Jeśli jest utwardzana to raczej się nie urwie ;) Gorzej jeśli jest to szajs metal... Spróbuj polać wd40 kilka razy a następnie próbuj odkręcić.
Oczywiście, że takie coś by pomogło o ile dam radę wyjąć starą śrubę bez uszkodzenia szybkozłączki (no i nie będę musiał płacić za przesyłkę ze Stanów). Ale zdaje się, że takie śruby u nas też są. U nas też dostępnę, (dołozyłem linki), śruba jest najprawdopodobniej mocowana czymś takim, http://allegro.pl/hak-haczyk-c-dla-sruba...
Trzeba zablokować koło zamachowe, są takie otwory w obudowie wieńca zębatego a można to zrobić choćby dużym śrubokrętem.
Zrób nacięcie od czoła i próbuj przecinakiem ustawionym prostopadle do promienia, tylko z wyczuciem żebyś gwintu w misie nie uszkodził. Ewentualnie zrób 2 nacięcia od wewnątrz i dopasuj jakiś płaskownik wchodzący na wcisk w te nacięcia, a następnie próbuj nim obrócić.
Głowy nie dam uciąć ale wychodzi że pech.
Gwint prawy, koło normalnie schodzi po odkręceniu. wymień przy okazji uszczelniacz.
A jaki gwint ma mieć? Zobacz w którą stronę kręci się wał, śruba będzie miała taki gwint, aby obroty wału nie powodowały odkręcenia się śruby. Drugie pytanie też dziwne. Wrzucasz jedynkę, ręczny, kliny pod kola i heja z koksem Gunem pneumatycznym idzie bez żadnych cudów.
Pozostaje dać na wylot śrubę.
Jeżeli pod "beczułką" jest otwór to możesz dać "beczułkę" przelotową i dwie krótkie śrubki od dołu i góry lub jedną długą i nakrętkę z dołu lub góry, lub dystans z gwintem jednostronnym. Zobacz coś, co spasuje na długość https://www.piekarz.pl/dystanse-metalowe... V.
Oczyścić szczotką drucianą wystający gwint śruby, zalać go płynem hamulcowym, ewentualnie płynem pokroju WD, i kluczem udarowym skosztować. Jeśli nieoczyściłeś gwintu śruby tylko na siłe próbowałeś odkręcić, to brud spowodował zatarcie się gwintów. Spróbuj teraz zpowrotem dokręcić nakrętkę oczyścić gwint śruby, zalać płynem i wtedy próbuj. Powodzenia....
Zawsze trzeba stosować nową śrubę - cienki gwint na śrubie i głowicy.
To od spodu to nit z gwintem. Śrubę odkręć z góry :)
Dokręć momentem pomiędzy 120 a 160 NM. Ważne abyś posmarował gwint śruby środkiem do gwintów aby się nie odkręciła śruba od drgań silnika.
To jest specjalny klej (LOCTITE prawdopodobnie lub podobny) do zabezpieczenia gwintów śrub przed odkręcaniem.
Witam, chciałbym się dowiedzieć, jaki jest gwint na śrubie mocującej podstawę filtra oleju Opel Corsa C 1.7 DTI (Isuzu). Byłbym wdzięczny za pomoc.
Czy to te https://pl.aliexpress.com/item/100500740...
Załóż podkładki metalowo-gumowe.
Tylko czy ta mała śrubka nie skoroduje i nie zestawach się z wkretem. Jeśli wszystko jest cynkowane to raczej nie. Zawsze można zabezpieczyć gwint śrubę smarem lub silikonem.
Śruby w starym palcu nie mają gwintu pod łbem , wtedy wkręcasz w jeden gwint , zastosuj stare śruby .
Trochę lakieru lub farby nitro na gwint śruby Zwykły silikon też się nada.
Zostaw to tak jak jest... wibracja i tak będzie się trzymała na długiej śrubie.
Oryginalne śruby w kosiarkach są calowe, 3/8 cala, skok gwintu 24 zwoje /cal. Będziesz musiał założyć śrubę metryczną, z drobnym gwintem. Śruba 3/8 cala to 9.52mm, może uda Ci się przegwintować otwór na śrubę M10 Jeżeli masz piastę z bolcami, to teoretycznie powinna ona zapobiegać odkręceniu noża.
