Przy składaniu gaźnika też trzeba uważać aby iglica przepustnicy dobrze weszła w swoje miejsce. Czasami potrafi się przy wkładaniu przekrzywić i nie trafia w swoje miejsce a przepustnica wchodzi normalnie, czy trafia w tą swoją, nazwijmy to tuleję. i To też może stwarzać kłopoty.
To jest rozpylacz. Znajduje się pod rurką emulsyjną dyszy głównej. Tam, gdzie porusza się iglica przepustnicy stałopodciśnieniowej.
Uruchom go bez filtra powietrza (za mało zasysanego powietrza)Przerabiałem taki temat i jeszcze jedno iglica przepustnicy gaźnika do góry o 1 .2 ust
Witam. Spotkałam się z takim silnikiem w wakacje na mazurach. śruba od składu mieszanki 1,5 obrotu w tył, iglica na środkowym rowku, a szczelina na jałowych nie więcej niż 1,5mm. Przydało by się go gruntownie wyczyścić.
- Pierwsza sprawa to zmiana świecy na BPR 6H./NGK/. - Jaka jest przerwa na przerywaczu? - zapinka na iglicy przepustnicy-2 rowek od góry.
po włączeniu ssania do końca normalnie przyspiesza Jaka pojemność cylindra?? wygląda na to, że dostaje za mało paliwa. Masz założony filtr stożkowy? czy zasysa powietrze przez oryginalny filtr? I jak ustawiona jest iglica przepustnicy?
Miałem kiedyś kosiarkę Tecumseha i była tam też sprężynka połączona z jakimś zaworkiem w gaźniku. Nie pamiętam już jak, ale było to związane z obciążeniem noża. Jak kosiarka wjeżdżała na wyższą trawę i zwiększały się opory na nożu (spadały obroty), to otwierała się jakaś iglica, przepustnica (?) i silnik zwiększał obroty. Jak silnik dawał rade z koszeniem...
Po pierwsze, jeśli silnik będzie cały czas pracował na biegu jałowym to i tak świece pokryją się sadzą i dostaną przebicia. Pilot screw odpowiadają za regulację mieszanki biegu jałowego, czy za regulację powietrza do układu biegu jałowego? Jeśli nadal jest bogata mieszanka, to sprawdź czy szczelne są tłoczki ssania. Regulacja iglic na przepustnicach...
W odp.na pierwsze pytanie-Nie,Uklad wolnych obrotow działa do około 1/3 uchylenia głownej przepustnicy.Potem układ biegu jałowego jest wyłaczony a silnik ssie juz mieszanke pp tylko z głównego układu. a dlaczego się tak dzieje? Przecież nie widzę by iglica/przepustnica była połączona z czymś co wyłącza regulator biegu jałowego przy wyższym uchyle...
Takie objawy to norma po złożeniu silnika na nowych elementach. Silnik nie będzie wchodził na wysokie obroty, daj mu spokojnie popracować. Jak dużo oleju dodałeś do paliwa? - przy dużej ilości będzie dymił. Zapinkę iglicy przepustnicy ustaw na 3 rowku od góry w okresie docierania.
Filtr powietrza - jaki ma wpływ na ilość dostarczanego paliwa do silnika? Od tego jest dysza i iglica w przepustnicy.
Od kiedy to obroty reguluje się podginaniem blaszki zaworka iglicowego? Ma ona być na równi z powierzchnia plastikowej części, w której jest zamocowana. Powodem zatarcia był gaźnik i problem z nim pozostał nadal. Jest gdzieś zatkany i daje zbyt ubogą mieszankę. Iglica przepustnicy wchodzi w plastikową tulejkę z boku której jest maleńki otworek, sprawdź...
Najpierw sprawdź manetkę gazu, sprawdź linkę czy nie załamana,posmaruj. Jak nie pomoże- na górze gaźnika jest nakrętka- odkręcić i sprawdzić przepustnicę (iglica i sprężyna). Sprawdzić poziom paliwa w gaźniku (nie we wszystkich) i zawór zamykający dopływ paliwa do pływaka. Dość często paliwo w pływaku. Przepustnicę przy montażu warto przesmarować olejem.
na króću miedzy gażnikiem nie mozę być żadnej dziurki często moga być otwory do podłącznia podciśnienia jeśli takowego nie ma musi być zaślepiony co do gażnika sądze że 99 % motocykli ma gażniki podciśnieniowe i zawsze masz sterowanie linka pierwszej przepustnicy a podciśnienie panujące w układzie podnosi tylna przepustnice podciśnieniowa z iglica otwarcie...
