Zadzwoń zapytaj.2 lata temu płaciłem 150 za zacisk plus wysyłka w obie strony,pól roku gwarancji.Wysyłka i powrót zeszło około tygodnia.Nie miałem z tyłu hamulców do tej pory działają.Pod górkę nie boję się zostawić na ręcznym.Przed regeneracją nie było o tym mowy.Koledze natomiast który oddał na cieknące zaciski po pół roku znowu zaczęło czyli już...
Najlepiej odkrecic jarzma i je dokładnie wyczyścić z rdzy i psikanc farba do zacisków 1 czy 2 warstwy,. My stosujemy sprey ceramiczny. Klocki się przykleja aby zniwelować efekt piszczenie, ponieważ jeżeli sam zacisk i prowadnice dzialaja prawidlowo to po puszczenie pedału hamulca, tłoczek w zacisku powinien się cofnąć plus minus 0.25 do 1mm powodując...
kanał, który ma otwierać bagażnik był opisany jako "300mA (-)". Po wciśnięciu na pilocie przycisku otwarcia bagażnika na tym przewodzie pojawia się napięcie ok. 0,6V. Tam ma pojawiać się impuls "masy" Podłącz go do cewki dodatkowego przekaźnika a drugi zacisk cewki tego przekaźnika do +12V https://obrazki.elektroda.pl/3014279000_...
Wyczyść ten zacisk co się zapowietrza, zobacz czy pod gumą nie ma płynu hamulcowego. Na odpalonym silniku napompuj mocno hamulec i trzymaj go przez kilka minut. Sprawdź później czy pod gumą nie pojawił się płyn. Jeżeli nie to musisz odpowietrzać dalej. Jeżeli jest płyn to ciągnie powietrze uszczelką na tłoczku.
Moim zdaniem cały układ będzie do sprawdzenia, czyli pompka, zacisk i przewód hamulcowy. Jeśli podejrzewasz uszkodzenie elementów gumowych, to należałoby zacząć od tego, czy nie został wcześniej zalany niewłaściwy płyn hamulcowy który spowodował uszkodzenie gumy. Zwróć uwagę na przewód hamulcowy. Jeśli ma więcej niż 10 lat, to powinien on zostać wymieniony...
http://obrazki.elektroda.pl/7275168400_1... Pojazd zacząłem konstruować w 2009 roku i do dzisiejszego dnia wiele przetrwał. Początkowo miał go napędzać samochodowy silnik diesla, po wielu przemyśleniach postawiłem na silnik motocyklowy od Hondy VFR V4 - ktoś może powie że to tylko 100PS, są mocniejsze, fakt, ale rzędówki. Silniki V4...
Zrobiłem jeden zacisk lecz nie przyniosło to pożądanego efektu, zacisk nadal trzyma tarcze, jeszcze zaobserwowałem że tłoczki nie wychodzą równomiernie. Chyba będę musiał wyciągnąć zaciski i rozebrać na czynniki pierwsze, dobrze wyczyścić rozpuszczalnikiem nitro i odnowa wszystko poskładać. Dodano po 5 Czy nitro będzie dobre do czyszczenie zacisków...
Witam ponownie skupiłem się na obwodzie sondy lambda znalazłem schemat podłączenia komputera 37820-P1J-E11 który zamieszczam dla potomnych https://obrazki.elektroda.pl/2158161700_... wg schematu sonda 4 przewodowa zacisk nr 1 kolor przewodu biało-czerwony +ekran leci do komputera na zacisk D14 (sygnał) zacisk nr 2 przewód zielono-niebieski...
Co z dostępnością Hondy, serwisem? Patrzę sobie na zdjęcia i jakoś przekonany nie jestem. Osprzęt jak w chińczyku (osłona, głowica żyłkowa), przekładnia kątowa jak ze stihela, kierownica jak z maruyamy (nie wiem jak sprawuje się ta geometria). Czterosuw niekoniecznie musi być cichszy, bo bardziej pierdzi. Stihel również. Kierownicą z czasem będziesz...
