Czym wymalować ostatni raz progi Golf3? Cel: utrzymać najdłużej i gnijące Poszukiwana: - tania, czarna substancja - chemicznie utwardz. (2 skład.) - sklei całość, rdza nie wyjdzie zgnije w środku Załatalem dziury włóknem + żywica epoks. Poprzednik konserwował progi i podwozie Chcę wyczyścić ile się uda, zamalować Jak najwięcej lat, potem złom 1. Żywica...
U mnie to by się zgadzało (purchle na słupkach + nieoryginalna szyba to nawet nie było co ukrywać) ale np: u kolegi nadkola, symetrycznie (zrobił i narazie nic), albo oglądane egzemplarze - gnijące progi i nadkola (nie purchle, tylko wżery jak piernik)?
Dalej uważam, że nie mają pojęcia o robocie - wystarczy stare okno plastikowe i wstawić kawałek ościeżnicy zamiast zgniłego drewnianego. Rozwiązanie na lata, a po "wynalazku" firmy nie będzie śladu. Okno za darmo lub prawie w firmie, która montuje nowe okna.
(at)krocze Zgaduję, że nigdy nie jechałeś Plusem. To zupełnie inne auto niż Borewicz i przy podanym budżecie nie będzie gorsze od konkurencji. Ale nikogo nie namawiam na siłę, podaję Poloneza Plusa jako jedną z opcji do rozpatrzenia. Nie ma sensu więc się rozpisywać zwłaszcza jeśli na temat Poloneza nie ma się nic sensownego do powiedzenia. Większych...
Zdejmij wykładzinę pod nogami kierowcy,oraz osłonę progu. Gniją tam łączenia przewodów, szare,brązowe i czerwone. Szare są od wszystkich włączników,brązowe to masy,czerwone plusy.
We wiązce przewodów pod osłoną lewego progu. Tam gnije masa lampy oświetlenia wnętrza zawsze.
85 i 86 to zasilanie cewki przekaźnika, na 87 i 30 ma być plus w momencie kręcenia rozrusznikiem. Sprawdź jeszcze wiązkę elektryczną w lewym progu, lubią tam gnić kable
sprawdż czy jest zasilanie (+) na włączniku po zapłonie. czasami gniła wiązka elektryczna w progu lewym jest tam łączenie przewodów .
W B5 nie było podciśnieniowego, ewentualnie może być różnica czy tylne szyby „w prądzie” czy w „korbotroniku”. Gniją łączenia przewodów, w progu kierowcy. Wrzuć fotkę jak wyglądają te wiązki. Moduł suchy ?
Kupowanie Trabanta żeby stał pod domem to zły pomysł. Te pojazdy gniły na potęgę, progi, jaskółka, pleśniał duroplast. Wystarczyło że postał z pół roku i w środku smród nie do opisania. Jeśli upierasz się i chcesz kupić (najmłodszy 1.1 ma 30 lat) to tylko zadbany egzemplarz od zapaleńca i schować go w garażu...
Czy tylko ja dochodzę do wniosku, że konstruktorzy większości samochodów albo są upośledzeni, albo celowo projektują tylne błotniki, nadkola i końcówki progów tak, żeby zbierało się tam jak najwięcej syfu i łatwo gniło? Próg jest podgięty do góry i dokładnie uszczelniony, żeby stworzyć korytko, z którego syf nie może uciec, a plastikowe nadkole wchodzi...
Peugeot 206, nie pamiętam czy 2000 czy 2001 1.4 KFX, mogę Ci wrzucić zdjęcia jak mocno potrzebujesz zobaczyć czy gnije - nie gnije na progach, nie gnije przy baku, nie wyrobiła się belka, na klapie pod wycieraczką spuchła i trochę ruda wyłazi czy przy uszczelce. Przecież jak to byłby strup to chyba ślepy by nie zauważył, że gnije. Nikt tego nie będzie...
Prze gniły kable na lewym progu.
Też może być, ale zawsze jak pamiętam, to karoseria, szczególnie progi zawsze bardziej gniły od prawej niż od lewej, stąd byłem zaskoczony tą korozją akurat z lewej strony.
W tej trójce nie upieraj się tak bardzo przy SDI. Możesz śmiało dołączyć do zestawienia 1,9TDI- te silniki w tych samochodach mają bardzo lekkie życie. Sprawdź też okolice przednich błotników i progi bo lubi to gnić. Warto przyjrzeć się wspomaganiu kierownicy, koszta regeneracji mogą być spore.
Polecam Ford Mondeo 1.8 TDI z 1998 roku. Ma klime 2 poduszki, wpomaganie kierownicy tylko ze z gniciem jest gorzej :/ gniją progi i nadkola :/
Lewy próg gnije wiązka. Są takie zapracowane złącza trzech kabelków i tam Zielona włazi. Najpierw zasilania komfortu i to nie miernikiem a żarówką h4. Wróci komunikacja będziemy dalej gdybać
Pierwsza zasada: Nie ma budy nie ma auta. Ty nie masz budy bo jak progi zgniły to reperaturki wytrzymają rok może dwa a międzyczasie zacznie gnić próg wewnętrzny i cała reszta. By to dobrze zrobić być musiał chyba robić te progi u blacharza od zabytków i wydać z 5k to może pojeździ dłużej. Spawania i inne zabiegi powoduję przyspieszenie korozji. Auto...
najważniejsze pytanie to jak wygląda reszta blacharki - w tych Civikach strasznie gniją progi pod tymi listwami plastikowymi i to z początku nie widać, a potem cały próg odpada, a co za tym idzie też wewnętrzne poszycie progu i tylne, szczególnie przy tylnych kołach (i nadkola tylne przy okazji też) i tam trzeba się przyjrzeć, no chyba, że to już było...
