Żadne pomiary napięcia bez obciążenia, tylko żarówka min 55W na główne zasilania. I nie pchaj grubych sond miernika w te piny bo łatwo je uszkodzić.
Najlepiej odciąć zasilanie przekaźnika głównego. Silnik AVB pin 18
Nie pamiętam jak jest dokładnie w pasacie, ale czy tam nie ma rozdzielonych zasilań?? Może Ci brakuje albo jest jakiś spadek na głównym przewodzie zasilającym silnik.
Chciałbym się dowiedzieć co zasilają dodatkowe dwie kostki z przewodami podłączone do lewej lampy tylnej w passacie b5 97r. 1.6 benzyna. Oprócz głównych przewodów zasilających żarówki są jeszcze inne i w sumie do lampy podłączone są trzy kostki, a z prawej tylko jedna. Pytam bo zmieniam lampy na ledowe i zastanawiam się co zrobić z tymi kostkami bo...
Jak masz na wierzchu i robi tylko klik w obie strony to umarł silnik. Zasilanie jeszcze sprawdz główne i masę na grubym brąz. i czerwonym.
Wygląda to na utratę jakiegoś głównego zasilania na początek chyba od tego trzeba zacząć masy też sprawdzić, pomyślimy później dalej.
Do tego silnika zasilanie sprzęgła po bezpieczniku nr.18 (10A), z niego też zasilany przekaźnik elektrycznej pompki wody, może tam jest problem. Przekaźnik jest pod skrzynką z bezpiecznikami. Żeby się tam dostać trzeba odkręcić główne przewody i śrubę przy przekaźnikach i skrzynkę wyjąć do góry.
Ja bym sprawdził napięcie (tylko żarówką min 21W, a nie miernikiem !) na kablach czerwonych z niebieskim paskiem, które to przewody zasilają sterowniki silniczków szyb we wszystkich drzwiach
Skoro wpięta zamiast wyłącznika żarówka zaświeciła się, to oznacza, że nie ma przerwy w obwodzie lamp tylnych, oraz że wyłącznik dostaje zasilanie, zatem jest to ewidentnie jego wina Ponadto sterownik sprawdza korelację sygnałów z tego czujnika i jak nie widzi zwarcia na stykach głównych i rozwarcia na pomocniczych, to wywala błąd w postaci migającej...
Czy na pewno zamieniłeś miejscami przewody pin 7 i pin 4 w czarnej kostce? Jeśli tego nie zrobiłeś, to główne zasilanie radia (również wzmacniaczy) pobierasz ze stacyjki (złącze o obciążalności poniżej 1A) i stąd mogą pochodzić Twoje problemy.
ten przewód to właśnie zasilanie sterownika i możesz go w passacie spokojnie ciąć,można ciąć faktycznie jeszcze głównego czarnego grubego "bata" po stacyjce ,jeżeli masz możliwość to ciachnij sterownik i głównego po stacyjce,zawsze to początkowo zmyli złodzieja,bo deska będzie ciemna i skupi się wtedy na tym głównym,tak myślę.
Witam kupiłem auto ,klima w nim nie działała ,więc pojechałem ja nabić.Po uzupełnieniu czynnika, klima działa ale wentylator ani ruszy.Przy chłodnicy też ani razu się nie włączył pewnie też nie działa.Jak sprawdzić wentylatory czy są sprawne.Próbowałem podłączenia na ostro ,to mały wiatrak(ten od klimy) działa ,ale tylko po podpięciu prądu do małej...
No własnie wolałbym znależć wszystko w jednym miejscu coby plątaniny dodatkowych kabli nie robić. Np. w passacie znalazłem wszystko to co potrzebne przy głównym wyłączniku świateł.
Lepiej nie umię zrobić logów . Nie polece na szrot tylko chcę być pewny na co trzeba wydać kasę .Zakładając temat chciałem się dowiedzieć czy mechanik pięć lat temu fachowo usunął usterkę czy tylko zrobił bypassa i twierdził,że uszkodzony jest sterownik główny .Chcę aby auto było jak fabrycznie a nie z przeróbkami.
Po podłączeniu masy i dwóch plusów (zasilanie główne i podtrzymanie) bezpośrednio do akumulatora radio musi działać, w innym przypadku można zakładać jego niesprawność.
Możliwe że kostka stacyjki do wymiany bądź jakieś luźne przewody masowe lub zasilające główne.
W B3 masz miejsca na grodzi od groma! Poświeć latarką to znajdziesz gumowe przelotki które należy tylko naciąć na krzyż nożem do tapet i przeciągasz kabel jak Ci tam pasuje , ba nawet można go przecisnąć z główną wiązką kabli idąca do kabiny (obok serwo hamulca) .