Albo uszkodzona gumowa osłona tłoka pompy (zewnętrzna) pod klamką. Zdejmij zacisk i spróbuj wcisnąć tłok, sprawdź czy swobodnie wraca płyn do pompy..
http://79.189.10.26/esklep/WPZamow3.aspx... Uszczelniacze tez dostępne. FRENKIT http://obrazki.elektroda.pl/7392027700_1... KAWE /akebono/ Q 1319
Witam. U mnie przykładowo blokada koła tylnego była związana z "zardzewiałym" lub zanieczyszczonym mechanizmem hamulca ręcznego w zacisku (cięgno ze sprężyną nie odbijało). Problem tylko występował podczas ruszania z miejsca. Pomagało, kiedy schylałem się i za pomocą klucza pomagałem odbić ten mechanizm i odblokować tłoczek w zacisku. W końcu zdjąłem...
A zacisk hamulca Ci nie trzyma? Nie grzeje się felga?
Alibaba nie wiem o co ci chodzi. Kilku kontenerów sztuk parę, nie do 10 a do 1000 sztuk albo więcej. Ogólnie to doceniajcie polskie sprzęty. To ludzie tak źle traktują że opinia jest zła. Części badziewie tłoczą najtańsze. I takie kupują... Ja parę części dałem że złomu ale na oko sprawne z demontażu. A reszta kupowałem te lepsze przy remoncie C360...
Koledzy nie ma powody robienia zamieszania wolno - nie wolno , nie mam narazie tego agregatu ( choc mialem nowy agregat taka podróbke hondy - wykonanie nędzne nie polecam) i takie było gniazdo jak opisałem , teraz poszukuje takiego który spokojnie mógłbym podpiąc do budynku i zasialac awaryjnie, chodzi mi wyłacznie o agregat w wykonaniu dla " zwyklego...
Witam Ja bym obstawiał na przekaznik, który daje napięcie na grzałke a steruje nim sterownik silnika podając mase na zacisk przekaznika.Sprawdz jeszcze dokładnie przewody do grzałki
Przypuszczam, żę zero agregatu nie jest podłączone. 120V jest prawdopodobnie napięciem jałowym (pomiędzy fazą a elementem nigdzie nie podłączonym). Z tego napięcia nie zasilisz żadnego odbiornika gdyż obwód nie będzie zamknięty. Trzeba sprawdzić wewnętrzne połączenia agregatu (w tablicy połączeniowej lub w prądnicy). Zacisk zerowy agregatu musi być...
Musisz założyć tarcze takie same jak miałeś wcześniej, bo inaczej zacisk ci nie wejdzie jak kupisz np. wieksze. Sprawdź przy okazji gałki w jakim są stanie. Pozdrawiam.
Jak sobie zepsułem to i naprawie. Alternator jest ok Pomocne były by podpowiedzi, jeżeli ktoś miał styczność z tak ubitą hondą. Nie wiem co, nie wiem jak, nie mam czym - ale zrobię! Może zacznij budować latający talerz od razu? Po pierwsze - skąd wiadomo że alternator jest dobry? Bo ładnie wygląda, czy był wyjmowany i sprawdzany na stanowisku pomiarowym?...
Wyjmij żarówkę w kontrolce kierunkowskazów i wszystko wróci do normy. Jesli koniecznie chcesz by kontrolka działała, to trzeba do oryginalnych przewodów zasilających przylutować przeciwsobnie dwie diody prostownicze w ten sposób A---|>|--B--|<|-----C. Do punktu A -przewód od konrtolki oryg., C - przewód od kontrolki oryginalny. Punkt B- zasilamy...
Nie masz kolego innej regulacji, niż ta którą już wykonałeś. Opcje są dwie, albo coś z linkami albo zaciski do roboty. Co dokładnie, nikt Ci nie powie, bo nikt z nas przy tym nie grzebał. Jak masz kanał, poluzuj linki maksymalnie, wypnij z zacisków, sprawdź jak chodzą. Zacisk też możesz przecież chociaż wstępnie sprawdzić, używając czegoś zamiast linki,...
Witam, interesuje mnie sprawdzenie prądnicy w agregacie prądotwórczym Honda EM 30 która jest zintegrowana z silnikiem, wizualnie wygląda dobrze ale nie wiem czy daje prawidłowe napięcie załączam schemat wraz z opisem oraz zdjęcie przewodów. W tym momencie jak wszystko jest złożone na gniazdku jest 170V przy ręcznym zwiększeniu obrotów silnika 230V ale...
przyłożyłem zacisk (+) od kierunkowskazu do zacisku (-) na akumulatorze i niema tzw. spawania. Bardzo, ale to niesamowicie bardzo profesjonalna metoda sprawdzania. Jeśli tak postępujesz z całą instalacją, to ciekawe, co jeszcze uszkodziłeś. Wiesz, co to jest pomiar pod obciążeniem? Miernik nie zawsze, a w przypadku motoryzacji dość często, nie jest...
