U mnie to by się zgadzało (purchle na słupkach + nieoryginalna szyba to nawet nie było co ukrywać) ale np: u kolegi nadkola, symetrycznie (zrobił i narazie nic), albo oglądane egzemplarze - gnijące progi i nadkola (nie purchle, tylko wżery jak piernik)?
Dalej uważam, że nie mają pojęcia o robocie - wystarczy stare okno plastikowe i wstawić kawałek ościeżnicy zamiast zgniłego drewnianego. Rozwiązanie na lata, a po "wynalazku" firmy nie będzie śladu. Okno za darmo lub prawie w firmie, która montuje nowe okna.
Jeździłem autem, martwią mnie słabe hamulce i słabe przyspieszenie. Na zimnym jałowym silniku nic nie trzęsie, pracuje równo. No to nad czym jeszcze się zastanawiasz? Auto od handlarza, silnik myty itp. To plus przebieg powinno zdyskwalifikować ten samochód z dalszych rozważań. Słabe punkty - gnijąca tylna klapa, progi z przodu plus przednie błotniki....
Z tych co podałeś najlepszy wybór to chyba Audi A4 1.6 i Mazda 6 Diesel. Z tym, że ja bym chyba był bardziej za A4. Ostatnio miałem okazje oglądać kilka sztuk Mazdy 6 za podobne kwoty i w każdej był jeden problem - gnijące/rdzewiejące progi.
Czym wymalować ostatni raz progi Golf3? Cel: utrzymać najdłużej i gnijące Poszukiwana: - tania, czarna substancja - chemicznie utwardz. (2 skład.) - sklei całość, rdza nie wyjdzie zgnije w środku Załatalem dziury włóknem + żywica epoks. Poprzednik konserwował progi i podwozie Chcę wyczyścić ile się uda, zamalować Jak najwięcej lat, potem złom 1. Żywica...
Zdejmij wykładzinę pod nogami kierowcy,oraz osłonę progu. Gniją tam łączenia przewodów, szare,brązowe i czerwone. Szare są od wszystkich włączników,brązowe to masy,czerwone plusy.
Czy tylko ja dochodzę do wniosku, że konstruktorzy większości samochodów albo są upośledzeni, albo celowo projektują tylne błotniki, nadkola i końcówki progów tak, żeby zbierało się tam jak najwięcej syfu i łatwo gniło? Próg jest podgięty do góry i dokładnie uszczelniony, żeby stworzyć korytko, z którego syf nie może uciec, a plastikowe nadkole wchodzi...
We wiązce przewodów pod osłoną lewego progu. Tam gnije masa lampy oświetlenia wnętrza zawsze.
sprawdż czy jest zasilanie (+) na włączniku po zapłonie. czasami gniła wiązka elektryczna w progu lewym jest tam łączenie przewodów .
Peugeot 206, nie pamiętam czy 2000 czy 2001 1.4 KFX, mogę Ci wrzucić zdjęcia jak mocno potrzebujesz zobaczyć czy gnije - nie gnije na progach, nie gnije przy baku, nie wyrobiła się belka, na klapie pod wycieraczką spuchła i trochę ruda wyłazi czy przy uszczelce. Przecież jak to byłby strup to chyba ślepy by nie zauważył, że gnije. Nikt tego nie będzie...
W B5 nie było podciśnieniowego, ewentualnie może być różnica czy tylne szyby „w prądzie” czy w „korbotroniku”. Gniją łączenia przewodów, w progu kierowcy. Wrzuć fotkę jak wyglądają te wiązki. Moduł suchy ?
Kupowanie Trabanta żeby stał pod domem to zły pomysł. Te pojazdy gniły na potęgę, progi, jaskółka, pleśniał duroplast. Wystarczyło że postał z pół roku i w środku smród nie do opisania. Jeśli upierasz się i chcesz kupić (najmłodszy 1.1 ma 30 lat) to tylko zadbany egzemplarz od zapaleńca i schować go w garażu...
Polecam Ford Mondeo 1.8 TDI z 1998 roku. Ma klime 2 poduszki, wpomaganie kierownicy tylko ze z gniciem jest gorzej :/ gniją progi i nadkola :/
Prze gniły kable na lewym progu.
i już wychodzi rdza pod spodem karoserii . Kolego wychodzi rdza to według ciebie "gnijące" nadwozie? Masz zgnite progi po drzwi, czy tylko rudawy nalot na podwoziu? Miałem wcześniej civica VI gen. rocznik 92 dlatego go w mojej wypowiedzi podałem jako przykład i tam rzeczywiście po 12 latach niestety, ale mocowanie wahacza z tyłu urdzewiało na amen....
