To i tak że coś zrobiłeś. A teraz sprawdź czy sztanga jest zaciągnięta po odpaleniu i trzyma mocno. Jak nie to sprawdź podciśnienia ,wszystkie trójniki nie trójniki .I jest taka gruszka plastikowa pod turbem zobacz czy szczelna ,nie pęknięta.
Turbina, przewody, zawór, gruszka i przewody podciśnienia do sprawdzenia.
Ogólnie auto nie wygląda źle, ale "igła" to nie jest, załóż nowy filtr powietrza, i zrób ponownie Dynamiczny 003, przepływomierz zaniża wskazania przez co tnie dawkę paliwa w całym zakresie. Turbinę i sterowanie też należało by przeglądnąć ale to zostaw na koniec. Cylinder 3 trochę nie domaga. Co do klapy to powinna się zamykać przy gaszeniu, jeśli...
Taka różnica to nie różnica wg mnie sztangę ruszyłeś albo się przycina. Wystarczy że inaczej gruszka siadła na śrubach i masz te 1-2 obroty na sztandze.
Witam, mam silnik adr w Audi rok 1998 i Olx sprzedaje ktoś membrany. Niestety nie mogę zamieszczać tu linków. Pisz na maila michal1983p(at)o2.pl. Mi udało się kupić nowy element ma allegro, dziś zamontowany i chodzi bardzo dobrze, stara gruszke będę regenerowal, na YouTube jest jak wyłączyć.
Zyskasz na elastyczności trochę. Pękło pewno uszko mocowania gruszka-dzwignia, do naprawy kawałkiem blaszki z dziurkami np. od siłownika c.zamka.
A nie masz czasem pękniętego węża od odmy i leje się olej po kolektorze ssącym na gruszkę ?
Jeżeli nic się nie świeci to nie tryb awaryjny, jeżeli problem wystąpi ponownie otwórz maskę i zobacz w jakiej pozycji jest klapa gasząca (taka czarna gruszka na EGR) może ona się zacina. Spróbuj ręcznie popchnąć cięgno w stronę podszybia.
Gruszka sama w sobie może być uszkodzona. Poprawność połączenia podciśnień przy n75 zachowana? Kolektor ssący nie jest zasyfiony nagarem? katalizator drożny? Przewód pd n75 do filtra drożny? Przy takiej masie powietrza jaką widać w logach, turbo ma nieprawidłowe sterowanie, geometria nie zamyka się do końca.
Witam !! U mnie jest identycznie najprawdopodobniej do wymiany jest akumulator ciśnienia (czarna gruszka na agregacie),po dłuższym postoju świeci się lampka od ręcznego bo jest za małe ciśnienie w układzie i dopóki pompa nie dobije ciśnienia lampka nie zgaśnie. pozdrawiam tu jest ciekawa stronka na temat tego abs : http://www.zss.pl/~moto/www_prace_dyplom...
Witam! Passat B5 1.9 TDI AWX 130. Brak mocy w układzie doładowania, dodam, że w wężyku przed gruszką brak jakiegokolwiek ciśnienia! Wymieniony N75, przepływomierz, EGR czyszczony, czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym, turbo 3 lata temu. Od miesiąca nie mogę rozwiązać problemu!!! Po pomoc!!! AI: Sprawdzałeś szczelność przewodów podciśnieniowych i cały...
Dodam do tematu jeszcze problem o który mi chodzi a mianowicie to że sztangę gruszka wciąga tylko do połowy,natomiast po podłączeniu wężyka prosto z pompy wacum sztanga idzie w górę.
Turbo szaleje. Niebieska linia to zadane doładowanie. Czerwona takie ciśnienie widzi czujnik. A wiec późno wstało (regenerowane?) jak się już obudziło to walnęło ciśnieniem ponad miarę ,sterownik silnika próbował to ratować ale potem przedobrzył i zdjął za dużo co skutkowało niedoładowaniem. Na koniec znowu ponad zadanym. Typowy objaw regenerowanego...
