Witam! Ciężko mi znaleźć rozwiązanie, więc chyba elektroda, to ostatnia deska ratunku;) Poniżej opisuję mój problem. Witam! Do rzeczy Moje auto A6 C5r 2.5 Tdi 180Km ( ake) Zaznaczę od razu co było w aucie zrobione: Wałki, pompa, wtryskiwacze, skrzynia tiptronic - wszystko 25 tys temu mniej więcej. Po wymianie akumulatora auto, podczas przyspieszania...
Układ wygląda rzeczywiście na zapowietrzony, ale jeśli zmieniono klocki bez przetoczenia tarcz (jeśli były nierówne), to hamulce będą gorsze niż przed wymianą.
Objawy występowały od nowości, czy dopiero teraz się pojawiły? To jest hamulec bębnowy, więc ewidentnie masz gdzieś bicie. Mimośrodowość na osi koła (mimośrodowość bębna) powodowałaby że w jednym miejscu na obrót koła hamulec by ocierał. Owalizacja powierzchni bębna miałaby tu duży wpływ, do zmierzenia jedynie za pomocą specjalnej suwmiarki do otworów...
Wiec prawdopodobnie bedzie to wina dawki sprawdz VAGiem jaka jest dawka dla cieplego silnika (bloki pomiarowe 001) wartość w 2 okienku jak becie ponizej 4 to moze to byc przyczyną.
Sprawdź wzrokowo stan tylnych tarcz, czy nie są pokryte rdzą /wewnętrzna stronę też/. Co do „bicia” kierownicy, przy skrzywieniu/uszkodzeniu/ tarcz przednich, to zazwyczaj jest wyczuwalne drżenie w połączeniu z nienaturalnym zachowaniem hamulca.
Może być , albo dziura w przewodzie, ale miałbyś nierówne wolne obroty lub brak.
Rozumiem naprawa technologią "ja ze szwagrem" ?
Prosta sprawa, padnieta pompa albo powietrze w układzie nic więcej
Jakie korekty? Jaki odczyt z MAP? Przecież tam wszystko widać.
To kupuje dwie nowe sprężyny, membranę i filtr powietrza. Kosiarkę gaszę puszczeniem hamulca.
Chodzi o nakrętkę w kole zamachowym (pierwsze zdjęcie) na pozostałych to jest hamulec.
Odnośnie VCDSa i procedury wyuczania wtryskiwaczy odchyleń najmniejszej dawki wtrysku to jest taka drobna tajemnica :-) ... -do prawidłowego uruchomienia procedury wyuczania wtryskiwaczy przed jej uruchomieniem należy wprowadzić kod Dostęp Upoważniony (15) w moim aucie 27971. Po wprowadzeniu kodu procedura uruchamia się w poprawny sposób od wciśnięcia...
Sprawdź hamulec bo raczej na pewno jest zapowietrzony. Z obrotami sugeruje również jak kolega wyżej silniczek krokowy.
Zmierz w takim razie ciśnienie paliwa. Wyreguluj zawory i pompowtryski. To na początek.
U mnie kiedy kontrola świeciła i gasła po naciśnięciu hamulca to było wszystko ok ale kiedy gasła na stałe to już był tryb awaryjny . Zatem skoro odzywa się po naciśnięciu na pedał hamulca to nie musisz wymieniać czujnika - jest sprawny . Zasilanie "30" jest to standardowe oznaczenie bezpośredniego plusa z akumulatora (bez stacyjki) i jak pisałem powinien...
Gdy wciskam hamulec to auto samo gaśnie?
83 Niewłaściwe napięcie na czujniku zużycia.8/3 Pojedynczy moduł sterujący, osie 1 i 4 po prawej stronie. 93 Podwójny moduł sterujący, os 2 po lewej stronie. Zwarcie lub przerwa w obwodzie. Włączona jest lampka ostrzegającą o zużyciu płytki ciernej hamulca.