Witam. Dzięki za zainteresowanie.Trochę słaby ten schemat ale innego nie mam. Moduł wraz z cewkami jest zasilany przez zacisk IG wyłącznika zapłonu,bezpieczniki i wyłącznik start- stop silnika.Przewód czarno\biały. Nie mam iskry w tym jednośladzie. Zanim podejmę decyzję o uszkodzeniu modułu zapłonowego chciałem się upewnić co powinno być na tym różowym....
Witam. Wygląda na to że chyba problem rozwiązałem. wyciąłem wtyczkę i polutowałem konektorki w złączu regulatora oraz wykonałem "po swojemu" podejrzany zacisk umasownia minusowego przewodu biegnącego bezpośrednio z regulatora. Wszystko polutowane złączka masy wykonana z blachy miedzianej. Efekt - napięcie na wolnych obrotach 14.7 V. Ładowanie jest....
Ok, mam nowe informacje. Znalazłem manula do tej Hondy i opisują tam jak sprawdzić stojan alternatora. Jeśli metoda jest ok to jest to prosta sprawa. Kazali odłączyć kable alternatora wchodzące do prostownika/regulatora (okazało się, że prostownik jest na zewnątrz alternatora, razem z regulatorem) i sprawdzić czy są między nimi zwarcia. Jeśli są to...
Kalego skoro tak ci sie dzieje to polecam prosty zabieg bo najwidoczniej cos jest nie tak z przepustnica. 1) odłącz EGR i załóż zacisk na podciśnienie ( zdjęcie EGR znajdziesz na elektrodzie ) 2) Wyciąg przepustnice i ja dobrze wyczyść będzie tam na pewno sporo sadzy. 3) W czasie czyszczenia odłącz aku jak skończysz to go załącz. Jak skończysz włącz...
jasne: SCHEMAT ELEKTRYCZNY Symbole bloków AC CB bezpiecznik prądu zmiennego AC NF filtr anty-zakłóceniowy prądu zmiennego ACOR gniazdo wyjściowe prądu zmiennego CPB blok sterowania CPG uziemienie panelu sterowania CyC cyklokonwerter CyCB blok cyklokonwertera DCCP bezpiecznik prądu stałego DC D dioda prądu stałego DC NF filtr anty-zakłóceniowy prądu...
https://www.hrvforum.com/threads/rear-br...
Jak zmienią się warunki pracy układu chłodzenia? Pompa wody sobie poradzi z tak długimi wężami? Jesteś pewien, że tarcze z hondy będą pasować do piast malucha, a zaciski głębokością montażową i rozmiarem też? Czy będziesz całe piasty przekładał? I oczywiście te piasty pasują do zawieszenia i układu kierowniczego malucha? Bo jak na razie, to świstak...
Tak na zaciskach
Proces regeneracji zacisku z Hondy:
Agregat ma dedykowany zacisk. Jak w praktyce to zrobić? Jeden koniec izolowanego drutu do zacisku, a drugi do ziemi?
Może kogoś fantazja poniosła i na przód dał takie same zaciski jak na tył ? bo to integracja z ręcznym powoduje konieczność wkręcania tłoczka przy cofaniu ale tak jest zwykle tylko na tylnej osi.
Jak udało się z tymi hanulcami poradzić bo ja mam to samo w swojej hondzie a pogorszyło się po regeneracji zacisków tylnych. (reczny brzytwąma ale nożny tył słaby a było ok)
Do sprawdzenia regulatora wystarczy woltomierz:przy w pełni naładowanym akumulatorze napięcie na jego zaciskach podczas pracy silnika powinno mieć wartość 14 do 14,5V niezależnie od obrotów silnika i mocy obciązenia (światła). Możliwy jest spadek napięcia ładowania na wolnych obrotach przy włączonych światłach (lekko przygasają).
