Regeneracja koniecznie i to pełna tzn. z tłoka należy również wyjąć i nasmarować trzpień który nachodzi na specyficzną śrubę. Po regeneracji wkręcić tłok i musi się dalej dać obrócić przy wkręconym inaczej zepsuje się samoregulator ręcznego.
Czy mam szansę na samodzielną wymianę linki, czy muszę odholować auto do mechanika? Samochód zostawilem gościowi na noc, na parkingu, zaufany ktoś, więc zostawilem mu kluczyki, bo mial go przestawić...Przychodzę dziś rano..a tu trach! Nie przejechano nim więcej jak 50 metrów..czy mogły sie już zapiec całkowicie? Jak zabrać sie do tego problemu?
Nie zgodzę się z Tobą, ponieważ podczas jazdy gdy naciskasz delikatnie hamulec prędkość traktorka się zmniejsza. Czyli nic innego jak hamuje. A więc jeśli miałem hamulec zapieczony więc mogło zatrzymywać koła z odpowiednią siłą i traktorek jechał wolniej niż powinien. No ale nic pospawam most założę i będę widział. Jeżeli dalej będzie wolno jechał to...
A sprawdzane tłoczki czy nie zapieczone itp ?
Czy działa Ci serwo (wspomaganie), a jeśli nie i pedał hamulca jest "twardy", to będzie słabszy efekt hamowania. Naciśnij pedał hamulca i uruchom silnik, jeśli odczujesz opadnięcie pedału, to będzie znaczyć, iż serwo działa. Czy nagle hamulce osłabły, może masz zapieczone cylinderki (szczególnie) w przednich kołach - sprawdź.
Wygląda to po prostu na zapieczony hamulec. Możesz testowo zrobić taki myk. Skoro po "mocnym hamowaniu" blokuje ci się hamulec, to rozpędź się, zahamuj tak by wywołać "tę blokadę" aż do pełnego zatrzymania, potem uderz czymś twardym w oba zaciski hamulcowe (tak dość mocno, ale nie na tyle aby je rozwalić XD) i spróbuj ruszyć, jeśli od razu ci pojedzie...
To musisz zablokować pracującą szczękę żeby sprawdzić czy druga się rusza. Może jeden tłoczek jest zapieczony. W takim przypadku ręczny powinien być normalny, zasadniczy słabszy.
Zapieczone tłoczek/i hamulcowe. Jest dużo porad jak sobie z tym poradzić , ogólnie rozebrać wyczyścić , zasmarować , złożyć.
Nigdy c385 nie miałem, ale w c360 jest jedna ośka pomiędzy pedałem sprzęgła a pedalem hamulca i jak się zapiecze na tej ośce to może ręczny zacigac. Sprawdz mocowanie pedaly sprzegla czy na osce nie jest zapieczone. Jeśli nie ma tego w c385 to nie było tematu ,😉
Jeśli dobrze odpowietrzone to pozostają dwie rzeczy. Zapieczone regulatory na szczękach lub uszkodzona pompa hamulcowa (przepuszcza).
Tak, pompa taka sama, z przodu sprawdzę te prowadnice w następnym tygodniu, ale mam pytanie, to hamulec wtedy łapałby na samym dole przez zapieczone prowadnice?
Jak masz z tyłu bębny to wymień szczęki i przetocz bębny.Minimum to ich regulacja ale na pewno jak nie były nigdy ściągane to będzie tam smutno po ich zdjęciu. Będzie spory rant.I zapieczone samoregulatory.
Naprawa zakończona. Główne powody spadku mocy przymknięty częściowo hamulec górski (zapieczony na osi obrotu siłownika a nie klapy) oraz turbina do regeneracji (2600 netto). Auto rwie jak na początku. Dziękuję za uwagi i pomoc.
Obstawiam zapieczoną linkę, lub syf na prowadnicach okładzin, albo sprężyna puściła.
