To znaczy ze przyczyny trzeba szukac w turbinie ale po przeczytaniu ciekawego art o gemetrii ktory powoduje spadek mocy jest jeszcze... Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym, znany również jako czujnik MAP i Zawór podciśnienia turbiny, znany również jako zawór sterujący geometrią turbiny lub potocznie „gruszka”,
A nie masz czasem pękniętego węża od odmy i leje się olej po kolektorze ssącym na gruszkę ?
Jesteś pewien żę to filtr, jeśli tak to gdzie? Zaworek Ci powie a jak nie to gruszka...
Turbina, przewody, zawór, gruszka i przewody podciśnienia do sprawdzenia.
w 110 km jest inne turbo a w 90 nie ma łopatek wiec tam się nie ma co zacierać co jedyne to gruszka
Zyskasz na elastyczności trochę. Pękło pewno uszko mocowania gruszka-dzwignia, do naprawy kawałkiem blaszki z dziurkami np. od siłownika c.zamka.
Gruszka na podciśnienie powinna pracować góra dół 12-15mm. Sprawdź podczas jazdy parametry doładowania czy jest prawdłowe.
To coś od turbiny. Posprawdzaj, czy nie odłączył się jakiś wężyk od podciśnienia. Dodano po 1 Koniecznie sprawdź wężyk od gruszki.
To i tak że coś zrobiłeś. A teraz sprawdź czy sztanga jest zaciągnięta po odpaleniu i trzyma mocno. Jak nie to sprawdź podciśnienia ,wszystkie trójniki nie trójniki .I jest taka gruszka plastikowa pod turbem zobacz czy szczelna ,nie pęknięta.
Witam, mam silnik adr w Audi rok 1998 i Olx sprzedaje ktoś membrany. Niestety nie mogę zamieszczać tu linków. Pisz na maila michal1983p(at)o2.pl. Mi udało się kupić nowy element ma allegro, dziś zamontowany i chodzi bardzo dobrze, stara gruszke będę regenerowal, na YouTube jest jak wyłączyć.
Turbo było czyszczone, a gruszka została stara czy też była wymieniana? Po odpowiedziach sądzę że nie była. Pytanie czy nie puszcza? Dobrze było by podpiąć się bezpośrednio pod gruszkę Vakuometrem i sprawdzić czy gruszka trzyma podciśnienie.
Przed wymiana jezdzil poprawnie ale brakowalo mu troche mocy,i sprezynka sie pojawiala i blad silnika. Dodano po 1 140 km,gruszka elektryczna,
Taka różnica to nie różnica wg mnie sztangę ruszyłeś albo się przycina. Wystarczy że inaczej gruszka siadła na śrubach i masz te 1-2 obroty na sztandze.
gruszka sprawdzona , zaworek sprawdzony
Ogólnie auto nie wygląda źle, ale "igła" to nie jest, załóż nowy filtr powietrza, i zrób ponownie Dynamiczny 003, przepływomierz zaniża wskazania przez co tnie dawkę paliwa w całym zakresie. Turbinę i sterowanie też należało by przeglądnąć ale to zostaw na koniec. Cylinder 3 trochę nie domaga. Co do klapy to powinna się zamykać przy gaszeniu, jeśli...
Jeżeli nic się nie świeci to nie tryb awaryjny, jeżeli problem wystąpi ponownie otwórz maskę i zobacz w jakiej pozycji jest klapa gasząca (taka czarna gruszka na EGR) może ona się zacina. Spróbuj ręcznie popchnąć cięgno w stronę podszybia.
Gruszka szczelna, a geometria nie zacięta. Podciśnienie na gruszce 0,6
Szczelność/maf/map/podciśnienia. Jak pracuje gruszka ? Podciśnienie w układzie vacum?
tam jest niedoładowanie, do sprawdzenia N75, przewody podciśnienia i gruszka i na koniec czyszczenie VNT i będzie śmigał.