Gaźnik jest identyczny jak u kolegi na zdjęciu a jeśli chodzi o fotki to jednak jutro dziś odpada Jutro wyczyszczę gaźnik porobię fotki i się zobaczy Pytanko do >RYCHO T< czy z góry tą dyszę też można odkręcić(czarne plastikowe kowadełko gdzie zaczepia się linkę od gazu z miedzianą śrubką od spodu tego plastiku iglica i przepustnica)
Sprawdzić poziom paliwa w gaźniku , przepustnica - jest tam iglica / mosiężna z wcięciami , ustaw na najniższy
Jak więc kupiłem nowy gaźnik, bo w środku był też źle złożony, po wymianie gaźnika dalej nie odpala z kopa. Nowy gaźnik nie jest fabrycznie regulowany. Najpierw sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej. Wkręć śrubę tą co jest z prawej strony gaźnika (jak patrzysz w stronę kierownicy) do oporu (bez przesady !) i wykręć o 1,5 obrotu. Iglica (na niej...
Witam, mogles tez 'wcisnac na sile' przepustnice do gaznika [ bo 'nie chciala sama / lekko wejsc' ] i iglica, ktora jest w przepustnicy - nie trafila w srodek rozpylacza paliwa, tylko 'poszla bokiem' i oparla sie na dnie korpusu gaznika lub nawet wygiela... Przez to - przepustnica nie moze 'zjechac na dol' - tylko jest caly czas u gory / maksymalnie...
Do sprawdzenia: - zaworek odcinający dopływ paliwa w pokrywie komory pływaka - zapinka iglicy przepustnicy w 2 rowku od góry - dysza główna - oś osadzenia przerywacza - przerwa na przerywaczu 0,5-0,6 mm - ustawić właściwe wyprzedzenie zapłonu - świeca zapłonowa NGK BRP6H tyle na początek
Co rozumiesz pod pojęciem "rdzeń"? W gaźniku nie ma czegoś takiego. Jest korpus, przepustnica, pływak, iglica... Używaj fachowego nazewnictwa! I gaźnik ma też swój typ, który należy podać.
Zupełnie jak by dysza główna się nie otwierała, może iglica nie podnosi się razem z przepustnicą.
Przepustnica jest normalna tak samo jak iglica i membrana
Przepływ powietrza podnosi przepustnice wraz z iglica ,na zgaszonym silniku bedzię stała w miejscu sprawdz czy membrana nie jest uszkodzona czy nie ma jakiejś dziury .
Żadnej naprawy nie zaczyna się od podginania, zaklepywania czy innych tego typu operacji. Sprawdź pływak czy nie jest utopiony- nie nabrał paliwa do środka. Wyciąg zaworek iglicowy i sprawdź sprężynkę od spodu (ze śrutem). Sprawdź sam stożek, nie może mieć widocznego śladu od gniazda zaworku. Można kupić cały nowy zaworek jak stary jest uszkodzony....
Kształt blaszki pływaka w załączniku. Iglica przepustnicy - 2 rowek od góry.
W przepustnicy jest iglica, możliwe że zapinka jest poluzowana lub wypadła.
Do sprawdzenia układ zapłonowy - krzywka przerywacza prawidłowo ustawiona? - 1,8 mm przed GMP styki przerywacza powinny się otwierać - 04-06 mm przerwa na przerywaczu - oś przerywacza nie rusza się w koszyczku cewek? - zapinka iglicy przepustnicy na 2 rowku od góry. - świeca zapłonowa NGK - BPR6H
Jedno wiem na pewno że kolega nie wie co to iglica przepustnicy, i w dalszym ciągu nie wiemy co zostało zrobione. okazało się iż iglica przepustnicy jest nie wyregulowana
Jest jeszcze śrubka do regulacji iglicy w przepustnicy
Do bitexu spróbuj benzyny ekstrakcyjnej. Co do obrotów to zobacz jak jest zamontowana iglica i czy zamyka się przepustnica do końca. Czy to szuranie metalu o metal to nie czasami ocieranie się łańcucha?