M19x2, ale widzę że to nietypowy gwint trapezowy, taki mieszany trójkąt/trapez, nawet nie mogę go nazwać trapez niesymetryczny bo taki przeważnie ma jeden bok pod innym kątem. A tu gwint nakrętki wierzchołki trójkąta z przerwą u podstawy, a gwint śruby wierzchołki trapez bez przerw u podstawy trójkąt.
Śruba ma lewy gwint i normalne odkręcanie tylko ją ukręci. Nie. Patrzysz na tarczę (zęby) i strzałkę na osłonie ale od strony tarczy, z tej perspektywy tarcza obraca się w lewo. Czyli od strony silnika są to obroty w prawo, zatem śruba jest z prawym gwintem (to jest śruba przenosząca moment obrotowy a nie kontrująca).
O co Ci chodzi z rozmiarem klucza?Przecież np.śruba M8,może mieć główke pod klucz "12" "13" czy nawet "14".
service manual: Sprawdzić luz panewek korbowych pręcikiem “plastigage” (patrz str. 7-11), następnie dociągnąć prawidłowym momentem nakrętki korbowodów. Moment dokręcania: Silniki B16A2, B16A4, B16A5, B16A6: 40 Nm (4,1 kGm) Posmarować gwint śrub olejem silnikowym. Pozostałe silniki: 31 Nm (3,2 kGm) Posmarować gwint śrub olejem silnikowym....
Są specjalne tulejki naprawcze (metalowe i plastikowe) do gwintów. Powiększa się otwór w drziwach czy w futrynie, gwintuje większy gwint, a nastepnie te tulejki wkręca się w te nowe gwinty z użyciem kleju. Tulejka wewnątrz posiada nowy gwint dla śruby regulacyjnej. Niektóre tulejki naprawcze posiadają ten zewnętrzny gwint samogwintujący. Wystarczy tylko...
Kupisz uszczelkę pod głowicę to na uszczelce jest ulotka wszystko pisze. W nowych silnikach zasada jest taka że jezeli gwint śruby jest x10 to są przeciągane i podany jest kąt np:110 stop. należy założyć nowe. Otwory w bloku po śrubach wydmuchać sprężonym powietrzem-ważne.
Rozwiercić cieńszym wiertłem , główka śruby odpadnie , zdjąć bęben później nagwintować .
Zerwany gwint na śrubie tzw. windy. Wyjmij zaparzacz i sprawdź czy mechanizm prowadzący nie przeskakuje na gwincie śruby. Można kupić samą nakrętkę do tego napędu, jest z mosiądzu i to na niej zrywa gwint
Te krążki toczą się na bieżni, która jest śrubą z gwintem i tworzy się przekładnia toczna. Nakrętka sztywna pracuje inaczej , przesuwa się dokładnie o skok śruby.
wiertarką o napędzie ręcznym i wiertłem fi 6mm nawierciłem dno tego uchwytu, które nagle po nawierceniu okazało się wytartym łbem śruby lewoskrętnej fi 5 m długości 35 mm. Reszki łba łba śruby się rozpadły. Jednym słowem wystarczyło zniszczyć łeb śruby który nie wiadomo jaki miał kształt na sobie. Odkrywcze to nie było bo przecież to napisałem nie...
Na razie poczekajmy na odpowiedź autora tematu bo nie wiadomo czy zerwany jest gwint śruby czy uszkodzony jest łeb śruby . Jak to nie pomoże to zostaje wiercenie i usuwanie śruby po kawałku, tak aby gwintu nie zniszczyć. Zawsze też można użyć odpowiedniego wykrętaka :) .
No właśnie klucze są ale chińskie i nie wiadomo czy wiarygodne.Widziałem na allegro za ok. 100zł ale jakbym miał teraz wydawać ponad 250zł na klucz to już chyba wolałbym to normalnie dokręcić.A z momentami to też jest różnie bo na polskim forum piszą tak na angielskim tak i weź się zdecyduj.