Mam podobny problem VW Tiguan 2008 2,0 diesel. Miga kontrolka świec żarowych i pojawia się kontrolka silnika a czasami auto traci moc . Wymieniona grucha za 750 zł z montażem i ustawieniami , ale niestety problem powraca . Ponowna regulacja za 200 zł i po 2 dniach znów palą się kontrolki i traci moc. Czy może być inna przyczyna niż wymieniona gruszka...
Dodam do tematu jeszcze problem o który mi chodzi a mianowicie to że sztangę gruszka wciąga tylko do połowy,natomiast po podłączeniu wężyka prosto z pompy wacum sztanga idzie w górę.
Poddała się gruszka podciśnieniowa sterująca geometrią turbo.
Witam! Sprawdź kolego rozrząd bo wygląda na to że jest przestawiony, chyba że klin na wale jest uszkodzony? Dodano po 2 Jeszcze sprawdź sterowanie turbo, czy gruszka się załącza odpowiednio.
może się jeszcze VNT zacinać, może być gruszka dziurawa, mogą być nieszczelności w układzie doładowania..
Możesz sobie zrobić też test VAG-COM sprawdzisz wtedy czy gruszka działa i czy zawór N7& pracuje
Z grupy 11 wynika, że turbo ma laga do ok 1650obr zaś jest niestabilne, raz nie domaga a raz przeładowuje.. na jałowym widać duży przepływ powietrza co świadczy prawdopodobnie o tym, że nie pracuje EGR albo coś z podciśnieniem, albo dziurawa gruszka albo zapchany nastawnik..
Świece żarowe sprawne,zawór N 75 podmieniony,wężyki podciśnienia posprzedażne,,gruszka wymieniona i dalej bład
Z tego co pamiętam to tam jest podciśnieniowy EGR. Sprawdź czy po odpaleniu auta w wężyku który idzie do niego jest podciśnienie. Jeżeli jest to trzeba zrzucić rurę od przepustnicy i zobaczyć czy ten zawór się otwiera. Najlepiej to podać podciśnienie na gruszkę zaworu i zobaczyć czy się otwiera. Może masz uszkodzony elektrozawór i nie podaje podciśnienia,...
P0299 to ciśnienie za małe, miałem ten błąd w passacie 2.otdi 2006r. tam akurat jest zwykła gruszka i zacinała się.Sprawdź okablowanie (sygnał z Map do Ecu).
Z wykresu widać że: Uszkodzone są wewnętrznie przewody podciśnieniowe, kulejący zawór sterujący turbosprężarką, uszkodzona gruszka turbo lub zapiekająca się geometria w turbinie.
Turbo nie wstaje.Nie spadł przypadkiem wąż od "gruchy"? Jak wywalałeś cały filtr to może przypadkiem spadł.Cieńki gumowy wąż idzie on za silnikiem do turbiny i tam jest wpięty w taka metalową gruszkę sterującą turbiną.
Gruszka sama w sobie może być uszkodzona. Poprawność połączenia podciśnień przy n75 zachowana? Kolektor ssący nie jest zasyfiony nagarem? katalizator drożny? Przewód pd n75 do filtra drożny? Przy takiej masie powietrza jaką widać w logach, turbo ma nieprawidłowe sterowanie, geometria nie zamyka się do końca.
Człowieku zobacz datę z jaką pisałem posta "sztanga chodzi lekko i płynnie" . . Był to maj 2010 czyli ponad rok temu. Myślisz , że przez rok gruszka nie mogła się zapiec? A w ogóle to co ty chciałeś wnieść do sprawy kopiując to co napisałem?
Miałem ten sam przypadek w Audi a4 1.9TDI 90 HP. Znając życie sterowanie turbiną stoi na sztywno i gruszka podciśnieniowa nie ma jak sterować obrotami turbiny.
Przy pierwszej próbie widać że turbo nie ładuje, przy drugiej już tak wiec stawiałbym tutaj na zacinającą sie geometrie lub dziurę w gruszce lub wężyku miedzy N75 a gruszka. Dziurę sprawdzisz za pomocą dużej strzykawki.
