstremalnie uszkodzona głowica
Cudów nie ma, albo uszczelka pod głowicą albo chłodnica EGRa.
Witam. Mam standardowe objawy pęknięcia uszczelki pod głowicą, czyli po sprawdzeniu oleju bagnet jest cały w mazi koloru tzw. "mleczka z kawą" i na korku od silnika jest ta sama maź. Kto może mi powiedzieć, jak długo mogę jeździć takim autem? Jak na razie auto jeździ normalnie, nie traci na mocy i wszystko działa poprawnie. I jaka jest przybliżona cena...
Głowica nie ruszana
Nowa uszczelkę mam pod pompę vacum co dolega między nią a głowica
Zrób sobie test na spaliny. Czy przypadkiem nie przedostają się spaliny do płynu chłodzącego. Mnie to wygląda na uszczelkę pod głowicą. Mogę się mylić, ale warto sprawdzić.
Tak jak podajesz jest dobrze.
Ja bym szukał drugiego słupka ale z możliwością odpalenia Będzie to samo. Te silniki żarły z natury olej, a przy odpaleniu, nawet jeśli się rozgrzeje to nie zauważy tego. Tam chyba dość wysoka norma zużycia nawet była. Jeśli nie wyrzuca odmą fontanny, to ja bym wymienił tylko pierścienie zgarniające i zrobił głowicę.
Jak znam życie zawsze przy wymianie rozrządu wymienia się pompę wody pompa zużywa się tak samo jak i rozrząd ponieważ jest napędzana paskiem rozrządu i niema czegoś takiego że jest jeszcze w porządku to jest niedopuszczalne teraz pytanie skąd ucieka płyn może z pod krućca z termostatem a może leje nagrzewnica a może z pod uszczelki pod głowicą ?
uszczelka do głowicą wymieniona
Na wale są panewki wymienne, a na wałku rozrządu są nie wymienne (jedność z głowicą-aluminium) . Odkręć korek od wlewu oleju, i powąchaj czy nie śmierdzi tak jakby karbitem, to jest śilny zapach i różni się od zapachu oleju, jak będzie śmierdziało, to zaciera Ci się głowica.
Błędy od źle wyregulowanego gazu.
Uszczelniacze na pompowtryskach (ewentualnie gniazda w głowicy) pompa tandem do sprawdzenia.
,,Oddałem auto do naprawy do mechanika który jak się okazało ma fatalne opinie,, tu jest twój problem . Głowica całiem mozliwe ze ma spore wypracowanie na gniazdach mocujących pompowtrysk z biegiem czasu nacina uszczelnienie wtrysku i ropa dostaje sie do oleju druga opcja vacupompa przepuszcza efekt ten sam .
Witam!Silnik RP, po dłużeszej jeździe węże chłodnicy robią się twarde.Czy tak powinno byc?Temperatura w normie, wentylator się załącza,termostat sie otwiera.Nie zauważyłem żadnych bąbelków w zbiorniczku wyrównawczym.Korek zbiorniczka był podmieniany i dalej to samo.Pozdrawiam!(Czy to aby nie uszczelka pod głowicą?)
Zaworek ci nic nie da skoro masz pompek paliwa to ona robi ci ciśnienie wstępne i na jednym cyklu o ile pamiętam potrafi przepompowac około litra paliwa A to wystarczy by wepchnąć całe powietrze z układu A dla czego zmieniłeś głowicę
Zle odpowietrzony układ chłodzenia- być może też masz przedmuch na uszczelce głowicy.
Jakie jest synchro grupa 4/4? Co to znaczy ok? Dźwignie pompek ustawione ? Do tego dochodzi pomiar ciśnienia na pompie w głowicy.
Jeżeli nie ma 0,1 to ok. Reinz ok 60,00 zł.
No to wiesz co, jak olej w płynie to robota głowicy
Tylko nie daj sobie wmówić, że do wyciągnięcia uszczelniaczy trzeba zdejmować głowicę. Owszem serwisówki tak radzą, bo inaczej nie ma jak podeprzeć zaworów do odpięcia sprężyn, jednak jak ktoś ma głowę na karku to sobie z tym poradzi bez ściągania głowicy.
zrobię test na upg i zobaczę,wszystko wydaje się w porządku a upg/głowica sa nie pewne
Uszczelka pod głowicą!!!
Witam kolegów mam pytanko do znajacych temat chodzi mi o sile dokrecenia głowicy w passacie 1.6 alz na aluminiowym bloku.dziekuje
Przy króćcu głowica - nagrzewnica https://allegro.pl/krociec-wody-vw-caddy...
Wżery w tych miejscach nie są niczym nadzwyczajnym, natomiast na zdjęciu widać wyraźne pęknięcie mostka między gniazdami zaworów na 5 cylindrze. Czy szlifierz kontrolował szczelność głowicy po naprawie?
Poprosiłem mechanika o demontaż głowicy, ale jest uparty ze jeszcze chce sprawdzić parę rzeczy... tak że zaś czas aż znajdzie czas, a czytając pytając oglądając każdy mówi że upg głowica lub obsunieta tuleja..
Kuzyn miał podobną sytuację w a 6 1.9 tdi 110 ps winna była uszczelka pod głowicą
Co by nie było głowica raczej do zdjęcia Albo uszczelka albo sama głowica uszkodzona
Jeżeli po naprawie było dobrze to obstawiam uszczelkę pod głowicą.
Witam. Żeby obroty były wyższe na zimnym silniku zapewnia to sygnał przekazywany do urządzenia sterującego z czujnika temperatury cieczy chłodzącej silnika . Elektroniczne urządzenie sterujące uwzględnia ten sygnał przy sterowaniu zaworem stabilizacji biegu jałowego, aby prędkość obrotowa silnika była odpowiednio większa.Czujnik ten znajduje się z przodu...
passat głowica uszczelka głowica passat passat pęknięta głowica
schemat wzmacniacz tonsil podłączenie wtyczki kolory unitra instrukcja serwisowy
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Kod błędu 260025 w kamerach EZVIZ - przyczyny i rozwiązania Bosch Serie 4 WAN2425EPL vs Serie 6 WAU28RHEPL: Wybór pralki dla dużej rodziny