Pierwsza zasada: Nie ma budy nie ma auta. Ty nie masz budy bo jak progi zgniły to reperaturki wytrzymają rok może dwa a międzyczasie zacznie gnić próg wewnętrzny i cała reszta. By to dobrze zrobić być musiał chyba robić te progi u blacharza od zabytków i wydać z 5k to może pojeździ dłużej. Spawania i inne zabiegi powoduję przyspieszenie korozji. Auto...
Lewy próg gnije wiązka. Są takie zapracowane złącza trzech kabelków i tam Zielona włazi. Najpierw zasilania komfortu i to nie miernikiem a żarówką h4. Wróci komunikacja będziemy dalej gdybać
najważniejsze pytanie to jak wygląda reszta blacharki - w tych Civikach strasznie gniją progi pod tymi listwami plastikowymi i to z początku nie widać, a potem cały próg odpada, a co za tym idzie też wewnętrzne poszycie progu i tylne, szczególnie przy tylnych kołach (i nadkola tylne przy okazji też) i tam trzeba się przyjrzeć, no chyba, że to już było...
406 jest w ocynku Może i jest ale i tak rdzewieje, mówię to jako posiadacz. Pierwsze gniją progi - od środka! oraz błotniki na łączeniu ze zderzakiem. Reszta w zasadzie bez zastrzeżeń. Zaraz ktoś napisze, że walony. Od kiedy zauważyłem wykwity obserwuję inne 406 i nie raz widzę wykwity w tych samych miejscach co u mnie. Osobiście auto polecam i sam...
Też może być, ale zawsze jak pamiętam, to karoseria, szczególnie progi zawsze bardziej gniły od prawej niż od lewej, stąd byłem zaskoczony tą korozją akurat z lewej strony.
ilość drzwi bez różnicy-choć wygodniej jest mieć 5:D. Astra musi odpalać z benzyny i jeździć bez problemu i na benzynie i na gazie. Jak będziesz kupował to przejedź się po jakiś dziurach, progach zwalniających i posłuchasz czy nic nie stuka w zawieszeniu. w astrach gniją progi i tył. Auto musi palić i jeździć idealnie na gazie i benzynie, jak coś jest...
Xantix - słyszałem o takich, co łamią system i pakują wszystko do jednego wora, a płacą za odpady segregowane. Nie mam pojęcia ilu takich cwanych jest? Na wsiach mieszkają też miastowi i tacy wystawiają w worach odpady gnijące, choć mogliby zrobić w kącie działki kompostownik. Część społeczeństwa musi odczuwać przymus, żeby coś zrobić.
typową chorobą paska to gnicie wiązki w progu
Uwież mi że te golfy gniją. Błotniki przód , progi z przodu , podłoga i wiele innych. Za 8tyś można kupić grande punto.
Zobacz czy masz w ogóle zasilanie na pstryczku od otwierania wlewu, tam powinien byś stały plus, jak ginie to w gnijącej wiązce na progu.
Sprawdź czy jest na tym bezpieczniku napięcie. Jeśli jest,to sprawdź wiązkę pod lewym progiem. Gniją i pękają przewody.
gniła wiązka na prawym progu. Ukryta aby nie hałasowała.
W tej trójce nie upieraj się tak bardzo przy SDI. Możesz śmiało dołączyć do zestawienia 1,9TDI- te silniki w tych samochodach mają bardzo lekkie życie. Sprawdź też okolice przednich błotników i progi bo lubi to gnić. Warto przyjrzeć się wspomaganiu kierownicy, koszta regeneracji mogą być spore.
Upss. Trochę czasu minęło. Dzisiaj dodam, że najczęściej w tym modelu kłopoty leżą w lewym słupku i progu. Gniją kable w wiązce.
Skoro nie zatwierdza kodu a kod jest poprawny znaczy się radio jest uszkodzone. Napisałem, że przyczyną jest blokowanie szyny I2C. Wystarczy, że brakuje 8V i tak to radio będzie się zachowywać. Wskazówka - sprawdź czy układ TDA7318 ma właściwe zasilanie i czy nie czuć gnijących elektrolitów na płycie.
