do sprawdzenia cisnienei turbo oraz geometria turbiny i jej sterowanie
http://obrazki.elektroda.pl/1297391400_1... Ale sądze,że geometria turbiny stoi dęba.Trzeba wyjac turbo i wyczyscić
105 konny silnik nigdy nie miał zmiennej geometrii turbiny ! Taką turbinę miał 130 konny 1,9 dci Polecam lekturę: KKK54399880080 KKK54399880070
P0234 to błąd przeładowania turbiny (większa niż dopuszczalna różnica między oczekiwanym, a zmierzonym ciśnieniem doładowania). Zapewne problem w sterowaniu geometrią turbiny.
Geometria turbiny zapieczona, zawór za silnikiem po prawej stronie około misy olejowe sterujący turbina bądź wąż pomiędzy przepływomierzem deklem a turbem. Raczej więcej możliwości nie masz ewentualnie często spotykam się z całkiem zapchanym filtrem paliwa ale to już niedbalstwo a nie usrerka
Analiza wartości rzeczywistych w czasie jazdy to podstawa! Do tego co kolega napisał warto dodatkowo sprawdzić szczelność kolektora dolotowego, podciśnienie z pompy vacuum, zmienną geometrię turbiny. Powodzenia w wymienianiu;)
KOlego do sprawdzenia Przeplywka , czujnik cisnienia na dolocie , Geometria turbiny moze sie zacierac dodakowo sprawdz doładowanie jakie jest. Bez kompa ciezko bedzie wywnioskowac co mu jest bo trzeba sie oprzec na parametrach bierzacych
Czyli hamownie mają. Trzebaby pogmerać w dolocie z zapiętym komputerem i poglądem parametrów bieżących. Do szybkiej oceny tych podzespołów wystarczą logi dynamiczne, ew wysterowanie spod dignoskopu i fizyczna obserwacja reakcji. Zacznij od dokładnego obejrzenia dolotu. Błąd może być też spowodowany problemem ze zmienną geometrią turbiny lub jej sterowaniem.
Ciężko sprawdzić N75, musiałbyś podpiąć wakuometr i porównywać jego odczyt z wysterowaniem elektrozaworu. Najlepiej podmienić na inny. Widać że przeładowuje i EDC obniża wysterowanie elektrozaworu ale ciśnienie i tak nie spada wiec jak po podmianie będzie nadal tak samo to sprawdzić geometrie turbiny bo pewnie się zacina.
Przepływomierz powietrza sprawy, czujnik ciśnienia doładowania sprawny, układ paliwowy sprawny, turbina nowa, zawór podciśnienia VTG sprawny otwarty na 11% cały czas od włączenia silnika, dolot szczelny. Auto jeździ ale ma połowę mocy. Błędów brak. Nie ma sterowania zmienną geometrią turbiny. Nie pisz że coś jest sprawne bo nie wiemy jakie są wartości....
I co wiadomo na której wtyczce jest te sterowanie geometria turbiny?
Przy błędzie 17964 auto może wpadać w tryb awaryjny (nagła utrata mocy). Zaleca się weryfikację stanu zmiennej geometrii turbiny(chyba zrobione), układu sterowania N75 oraz drożności katalizatora i sprawdzenie wszystkich wężyków podciśnienia. Należy wykonać również logi basic settings grupy 011 Pozdrawiam.
Sprawdź wężyk podciśnienia idący do puszki turbiny. Może być też uszkodzony zawór elektromagnetyczny sterujący lub zatarta sama geometria turbo.
Na zdjęciu w pierwszym poście jest odpowietrznik siłownika hydraulicznego sprzęgła, nic tam nie jest podłączone, tak ma być Wężyk w oplocie bawełnianym, który idzie do obudowy filtra powietrza (średnica wewnętrzna ok 4mm, zewnętrzna 10) jest podłączony do króćców atm elektrozaworów sterujących zaworem egr i zmienną geometrią turbiny, doprowadza świeże,...