Witam, Panowie, podpowiedzcie cos... W passacie B5 97r tempomat mechaniczny (z gruszką podciśnieniową na lince gazu) czasami udaje się ustawić prędkość czasami nie. Przewody OK, gruszka tez.
Witam wszystkich mam następujący problem Passat B5 1 9 TDI 110 koni brakuje mu mocy ale jak przygazuje mu kilka razy i wejdzie na obroty to wtedy idzie ale do 2000 obrotów sprawdziłem wszystkie wężyki podciśnienia sprawne filtr paliwa wymieniony gruszka i sztanga działają prawidłowo przy turbinie
Witam !! U mnie jest identycznie najprawdopodobniej do wymiany jest akumulator ciśnienia (czarna gruszka na agregacie),po dłuższym postoju świeci się lampka od ręcznego bo jest za małe ciśnienie w układzie i dopóki pompa nie dobije ciśnienia lampka nie zgaśnie. pozdrawiam tu jest ciekawa stronka na temat tego abs : http://www.zss.pl/~moto/www_prace_dyplom...
Witam. Mam problem z Passem b7 2.0 TDI 140 KM. Zwolniłem przed skrzyżowaniem, bo auto skręcało. Usłyszałem coś zawyło przez chwilę, jakby się przestawiało, i nagle brak mocy. Żadnych błędów nie wywaliło. Odkręciłem korek, jak postał, to pełno dymu w komorze. Jak włączyłem, to wywalało korkiem dym pod ciśnieniem. Gruszka od turbo niby pracuje, wirnik...
To teraz skombinuj kawałek wężyka i podłącz gruszkę( na próbę)bezpośrednio tam gdzie jest wyjście podciśnienia z pompy vacum. Jak zaciągnie dobrze to pompa dobra i gruszka szczelna. Jak dalej słabo szukasz nieszczelności. Sprawdź też czy wyjście z pompy vacum nie ma luzu bo tam często był problem tylko nie pamiętam w których pompach.
Skoro egr działa prawidłowo, to raczej nie vacum. Jeśli turbo rzeczywiście jest wyczyszczone jak się należy to pozostaje zawór n75, wężyki podciśnienia, lub gruszka turbo. Jednak tu przeładowuje, co wskazuje na zapieczone kierownice. Podmień n18 z n75 to da nam światło na to co tam się dzieje.
Geometria się zacina, lub sama gruszka. Tam nie ma co regulować, trzeba turbo wyciągnąć, wyczyścić, ewentualnie zregenerować.
To że wartości są odwrócone to na pewno nie wina adaptacji, robi się ją tylko aby sprawdzić ustawienie siłownika. Dla mnie to jednak nie ta gruszka. Kupiona w aso? Jak pisałem nie do wszystkich silników jest dostępna.
Ok, jak będzie te 600 mbar załóżmy to można wykluczyć podciśnienia jako usterke? Jak cały układ jest szczelny to przy każdym łączeniu nie powinno być takiego samego podciśnienia aż od trójnika do serwa do samej gruszki?
wywal katalizator niech ci mechanik zwiększy dawkę na 3,0mg podmień N75 Z N18, jak silnik nabierze wigoru N75 do wymiany turbina kwalifikuje się do czyszczenia albo gruszka nie domaga statyczny kat wtrysku ustaw
Jak tyle stał sprawdź filtr paliwa (osadzająca się parafina), paliwo też pasowało by zalać nowe, chociaż trochę bo też traci swoje właściwości. Kolejną sprawa masz ręczną pompkę do paliwa ? powinna gdzieś tam być taka gruszka. Pod pompuj ją trochę, i powinien zapalić.
Witam, Mam problem z Pasatem B6 1.9 TDI z 2008 roku. Podczas jazdy, w losowych momentach, na desce rozdzielczej zaczyna mrugać kontrolka od świec żarowych, a turbina zostaje odłączona. Była wymieniana gruszka od ciśnienia i zregenerowana turbina. Auto było również podłączane do komputera i pokazywało błąd z przeladowaniem. Co zrobić? Gdzie szukać usterki?
