Dokładnie niektórzy ładują te marketingowy bełkot do wszystkiego. Geometria laserowa ,optyczna, 3D za chwile pewnie będzie AI. Jak nawet będzie najlepszy sprzęt a obsługa będzie miała wy.....lone to i tak będzie źle. Zwykła geometria optyczna potrafi określić kąty: -zbieżność -pochylenie kół (negatyw) -wyprzedzenie sworznia zwrotnicy Ciebie interesuje...
Można sprawdzić geometrię zawieszenia oraz zbieżność.
Jechać na ustawienie geometrii zawieszenia.
Jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest udanie się do warsztatu na sprawdzenie geometrii zawieszenia.
Felga, piasta koła, czop. To jeśli chodzi o dziwne dźwięki, zostaje geometria zawieszenia...
poczytaj dokładnie to co ci się pisze. widzisz tylko to co chcesz widzieć, czy chcesz konkretnej informacji. taką otrzymałeś. ponownie na stację na pełną geometrię zawieszenia. nie zdziwi mnie, gdy nie da się ustawić, bo zwrotnica jest uszkodzona. pozdrawiam
Oczywiście najlepiej było by ustawić geometrię zawieszenia i kierownicę idealnie na wprost, ale załóżmy, że jest poprawna. Znajdź sobie kawałek równego, pustego placu, tak aby przejechać się po nim i znaleźć położenie kierownicy do jazdy na wprost, eps możesz w tym czasie odłączyć, wyjąć wtyczkę albo bezpiecznik, aby nie bruździło. Jak znajdziesz zerowe...
Zbieżność ustawiałeś sam, czy byłeś u fachowców,hamulce nie trzymają przypadkiem. Jeśli masz kanał lub najazd sprawdź czy nadwozie nie jest odkształcone: na początek porównaj odległości kół po prawej i lewej stronie, jeśli to możliwe to przekątne również. Jeśli różnice będą poniżej 0,2%, szukaj błędu w geometrii zawieszenia: pochylenie kół i kąt wyprzedzenia...
Nie , stabilizator nie wpływa na położenie kierownicy, tak jak koledzy Ci doradzili jedź na ustawienie geometri.
proponowałbym zrobić najpierw kalibrację vsc ,była robiona geometria zawieszenia?
Trochę karkołomne i siłowe: Można sprawdzić jeszcze po ustawieniu kół na wprost czy po zwykłym przepchaniu samochodu (zgaszony i na luzie) na dystansie powiedzmy 10-20m, czy zmienia się tor jazdy aby wykluczyć ukł. wspomagania. Oczywiście na płaskiej i równej nawierzchni i nie na drodze publicznej i najlepiej nie w pojedynkę. Do weryfikacji jeszcze...
Blokada kierownicy jest stosowana podczas ustawiania geometrii zawieszenia. "Walka" z rozrządem w podobnym silniku jest pokazana np. tu [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Wiesz jakie kobiety są przebiegłe nie wiem czy taki sposób wystarczy ;) A tak poważnie to czy po wjeździe w dziurę może się przestawić geometria nie uszkadzając elementów zawieszenia? Przejrzałem wczoraj zawieszenie i wszystko wygląda na sztywne.
Upierdliwie będzie chciał skręcać w prawo jak dobrze kojarzę, lewa strona jest dłuższa od prawej pod względem rozstawu osi, i ciągle będziesz jechał po łuku, bo lewe koło jedzie pierwsze, parę mm za nim prawe. Popatrz czy nie przesunęło sanek zawieszenia, masz skrajne wartości na obu kołach, może uderzenie tylko przestawiło sanki na śrubach o 1-2mm,...
Tak. Potrzebujesz geometrie zawieszenia. Czyli tyl i przod. Zbierznosc, pochylenie kola i wyprzedzenie sworznia zwrotnicy. O ile da sie to ustawic, bo nie w kazdym aucie jest to mozliwe.
To auto chyba tak z fabryki nie jeździło? Absolutnie! Nawet poprzednie modele. Mam obecnie Golfa MK3 z niskim przebiegiem i wszelkie nierówności wybiera rewelacyjnie i cicho mimo 24 lat :) Jeśli chodzi o geometrię zawieszenia: kąty pochylenia kół powinny być na minusie ale tu regulacja sankami pewnie by pomogła to wyrównać, tak żeby było mniej-więcej...