Witam. Zacznę od tego że Mz jest po szlifie cylindra, nowe uszczelki, nowy tłok, pierścienie, sworzeń, zabezpieczenia oraz nowa przepustnica, iglica, sprężyna i kompletne ssanie. Problem jest z ustawieniem gaźnika. Na biegu jałowym bez ssania obroty wskakują ok 4-5 tyś. Nie idzie go wyregulować, próbowałem na wszystkie sposoby, iglica ustawiana była...
Regulowałeś iglicę przepustnicy?
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
Stożkowa iglica przepustnicy-nie opada przypadkiem z zapinki...
Wygląda więc ,że ma za mało paliwa ,próbowałeś podniesć iglice przepustnicy gaźnika aby dostarczyć go więcej? Jest jeszcze drugi simmering.
witam wszystkich pasjonatów, próbowałem dziś ożywić gada, ustawiony zapłon, gaźnik wymyty i przedmuchany, nowa świeca-ale jest problem z obrotami, nawet nie ruszając manetki gazu potrafi się wkręcić na bardzo wysokie obroty-co to za zjawisko? czy łapie jakieś lewe powietrze za gaźnikiem, czy może coś nie tak z samym gaźnikiem? jak tak wariuje po chwili...
Davvvi, to jest właśnie ta różnica. Za dużo paliwa. Stąd czterotaktowanie. U mnie w motocyklu, jak nie podniosę dźwigni wzbogacania mieszanki(potocznie zwanej ssaniem) to czterotaktuje na wyższych obrotach. Spróbuj dać delikatnie mniejszą dyszę od standardowej, może być fajny efekt. Nie wielkie różnice a potrafią wiele zmienić. W moim motocyklu rozmica...
Pod przepustnicą masz śrubkę do regulacji wolnych obrotów(ustawiasz na samym końcu jak nie będzie się dusił). Najbliżej wlotu powietrza jest regulacja ilości powietrza a więcej paliwa w mieszance można uzyskać przestawiając odpowiednio zapinkę na iglicy przepustnicy(jeśli wcześniej było dobrze, to nie ma potrzeby przy niej majstrować).
Jaka świeca zapłonowa - proponuję BPR 6H./NGK/. Jaka jest przerwa na przerywaczu? Zapinka na iglicy przepustnicy-2 rowek od góry.
Do włączenia ssania to masz dźwignię przy gazniku. A co do iglicy to zazwyczaj ma być na środku, próbuj różnych ustawień, ale obstawiam że gaźnik jest już wyrobiony i wiele to nie da. Zobacz czy przepustnica nie ma luzu i czy iglica nie jest wytarta.
O nie kolego - mylisz... Przepustnica to ten walec na który zakładasz linkę... A iglica to to co z niej wystaje. Iglica często jest regulowana!
Bez filtra powietrza jest tak samo a jeszcze na dodatek zostaje tylko regulacja śrubką paliwo powietrze ale to nic nie daje... bo iglica jest bez regulacji. Przepustnica 18mm. Dodano po 5 Teraz dokładnie przepatrzyłem gaźnik i okazało się że gaźnik ma przepustnice 20mm. Mierzyłem sówmiarką. Teraz pytanie czy przez zbyt dużą przepustnice skuter może...
Dysze do czyszczenia, zapinka iglicy przepustnicy na 2 rowek od góry. Zapłon 1,5 mm GMP, szczelina przerywacza ok. 0,5mm na początek...
Zakładam że silnik jest w dobrym stanie technicznym. 1). sprawdź prawidłowe osadzenie krzywki przerywacza. Ustawić ściśle wg znaku na kole magnesowym. 2). sprawdź oś na której umocowany jest przerywacz - nie może się ruszać. 3). przerwa na przerywaczu 0,4-0,6 mm. Wyprzedzenie zapłonu 1,2-1,8 mm przed GMP. Zapinka na iglicy przepustnicy - 2 rowek od...