Sprawdź błędy, wystarczy metoda gaz i hamulec i obserwacja kontrolki, poszukaj opisu i w 2 minuty odczytasz kod bez odwiedzania serwisu. Z opisu wynika że przyczyną problemów być może jest czujnik polożenia wału korbowego. Najpierw odczytaj kod błyskowy kontrolki. Dodano po 1 Ale EGR tak jak pisze poprzednik też jest możliwy.
Witam Borykam się z problemem nierównej pracy silnika. Automatyczna skrzynia biegów BMP6. Świeci mi się serwis i engine. Rano zmianę biegów mogę wykonać tylko po zagrzaniu silnika. Usterkę jednoczesny pedał i hamulec - usunąłem. Twardy hamulec tę usterkę usunąłem - był pęknięty wężyk podciśnienia. Wszystkie parametry w normie- wtryski też. Proszę o...
Zdaje się, że jakby był problem z tym kolankiem to hamulce by słabo działały. A hamulce są ok
Sprawdź czy nie puszcza gdzieś lewego powietrza najczęściej pęka przewód podciśnieniowy od serwa wspomagania hamulca.
Gdybyś przy zakładaniu tematu podał numer WDB pewnie do dzisiejszego dnia miałbyś miejsce zamontowania czujnika podane na tacy, łącznie z numerami pinów na kostkach pod maską. :) Kolega Gerri wielokrotnie zwraca na to uwagę w swoich odpowiedziach. Actros Actrosowi nierówny.
Problem rozwiązany, upalony był bezpiecznik zasilajacy elektrozawory przepływke i czujnik pedału hamulca.
umisz sprawdzać znaki na rozrządzie lub masz kogoś co się zna na tym jak tak to to sprawdzi bo masz za małe falowanie obrotami na lewe powietrze ale tego nie wykluczam możesz sprawdzić czy gdzieś nie pękł wężyk idący do kolektora przed przepustnicą i czy nie słychać syczenia w serwie od hamulca Dodano po 1 może ale nie tyle Dodano po 4 poza tym autko...
Czytaj ze zrozumieniem: napisałem, ze w momencie aktywacji hamulca wydechowego system oprócz uruchomienia elektrozaworu powietrza (do siłownika) odcina wówczas też paliwo.Przy aktywacji rzędu ułamka sekundy nie zdąży uruchomić się siłownik, ale na pewno poczujesz odcięcie paliwa. Przy gaszeniu silnika nie uruchamia się wydechowy (bo po co?). Odłącz...
Więc wpierw zrób porządek z tym " którymś zaworem" . Co do zużycia dolnych okładzin to czasem jest tak, że sprężyna łącząca obie szczęki jest na tyle zmęczona , że nie utrzymuje dolnej szczęki prawidłowo i ta ściera się nawet w tedy gdy nie używasz hamulca .
Można, ale powinny być takie same śfednice tłoczka na jednej osi. Niebezpiecznie jeździć, bo siła hamowania jest nierówna na obu kołach
Jeżeli na ręcznym i na nożnym nie ma hamulca to nie jest to wina serwa, wyreguluj poprostu hamulce i powinno być ok. Inna sprawa, może być też tak, że cylinderek puszcza płyn (punto I, tylne hamulce bębnowe), zalało okładziny i skończyło sie tarcie.
Uwierz, że gdybym nie wiedział jak działa hamulec postojowy to nie zabierałbym głosu w tej sprawie, wiem jak to działa .....domniemam że Ty także wiesz że bagatelizowanie hamulców może mieć katastrofalne skutki, pisząc "a są ludzie którym to nie wystarcza" wyrażasz jasno swój stosunek do bezpieczeństwa. Pomimo ,że usterka według Ciebie była tylko na...