Wariator w porządku, tylko dałem cięższe kulki, do tego trzymał mi trochę przedni hamulec, był troszkę zapieczony. Wydaje mi się że jest różnica, lecz moim zdaniem coś go jeszcze "boli"
Przejedź się kawałek i dotknij wszystkich felg bezpośrednio po jeździe, jak któreś będzie gorące, to znaczy, że zapiekł się zacisk i gotuje się płyn hamulcowy
W takim razie sprawdż zaciski i prowadnice zacisków. Nie pamiętam, czy jest tam zawór obciążenia do tylnich hamulców. Jeśli jest, to też można sprawdzić, czy nie zapieczony i czy sprężyna nie spadła.
Na foto śruba na imbus wkręcana w element hamulca rowerowego Tektro. Śruba nie może być uszkodzona gdyż od środka jest zespolona z dociskiem klocka hamulcowego. Element z foto ma 2x2x4cm. W jaki odrdzewiacz mogę włożyć cały ten element aby umożliwić pełniejszą penetrację gwintu? coca cola? nafta? albo inna ciecz? A mogę podgrzać nad palnikiem kuchennym?...
Możliwe, że zacisk hamulca "trzyma" (tłoczek zapieczony) i po dłuższej jeździe nagrzewa się płyn hamulcowy, powiększa się wówczas jego objętość i w efekcie hamuje coraz mocniej. Po dłuższej jeździe sprawdź, czy zacisk hamulca jest nagrzany. Jeśli tak, to należy zdemontować zacisk hamulca, wyjąć tłoczek i sprawdzić, czy nie jest skorodowany. W zależności...
A paski oryginalne czy zamienniki? Skrzynia ma układ różnicowy plus przekładnie umożliwiającą jazdę do przodu i tyłu. Nie ma nic wspólnego z prędkością. Sprawdź jeszcze czy hamulec nie jest zapieczony.
Sprawdź gdzie jest awaryjne zwalnianie hamulca, ewentualnie jak to nie pomoże to odłączyć linki od zacisków z tyłu. Gorzej jak się zacisk zapiekł to wtedy trzeba rozebrać i zregenerować.
Jeśli chcesz używać tych rozruszanych z zapieczenia tłoczków, to gratuluję! Tutaj tylko zakup NOWEGO kompletu cylinderków, szczęk!
Witam, Opel Astra 2 z 2002 roku, 1,6 benzyna. Problem : Tylne koła bardzo słabo hamują, w dodatku nierówno. Zarówno poprzez hamulec ręczny jak i nożny. Na tylnych kołach hamulce są bębnowe. Na stacji diagnostycznej facio twierdził, że cylinderki są zapieczone lub okładziny zdarte. Jak się przekonać czego jest to wina ? Czy jest jakiś płyn na poprawne...
Strasznie dużo pytań. 1. Nie musisz wymieniać bębnów przy każdej wymianie okładzin (no chyba że są zużyte) 1 mm rantu to niewiele więc mogą zostać. 2. Stary płyn nie ma większego wpływu na siłę hamowania. 3. Nie musisz zakładać wężyka na odpowietrzniki , ale jak nie założysz to schlapiesz płynem wszystko w okolicy co grozi korozją (nawet farba schodzi...
lub zapieczony rozpierak hamulca ręcznego ; przyrdzewiały samoregulator
Czasami czytając te wszystkie odpowiedzi aż się płakać chcę . Po pierwsze żeby cofnąć tłoczki odkrec silniczki hamulca ręcznego cofnij ręcznie potrzebujesz imbusy do silniczka i do cofania tłoczka . Cała magia . Po drugie jeżeli silniczki działają słychać je a hamulec zaciągnięty czyli zapieczone tłoczki (tu się kłania wymiana zacisku z tłoczkami lub...
No i? Jak linka chodzi lekko to są zapieczone w samym zacisku, albo mechanizm w nim uszkodzony. Zaciski do wymiany albo naprawy.