Pytanie na tyle ogólnikowe, że trudno odpowiedzieć. Z jakim samochodem mamy do czynienia i jakimi oponami? Większość obecnych opon ma oznaczenia kierunkowe lub strony zewnętrznej. Czyli prawidłowo założone minimalizują wpływ nierównego zużycia. Opowiadanie o przekręceniu się opony względem felgi niejasne. Natomiast zmiany w geometrii zawieszenia są...
Witam, mam taki problem otóż ściąga mnie na prawo, na początku byłem na zbieżności, była ok, ale ustawili co do 0.1 czy 00.1 żeby było idealnie, ale nie pomogło. Potem pojechałem na test drogowy w wulkanizacji wrzucili opony na maszynę i ustawili mi tak żeby ściągało jak najmniej. Ostatnio kupiłem nowe felgi i opony, i nadal ściąga delikatnie w prawo....
Spróbuj podnośnikiem zawindować trochę tył samochodu. To jest bardzo istotne, bo gdy będziesz obciążał tył, to będzie się zmieniał trapez geometrii zawieszenia z przodu. Jeżeli masz zmęczone sprężyny z tyłu lub masz jakieś dodatkowe obciążenie w bagażniku typu butla LPG i w dodatku zatankowana, to możesz mieć właśnie takie wskazania na projektorze geometrii....
Sprawdzenie felgi, geometrii zawieszenia, przegubu oraz łożyska centralnego.
To taki problem pojechać na geometrię zawieszenia?
Stwierdziłem w końcu że pieprzę to i wymienię całe wahacze z dobrymi tarczami kotwicznymi. Tylko po takiej operacji zaś warto by jechać na ustawienie geometrii zawieszenia... Dodano po 1 Stwierdziłem w końcu że pieprzę to i wymienię całe wahacze z dobrymi tarczami kotwicznymi. Koszt może większy, ale nakład pracy, czasu i wkurwu, nieporównywalnie mniejszy....
jak chce aby auto jechalo prosto musze nakierowac na lewo kierownice i tak trzymac okolo 2 stopnie. Sprawdź geometrię zawieszenia na stacji diagnostycznej.
Geometria zawieszenia powinna byc ustawiona w pozycji czujnika na 0 st. Przy kierownicy na wprost. Żółta kropka w okienku czujnika.
Po każdej naprawie zawieszenia zalecana jest geometria zawieszenia.
a co ma być? Często po numerze oryginału można znaleźć w sklepach zamienniki albo i nawet oryginał, i ceny wcale nie zniechęcają, nie licząc tych mimośrodowych co się geometrię zawieszenia reguluje, bo one zazwyczaj drogie są.
Jeżeli będą faktycznie jakie luzy to i tak nie miałeś dobrze ustawionej geometrii( z niesprawnym zawieszeniem nie da się jej poprawnie ustawić) i po przejechaniu kilkuset metrów ponowny pomiar pokazał by niewielkie zmiany względem tego co było chwilkę wcześniej ustawione. Bez kanału bym się za to nie zabierał bo nie będziesz miał dostępu do wszystkich...
Wychodzę z założenia że jak coś robić,to zrobić dobrze,albo wcale. przecież drążek ma mniej więcej podobne punkty pracy i długość co wahacz więc układ pracuje praktycznie liniowo. No i tutaj się mylisz. Przód pracuje całkowicie inaczej niż tył. Tył zmienia zbieżność i pochylenie koła podczas pracy . Przód zbieżności nie zmienia z założenia,a wartości...
Samą zbieżność to się w polonezach ustawiało w XX wieku. Do sprawdzenia/ustawienia cała geometria zawieszenia, tam wyjdzie czy buda pogięta czy nie. Co do bicia to stan ogumienia, felg, wyważenie. Przy hamowaniu nie pojawiają się wibracje na kierownicy ?
Witam. Jakim smarem można zabezpieczyć śruby przednich wahaczy, oraz gwinty końcówek drążka, żeby dały się łatwo okręcić w przyszłości np: do regulacji geometrii zawieszenia ?
było nie wymieniać a jeśli już to zalecam zrobić geometrie zawieszenia, może coś da.
Każda ingerencja w zawieszenie powinna się kończyć sprawdzeniem geometrii zawieszenia. Pozdrawiam.