Punto nie znosi gazu... ? To czemu nie słyszałem, żeby ktoś narzekał? Znam OSOBIŚCIE 3 osoby mające PI 75 na pełnym wtrysku z instalacją II gen. co jest niezalecane. I działają te auta niesamowicie dobrze, jadąc takim nie czułem różnicy. Argumentujecie Punto, że gniją progi. A gdy kolega już od dawna pisze o Felicji to jakoś nie słyszę sprzeciwu? Prócz...
Wg mnie jak błotniki gniją to coś było kombinowane, malowane. Progi to owszem ale nie błotnik, przecież to nie polonez. Czemu niby mają gnić? progi niby mają fabryczną wadę i zbiera się woda a błotniki? A co do tego że się ciągle psuje - jaki kupisz taki masz, jak zdrowy z przebiegiem realnym nie większym niż 250-300 tys to raczej tak zaraz nie padnie...
często padają w nich też same sterowniki Też o tym czytałem i o gnijących wyprowadzeniach, ale tego nie mam jak zweryfikować bez komputera diagnostycznego. Dodatkowo ten już był rozbierany i wygląda na robiony - taki przyszedł z traktorem od Francuza.
Z Fiatem trzeba tylko uważać na korozję, Punto II gniją okrutnie. Pandy też już widziałem pozbawione progów.
sprawdz jakie zasilania dochodzą do wycieraczki jesli ich nie ma to pozostaje przedzwonic instalacje czesto gnije wiązka w progu jesli to oczywiscie nie jest problem w manetce lub przekazniku czasowym
Koledzy dobrze radzą. Corolla ma problemy z pierścieniami i chla olej, w dożywotniość łańcucha też nie wierz bo przy 200 tysiącach wymieniałem. Rdza to kolejna atrakcja, znam przypadek że reperaturek błotników nie było do czego spawać. Ogólnie to z zewnątrz może to jako tako wyglądać, ale jak nie konserwowana to w pełnoletnim egzemplarzu będzie dramat...
Daewoo Lublin 1997 izoterma Szukam kabiny, bo już gniją progi, nadkola i drzwi kabiny a tylne drzwi do izotermy też wymagają naprawy. Może ktoś ma w całości albo zestawy naprawcze, profile na progi z alu czy stali nierdzewnej , do przynitowania.
Zrobione, pobór prądu 10mA. Wiązka na prawym progu zaczeła gnić, nie "usypiał" się wzmacniacz (pod siedzeniem kierowcy).
Nie wiem czy tamtędy idzie diagnoza ale sprawdź złącza pod plastikowymi osłonami progów. Tam lubi gnić i to sporo...
cześć jak masz testerek to w blokach wartości mierzonych widać wszystkie wartości: napięcie zasilanie, zamknięty otwarty, zablokowany lub nie, i oczywiście błędy. Kolega GRALA słusznie radzi - gniją kabelki na progu, czasami sam komputerek komfortu no i często padają same zamki w drzwiach.
Kable od komfortu mogą się wydawać dobre ,ale wewnątrz potrafi być zielono. Także dalej bliżej progu potrafią gnić w miejscach gdzie jest łączone kilka przewodów. Także albo pomiary albo sprawdzenie fizycznie. To co pokazałeś to tylko szyna CAN a reszta błędów gdzie? Widać błędy dotyczące zamków co jest normalne w tych wozach z takim przebiegiem. W...
Sprawdź przewody w rękawach gumowych miedzy drzwiami a słupkiem lubią się łamać ale czasem przewody zasilające czerwone i czarne oraz masowe brązowe lubią gnić w okolicy lewego progu kierowcy zdarza się że na tym samym przewodzie kilka razy, sprawdź to!
Leszczu240 - ostatnio to naprawiałem w sharanie 2004 - wada konstrukcyjna VW - otóż jakiś "mądry" w VW wymyśłił i puścił kabel czerwono/biały (+ po zapłonie załączający urządzenia) wiazką lewą do tyłu mniej więcej za słupek środkowy kierowcy i tam zrobił 2 sploty (pamiętaj 2 nie jeden) dający napięcie na 10 chyba przewodów czerwono/białych. do przewodów...
