Są tylko te 4 błędy, nie mam właśnie na sprawdzenie tego czujnika. A co do tej kostki, to te 4 wpięcia z ECU nie powinny dawać impulsów podczas odpalania ?
Sterowanie przez podanie impulsów masy. Zamykanie: czerwono/niebieski Otwieranie: czerwono/biały Wiązka przewodów drzwi kierowcy.
Witam, czy ktoś się orientuję gdzie dokładnie znajduje się w Zafirze B 1.8 czujnik położenia wału korbowego (tzw generator impulsów wału); jakaś fotka z zaznaczeniem mile widziane.
błędy czytam wy pedałowaniem,innych objawów nie ma, lampka z kluczykiem po ponownym uruchomieniu ginęła,wczoraj została,myślę że zgaśnie po przejechaniu większej ilości kilometrów,wczoraj tylko 3 km zrobiłem.ale chodzi mi co błąd oznacza,pojawia się prawdo podobnie jakimś impulsem,błąd w pamięci zostaje.
Jaki przekaznik założyłeś ? sterowany impulsem masy czy plusa? czeka mnie to samo a nie chce zagładać w licznik . pod co wpięty sygnał?
Oświetlenie wewnątrz dostaje skądś impulsy załączania-prawda?
impuls wzięty z wtryskiwaczy PB stąd ten problem, jeżeli bardzo to tobie przeszkadza podjedź do gazownika i zgłoś problem w końcu instalacja na gwarancji
Wlasnie alarm z podwojnym impulsem mam - nie pamietam tylko kolorow przewodow w jakie sie wpinalem - byc moze zle sie wpialem . Dzieki za porade sprobuje zrobic jak napisales
Podczas wygaszania oświetlenia, gdy żarówka swieci na ok. 50-60% , pojawia się dodatkowy impuls (słychać "klepnięcie" przekaźnika) żarówka zapala sie na 100 % i potem gaśnie płynnie do 0. Krańcóki drzwi wszystkie sprawdzone, napięcie podnosi się do 12V po zamkięciu drzwi. Występuje niezależnie od sposobu zamknięcia z klucza czy z fabrycznego nadajnika....
Lewy przód podaje impulsy na prędkościomierz też.
Dzięki już sobie poradziłem.Okazało się ,że było inaczej niż w załączonej instrukcji/niby dedykowanej dla zafiry/,impuls do sterowania cz gdy uruchamiałem oryginalnym pilotem szedł po plusie.
nie wymieniałem go, ale impulsy były sprawdzone, ładna sisusoidka wychodzi..
Witam mam problem z zafirą A silnik Z16XEP auto nie odpala. Iskra ładna dias wymieniony po podłączeni komputera brak impulsów z czujnika prędkości obrotowej wału. Podpięty czujnik od innego auta auto odpala dochodzi do 6000 obrotów zakupiłem czujnik do tego modelu ale podróbkę auto odpala po długim kręceni nie chce się wzbić na obroty brak synchronizacji...
Minęło ponad 5 tygodni od wymiany wszystko jest w porządku. Na początku podstawy bezpieczniki słupek, sprawdzenie przewodów między drzwiami . Całą elektryka, prąd dochodził tylko do przewodów przed kostką, impuls. W kostce już nie. Po diagnostyce kostki wyszło że było zwarcie. Wymiana całego zamka pomogła ale dla drzwi kierowcy. Kupiłem zamek pasażera...
Co do ryglowania to, że Opel tak wymyślił to jasne, tylko w takim razie po co jest możliwość zaprogramowania programu "3323 - 2-krotny impuls na zamknij centralnego zamka", czyżby tylko dla samego samouzbrajania po 30 sekundach? To by było marnotrawstwo programu 3323 :). A co do domykania, to funkcja Comfort działa więc chyba jest podpięte poprawnie....
CYTUJĘ ,,Po zamontowaniu go odpalam auto i wszystko jest okey. Przystępuje do wymiany świec bo miałem to w planie. Demontaż cewki, wymiana świec i po skończonej pracy auta już nie odpalam" A dzieje sie czasami że świece mają przebicie i właśnie te impulsy wysokiego napięcia robią bałagan w modułach.
witam Mam podobny problem. Zafira 2000r 2.0 dtl na poczatku gasła tylko jak sie rozgrzala , pozniej zapalala tylko na chwile i gasła , teraz wogule nie zapala i wywala blad p1345 . Przelutowalem i wyczyscilem halotron w pompie , ale nic nie dalo dalelej obroty pompy 0 przy kreceniu . Do halotronu dochodzi 5 v , masa oraz dwa piny po 2,5 v podczas krecenia...
witam Mam podobny problem. Zafira 2000r 2.0 dtl na poczatku gasła tylko jak sie rozgrzala , pozniej zapalala tylko na chwile i gasła , teraz wogule nie zapala i wywala blad p1345 . Przelutowalem i wyczyscilem halotron w pompie , ale nic nie dalo dalelej obroty pompy 0 przy kreceniu . Do halotronu dochodzi 5 v , masa oraz dwa piny po 2,5 v podczas krecenia...