Możesz sprawdzić szczelnośc membramy za pomocą zwykłej strzykawki podpinając do czrnego przewodu . Stan przewodów podciśnienia -widzę na zdjęciu terż nie najlepszy. Jeśli dżwigenka membramy będzie pracować na strzykawce albo na twoim silnym wdechu mebrama jest dobra. przyczyną mogą być przewody podciśnienia lub nie działający el. zawór podciśnienia...
https://youtu.be/LngDyZXsEhM ruch sztangi po odpięciu i przypięciu wężyka z gruszki https://youtu.be/fAkdXnPSr2o puszczenie strzykawki po wcześniejszym zassaniu i ruch sztangi w dół. https://youtu.be/kGL7S11HSCc test bs 011 - ruch sztangi Zamieszczam kilka filmików z ruchu sztangi w moim passacie. Jak na zimnym silniku zasysałem powietrze z gruszki...
Teoretycznie może, w przypadku sporej nie szczelności, może wystąpić mniejszy opór na drodze spalin co w konsekwencji może doprowadzić do nie co wyższego doładowania, lecz elektronika, w reakcji na to powinna zmniejszyć geometrie turbiny i ograniczyć przepływ spalin przez wirnik. A po za tym do sprawdzenia Sterowanie turbiną (Zawór,wężyki,gruszka,kierownica...
Witam , niestety z tego co się orientuje w swoim passacie B3 Vr6 ( Climatronik) sterowanie silniczkami jest podcisnieniowo i steruje nimi główna "gruszka" . u mnie tez nie działa nawiew na nogi jak załącze na climatroniku .. bo nacisnieciu na gruszkę zaczyna wiać ( tam jest taka sprężynka) jest ona od strony pedałów gazu hamulca jak zdejmiesz wygłuszenia...
Jeżeli masz w programie 1,5 bara to rzeczywiste doładowanie jest na poziomie 0,5 bara. Sprawdz połączenia turbo - intercooler, na wzrok, czy nie jest gdzieś zalane olejem, albo rozpiete, i na słuch czy nie gwizdze przy gazowaniu na postoju. Sprawdz też zawór egr czy jest szczelny i katalizator czy nie zapchany. Sprawdz czy układ sterowania turbo jest...
(at)lugi666 , mapa N75 odpowiada za sterowanie nastawnikiem elektronicznym? czy tylko gruszka na podciśnienie? Chodzi o to że jest inny nastawnik w innej turbinie i aktualnie to w ogóle nie dmucha...
Należało by sprawdzić kierownice turbo, szczelność przewodów podciśnieniowych sterujących turbo i EGR, szczelność układu chłodzenia powietrza doładowanego, sprawność pompy vacum. Jeśli podciągasz ustami i gruszka się przycina, możesz mieć zapieczone kierownice w turbinie.
Witam, Czy komuś udało się rozwiązać problem z niebieskim kablem z allegro KKL VAG-COM dla 409.1 problem polega na: Port Status: OK Interface: Not Found! Próba podłączenia na podpiętym do samochodu i włączonym zapłonie Dodam tylko że Program 409.1 mam w pełni aktywowany. Mam też zainstalowany VCDS-lite łączy się z samochodem i działa bez problemu. Problem...
Witam, mam takie pytanie, w rodzinie jest drugie auto Passat B6 (jedno to golf 1,8t pytałem już o problem z nim w innym temacie) teraz problem z 2,0 TDI CR 110 KM pojawia się błąd gruszki P2563, ponoć to znany problem tych diesli i trzeba ją wymienić ale... skontaktowałem się z serwisem i gość twierdzi ze oni tego nie zrobią bo nie wymienia się samego...