Z Fiatem trzeba tylko uważać na korozję, Punto II gniją okrutnie. Pandy też już widziałem pozbawione progów.
Jeździłem autem, martwią mnie słabe hamulce i słabe przyspieszenie. Na zimnym jałowym silniku nic nie trzęsie, pracuje równo. No to nad czym jeszcze się zastanawiasz? Auto od handlarza, silnik myty itp. To plus przebieg powinno zdyskwalifikować ten samochód z dalszych rozważań. Słabe punkty - gnijąca tylna klapa, progi z przodu plus przednie błotniki....
Sprawdź zasilanie po zapłonie. Taki jest efekt jak nie ma zasilania po zapłonie, moduł aktywuje się na kilkadziesiąt sekund i przechodzi w stan uśpienia. Najczęściej gnije wiązka wzdłuż progu drzwi kierowcy. Są tam zaciskane łączenia od bezpiecznika z rozdziałem na wszystkie drzwi. Jest zgrzane punktowo i nasunięta koszulka izolacyjna, wchodzi tam woda...
Leszczu240 - ostatnio to naprawiałem w sharanie 2004 - wada konstrukcyjna VW - otóż jakiś "mądry" w VW wymyśłił i puścił kabel czerwono/biały (+ po zapłonie załączający urządzenia) wiazką lewą do tyłu mniej więcej za słupek środkowy kierowcy i tam zrobił 2 sploty (pamiętaj 2 nie jeden) dający napięcie na 10 chyba przewodów czerwono/białych. do przewodów...
typową chorobą paska to gnicie wiązki w progu
gniła wiązka na prawym progu. Ukryta aby nie hałasowała.
Uwież mi że te golfy gniją. Błotniki przód , progi z przodu , podłoga i wiele innych. Za 8tyś można kupić grande punto.
Z tych co podałeś najlepszy wybór to chyba Audi A4 1.6 i Mazda 6 Diesel. Z tym, że ja bym chyba był bardziej za A4. Ostatnio miałem okazje oglądać kilka sztuk Mazdy 6 za podobne kwoty i w każdej był jeden problem - gnijące/rdzewiejące progi.
Zobacz czy masz w ogóle zasilanie na pstryczku od otwierania wlewu, tam powinien byś stały plus, jak ginie to w gnijącej wiązce na progu.
Sprawdź czy jest na tym bezpieczniku napięcie. Jeśli jest,to sprawdź wiązkę pod lewym progiem. Gniją i pękają przewody.
Upss. Trochę czasu minęło. Dzisiaj dodam, że najczęściej w tym modelu kłopoty leżą w lewym słupku i progu. Gniją kable w wiązce.
ilość drzwi bez różnicy-choć wygodniej jest mieć 5:D. Astra musi odpalać z benzyny i jeździć bez problemu i na benzynie i na gazie. Jak będziesz kupował to przejedź się po jakiś dziurach, progach zwalniających i posłuchasz czy nic nie stuka w zawieszeniu. w astrach gniją progi i tył. Auto musi palić i jeździć idealnie na gazie i benzynie, jak coś jest...
406 jest w ocynku Może i jest ale i tak rdzewieje, mówię to jako posiadacz. Pierwsze gniją progi - od środka! oraz błotniki na łączeniu ze zderzakiem. Reszta w zasadzie bez zastrzeżeń. Zaraz ktoś napisze, że walony. Od kiedy zauważyłem wykwity obserwuję inne 406 i nie raz widzę wykwity w tych samych miejscach co u mnie. Osobiście auto polecam i sam...
Znam takiego co progi znikały w oczach, po prostu wada fabryczna, zbierała się wilgoć/woda itd.. Wystarczy że wypnie się spływ z szyberdachu i cała woda ląduje w progu i podłodze wewnetrzej. Te bez szyberdachu wolniej gniją.
Nie wiem czy tamtędy idzie diagnoza ale sprawdź złącza pod plastikowymi osłonami progów. Tam lubi gnić i to sporo...
sprawdz jakie zasilania dochodzą do wycieraczki jesli ich nie ma to pozostaje przedzwonic instalacje czesto gnije wiązka w progu jesli to oczywiscie nie jest problem w manetce lub przekazniku czasowym
Kable od komfortu mogą się wydawać dobre ,ale wewnątrz potrafi być zielono. Także dalej bliżej progu potrafią gnić w miejscach gdzie jest łączone kilka przewodów. Także albo pomiary albo sprawdzenie fizycznie. To co pokazałeś to tylko szyna CAN a reszta błędów gdzie? Widać błędy dotyczące zamków co jest normalne w tych wozach z takim przebiegiem. W...
