Ja by sprawdził czy głòwny przewòd zasilający do rozrusznika nie założyłeś odwotnie niż powinin być, i teraz ramie wybieraka opiera siẹ o niego gdy wybierasz wsteczny!
Możliwe że kostka stacyjki do wymiany bądź jakieś luźne przewody masowe lub zasilające główne.
Chciałbym się dowiedzieć co zasilają dodatkowe dwie kostki z przewodami podłączone do lewej lampy tylnej w passacie b5 97r. 1.6 benzyna. Oprócz głównych przewodów zasilających żarówki są jeszcze inne i w sumie do lampy podłączone są trzy kostki, a z prawej tylko jedna. Pytam bo zmieniam lampy na ledowe i zastanawiam się co zrobić z tymi kostkami bo...
A sprawdzałeś połączenia tego głównego przewodu zasilającego przy bezpiecznikach?
Do tego silnika zasilanie sprzęgła po bezpieczniku nr.18 (10A), z niego też zasilany przekaźnik elektrycznej pompki wody, może tam jest problem. Przekaźnik jest pod skrzynką z bezpiecznikami. Żeby się tam dostać trzeba odkręcić główne przewody i śrubę przy przekaźnikach i skrzynkę wyjąć do góry.
Najlepiej odciąć zasilanie przekaźnika głównego. Silnik AVB pin 18
Nie pamiętam jak jest dokładnie w pasacie, ale czy tam nie ma rozdzielonych zasilań?? Może Ci brakuje albo jest jakiś spadek na głównym przewodzie zasilającym silnik.
Skoro wpięta zamiast wyłącznika żarówka zaświeciła się, to oznacza, że nie ma przerwy w obwodzie lamp tylnych, oraz że wyłącznik dostaje zasilanie, zatem jest to ewidentnie jego wina Ponadto sterownik sprawdza korelację sygnałów z tego czujnika i jak nie widzi zwarcia na stykach głównych i rozwarcia na pomocniczych, to wywala błąd w postaci migającej...
Zerknij kolego sobie na kable czerwono czarne na wielozłącze tam może tkwic problem , u mnie było to samo i pomogło. Jak nie to zdejmij boczek ze słupka i sprawc napięcie jakie idzie do kalbla zasilającego główną lampkę w podsufitce z przodu, jak jest ciskie napięcie to szukaj po kablach . Jest jeszcze jedna opcja doprowac z pod bezpiecznika odpowiadającego...
Jak masz na wierzchu i robi tylko klik w obie strony to umarł silnik. Zasilanie jeszcze sprawdz główne i masę na grubym brąz. i czerwonym.
Ja bym sprawdził napięcie (tylko żarówką min 21W, a nie miernikiem !) na kablach czerwonych z niebieskim paskiem, które to przewody zasilają sterowniki silniczków szyb we wszystkich drzwiach
Czy na pewno zamieniłeś miejscami przewody pin 7 i pin 4 w czarnej kostce? Jeśli tego nie zrobiłeś, to główne zasilanie radia (również wzmacniaczy) pobierasz ze stacyjki (złącze o obciążalności poniżej 1A) i stąd mogą pochodzić Twoje problemy.
ten przewód to właśnie zasilanie sterownika i możesz go w passacie spokojnie ciąć,można ciąć faktycznie jeszcze głównego czarnego grubego "bata" po stacyjce ,jeżeli masz możliwość to ciachnij sterownik i głównego po stacyjce,zawsze to początkowo zmyli złodzieja,bo deska będzie ciemna i skupi się wtedy na tym głównym,tak myślę.
W moim przypadku okazało się że przegnił jeden z przewodów zasilających. Jeden z tych które są umiejscowione pod główną skrzynką bezpieczników w komorze silnika. Po zdemontowaniu tych bezpieczników i po podniesieniu do góry całej tej płyty, to tam pod spodem przegnił przewód (i to w otulinie).
No własnie wolałbym znależć wszystko w jednym miejscu coby plątaniny dodatkowych kabli nie robić. Np. w passacie znalazłem wszystko to co potrzebne przy głównym wyłączniku świateł.
Witam kupiłem auto ,klima w nim nie działała ,więc pojechałem ja nabić.Po uzupełnieniu czynnika, klima działa ale wentylator ani ruszy.Przy chłodnicy też ani razu się nie włączył pewnie też nie działa.Jak sprawdzić wentylatory czy są sprawne.Próbowałem podłączenia na ostro ,to mały wiatrak(ten od klimy) działa ,ale tylko po podpięciu prądu do małej...
Lepiej nie umię zrobić logów . Nie polece na szrot tylko chcę być pewny na co trzeba wydać kasę .Zakładając temat chciałem się dowiedzieć czy mechanik pięć lat temu fachowo usunął usterkę czy tylko zrobił bypassa i twierdził,że uszkodzony jest sterownik główny .Chcę aby auto było jak fabrycznie a nie z przeróbkami.