Witam od pewnego czasu moje Iveco Stralis 400km 2005r stało się dużo slabsze filtry paliwa i powietrzne zmienione filtr podciśnienia turbiny też zmieniony na komputerze błąd Sterowania geometrią turbiny zbyt małe ciśnienie Oraz błąd ciśnienie siłownika turbiny I elektrozaworu VGT miał ktos taki problem i rozwiązał? Z góry dziękuję za pomoc https://obrazki.elektroda.pl/6909095000_...
Zapchana geometria turbiny/ turbo do regeneracji.
Podepnij wakuometr i zmierz podciśnienie z pompy vacum. Założę się że na wolnych obrotach nie ma podciśnienia bo jest vacumpompa przytarta. A dopiero od 2000obr/min zaczyna wytwarzać podciśnienie i zaciągnąć geometrię turbiny.
Jeżeli masz dwa elektrozawory podciśninia, to znaczy że geometria turbiny też jest sterowana podciśnieniowo. W takim przypadku sprawdzenie działania geometrii to prosta czynność: na wolnych obrotach zdejmij wężyk podciśnienia z gruchy turbiny - sztanga ma się natychmiast (w ciągu pół sekundy) maksymalnie wysunąć, po założeniu wężyka równie szybko ma...
Musisz wyregulowac gruszke od zmiennej geometrii turbiny. Dusi się spalinami.
A czujnik ciśnienia doładowania?Zawór sterujący ciśnieniem doładowania?Zmienna geometria turbiny ok???
Prawdopodobnie przycina się zmienna geometria turbiny. Do sprawdzenia. Zrób logi dynamiczne lub chociaż sprawdź czy sztanga turbo chodzi bez przycięć w całym zakresie.
Może być EGR. EGR w sumie pracuje tylko w określonych momentach i ani mniej ani więcej. Jak jest otwarty cały czas to faktycznie może walić spalinami i po czasie złapie geometrię. Jak nie jeździsz emerycko to faktycznie pozostaje EGR. To znaczy emerycko he he, no nie powiem nie żaruje cały czas po 120km/h raczej 90-100 po drogach lokalnych bo w sumie...
To znaczy ze przyczyny trzeba szukac w turbinie ale po przeczytaniu ciekawego art o gemetrii ktory powoduje spadek mocy jest jeszcze... Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym, znany również jako czujnik MAP i Zawór podciśnienia turbiny, znany również jako zawór sterujący geometrią turbiny lub potocznie „gruszka”,
Pewnie błąd który zobaczysz, to ciśnienie doładowania różnica w regulacji odchyłka dodatnia, skończy się to demontażem turbiny, czyszczeniem geometrii lub regeneracją turbiny, choć osobiście stawiam na to drugie bo tak może być turbo KKK którego nie da się rozebrać bez specjalnych narzędzi.
W takim razie sugerujac sie P0642 sprawdż, pod katem zwarcia do masy, zasilanie 5V wszystkich czujników odpowiedzialnych za "emission", czujnika wału i pedału przyspieszenia tez. Błąd zniknie sam gdy wróci prawidłowy sygnał. Rzeczowo i na temat :) A już miałem zmieniać sprzęt diagnostyczny... Zaraz będę coś więcej widział zapewne dam znać o efektach....
Ciężko tak na odległość zdiagnozować co to może być ale może ci coś podpowiem. Miałem podobny problem w 1.9 na pompowtryskach samochód nie jechał na kompie turbo wg nie wstaje. EGR co prawda nie ruszałem ale pierwszy strzał poszedł na geometrie turbiny już chciałem wyciągać ale zawsze uczyli żeby zaczynać od najprostszych rzeczy i tak szukałem że padł...
serwo, geometria turbiny, zawór nadmiarowy
Szarpanie raczej nie będzie z powodu turbiny. Jak jest zmienna geometria to wtedy właśnie są kierownice w turbinie (czyli to to samo). Wcześniej było tak że byłą klapka w kolektorze wydechowym która regulowała dopływ spalin do turbiny.