Mam podobny problem VW Tiguan 2008 2,0 diesel. Miga kontrolka świec żarowych i pojawia się kontrolka silnika a czasami auto traci moc . Wymieniona grucha za 750 zł z montażem i ustawieniami , ale niestety problem powraca . Ponowna regulacja za 200 zł i po 2 dniach znów palą się kontrolki i traci moc. Czy może być inna przyczyna niż wymieniona gruszka...
To teraz skombinuj kawałek wężyka i podłącz gruszkę( na próbę)bezpośrednio tam gdzie jest wyjście podciśnienia z pompy vacum. Jak zaciągnie dobrze to pompa dobra i gruszka szczelna. Jak dalej słabo szukasz nieszczelności. Sprawdź też czy wyjście z pompy vacum nie ma luzu bo tam często był problem tylko nie pamiętam w których pompach.
tam jest niedoładowanie, do sprawdzenia N75, przewody podciśnienia i gruszka i na koniec czyszczenie VNT i będzie śmigał.
witam, jestem tu nowy, więc proszę o jakąś poradę, może ktoś to miał już. Mam Passata B5.5 1.9 TDI AVB KOMBI 101 KM (i jakiś stage 1 z Allegro, ale wcześniej też miałem problem) i mam problem chyba z turbo. Turbo dobrze ciągnie od 1600 obr./min i jak dojdzie do 2500 obr./min, to tak jakby przestało ciągnąć i jedzie bez turbo? Takie uczucie, a chyba...
w 110 km jest inne turbo a w 90 nie ma łopatek wiec tam się nie ma co zacierać co jedyne to gruszka
Z tego co pamiętam to tam jest podciśnieniowy EGR. Sprawdź czy po odpaleniu auta w wężyku który idzie do niego jest podciśnienie. Jeżeli jest to trzeba zrzucić rurę od przepustnicy i zobaczyć czy ten zawór się otwiera. Najlepiej to podać podciśnienie na gruszkę zaworu i zobaczyć czy się otwiera. Może masz uszkodzony elektrozawór i nie podaje podciśnienia,...
Skoro egr działa prawidłowo, to raczej nie vacum. Jeśli turbo rzeczywiście jest wyczyszczone jak się należy to pozostaje zawór n75, wężyki podciśnienia, lub gruszka turbo. Jednak tu przeładowuje, co wskazuje na zapieczone kierownice. Podmień n18 z n75 to da nam światło na to co tam się dzieje.
Turbo było czyszczone, a gruszka została stara czy też była wymieniana? Po odpowiedziach sądzę że nie była. Pytanie czy nie puszcza? Dobrze było by podpiąć się bezpośrednio pod gruszkę Vakuometrem i sprawdzić czy gruszka trzyma podciśnienie.
W 1.9 105 KM sypie się dół i to taka powszechna wada ? A to nowość... Myślę, że 1.9 105 KM jest silnikiem zdecydowanie godnym polecenia. Tak, szczególnie BXE jest godny polecenia. BLS i BXC również nie są wiele lepsze. A inne w Passacie B6 nie występują. Nie wiem, co takiego ma pan do BXE??? Ja swojego Passeratti mam od nowości, najpierw jako auto...
Gruszka szczelna, a geometria nie zacięta. Podciśnienie na gruszce 0,6
Człowieku zobacz datę z jaką pisałem posta "sztanga chodzi lekko i płynnie" . . Był to maj 2010 czyli ponad rok temu. Myślisz , że przez rok gruszka nie mogła się zapiec? A w ogóle to co ty chciałeś wnieść do sprawy kopiując to co napisałem?
Witam. Mam problem z Passem b7 2.0 TDI 140 KM. Zwolniłem przed skrzyżowaniem, bo auto skręcało. Usłyszałem coś zawyło przez chwilę, jakby się przestawiało, i nagle brak mocy. Żadnych błędów nie wywaliło. Odkręciłem korek, jak postał, to pełno dymu w komorze. Jak włączyłem, to wywalało korkiem dym pod ciśnieniem. Gruszka od turbo niby pracuje, wirnik...
