Przy składaniu gaźnika też trzeba uważać aby iglica przepustnicy dobrze weszła w swoje miejsce. Czasami potrafi się przy wkładaniu przekrzywić i nie trafia w swoje miejsce a przepustnica wchodzi normalnie, czy trafia w tą swoją, nazwijmy to tuleję. i To też może stwarzać kłopoty.
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
Można kombinować na różne sposoby, zwiększyć dopływ paliwa śrubką biegu jałowego i puścić jakoś trochę "lewego" powietrza do silnika z pominięciem przepustnicy np przez niewielki wywiercony otwór w krućcu łączącym gaźnik z silnikiem żeby owa iglica nie zaczęła się otwierać (wiercić tak żeby nie nasypać opiłków do środka). Nie wiem jaki to powinien być...
witam wszystkich pasjonatów, próbowałem dziś ożywić gada, ustawiony zapłon, gaźnik wymyty i przedmuchany, nowa świeca-ale jest problem z obrotami, nawet nie ruszając manetki gazu potrafi się wkręcić na bardzo wysokie obroty-co to za zjawisko? czy łapie jakieś lewe powietrze za gaźnikiem, czy może coś nie tak z samym gaźnikiem? jak tak wariuje po chwili...
Dysza główna i dysza biegu jałowego — ok. 15–20 zł/szt oryginał, bo te za kilka złotych mają zupełnie inny przepływ przy tych samych oznaczeniach. Iglica obciążenia częściowego — 50–100 zł/szt oryginał a jest ich kilkadziesiąt wersji. Rozpylacz — nie znam ceny a jest ich kilkadziesiąt wersji. Rurka emulsyjna biegu jałowego — nie znam ceny i dostępnego...
Witam, mogles tez 'wcisnac na sile' przepustnice do gaznika [ bo 'nie chciala sama / lekko wejsc' ] i iglica, ktora jest w przepustnicy - nie trafila w srodek rozpylacza paliwa, tylko 'poszla bokiem' i oparla sie na dnie korpusu gaznika lub nawet wygiela... Przez to - przepustnica nie moze 'zjechac na dol' - tylko jest caly czas u gory / maksymalnie...
Witam. Spotkałam się z takim silnikiem w wakacje na mazurach. śruba od składu mieszanki 1,5 obrotu w tył, iglica na środkowym rowku, a szczelina na jałowych nie więcej niż 1,5mm. Przydało by się go gruntownie wyczyścić.
To jest rozpylacz. Znajduje się pod rurką emulsyjną dyszy głównej. Tam, gdzie porusza się iglica przepustnicy stałopodciśnieniowej.
Uruchom go bez filtra powietrza (za mało zasysanego powietrza)Przerabiałem taki temat i jeszcze jedno iglica przepustnicy gaźnika do góry o 1 .2 ust
Przepustnica jest normalna tak samo jak iglica i membrana
Sprawdzić poziom paliwa w gaźniku , przepustnica - jest tam iglica / mosiężna z wcięciami , ustaw na najniższy
Znaczy się ta iglica jest cały czas wysunieta mocno ma maxa, można ją tylko wcisnąć palcami, ogólnie tak dynda jak by tylko się na spręzynce trzymała. I tam mam dwa przewody żółty i niebiesko szary który to minus a który plus??? I jeszcze mam takie pytanie niezwiązane z tematem, gdyż rozbierałem ten gaźnik i oprócz tej cewki z iglicą do ssania i oprócz...
- Pierwsza sprawa to zmiana świecy na BPR 6H./NGK/. - Jaka jest przerwa na przerywaczu? - zapinka na iglicy przepustnicy-2 rowek od góry.
Witam powiecie mi bo mam taki problem gdy założę przepustnice na gaźnik to przelewa mi paliwo przez filtr powietrza ,a gdy nie jest założona przepustnica to nie przelewa.Silnik świeżo po wymianie cylindra tłoka uszczelek pierscieni zalany świeżym olejem zawory wyregulowane.Dzisiaj do południa jeszcze silnik działał tak jak należy a teraz odpala ale...