Po podłączeniu masy i dwóch plusów (zasilanie główne i podtrzymanie) bezpośrednio do akumulatora radio musi działać, w innym przypadku można zakładać jego niesprawność.
Miałem taki przypadek w Passacie B-4 tdi. Głównym powodem było oberwanie się niemal wszystkich pinów w kostce zasilającej deskę rozdzielczą. Wówczas nie działały kontrolki, lub działały bez powodu, obrotomierz "wariował" . Elektronik polutował urwane piny i wszystko działa poprawnie do dziś.
Auto jak wyżej. Przestał działać nadmuch. Na opornicy 7V. Auto z webastem. Po nitce do kłębka doszedłem do dodatkowego aku. z tyłu w lewym błotniku z którego to cudo jest zasilane, czy ktoś z kolegów przerabiał temat ładowania tego dziadostwa? Dodano po 11 Dodam tylko że na akumulatorze głównym ładowanie git. Gdzieś pewnie siedzi jakaś super zaawansowana,...
W B3 masz miejsca na grodzi od groma! Poświeć latarką to znajdziesz gumowe przelotki które należy tylko naciąć na krzyż nożem do tapet i przeciągasz kabel jak Ci tam pasuje , ba nawet można go przecisnąć z główną wiązką kabli idąca do kabiny (obok serwo hamulca) .
Tam powinno być sterowanie pwm.Sprawdź zasilanie żarówką głównej linii 12v(grube kable) bezp. 50A.Jeden cienki kabel chyba czerwono biały to 12v po zapłonie bezp F23 w komorze silnika.Drugi cienki kabel to sterowanie.Al bo siedzi moduł silnika albo ugnity ten cienki kabel.
Pacjent passat B5, wcześniej odpalał bez zarzutu. Od tygodnia miał problemy z odpalaniem po jakimś czasie lub po odpięciu akumulatora i podłączeniu odpalił. Na chwilę obecną nie chcę w żaden sposób odpalić. Po podłączeniu do komputera 5 błędów z silnika: 17927- regulacja wału rozrządu, blok 1 usterka, nieciągły 17925- główny przekaźnik, usterka elektryczna,...
Jak odłączasz główne zasilanie od modułu, to nie masz zasilania na poszczególnych układach, które mogą powodować zwarcie. Wiele rzeczy może być, wycieraczki może stanęły, podnośniki szyb, bądź wiązki w drzwiach zwierają się do masy samochodu. Więcej konkretów, jaki numer bezpiecznika, jaki samochód?
Witam Gdzie w skrzynce bezpieczników i przekaźników się podłączać aby: - mieć zasilanie (duży prąd) cały czas - mieć zasilanie tylko po przekręceniu kluczyka w stacyjce Jakoś nie mogę rozpracować schematów gdzie podają główne linie 30, 31, 15, X. Która do czego? Już nie chcę ciągnąć przewodów bezpośrednio z akumulatora.
Panowie sprawdzałem zasilanie i szlag trafił! Jest minimalne tylko porównując do pozycyjnych do których dochodzi 12V. Sprawdzałem tez głowny włącznik i w cholere rozsypal mi sie, jutro go złoże ale zamówiłem juz nowy; ale patrząc na wejscia pinów plastikową obudowe komuś sie paliło bo widać ze podtopiona ta obudowa :/ pomijając obudowe gdzie sie prąd...
a w trasie jadąc szybciej mocniej obciążamy silnik przez co poprawia jego sprawność energetyczną dlatego spalinowe auta palą w trasie mniej a elektryki więcej.. A ja naiwny myślałem, że spalinowe palą mniej bo nie muszą tak często hamować, przyspieszać i stać pod światłami jak w mieście, natomiast elektryki mając odzysk energii w procesie hamowania...
Na zapytanie: Potrzebuję wygenerować ramki CAN do sterowania wskażnikami w liczniku od Passata B6 2.0 TDI przed liftem. Zależy mi szczególnie na obrotach i prędkości. Chcę to zrobić na arduino. Możesz mi w tym pomóc? Google AI Studio proponuje: Jasne, mogę Ci w tym pomóc. Wygenerowanie ramek CAN do sterowania wskaźnikami w liczniku Passata B6 jest jak...
podepnij miernik pod główne zasilające i zobacz co pokazuje,napięcie na ecu powinno być porównywalne z napięciem aku, jak tak nie jest to sterownik do wymiany. Dodano po 2 sorry pomyłka, jak tak jest to sterownik do wymiany. sprawdzałeś na vagu w blokach napiecie zasilania jakie pokazuje ?