Podaj więcej danych tego modelu, jakie ma zawieszenia , std, sport, wzmocnione, jaki model, ile kw, sedan, kombi.
Im więcej osób w aucie i im bardziej rozgrzane opony - tym mniejsza prędkość przy której pojawiało się huczenie. Jakie masz ciśnienie powietrza w oponach ? Ja bym profilaktycznie jeszcze sprawdził geometrię zawieszenia.
Diagnostka starką ale u kogoś kto się na tym zna a nie wziął dotacje na sprzęt. Podgląd na parametry pracy systemu podczas jazdy, później ew kontrola geometrii zawieszenia.
Przede wszystkim to tuleja powinna byc wyciagnieta i wlozona przy pomocy prasy a zwymiana sworzni nie powinienes miec problemow. Po wymianie obowiazkowe ustawienie geometrii zawieszenia.
Mechanik twierdził, że nie trzeba robić geometrii po tym zabiegu. Po każdej ingerencji w zawieszenie należało by sprawdzić geometrię zawieszenia.
Geometria zawieszenia, kąt pochylenia kola_wyprzedzenie dolnego sworznia zwrotnicy. Jeśli to prawe koło, to zobacz czy rama pod chłodnicą nie zaczęła pękać.
Opona była zużyta na całej szerokości bierznika.Ciśnienie w ogumieniu było OK. Ile może kosztować badanie geometrii zawieszenia?
Cała sprawa się opiera o prawidłową geometrię zawieszenia i brak luzów żeby takową ustawić. Samochód był bity ?
Na początek: Pisownia p. 8.2 A potem sprawdzić luzy i geometrie zawieszenia.
Najczęściej regulacja geometrii to jedna usługa, ale nie znam obyczajów w każdym warsztacie. :D U mnie w okolicy ceny wahają się od 150 do 250 zł. Pamiętaj, że nie każdy element zawieszenia da się regulować, a sama geometria, to nie tylko zbieżność kół. W przypadku uszkodzonych innych tulei, sworzni itp. nie da się poprawnie ustawić zawieszenia.
Cokolwiek tam nie zrobisz MUSISZ ustawić poprawnie geometrię zawieszenia! Nieważne czy samą końcówkę czy całą zwrotnicę. Najmniejszy problem jaki będziesz miał bez tej operacji to zdarte w szybkim czasie opony. W najgorszym walniesz dzwona...
Chłopcze, nikt nie chce Cię zniechęcać, my mamy po prostu doświadczenie. Silnik o mocy 50KM i rama spawana przez mało doświadczoną osobę. to gotowy plan na katastrofę...Zawieszenia nie dobierzesz do pospawanej ramy w szopie, musisz je zrobić od podstaw, masz już jakieś plany, rysunki? Wiesz jak wygląda geometria zawieszenia w samochodzie, a jak w quadzie,...
Witam. Sprawdzić czy gałki dobrze przykręcone po wykonaniu zbieżności, jeszcze raz sprawdzić przednie i tylne zawieszenie pod kątem luzów lub korozji. Jak to nic nie da jeszcze raz całą geometrię zawieszenia.
Sprawdz gumy drążków reakcyjnych od dolnych wahaczy oraz uszy w które te gumy wchodzą bo lubią pękać . W tym przypadku podczas hamowania wahacz odjeżdża do tylu i zmienia się geometria zawieszenia , stąd to ściąganie .
Powrót kierownicy na swoje miejsce jest powodowany odpowiednią geometrią zawieszenia (ustawione odpowiednie kąty w zawieszeniu przednim i dzięki temu ciężar pojazdu powoduje samoczynne "prostowanie" kół). Jeżeli kierownica nie wraca sama to albo coś jest nie tak z geometrią przodu albo faktycznie masz problem ze wspomaganiem lub maglownicą.
Skoro fachowcy badali to ciężko podpowiadać. Ale na pierwszy rzut uszkodzenie opony, na drugi krzywa tarcza hamulcowa, na trzeci uszkodzone łożysko, na czwarty niewłaściwa geometria zawieszenia.
Jak ściera opony to geometria przedniego zawieszenia do sprawdzenia plus luzy. Ni tylko zbieżność ale kąty pochylenia też (tzw negatyw).
