Mówiąc prosto zgubiłeś przy rozbieraniu gaźnika główną dysze paliwową!
To co wyprasowałeś jest w zasadzie częścią niewymienną (jedynie z innego gaźnika) dysza główna jest wkręcona od spodu w to co wyprasowałeś (rozpylacz). Jeśli nie wprasujesz tego na odpowiednią głębokość zniszczyłeś gaźnik (nie będzie poprawnie pracował). Dysza wolnych obrotów jest pod mniejszym korkiem, dysza główna pod większym. Szukaj zestawu naprawczego...
Witam,ten otwór zaznaczony to odpowietrzenie komory pływakowej gaznika,nie ma tam być zadnej zaślepki czy też śrubki,
Na stronie briggs podając nr silnika możesz pobrać między innymi katalog części. Numer wpisujesz w formacie 09P702-0012. Z katalogu wychodzi 596522 https://obrazki.elektroda.pl/9060254800_...
Jeżeli dobrze pamiętam to, pod kołem magnesowym, jest przerywacz mechaniczny lub elektroniczny i tam należy szukać ewentualnej usterki zapłonu. Może to być też uszkodzenie gaźnika (dysza główna) Strasznie zasyfiona ta pilarka. Trzeba to wszystko wydmuchać, ustawić odległość cewki od koła magnesowego na 0.2 - 0.3 mm. Sprawdzić na innej świecy.
że winna może być zapchana dysza w gaźniku co o tym sądzicie? Według mnie jeśli będzie zapchana, zatkana dysza w gaźniku to silnik nie "odezwie się" (nie będzie pracował)
-regulacja gaźnika -dysza w gaźniku -system kontroli oleju
Różnią się pewnie dyszami gaźnik 16N1-11 dysza główna 72, ssania 50, biegu jałowego 35, rowek iglicy 4 a 16N1-5 to niech kolega poszuka sobie danych, mi dzisiaj już się się chce. Pozdrawiam.
Paliwo w gaźniku jest, odkręć spust i zobacz, jak jest to dysza w gaźniku zatkana, jak nie ma to pływak źle ustawiony.
W tych zamiennikach 21mm jest montowana dysza 90-95. Celuj w dyssze gdzieś miedzy 120-140. Tylko uprzedzam że te gaźniki 21mm są bardzo odporne na regulacjie.
Panowie proszę o pomoc w rozróżnieniu dysz gaźnika jikov w mf 70 ,chodzi mi o to która dysza jest wkręcana poziomo do gaźnika czyli dysza powietrza ta ze stożkiem na końcu czy ta z walcem, na allegro są opisane ale nie dokońca jestem pewny czy dobrze
Jak kopci to raczej sprawdź czy masz pierścienie na tłokach, a gaźnikowi raczej daj spokój. A jeśli dalej się będziesz upierał przy dyszach w gaźniku to jutro poszukam u siebie. Akurat znalazłem Dysze to : dla układu I-go stopnia: dysza główna paliwa 1,25 mm dysza paliwa wolnych obrotów 0,50 mm dla układu II-go stopnia: dysza główna paliwa 1,40 mm dysza...
Mialem kiedys podobny problem jak zrobilem sobie gazboxa. Mimo wszystko dyszy nie mogę zmienić gdyż drucik jest bardzo cienki a potem mi silnik zalewa. Tak do testów dołożę jeszcze jeden drucik i zobaczę jak się bedzie zachowywać. Nie wiecie może czy z chińskiego gaźnika będzie dysza pasować? W tym gaźniku jest dysza 5mm.
Żal ograniczać jej prędkość, może zdławić na gaźniku zmniejszając średnicę gardzieli, zmianę dysz w gaźniku na mniejsze, zmiana koła łańcuchowego na wałku zdawczym.
Kolego jeśli robiłeś coś przy rozrządzie, to sprawdź prawidłowość jego ustawienia. Sugeruję też sprawdzić luzy zaworowe, sprawdzić ciśnienie w cylindrze oraz dokładne przeglądnięcie gaźnika (udrożnienie dysz, usunięcie zanieczyszczeń). Informacje szczegółowe na te tematy znajdziesz w internecie.