1.9 SDI to też bardzo dobre silniki, występują często w Octaviach, sama Octavia to też bardzo fajny samochód i mało gnijący jeśli nie powypadkowy no i jeśli ktoś jakkolwiek dbał 1.9 TDI dobry ale tylko w wersji bez zmiennej geometrii turbiny, bo to się zawsze zacina Pamiętaj, że silniki DI mają elektronicznie sterowaną pompę wtryskową (na szczęście...
Regulacja raczej nie pomoże , zmienna geometria może się zaciera, ale jak zrobisz regenerację to po to żeby odzyskała 100% sprawności.
Sprawdź działanie układu SWIRL. Kybernetes napisał w skrócie. Dokładnie chodzi o szczelność siłownika SWIRL i rurek podciśnieniowych między elektrozaworem i siłownikiem, oraz między elektrozaworem i trójnikiem. Lubi pękać gumowa złączka między samym siłownikiem a rurką. Sam fakt działania lub niedziałania przepustnic zmiennej geometrii dolotu nie jest...
ECM 99 dotyczy niskiego ciśnienia doładowania. Należałoby sprawdzić siłownik sterowania geometrią turbiny (przy samej turbinie), zawór sterujący siłownikiem (prostopadłościenna kostka z przodu silnika, połączony przewodem z siłownikiem). Jeśli to jest sprawne to oznacza, że najprawdopodobniej uszkodzony jest pierścień sterujący geometrią turbiny( wewnątrz...
Zdejmij i zaślep ten wężyk i zobaczysz, czy ucichnie. A to na pewno, przecież to gruszka od zmiennej geometrii turbiny. Gdyby była uszkodzona dawno już by narzekał na brak mocy albo przeładowanie silnika. Skoro turbo podczas pracy "gwizda" to jest to może uszkodzone wirniki
Jeżeli Czujnika na turbinie to pewnie pozycji turbo. Stawiam ze padł czujnik, ale nim steruje elektrozawór podciśnieniowy trzeba by sprawdzić czy działa i czy sama geometria turbiny pracuje prawidłowo.
Jak dla mnie to turbo do czyszczenia, i układ podcisnienia do przeglądu, zwłaszcza krociec przy pompie prozniowej. Moim zdaniem te turbiny nie zapiekaja się z spokojnej jazdy tylko z korozji. Raz ze koroduje ciegno gruszki, i koroduje muszla turbiny i ściska łopatki geometrii.
Zapewne w sterowaniu zmiennej geometrii turbiny.
Trzeba sprawdzić na poczatek czy gruszka geometrii turbiny działa.
Temat stary ale warto zaktualizować dla poszukujących rozwiązania. Problemem była zapieczona geometria turbiny. Po wymianie turbiny na nową problem rozwiązany. Przed wymianą turbiny należy sprawdzić gumowy wężyk z elektrozaworu sterowania geometrią bo na zagięciu tego wężyka tez lubi robić się nieszczelność dając takie same objawy.
Witam. A ile kresek na wyświetlaczu na full gazie na postoju masz?
Problem jest raczej w wyrobionym mechaniźmie zmiennej geometrii turbiny (zadzior lub wyżlobienie o które haczy mechanizm). Bez rozebrania uzupelnienia ubytku lub wyrównania powirzchni nic nie pomoże. A turbo szczegolnie mechnizm zmiennej geometrii cieżko się rozbiera bo śruby przegrzane i rzadko całe się wykręcają.
A zmienna geometria turbiny się nie przycinać? Lub problem z przepustnicą
Wtedy musiałbyś edytować mapę od n75. A to nie jest takie proste. Dwa problem może być w luzie na geometrii turbo ,a większość regenerowanych ma luz (ruch sztangi bez zmiany uchylenia kierownic w zmiennej geometrii turbiny).