Witam. Podstawowa sprawa, to sprawdzenie stanu technicznego zawieszenia (luzy itp.) Dopiero po ich usunięciu można myśleć o regulacji geometrii zawieszenia. Wskazana wizyta w stacji diagnostycznej. Pozdrawiam.
A tak BTW: 1) Miałem podobnie przy prędkości > 100km/h w oplu na krzywych felgach, tu Ci zbieżność nie pomoże ani poprawnie pracujące zawieszenie. Geometrię kół też miałem robioną, poprawiają ją "na ile są w stanie". Mocno pokrzywione felgi to tylko na złom. 2) U nas w kraju nie wolno jeździć szybciej niż 140km/h... Z resztą w wielu krajach nie można....
Zbieżność i geometria zawieszenia była ustawiana dwa miesiące temu po podłączeniu komputera nie można nic zdiagnozować i tu zaczyna się problem nie byłem w serwisie z tym jeszcze . W samochodzie nie był wymieniany pasek rozrządu (alternator , pompa wody itd ) czy możliwe jest to że poprzez nie poprawne działanie tego zespołu pojawiają sie skoki napięcia...
instalacja ma 7 miesięcy i 8 tys km zawór wymienię i zobacze co dalej z tym gó......... A palił wcześniej mniej? Ile wachy palił? Geometria zawieszenia OK? Bryka nie bita? Felgi proste?
Możesz dobrac felgi z mniejszym ET i bedziesz miał ten sam efekt bez montowania dystansów. Do ubocznych efektów zamontowania dystansów należy też wzrost siły potzrebnej do kręcenia fajerą w aucie bo zmieniasz w jakis tam sposób geometrię zawieszenia. pozdrówki
Napisz albo zadzwoń do ASO opla i poproś o rozkodowanie. Wyposażenie czy rodzaj zawieszenia powinni podać bez problemu.
Geometria zrobiona. W zawieszeniu wszystko sztywne. Gumy na wahaczu wymienione i dalej przy przyspieszaniu ściąga😞 może jeszcze ktoś coś podpowie? 😊
Presostat bada cisnienie w ukladzie gdy jest za niskie wlaczy sprezarke gdy za wysokie wylaczy, Wiatrak w ukladzie jest po to aby zbic temperature a co za tym idzie cisnienie na parowniku, Weź ty się kolego za tą geometrię zawieszenia a klimę zostaw tym co się znają :D
Stan kolumn to mam w tym przypadku na myśli luzy na tłoczyskach. Tłumienie może w dalszym ciągu być. Zreszto czasem zastanawiam się nad tym badaniem tłumienia, ponieważ już wyrzucałem marne amortyzatory, które na stanowisku były całkiem znośne. Chyba nic nie było o geometrii zawieszenia. Może zbieżność jest zerowa i zmienia się w ramach luzów z dodatniej...
Raczej wątpię. Raczej krzywa geometria, luz w zawieszeniu lub słabe opony.
Na takie trasy to samochód powinien być przede wszystkim odpowiednio przygotowany. Opony, zawieszenie i układ kierowniczy. Geometria zawieszenia. Układ hamulcowy, przewody elastyczne wymienione, a sztywne skontrolować/wymienione. Zaciski hamulcowe sprawne. Silnik sprawny mechanicznie z nowym olejem, filtrami, świecami żarowymi/zapłonowymi. Zlikwidowanymi...
A geometria , opony i cały ten bałagan dookoła zawieszenia jest sprawny ?
Przede wszystkim sprawdziłbym geometrię zawieszenia. Miałem podobny przypadek (Escort 1.3 HCS EFI, MK VII) - wybite łączniki gumowo-metalowe na wahaczach. Dodatkowo wymieniłem końcówki drążków kierowniczych oraz łączniki stabilizatora. Ściąganie ustało, kierownica na wprost, aż miło się prowadzi. Pozostały do wymiany gumy na stabilizatorze, gdyż od...
Witam. Myślę, że trzeba się skontaktować z jakąś stacją diagnostyczną (SKP) i poprosić o wykonanie kopii instrukcji podobnego urządzenia. Urządzenia optyczne do pomiaru geometrii zawieszenia działają na podobnych zasadach. Należy wykonać serię próbnych pomiarów i weryfikować wyniki innymi przyrządami: pomiar kąta pochylenia koła i przyrząd do pomiaru...