Korek dziś zamontowałem nowy. I mam pytanie odnośnie tych obrotów silnika nierównych. Co to może być? Pali mi się check i odczytałem kilka błędów metodą gaz hamulec : Enc 0136 0141 0172 1300 0400 0443 1112 1656 1405 1616 1614
Sterownik podmień ale wątpie żeby pomogło na kolektorze ssącym masz węża który i dzie do serwa hamulca zobacz czy nie dziurawy,a wspomaganie hamulca jest,bo może być samo serwo nieszczelne powodzenia
Pozostałe dwa pisze, że jest usterka przemijająca. Więc skasować błędy i odczytać ponownie. Tempomat nie działa - możliwości wiele. Może być uszkodzony czujnik na pedale hamulca (są dwa), lub na pedale sprzęgła.
Te błędy nie........natomiast złe parametry poniżej wypisanych czujników powodują ograniczenie mocy: - Czujnik ciśnienia doładowania - Czujnik temperatury w układzie chłodzenia - Czujnik temperatury powietrza doładowania - Czujnik prędkości obrotowej silnika na kole zamachowym dodatkowo - Elektrozawór hamulca wydechowego - Wtryskiwacze
Już jestem po rozbiórce. W tarczy sprzęgła jedna sprężyna pęknięta i okładzina cierna dość mocno zużyta. Powierzchnia docisku ma zagłębienia (nierówna) , łożysko koła zamachowego do wymiany. Hamulec wałka pośredniego - jutro będę w sklepie zobaczę jak wygląda nowy i porównam z moim (grubość tarczek)
Nie mówiłem nic mechanikowi, że nierówno pracują te hamulce, wymienił i myślałem, że coś się zmieni. Pojazd nie posiada ABS ani korektora siły hamowania, chyba, że na tylne koła. Wciskam mocno, blokuje się lewe koło, wciskam mocniej to i prawe, puszczam i odblokowane są. Wcisnę szybko hamulec 2 razy czyli napompuję to oba się blokują.
Jeśli wymieniłeś klocki, a tarcze zostały stare to najprawdopodobniej przez życie tarcz i nierówne przyleganie klocka jest głęboki pedał. Przy wciskaniu hamulca najpierw następuje kompensacja krzywizn na płaszczyznach tarczy. Stąd głęboki pedał i trzeba pojeździć, żeby się klocek ułożył lub zmienić tarcze. Niepokoi mnie fakt wyrzucania korektora, bo...
Prawie wszystko w silniku można sprawdzić przez testy wykonane komputerem diagnostycznym, To przebieranie to coś np z głowicą krzywy upalony zawor, klapa lub cylinder hamulca górskiego - jak słaby, egr - odłączyć na próbę - jak ma ta wersja. Masz 2 czujniki doładowania tez bym je podmienil.
W silnikach TDI często takie objawy powodują niesprawne wyłączniki na pedale hamulca i sprzęgła. Ich rola polega na zdejmowaniu mocy z silnika jeżeli wciśnięty jest pedał hamulca lub sprzęgła.
Nierówna praca na wolnych obrotach. Szarpie silnikiem jak gdyby nie pracował na wszystkie cylindry, obrotomierz nie faluje.. Nie ma błędów wypadania zapłonu. Po przełączeniu na D i trzymając na hamulcu szarpie całym samochodem. Startując powoli szarpie samochodem jakby miał padaczkę . Problem występuje na benzynie i na gazie. Podczas normalnej jazdy...
Hehe typowy objaw czujnika hamulca silnikowego ktory sie zamyka jak silnik jest zimny. Pozdrawiam. P.S. Późno ale lepiej niż wcale.
Witam. Kupiłem ostatnio 902 z zagranicy i też mam ten sam problem, jedna gąsienica ciągnie elegancko druga słabo, jak by miała jakiś hamulec zaciągnięty. Mam jeszcze jeden problem z nią, aczkolwiek przy uniesionym ramieniu okreca sie pomału w lewą stronę ale to niezawsze. pozdrawiam
Do sprawdzenia serwo hamulca, prawdopodobnie puszcza "lewe" powietrze do kolektora ssącego. Ostrzegam Kolegę, proszę na przyszłość przemyśleć swoje rady!