Jesli gaznik byl 'sciagniety', to tak zadzialalo - jakby byla calkowicie otwarta przepustnica w gazniku, 'na maxa' - to raczej bez sensu takie zapalanie... Gaznik musi byc zamontowany na silniku, wyregulowany poziom paliwa w komorze, zalozona rurka igelitowa na krociec dolotowy paliwa [ taka z 15 cm dlugosci ] i napelniona benzyna [ najlepiej strzykawka...
Jak ci silnik 4T dymi na niebiesko to nie jest dobrze - pali olej. Więc albo masz gdzieś na uszczelkach nieszczelność, albo pierścienie są wylatane na amen razem z cylindrem, ewentualnie (najmniej prawdodpodobne) puszcza ci olej uszczelniaczami na zaworach. Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia...
Do włączenia ssania to masz dźwignię przy gazniku. A co do iglicy to zazwyczaj ma być na środku, próbuj różnych ustawień, ale obstawiam że gaźnik jest już wyrobiony i wiele to nie da. Zobacz czy przepustnica nie ma luzu i czy iglica nie jest wytarta.
po włączeniu ssania do końca normalnie przyspiesza Jaka pojemność cylindra?? wygląda na to, że dostaje za mało paliwa. Masz założony filtr stożkowy? czy zasysa powietrze przez oryginalny filtr? I jak ustawiona jest iglica przepustnicy?
Bez filtra powietrza jest tak samo a jeszcze na dodatek zostaje tylko regulacja śrubką paliwo powietrze ale to nic nie daje... bo iglica jest bez regulacji. Przepustnica 18mm. Dodano po 5 Teraz dokładnie przepatrzyłem gaźnik i okazało się że gaźnik ma przepustnice 20mm. Mierzyłem sówmiarką. Teraz pytanie czy przez zbyt dużą przepustnice skuter może...
Witam! Mam skuter Zipp Vapor. Od pewnego czasu bardzo ciężko odpala. Wymieniłem świecę na NGK , niestety nie dało to rezultatu, wyregulowałem gaźnik tez nic to nie dało. Moja diagnoza padła na elektrozawór. Mam odnośnie go kilka pytań: 1. Jakim prądem jest on zasilany zmiennym? I ile V? 2. Co w nim powinno się wysuwać sama iglica czy cała ta mosiężna...
O nie kolego - mylisz... Przepustnica to ten walec na który zakładasz linkę... A iglica to to co z niej wystaje. Iglica często jest regulowana!
Do bitexu spróbuj benzyny ekstrakcyjnej. Co do obrotów to zobacz jak jest zamontowana iglica i czy zamyka się przepustnica do końca. Czy to szuranie metalu o metal to nie czasami ocieranie się łańcucha?
Dzieki wielkie Panowie niestety do mechanika mam daleko bo mieszkam na wsi. Świece wymieniałem aż 4 razy, mam dwie które producent preferuje do tego motorku nowe NGK BR9ES jedną BR5ES i jedną polską świece i żadnego rezultatu nie było widać. Dzis sprawdzę kompresje domowym sposobem ale myśle że będzie ok bo pali bez problemu i ładnie odbija kopke. MAm...
Takie objawy to norma po złożeniu silnika na nowych elementach. Silnik nie będzie wchodził na wysokie obroty, daj mu spokojnie popracować. Jak dużo oleju dodałeś do paliwa? - przy dużej ilości będzie dymił. Zapinkę iglicy przepustnicy ustaw na 3 rowku od góry w okresie docierania.
Filtr powietrza - jaki ma wpływ na ilość dostarczanego paliwa do silnika? Od tego jest dysza i iglica w przepustnicy.