Witam, Mam problem z Pasatem B6 1.9 TDI z 2008 roku. Podczas jazdy, w losowych momentach, na desce rozdzielczej zaczyna mrugać kontrolka od świec żarowych, a turbina zostaje odłączona. Była wymieniana gruszka od ciśnienia i zregenerowana turbina. Auto było również podłączane do komputera i pokazywało błąd z przeladowaniem. Co zrobić? Gdzie szukać usterki?
Jak się okazało rzutem na taśmę , gdy skończyły się wszystkie pomysły, dmuchałem w wężyk po drugiej stronie silnika , jest jeszcze jedna gruszka na przewodzie chłodniczym, chyba to jakieś ogrzewanie paliwa , mniejsza z tym, ale wystarczyło że zaślepiłem przewód podciśnienia idący do gruszki i moc wróciła w pełnym zakresie, ciągnie od samego dołu ...cóż...
Szczelność/maf/map/podciśnienia. Jak pracuje gruszka ? Podciśnienie w układzie vacum?
Witam Mam problem z Passatem B6 2010 r stoi już u mechaników 2 miesiące i nie mogą ustalić gdzie tkwi problem. Auto jedzie normalnie do 2,7 tys 3 tys obrotów około w zależności od obciążenia po czym zaczyna go dławic. Pierwsza diagnoza DPF następnie geometria turbiny nie stety okazało się że to nie to. W aucie zostały sprawdzone wtryski wymieniona gruszka...
Możesz sobie zrobić też test VAG-COM sprawdzisz wtedy czy gruszka działa i czy zawór N7& pracuje
No cóż serwis rządzi się swoimi prawami dlatego auta serwisowane pokonują bezawaryjnie wiele kilometrów. Serwis zajmuje się naprawą zgodnie z procedurami które inżynier serwisu opracował, zatwierdził i dał gwarancję na poprawność wykonanej usługi. Naprawa lub wymiana uszkodzonego elementu powinna ZAWSZE skutkować przywróceniem auta do sprawności z przed...
gruszka sprawdzona , zaworek sprawdzony
może się jeszcze VNT zacinać, może być gruszka dziurawa, mogą być nieszczelności w układzie doładowania..
Co do samego ustawienia to najlepiej ustawić dźwignię nowej dokładnie tak jak starej, a jak ustawisz źle to ci wywali błędy. Mimo ,że gruszka nowa jak piszesz możesz ją przetestować, trudno to zaobserwować bo w CR jest to nie widoczne z góry ale można to sprawdzić domowym sposobem nabywając dużą strzykawkę ok. 2 zl. i połączyć wężykiem z gruchą . Jeśli...
Dał bys wiecej danych silniki moc gruszka elektryczna czy zwykła . Przed wymiana było ok ?
Dodano po 1 Zawór N-75 do wymiany. Sprawdzałem, gruszka id turba zaciąga przy starcie i reguluje kierownicą przy zwiększaniu obrotów. Chyba że masz na myśli identyczny zawór, który steruje EGRem??
Jak będzie zimny silnik to wsadź łapę za silnik. Złap za dźwignię i próbuj ruszać (tylko za dźwignię, nie za sztangę), gruszka powinna robić opór, ale dźwignia jeśli jest luz na układzie powinieneś mieć możliwość go wyczuć. Można też jak masz małe dłonie odkręcić gruszkę i poruszać samą dźwignią czy leciutko chodzi, bez oporów.
może przewody podciśnieniowe zle zalozone tu masz schemat . Witam. Nie widzę tego schematu. Mam taki sam problem z turbina jak powyzej Pan miał tylko ze u mnie turbina jest po regeneracji i była juz raz sprawdza określe się bradziej przejechałą moze tylko 1500km po remoncie wiec mysle ze z nia jest wszystko ok. to Jest Passat b4 clasic line 1.9 tdii...
Kod Silnika CFFB w sumie masz racje w starszych była czarna gruszka podciśnieniowa zaślepiałem nie raz i było wszystko ok a tu zrobię tak ze ogranicze pojemość w deklu ponieważ jest pęknięty na samym skraju wiec zaleje klejem do szyb i sprawdze szczelność wymienił bym dekiel ale już koszty naprawy docierają do 4 tyś. a klient nie skory wyskoczyć z kasy...