Źle zrozumiałeś, wyjmij całą iglice wyjmij zabezpieczenie i załóż tam gzie jest czerwona strzałka lub niżej. Co do dyszy eo musisz wyjąć cały gaźnik ze skutera i wykręcić pokrywkę komory pływakowej http://www.scooterkingz.pl/komora-plywak... ukarz ci się w gaźniku dysz i odczytaj co jest na niej napisane to znaczy jakie cyfry są na niej....
Jest zapchana. Dysza pobiera paliwo wprost z komory pływakowej.
Dysza w gaźniku jest przytkana, również wymiana membran i sprawdzenie dźwigienki.
Dyszę (tę mosiężną) to trzeba dokręcić do końca bo uszczelnia się na stożku, wykręcona powinna być iglica regulacyjna.
Przytkaj wlot powietrza do gaźnika, jak wejdzie na obroty to spróbuj podnieść iglice, ewentualnie wymień dysze na większą.
Odnośnie dysz w gaźniku - ja je wykręcam i każdą badam, czy otworek nie jest zatkany. Do udrażniania dysz mam przygotowane druciki o różnych średnicach, którymi przetykam zatkane otwory uważając, aby nie rozkalibrować otworów w dyszach. Udrożniona (oczyszczona) dysza, to taka, w której widoczne jest wyraźne "światło" w otworze.
Na początek regulacja gaźnika. Dysza była zmieniona w gaźniku po zmianie cylindra? Filtr oryginał czy stożek? Czy motorek chodził wcześniej dobrze czy problem pojawił się po zmianie cylindra?
Dysza #95 w gaźniku Dellorto SHA1412? Coś było grzebane w nim? Z tego co pamiętam zwykle fabrycznie siedziała tam dysza #65, mimo że pewna serwisówka mówi o #74.
Może tak być jak piszesz. Podobne objawy miałem gdy dysza w gaźniku była zapchana. Na wolnych obrotach jakoś tam działał, jechać nie dało się, bo nie miał mocy; tyle tylko, że nie gasł.
Wie ktoś może czy to normalne że osłona dyszy głównej ma luz wchodzac w kadlub gaźnika? Dysza wolnych obrotów wchodzi ciasno a główną ma luz ok 0,5mm, nie powinno być to szczelne?
O ile dobrze pamiętam, dysza #53 w silniku chłodzonym powietrzem, iglica blokowana A21, obowiązkowo z mosiężną "blokadą" na wlocie gaźnika.
Piła to chińczyk więc gaźnik tej samej produkcji , w maszynach tego pokroju często gaźniki mimo wymiany membran i zaworka iglicowego zalewają maszynę i nic z tym nie zrobisz ponieważ dysza jest wklejana , nowy gaźnik z "aledrogo"
Jedna z dysz gaźnika była bardzo zanieczyszczona.
Rozgrzej silnik i reguluj gaźnik. Dysza L wolne obroty dysza H wysokie, lecz uwaga dysza H jest to dawka paliwa jeśli ustawisz za mało wykończysz silnik
Gaźnik do przeglądu (udrożnienie dysz i usunięcie brudu z odstojnika) oraz sprawdzenie działania ssania elektrycznego. Opis na forum.
Moim zdaniem silnik dostaje za mało paliwa. mogę kosić na pozycji Start, czyli z ssaniem Trudno się odnieść do zakresu i jakości prac w stwierdzeniu: Wziąłem wyczyściłem wszystko co można ale sugerowałbym ponowne przeczyszczenie układu paliwowego. 1/ zdjąć wężyk paliwa przed kranikiem i obserwować wygląd strumienia paliwa; 2/ rozebrać kranik paliwa...
A jaka dysza w gaźniki ? Pływaka nie ruszaj po pogorszysz samo podniesienie iglicy może nic nie dać jeśli bedzie za mała dysza na razie docieraj i reguluj na seryjnym filtrze a jak bedzie ladnie smigał kombinuj ze stozkiem
Jeżeli pracuje jak 2-takt to raczej ok :) może "4-taktuje" rerg. gaźnika za dużo wykręcona dysza H. Pamiętaj że zbyt uboga mieszanka zniszczy kose.