Są, ale tak jak pisze (at)LECJAN65 chodzi o korozję od wewnątrz. 20 lat temu Fiat nawet na Uno dawał 5 lat na perforację, tyle, że trzeba było zrobić dwa razy do roku odpłatną konserwację nadwozia w ASO. Oczywiście nikt tego nie robił w samochodzie, który w salonie kosztował 20 tys. zł. I było po gwarancji. A drzwi i progi gniły na potęgę.
Xsara model II jest ocynkowana i bdb zabezpieczona lakierem. Mam taką z 2002 r. i brak śladów korozji. Właśnie to auto od razu mi przyszło na myśl jako jeden z tych alternatywnych Francuzów. Tego jeszcze trochę jeździ i nie wygląda jakby przynajmniej z racji rdzy miały przestać :) Xsara bliźniak Peugeota 306 który równo się trzyma. Ale nie jest tak...
Te Swifty trochę gniją - ranty drzwi i błotników, progi, mocowania zawieszenia tylnego, niemniej jednak mechanicznie dość dobry wóz. Jakby znalazł zadbany to można polecić.
Witam. Mam takie pytanie. Jak usunąć dziury w progach? Progi zaczęły już poważnie gnić, tak że można włożyć rękę do środka progu, wspawanie nowych to jedyny ratunek? Pan mechanik nieźle to sobie ceni(300zł sztuka).Prosze o pomoc, daje Pomógł
Chodzi o te lampki z tyłu. Masa, wspólny plus z lampką przednia, zasilanie z modułu - pin 23/18 oraz wspólna masa z przednią lampką, zasilanie z modułu - pin 23/16. Sprawdź przewody wychodzące z modułu i idące do wiązki w progu - gniją na łączeniach gdzie łącza się z innymi w tym samym kolorze.
Cóż... proponuję podpiąć VAG-a i sprawdzić 44/08/02 tam znajdziesz kąt skrętu oraz obroty auta i pompy... jeżeli będziesz miał uszkodzony czujnik kąta skrętu, to nie będziesz miał odczytu... następna sprawa, że nie będzie on regulował ciśnieniem samej pomy, czyli zamiast 3000obr. pompy podczas skręcania, będziesz miał tyle co na biegu jałowym.... NAJWAŻNIEJSZE......
pod dywanikiem, w progu masz złączke, lubią kable gnić
adammc a czy ty nie jesteś przedstawicielem jakiejś innej firmy głośników (boisz sie że stracisz prace): celestion, tonsil, czy eminence albo jakiejś innej firmy której popyt = 0. dzięki za życzenia noworoczne chciałbym by tak bylo bo obecnie jestem bezrobotny. Juz wyjasniam: nie chciałem urazić fanów firmy stx , mój brat zrobił kilka kolumienek do...
Na dodatek pewnie dasz mi teraz ostrzeżenie i usuniesz moje wypowiedzi jako nie związane z tematem. . A co Ty, w życiu, ubawiła mnie ta wypowiedź. Mogę prosić o więcej takich w te ponure zimowe dni? A co do tego forda to jak nie masa to gniła wiązka na prawym progu, koło siedzenia pasażera.
Może źle interpretuje to co napisała autorka tematu, ale autorka twierdzi, że zapach wydobywa się z węża dopływowego i woda w nim zgromadzona generuje ten zapach. Z własnych doświadczeń mogę powiedzieć, że zdarzyło mi się coś podobnego. Otóż najprawdopobniej pracownicy wodociągów usuwali jakąś awarię w wodociągu i po przywróceniu ciśnienia wody w wodociągu...
Podgrzewanie powietrza nie zmniejsza jego wilgotności w żaden sposób. Co do klimy to osusza prawie idealnie. Nikt się też nie udusi otwierając okna,bez jaj. Powietrze z nawiewów się doskonale miesza z tym co jest we wnętrzu,przecież kratki nawiewu są kierunkowe.Co do sensowności otwierania okien to jak najbardziej,jak tylko komus to nie przeszkadza....
zobacz najpierw czy licznik w nim nie kręci się 2 raz bo ma skalę do 199 999 km, miałem identycznego 6 lat temu, tylko bez abs, nawet ten sam rocznik. Mój silnik był zarżnięty, brał olej 2l na 1 tyś km, zawieszenie twarde i pewne ale szybko leci, rozrusznik robiłem 3 razy, licznik digital raz działał raz nie , ogólnie elektryka w tym aucie do bani....