A może dostaje za duzo benzyny i go zalewa ? Wyjmij przepustnice, i tam w niej jest iglica.. Możną ją regulować, takze ustaw tak by dostawał jak najmniej benzyny i zobacz efekt..
Świeca zapłonowa ma być sucha. Sprawdź jakiego koloru jest nagar na świecy, biały - mieszanka uboga, trzeba podnieść iglicę przepustnicy brązowy - mieszanka ok czarny - mieszanka za bogata, trzeba opuścić iglicę Sprawdź też ciśnienie sprężania, a dyszę najlepiej zostawić w spokoju.
Położenie silnika (a konkretnie świecy) może mieć wpływ na iskrę, na przykład przy pękniętej środkowej elektrodzie świecy lub uszkodzonej izolacji kabla wyłącznika. Filtr paliwa nie zawiesił się w zbiorniku? Rozbierz gaźnik, sprawdź membrany, iglicę przepustnicy i wyczyść go.
Co kolega chce doginać w tym gaźniku??? Trzeba sprawdzić iglicę w przepustnicy, na którym rowku masz zapinkę? Może się przydać. https://gmoto.pl/blog/jak-rozebrac-gazni...
Zalewa bo mieszanka za bogata. Przyczyną może być zacięta przepustnica ssania, zły poziom paliwa w komorze pływakowej, zabrudzony zaworek w komorze, drastycznie źle dobrana dysza główna lub rozregulowany gaźnik( za wysoko iglica). Sprawdź te pare rzeczy i powinno jeździć. A i jeszcze zatkany filtr powietrza działa jak ssanie.
Nie chce zakladac nowego tematu, a ten dotyczy tej samej maszyny... Motorower ma znowu problemy z odpaleniem. Luzy zaworowe okej, kranik okej, dysze czyszczone jak i reszta gaznika. Jestem w takim momencie ze strasznie ciezko pali, a jesli juz to tylko na ssaniu. Wkreca sie na wysokie obroty normalnie w sumie, prawie jak bez ssania w normalnych warunkach....
Przechyl go mocno na swoją stronę. Zmniejszysz przez to poziom paliwa. Jak zacznie dobrze pracować to masz dziurawy pływak. Drugą możliwością może być opadnięcie iglicy przepustnicy. Wtedy nie dostaje paliwa i trochę pomaga wciskanie przelewania. Jak strzela i kicha to problem leży w zapłonie.
Śruba regulacyjna (iglica) musi być oryginalna, silnik wciąż dostaje za dużo paliwa. Domowym sposobem, iglicy nie dorobisz. Może, rozkalibrowane są dysze paliwowe. Iglica nie złamała się sama. Regulator obrotów, steruje tylko przepustnicą.
Odkręć tłumik i zerknij na tłok, w jakim jest stanie. Wykręcałeś przepustnicę do czyszczenia tej rurki, w której chodzi iglica? Połączenie gaźnika z cylindrem jest szczelne?
To spadła iglica z przepustnicy. przejrzyj ten gaźnik kolego! gaźnik czyszczony wiele razy ,to znasz go na pamięć lecz może rutyna przy składaniu ciebie zgubiła
Znaczy się ta iglica jest cały czas wysunieta mocno ma maxa, można ją tylko wcisnąć palcami, ogólnie tak dynda jak by tylko się na spręzynce trzymała. I tam mam dwa przewody żółty i niebiesko szary który to minus a który plus??? I jeszcze mam takie pytanie niezwiązane z tematem, gdyż rozbierałem ten gaźnik i oprócz tej cewki z iglicą do ssania i oprócz...
Być może źle ustawiona mieszanka. Ustawianie jej na wymyślone 1,5 obrotów jest niewłaściwie. Śrubkę od składu można wykręcać z pozycji wkręconej jeśli powoduje to zwiększanie obrotów silnika(najlepsze spalanie) jednocześnie zmniejszając wolne obroty drugą śrubką do tego przeznaczoną. Jeśli dalsze jej wykręcanie powoduje spadek wolnych obrotów to wkręcamy...