Jak pedał hamulca jest twardy i wysoko bierze, zakładając że serwo hamulca działa poprawnie, przyczyną może być np: - Zapieczone klocki hamulcowe z przodu. - Zapieczony cylinderek hamulcowy w zacisku z przodu (bardzo rzadko z tyłu) - Zapieczone tulejki poprzeczne przy zacisku hamulca z przodu - Niekiedy też przyczyną są bardzo twarde klocki h-ca. Najlepiej...
juz pisze jak to zrobić. Najlepiej jak bys zainwestowal w sciagacz do sworzni 60zl - oszczędza kilka lat zycia bez tracenia nerwow. Jezeli nie, to musisz odkrecic sworzeń od gornego wachacza i najlepiej od dolnego ale tu juz ściągacz obowiązkowy lub koncowke drazka. Bez wyjmowania zwrotnicy da sie wyciagnac polos ale ciężko idzie. Musisz odkręcić nakrętkę...
Linki ręcznego zapieczone lub rozpieracze.Pozdrawiam
Zapieczone hamulce, zatarte łożysko w skrzyni lub piascie? Itd. Z opisu nie wiemy nic jak zachowuje się pojazd.
to co ty tym polonezem chcesz latac pod dwiestowy ?? Moze malo powietrza, zapieczone hamulce
Można sobie zadać pytanie, które to 200k km ;). Zakładając, że ma 18 lat, to średni przebieg roczny to 11k km. A na poważnie, trzeba podejść do tematu zdroworozsadkowo. Są auta, które robią mniej jak 5000 km rocznie. Więcej stoją jak jeżdżą. Kiedyś sędziwa sąsiadka prosiła, żebym przepalił jej samochod. Dwa dni jeździłem z V max 50km/h myślelałem, że...
Ostatnie ma być prawy przód, a nie lewy. Z tyłu są tzw samoregulatory, które powinny po kilkukrotnym nacisnieciu pedału hamulca wyrególować. Prawdopodobnie sa zapieczone/zabrudzone
że przy zapieczonych jarzmach, tłoczkach zacisków itp, czyli zblokowanych hamulcach, płyn zaczyna wrzeć :) Troszkę się pogubiłeś w tej teorii. Przy zapieczonych prowadnicach pojawia się nurkowanie i poprawia się skuteczność przy drugim naciśnięciu pedału hamulca, a przy zapieczonym cylinderku /tłoczku/ efektu hamowania brak, bądź jest znikomy i do...
(at)milejow, nie tak do końca. Miałem Scenica i tam chyba moduły są podobne. U mnie na zablokowanych linkach hamulec popuszczał dopóki mu tensometr nie pokazał naciąg 0N i stop. Zablokowane linki dalej trzymały zaciski. Dopiero zwolnienie blokady pozwoliło na ręczne poluzowanie linek przy zaciskach. Przy okazji, takie zablokowane linki są bardzo niebezpieczne...
Chwila, procedurę powtórzyłeś 3 razy i nagle się odpowietrzniki zapiekły?
Turbo wymienione na nówkę fabryczną sztukę.Jak przejadę trochę km to się okaże czy winna była turbina. Mam jeszcze pytanie o hamulec górski bo mam takie coś w aucie ale na jakiej zasadzie to działa?Była zapieczona klapka od hamulca na wydechu i przy wymianie turbo ją uruchomiłem ale jak przełączę przy kierownicy dźwignią zapala się tylko kontrolka i...
Normalnie - rozepchać je. Wcisnąć za pomocą dźwigni do położenia wyjściowego i wtedy zakładać. Chyba, że są zapieczone i stoją.
wszystko było wyczyszczone z rdzy i prowadnice i prowadzenia klocków nasmarowane dobrym smarem bezkwasowym Boscha Ale zacisk był rozbierany? Pewno nie. tłoczek jakby nie wracał, próbowałem go wypchać hamulcem nożnym do pewnego momentu, by sprawdzić czy nie jest zapieczony i póżniej go wciskałem Trochę zawiłe ale chyba chodzi o to, że wypychałeś tłoczek....