Rozwiń izolację z wiązki na progu po stronie kierowcy, często gniją przewody na łączeniach.
a ja nie polecam fordów escortów. mam mk6 93' 1.8+junkers - ciągle pada coś, progi i podłużnice gniją. ma kopa ale gazu wpieprza ok 14l po mieście. szwagier ma mk7 1.8 diesel tak samo narzeka. miałem vw polo. dobre autko było ech..
(at)krocze Zgaduję, że nigdy nie jechałeś Plusem. To zupełnie inne auto niż Borewicz i przy podanym budżecie nie będzie gorsze od konkurencji. Ale nikogo nie namawiam na siłę, podaję Poloneza Plusa jako jedną z opcji do rozpatrzenia. Nie ma sensu więc się rozpisywać zwłaszcza jeśli na temat Poloneza nie ma się nic sensownego do powiedzenia. Większych...
Witam Problem rozwiązany Otóż były właściciel narzekał na nisko łapiący pedał hamulca. Pseudo mechanik zamiast porządnie odpowietrzyć układ (wymienić gnijące metalowe przewody hamulcowe ) postanowił podkręcić regulator przy serwie (między serwem a pompą) praktycznie nie zauważalnie gołym okiem ok 3mm (sprawdzone z serwem z innego Punta + widziane gołym...
Większość wie tyle, co na giełdzie albo przy wódce usłyszała. Też mi autorytet, większość. Ostatnim Fiatem bez ocynkowanych blach było Uno, konstrukcyjnie lata 80. zresztą. Zgodzę się, że tanie Cinquecento ma blachy cieńsze i ocynkowane w oszczędniejszym procesie (bo ocynk ocynkowi nierówny, wiadomo) niż wielokrotnie droższe od niego Audi, ale takie...
Wiesio może mieć rację - w Fabii na lewej podłużnicy pod maską leży wiązka kabli i ona lubi sobie pięknie franca zgnić. Zerknij: https://www.youtube.com/watch?v=Ct5_eASx... https://www.youtube.com/watch?v=KvpiNKnh... Trochę OFFTOP ale może się komuś przyda. Generalnie w Fabii kilka rzeczy trzeba przypilnować: 1. Ma być czysto na podszybiu bo woda z...
Sprawdziłem jedynie Hyundaia i trochę się przerazilem... Za jeden wahacz musiałbym zapłacić 700+ Co za hyundai? Do czego tak naprawdę zmierzasz? Jak na razie to czysta teoria. Normalnie wybierasz auta z: dobrym, udanym silnikiem, dobra nie gnijąca budą, stosownym komfortem i takie , które ci się podobają. Ceny części to też często ważny argument, ale...
Szanowny Kolego, po kilku latach doświadczenia z naszym trzyosiowym bolidem....je śli to co chcesz kupić nie ma jakiś najbardziej typowych osi w EU ..typu np.KNOTT szczerze ODRADZAM !! -ZABIJĄ Cię koszty serwisowania i utrzymania ...a jestem się gotów założyć, że jak kupisz to będziesz musiał zrobić ich genperalny serwisowy przegląd Zorientuj się przede...
W tym budżecie może się trafić e39 w ładnym stanie, problem w tym że to auto często już gnije. To stare auto i niestety boryka się z problemem korozji np. progów.
Evasion/806/scudo/zeta czyli Eurovan 1 z silnikiem 1.9D (XUD9/DW8) to niezniszczalny minivan - pełen ocynk, silnik XUD bez turbo na zwykłej pompie jest oszczędny i niezniszczalny jeśli się tylko wymieni pasek rozrządu i dba o olej ---- za kilka tyś można kupić ładny egzemplarz, unikać benzynowych (francuska elektryka...) i poliftowych, bo tam już chyba...
w B5 najczęściej nie jest uszkodzony sam modół komfortu a wiązka przewodów która do niego dochodzi. Robiłem to wiele razy, przewody najczęściej gniją w miejscach w których są łączone czyli w progu i pod wykładziną podłogi pod nogami kierowcy.
no i trzeba też powiedzieć, że to tylko i tak w awaryjnej sytuacji można wjechać aż tyle, żeby JEDYNIE uważać żeby się silnik jej nie napił, bo kolejna sprawa że się tej wody też naleje do rozrusznika, do sprzęgła, jak dłużej się posiedzi w tej wodzie to i do skrzyni, mostu (jeśli jest) pod wykładzinę (i zamokną kable, a co gorsza kostki jeśli gdzieś...