Odkręcasz śrubę m6, wyciągasz szczypcami krzywkę i w wirniku alternatora zobaczysz nacięty gwint, wkręcasz śrubę z długim gwintem i w ten sposób ściągasz wirnik ze stożka czopa wału. Okno wylotowe czyste, bez śladu nagaru, który by blokował wylot spalin
Przy dokręcaniu ważny jest też skok gwintu. Np. śruby M12, M12x1,5 , M12x1,25 przykręcamy różnym momentem.
Uchwyty są robione według norm. Jeśli masz w zestawie śruby i dystanse będą pasować. Powinno być kilka opcji. Nie napisałeś też co za uchwyt. Kładziesz tel na kocu na stole i kręcisz uchwyt. Będziesz widział jak pasuje. Długość śrub i gwintu ile potrzeba czyli głębokość otworów gwintowanych można zmierzyć. Długość śrub zależna od dystansów jakie użyjesz.
Dostęp do tego jest ciężki przez klocek hamulcowy. Uszkodzoną szpilkę i tak chcę wyrzucić, mam już nową używaną. Myślałem nad jakimś rozwierceniem szpilki i nakrętki ale nie wiem czy to zda egzamin i czy jest inny lepszy sposób.
Miałem podobny kłopot, gwint nitonakrętki był M8. Ostatecznie uciąłem łeb śruby, pozostały gwint śruby złapałem morsem i i zeszlifowałem kołnierz nitonakrętki aż do powierzchni blachy. Na równo. Potem wystarczy walnąć przez punktak albo coś podobnego w środek pozostałości i ona wpada do środka.
Jeżeli istnieje możliwość przewierć małym wiertłem gwint tej śruby , i spróbuj wykrętakiem ( to coś podobnego do gwintownika tyle że stożkowe i ma lewy gwint) , można też po zrobieniu małego otworu w tej szpilce która została wbić bit typu torks czyli gwiazdkę i kluczykiem wykręcić
Oczywiście, że wiem. Dociągnij 90 Nm + 90° - zalecana śruba nowa, ale jak posmarujesz klejem do gwintów starą śrubę, to też powinno być ok.
Nic nie urwałeś, tam normalnie jest gwint, czasem też w środku jest śruba z lewym gwintem jako dodatkowe zabezpieczenie. W najgorszym wypadku można zastosować cały uchwyt nowy.
taka sama jak w tym wątku: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Jako ciekawostkę napiszę że jest też analogiczna nasadka - piła tarczowa. A wracając do brzeszczotów, to rzeczywiście jak napisano w przytoczonym przeze mnie wątku są one dostępne u boscha. W katalogach figurują jako "JIGSAW BLADE DOUBLE LUG T". Myślę że polscy dystrybutorzy...
Po prostu prawy gwint (at)0cool
Cześć Najpierw zalatw odpowiedni wkrętak TX5 / TX6 zalerzy jak ci będzie krecić którymś z nich ;-). Następnie odkrecasz śruby pod bateriia bodajże 4. Po odkręceniu rozsuwasz część z wyświetlaczem do góry wtedy w 2 polach pod bateriiach widzisz 2 gwinty śrub odkrecasz je i zdejmujesz przedni panel i wtedy pozostaje ci odrkecić pozostale śruby i zdjąć...
Witam. Temat przedstawiony przez Kolegę jest tematem bardzo rozległym. Tutaj na Forum nie ma takiej możliwości technicznej, aby w kilku czy kilkunastu zdaniach wytłumaczyć Koledze jak tworzy się ciągi arytmetyczne skoków gwintów, jak projektuje się łańcuchy kinematyczne posuwów, czy dobiera się przełożenia i liczbę zębów kół w skrzynkach posuwów. Tego...
Zatem z ciekawości sprawdzę, to nie może być takie trudne :) Też się do tej koncepcji przychylę, że przez teflon nie szło dokręcić odpowiednio węża i tyle. Przy podłączaniu węzy od pralek czy zmywarek pod żadnym pozorem nie stosuje się taśmy teflonowej. Po to jest właśnie w nakretce uszczelka, by połączenie można było łączyc i rozłączać wielokrotnie....
Dziwne ale mam chyba takie śruby. Pochodzą z czasów PRL. Na części bez gwintu jest podkładka sprężysta jakiej nie da się zdjąć. Napis na łbie FIAT 8.0 sugeruje, że być może są do śruby do samochodu. Te moje z łbem mają długość 18mm.