Skojarzyłem tarcze to tarcze, u mnie w 126p też długo walczyłem z układem hamulcowym żeby działał jak sie należy,jak sie hamulce paliły tzn. cylinderek zapieczony a w c-360 wydaje mi się że działają poprawnie
Kolego Gmatek tak sobie teraz przypominam iż oprócz podciśnienia w pompce na samym początku jak kupiłem mojego LF`a także mi odcinało moc. Powodem był zapieczony hamulec górski. Zdemontowałem odcinek wydechu poczyściłem górala tak aby działał płynnie i już 3 lata nie było z tym problemów. Także jeśli masz górski w swoim aucie, zacznij od niego.
w jaki sposob go wyciagnac bez uszkodxenia tloczka Wciśnij hamulec mocno by tłoczek wyszedł sam. w jaki sposob wykrecic koncowke wezyka hamulcowego z zacisku Może chwyć zakutą końcówkę żabą i próbuj.
Najpierw sprawdź czy odbija dźwignia hamulca postojowego i czy linki nie są zapieczone.
Kolega mnie poprosił do czegoś podobnego w jego VW UP. Pomogło podniesienie pojazdu (podnośnik hydrauliczny typu żaba jest THE BEST), ściągnięcie koła i walnięcie młotkiem kilka razy w bęben. Blokowanie kół występowało tylko przy zaciągnięciu i puszczeniu ręcznego, normalne hamowanie nożnym tego efektu nie powodowało. Obstawiałem zapieczone rozpieraki...
Po jeździe dotknij rękę wszystkich kół, czy któreś się nie grzeje, być może zapiekł się zacisk hamulca i gotuje się płyn
Czy jeżeli linka jest zapieczona ,to możliwe jest zaciąganie go ?
Rzeczywiście zapieczona. Cyk cyk odrdzewiacz , lewo prawo i pomogło :)
Może powiem, co udało mi się zrobić samemu. Potencjometr wyczyściłem, działa w pewnym zakresie, nie trzeszczy. Hamulec naprawiony, na ramieniu dałem grubą podkładkę, większa przerwa od hamulca nie obciera. Następnie rozbieram płytę głowic, głowic nie ruszałem. Aby dostać się pod spód, by wyjąć koło zamachowe i mechanizm z ramieniem. Wszystko jest tak...
Za raz chyba szanowny moderator wkroczy bo zaczyna się robić laikowato:) Gdybaniem nic nie zrobi...nie pytaj czy masz odkręcić koło i posprawdzać, tylko już to powinieneś robić, jeśli nie jesteś pewien czy poradzisz sobie z problemem to jedź do mechanika. Wykluczyć można hamulce czy zapieczony zacisk skoro piszesz, że się nie grzeje. Jeśli sprawdziłeś,...
Może byc ,że na zaciskach samoregulatory zapieczone i wygina tarcze ale wtedy osłabi się też hamulec.
No to testuj dalej: - przyczyna mechaniczna - duże opory toczenia (łożyska kół, zapieczona hamulce), - temperatury powietrza i silnika widziane przez sterownik silnika, - dawka wtrysku na biegu jałowym (porównać ze sprawnym autem), - adaptacja paliwa i integrator sondy lambda, - ciśnienie sprężania silnika, - stan wtryskiwaczy, - ciśnienie paliwa.
Jaki masz luz jałowy pedału hamulca?Ślizgi zacisków nie zatarte?Cylinderki chodzą luźno (nie zapieczone) ? Płyn wymieniony kiedy ? I czy układ był kiedykolwiek płukany?
witam.jezeli reczny jest to zapieczone sa cylinderki.pozdr
Zapieczone rozpieracze
dźwignia jest i nie jest zapieczona ,hamulce można kupić na naszej giełdzie el "Milowice" a ten "napinacz" to dźwignia hamulca (tak mi się jakoś napisało) Wsadzilem "błyszczący" dysk wizyjny z innego modelu Sony (dysk identyczny) i dalej taśma spada z prawego zabieraka... Już pomału kapituluję ,widźałem na giełdzie całą mechanikę do tego modelu ,jak...