W progu sprawdź przewody masowe. Jest miejsce gdzie jeden rozdziela się na kilka mniejszych. Tam też gnije połączenie.
daj spokój, wspawanie całego kielicha i żeby to było prosto i dokładnie w tym miejscu co trzeba to duuużo więcej roboty niż połatanie Twojego. Odkręć zbiorniczek wyrównawczy wraz z tą blachą mocującą i odsuń kable i obstukaj ile się da i będzie wtedy widać jaka sytuacja Wg mnie wystarczy będzie wyciąć tą zgnilizne i dać łatkę płaskiej grubszej blachy...
A Fiat Punto I? Małe zgrabne autko, z silnikiem 1.1 z gazem mało pali. Części tanie jak barszcz, a i budowa prosta. Jedynie blacha - mówię o progach, trzeba im się bardzo przyglądać bo gniją, wymiana około 800zł.
chciałem golfa 4 ze względu na przyzwoite blachy. G4 ma bardzo nieprzyzwoite blachy gnije od dołu jak każdy. I w przy słupkach z przodu, progi też.
Konkrety: "stosunkowo wysoka nasiąkliwość" w porównaniu do piany kauczukowej. Każdy ma prawo do swojego zdania, każdy kto coś robił w temacie ma również swoje doświadczenia. Wychwalanie jednego jedynego rozwiązania jako jedyne słuszne chyba nie przystoi poziomowi tego forum. Twoje posty brzmią jak prospekt reklamowy maty kauczukowej konkretnego producenta,...
Auto 20 lat..... Widziałem kiedyś 10 lat lanosa rozebranego do gołych blach - tam nie było grama rdzy. 20 latek pewnie już gnije ale jeśli są to małe ogniska a szkielet w dobrym stanie to remuntuj lub wymień silnik i jeszcze parę lat się przekulasz. Progi i błotniki gniły ale są teraz nowe 1 roczne a tak to nie ma ani grama rdzy właśnie ... więc się...
Witam mam problem ze swoją skodą fabią 2002rok 1.4 MPI otóż co jakiś czas zawiesza się immo tzn mruga kontrolka, raz na pół godziny raz nawet strzeliła focha na dwa dni, wszelkie próby typu odłączanie aku kończą się porażką. Czasami przez miesiąc nic się nie dzieje. we własnym zakresie zakupiłem sobie złącze i program commander, którym podłączyłem się...
Opel zawsze kojarzył mi się z rdzą. Tylko polskie podróbki z Gliwic gniły na potęgę. Prawdziwa Astra F miała tylko słabe progi, przez to że w ogóle nie zabezpieczone od wewnątrz i tylne nadkola nie zabezpieczone przed kamieniami z kół, oprócz tych dwóch rzeczy nie walonych rdza nie ruszała.
Witam, nie wiem jak w przypadku megane I, ale w Scenic I ph I i ph II w tych plastikowych progach po jednej i drugiej stronie sa kostki, lubia gnic, zajrzyj tam ;)
Berlinga miałem 3 oczywiście wszystkie nowe z salonu jednego mam do tej pory pozostałe po prostu się w wypadkach wykruszyły. Silniki 1,6 HDI nie ma z nimi żadnych problemów pierwszy skończył żywot przy 70 000 drugi przy 243000 mam do tej pory rocznik 2005. Ma najechana 300tyś w tej chwili problemu z nim nie było w tym roku zaczął gnić na łączeniu progów...
Nie do końca - każde gnijące auto ma wadę konstrukcyjną, która bardzo pomaga rdzy się utrzymać, np. w GIII doły błotników odpadają, gdyż zbiera tam się pół kilo ziemi i soli, w Punto podłoga gnije z racji poronionych odpływów wody, gdzie całość przykrywa poroso idealnie chłonące wilgoć i sól, do tego mocowania fotela - dokładnie gwinty śrub - nie były...