Tak, ale to nie jest dysza tylko elektrozawór odcinający dopływ paliwa do dyszy w gaźniku.
Dzień dobry Jaką dyszę do gaźnika bajaj spirt? Nie mam pojęcia bo ktoś rozwiercił. https://obrazki.elektroda.pl/1901227200_...
Jest ta mała dysza w gaźniku. Cz na pewno nie będzie zatkana? Trzeba sprawdzić to wkręcając śrubkę od składu mieszanki. Należy ją dokręcić doboporu. Wiesz gdzie ta stronka się znajduje? Pozdrawiam
Myślę, że pomoże staranne czyszczenie gaźnika (głównie dysz) i ewentualna regulacja.
Maszyna zasilana gaźnikiem czy wtryskiwaczem? Jak gaźnikiem to najpewniej dysza paliwowa główna jest zapchana :) .
Sprawdzałeś gaźnik. Może któraś dysza się poluźniła/odkręciła. Miałem taki przypadek. Jednak najbardziej prawdopodobne jest łapanie "lewego powietrza". Sprawdź czy przytykanie (nie zatykanie!) wlotu do gaźnika coś zmienia. Sprawdź połączenia na drodze mieszanki paliwo-powietrze i prawidłowość dopływu paliwa do gaźnika oraz jego poziom w komorze pływakowej....
Sprawdź czy dysza nie jest zapchana w gaźniku. Dławienie przy dodaniu gazu może o tym świadczyć
Blokowanie różne w zależności od kraju (najgorzej Niemcy)na dyszach, na przepustnicach, kryzach ,tłumiku. Wymiary dyszy emulsyjnej i iglicy nie zmieniają się są stałe dla danego typu gaźnika.Gaźnik: MIKUNI Typ gaźnika: CVRD 37 Liczba wolnych obrotów: 1250-1350 [obr./min] Dysza główna: 1/4-152 2/3-148 Śruba mieszanki podstawowej: 2 [obr.]
Witam mam taki problem że Tzr fajnie wkręca się na obroty na 1 i 2 biegu, łapie rezo, ale jak na 3 biegu wejdzie na rezo to zaczyna przerywać tak jakby była odcina, albo jej czegoś brakowało. Power force 70 Wydech tuningowy Filtr orginalny porobione dziury Gaźnik orginalny ( dysza główną 110, iglica ustawiona na środek) Przyczyną wydaje mi się że będzie...
To nie jest gaźnik z tego silnika. Pewnie podróba w której dysze nie posiadają oznaczeń. Wówczas łatwo pomylić dyszę główną z dyszą ssania, na oko mają podobną średnicę otworu. Zmierz rzeczywistą przepustowość dysz, w cm³/min(at)1000mmH₂O. Chiński gaźnik będzie wyposażony w dyszę "super szmoc" i podrobioną iglicę o zmienionych wymiarach.
Witam. Na 99% taki efekt daje zabrudzona dysza główna gaźnika. Ale też może być lewe powietrze,
A regulowałeś gaźnik ?
Wymien membrany. czyszczac gaznik wykrec śruby regulacyjne i przedmuchaj dysze. Czyszczenie gaźnika bez wykrecenia śrub L i H i nie wyczyszczenia ich dysz,mija się z celem. Następnie wyreguluj gaźnik.
Siemka mam problem ze skuterem Romet retro 6 wówczas po dodaniu gazu gaśnie Wymienione zostało: świeca zaplon CDI gaźnik dysza główna filtr powietrza kranik Wężyki całe i lewego powietrza nie łapie a ten dalej gaśnie Z góry dziękuję za pomoc 😁 (Jak coś to jest 4t)
Jeżeli sprzęt leżał przez ten czas zalany mieszanka to przeczysc gaźnik łącznie z dysza, jeżeli jest jeszcze co ratować... Jak nie to wymiana gaźnika
1-1/4 to zalecane przez Walbro nastawy początkowe. Przypomnę jednak, że celem regulacji gaźnika jest osiągnięcie obrotów minimalnych i maksymalnych, zalecanych przez producenta silnika. Dodatkowo istotne jest zachowanie kultury pracy silnika (płynne wchodzenie i schodzenie z obrotów, równomierna praca na biegu jałowym itp). W związku z tym finalne nastawy...