C5 ma ręczny hamulec z przodu. Może źle ustawił tłoczki hamulcowe? Druga sprawa to zużyte i nierówne tarcze. Jeśli na takowe nałożysz nowe klocki to jaka powierzchnia tarcia będzie podczas hamowania? Może trzeba było wymienić klocki i tarcze? Jedź do mechanika i nie żałuj na bezpieczeństwie! A co do odpalania, to chyba trzeba było sprawdzić na przyrządzie...
Wspomaganie hamulca (serwo) albo silnik stracił grzybek zaworu ssącego na jakimś cylindrze, wtedy też będzie takie małe podciśnienie w układzie. co do hamulca to zauważyłem, że na kilka dni przed awarią, co kilka (kilkanaście) hamowań pedał hamulca wciskał się z większym oporem (był twardszy) i mniej skuteczny; nie sądziłem, że to może mieć coś wspólnego?...
Podłącze się pod temat kolegi.Może ktoś z szanownych forumowiczów odpowie mi na pytania: 1.Czy błędy 17524 oraz 16517 kwalifikują lambdę do wymiany oraz powodują szarpanie,kołysanie silnikiem i zapach spalin w środku auta?(a może kat..jest zabity?).Napięcia na przewodach lambdy 13,8/4,8/0,03/0,8V....czy ta ostatnia wartość nie powinna się zmieniać nawet...
Dziś pokombinowałem troszkę i znalazłem nową przyczynę złej pracy ale bardzo dziwną jak wyłączę światła skuter chodzi normalnie albo jak mam światła włączone i trzymam lekko na hamulcu też jest ok. sprawdziłem ładowanie akumulatora na wolnych obrotach 13.3 V na na wyższych 15.5 V chyba trochę za wysokie ?
Ta lampka żólta to po lampka usterki układu elektronicznego sterowania silnikiem a nie zadne spalanie. Możesz przy jej pomocy próbować odczytać kod usterki. Tu masz jak: http://www.astra.auto.pl/content/view/24... U ciebie jezlei zadziała to metoda na gaz i hamulec.
Mysle ze tak gosciu robi praktycznie niemieckie auta a w szczegulnosci vw Tak na marginesie przegladajac forum natknolem sie na ciekawy post podobne objawy do moich oto cytat (Wskazuje to na tzw lewe powietrze zaklocajace bieg jalowy motora.Poznac to mozna po tym ze hamulec jest "twardy" chwilowo lub caly czas w zaleznosci od nieszczelnosci .Pozniej...
Mam problem z kosiarką Husqvarna LC 353 VI z silnikiem B&S 675is, czyli z rozrusznikiem. Rzecz w tym, że jest on odpalany TYLKO rozrusznikiem po naciśnięciu „rączki”. Od wczoraj nie chce zapalać - w sensie silnik zapala (mimo iż kosiarka już trochę zmęczona życiem), ale po prostu nie chce kręcić. Udaje się zapalić czasem, gdy wciska się rączkę,...
Witam. Mam problem z taką corsa. Silnik 1.4 z dwoma wariatorami. Chyba a14xer. Auto trafiło do mnie z problemem nierównej pracy po zapaleniu, falowanie obrotów, przygasanie. Po jakiejś minucie praca się w miarę stabilizuje. Przed tym po zapięciu wakuometru w kolektor ssący zamiast serwa hamulca, wakuometr pokazuje wartości bliskie ciśnienia atmosferycznego,...
nierówny drukować aster nierówny nierówny płyta
kyocera kaseta czujnik przód magazyn zgłoszenie
schemat windy towarowej schemat windy towarowej
Silnik wentylatora Teka DV 80 – dobór, zamienniki, kod 81468067, FIME RX500‑06, objawy usterki TP.SK105S.PB801 FHD firmware dump for 1920x1080 panels, panel code and flash size requirements