Witam. Ja powiem tak- ja bym na tym czymś nie jeździł. Stan tego bieżnika to jakaś tragedia. Osobiście miałem do czynienia z oponami GoodYear, które wyglądały bardzo podobnie. I najgorsze, że najprawdopodobniej jest to wina producenta tych opon. A piszę tak dlatego, że uszkodzenia przedniego zawieszenia nie wchodziły w rachubę, ponieważ zostało ono...
Zmienione zostały tuleje wahacza, sworznie, łączniki, gumki, drążki kierownicze zrobiona 2x zbieżność To też pewnie nie to, ale w innym samochodzie, po wymianie sworzni, zmieniła mi się geometria przedniego zawieszenia. To trochę coś innego jak zbieżność. Sworznie, za krótkie na mocowaniu do wahacza, spowodowały, że koła stanęły "pod siebie". \___/...
Sprawdz dobrze najpierw zawieszenie czy nie ma w nich luzow i geometrie zawieszenia. Jak wiesz tarcze hamulcowe dzialaja w bardzo zmiennych warunkach i nieraz przy silnie rozgrzanych tarczach dostaje sie strumien wody np. po wjechaniu w kaluze i nie trzeba nikomu tlumaczyc co wtedy sie dzieje. Ja na twoim miejscu zainwestowalbym w dibre tarcze hamulcowe...
Bardzo logiczne jest to co napisał Ścigi,ja bym jednak sprawdził jeszcze geometrię przedniego zawieszenia i to w sposób kompleksowy.Post Roberta pozostawie bez komentarza.
Jaka jest procedura montażu (ustawienia) kolumny kierowniczej w stosunku do przekładni kierowniczej ? Przekładnia ma wieloklin, na który nakłada się krzyżak kolumny kierowniczej i skręca. Nie ma tutaj jednego słusznego wzajemnego położenia. Jak zatem dokonać ustawienia wzajemnego tych 2 elementów, by były równe kąty skrętu ? Czy ustawia się to podczas...
chciał bym przestawić parownik od gazu kosztem mocy ale,żeby spalanie z 15 -19 l na 100km spadło np o 5-6 czy jest to osiągalne proszę o rady pozdrawiam. O kurde.....Teraz, zimą Ci tyle pali? Niewiele więcej niż moje w124 200 z gaźnikiem 2ee....Fakt -dość energicznie jeżdżę ale ze zużycia LPG jestem bardzo zadowolony. O dyszce LPG/100km zapomnij przy...
2003 r. 1,6 benzyna. Witam, nowe drążki, łączniki stabilizatora, sprężyny przód + nowe opony. Zrobiona geometria i niestety samochód skręca delikatnie w prawo. Jeśli macie jakieś podpowiedzi to proszę o pomoc. PZDR PS.Auto bezwypadkowe.
Witam. Tak sobie przeglądam i czytam ten post... Mam identyczną wersję passata z tym samym kodem silnikowym, tylko, że dodatkowo w automacie.... Moja propozycja, to w pierwszej kolejności sprawdź alternator, który został zamontowany, być może jest od innego modelu, silnika, wyposażenia i daje zbyt duży prąd i elektryka wariuje... Jeżeli chodzi o ESP,...
Jeśli byłby to przegub zewnętrzny działo by się to przy małych prędkościach i skręconych kołach.Towarzyszy im charakterystyczny hałas. Jeśli drgania powstają podczas dużego obciążenia, ale na prostej drodze, prawdopodobnie uszkodził się przegub wewnętrzny. Sprawdzałeś zbieżność kół, geometrię zawieszenia? Mogą to być również luzy na sworzniach lub zużytych...
Nie mam gazu, to coś stuka w zawieszeniu, w poniedziałek podjadę na kontrole zawieszenia i kontrole geometrii czy nie ma luzów itp.
Opony do kitu, miałem juz kilka razy z tym problem, po wymianie auto nie ściągało jeśli geometria i zawieszenie jest ok
Auto bite, zgięta i prostowana podłużnica.
Urządzenia do geometrii.
Witka! Maluchem 120 spokojnie? Chyba bez pasażerów,kierowcy i z przepaści. :lol: Maluchami jeździłem 16 lat,coś wiem na ten temat. HeJ. kierowca+pasażer + ostra góra -sprawdzałem , nie powtórzę tego ;) wolę nowszego maluszka w którym wszystko zrobię i nie ładuję tyle pieniędzy, niż stare (10 letnie) g. po wypadku bez geometrii, zawieszenia i kawałka...
