To sprawdzenie jest tylko statyczne. Powinno się dokonać pomiarów napięcia impulsatora podczas kręcenia kołem magnesowym. Najlepiej sondą napięcia szczytowego. Tak w ogóle dlaczego pytasz o impulsator? Układ zapłonowy nie działa? Z reguły uszkodzeniu ulega cewka ładująca CDI lub moduł.
Zastosuj o podobnej oporności, jeśli nie zadziała, zamień miejscami kable od impulsatora. Wielokrotnie sprawdzone...
Rezystancja między fajkami 38.8M om 39 megaomów? Masz gdzieś przerwę w fajce WN zapewne. między przewodami po zdjęciu fajek 7.65k om Raczej OK.
Hydrostat wygląda tak: https://allegro.pl/oferta/hydrostat-pral... Od niego do dołu prowadzi gumowy wężyk który podpięty jest do komory impulsatora. Sprawdź drożność tego wężyka ( sprawdź czy nie jest dziurawy) oraz czy czysta jest komora impulsatora. PS. Jak zdejmiesz blat pralki to hydrostat będzie widoczny.
Sprawdź odległość impulsatora od "garbika" na kole magnesowym. Nie może ocierać o ten "występ". Zalecana szczelina-odległość ok. 0,3 mm (oporność sprawnego impulsatora ok. 140 omów). Zbadaj również przewód WN i tzw. fajkę świecy. Na próbę możesz sprawdzić iskrę bez fajki (przeskok ok. 8 mm).
Witam , rzuć okiem na wtyczkę impulsatora na skrzyni biegów albo masz tam luz albo musisz wyciągnąć impulsator i sprawdzić czy nie jest uszkodzony . http://obrazki.elektroda.pl/8691169100_1...
jest to błąd komunikacji impulsatora z tachografem dwa tematy są do sprawdzenie 1. uszkodzony impulsator 2. uszkodzona wiązka łącząca tachograf z impulsatorem Dodano po 37 najczęściej uszkadza się wiązka gdzieś na ramie jest przetarty przewód lub zaśniedziałe styki
Witam. Jeśli impulsator wykrywa kierunek obrotów, to może raegować w następujący sposób: np. kręcąc w prawo -> impulsy są na prawym wyprowadzeniu przy jednoczesnym stanie wysokim wyprowadzenia lewego. Kręcąc w lewo sytuacja jest odwrotna: lewe -> impulsy ;prawe -> stan wysoki. Sprawdź to. Jeśli impulsy są na obu wyjściach ( przesunięte w fazie), to...
Podnieś zewnętrzne nóżki potencjometru do góry A później za pomocą przewodów je skrosuj naprzekątną. Wtedy potencjometr będzie działać prawidłowo, sprawdzone.
Sprawdź impulsator, powinien mieć oporność około 150 Omów. Sprawdź też kabel czarny z białym paskiem, czy nie jest zwarty do masy.
Impulsator.
No dobrze. Teraz możesz go sprawdzić czy coś działa. Miernik na AC i kręć nim. Coś będzie wiadomo. Chociaż ten link to też nie dobry pomysł. Lepiej wstawić fote lub screen.
Witam. miernikiem na oporność To się nie sprawdza w praktyce, sprawdź pod obciążeniem np żarówką H4 (najlepiej 2 włóknami).
Sprawdź przejście na stykach w czasie obracania to będziesz wiedział co się dzieje.
Czy moduł jest zespolony z cewką WN? Chyba jeszcze nie czytałeś linków. Poczytaj będzie łatwiej znaleźć rozwiązanie. Może z jakichś Twoich "szpejów". Impulsator można dokupić solo. Ew. przeróbka koła magnesowego jest opisana w drugim linku. Ile wyprowadzeń ma cewka? Sprawdziłeś omomierzem wszystkie?