Co z logami ? Sama gruszka też może być winowajcą . http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=3... Pzdr
witam wszystkich, posiadam golfa IV 1.9 TDI 1999 rok silnik ALH 90 KM zmienna geometria turbo. Turbo się zapiekło i było jeżdżone kilka miesięcy w takim stanie. Zaprowadziłem do mechanika i wyczyścił turbo ale mówi że w gruszce podciśnienia pękła membrana i że taka gruszka może kosztować 150 zł - 200 zł używana. 1)czy będzie pasować gruszka od innego...
Z tdi ma inne sterowanie upustem spalin, nie będzie pasować. No gdzie, z 1Z ma normalnie wastegate z gruszką.
A nie jest to spowodowane zaworkiem N75? który nie puszcza ciśnienia do silnika? syczenia nie słychać, lekko słychać świst turbo, ale tylko w momencie gdy mam otwarte okno i to przy małej prędkości Zaworek N75 steruje gruszką turbiny która jest odpowiedzialna za ciśnienie doładowania. Wiec albo on jest uszkodzony i bije Ci 0.3 i nigdzie nie masz 0.6...
Volkswagen passat b5 1.9 tdi 110km Witam, mam problem z mocą, A mianowicie turbina działa bo ja słychać I czuje w rurach ciśnienie lecz mocy w aucie nie ma. Gruszka od turbiny sprawdzona w komputerze nie ma błędów, lecz spód któregoś wtryskiwacza słychać syczenie, czy może przez to auto może nie mieć mocy ?
Jak sie dzieje cos takiego moze to byc czesta przypadlosc tych samochodow a mianowicie luzny krociec pompy vacuum. Sciagnij wezyk z pompy i sprawdz czy krociec lata luzno - jak tak to prawdopodobie jest przyczyna. Ale jeszcze jedno: jak jest slabe podcisnienie to powinien tez przeladowywac (nie ma sily ruszyc gruszka turbo)
Jak się okazało rzutem na taśmę , gdy skończyły się wszystkie pomysły, dmuchałem w wężyk po drugiej stronie silnika , jest jeszcze jedna gruszka na przewodzie chłodniczym, chyba to jakieś ogrzewanie paliwa , mniejsza z tym, ale wystarczyło że zaślepiłem przewód podciśnienia idący do gruszki i moc wróciła w pełnym zakresie, ciągnie od samego dołu ...cóż...
Witam trzeba wyłączyć zapłon żeby wróciła. Ale np. wczoraj i dzisiaj nie było spadku Wyglada na standardowy problem z wpadaniem w tryb awaryjny (zwykle po wkreceniu w okolice 3k rpm) Do sprawdzenia tak jak pisał kolega, być może pada turbo lub gruszka na turbie, może przepływka choć turbo/grucha/zaworek/podciśnienie jest częstszym problemem.
Problem masz w turbosprężarce. Albo geometria stoi albo źle poskładana, lub ktoś kręcił zderzakiem na turbina lub długością samej gruszki.
Przy turbinie jest gruszka i cieniutki wężyk. I ten wężyk poprowadzi cię aż do vacum pompy przejrzyj skrupulatnie wszystkie, jeśli okażą się ok to trzeba sprawdzić gruszki do których wężyki dochodzą tu już przydałby się przyrząd.
Dodano po 1 Zawór N-75 do wymiany. Sprawdzałem, gruszka id turba zaciąga przy starcie i reguluje kierownicą przy zwiększaniu obrotów. Chyba że masz na myśli identyczny zawór, który steruje EGRem??
Ale to gruszka do klapy gaszącej, a warto by, ta była mimo wszystko. Fakt, jest to element zintegrowany z EGR, i wywalając EGR pozbywamy się klapy, ale miło by było gdyby była.
Jak będzie zimny silnik to wsadź łapę za silnik. Złap za dźwignię i próbuj ruszać (tylko za dźwignię, nie za sztangę), gruszka powinna robić opór, ale dźwignia jeśli jest luz na układzie powinieneś mieć możliwość go wyczuć. Można też jak masz małe dłonie odkręcić gruszkę i poruszać samą dźwignią czy leciutko chodzi, bez oporów.