Kolego musisz mieć coś przytkane w gaźniku, samo dmuchanie czasem nie wystarczy. Jeżeli na ssaniu lepiej pracuje tzn że dostaje mało paliwa a dużo powietrza spr. czy przepustnica prawidłowo się domyka i jeżeli jest iglica czy nie przytyka dysz czy pływak nie jest ustawiony za wysoko i wpuszcza paliwo do gaźnika. Zatkane kanały wewnątrz gaźnika, sprawdź...
Od kiedy to obroty reguluje się podginaniem blaszki zaworka iglicowego? Ma ona być na równi z powierzchnia plastikowej części, w której jest zamocowana. Powodem zatarcia był gaźnik i problem z nim pozostał nadal. Jest gdzieś zatkany i daje zbyt ubogą mieszankę. Iglica przepustnicy wchodzi w plastikową tulejkę z boku której jest maleńki otworek, sprawdź...
Witam, Problemy z zapalaniem minęły z chwilą naprawy silniczka krokowego i do tej pory nie powtórzyły się. Nie do końca zgodzić się mogę z tym, że silniczek nie ma wpływu na zapalanie. Jak w takim razie wygląda obwód zasilania silnika w paliwo, jesli przepustnica głowna jest zamknięta - przy zapalaniu nie powinno się wciskać pedału gazu? W chwili włączenia...
Dla mnie jest to dziwne. Montowałem te gaźniki w wielu Simsonach, nawet bardzo starych S50, Schwalbe. Nigdy nie miałem problemów. Stabilna praca na biegu jałowym. Żadnej utraty osiągów!. Jedyna różnica to konieczność zapalania na ssaniu. Gaźniki te dawały bardziej precyzyjną mieszankę paliwowo-powietrzną. W sumie uboższą, ale prawidłową. Problemem może...
Witam, silnik w tym skuterze to popularny 139 QMB, przebieg ponad 2000 km. Opowiem wam całą historie nie było ładowania akumulatora, z tym problemem się uporałem, olej też wymieniłem, lecz trapił go poważniejszy problem mianowicie nie trzymał wolnych obrotów. Jak się okazało filtr powietrza był cały zabrudzony, co gorsza silnik ciągnął kurz i brud bo...
Witam, Dwa dni temu na BP zalałem do pełna zwykłym dieslem. Przy odjeździe ze stacji auto straciło moc, dopiero na autostradzie po wyżej 2,5tys. obrotów przyspieszenie wracało do normy. Po podłączeniu do komputera był błąd P010F wskazujący na przepływkę lub egr. Odłączenie przepływki nie zmieniało zachowania auta. Wczoraj wyczyściłem egr'a, sensor boosta,...
Jest sobie quad Kawasaki silnik V2, ale to mniej istotne bo pytanie generalne. Są tam 2 gaźniki Keihin typu membranowego. Problem jest słaba moc, nie wkręca się na obroty dodatkowo strzela w wydech przy zejściu z obrotów oraz strzela w gaźnik przy dodawaniu gazu. Sedno sprawy: po zdjęciu airboxa gdy widoczne są przeloty w obu gaźnikach, gdy dodaję...
W przepustnicy jest iglica, możliwe że zapinka jest poluzowana lub wypadła.
Żadnej naprawy nie zaczyna się od podginania, zaklepywania czy innych tego typu operacji. Sprawdź pływak czy nie jest utopiony- nie nabrał paliwa do środka. Wyciąg zaworek iglicowy i sprawdź sprężynkę od spodu (ze śrutem). Sprawdź sam stożek, nie może mieć widocznego śladu od gniazda zaworku. Można kupić cały nowy zaworek jak stary jest uszkodzony....
Do sprawdzenia: - zaworek odcinający dopływ paliwa w pokrywie komory pływaka - zapinka iglicy przepustnicy w 2 rowku od góry - dysza główna - oś osadzenia przerywacza - przerwa na przerywaczu 0,5-0,6 mm - ustawić właściwe wyprzedzenie zapłonu - świeca zapłonowa NGK BRP6H tyle na początek
Jest jeszcze śrubka do regulacji iglicy w przepustnicy
Kształt blaszki pływaka w załączniku. Iglica przepustnicy - 2 rowek od góry.