Hej odkopię troche stary ale chyba nadal aktualny temat zeby nie zakładać nowego;) ja postawiłbym na Philipsa może HQ 8290 ale ostatnio wpadł mi też taki Golarka PHILIPS RQ 1075 +STACJA MYJĄCA co myslicie o tym modelu ma on troche inny system mocowania głowic wydaję się lepszy tzn dokładnieszy w goleniu bo bardziej przylega ponoc do szyi ? choć znalazłem...
to chyba nie jest problem MK, sprawdź wiązkę w lewym progu powycinaj złączki łączące kilka przewodów ze sobą i polutuj je na nowo. Najczęściej gnije właśnie ta wiązka.
Ja zrobiłem 360 tyś bez remontu na silniku 1.6. Potem szlag go trafił. Udane autka jedyny feler to korozja. Przyjżyj się nadkolom jeśli są ślady korozji na lakierze to sobie odpuść one gniją od środka na zewnątrz. Podobnie jest z progami. Poza tym są spoko. Jak dobrze trafisz na zadbany bezwypadkowy model napewno ci długo posłuży. Z tych które miałem...
słuchaj, sprawa jest prosta-masz zgnitą wiązkę na prawym progu, na wysokości siedzenia pasażera. Tam na zasilanie zamka idzie jeden kabel i odchodzi od niego pięć, jest to zataśmowane, ale zawsze gnije na łaczeniu, zaraz jak wiązka wchodzi w taka plastikową rynienkę Kabel pomarańczowy w bodaj niebieskim paskiem. Bezpieczniki od tego są nad kolanami...
Będę bronił Leona bo mój ma 20 lat i nie ma grama rdzy na progach i podłoga zdrowa!!! I nie był składany z 3 i malowany. W ciągu ostatniego toku chyba z 5 razy wspawywałem nowe progi do Toledo/Leona. Podobnie z przednimi błotnikami - dół przy progu i w okolicach kierunkowskazu. Seaty zawsze gniły, czego by z nimi nie robić. Wielokrotnie się okazywało,...
Nie bardzo się z wami zgadzam ;/. Miałem escorta mk5 cabrio i jedynie gdzie gnił to były okolice wlewu paliwa a co rok zakonserwowany ani grama rdzy na progach ani nic takiego .
Tak jak pisałem wyżej - w prawym progu jest kostka przez która idą kable do świateł - ta kostka często gnije, bo ścieka na nią woda z podłogi. Musisz zdemontować wnękę schodka by ja obejrzeć.
ale dochodzi niepewność stanu tylnej belki w przypadku 406, jej koszt nieduży, ale tylko u nielicznych naprawiaczy. Są tacy, co zrobią za 700pln i dobrze (moja wytrzymała 100 tys. km po regeneracji) i tacy, którzy skasują i 1500pln. 406 ma z tyłu wielowahaczowe zawieszenie a nie belkę, nie gadaj głupot. Poza tym to świetne auto, odporne na korozję...
Żarówka to żaden problem, skręcamy koła, otwieramy klapkę w nadkolu i mamy miejsca aż nadto. Co do karoserii to tak jak nadmienił poprzednik błotniki jak i tylna klapa to plastik więc nie ma co gnić. Cała podłoga od spodu tez jest wykładana plastikiem, podobnie jak progi. Kolejna sprawa grzebanie przy silniku – od tego jest mechanik i uwierz przez...
odradzałbym Fiata osobiście z fiatów to maiłem tylko malucha którego sobie bardzo chwalę I na tym aucie Twoja wiedza o fiatach sie opiera... To porównaj np stilo z silnikiem 1,4 95 KM z golfem 1,4 75 KM. Spalanie nawet mniejsze w stilo, i auta z tym motorem idą na pniu , a niemieckiego mułowatego badziewia z tym sinikiem omija sie szerokim łukiem (...
Nie klej na taśmy bo ciężko je zdjąć i tak odpadnie.Zgodnie z klimatem agrotuningu najprościej na silikon ale bez octanów. Ale połap punktowo coby łatwo woda penetrowała i nie gniło. Żeby nie spłyneło wstępnie możesz złapać klejem na gorąco takim na pistolet.
Jak masz blade pojęcie o blacharce to błotnik możesz odkręcić w 20 minut przy okazji dowiesz sie w jakim jest stanie na progu i na wewnętrznej stronie nadkola bo tam lubi gnić ;)) a jeśli nie chcesz odkręcać błotnika to przygotuj gruby drut i przymocuj go do linki. Jak wyjmiesz linkę to za nią wyjdzie drut do niego zamocujesz nową linkę i wyciągniesz...