Dysza główna w gaźniku ma na sobie maleńki o ring, jeśli jest uszkodzony lub go nie ma, trzeba sobie dokupić i założyć. Częsty objaw na zalewanie silnika. Luzy zaworowe były ustawiane? I jakie?
Nieraz samemu rozwiercało się dysze po modyfikacjach czy adaptacjach innych gaźników. Jedyny problem że wiertła typowo są 0,5 mm. A z tego co pamiętam dysza 195 to dysza o średnicy 1,95mm. Ale kupienie wiertła 2 mm czy 2,1 mm to już nie problem. Jak masz pewność że większa dysza rozwiąże twój problem to rozwierć.
Tak Okazało się że w gaźniku była dysza zatkana Ale która to dokładnie nie wiem
Witam. Po kilkumiesięcznym postoju samochód ciężko pali, nieraz nie odpala wcale. Odpala po wstrzyknięciu paliwa w gardziel. Jeśli już odpali jeździ dobrze. Rozebrałem gaźnik, dysza główna była zalepiona nagarem, wyczyściłem wszystko co mogłem, skręciłem na nowych uszczelkach, nadal to samo. Potrzebuję jakieś informacje co do regulacji gaźnika, jest...
Podstawowa regulacja gaźnika. Dysza wolnych obrotów, czyli standardowy problem. I po kłopocie. A jak nie, to sprawdź stan silnika.
Witam. Pomiędzy filtrem paliwa a gaźnikiem jest wężyk gumowy którego uszkodzenie (sparciała guma) będzie powodować zapychanie dysz gaźnika. Sprawdź ten trop. Rozumiem, że regulowałeś gaźnik?
Witam, Problemem tych nowszych briggsów jest ich wykonanie, w tych plastikowych gaźnikach moduł dysz paliwa a w szczególności dysza wolnych obrotów (ta o mniejszej średnicy) zakleja się osadami z paliwa lub zanieczyszczeniami co często prowadzi do nierównomiernej/niestabilnej pracy silnika. Można ją zdemontować z gaźnika i spróbować wyczyścić,przetkać...
Jaki zapłon? Platynki czy elektronik? Słaba moc iskry, niski poziom paliwa w gaźniku, zapchana dysza główna. Zobacz co się dzieje jak dasz troszkę ssania, minimalnie.
Zapewne źle wyregulowany gaźnik, lub zapchana dysza. Rozebrać gaźnik, sprawdzić stan, wyczyścić, złożyć wyregulować. Instrukcje jak regulować piłę uniwersalne, dostępne w internecie.
no i o to chodziło, że to gaźnik jest a nie wtrysk. Do sprawdzenia\regulacji gaźnik - dysza wolnych obrotów w szczególności. Oczywiście jak WN sprawne.
W taki to oto sposób ustawiamy i regulujemy gaźniki w chińskich czterokołowcach,nie na czuja. (...) należy skręcić gaźnik i śrubkę regulującą skład mieszanki wkręcamy delikatnie do oporu a następnie wykręcamy ją 1,5 obrotu. Regulacją gaźnika w żaden sposób tego nazwać nie można i jak najbardziej "na czuja", bo do regulacji jest potrzebny wakuometr...
Nie masz tam możliwości spuszczenia paliwa z gaźnika jakąś śrubą? Zapychanie dysz to efekt osadzania się biododatków. Może da się jakoś domontować kranik, żebyś mógł zamknąć i wypalić paliwo z gaźnika? Skoro to tak denerwujący problem i powtarzający się.
Jeśli silnik uruchamia się bez problemu, to ciśnienie w cylindrze może mieć jeszcze w normie. Pomimo tego sprawdź luzy zaworowe, "czystość" gaźnika (dysz) oraz filtra paliwa. Na próbę podmień moduł zapłonowy i świecę.