Całe hamulce rozbierałem na części pierwsze i czyściłem. Nic nie jest zapieczone panie. I o jakich blaszkach piszesz? Bo pisałem że te prowadnice pod pina mam..
W moim mondeo też piszczało w prawym tylnym kole i okazało się, że zapieczona była linka hamulca ręcznego. Dodatkowo co roku czyszczę zaciski hamulców tylnych
Tłoczki w cylinderkach zapieczone.
Zdejmij koła i zobacz. Może okładziny, może coś się zapiekło. Najpierw trzeba zobaczyć hamulce a potem pytać. Nigdy odwrotnie.
Diagnosta stwierdził, że samochód nie hamuje. Czyli standardowo. Siła hamowania w tych hamulcach nie przekracza 1 kN. Natomiast po zaciągnięciu ręcznego powinien "wyrzucić" z rolek. Ten układ hamulcowy posiada bardzo skuteczne samoregulatory, więc jeżeli nie są zapieczone/zablokowane to wystarczy wszystko złożyć i nacisnąć hamulec.
Pompa ABS została wymieniona. Hamulce działają elegancko i wszystkie kontrolki od hamulców z deski rozdzielczej zniknęły. Jeszcze dodatkowo był zapieczony tylny tłoczek aż klocek hamulcowy był zjechany i zpieczony że się kruszył.
Witam, Proponuje ściągnąć bębny hamulcowe i sprawdzić samo regulatory szczęk hamulcowych. Częstym objawem w wyniku zapieczenia się ww regulatorów jest brak hamulca ręcznego (postojowego). Pozdrawiam
Jest to astra z ABS. Mam problem z hamulcem tzn. nie hamuje hamulec nożny na tylne prawe koło (ręczny hamuje dobrze na obydwa) sprawdzałem cylinderek nie zapieczony szczęki ok.Próbowałem odpowietrzyć ale bardzo mało płynu wychodzi po naciśnięciu hamulca, tak jakby pompa nie podawała płynu na to koło. Kontrolka od ABS gaśnie po uruchomieniu silnika....
Witajcie, Tym razem problem z blokowaniem się hamulca tylnego lewego koła. Jakiś czas temu zauważyłem, że tarcza hamulcowa wspomnianego koła jest przyrdzewiała - prawa błyszcząca. Rozebrałem z kumplem hamulec, wyjęliśmy jarzmo, klocki cylinderki - było zapieczone - ciężko cylinder się poruszał. Klocki w dobrym stanie. Wszystko zostało wyczyszczone,...
no z tego co czytalem to ma;/ hamulce potrafia sie zapiec (przekonalem sie o tym na wlasnej skorze jak golf stal ok 4 miesiecy nieuzywany) ok u mechanika ale chcial bym wiedziec czy auto samo w sobie jest warte zakupu:) czytalem ze te silniki nie ciesza sie popularnoscia. auto ma ponad 200tys wiec nie chcial bym sie wpakowac na mine:)
zbieznosc do ustawienia,ale najpierw sprawdz cisnienie(jak mowil kolega wyzej),byc moze lozysko tylnego kola jest przytarte i stawia opor toczenia kola,lub hamulec (klocek ociera o tarcze-zapieczony tloczek w zacisku i nie odbija).sprawdz najpier jak kolo sie obraca(podnies go na lewarku i zakrec kolem).jesli nie to wtedy na ustawienie zbieznosci
Masz zapieczony pedał sprzęgła na osi na której jest zamocowany. Obraca się razem z nią zaciągając hamulec ręczny.