Można kombinować na różne sposoby, zwiększyć dopływ paliwa śrubką biegu jałowego i puścić jakoś trochę "lewego" powietrza do silnika z pominięciem przepustnicy np przez niewielki wywiercony otwór w krućcu łączącym gaźnik z silnikiem żeby owa iglica nie zaczęła się otwierać (wiercić tak żeby nie nasypać opiłków do środka). Nie wiem jaki to powinien być...
Krzywka przerywacza - prawidłowo ustawiona w stosunku do wirnika? - zapłon 1,8 przed GMP - szczelina na przerywaczu 0,5-06 mm - świeca zapłonowa NGK BPR 6H gaźnik - przedmuchać - spinka iglicy przepustnicy -2 rowek od góry - dysze czyste - zaworek odcinający dopływ mieszanki w pokrywie gaźnika do sprawdzenia simeringi na wale 17x30x7 - w jakim stanie,...
bbmotor dobrze mówi, na pierwszym zdjęciu śruba od skladu mieszanki biegu jałowego, na drugim śruba od wolnych obrotów. Skład mieszanki wyższych obrotów ustala się ustawieniem wysokości iglicy na przepustnicy.
Panie Pawle czy w tym "urządzeniu" ma Pan dwie śruby regulacyjne? Gwoli ścisłości, to są trzy śruby regulacyjne. :D Jest jeszcze regulacja iglicy w przepustnicy
Nic podobnego! Przy maksymalnie otwartej przepustnicy dajesz maks powietrza do cylindra a nie paliwa , co ułatwia odpalenie zalanego paliwem silnika . W gaźniku komarka razem z przepustnicą podnosi się również iglica która otwiera dopływ paliwa "do cylindra". I to właśnie może powodować zalewanie świecy, gdy są np. przeregulowane wolne obroty. Niech...
Witam mam mały problem mianowicie po zmianie gaźnika z oryginalnego Keihena na Dellorto 17,5 US napotkałem problem z linka, nie wchodzi do gaźnika nie wchodzi w otwór, czy coś z tym da się zrobić przerobić? https://www114.zippyshare.com/i/FbKTpTwd... Drugą sprawą jest czy przy rozpakowywaniu gaźnika...
Dokładnie, jeżeli silnik chodzi na wysokich obrotach i odpala na ciepłym to kondensator jest OK , przeważnie silnik albo wogóle nie pali {zwarcie w kondensatorze}, albo przerywa na wysokich {towarzyszy temu zresztą silne iskrzenie na przerywaczu}, ja bym obstawiał wyregulowanie gażnika {sprawdzenie poziomu paliwa w komorze pływakowej , oraz iglicy przepustnicy...
A iglice w przepustnicy masz ustawioną na którym wycięciu?Miałem też problemy z wolnymi obrotami i okazało się że iglica była ustawiona za nisko.Podniosłem ją o jedno wycięcie wyżej i standartowo wyregulowałem obroty śrubkami na paliwie i powietrzu.
przycczyn moze byc wiele,od ustawienia iglicy na przepustnicy po zle ustawienie skladu mieszanki paliwo-powietrze a nawet zbyt bogata mieszanka paliwo-olej
Mniejsza śrubka po lewej powinna być wykręcona ok 1,5 do 2 obr., tą po prawej ustaw wolne obroty. Ważna sprawą jest położenie iglicy w przepustnicy, jeżeli jest regulacja to na początek ustaw w środkowej pozycji.
Witam! Mam skuter Zipp Vapor. Od pewnego czasu bardzo ciężko odpala. Wymieniłem świecę na NGK , niestety nie dało to rezultatu, wyregulowałem gaźnik tez nic to nie dało. Moja diagnoza padła na elektrozawór. Mam odnośnie go kilka pytań: 1. Jakim prądem jest on zasilany zmiennym? I ile V? 2. Co w nim powinno się wysuwać sama iglica czy cała ta mosiężna...
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
Dlaczego uparłeś się na stosowanie świec denso? Czy nie lepiej spróbować tańszą F95 jak proponował gromleon . Po co prowadzić eksperymenty ze świecami jak inne elementy i układy nie pracują poprawnie??? Sprawdź zużycie pary przepustnica-korpus gaźnika. Wystarczy wziąć w rękę umyty gaźnik i gołą przepustnicę. Wsunąć ja do korpusu i sprawdzać możliwość...