Może być to gaźnik a dokładniej dysza wolnych obrotów, przynajmniej objawy na to wskazują. Zazwyczaj nie ma większych problemów, jak jest założony filtr paliwa. Proponowałbym zacząć od przeglądu i czyszczenia gaźnika - dokładniej od komory pływaka i dyszy wolnych obrotów - ulubionych miejsc wszelkiej maści "paprochów i farfucli". pozdrawiam f.
Musisz to zrobić doświadczalnie. Generalnie chodzi o to aby pływak mógł zamknąć dopływ paliwa i nie może paliwo się przelewać otworami dysz powietrza i gardzielą gaźnika , z dyszy głównej. Jak cyka na 3 rowku od góry to tak ma być, po to są te rowki aby ustawić skład mieszanki, sprawdź sobie na jaki kolor wypala świece, jak będzie kawa z mlekiem to...
Wymiana cylindra i gaźnika niewiele Ci da, poza minimalnym zwiększeniem momentu obrotowego. Cylindry 60cm³ są celowo fabrycznie zepsute, tak aby pasowały na byle każdy silnik złożony ze złomu przyklepanego młotkiem. Wymiana gaźnika też nic nie da. Dopiero po poprawieniu cylindra, zgrania go dokładnie ze silnikiem, zastosowania porządnego tłoka...
Sprawdzić czy jest napięcie na elektrozaworze ( z tyłu gaźnika od strony ściany grodziowej) zasilany jest chyba z bezpiecznika nr 17 . Może też być zapchana dysza wolnych .
U mnie oprócz dysz w gaźniku wymieniłem dodatkowo wklad filtra powietrza. Dysze w gaźniku za radą kolegów czyścilem 2 razy - drugi raz bardzo powoli, dokladnie, wspomagalem się kompresorem, drucikiem do dysz i myciem calego gaźnika w ropie. Po tych zabiegach kosiarka zaczęła pracować normalnoe.
Czy napewno ta śrubka sluży do sterowania ilością paliwa? Gdzieś indziej przeczytałem że steruje ilośćią powietrza, wkręcając zmniejszamy przepływ powietrza czyli wzbogacamy mieszankę.
Zapomniałem napisać o jednej ważnej kwestii. W silniku zasilanym gaźnikiem przejście na E10/E85 wiąże się z gruntownym przeregulowaniem gaźnika (wymiana dysz) ze względu na inną gęstość i inny stosunek mieszanki stechiometrycznej. Silniki zasilane wtryskiem paliwa potrafią wykryć zmianę składu paliwa i skompensować ją odpowiednimi korekcjami. Poza tym...
To jest któraś dysza chyba ssania ( nie znam akurat tego gaźnika) Powinno być drożne. A ogólnie z taką igla nigdy nie pracowałem także nie wiem czy tam się podkładki podsadza czy jak?
Odświeżam post. Może ktoś wie jaka powinna być dysza główna aby gaźnik prawidłowo chodził? Czy trzeba wykonywać jeszcze inne operacje np, wymiana iglicy, regulacja pływaka, wymiana pozostałych dysz?
tak kolega lukaszsobek123 ma racje przeczyść kranik przy zbiorniku paliwa powinno być ok
Ssanie to przepustnica przesłona przed gaźnikiem (normlana przepustnica jest za). Wytwarza podciśnienie na gaźniku dużo wyższe niż dysza venturiego tym samym zasysa paliwo w większej ilości.
Jeśli to zwykły siatkowy stożek to lepiej zmień to coś na normalny filtr bo będzie Ci palił jak smok, po drugie wyregulowanie gaźnika to cud.
Zapewne gaźnik ma zaklejone kanały, a dysze ograniczoną przepustowość przez pozostałości z paliwa. Proponuję sprawdzić czy automat ssania jest sprawny, czy tłoczek odsłania kanały w gaźniku. Zazwyczaj dysza rozruchowa znajduje się w pokrywce komory pływakowej i w takich sytuacjach lubi się zatykać. Sprawdź działanie ssania przy wyjętym automacie i przytkanym...