Dzień dobry, Pojazd: Peugeot 307 Problem polega na słabym lewym ręcznym hamulcu (hamulce tarczowe typu TRW/Lucas, najbardziej popularne). Siła hamowania jest o połowę mniejsza z lewej strony. Hamulec nożny działa bardzo równo, bez różnicy między prawą a lewą stroną. Na razie zostały sprawdzone linki i chodzą bardzo lekko. Po dźwigniach od ręcznego na...
Pewnie się zapiekły, spróbuj wyjąć docisk, wypchnąć go za pomocą pedału hamulca i w razie potrzeby zmienić, a jak nie to zmienić uszczelnienie. Tak ja bym zrobił. :)
Pamiętam, że też miałem kiedyś problem z hamulcami, nie chciały hamować, grzały się. Dużo rzeczy wtedy wymieniłem, aż wpadłem na pomysł poruszania pinami, do których były przykręcone zaciski - zapieczone. Po wymianie - hamulce jak nowe. Po prostu wydaje mi się, że gdzieś jest jakaś niesprawdzona pierdołka.
Jest progres panowie. Głowica silnika była remontowana, zmieniono 2 zawory. Silnik teraz duzo lepiej pracuje. Kompresja 11 bar. Jak dodaje gazu na jałowym to już nie kopci z wydechu. Mechanik wymienił wtrysk i pompke paliwa. Dodatkowo trzeba było wymienic pompe wody bo ciekło z niej... Pali mniej troche, ale nie jestem zadowolony do końca. Powinien...
1. Wentylator - może być uszkodzony przekaźnik od wentylatora. Z tego co wiem to komputer steruje jego pracą a wątpię żeby to on byl uszkodzony. Przekaźnik się zwiera zalączając wentylator ale już się nie rozwiera. Bzdurą jest wymiana wentylatora skoro pracuje. Trzeba popracować nad jego sterowaniem. 2. Obroty - uwalony silniczek krokowy albo brudna...
Miałem już kilka takich przypadków że przyczyną byly zapieczone klocki. I nie tylko klocki, same cylinderki hamulcowe też muszą być sprawne i nie zapieczone. BTW - przed wymianą pompy przednie hamulce działały? Jaka była motywacja dla wymiany pompy?
Nikt za Ciebie nie sprawdzi Tłoczek w zacisku nie zapieczony? Prowadnice nie zatarte? Klocek przesuwa się lekko w jarzmie? Wyczyść nasmaruj tylko to co trzeba
Szczęk odwrotnie nie da rady założyć{chyba że ktoś specjalnie się o to postara}.Może być odwrotnie włożony samo regulator klinowy{ma z jednej strony wypust},sprężyna go nie ściąga i nie rozszerza szczęk.Albo zapieczony reduktor siły hamowania{dość częsta usterka hamulców z tyłu}.
Sprawdz czy nie jest zapieczona linka od tego koła, jak nie to trzeba będzie rozebrać ten bęben i zobaczyć czy nie są zblokowane szczeki.
wyskoczyl blad przeladowania turbiny Zapieczona geometria, a pompę lub serwo wymień bo z hamulcami żartów nie ma. Odpalanie to już inna sprawa.
Sprawdz zacisk napewno zapieczony i silniczek czuje opor
Tylne koła się grzeją i trochę śmierdziało lekko. Tak kobitka przejechała 4 km. To jest raczej wina linki, zatarta, zamarznięta, lub zapieczonych rozpieraków. Jeżeli jechała i "się zagrzało" to gdyby linka (lub jakieś inne cięgła, które są tam zastosowane) były luźne to hamulec by "odpuścił", bo koła zrobiły się ciepłe i by "odmarzło". Ale skoro trzyma...
Co do # 3 - brak luzu ,( co masz z tył? ) wystarczy że nie ma zrobionej regulacji na tyle i efekt będzie podobny i nie ma co rozkładać rąk bo to jest bardzo proste . Tłoczysko od pompy nie wróci na swoje miejsce i blokuje przód . Możesz przyjechać i jak wszystko nie jest zapieczone i zardzewiałe powinno być w godzinę po robocie . Normalne że jak zardzewiałe...