Prawdopodobnie nie ma gwintu w tej śrubie (właściwie obudowie). Uszkodzony przy demontażu poprzednio. Tymczasowo daj dłuższą śrubę tak aby gwint wystawał i daj nakrętkę (najlepiej samozabezpie zająca). Duże ryzyko wypadku! Napraw czym prędzej.
jak najbardziej jest to możliwe a wskazówką dodatkową jest zwykle brak wspawanych gwintów pod śruby mocowań stabilizatora w karoserii
Mam śrubę kulową z nakrętką SFU1204. Chcę odwrócić nakrętkę. Czy jeśli ją zdejmę to wypadną kulki ? Tak, wypadną, ale możesz je pozbierać (wszystkie!) i z dużą dozą cierpliwości poskładać ponownie. Robiłem to kilka razy (było tego blisko 300 kulek.!!!) https://www.youtube.com/watch?v=3d9HEQd0... Możesz także zakupic nową nakrękę bez śryby; wtedy zamiast...
Przepraszam, chodziło mi o gwint śruby głownej i imbusów. Przysięgam, że nie idzie tego ruszyć.
A twoja blokada ma gwint który się wkręca w gwint po śrubie? Bo tak się zachowuje jakbyś wkładał blokadę do silnika DCI bez gwintu. Sprawdziłem w K4M blokada dobija do wału i blokuje tylko w prawo.
SPLINE M10 https://obrazki.elektroda.pl/4385620900_...
ta niewielka ilość jest rozbryzgiwana po całym wnętrzu. I zapaćkała (wniknął między gwint śruby i piasty) wkręconą śrubę na całej jej długości wkręcenia w piastę. Śrubę nie gwint w piaście. Oczywiście nie zaszkodzi zdjąć bęben i sprawdzić stan wszystkiego. Pozdrawiam.
Dla silników serii D14 gwint prawy (odkręcasz w tą stronę co nakrętki kół). Moment dokręcania 181Nm. Ważne aby gwint śruby posmarować olejem silnikowym a podkładkę i miejsce styku podkładki z kołem pasowym i łbem śruby odtłuścić. Zawsze tak dokręcam (tak zresztąpodaje serwisówka) i nigdy samo się nie odkręciło ani nie poluzowało.
OK, wyciek powietrza z zaworu ABS jest winą siłownika a nie zaworu ABS.Siłownik ma wewnętrzny wyciek - z komory hamulca ręcznego (przy spuszczonym ręcznym jest tam ciśnienie 8.5 bar) - do komory hamulca nożnego która to jak nie jest uruchamiany hamulec nożny to jest połączona do atmosfery (właśnie wewnątrz zaworu ABS!). Ten siłownik, który to połączony...
Nie ma górnego więc? A wał korbowy ma lewy gwint. Masz strzałkę na śrubie.
Wszystkie mają prawy gwint.
Rolka napinacza E36b16 - lewy gwint, bo łeb śruby ciągnie się kluczem w lewo, żeby poluzować napinacz dla założenia paska. To tyle co mi z pamięci przysżło.
Wydaje mi się że jest prawy gwint bo inaczej śruba będzie się odkręcać podczas jazdy.
Siłownik podnosi ciśnienie w układzie które odczytuje i przelicza manometr cyfrowy. Tak jest siła to nacisku. Czujnik jest jeden (cyfrowy) dwa są siłowniki hydrauliczne by równomiernie rozłożyć siłę nacisku śruby. Gdyby autor miał siłownik z otworem mógłby być jeden. Siłę łatwo przeliczyć z ciśnienia znając powierzchnie tłoka siłownika. FT-lbs to imperialna...
W modelarstwie zastosowałem kiedyś pod obracającą się obudowę łożyska klej do gwintów śrub (ten niebieski). Przyschło, trzymało, potem dało się wyjąć. Na niewielkie szczeliny powinno dać radę.
Zawory zwrotne nie ulega wątpliwości że pomagają i nie zaszkodzą . Trzaska 456 jak dasz te podkładki to na pewno nie pogorszysz .Jest inny sposób również .Mozna posmarować gwinty specjalnym klejem jakiego używa się do zabezpieczania gwintów śrub w zaciskach hamulcowych .Tylko czy to nie będzie zbędne zabezpieczenie ? Nawet gdyby te śruby się odkreciły...