Rozebrałem gaźnik i okazało się, że spadła iglica z przepustnicy. Wpiąłem nową i problem zniknął. Znowu mogę cieszyć się z jazdy. Dziękuję wszystkim za pomoc. Uważam temat za zamknięty. Pozdrawiam wszystkich.
srubka która wychodzi z gaźnika pod kątem w dół służy do regulacji wolnych obrotów, im ją bardziej wkręcisz tym wyższe obroty uzyskasz, druga śrubka wkręcana w poziomie służy do regulacji dawki paliwa, o ile się nie mylę im bardziej ją WYkręcisz tym bogatszą dawkę ustawisz (więcej paliwa będzie dostarczane do spalani). Co do regulacji stosunku paliwa...
Sprawdź silnik krokowy od wolnych obrotów (zawiesza się iglica zaworu lub zabrudzona dysza).Podejrzany jest również gumowy wężyk do podciśnienia pomiędzy przepustnicą gazu a pokrywą zaworów (pęka lub się zsuwa)
W tych gaźnikach ciężko włożyć przepustnicę z iglicą tak aby tej ostatniej nie pokrzywić. Daj zdjęcia iglicy i przepustnicy. Wg mnie aby sie pobyć problemów trzeba kupić nowy gaźnik. Te wiekowe są już tak zużyte, że ustawienie biegu jałowego graniczy z cudem a później trzeba znów regulować! Z reguły przepustnica dzwoni jak kościelny na sumę i podbiera...
Złóż gaźnik, ściągnij filtr powietrza i przez dolot zobacz czy do końca dochodzi przepustnica jak nie wyreguluj pokrętłem przy manetce, jeśli jest dobrze, wyciągnij iglice z przepustnicy i zobacz czy zapinka na iglicy jest na środku jeżeli jest ok sprawdż podkładkę ebonitową czy nie jest przerwana,uszkodzona, uszczelnij króciec a jeśli wszystko zawiedzie...
Dzieki wielkie Panowie niestety do mechanika mam daleko bo mieszkam na wsi. Świece wymieniałem aż 4 razy, mam dwie które producent preferuje do tego motorku nowe NGK BR9ES jedną BR5ES i jedną polską świece i żadnego rezultatu nie było widać. Dzis sprawdzę kompresje domowym sposobem ale myśle że będzie ok bo pali bez problemu i ładnie odbija kopke. MAm...
wszystkie części poza iglicą i przepustnicą są zamienne pomiędzy 16n1 a 16n3, więc można przywrócić do życia stary gaźnik (bo nowy to zapewne zamiennik lichej jakości)
Nie jestem pewien,ostatni taki gażnik miałem ponad 25 lqt temu,ale chyba było tak-wkręcasz paliwowo-powietrzną do oporu[delikatnie z tym oporem],odkręcasz dwa pełne obroty i robisz próby przejazdowe.Następne regulacje robisz o 1/3 obrotu przód/tył.oczywiście spoczynkowe położenie przepustnicy +wysokość iglicy też trzeba ustawić.Stare fachury wkręcały...
Potrzebujesz takiego zestawu http://www.reptor.pl/?513,pl_membrany-k2... Zawór iglicowy znajduje się pod jedną z membran, nie trzeba rozbierać iglicy i przepustnicy.
Jeżeli przed próbami naprawy jeździł i zaczęły się kłopoty bez prób regulacji gaźnika, to wina nie leżała prawdopodobnie w gaźniku. Czy nie zostało zatankowane paliwo z niewłaściwą proporcją oleju? Może paliwo było zanieczyszczone i zawiesiło iglicę pływaka. Może jest niewłaściwy zapłon i zalewanie silnika przy próbie rozruchu. W jakim stanie jest filtr...
Niewłaściwa przerwa na świecy, zła mieszanka lub źle ustawiony zapłon. Może być też zbyt mała przerwa na platynkach. Jeszcze coś.. Na którym wycięciu masz iglice na przepustnicy? Próbowałeś regulować dozowaniem powietrza?