A sprawdzałeś połączenia tego głównego przewodu zasilającego przy bezpiecznikach?
Witam Gdzie w skrzynce bezpieczników i przekaźników się podłączać aby: - mieć zasilanie (duży prąd) cały czas - mieć zasilanie tylko po przekręceniu kluczyka w stacyjce Jakoś nie mogę rozpracować schematów gdzie podają główne linie 30, 31, 15, X. Która do czego? Już nie chcę ciągnąć przewodów bezpośrednio z akumulatora.
Miałem taki przypadek w Passacie B-4 tdi. Głównym powodem było oberwanie się niemal wszystkich pinów w kostce zasilającej deskę rozdzielczą. Wówczas nie działały kontrolki, lub działały bez powodu, obrotomierz "wariował" . Elektronik polutował urwane piny i wszystko działa poprawnie do dziś.
Jak odłączasz główne zasilanie od modułu, to nie masz zasilania na poszczególnych układach, które mogą powodować zwarcie. Wiele rzeczy może być, wycieraczki może stanęły, podnośniki szyb, bądź wiązki w drzwiach zwierają się do masy samochodu. Więcej konkretów, jaki numer bezpiecznika, jaki samochód?
Tak, silnik gaśnie i za moment odzyskuje moc(nie trzeba drugi raz odpalać) tak jak by brakło paliwa na moment. Przy czym ginie również cała elektryka. Jak wcześniej wspominałem wskaźnik prędkości powoli opada ale nie tak normalnie lecz tak jak by drży cały czas. Nie sądzę by to był chwilowy brak paliwa, elektryka by nie wariowała. Na początek sprawdź...
Pacjent passat B5, wcześniej odpalał bez zarzutu. Od tygodnia miał problemy z odpalaniem po jakimś czasie lub po odpięciu akumulatora i podłączeniu odpalił. Na chwilę obecną nie chcę w żaden sposób odpalić. Po podłączeniu do komputera 5 błędów z silnika: 17927- regulacja wału rozrządu, blok 1 usterka, nieciągły 17925- główny przekaźnik, usterka elektryczna,...
Tam powinno być sterowanie pwm.Sprawdź zasilanie żarówką głównej linii 12v(grube kable) bezp. 50A.Jeden cienki kabel chyba czerwono biały to 12v po zapłonie bezp F23 w komorze silnika.Drugi cienki kabel to sterowanie.Al bo siedzi moduł silnika albo ugnity ten cienki kabel.
Witajcie. W internecie jest bardzo wiele przypadków z niedziałającymi w jednym czasie: nawiew, wycieraczka tylna, spryskiwacze szyb, gniazdo zapalniczki. Chcę się podzielić swoim odkryciem oraz dopytać o poradę, jak pójść do przodu dalej w tym temacie. Otóż zdiagnozowałem, że w moim przypadku problem leży w braku zasilania przekaźnika J59 na (przyłączach...
Więc zrób tak , na wężu który idzie od vacum do serwa tuz przy grodzi jest jeden króciec zaślepiony grzybkiem bodajże koloru zielonego a obok jest podłączony wężyk dalej trójnik z trójnika zasilanie do n75 a drugie wyjście do EGR prześledź które wężyki gzie idą , odłącz wężyk n75 i podłącz pod wolne wyjście na wężu głównym to zaślepione grzybkiem Dodano...
W miejsce niedzialajacego wentylatora wstawiony nowy, po podaniu zasilania bezpośrednio na grube przewody oraz na plus po zapłonie żadnej reakcji więc dobrze. Efekt taki że działają na przemian raz jeden raz drugi ale ciagle działają niezależnie od temperatury. Jakien napięcie powinno iść na ten czwarty przewód? napewno zmienne w zależności od prędkości...
który to przekaźnik systemowy? Skrzynka bezpiecznikowa "niska" w komorze silnika, np: A1Przekaźnik zasilania części składowych silnika -J757- A2Zacisk 30 [przekaźnik napięcia zasilania -J317- (silnik Diesla), Motronic current supply relay -J271- (silnik benzynowy)] lub w przypadku "wysokiej" skrzynki: A4Przekaźnik główny -J271- (100) Jeżeli samochód...
podepnij miernik pod główne zasilające i zobacz co pokazuje,napięcie na ecu powinno być porównywalne z napięciem aku, jak tak nie jest to sterownik do wymiany. Dodano po 2 sorry pomyłka, jak tak jest to sterownik do wymiany. sprawdzałeś na vagu w blokach napiecie zasilania jakie pokazuje ?
odetnij zasilanie sterownika,pod maską po prawej stronie jest czarna pucha a w niej sterownik,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód plus po stacyjce,odcięcie go nie powoduje żadnych złych konsekwencji a auto nie pali,możesz jeszcze ciąć rozrusznik czarno-czerwony w wiązce stacyjki,a to co chcesz odciąć to jest główny plus po stacyjce-grubszy czarny...