W przypadku Pb manetka i wiązka to nie wszystko potrzebne masa innych części pompka podciśnienia,gruszka, czujniki, sterownik itd. Tylko TDi miały łatwo bo część sterowania była wbudowana w ECU dlatego tam łatwo to zainstalować .
Sprawdź wysterowanie gruszki przy turbinie.
W 1.9 105 KM sypie się dół i to taka powszechna wada ? A to nowość... Myślę, że 1.9 105 KM jest silnikiem zdecydowanie godnym polecenia. Tak, szczególnie BXE jest godny polecenia. BLS i BXC również nie są wiele lepsze. A inne w Passacie B6 nie występują. Nie wiem, co takiego ma pan do BXE??? Ja swojego Passeratti mam od nowości, najpierw jako auto...
Problem z passatem 1,8AWT pod obciążeniem i gazem do dechy się dławi na około 3000 tys obr jak powoli odpuszczamy gaz to zaczyna jechać. - zawór regulacyjny ciśnienia doładowania (wymieniony gruszka dziurawa) - podciśnienia sprawdzone i powymieniane - Przepływka sprawdzona 1,3V i 5V - parametry VCDS w normie [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Uszkodzeniu uległy dwie gumy - łączniki kolektora ssącego i zasysało lewe powietrze na dwóch cylindrach. Po zrzuceniu kolektora i wymianie kompletu łączników gumowych kolektora silnik pracuje idealnie. W trakcie naprawy wyszło uszkodzenie jeszcze kierownicy powietrza kolektora, nie pracuje. Membrana w gruszce cała.
I nie będzie kopcić bo masz DPF. Jeszcze jedna sprawa to regulacja turbosprężarki podczas regeneracji, jak za bardzo gruszka będzie skręcona, też może dawać taki efekt, ale tu już trzeba diagnostyki komputerowej. Nie polecam jeździć tym autem bez podłączonej regulacji ciśnienia turbodoładowania.
Witam serdecznie. Potrzebuje waszej pomocy. A mianowicie potrzebuje nowy kolektor ssacy pacjent to passat b5 1.8 125km silnik ADR. Jedna śruba się zerwała i została w kolektorze, ponadto gruszka i klapy sterujące nie pracują. Szukałem w internecie jest tego sporo ale każdy jest inny. Obecnie posiadam aluminiowy z tą gruszka podciśnienia i ciągle problemy....
Witam mam problem z dymieniem passata b6 2.0 tdi 170km bmr na bialo raczej na niskich obrotach dodam tylko ze oleju plynu nie bierze filtra dpf nie posiada jest usuniety programowo w 2013r byly wymienione wszystkie pompowtryskiwacze w serwisie na nowe Zastanawiam sie czy może byc to wina zle ustawiongo rozrządu ew klapy kolektora ssaczego ponieważ przy...
Ten przewód ma być wpiety w filtr i zasysać świeże powietrze. Masz nieszczelność w układzie podciśnien i zaleczyłeś przypadkowo problem. Najczęściej pada membrana egr lub gruszki turbo.
Witam Widzę że temat błędu zbyt dużego doładowania jest już znany. Mam taki sam problem jak kolega który opisał odpowiednio błędy czujnika doładowania i wykrył problem elektryczny. Podam że zawór n75 turbina i gruszka sprawne jak również nowy czujnik na przewodzie doborowym do kolektora ssacego. Czy kolega może podać miejsce gdzie wykrył problem. Passat...
Witam ponownie. Problem rozwiązany. Wystarczyło przeczyścić sztangę do klapki w turbo, która upuszcza nadmiar ciśnienia żeby nie następowało przeładowanie. Sztanga była zapieczona, a "gruszka" nie była w stanie nią poruszać. Po tym zabiegu auto odzyskało moc i wkręca się na obroty bez notlaufu.
To znaczy? Chodzi o gruszkę ze sztanga?