Więc zrób tak , na wężu który idzie od vacum do serwa tuz przy grodzi jest jeden króciec zaślepiony grzybkiem bodajże koloru zielonego a obok jest podłączony wężyk dalej trójnik z trójnika zasilanie do n75 a drugie wyjście do EGR prześledź które wężyki gzie idą , odłącz wężyk n75 i podłącz pod wolne wyjście na wężu głównym to zaślepione grzybkiem Dodano...
odetnij zasilanie sterownika,pod maską po prawej stronie jest czarna pucha a w niej sterownik,będzie tam w wiązce cienki czarny przewód plus po stacyjce,odcięcie go nie powoduje żadnych złych konsekwencji a auto nie pali,możesz jeszcze ciąć rozrusznik czarno-czerwony w wiązce stacyjki,a to co chcesz odciąć to jest główny plus po stacyjce-grubszy czarny...
Zeby nie zapominać o włączaniu swiateł podczas jazdy w dzień wykonałem w swoim passacie prosty sygnalizator: do styków wyłącznika głównego świateł przyłączyłem równolegle cewkę małego przekaźnika 12V; przez styki robocze zwierne podłączyłem sygnalizator. Jako sygnalizatora można użyć zwykłej żarówki,brzęczyka lub czegoś podobnego;ja zastosowałem sygnalizator...
Witajcie. W internecie jest bardzo wiele przypadków z niedziałającymi w jednym czasie: nawiew, wycieraczka tylna, spryskiwacze szyb, gniazdo zapalniczki. Chcę się podzielić swoim odkryciem oraz dopytać o poradę, jak pójść do przodu dalej w tym temacie. Otóż zdiagnozowałem, że w moim przypadku problem leży w braku zasilania przekaźnika J59 na (przyłączach...
Witam radio jak w temacie pochodzi z VW PASAT 2004r. jak każde radio działało do pewnego czasu a dokładnie do ostatnich największych mrozów. Wtedy to radio raz się włączało a raz nie w obecnej chwili po włączeniu kluczyka radio martwe nie reaguje na włącznik główny który działa prawidłowo. Gdy włączę światła i ponownie próbuję uruchomić radio to na...
P. Kolego powinieneś sprawdzić, czy masz sprawne świece i czy dochodzi do nich zasilanie. Nawet prostym próbnikiem jak np. kablem z żarówką (12 V/21 W) można sprawdzić, czy świece żarowe są sprawne i w jakim czasie grzeją. Należy zdjąć "fajki" (listwę zasilającą ze wszystkich świec) i każdą oddzielnie badać tym próbnikiem. Jeden koniec próbówki podłączyć...
To trochę dziwne bo diody zielone mają napięcie przewodzenia 3V, może przy 2,5V coś będą świecić. Moim zdaniem przelutowanie oporników nic nie da, problem tkwi w napięciu zasilania diodek. Ze zdjęcia z opornikami wynika, że diody są w połączone w szereg nawet 4 sztuki, możnaby przerobić zasilanie diodek, żeby było mniej ich w szeregu, wtedy niebieskie...
Radio jest zamontowane w Passacie b5 z 1998 roku do oryginalnej instalacji. Głośniki też oryginalne w każdych drzwiach po dwie sztuki (tweetery + zwykłe). Kostkę iso zasilającą sam przerabiałem, tak żeby wszystkie funkcje radia działały (włączanie z kluczyka, zwiększanie siły głosu wraz ze zwiększeniem prędkości jazdy). Radio od roku czasu działało...
Odświeżę temat, może przyda się komuś rozwiązanie mojego przypadku. Otóż miałem identyczny problem - instalacja gazowa przestała zupełnie działać. Okazało się, że spalił się (choć brak jest jakichkolwiek widocznych zmian wyglądu) jeden z rezystorów na głównej ścieżce zasilającej sterownik. Jest to rezystor 1,5 Ohmowy. Warto jeszcze połączyć się ze sterownikiem...
Stosuje się ją właśnie m.in do słuchania radia na postoju. Aby reszta sterowników nie potrzebnie nie pobierała energii z akumulatora. Z tej pozycji w wielu autach chodzi też zapalniczka. Który przewód przepiąć ciężko powiedzieć nie znając dokładniejszych danych, w którymś roczniku centrala komfortu się trochę zmieniała. Prawdopodobnie 15tke (zapłon)...
Bepieczniki sprawdzamy PRÓBÓWKĄ Próbówka to jest do napięcia 230V a takowe w samochodzie jeszcze nie panuje, no chyba, że elektrycznych. Najłatwiejszym i najbardziej wiarygodnym sposobem sprawdzenia bezpiecznika jest sprawdzenie go uniwersalnym multimetrem lub metodą na żaróweczkę. A na pych to nie powinno się z jakiegoś wyższego biegu? Przecież to...