Luzy w zawieszeniu ? Geometria sprawdzona ? Opona nie ściąga?
Witam Samochód to Opel Adam. Ma może ktoś dostęp do danych geometrii zawieszenia?? Niestety w HGS-DATA czy ESi nie ma zbyt dużo o tym samochodzie. Pozdrawiam
Sprawdź też przekładnię i tak jak napisałem poprzednio ustaw prawidłowo geometrie przedniego zawieszenia, to że skacze po drodze na nierównościach to na 99% przyczyna nieprawidłowej zbieżności i w nieco mniejszym stopniu kątów. tak, że zabieraj się do roboty i nie zapomnij obciążyć auta dwiema osobami.
(at)karolak miałem to przemilczeć, ale ci odpowiem. To czy to była kolizja, wypadek czy katastrofa w ruchu lądowym nie ma tu najmniejszego znaczenia. Auto zostało uszkodzone, co może się zdarzyć podczas kolizji, wypadku, czy katastrofy. Skala uszkodzenia, a zatem czy samochód wymaga wymiany listwy na zderzaku, naciągania mocowania wahacza /jak w moim...
Każda naprawa/demontaż/montaż układu kierowniczego lub/i zawieszenia tak na prawdę powinna być zakończona pomiarem i ewentualnie ustawieniem geometrii.
Barthezzz no to coś nowego sie dowiedziałem bo potocznie sie mówi zbieżność , natomiast jeśli Ci chodzi o fachowe słownictwo to jest ustawienie geometrii zawieszenia ,oczywiście przód i tył,np.kąty znoszenia,wyprzedzenia ,pochylenia i zbieżność kół przednich i tylnych pomijając niektóre w niektórych pojazdach są nieustawialne. ponadto bicie kół przy...
Najpierw wykonali wymianę drążków i przestawili kierownicę, nie zrobili geometrii. Wymieniłem wszystko zawieszenie i zrobiłem geometrie. Nie robione było komputerem z innych przyczyn, ale wiem że trzeba teraz coś zaprogramować przy wspomaganiu, żeby układ wspomagania działał prawidłowo bo inaczej mi auto będzie ciągnąć i chyba ciągnie lekko w lewo i...
Obawiam się że to czysta herezja. Lepiej idą od dołu i więcej palą . Każdy kto się przesiada to czuje, że nie dość ze nie jedzie to w h... pali. Jedynie SDI palą '''mało'' . Nie prawda. Używam w A3 TDI PD (130KM ASZ 6 długich biegów) już 7 lat i spanie z całego tego okresu mam ok 5.5l/100km. Najniższe spalanie realne z tankowania całego baku jakie...
Lanie motodokotora do silnika którego chce się jeszcze poużywać i to jeszcze do silnika na hydropopychaczach to głupota. mam go pół roku. Przed wymianą był wlany jakiś castrol 10 w 40. Czyli wnioskuję, że to była pierwsza wymiana oleju odkąd masz to auto i tak na prawdę nie wiesz co było wlane wcześniej. Tigra to taka niby sportowa Corsa. Sportowe (czy...
Temat jest mi znany ale z tej dyskusji nie mogę wywynioskować o czym dyskutujecie. Bowiem rozwiązania konstrukcyjne łączenia elementów ruchomych są różne i w każdej wypowiedzi jest kawałek prawdy tylko te kawałki nie dadzą się połączyć. Rozumem, że trochę sprawę utrudnia gwara techniczna. A więc mamy sworznie wachacza, które mogą być stsowane po obu...
A poduszki amortyzatorów były sprawdzane? Bo właśnie one maja takie głuche pukanie. A co do sprawności amortyzatorów.... Miałem samochód po wypadku, i amortyzatory były krzywe (jeden się nawet zacierał, wiec to nie było delikatne skrzywienie), czego nie wiedziałem. Pojechałem z tym na stacje diagnostyczną aby zrobić przegląd do rejestracji i wyszło...
Byłeś na geometrii?
Można go ręcznie wcisnąć i po puszczeniu sam zassie. Jak strzykawka to tylko z igłą i jak najgłębiej ją wsunąć, problemem jest to że przez tą samą cienką rurkę musi się dostać płyn i wydostać powietrze. Na pocieszenie dodam że nie trzeba go dokładnie odpowietrzać, bo jak już zacznie choć trochę pracować to samo wciskanie i puszczanie pedału zrobi resztę,...