Sprawdź wtyczkę od gruszki zmiennej geometrii turbiny. Wynik ją, podegnij piny, psiknij kontaktem sprayem. Mocno dociśnij, żeby na pewno się dopięła. Można ręką spróbować ruszyć parę razy sztangę od zmiennej geometrii. Ewentualnie jeszcze zobaczyć, czy gruszka trzyma ciśnienie. Te opiłki najprawdopodobniej są pompy wstępnej umieszczonej w zbiorniku....
A jest na zmiennej geometrii turbiny?
a tylko jakiegoś wężyka zapewne wężyka podciśnieniowego sterowania zmienną geometrią turbiny ;)
Patrząc po podanych odczytach, to wychodzi na przepływomierz. Podepnij przepływomierz z innego auta i sprawdź wtedy. W którym miejscu wychodzi że to przepływomierz? Jeżeli turbina nie dmucha to nie ciągnie powietrza a jak nie ciągnie to spada MAF. Ja bym powiedział że skoro wedle komputera geometria turbiny jest w w odpowiednim miejscu a nie osiąga...
Kolego czy w tej Scani jest czuć opóźnienie w doładowaniu?? Jeśli tak to może być zasyfiona geometria turbiny bądź egr daje już o sobie znań.
100% zacieta geometria turbiny(kierownica)
Sprawdź szczelność układu dolotowego, jeżeli silnik na pompowtryskach to polecam sprawdzić pompę paliwa bo jest tez pompą podciśnienia do sterowania turbem, jeśli jest to do sprawdzenia geometria turbiny czy nie zapieczona, szczelność gruszki, zawór n75
Silnik o mocy 90KM nie ma zmiennej geometrii turbiny tylko zawór upustowy, na postoju nie zaobserwujesz jego działania. Kontrola ciśnienia doładowania w grupie 011, przepływomierza i egr w 003
Dzień dobry. Błąd MID 128 PSID 90 FMI 1 Volvo FM 9 euro 5 vin B469513. Opczytałem forum ale ato to nie posiada geometrii turbiny i innych elementów opisanych w innych postach. Czujnik doładowania na kolektorze ssącym wyczyściłem bo był cały zaklejony. W pierwszych sekundach po odpaleniu auta kontrolka silnika sie nie swieci dopiero po 3 -4 sekundach....
Silnik AHH 90KM ma zmienną geometrie turbiny.
W delphi ma być 230 bar na wolnych i te 1520 to też dobrze (powyżej 1600 bar otwiera się zawór bezpieczeństwa w głowicy pompy). Ciśnienie ok, ja bym sprawdził sterowanie geometrią turbiny.
Zapieczona geometria turbiny nie dawałaby takich objawów ? W moim AFN miałem podobne objawy i winne były wężyki podciśnienia.
Ma w ciemno obstawiam problem z doladowaniem. Mozesz sprawdzic jak chodzi geometria turbiny. Ale bez komputera to szkoda czasu na sprawdzanie wszystkiego.
Jeżeli turbo ładuje zbyt dużo to zazwyczaj blokuje się geometria turbiny.
Tu masz problem z doładowamiem . I tu musisz jakoś zbadać z czego ten problem wtstępuje. Czy dlatego ze mie ma podciśnienia do regulacji zaworu ale chba jest bo EGR by się odezwał. Więc dalej musisz sprawdzić jakie ciśnienie występuje w układzie doładowania. Może być tak że jest i jest za duże lub go brakuje. Jak brakuje to dziura w układzie dolotowym...
Wymienione 2 pompy paliwa plus wstępna, sprawdzone wtryski, czujnik ciśnienia na listwie, nie pali nawet na plaka. Przejechane 300 tys. Błąd - tylko wyświetla się geometria turbiny, usterka wewnętrzna ma na to wpływ. Na tej usterce auto jeździło.