Jeśli to klimatronik epoki Wilhelma 3-go to podciśnienia. Jest gruszka nad pedałem gazu przykręcona do nagrzewnicy. Jest to gruszka kierunku nawiewu 3 pozycyjna - góra, góra i dół, dół. Nie mogłem kiedyś takiej znaleźć więc zadrutowałem na środkowej pozycji. http://obrazki.elektroda.pl/1216516100_1... Nr VW 357820676 element nr 6 na...
witam mam problem s paskiem 110 mianowicie cięzko pali przy -10 ,muszę kręcic 10 sek zeby zaskoczyl, jak silnik sie rozgrzeje zgasze i sie schlodzi to znow ten sam problem ? nie wkręca sie na obroty -turbina sprawdzona ,wtryski ,pompa wtryskowa ,przeplywka gruszka chodzi w calym zakresie i na dodatek kopci na bialo co moze byc tą przyczyną ?:(
Potwierdzam wypowiedzi kolegów.Myśle że przyczyna tkwi w turbinie.Turbo właśnie od 2000-2200 obr. w górę powinno być energiczne odczuwalne przyśpieszenie.Możesz mieć problem z sterowaniem turbiny (zawór lub gruszka vacum).Lub zapchany katalizator(wspominałeś o oleju w chłodnicy)olej może również pójść w kolektor wydechowy i ograniczyć przepływ przez...
a jak wogole sprawdzic cisnienie na vaccum pompie? czy mam rozumiec ze wszystko ok tylko tuner wcisnal bajke z tymi 140km i zrobil tylko 120? i nie ustawil dobrze gruszki na turbie?
witam posiadam vw passat 1.9 tdi 131km mam problem z trybem awaryjnym gdy mam na 3 biegu ok 3 tyś obrotów nie wpada w tryb awaryjny,ale jak jade na 5biegu czy czwartym to wpada w tryb awaryjny przy ok 120 na godz sprawdziłem gruszke gruszka podnosi sztange sprawdzałem vagiem 17564,17964 jak by była turbo do czyszczenia to czy na każdym biegu by wpadał...
Jak na odpalonym silniku na biegu jałowym klikniesz basic settings, to wskazania maf powinny się zmieniać od 240 do 540, a zawór egr cyklicznie zamykać i otwierać, jeśli tak sie nie dzieje, podaj na krótko podciśnienie do egr (z pominięciem elektrozaworu), jak się nie otworzy i nie zmienią, spadną wskazania maf, to egr jest zaslepiony lub ma dziurawą...
Witam Mam problem z Passatem B6 2010 r stoi już u mechaników 2 miesiące i nie mogą ustalić gdzie tkwi problem. Auto jedzie normalnie do 2,7 tys 3 tys obrotów około w zależności od obciążenia po czym zaczyna go dławic. Pierwsza diagnoza DPF następnie geometria turbiny nie stety okazało się że to nie to. W aucie zostały sprawdzone wtryski wymieniona gruszka...
Witam, mam takie pytanie - tak po prostu z ciekawości, czy wg Was, w zwykłym serwisie (nie od turbin) wymiana gruszki w popularnym 1,8T powinna zająć prawie miesiąc?! Auto zostawione 14.01 i dziś odebrane, rzekomo nie mogli znaleźć gruszki, bo wszędzie są z turbinami. Na aukcjach widzę przynajmniej 4 oferty pod kątem samego Sharana. Serio w firmach,...
Część mam problem , brak podciśnienia przed gruszką i błąd 17964. Auto nie ma mocy , zachowuje się ją stare diesle bez turbo . Proszę o pomoc bo nie wiem od czego zacząć i jak to ogarnąć. Kontakt: marcin.ciapat.szurnicki(at)gmail.com Dzięki i pozdrawiam 👍
Z logami to też komedia, jeśli chodzi o mechaników w naszym kraju, bo jak kiedyś miałem zrobione logi i tłumaczę że odczyty z przepływu powietrza - tzn wskazania przepływki są za niskie jak na serie 150 koni albo że turbo za późno wstaje itd.. - takie rzeczy mi powiedziano na forum...to zaczęły się dziwne rozmowy, że to przecież tylko komputer, że trzeba...