Witam W pasku w pewnym momencie zgasły światła Sprawdziłem włącznik główny oraz przełącznik przy kierownicy (to co znalazłem na forum) oba są sprawne. Okazało się że nie dochodzi napięcie zasilania włącznika gruby kabel żółto-czarny Po podaniu napięcia na ten kabel bezpośrednio odzywają się przekaźniki. Wychodzi więc na to że nie ma sterowania przekaźnikiem,...
To trochę dziwne bo diody zielone mają napięcie przewodzenia 3V, może przy 2,5V coś będą świecić. Moim zdaniem przelutowanie oporników nic nie da, problem tkwi w napięciu zasilania diodek. Ze zdjęcia z opornikami wynika, że diody są w połączone w szereg nawet 4 sztuki, możnaby przerobić zasilanie diodek, żeby było mniej ich w szeregu, wtedy niebieskie...
Czasy zamykania programujemy ine dla zamków elektrycznych(krótsze), a inne dla niektórych pneumatyków(dłuższe 3 s). Pompa potrzebuje dłuższego impulsu aby zamknąć zamki. Domykanie szyb uzyskasz poprzez wydłużenie impulsu zamknij na 35 s. Zamykanie centalnego w czasie jazdy jest funkcją programowalną i działa tak że po włączeniu stacyjki zamki się zamykają,...
Przełóż też wiązkę i jeżeli będziesz wyciągał z drugiego auta, to zwróć uwagę którędy idzie i poprowadź ją w ten sam sposób. Wiązki główne idą pod plastikami maskującymi próg od strony kierowcy jest tam sporo miejsca więc nie powinieneś mieć problemów, to samo zrobisz ze stroną prawą. Jeżeli sam będziesz dorabiał tą instalację to uważaj do czego podłączasz....
Zeby nie zapominać o włączaniu swiateł podczas jazdy w dzień wykonałem w swoim passacie prosty sygnalizator: do styków wyłącznika głównego świateł przyłączyłem równolegle cewkę małego przekaźnika 12V; przez styki robocze zwierne podłączyłem sygnalizator. Jako sygnalizatora można użyć zwykłej żarówki,brzęczyka lub czegoś podobnego;ja zastosowałem sygnalizator...
Ja by sprawdził czy głòwny przewòd zasilający do rozrusznika nie założyłeś odwotnie niż powinin być, i teraz ramie wybieraka opiera siẹ o niego gdy wybierasz wsteczny!
Witam radio jak w temacie pochodzi z VW PASAT 2004r. jak każde radio działało do pewnego czasu a dokładnie do ostatnich największych mrozów. Wtedy to radio raz się włączało a raz nie w obecnej chwili po włączeniu kluczyka radio martwe nie reaguje na włącznik główny który działa prawidłowo. Gdy włączę światła i ponownie próbuję uruchomić radio to na...
Odświeżę temat, może przyda się komuś rozwiązanie mojego przypadku. Otóż miałem identyczny problem - instalacja gazowa przestała zupełnie działać. Okazało się, że spalił się (choć brak jest jakichkolwiek widocznych zmian wyglądu) jeden z rezystorów na głównej ścieżce zasilającej sterownik. Jest to rezystor 1,5 Ohmowy. Warto jeszcze połączyć się ze sterownikiem...
Stosuje się ją właśnie m.in do słuchania radia na postoju. Aby reszta sterowników nie potrzebnie nie pobierała energii z akumulatora. Z tej pozycji w wielu autach chodzi też zapalniczka. Który przewód przepiąć ciężko powiedzieć nie znając dokładniejszych danych, w którymś roczniku centrala komfortu się trochę zmieniała. Prawdopodobnie 15tke (zapłon)...
Bepieczniki sprawdzamy PRÓBÓWKĄ Próbówka to jest do napięcia 230V a takowe w samochodzie jeszcze nie panuje, no chyba, że elektrycznych. Najłatwiejszym i najbardziej wiarygodnym sposobem sprawdzenia bezpiecznika jest sprawdzenie go uniwersalnym multimetrem lub metodą na żaróweczkę. A na pych to nie powinno się z jakiegoś wyższego biegu? Przecież to...