Vtg to zmienna geometria turbiny i nie ma to wiele wspólnego z temperaturą oleju kolego. Po za tym diagnostyka wykonana przez kogoś o marnej znajomości swojego fachu w dodatku robiona pegasusem. Jedź na porządną diagnostykę komputerową i wtedy wrzuć fotę z wydrukami.
Sprawdz geometrię turbiny czy lekko chodzi bo może tam masz problem. Ew gruszka na trubinie czy szczelna i zawór który nią steruje.
Jeżeli czytałeś błędy dobrym oryginalnym testerem (np IDS-em) to można podejrzewać albo nieszczelność dolotu - tak jak napisał toku74 - albo przycinanie się geometrii łopatek turbiny. Ewentualnie elektrozawór zawór sterujący gruchą łopatek turbiny jest niesprawny. Na początek odłączyłbym sztangę (cięgno) gruchy od dźwigni łopatek turbiny i zobaczył...
Tym kabelkiem, to co najwyżej przed jakimkolwiek chipie, sprawdzisz sobie pompowtryskiwacze, przepływke, geometrie turbiny i samą kondycje turbiny itd.
z doświadczenia wiem, że przy regeneracji turbiny ze zmienną geometrią, czy potrzeba czy nie szlifuje się lekko kierownice tej turbiny (aby się nie zatarły z powodu nadmiaru nagaru), niestety często zdarza się, że osoba regenerująca zeszlifuje o kilka setek za dużo i powstaje luz pomiędzy tymi kierownicami, a podstawą po której się poruszają, efekt...
Witam mam problem z claasem arionem 540 mam dwa błędy 7777 i 771E błędy te pojawiają się tylko na wysokich obrotach w ciągniku była zacięta geometria turbiny która została regenerowana, z tego co udało mi się sprawdzić kod jest od nadobrotów turbiny, czy kalibracja turbosprężarki pomoże czy sama naprawa turbiny się nie powiodła ?
Sprawdź zawór vgt Dodano po 37 Lub geometria turbiny może być obejrzę turbo jak masz taki dostęp ja tak miałem.
Witam, błąd dotyczy złego sterowania turbiną, idąc tym tropem zostały sprawdzone wężyki, zawór regulujący turbiną, czujnik map oraz maf, wyczyszczona zmienna geometria turbiny. Jednak problem nie minął. Podczas rozpędzania dobrze ciągnie bieg 1, 2 a na trzecim już turbo dziura, trzeba zejść z obrotów do 2000 i dopiero ją załącza. Na 4 biegu trzeba zejść...
Zapieczona zmienna geometria turbiny. Sprawdź czy sztanga chodzi luźno w pełnym zakresie i się nie przycina. Czyszczenie pomoże.
Szczelność dolotu, zmienna geometria turbiny, N75, podciśnienie. Sprawdź i melduj.
Temat był już opisywany na forum,począwszy od zaworka,przez wężyki czy sztangę Dodano po 1 A może po zimie zapiekła się zmienna geometria turbiny
mod22, w którymś tam poście pisałem że mam 1.9tdi 90km ze zwykłą pompa i ze zmienną geometria turbiny.
Dziura w dolocie ,albo uszkodzone sterowanie geometrią turbiny.
Witam Miałem kilka dni temu dokładnie ten sam problem. Brak mocy a po kilkunastu minutach jazdy wyświetlił się komunikat jak wyżej. W volksklinika w Poznaniu szybko zdiagnozowali i usunęli usterkę. Okazał się nieszczelny wąż regulacji geometrii turbiny
Sprawdził bym na Twoim miejscu zmienną geometrię turbiny. Czy pracuje w pełnym zakresie.
zacięta geometria turbiny lub nieszczelny dolot albo N75 zawór
Panowie co Wy za herezje piszecie, co ma przepływka do zmiany geometrii turbiny?? Czemu niby nie miało by być ciśnienia doładowania, jakby go nie było to ten samochód prawdopodobnie by kopcił jak stary IKARUS. Jeżeli kolega pisze, że w okolicach 3 tyś. obr/min silnik traci moc to wskazuje to jednoznacznie na problem z N75 lub kierownicami sprężarki...