Kod Silnika CFFB w sumie masz racje w starszych była czarna gruszka podciśnieniowa zaślepiałem nie raz i było wszystko ok a tu zrobię tak ze ogranicze pojemość w deklu ponieważ jest pęknięty na samym skraju wiec zaleje klejem do szyb i sprawdze szczelność wymienił bym dekiel ale już koszty naprawy docierają do 4 tyś. a klient nie skory wyskoczyć z kasy...
Klapa gasząca działa na podciśnienie w tym silniku może masz problem z podciśnieniem. Pompa tandem pada albo dziura wężykach, gruszce turbo ,serwie hamulców.
witam passat b5 ADR 1.8 20 od tygodnia przed tem 1.6 AHL(nie mozliwe było wobec wypowiadających sie na forum elektroda i passata a jednak 20 pare koni wiecej jak by co to udziele pomocy co i jak przepustnica na lince che załozyc tempomat prosze o foto oraz jakie czesci sa potrzebne wiem ze gruszka pompka komputer sterujący manetka i kabelki oraz wezyki...
To ta zardzewiała gruszka.Ma zaciągnąć po odpaleniu to cięgno.
Po to, że DBW a tempomat to dwie zupełnie różne rzeczy. I generalnie to nie ma co się kłócić z tym że tak jest, mam taki tempomat u siebie w aucie. 1.8t na linkę, bez gruszki. Moduł przepustnicy bez tempomatu: 06A133063G Z tempomatem: 06A133063F Sterownik silnika też ma inny numer. Wracając do tematu, jeśli w tym silniku jest gruszka, to zapewne byłem...
czy to może być wina N18? Może, może być nawet wężyk. Dziś podłączyłem na "krótko" turbo, ominąłem n75 i takie oto logi To źle zrobiłeś bo to turbo z zaworem upustowym, i gruszka jest ciśnieniowa a nie podciśnieniowa.. Powinieneś dla testu zaślepić tylko wężyk z muszli wirnika, zrób tak i dopiero wstaw logi. Bo pominięcie powoduje szybsze upuszczenie...
może przewody podciśnieniowe zle zalozone tu masz schemat . Witam. Nie widzę tego schematu. Mam taki sam problem z turbina jak powyzej Pan miał tylko ze u mnie turbina jest po regeneracji i była juz raz sprawdza określe się bradziej przejechałą moze tylko 1500km po remoncie wiec mysle ze z nia jest wszystko ok. to Jest Passat b4 clasic line 1.9 tdii...
Witam wszystkich. Mam problem z wolnym wstawaniem turbo. Silnik to 2.5 V6 BDH żyje dopiero od około 2700obr. Wcześniej auto było mulaste w całym zakresie została wymieniona martwa przepływka i został właśnie tylko problem z wolnym wstawaniem. Przy próbie przyspieszania na 4,5,6 biegu z obrotów około 1800 wywala check z błędem 575-zadana wartość doładowania...
Witam ponownie. No i stało się: przełożyłem przepławkę na oryginalną identyczną z moją z Passata. Auto zaczęło przyspieszać lepiej. Widać to w tabeli poniżej. Niestety przy prędkości 140 przytrafił się notlauf co zaznaczyłem na pomarańczowo w tabelce poniżej. I tak się działo za każdym razem przy 140 km/h. Było kilka testów. Raz dojechałem do prawie...
gruszka turbina passat gruszka turbiny passat gruszka podciśnienie
schematy projektorów laguna klapa bagażnika komora rezonansowa
adapter bluetooth mackie thump
Peugeot 307 1.6 HDI gaśnie i błąd emisji spalin Odpowiedniki tranzystora 60T65PES: FGH60T65SHD, STGW60H65DFB i inne