Do sprawdzenia układ zapłonowy - krzywka przerywacza prawidłowo ustawiona? - 1,8 mm przed GMP styki przerywacza powinny się otwierać - 04-06 mm przerwa na przerywaczu - oś przerywacza nie rusza się w koszyczku cewek? - zapinka iglicy przepustnicy na 2 rowku od góry. - świeca zapłonowa NGK - BPR6H
Davvvi, to jest właśnie ta różnica. Za dużo paliwa. Stąd czterotaktowanie. U mnie w motocyklu, jak nie podniosę dźwigni wzbogacania mieszanki(potocznie zwanej ssaniem) to czterotaktuje na wyższych obrotach. Spróbuj dać delikatnie mniejszą dyszę od standardowej, może być fajny efekt. Nie wielkie różnice a potrafią wiele zmienić. W moim motocyklu rozmica...
Jedno wiem na pewno że kolega nie wie co to iglica przepustnicy, i w dalszym ciągu nie wiemy co zostało zrobione. okazało się iż iglica przepustnicy jest nie wyregulowana
Regulowałeś iglicę przepustnicy?
Pod przepustnicą masz śrubkę do regulacji wolnych obrotów(ustawiasz na samym końcu jak nie będzie się dusił). Najbliżej wlotu powietrza jest regulacja ilości powietrza a więcej paliwa w mieszance można uzyskać przestawiając odpowiednio zapinkę na iglicy przepustnicy(jeśli wcześniej było dobrze, to nie ma potrzeby przy niej majstrować).
Wygląda więc ,że ma za mało paliwa ,próbowałeś podniesć iglice przepustnicy gaźnika aby dostarczyć go więcej? Jest jeszcze drugi simmering.
Stożkowa iglica przepustnicy-nie opada przypadkiem z zapinki...
A co do membran są ok nie zmurszałe ale czy szczelne bez dziur to raczej tak bo była sucha przestrzeń między nimi i dolna także bez wycieków Jaka sucha przestrzeń, w którym miejscu. Wyczyść ten nieszczęsny gaźnik i daj zdjęcie tych membran. Wygląda tak jak na zdjęciu? http://obrazki.elektroda.pl/8119414100_1... Niema śrub regulacyjnych...
Myślę że masz tu standardowy problem związany ze strojeniem gaźników przez chińskich producentów. Zazwyczaj to źle ustawiony poziom pływaka, albo dysza główna za mała. Regulacja iglicą ma znaczenie tylko w połowie otwarcia przepustnicy.
Jaka świeca zapłonowa - proponuję BPR 6H./NGK/. Jaka jest przerwa na przerywaczu? Zapinka na iglicy przepustnicy-2 rowek od góry.
Dysze do czyszczenia, zapinka iglicy przepustnicy na 2 rowek od góry. Zapłon 1,5 mm GMP, szczelina przerywacza ok. 0,5mm na początek...
Nie jestem pewien,ostatni taki gażnik miałem ponad 25 lqt temu,ale chyba było tak-wkręcasz paliwowo-powietrzną do oporu[delikatnie z tym oporem],odkręcasz dwa pełne obroty i robisz próby przejazdowe.Następne regulacje robisz o 1/3 obrotu przód/tył.oczywiście spoczynkowe położenie przepustnicy +wysokość iglicy też trzeba ustawić.Stare fachury wkręcały...
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
iglica dellorto iglica simson iglica danfoss
sterowany pojazd wymiana kondensatorów zasilacz radio pioneer hondy
Aplikacje do projektowania zwrotnic głośnikowych dla początkujących Różnice między wzmacniaczami OP07 a OP07CDR