Ta śruba to czasem nie ma nakrętki z drugiej strony?? Zgrzanej do profilu/ramy? Może ta "nakrętka" lata razem ze śrubą, a tak to można kręcić...
Akurat w podzespole jaki przedstawiłeś na focie są otwory średnicy 6,5mm, a to wskazuje że własciwym wyborem jest gwint śruby M6. Ponadto wytrzymałość na zerwanie stali czarnej nieulepszanej (Śruba kl. 4.8) przy 20 mm2 przekroju wynosi jakieś 8ton... Raczej nie podejrzewam aby Abs o podobnym przekroju to wytrzymał... A wracając do problemu który przedstawiłeś....
To jest zabezpieczenie nie tyle przed odkręceniem, co spadnięciem nakrętki już zluzowanej - taka potrafi, wskutek wibracji sama się wykręcić z gwintu śruby i spaść w cholerę. Podobną rolę "hamulca" pełni zaprasowany plastyk/teflon w innej wersji nakrętek. Zapotrzebowanie - np. przemysł spożywczy, żeby takie "ciało obce" nie wleciało w produkt. Inna...
Poproś o pomoc drugą osobę. Łapiesz szczypcami wąskimi, pod zębatką, szczypce oprzyj na czymś tak, by silnik wisiał swobodnie. Za pomocą wałeczka o średnicy ciut mniejszej od osi silnika, wybijasz wał silnika z zębatki. Potem gwintujesz na nowo otwór - może się okazać, że trzeba dać większą śrubę - I nabijasz zębatkę ponownie.
Wszystko zależy ile jest w głąb materiału w tym otworze. jeżeli jest kilka milimetrów to nic nie stoi na przeszkodzie aby nagwintować gwintownikiem M8 kupić np. śruby nierdzewne z łbem kulistym i je wkręcić na klej anaerobowy lub jakiś dwuskładnikowy do metalu. Rozwiercając otwory pod gwint M10 otwór od 8,5mm do 9,25mm w zależności od skoku gwintu....
Można zalać jakimś odrdzewiaczem i zostawić na jakiś czas. Smar nic nie da bo nie posmarujesz od wewnątrz nie posmarujesz i uważaj przy wyciąganiu zbiornika żeby nie uszkodzić gwintu na śrubie.
Też bym zaczął od nacięcia pod płaski śrubokręt. To co uszkodziłeś to jest łeb śruby, nie gwint. To gwint jest wklejany na loctite. Śrubokrętem z kiepską niedopasowaną końcówką można tak uszkodzić łeb, niestety nic się na to nie poradzi.
Użycie WD 40 bez sensu bowiem nijak nie prowadzisz tego medium na gwint wkręta. Śruba wkręcona w aluminium i poddana zmianom temperatur. Ano trzeba będzie zastosować metodę udarową. Czyli napinamy nasadkę klucza i uderzamy w nią młotkiem z umiarem a nawet trochę mocniej.
Nie można jednoznacznie odpowiedzieć na tak zadane pytanie. Nie wiadomo jak ta śruba będzie zamocowana, jakie frezy frezy i prędkości frezowania będą stosowane. W frezarkach do metalu występują bardzo duże siły. Śruba z gwintem Tr8 jest dość delikatna. Moim zdaniem powinieneś użyć śruby przynajmniej o średnicy 12mm lub nawet 16mm. Zbyt cienka śruba...
czasem wraca do pozycji wyjęcia a czasem nie Stawiam na zerwany gwint śruby mechanizmu transportowego zaparzacza. Lub już jest na tyle wytarty, że nie pracuje prawidłowo. Wyjmij zaparzacz, sprawdź czy nie ma luzów na mechanizmie, jeśli są, będzie można przesunąć mechanizm na ślimaku do góry.
Jest tez opcja że przy ostatniej wymianie łożyska w serwisie, została ona skręcona na kleju. Mogło i tak być . Śruba jest na pewno z prawym gwintem , czyli odkręcamy ją w lewą stronę .