To dobrze zrozumiałem , że ci zalewa świece ( ponad to świeca przelała ) ? Bo jak ci zalewa świece to masz za dużą dawkę paliwa , może utopił ci się pływak albo przepuszcza zaworek . Jak masz ustawioną iglice na przepustnicy ?? :| Dodano po 59 Może być za duży poziom paliwa .
Tam nie ma regulacji poziomu paliwa, jest regulacja położenia iglicy. Ale iglica działa tylko przy otwartej przepustnicy. Skoro po zalaniu gaźnika pali, ale gaśnie to przyjrzałbym się dyszy wolnych obrotów czy jest drożna, zdaje się tam śrubka regulująca spoczynkowe położenie przepustnicy, ale gdy świeca sucha to obstawiam brak paliwa.
Wyglada na za bogata mieszankę. Masz wszystkie dysze w gazniku? odpowiedniej srednicy? Pływak i zaworek działa prawidłowo? Poziom paliwa w komorze pływakowej odpowiedni? Iglica w przepustnicy na odpowiedniej wysokości? Muśi zapalic nawet na rozregulowanym gażniku jeżeli jest w miarę sprawny.
Zawory regulowane ssący 0.6 wydech 0.1 barometru nie mam ale palcem dziury po świecy nie zatkam bo przebija kompresja na obydwu cylindrach. Gaźnik czyscilem że 3 razy ale nie wiem czy ta dysza co wchodzi do niej iglica od przepustnicy nie jest wyrobiona. W końcu już motor swoje lata ma. Może kupię nowy gaźnik mikuni ale te niby mikuni to też podobno...
na wyznaczenie poziomu spalania jest jeden sposób. do króćca dolotowego należy podłączyć czujnik podciśnienia, oraz czujnik położenia przepustnicy. lub zamiast tego przepływomierz ultradźwiękowy(od samochodu), [bo jakieś klapki w dolocie znacznie osabią silnik] wtedy wskazanie będzie bardzo precyzyjne. jaki jest gażnik. z iglicą w przepustnicy, czy...
Witam powiecie mi bo mam taki problem gdy założę przepustnice na gaźnik to przelewa mi paliwo przez filtr powietrza ,a gdy nie jest założona przepustnica to nie przelewa.Silnik świeżo po wymianie cylindra tłoka uszczelek pierscieni zalany świeżym olejem zawory wyregulowane.Dzisiaj do południa jeszcze silnik działał tak jak należy a teraz odpala ale...
Z forum ATV Polska znalazłem oto taki manual użytkownika GEORGE 05 wklejam może komuś się przyda. CYT. "Ustawienie i regulacja gaźnika PZ30 taki jest fabrycznie zamontowany w Bashanie 250: Gaźnik należy rozebrać i sprawdzić jego wewnętrzne ustawienia wg następującej procedury: * po zdjęciu obudowy komory pływakowej wykręcić należy obydwie dysze i sprawdź...
Myślę że masz tu standardowy problem związany ze strojeniem gaźników przez chińskich producentów. Zazwyczaj to źle ustawiony poziom pływaka, albo dysza główna za mała. Regulacja iglicą ma znaczenie tylko w połowie otwarcia przepustnicy.
Swieca zapłonowa powinna mieć o odpowiednią wartość cieplną , w tym wypadku Iskra F80 lub jej katalogowy zagraniczny odpowiednik. Świeca za zimna np. F95, F100 będzie zalewana. Świece za gorace np F75 , F65 i inne samochodowe będą tracić iskrę po silnym nagrzaniu i maksymalnym obciążeniu silnika. Przerwa na świecy ma wynosić ok. 0,5mm. Dla tego najpierw...
Witaj, Ostatnio robiłem remont silnika Kadeta, ale miał nieco inny gaźnik. Niemniej zasada jest podobna: Wkręcasz 1 do oporu i wykręcasz ok 1 obrotu, odpalasz motor trzymając manetkę gazu aby nie zgasł. Drugą śrubę dokręcasz aż oprze się o przepustnicę - poznasz po tym, że podwyższą się obroty a pomimo puszczenia ręką manetki nie będą maleć. Teraz wykręcasz...