Do styków są specjalne smary na bazie litu. Ten o którym pisze autor to taka żólto ciemna maź, to jest właśnie smar litowy. Ja zawsze po kupnie nowego auta wszystkie styki i wtyczki "jadę" tym smarem. Kupisz go w Honda Polska Bo w ASO Hondy w Kielcach to nawet nie wiedzieli o czym mówię. 50 gram tego smaru kosztuje około 50 zł, ale starcza na bardzo...
Gumki są na pewno. Prowadnice mają luz na boki.
Nie wiem czy kolega zauważył ze przewody z regulatora są połączone bezpośrednio na zaciski wyprowadzeń fazowych.
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
słabo układ hamuję przód mam nowy (rok) , tył to 3 letni, ogólnie hamuję ale z większych prędkości to szlaku niema(...) Określ, co oznacza "przód mam nowy". Skoro słabo hamuje(ę?), to zgaduję, że wymienione są tylko klocki i tarcze. W takim roczniku, to do wymiany też zaciski (albo do regeneracji). O wymianie płynu chyba nie muszę wspominać?
Ecu znajduje się pod schowkiem od strony pasażera - przynajmniej w mojej CRV II z 2006 jest w tym miejscu zlokalizowany. Sprawa rozwiązana - auto pali i jeździ tylko obecnie jestem w trakcie regeneracji przedniego zacisku gdyż się z niego leje płyn hamulcowy.
A post nr3? Skoro nie ma tam regulatora napięcia, to powinno ustalać się ono w dopuszczalnym zakresie około 6 - 8V podczas pracy. Głównym elementem odpowiadającym za balans napięcie będzie tutaj akumulator. Jazda bez niego na pewno doprowadzi do nadmiernego wzrostu napięcia. Napięcie też powinny ograniczać odbiorniki, w tym przypadku żarówki. Dziwią...
Proponuję dokonanie przeglądu układu hamulcowego najlepiej u mechanika. Układ odpowietrzyłeś ? Prawidłowo ? Masz układ ABS ? Duże prawdopodobieństwo iż tłoczki zacisków lub prowadnice masz do wymiany.
Sprawdź: - zaciski akumulatora (czy czyste, dobrze się trzymają) - poszukaj głównych bezpieczników (takich około 50-100 amper) - czy nie przygrzane - zaciski na rozruszniku pod kątem mocowania, przegrzania - zaciski główne na alternatorze - jw - stan przewodów głównych - przegrzanie, załamania, luźne zaciski Może być zwarcie na elektromagnesie rozrusznika-...
Możesz jeszcze przy wyłączonym silniku na chwilę podać 12 V z akumulatora na zaciski uzwojenia głównego . Może to go pobudzi . Jeśli agregat stał dłuższy czas bez pracy to może być za słaby magnetyzm początkowy . Powodzenia.
Dzięki ,znalazłem ten opis ale póżniej niż napisałem.Ścisnąłem ściagaczami do MC Persona ale trzeba założyć zaciski przemiennie czyli o jeden zwój sprężyny niżej . Łatwa sprawa dla każdego. P.
Dzieje się tak kiedy jest żle podpięta cewka-zaciski uzwojenie pierwotnego,no chyba że Twój oscyloskpo ma funkcję odwracania obrazu.
Ale jest informacja, że odbiornik masz podłączyć do gniazda w agregacie do zacisku podłączyć uziemienie. Postępując zgodnie z instrukcją nie zmienisz układu sieciowego z IT na TN. Dzwoniłem raz do przedstawiciela Hondy, nie miał przewiskazań dla danego modelu. Innym razem okazało się że nie należy tego robić ( ten sam producent). Tak więc w każdym...
Problem rozwiązany :D Podziękowania dla "vwlukasz". Zaśniedziały kable w małej obudowie na bezpieczniki od gazu, w miejscu połączenia z zaciskami na bezpiecznik. Słaby styk = gaz źle działał. A wolne obroty muszę wyregulować i przeczyścić FITV. Pozdrawiam
zacisk hamulec honda zacisk toyota scania zacisk
błąd 17925 układ opóźnić impuls zmywarka dioda
kabel brake radio interfejs lexia
Błąd U115 w systemach Zoeller - diagnostyka i rozwiązania Zaniżone wskazania prędkościomierza w Mercedesie W205