Śruby korbowodu (Nm) Krok 1 = dokręć o 30 Nm, Krok 2 = dokręć o 90° zastosować nowe śruby i dać oleju na gwinty. Łożysko główne, Nm Krok 1 = dokręć 65 Nm, krok 2 = dokręć 90° zastosować nowe śruby i dać oleju na gwinty.
Kolego awaryjnego opuszczania nie ma. Masz gwint na końcu śruby trzeba dać 2 nakrętki, dokręcić do siebie (zakontrować) i kręcić kluczem za dolną nakrętkę. Oczywiście zależy czy prawy gwint czy lewy. Jak się poluzuje znów dociągnąć. Kontrolować wysokość obu stron podnośnika żeby go nie zablokować.
Gwint na śrubie w okolicy przekładni może być zabity starym smarem. Ale do czyszczenia i ponownego nasmarowania musisz wysunąć teleskop i wykręcić rurę - osłonę teleskopu z przekładni - po jej zsunięciu powinien być już widoczny trefny odcinek gwintu śruby pociągowej. Do smarowania różnie piszą - ja używam litowego Łt43.
przeciągnięty gwint śruby Nikt rozsądny nie wkręcałby śruby fi8 bezpośrednio w profil, na pewno po drugiej stronie profilu jest podkładka i nakrętka, trzeba by się mocno postarać, żeby zerwać taki gwint. Otwory fabryczne pod spodem profilu są właśnie po to, żeby w ten sposób mocować panele. A jak panele są na gruncie co widać, to uszczelka niepotrzebna,...
Hello Jak radzicie sobie z zapieczonymi śrubami przy wydechu cztero-suwa. 4 gary, 8 śrub, jedna zerwana - wystaje około 1,5cm gwintu - brak już łba śruby. Dospawanie nakrętki ( ukręca się na spawie) nie pomaga, grzanie wokół śruby - bez samej śruby oraz odkręcanie z dospawaną nakrętką - nie pomaga. Brakuje pomysłu - kończy się powoli gwint.
Wystarczy zwykły gwintownik, w rozmiarze mniejszym niż rdzeń.
Jak gwint śruby? Sugeruje poszukać takiej knigi sam naprawiam mercedes może będziesz mail fuksa. Lub też instrukcji napraw na gog lub chomikuj może ktoś ma. Genrelani śruby są penie 10.9 kl. Więc na 1mm masz 10.9 ale praktyka jak każe to trzeba dołoży jescze ileś obrotu na kątowy. Śruba penie więcej ni ma niż M12 drobno zwonjny.
Śruba M5 gwint wystaje ok 10 mm
Gwint w ścianie jest na zasadzie wewnętrznego gwintu śruby ebolt: https://allegro.pl/oferta/mocowanie-do-e... - Już czytałem te stronę, ale na łbie śruby nie mam żadnych oznaczeń
Te silnik maja problem z urywającymi się gwintami śrub mocujących głowicę. Gwinty w bloku silnika za krótkie i wyrywało je. Czeka cię generalny remont tego silnika, polscy mechanicy gwintowali blok silnika na większe śruby i stawiali znów głowicę, nie mam informacji ile taki patent wytrzymuje, Druga sprawa odma jeżeli pluje olejem i na pracującym silniku...
Lewy gwint śruby centralnej
Oj... cudne! Kup mi je, Proszę! Jakie mocowanie tarczy? Gwint, czy śruby?
Czy czujnik PAS jest przykręcony do suportu śrubą z lewym gwintem ? Jest po prawej, przy dużym kole zębatym, za nic nie mogę go odkręcić. Może kręcę nie w tą stronę ? Wstępna ocena dostępnych informacji: Z Twojego pytania wynika, że masz problem z odkręceniem czujnika PAS (Pedal Assist Sensor) zamontowanego po prawej stronie suportu, przy dużym kole...
Wykrętaki służą du usuwania śrub, które urwały się w nakrętce, czy gwincie w materiale, po uprzednim wywierceniu otworu w urwanej śrubie, a tu takiego efektu nie ma, więc nic nie pomoże takie narzędzie.
Można też zastosować długie śruby z gwintem M6 . Na przelot w oparciu i siedzisku , a w siedzisku od wewnątrz dopasowana deseczka 15 mm grubości skręcona na większej podkładce metalowej. Łeb śruby typu dekoracyjnego , ew. dekoracyjny kapsel na łbie.