Ja tak miałem w swojej jak tylko ją kupiłem, tylne hamulce wogle nie działały bo były zapieczone zaciski(tarczowe). Ale za to jak mało palił dopóki nie naprawiłem bo strach było szybciej jechać. :D
Witam Po kilku latach postanowilem przejechac sie moja suzuki dr650 Motor odpalil odrazu wszystko ok lecz co mnie zdziwilo przedn hamulec byl bardzo twardy a kolo zablokowane, Myslalem iz moze rdza sie wzarla miedzy klocki a tarcze i dlatego "zlapalo" ale po odkreceniu sruby z przewodem hamulcowym sczeki "puscily" , dolalem nowego plynu odpowietrzylem...
Ta duża kostka nie jest podłączona do silnika elektrycznego, ale do modułu hamulca, który zawiera elektronikę i mechanikę, dopiero on steruje silnikiem. Najpierw trzeba podpiąć CLIPa (komputer Renault) aby stwierdzić, czy sterownik hamulca jest widoczny przez samochód. Bez tego nie zaczniemy.. Przy okazji - w tym samochodzie NIE ZADZIAŁA myk z kupnem...
Prawdopodnie zapieczony cylinderek zacisku lub prowadzenie zacisku. Nie koniecznie . W tylnych jest jeszcze hamulec ręczny . Przy wymianie tarcz trzeba również go wyregulować . Grzanie się tylnych tarcz może być winą źle wyregulowanego hamulca ręcznego . Ale autor tematu nic nie wspomina o jego działaniu .
Zapieczona linka, sprzęgło nie odbija...łatwo to sprawdzić.
Logi bardzo ładne i czyste. Turbo ładnie trzyma ciśnienie. Przepływomierz nie tnie dawki trochę duże wartości z niego ale jest ok. Wyrobiona głowica pompy może dawać spore spadki mocy ale powinien być też problem z odpalaniem. Przytkany wydech. Nie kopci na czarno. Często lubią VAGu zadrzewieć i zapiec się tylnie hamulce. Konkretnie ręczny.
Przegub wyciągnięty oczywiście nie obyło się bez niespodzianek ale zadanie podołane. Nakrętke przegubu ściągamy wpierw trzeba rozbic zabezpieczenie. Następnie odkręcic śrube od sworznia wahacza i poprzez mocne uderzenie wybic wachacz w dół. Kolejno odpiąc hamulec+tarcze. MCpersona odciągamy do siebie i wyjmujemy przegób. Niby nic trudnego ale przy zapieczonych...
Witam, Posiadam Renault Safrane 2.5 dT w aucie były zapieczone linki oraz zaciski hamulców z tyłu. Linki zostały wymienione, natomiast zaciski zregenerowałem teraz chodzą płynnie. Kolejnym problemem był wpadający do końca pedał hamulca po czym została zregenerowana pompa hamulcowa. Układ został odpowietrzony niestety pedał hamulca bardzo nisko zaczyna...
3. Czy któreś koło ci się nie grzeje, świadczyło by to o zapieczonym hamulcu, przez co osiągi jak i spalanie mogły by się pogorszyć. 4. Jak ma emulator sondy lambda to bywa żę korekta długoterminowa się rozjeżdza. Reset komputera do nastawów fabrycznych+adaptacje wykonaj, na benzynie. Nie podałeś jaki dokładnie masz silnik (3 magiczne literki) Tak samo...
Witam. Otóż mam pewien problem z tylnymi hamulcami w Fordzie Mondeo. A wiec sprawa miała się tak: Jakiś dwa tygodnie temu zaczęła grzać mi się lewa tylna felga. Pomyślałem na początku że może to łożysko czy coś ale na drugi dzień ustało już się nie grzała. Lecz problem nie znikł bo po 2 dniach znowu zaczęła się grzać. Więc w poniedziałek odkręciłem...