W twoim opisie jest też przyczyna, żle wykonana wymiana elementów zawieszenia. Na 100% geometria jest zła , tym bardziej że piszesz że drze ogumienie. Ciekawe w jakim celu zeszlifowano ograniczniki skrętu. To właśnie przez ich zeszlifowanie zwrotnica - kolumna przy maksymalnym skręcie kół niszczyła przegub homokinetyczny . On nie jest przystosowany...
Patrz lepiej na ten schemacik: https://www.easyparts.nl/showdrawing/107... Wibracje pojazdu mogą pochodzić od padniętej gumy. Wibracje silnika przenoszą się na ramę. Złe prowadzenie w koleinach może wynikać z kilku rzeczy. Między innymi kształt opon, szerokość (inna przód, inna...
Batoniku, widziałeś wahacz? A poza tym, zaleca się ustawienia i/lub kontrolę po każdej ingerencji w zawieszenie. Tam masz regulację.
Trzeba zajrzeć pod gumy na drążkach kierowniczych/przekładni i sprawdzić czy nie ma tam po prostu rdzy. Zluzuj osłony od strony przekładni ,skręć kołami zeby było widać jak najwięcej oi nawet jak jest ok. to profilaktycznie przesmaruj.Taką usterkę ujawnia natychmiast podniesienie samochodu dwoma kołami.Kierownica powinna wtedy chodzić praktycznie sama,a...
Z geometrią tylnego zawieszenia coś jest nie halo. 1. Nie uderzyłeś tylnym kołem, bokiem w krawężnik? 2. Luz gdzieś np w elementach metalowo - gumowych. Podnieś tył i poszarp za koło góra/dół, lewo/prawo. Po pewnym czasie zauważysz nierównomierne zużycie bierznika.
Nie wiem dlaczego ale wczoraj ten post został wyrzucony do kosza, a ja mam z tym problem. Witam drogich forowiczów. Mam problem z oponami na przedniej osi samochodu. Tzn.po jednym sezonie opony dostają tzw. węża. Nadmienię że wcześniej jeździłem na oponach tzw. używkach. Były różne opinie że luzy na ,,zawiasach,,,zła zbieżność,stare opony itd. Na jesieni...
Jeśli bije to tylko element wirujący więc nie ma się co czepiać geometrii czy luzów w zawieszeniu Otóż nie, miałem kiedyś przypadek mocnego stukania i wibracji kierownicy podczas jazdy, przyczyną był luz na drążku kierowniczym. Jakieś minimalne niewyważenie koła, nieodczuwalne w normalnych warunkach, przy dużym luzie drążka powodowało stukanie.
A czy ten głośnik ze starej kolumny ma chociaż jakąś obudowę? Jeżeli jest bez obudowy to pewnie łopocze jak flaga na wietrze i dobijając cewką o karkas przeciąża wzmacniacz. Proszę wytłumaczyć swoją teorię... (dj-MatyAS) Edit: Przepraszam, małe przejęzyczenie. Nie cewką o karkas (?!) tylko karkasem cewki o nabiegunnik. W dalszym ciągu nie rozumiem w...
Witam. O ile konwersja jest łatwa i możliwa, to mamy tutaj problem natury prawnej. Jeśli pojazd choćby wjedzie na drogę publiczną, to takie przeróbki są niedopuszczalne. Trzeba zakupić oryginał. Pzdr. Chyba zartujesz jaki problem natury prawnej? Ktoś bedzie mi rozbierał połowe osi zeby zobaczyć jaki mam czujnik? Mało kto wie ze jest tam jakis czujnik....
Podjedź do mechanika co wymieniał wahacz i opowiedz o problemie. Pewno krzywe koło i dopóki był luz na sworzniu to klekotało sobie to wszystko radośnie. Teraz jak się zawieszenie usztywniło to czujesz bicie koła.
geometria citroen geometria kół geometria turbo
excel ocena termostat lodówka turystyczna moduł sterujący pralka mastercook
suszarka privileg instrukcja obsługi pralka privileg
Canon TS3450 - Miganie diod pomarańczowej i zielonej Ekran kalkulatora działa tylko po naciśnięciu - co robić?