Mikuni z mębraną i elektrozaworami doprowadzajacymi dodatkowe powietrze z poza gaźnika do głownego rozpylacza. Lekki luz na ośce przepustnic motylkowych do tego na ich bokach widać prześwitujące światło oraz wytarte przepustnice sterowane mębranami do tego lekkie otarcia iglic. Na fabrycznych ustawieniach silnik przebieral "prychał" w wydech nie chciał...
Kolego musisz mieć coś przytkane w gaźniku, samo dmuchanie czasem nie wystarczy. Jeżeli na ssaniu lepiej pracuje tzn że dostaje mało paliwa a dużo powietrza spr. czy przepustnica prawidłowo się domyka i jeżeli jest iglica czy nie przytyka dysz czy pływak nie jest ustawiony za wysoko i wpuszcza paliwo do gaźnika. Zatkane kanały wewnątrz gaźnika, sprawdź...
Mam motorynkę, wymieniłem uszczelki i pozostał mi tylko gaźnik do regulacji. Np. Ile obrotów śrubki od mieszanki i przepustnicy ma być wkręconych? Iglica jest na tym drugim stopniu.
Witam problem polega na tym że nie moge ustawić biegu jałowego w moim charcie. Romet ma podniesioną przepustnice prawie do połowy za pomocą napinacz linki gazu (bo śruba regulacyjna nie daje takiej możliwości) próbowałem regulacji iglicy przepustnicy, brak rezultatu nie wchodzi na obroty, na niskich dławi się. Simeringi zostały zmienione na nowe. A...
Jesli pomimo prawidlowego ustawienia gaznika (sklad mieszanki regulowany iglica w przepustnicy ) i zaplonu dalej masz problemy ze swiecami to zaluz swiece o mniejszej wartosci cieplej .Np jesli zalecana jest F100 do ogara to zaloz F80 .Bardzo czesto pomaga ze wzgledu na to ze Swieca f80 silniej sie nagrzewa ,a wtedy mniej odklada sie na niej nagaru...
Witam. Czy udało się naprawić suzuki ? mam ten sam problem. Mój motor był już u 3 wróżek wymienili przepustnice, iglice i membrane. Nadal jest to samo...
No właśnie. Na allegro pisało że jest gotowy do użycia nic nie trzeba robić, to ja też nie patrzyłem i włożyłem tak i też nie wiedziałem. A w opisie pisało że gaźnik odblokowany to odblokowanie ich to właśnie było przestawienie iglicy pewnie żeby wiecej przepustnica się otwierała hehe😂
Witam, w tzw. 'starych motocyklach' [ dla przykladu tylko ] jak 'padaly swiece' - to na ogol ktos je montowal do silnika 'za zimne', np. wyscigowe lub do bardzo wysokiego stopnia sprezania - przez co przy normalnej, uzytkowej jezdzie nie rozgrzewaly sie do temperatury 'pracy / samooczyszczania', czyli nie spalaly osadzajacego sie na nich nagaru / elektrody...
Witam, Problemy z zapalaniem minęły z chwilą naprawy silniczka krokowego i do tej pory nie powtórzyły się. Nie do końca zgodzić się mogę z tym, że silniczek nie ma wpływu na zapalanie. Jak w takim razie wygląda obwód zasilania silnika w paliwo, jesli przepustnica głowna jest zamknięta - przy zapalaniu nie powinno się wciskać pedału gazu? W chwili włączenia...
Odpal go. Wyreguluj dyszę/iglice wolnych obrotów tak by osiągnąć jak najwyższe wolne obroty. Wyreguluj IDLE wolne obroty do zadowalającej prędkości. Otwórz maksymalnie przepustnice i wyreguluj dyszę/iglice wysokich obrotów by uzyskać jak najpłynniejszą prace.
iglica simson iglica dellorto iglica wtryskiwacza
polar kuchenka biblioteka borland bezpiecznik prądowy
iveco stralis błędy ustawić język polski
Ferguson Regent i100s - Usługa pogodowa wyłączona Przepalanie kopułki w BMW E46 2.5L benzyna - przyczyny i diagnostyka