Escort GNIJE na potęgę.Miałem 13 lat mojego i robiłem w nim podłogę i progi bo nie dało go się podnieśc.Racja tylne podłużnice przy mocowaniu belki też rudy zjadł.Po prostu korozja ukochała sobie ten samochód.A porównanie TD do TDi to nieporozumienie.Porównaj TDi do TDCi Forda to zobaczysz jaka jest różnica.TDi chodzi jak młuckarnia.
Zalewając progi,albo zatykając je konserwacją zatykasz rynnę. Teoretycznie masz rację. Ale w praktyce, mnóstwo starych "trupków" wykorzystuje obie metody i... To działa. A auta i tak gniją nawet wtedy, gdy ta "rynna" nie jest zatkana ;-)
Nie wiem dlaczego ale cos mnie odrzuca punto, moze dlatego, ze sie kojarzy z prawkiem :) Nie jest tez za duze, mniejsze jak megana a wolal bym wieksze auto. Porownywalna rozmiarem jest astra i kombi w sumie moglo by byc ale faktycznie pod warunkiem, ze krotko jezdzi u nas to nie bedzie zgnite. Ale szybko zacznie gnić w naszych warunkach,poza tym w...
Brava wbrew pozorom tak strasznie nie gnije, albo może trafiłem dobry egzemplarz. Wiem, że jest ocynkowana i poza dziurą w progu zrobioną poprzez nieumiejętne użycie podnośnika, nie ma żadnej korozii. Podłoga jest cała. Brava jest z 99roku. Nigdy nie była garażowana. Wiec jak dobrze trafisz to nie bedzie potrzeby spawania. W porównaniu np. do escorta...
kolego z tymi kablami w lewym progu w b5 to standart są tam czerwone +12 połączone w bezbarwnych termo lub brązowe masa one tam często gniją. sprawdź to jak jest zielono to będzie to
A lutowanie cyną takiej blachy? Nie lepiej na szpachlówkę od razu przykleić ? Zdzierasz ten cynk i spawasz normalnie w osłonie CO2. Czym później zabezpieczysz to sprawa drugorzędna w gnijącym samochodzie z osłabionym przez spawanie czy lutospawanie podwoziem. To jakiś zabytkowy samochód, że chcesz się bawić w wymianę tych progów ?
Sprawdź wiązkę na progu pod dywanikiem kierowcy jest tam moduł komfortu zbiera się tam woda i kable gniją z opisu błędów wynika że jest lub było za niskie napięcie i jak kabelki pogniją może się tak dziać. Rozpruj wiązkę i posprawdzaj połączenia do których dochodzi więcej niż jeden kabel no i sam moduł jest na końcu wiązki w dużym czarnym pudle w tym...
No nie ma "lepszej" rady jak polecać komuś 20-letniego diesla jeszcze na CR`ach i z DPF... Chyba żeby mu zafundować cel w życiu. Audi A4 B6 lub B7 1.9 TDI Avant - silnik bezawaryjny, miejsca dużo, nie gniją. chyba w tym nie siedziałeś jeżeli uważasz że w tym czymś jest miejsce. Z nie-gniciem też poleciałeś po całości bo gniją podobnie jak pasztety B5...
I pomyśl że każdego tym oślepisz, dowód zabrany od razu na dzień dobry. Najlepszy sposób na zmienienie wyglądu golfa II jest sprawdzenie blach i wspawanie progów z załataniem dziur w nadkolach. Tak stare samochody z blachą nie ocynkowaną gniją jak... Nie ważne czy garażowane bo znając ludzi nikt nie uzupełnia wewnętrznej konserwacji, która już po 5...
Witam, posiadam accord 8 kombi 2.0 z lpg, piekna jest, rudej dużo nie ma ale dziś wymieniłem krótki przedni odcinek lewego progu z metalowego na plastikowy (druk 3d i pomalowany w kolor), w błotniku było tyle błota że aż usiadłem - ziemia i liście mokre trzyma wilgość i później wszystko gnije od tego - szkoda że japończyki nie robili ocynku lenie jedne...
gnijące wiązki progi punktowe progi politechnika
bascom input bajty siła elektromagnesu pralka indesit wgd934tx
Jak wejść do trybu serwisowego Canon 400i? Aktualizacja map w nawigacji Navia NV33