Witam. Podepne się pod temat też mam dwa błędy od silownika VTG U1159- siłownik VTG błąd komunikacji na can częstotliwość informacji za mała. U1835- siłownik VTG błąd komunikacji na can. I jeden od EGR-P1496- EGR wyłączenie silnik od czasu pojawienia się błędów zaczął trochę inaczej pracować głośniej ma większy apetyt na paliwo w granicach 35l na 100km...
Zrób logi ale prawdopodobnie coś z geometrią turbiny jest nie tak.
Tak ma się ruszać,masz zapieczoną zmienną geometrie turbiny.
A ja Ci powiem kolego, ze dzisiaj odebralem auto od mechanika i mialem bardzo podobny przypadek, co sie okazało, że winę miała zła geometria turbiny, ustawiona geometria na nowo koszy około 150zl, ale to nie wszystko nawaliła jeszcze kierownica turbiny o której wspomniano wczesniej koszt podobny jak wyżej. także po ustawieniu geometrii i wymianie kierownicy...
Witam Mam problem z Passatem B6 2010 r stoi już u mechaników 2 miesiące i nie mogą ustalić gdzie tkwi problem. Auto jedzie normalnie do 2,7 tys 3 tys obrotów około w zależności od obciążenia po czym zaczyna go dławic. Pierwsza diagnoza DPF następnie geometria turbiny nie stety okazało się że to nie to. W aucie zostały sprawdzone wtryski wymieniona gruszka...
Silniki 90 konne nie miały turbiny ze zmienną geometrią, chyba, że mają je obecne. Sprawdź przepływkę lub podmień na sprawną oraz, czy rury od "interkulera" nie są dziurawe.
Nie, pompa ta nie spowoduje żadnych usterek w silniku, A sterowanie zmienną geometrią turbiny myślisz że dzięki czemu się odbywa?
Może być wszystko. Na przykładzie silnika 2.0 HDI 136KM delikatne podszarpywanie zwłaszcza przy przyspieszaniu było spowodowane uszkodzonym czujnikiem położenia turbo, który mierzy w jakim położeniu znajdują się łopatki geometrii turbiny. Jest to zwykły potencjometr, którego załatwiła woda. Nie twierdzę, że macie to samo, ale zawsze jakiś trop.
obstawiał bym czujnik prawdopodobnie często obrywają , ale ciężko powiedzieć nie widząc tego , nie wiem dokładnie jak jest w tym aucie ale może być też walnięta geometria turbiny (zacinać się )
Pytanie: auto to samo..........czy zatarta geometria turbiny może doprowadzić do uwalenia nastawnika i błędu 013128 - Control Circuit for Controller for Turbocharger 1 (J724) P3348 - 004 lub 005 - Electrical Malfunction...? Geometria nie żywa, po odpięciu cięgna i przekręceniu zapłonu dźwignia wykonuje dwa ruchy jednak po odpaleniu testów wykonawczych...
Sprawdź podciśnienia do sterownika podciśnień tam jest taki w wieloma podciśnieniami czarny moduł, jeśli będą wszystkie ok to trzeba sprawdzić gruszki które są sterowane podciśnieniami . Jeśli będą ok sam moduł padł lub geometria turbiny się przyciera lub jeszcze może być nieszczelność na dolocie .
Cześć, borykam się z problemem zerowego przyśpieszenia w zakresie obrotów: jałowe-2k . Po osiągnięciu "magicznej granicy 2k" dostaje takiego momentu że ślizga kołami. Czy ktoś, kto się zna na tym sterowniku (Denso dece01) może mi powiedzieć czy takie wartości powinien wskazywać przepływomierz? Warto też zauważyć że czasami sobie maleje, a czasami rośnie,...