Witam. Problem dotyczy systemu ABS a aucie jak wyżej. Pali się check i czasem przy hamowaniu układ zaczyna działać mimo tego że nie wystąpiło zablokowanie żadnego z kół (tyle wiem od właściciela). Odczytałem kody błędów i wyszedł kod 1222 - elektromagnetyczny zawór główny. Sprawdzałem rezystancję tego zaworu (innych też) i jest w normie, po podaniu...
To że silnik ma 11kW nie oznacza, że pobór energii z sieci będzie na stałym poziomie. Powszechnie wiadomo, że mniejsze obciążenie na wrzecionie = mniejsze zużycie prądu. Nowe obrabiarki to dopiero mają teraz spore silniki jako napędy wrzecion, średniej wielkości obrabiarki po 30kW... Czyli jak kolega kupi auto-pickup'a z silnikiem ponad 5L (np z ameryki...
ladamaniac, pompki wyglądają jak nowe! Zero nadtopień itp. Pompka dostaje +12V po stacyjce przez bezpiecznik 15A. Sterowana jest masą z przekaźnika głównego. Już to przerobiłem! Witek, o jakie wnioski Ci chodzi? Przecież to jest prosta instalacja jak dynamo w rowerze! Jeśli sam przekaźnik główny wymieniałem trzy razy a ostatnio nawet na nowy to chyba...
P. Kolego powinieneś sprawdzić, czy masz sprawne świece i czy dochodzi do nich zasilanie. Nawet prostym próbnikiem jak np. kablem z żarówką (12 V/21 W) można sprawdzić, czy świece żarowe są sprawne i w jakim czasie grzeją. Należy zdjąć "fajki" (listwę zasilającą ze wszystkich świec) i każdą oddzielnie badać tym próbnikiem. Jeden koniec próbówki podłączyć...
Caporeira Jak sprawdza sie jaki pobór A pobiera radio bo mam taki sam przypadek w Passacie B5 przedtem była navi i ona sie wyłączała cała, żeby podłączyć radio (Sony cdx F-7500) musiałem nieco podłaczyc w inny sposób, bo nie chodziło. odlanczasz plusowa kleme od akumlatora i zwierasz ja za pomoca miernika , dajesz na wskazania Ampromierza i jednym...
Tak,przynajmniej mi się tak wydaje,mianowicie dzialo się tak aż do momentu gdy przestawiłem zaplon na dużo późniejszy,wymieniłem rozrusznik na taki krótszy z modelu 1.8,ale to raczej nie miało znaczenia większego,po przestawieniu zapłonu auto paliło całkiem nieźle,ale siły to miał tyle co para kopytniaków,czyli niewiele,i nie bardzo miał ochotę na przyśpieszanie,aż...
Nie rozumiem, o co chodzi, dlaczego krok w niewłaściwym kierunku? Łagodny start żarówek to przede wszystkim uchronienie żarówki przed udarem prądowym na zimno, dlatego jest rozgrzewana przez kilka sekund mniejszym napięciem lub, jak kto woli, mniejszym średnim prądem w przypadku zasilania PWM. Na razie jeszcze nie wymyślono nic lepszego. Światła "dzienne"...
człowieku co do pomp wtryskowych które sam naprawiam to ci powiem jedno jesteś a tu wyjaśnienie dlaczego : Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy...
ZNALAZŁEM NA FAJNEJ STRONCE JAN BIEŃ Poniżej przedstawiam prosty tester-symulator do komputerów sterujących dawkowaniem gazu LPG . Pomysł zrodził się z potrzeby gdy dostałem od dystrybutora systemów sterowania AUTRONIC w Krakowie ok 20 płytek elektroniki sterującej firmy AUTRONIC do naprawy . Przy takiej ilości naprawianych sterowników uznałem za konieczność...
http://obrazki.elektroda.pl/1410652200_1... Na samym wstępie chciałem podziękować Panu Robertowi za pomoc w wykonaniu całej konstrukcji Konstrukcją tą, którą chciałem Wam pokazać jest stalowy, mocny rack 19" którego wykonałem wraz z pomocą przyszłego teścia. Z racji że nie mam spawarki wszystkie spawy zostały zrobione właśnie przez...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
passat zasilać passat przekaźnik główny główny bezpiecznik zasilać
oddam lublin farba kabel baterii alkalicznych
szczotka odkurzacz panele sparta bateria
Samsung BN59-01239A Remote & Wi-Fi Module Guide Zamienniki układu scalonego BM1Q001: BM1Q002, NCP1207A i inne