-O-ring znajduje się w gaźniku i "utrzymuje" dyszę paliwową. Kompletna dysza jest wepchnięta na wcisk i znajduje się pod stalową siatką filtracyjną. Na dzień dzisiejszy mojej wiedzy jest druga konstrukcja z małą dyszą metalową która "lubi" się luzować w plastikowej obsadzie także znajduje się pod filtrem. -Uszczelka może być stara. Oczywiście montuje...
Jeśli jest słaby to może wydmuchało simmering na wale ale wtedy w ogóle nie dałoby się jechać. Na pewno nie ma jakiegoś paprocha w dyszy głównej lub na dnie gaźnika? Jeśli zatkana jest dysza główna to właśnie da się jechać na lekkim ssaniu
Czy ktokolwiek byłby w stanie podać jakie rozmiary dysz występują w tym gaźniku ?
Skoro tak się stało po regulacji w serwisie, to może zgłoś się na reklamację? Gaźnik VK6AB to dysza #118 i wysokość pływaka 13 mm.
Witam. Miałem w gaźniku dyszę o numerze 74. Kumpel mi powiedział , że dla seryjnego silnika powinna być dysza 80 . Więc wymieniłem , ale na tej dyszy nie mogę go wyregulować . Natomiast na dyszy 74 regulację dało się zrobić . Co może być przyczyną tego , że na 80 nie mogę gaźnika wyregulować ?
W dolnej części gaźnika jest dysza odpowiedzialna za dopływ paliwa do "studzienki" z której pobierane jest paliwo do ssania. Sprawdź czy jest ona drożna. Tę rzecz często pomija się w czyszczeniu gaźnika.
dysza wydaje się idealnie czysta, drucikiem przepychałem i nie widać żadnych przeszkód , jak w nią dmucham jest dobry przelot jutro podjadę po tą dolną membranę, jutro podjadę po dolną membranę i ją wymienię jak to nic nie da to co jeszcze może być przyczyną takiego zachowania kosiarki Dodano po 14 https://obrazki.elektroda.pl/5851454500_...
W kosiarce jako pierwsze gaźnik do dokładnego przedmuchania, nie raz sam czyściłem po dwa razy gaźnik zanim pomogło, to jest ciężka usterka jak faluje na średnich obrotach a na wysokich i niskich nie. Ale brud jak najbardziej może być przyczyna takiego zachowania. Sprężynę sprawdzałeś i cięgno, więc potem zostaje regulacja gaźnika. W kosiarkach jest...
a co do gaźnika to dysza główna to 67 dysza iglicowa to 215
Czyszczenie gaźnika, ale nie przez moczenie w benzynie tylko rozebranie na czynniki pierwsze i udrożnienie dysz. Druga sprawa, filtr powietrza. Sprawdzenie luzów na zaworach. Jaki jest tam gaźnik? Paliwo świeże?
Motor pali od razu czyna zimnym czy na ciepłym świeca kawa z mlekiem w gaźniku jest dysza orginalna. Niestety nie mam stroboskopu.
Witam Jeśli chodzi o pływaki, to najważniejsza kwestia, to ustalić wysokość paliwa w komorze pływakowej. Do tego akurat nie muszą pływaki być idealnie równo podniesione, bo dociskają zaworek - sprawdź go czy nie jest wyrobiona jego powierzchnia. Popatrz na stożek (on jest pokryty jakby gumą) czy jest równiutki, czy może ma zagłębienie. Jak zaworki są...
To jest dysza na stałe zamontowana w korpusie.
Czy można jakoś poprzez chip tuning zwiększyć ilość paliwa docierającego do silnika? Docelowo musiałbym rozwiercić dysze gaźnika o 25-30%, i chciałbym się dowiedzieć czy można osiągnąć taki sam efekt poprzez tuning elektroniczny....