A ja się ponaprawiałem tego badziewia ... za dużo :) O ile buda jest twarda chociaż lubi przyrdzewieć o tyle silniki i skrzynie nie dawały rady, most po 100 tyś wył jak by ktoś garść nakrętek wrzucił (skrzynia to samo). Łożyska w kołach padały dosyć często, hamulce jak nie zapieczone to tarcze krzywe, i tak w koło :) Jeszcze z silnikiem 1.9d i 1.4 rovera...
Moj klopot polega na jednostronnym dzialaniu hamulca recznego w moim fiaciku. Idzie zima i chcialbym ta usterke usunac hehe:). Bebny i szczeki sa w dobrym stanie, wymianilem takze linke po tej stronie gdzie hamulec slabiej dziala myslac ze moze jest zapieczona lecz to nie pomoglo. Samo podciaganie nic nie daje bo i tak to kolo hamuje slabiej. Ja juz...
w głowie mi się nie miaści, że można było tak zaniedbać hamulce. W głowie to się nie mieści, że nawet tego nie sprawdziłeś na początku, doszukując się nie wiadomo czego. Owszem zdarza się zapieczony jeden zacisk - czuć to od razu. Ale wszystkie?
Nic nie wymieniałem , tylko cylinderek byl zapieczony. Wszystko bylo oczyszczone tak jak mowisz . Hamulce wtedy tez sprawdzałem , wszystko takze chodziło jak nalezy. Problem znow po wrocil po 3/4 tyg i tym biciem kierownicy. Myslalem ze to wina tarcz ze zwichrowane i je przetoczylem. Cylinderek wtedy niby nie byl zapieczony, WSZYSTKO BYLO OK ... A TERAZ...
wspawaj duże nakrętki na główki tych srób od jarzma a potem zastąpisz je innymi Dodano po 4 wspawaj duże nakrętki na główki tych srób od jarzma a potem zastąpisz je innymi a wogule to nikt nie pisze o podstawowej zasadzie odkrecania srub tj. że trzeba najpierw ją dokręcić by odkręcić takie zapieczone sruby. Pozdrawiam.
Widocznie jest coś nie tak z rozdzielaczem. Rozdzielacz powinien takie same ciśnienie oddawać jak dostaje. Bzdura, to nie rozdzielacz a korektor siły hamowania. Normalne, że ciśnienie na wyjściu jest mniejsze. Jeśli samochód nie jest obciążony. Na rolkach byłeś czy skąd wiesz, że masz słabe hamulce? Zaciski nie są zapieczone aby? Te przewody elektryczne...
W zimie nie powinno się zaciągać ręcznego bo lubi przymarznąć a wtedy jest kłopot. Sprawdź czy nie zapiekła się linka to też może być przyczyną.
Witam, nie wiem czy był poruszany ten temat, czy nie, ale nie znalazłem nic podobnego do mojego problemu. Byłem na przeglądzie okresowym samochodu diagnosta powiedział, że z lewej strony nie ma w ogóle hamulca nożnego (czy jak to fachowo się nazywa). Problem podejrzewał na cylinderku. Dodam, że są nowo wymienione szczeki, bębny i cały układ sprężynek,...
Witam.Ile bęben jest wyrobiony to widać bo albo na dnie albo z brzegu pozostaje rant oryginalnej powierzchni,bo szczęki raczej pracują po środku bębna.Od razu wymieniać też niema sensu,czy linki są osadzone dobrze,sztywno w gniazdach osłony hamulców?w jakim stanie jest sama dżwignia w miejscu osi obrotu tam jest chyba nitowana do uchwytu nie pamiętam...
zapiec hamulec zapiec koło zapiec zamek
ekspres bosch wyczyść zaparzacz impulsowy potencjometr awaria whirlpool
unitra zodiak wejście unitra zodiak wejście
Napisy w języku angielskim na telewizorze LG - jak to naprawić? Hitachi 50HK5000 17MB130S Firmware NAND Dump for VES500QNDC-2D-N15 Panel