Witam Posiadam VW Passata B5 2.5 TDi rok 2002. Samochód przestał odpalać, po zdiagnozowaniu okazało się, że pompa w zbiorniku padła. Została założona nowa pompa, ale nadal nie jest podawane paliwo (jest, ale tylko tyle, ile podciągnie sama pompa wtryskowa). I z tym wszystkim bym sobie poradził, ale pompa w zbiorniku jest inaczej zbudowana niż te, które...
A w Roamingu poza UE na wakacjach? Po co mi taka nawigacja? Ja stronię od życia online na abonamenciki. Problem już rozwiązałem. Kupiłem smartfon Xiaomi który udało się zrootować. Zainstalowałem Android 15 CUSTOM ROM. Wyrzuciłem z firmware wszystko co jest zbędne zostawiając jedynie aplikacje potrzebne do uruchamiania map i GPS. W build.prop namajstrowałem...
ladamaniac, pompki wyglądają jak nowe! Zero nadtopień itp. Pompka dostaje +12V po stacyjce przez bezpiecznik 15A. Sterowana jest masą z przekaźnika głównego. Już to przerobiłem! Witek, o jakie wnioski Ci chodzi? Przecież to jest prosta instalacja jak dynamo w rowerze! Jeśli sam przekaźnik główny wymieniałem trzy razy a ostatnio nawet na nowy to chyba...
Witam! Bardzo prosze, pomozcie koledze! Od niedawna mam ten sam problem :) Identyczny model - passat 2.0 95r (z gazem). Nie wymienialem kostki pod stacyjka. Dodatkowe info - gdy nagle zgasnie i nie moge go zapalic, pomaga zostawienie go w spokoju na 5-10min! (Troche to wkurzajace, dzis i wczoraj po odcholowaniu, pod domem odpalil "na dyg" :) Nie pomaga...
Caporeira Jak sprawdza sie jaki pobór A pobiera radio bo mam taki sam przypadek w Passacie B5 przedtem była navi i ona sie wyłączała cała, żeby podłączyć radio (Sony cdx F-7500) musiałem nieco podłaczyc w inny sposób, bo nie chodziło. odlanczasz plusowa kleme od akumlatora i zwierasz ja za pomoca miernika , dajesz na wskazania Ampromierza i jednym...
Witam. Mam problem z moim sprzętem, w samochodzie, nie wiem czy dobrze wbiłem się w dział tego forum bo głownie chodzi o monitory ale jest część mojego zestawu car audio/video;) w razie czego proszę mnie przenieść;) Ok, do rzeczy opiszę od początku jak to jest zrobione od przodu auta (VW Passat 1.8t 2001r sedan): Akumulator (nowy Warta 75AH) do + podłączony...
a główny argument to fakt, że będzie kontakt z ciałem człowieka a dodatkowo komputer zasilany z sieci elektroenergetycznej. problem został rozwiązany parę postów wyżej - urządzenie NIE będzie podłaczone do sieci :) Rozumiem też, skoro chcesz walczyć z wysokimi wycenami, to pójdziesz dziś np. do salonu mercedesa, i pogrozisz im palcem za wyceny swoich...
Witaj! 1.Radia rozumiem, że juz tam nie ma -:) 2.SprawdzaŁeś rączka pod nogami czy jest sucho??Lampą dobrze poświeć i ocen czy zielonego jakiegos osadu na izolacjach zewn. nie widac jak widac rozwin i oceń. Tam siedzi komfort i moze byc migracja wody przez rozszczelnione i zapchane osadami otoczenie puszki sterownika siln. na podszybiu i zdaża się przy...
człowieku co do pomp wtryskowych które sam naprawiam to ci powiem jedno jesteś a tu wyjaśnienie dlaczego : Osobiście też siedzę w temacie pomp vp44 i vp30. Zajmuję się regeneracją sterowników PSG5 pomp wtryskowych bosch. Panowie, nie ma możliwości uszkodzenia tranzystora przez zacierający się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku, po prostu mechanika pompy...
http://obrazki.elektroda.pl/1410652200_1... Na samym wstępie chciałem podziękować Panu Robertowi za pomoc w wykonaniu całej konstrukcji Konstrukcją tą, którą chciałem Wam pokazać jest stalowy, mocny rack 19" którego wykonałem wraz z pomocą przyszłego teścia. Z racji że nie mam spawarki wszystkie spawy zostały zrobione właśnie przez...
passat zasilać passat przekaźnik główny główny bezpiecznik zasilać
schemat behringer xenyx format pliku audio programy darmowe samsung
samsung wf70f5e0w2w tablet firmware
Automatyczna skrzynia biegów - wykrzyknik i dźwięk ostrzegawczy Renault Master 2.3 - Kontrolka STOP i piszczenie przy hamowaniu