Tzn ? Poprosze o wiecej informacji gdzie blad tkwi. Dodano po 5 Zapomnialem napisac ze mechanik naprawia serwisuje opla oraz chevroleta a zarazem jedzi tym samym modelem zafiry co ja mam Dodano po 11 I zapomnialem ze auto kupilem od handlarza , byc moze cos on kombinowal bo na rozrzadzie mialem pasek zalozony w bardzo dobrym stanie oczywiscie bylo napisane...
ECC niewykrywanie i brak połączenia z infotainment to błędy z OpComa, CD 30 ok , ale zachowuje sie tak samo bez mechanizmu CD , ten problem jest mi znany no i radio nie reaguje na logikę zapłonu , w innym oplu reaguje. Druga sprawa to brak regulacji siły nawiewu pokrętłem , czyli coś mi nie steruje przekaźnikiem K7 pod maską odpowiedzialnym za dmuchawę,...
Witam, Moja zafira ostatnio strasznie muli. Po krótkiej jeździe pojawia się lampka check engine i zaczyna mulić. Nie pozwala wkręcić się powyżej 2500 obr. Kody kłędów P0400 aktywny i P0704 nieaktywny. Odczyt wartości z opcom na biegu jałowym po krótkiej jeździe poniżej: Napiecie akumulatora, 13.9 V Status zaplonu, Zal 12V Pedal przyspieszania w pozycji...
To jest Hallotron, wykrywa przerwę w tarczy impulsowej, weź diodę led z rezystorem, podłącz pomiędzy +5V a wyjście i zobacz czy miga przy kręceniu
Sterownik podaje impulsy na pompkę. Możesz sprawdzić pompkę podając impulsami12V. Biegunowość dowolna.
Witam szanownych forumowiczów.Mój problem polega na tym,że trzeba dosyć długo kręcić rozrusznikiem zanim zapali.Po uruchomieniu silnika żadnych innych objawów,obroty regularne,moc również wydaje się w porządku,żadnych błedów komputer nie wykazuje.Poniżej dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.2 V Status zapłonu,Zał 12V Przekaźnik Rozrusznika,Nieaktywny...
Chodzi Ci oto żeby się wpiac przez wejście obd 2 i sprawdzić na kompie czy widzi jakąś temperaturę?jeżeli tak to nie widzi wogole temperatury tak jak by nie dostawał impulsu z czujnika Dodano po 1 W sensie na kompie cały czas pokazuje 0°C
Witam. Problem jest taki, że na benzynie praktycznie nie da się jeśdzić, brak mocy, szarpanie, no tragedia. Na gazie jest w porządku. Sygnał z lambdy na gazie oscyluje tak jak powinien, natomiast na benzynie utrzymuje jakieś 0,04V. Sonda reaguje na psiknięcie plakiem w dolot, więc raczej jest sprawna. Ciśnienie benzyny 3,5 bara, wtryskiwacze pylą równo...
W tym modelu powinieneś miec silnik cdti a wiec C-R taki jak w astrach G i H. Na pompie wysokiego cisnienia zainstalowany jest zawor regulacyjny. To taka mala puszeczka z jedna wtyczka z 2 przewodami. Zalaczenie zasilania (sterowanie wypeknieniem impulsu) powoduje zamkniecie zaworu a w konsekwencji podniesienie cisnienia na listwie C-R. Dawka wtrysku...
https://obrazki.elektroda.pl/9299255200_... Odkąd radioodbiorniki zagościły w samochodach pewien problem stanowiło podłączenie ich do instalacji samochodowej - nie było bowiem jednolitego sposobu. Dopiero w latach 90-tych opracowano standard złącz tzw. kostki ISO oraz rozmiar radioodbiornika tzw. DIN. Co prawda producenci aut często...
U mnie ryglowanie nie działa obojętnie czy kabelki są zwarte czy nie i nie mam pojęcia dlaczego ;( -jeżeli używasz fabrycznego pilota to drugie naciśnięcie zawsze rygluje zamki w vectrach b,omegach b,astrze2-zafirze,ameryki nie odkryłeś,problem pojawia się po założeniu sterowania dodatkowego lub alarmu i wtedy musisz mieć dwa impulsy i drugi wydłużony.
Koło od Zafiry z Piasta. TO zastosuj silnik 12V 250W , zleć dorobienie jakiś układ PWM z zadajnikiem impulsowym. Np. 555 w trybie chwilowym wyzwalanym, każdy impuls wyzwala ne555 na określony czas a to załacza tranzystor wykonawczy.
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
impuls impuls czasowy impuls impuls nadajnik licznik impuls impuls reset
ricoh drukuje stronę testową vaillant kominek protokół szkody
gramofon daniel obroty gramofon daniel
Ładowarka 24V 8A Ottobock B500 – modele, parametry, złącze XLR, profil IUoU Dawka paliwa pompy Bosch 0 400 876 269 JD AR90336 PES6A95D410RS2536 – wartości i regulacja