Poddała się gruszka podciśnieniowa sterująca geometrią turbo.
Witam w moim B5 turbo już odmawia posłuszeństwa, chciałem regenerowane, lecz nie planuje mieć go dlugo, postanowiłem więc poszukać uzywki w miarę dobrym stanie. Znalazłem 1 turbo. Nie ma luzów wzdłużnych, jest tylko minimalny na boki. Martwi mnie jednak geometria. Oglądałem na yt na filmie i tam chodziła gładko, a u tego sprzedawcy ta dzwigienka prawie...
Nic nie wiem by było po regeneracji bo dopiero auto kupiłem, zaworki n75 i ten pod szyba podmienione, przepływomierz podmieniony, wężyki wymienione, jedyne co widzę to ta gruszka czarna co do niej wężyki idą jest luźna dość mocno luźna. To czarne z tym srebrnym a kółkiem czerwonym zaznaczyłem gdzie jest luźne pod tym wężem, może tam pęknięta? https://obrazki.elektroda.pl/6276132000_...
Z grupy 11 wynika, że turbo ma laga do ok 1650obr zaś jest niestabilne, raz nie domaga a raz przeładowuje.. na jałowym widać duży przepływ powietrza co świadczy prawdopodobnie o tym, że nie pracuje EGR albo coś z podciśnieniem, albo dziurawa gruszka albo zapchany nastawnik..
To coś od turbiny. Posprawdzaj, czy nie odłączył się jakiś wężyk od podciśnienia. Dodano po 1 Koniecznie sprawdź wężyk od gruszki.
Przepłwyka nie mierzy bo turbo nie pompuje. Podłącz podciśnienie omijając zawór n75, najlepiej z krućca pompy vacum bezpośrednio do turbiny i zrób log 011 wrzuć na forum. Jak przeładuje to znaczy ze masz gdzieś brak podciśnienia, jeśli nie, gruszka od turbiny dziurawa, ewentualnie przy składaniu geometrii coś popaprali, więcej opcji nie ma. Jakaś minimalna...
to jest 2,0 nie 1,9 jak połączy zwyklym vagiem to logi zrobie, kts-em raczej mi sie to nie uda. Gruszka sprawdzona czy działa i czy działa płynnie, bo czasem tak jest, że gruszka sie przycina. Jak nie wymienie zespołu zaworów to nie będe miał pewnosci, że działąją one dobrze, bo jak narazie dla mnie są największym podejrzanym
Miałem ten sam przypadek w Audi a4 1.9TDI 90 HP. Znając życie sterowanie turbiną stoi na sztywno i gruszka podciśnieniowa nie ma jak sterować obrotami turbiny.
Witam! Sprawdź kolego rozrząd bo wygląda na to że jest przestawiony, chyba że klin na wale jest uszkodzony? Dodano po 2 Jeszcze sprawdź sterowanie turbo, czy gruszka się załącza odpowiednio.
Z wykresu widać że: Uszkodzone są wewnętrznie przewody podciśnieniowe, kulejący zawór sterujący turbosprężarką, uszkodzona gruszka turbo lub zapiekająca się geometria w turbinie.
czy to może być wina N18? Może, może być nawet wężyk. Dziś podłączyłem na "krótko" turbo, ominąłem n75 i takie oto logi To źle zrobiłeś bo to turbo z zaworem upustowym, i gruszka jest ciśnieniowa a nie podciśnieniowa.. Powinieneś dla testu zaślepić tylko wężyk z muszli wirnika, zrób tak i dopiero wstaw logi. Bo pominięcie powoduje szybsze upuszczenie...
gruszka turbiny passat gruszka turbina passat gruszka podciśnienie
zmywarka amica wymiana pompa prądniczka tacho amica subaru zamek
wyświetlacz sonel wyświetlacz sonel
Naprawa modułu UEC w Oplu Vectra C: Diagnostyka i programowanie Jak dorobić folię odblaskową w telewizorze?