Wg mnie jak błotniki gniją to coś było kombinowane, malowane. Progi to owszem ale nie błotnik, przecież to nie polonez. Czemu niby mają gnić? progi niby mają fabryczną wadę i zbiera się woda a błotniki? A co do tego że się ciągle psuje - jaki kupisz taki masz, jak zdrowy z przebiegiem realnym nie większym niż 250-300 tys to raczej tak zaraz nie padnie...
Sprawdź przewody w rękawach gumowych miedzy drzwiami a słupkiem lubią się łamać ale czasem przewody zasilające czerwone i czarne oraz masowe brązowe lubią gnić w okolicy lewego progu kierowcy zdarza się że na tym samym przewodzie kilka razy, sprawdź to!
Zrobione, pobór prądu 10mA. Wiązka na prawym progu zaczeła gnić, nie "usypiał" się wzmacniacz (pod siedzeniem kierowcy).
słuchaj, sprawa jest prosta-masz zgnitą wiązkę na prawym progu, na wysokości siedzenia pasażera. Tam na zasilanie zamka idzie jeden kabel i odchodzi od niego pięć, jest to zataśmowane, ale zawsze gnije na łaczeniu, zaraz jak wiązka wchodzi w taka plastikową rynienkę Kabel pomarańczowy w bodaj niebieskim paskiem. Bezpieczniki od tego są nad kolanami...
Te Swifty trochę gniją - ranty drzwi i błotników, progi, mocowania zawieszenia tylnego, niemniej jednak mechanicznie dość dobry wóz. Jakby znalazł zadbany to można polecić.
Witam. Mam takie pytanie. Jak usunąć dziury w progach? Progi zaczęły już poważnie gnić, tak że można włożyć rękę do środka progu, wspawanie nowych to jedyny ratunek? Pan mechanik nieźle to sobie ceni(300zł sztuka).Prosze o pomoc, daje Pomógł
cześć jak masz testerek to w blokach wartości mierzonych widać wszystkie wartości: napięcie zasilanie, zamknięty otwarty, zablokowany lub nie, i oczywiście błędy. Kolega GRALA słusznie radzi - gniją kabelki na progu, czasami sam komputerek komfortu no i często padają same zamki w drzwiach.
pod dywanikiem, w progu masz złączke, lubią kable gnić
Punto nie znosi gazu... ? To czemu nie słyszałem, żeby ktoś narzekał? Znam OSOBIŚCIE 3 osoby mające PI 75 na pełnym wtrysku z instalacją II gen. co jest niezalecane. I działają te auta niesamowicie dobrze, jadąc takim nie czułem różnicy. Argumentujecie Punto, że gniją progi. A gdy kolega już od dawna pisze o Felicji to jakoś nie słyszę sprzeciwu? Prócz...
Podgrzewanie powietrza nie zmniejsza jego wilgotności w żaden sposób. Co do klimy to osusza prawie idealnie. Nikt się też nie udusi otwierając okna,bez jaj. Powietrze z nawiewów się doskonale miesza z tym co jest we wnętrzu,przecież kratki nawiewu są kierunkowe.Co do sensowności otwierania okien to jak najbardziej,jak tylko komus to nie przeszkadza....
Koledzy dobrze radzą. Corolla ma problemy z pierścieniami i chla olej, w dożywotniość łańcucha też nie wierz bo przy 200 tysiącach wymieniałem. Rdza to kolejna atrakcja, znam przypadek że reperaturek błotników nie było do czego spawać. Ogólnie to z zewnątrz może to jako tako wyglądać, ale jak nie konserwowana to w pełnoletnim egzemplarzu będzie dramat...
Są, ale tak jak pisze (at)LECJAN65 chodzi o korozję od wewnątrz. 20 lat temu Fiat nawet na Uno dawał 5 lat na perforację, tyle, że trzeba było zrobić dwa razy do roku odpłatną konserwację nadwozia w ASO. Oczywiście nikt tego nie robił w samochodzie, który w salonie kosztował 20 tys. zł. I było po gwarancji. A drzwi i progi gniły na potęgę.
W tym budżecie może się trafić e39 w ładnym stanie, problem w tym że to auto często już gnije. To stare auto i niestety boryka się z problemem korozji np. progów.
Chodzi o te lampki z tyłu. Masa, wspólny plus z lampką przednia, zasilanie z modułu - pin 23/18 oraz wspólna masa z przednią lampką, zasilanie z modułu - pin 23/16. Sprawdź przewody wychodzące z modułu i idące do wiązki w progu - gniją na łączeniach gdzie łącza się z innymi w tym samym kolorze.
gnijące wiązki progi punktowe civic progi
głośniki studyjne multiswitch unicable lm317 napięcie wejściowe
radia makita instrukcja serwisowa viessmann
Jaka bateria do odkurzacza Bosch Type VXAS012V14? Vaillant ecoTEC plus – ustawienie histerezy c.w.u. w kotle jednofunkcyjnym, VRC 700, VIH, VR10