Jeśli chodzi o zmulanie to obstawiam na geometrię turbiny,chyba że błąd dotyczył zasilania zaworu.Z odpalaniem nie wiadomo do końca może pompka w zbiorniku,zbyt małe obroty silnika na rozruszniku,czujnik położenia wału......
Adaptacja nastawnika nie jest wymagana. Czy na pewno nastawnik był odpowiednio dobrany tj. o tych samych numerach bo z zewnątrz to wszystkie wyglądają podobnie. Podaj dokładnie jaki Ci wywala błąd. Może geometria turbiny się przycina. odpowiadam z opóźnieniem nastawnik był uszkodzony po wymianie wszystko działa.
Nie bedzie chodzil, inne sterowanie turbiny inne sterowanie egr i inne wyjscia danych prędkosci samochodu. W afn nasz zmienną geometrie turbiny
To czyli ta turbina jest zepsutą? Nie bo byś nie maił mocy to turbina ze zmienną geometrią.
Tu masz opisane krok po kroku jak wyczyszcić geometrie turbiny niestety po angielsku ale są obraski powodzenia http://www.technologie-entwicklung.de/Ga...
Zaworek n 75, zacierająca się zmienna geometria turbiny, źle podłączone wężyki. Zrób porządną diagnostykę.
Nie ma takiel legendy która wskazuje że do podciśnienia dostaje się lewe powietrze, jak ??? proszę nie pisać takich bzdur i nie wprowadzać ludzi w błąd. Co do tej usterki to jest usterka wszystkim chyba znana, turbina w tym przypadku nie ma nic do rzeczy, mechanik który wymienił turbine i ją regenerował zapomniał że wyczyszczenia i doprowadzenie turbiny...
No to zostaje do sprawdzenia szczelność podciśnień i praca zmiennej geometrii turbiny. Raczej nastawiaj się na to drugie.
Wydaje mi się, że nie. Mechanik wymienił filtr, nie zadziałało i powiedział, ze chyba coś z geometrią osi turbiny (jakoś tak) jest nie tak i trzeba wyjąć ją i wysłać do regeneracji.
Mechanicy też rozkładają ręce... Ostatnio co zrobiłem: - Wyczyszczony Intercooler - Wyczyszczony EGR - Wyczyszczone wszystkie rury - Wymienione węże podciśnienienia - Wyczyszczone turbo - Wyczyszczona zmienna geometria turbiny - Wymieniona gruszka podciśnienia Brak poprawy w nagrzewaniu..
Gruszka steruje geometria turbiny tak że musi być podpięta pod zaworek. a egr jest zbędny ja mam zaślepiony. pompa jest przy wałku rozrządu. wszystko musi być szczelne! wężyk możesz pomierzyć :-) A tak w ogule to z czym masz problem?
Było to robione, mechanik podczas jazdy robił odczyt komputera. Błędy które są to te podane i mimo wymiany czujników dalej się to pojawia i auto nie ma mocy . I mechanik nie badał na bieżąco parametrów pracy silnika, tylko błędy czytał? Może to być multum rzeczy, ja stawiam na którąś z tych 3: - Przepływomierz - Mapsensor - Zapewne jest tam elektryczne...
Napisz jeszcze w jaki sposób sprawdzałeś poprawność działania zaworu N75. Robiłeś VAGiem sprawdzenie grupu 011 w Basic Settings tam gdzie komputer wysterowuje zawór N75 aby cyklicznie otwierał i zamykał geometrię turbiny ?
ustawienie geometria turbiny zmienna geometria turbiny octavia geometria turbiny
czujnik indukcyjny sterownik hydrostat pralki ariston ustawienia czcionki
instalacja drzwi citroen instalacja drzwi citroen
Citroën Grand Picasso 2.0 LPG - problem z zapalaniem na benzynie KIA Venga 1.4 benzyna – wymiana rurki bagnetu, O-ring, numery OEM, montaż