Moim zdaniem, ta uszczelka nadaje się jedynie jako ozdoba garażu. Nie jest to żaden oryginał, czy nawet robiony na wzór oryginału. Oryginał był wycięty w inny kształt. Twoja uszczelka dodatkowo ma mocno powiększone otwory na śruby. Przy niedokładnym spasowaniu z karterami może się okazać, że nie będzie szczelności wokół gwintu śruby i zacznie z niej...
Przy okazji ściągania nie popsuj gwintu. Wkręć tam śrubę z centralnie nawierconym otworem dla stabilizacji ściągacza. Posmaruj olejem wałek, poczekaj cierpliwie. Jeśli łożysko się rozpadnie, można rozciąć wewnętrzny pierścień flexem.
Zazwyczaj korbkę induktora można zdemontować wykonując szybki obrót w przeciwną stronę ,jest po prostu wkręcana. Zwykły gwint jak na śrubie.
Przyjrzyj się DOKŁADNIE (i osłuchaj) co się dzieje w momencie nacisku na skrzydło (czyli symulacji wiatru np ręką). Konstrukcja przekładni raczej wyklucza wymuszony obrót wirnika silnika (drobnozwojny ślimak na osi silnika nie da się obrócić wymuszonym obrotem zębatki odbiorczej), więc może: - nylonowa nakrętka teleskopu obraca się w rurze (do sprawdzenia...
Pisząc uszkodzony gwint nakrętki masz na myśli ten plastik, który "chodzi" po pręcie gwintowanym? W moim akurat jest mosiężna, kupiłem an allegro podróbkę za 30PLN Nie jestem pewien że to jest przyczyną, spróbuj ją siłowo przesunąć po gwincie śruby, jeżeli się uda, to będzie znaczyło że uszkodzona.
W Faacu jest gwint trapezowy, 17x3x4,4 - skok 13,6 mm (b.duży skok- gwint tzw wielowchodowy - dokładnie 3-krotny). Czyli śruba ma podobną szerokość nitki gwintu jak SPJ, za to 3 mm większą średnicę. Ale należy wziąć jeszcze pod uwagę, że długość nakrętki (tulei z gwintem) w tłoku SPJ to ok. 1,5cm, a w Faacu ta nakrętka ma niemal 6 cm długości.
Szkoda, że brak odpowiedzi, może zadam pytanie inaczej. Jak podpiąć w/W kabel pod złącze śrubowe M8? Tak, można taką końcówkę przyłączyć do zacisku np. podstaw bezpiecznikowych ze śrubą M8. Taką końcówkę stosuje się gdy zacisk aparatu to zwykła mosiężna płytka lub szyna z otworem Φ8. Czasem te płytki mają dodatkowe wytłoczenia zapobiegające obracaniu...
dzięki za odpowiedź, ale w sklepach z tego co widzę używają prawe/lewe a nie czynne/bierne Dokładnie. Prawe, to te, co wkręca się w prawą stronę , a lewe, to te, które wkręca się w lewą stronę . Tak samo, jeśli chodzi o prawy i lewy gwint zwykłej śruby - analogia... :)
Po pierwsze, obudowa jest malowana na czarno. Jak farba nie będzie uszkodzona to nic się nie zewrze. Po drugie dysk 2.5 w miejscu gdzie ma gwinty śrub ma specjalne miejsca w odlewie które schodzą trochę niżej jak samo PCB dysku. Jak dla mnie po przykręceniu bezpośrednim nie będzie problemu. Można spróbować wsunąć kartę papieru po przykręceniu w celu...
W najgorszym wypadku można dokupić osobno wałek z lewym gwintem i śrubę, i to wymienić.
gwint śruby prowadnicy gwint śruby wału gwint śruby koła pasowego
wykorzystanie zasilacza drukarki schemat saturn bateria miedź
karta graficzna wzmacniacz mikrofonowy
Nissan Qashqai J11 – podłączenie pinów siłownika żaluzji chłodnicy AGS, kolory przewodów Beretta Sylber Style Basic 20 SR – otwarta komora spalania, typ B11, brak zamkniętej komory