Kolego Rocketboy94 ! Tą gumę można całkiem zdjąć i nie będzie żadnej, poza zmianą "głosu", reakcji. Nic przed gaźnikiem nie wpłynie w tak opisany sposób na pracę silnika. Ustawienie (iglica) i regulacja doświadczalna gaźnika śrubką składu mieszanki - może nawet się nieco wykręciła sama; przedmuchanie dysz; uszczelka pod gaźnikiem na styku z cylindrem;...
https://obrazki.elektroda.pl/8234568300_... czy ktoś z was miał doczynienia z takim gaźnikiem? Strasznie falowały mi obroty, rozebrałem to, przemyłem zmywaczem do hamulców ( bo za żadne skarby nie mogłem dyszy wyciągnąć) i po tej całej akcji, niestety kosiarka spada na bardzo niskie obroty i z czasem gaśnie. Czy to jest naprawialne?...
Witam, po pierwsze - czy wiadomo, na jaka benzynę był fabrycznie Komar o stopniu sprężania silnika 6,5:1? Bo z tego, co pamiętam - to na paliwo 72/75 oktan (dlatego miał tak niski stopień sprężania - bo benzyny 72/75 okt. były bardzo eksplozyjne, kaloryczne). Czy może w tym silniku została już splanowana głowica i cylinder i podniesiony tym samym stopień...
Może być lekko przytkana dysza układu rozruchowego, niezupełnie zatkana. Nie wiem jak w tych gaźnikach, ale w wielu modelach dysza wraz ze studzienką znajduje się w pokrywce komory pływakowej, dysza lubi się zapchać osadem po odparowującym paliwie. Może też być nieprawidłowo ustawiony poziom paliwa (wysokość pływaków), jako że tam są gaźniki Mikuni,...
Główni producenci sprzętu ogrodniczego — S i H dopuszczają stosowanie E10 (maksymalnie 10% etanolu). https://www.stihl.pl/pl/aktualnosci/info... https://www.husqvarna.com/pl/poznawaj-i-... Fabrycznie stosują wysokiej jakości węże paliwowe odporne na etanol. Uwaga, wężyki...
Zmierz ciśnienie sprężania, sprawdź: szczelność połączenia gaźnika z głowicą, czystość gaźnika (szczególnie dysz), szczelność zaworka w komorze pływakowej, poziom paliwa w gaźniku, działanie układu rozruchowego, drożność układu wydechowego.
Zbyt uboga mieszanka. Świeca zapewne koloru rdzawo-siwego(ogólnie jasna)(możliwe że została już uszkodzona przez przegrzanie). Możliwe powody to: Nieszczelny układ dolotowy do silnika z gaźnika(fałszywe powietrze łapie) Źle ustawione powietrze dla niskich obrotów(zbyt mocno wykręcona śróbka) Zapchana dysza. Złe ustawienie iglicy w gaźniku. - Spróbować...
epi92 napisał: ....Co mam zrobić jeśli dalej nie będzie iskry?... Przeczytać sporo postów na temat zapłonów CDI. Zrozumieć jak to działa i myśleć samodzielnie! Poczytaj: [url=hattp://zaplon.pl.tl]Link tam masz całą potrzebna wiedzę podaną w sposób "zjadliwy".
Jestem pewny że nie mam blokad na innych podzespołach tylko na gaźniku i module.Czyli dysza w gaźniku jaką musze kupić i czy moduł musze zmienić czy jest sposób odblokowania tego układu elektronicznego.A może jest faktycznie zblokowany przez odwrotne podpięcie przewodów. Jak powinien być prawidłowo podłączony moduł i w którym miejscu w gaźniku znajduje...
Mam na myśli rozkręcenie gaźnika, wyczyszczenie wszystkich dysz, przedmuchanie powietrzem. Bez tego, nie dojdziesz do ładu z tym silnikiem.
Na sprawdzeniu drożności kanałów, dysz, poprawności działania zaworu komory pływakowej i w końcu regulacji gaźnika. Należy się także przyjrzeć montażowi gaźnika do silnika, czy nie ma zasysanego “fałszywego powietrza”
dysza gaźnik czyścić dysza gaźnik regulacja dysza gaźnik
mieszanka paliwo uszkodzenia przedwzmacniacza bateria trakcyjny
Moduł sterujący lodówki Bosch KGN39MIEP nie działa: diagnostyka i naprawa Błąd 02 w kotle Ariston dwufunkcyjnym - przyczyny i rozwiązania