Impulsator powinien być podłączony 2 przewodami (1 do masy, 2 do modułu) ,nalezy sprawdzić czy cewka w bandażu zasila moduł (można podłączyć próbnik samochodowy, kontrolka 12-24V do przewodu czarno/czerwony i masa kontrolka powinna świecić po pokręceniu rozrusznikiem)
Sprawdzić ciągłość przewodu od impulsatora do zegara/komputera. Sprawdzić czy na przewodzie za zegarami będzie napięcie - jak toczysz samochód (na zapłonie musi być) to powinno się pojawiać napięcie i znikać. Jak jest to znaczy ze problem jest w zegarach. Wnioskuję ze to bez MUX.
Może w nowszych jest hallotron - musi mieć dodatkowy wzmacniacz. U mnie w nieco starszym takim siłowniku jest zwykły kontaktron - sprawdź - może ( jak takowy jest) jest uszkodzony/ sklejony
Przecież tam jest zapłon typu DC-CDI, napięcia na cewce zapłonowej nie zobaczysz. Zwróć uwagę na zachowanie kontrolki immobilizera, czy prawidłowo czyta kluczyk. Sprawdź rezystancję impulsatora. Podłącz inną cewkę WN. Jeśli wszystko inne wygląda ok, to pozostaje uszkodzenie modułu zapłonowego.
Trzeba sprawdzić wyjście napięcia z magneta na zasilanie modułu. Jeśli AC jest około 35-70 V i wyjście napięcia z impulsatora około 0.2 V, to moduł do sprawdzenia lub wymiany.
Sprawdź wtyczkę przy czujniku skrzyni biegów od impulsatora licznika .
Zanim kupisz nowy moduł warto sprawdzić czy jest zasilanie tego modułu z silnika i czy impulsator jest sprawny .
Witam. Mam problem z loncinem 125 z silnikiem z rozrusznikiem nie ma iskry wymieniłem już cewkę wysokiego napięcia, moduł, pomierzylem cewkę zasilająca i impulsator wszystko jest w normie z czym może być problem
Przez pomiar rezystancji do niczego pewnego nie dojdziesz. Lepiej zrobić "pająka" symulującego pozostałe elementy układu. Pasowałoby pomierzyć napięcia szczytowe (w ostateczności przemienne) i rezystancje cewki ładującej i impulsatora oraz sprawdzić cewkę WN w innym motorku. Poczytaj: [url=http://zaplon.pl.tl]Link . Jest tam sporo ciekawych informacji....
ustaw punkty na zero to z łaski zerknę, jak masz silnik c16nz to masz na lince czujnik drogi VDO który daje 10imp/1m drogi, potrzebuje tej informacji komp do sterowania wtryskiem
Sprawdź jeszcze co się dzieje podłączając impulsator odwrotnie - bo przy odwrotnej polaryzacji ECU może identyfikować obroty silnika w przeciwnym kierunku i układu zapłonowego/wtryskowego nie uruchomić. Czasami są dostępne zamienniki impulsatorów. Gdybyś znalazł kogoś ze spalonym statorem który by mógł sprzedać sam impulsator...
[url=http://forum.roverki.eu/viewforum.p... Znajdziesz ładnie opisaną twoją usterkę w różnych wariantach.
Jak zwal tak zwal ja bym jeszcze sprawdzil czy ten impulsator dziala jak nalezy to znaczy czy sa stany 5v 0v na wyjsciach ,biorac przypadki z beta philipsa padaja procki i kondonki tlumiace w filtrach po co rozkladac odrazu impulsator jeszcze cos z niego wypadnie i bedzie klopot!
Naprawić układ>sprawdzić ciągłość wiązki tacho>impulsator oraz czy nie ma przebicia do masy. Rozpruć wiązkę na ?bananie/ i pooglądać czy nie ma przetarć.
prawdopodobnie jest uszkodzony układ impulsatora przy silniku napędu talerza , jest tam fototranzystor i dioda świecąca (albo żarówka i fotoopornik -nie pamiętam dokładnie) . Można łatwo go sprawdzić kręcąc powoli talerzykiem z otworami i mierząc napięcie na fototranzystorze -powinno skakać w rytm przesłaniania diody świecącej.Jeśli układ impulsatora...
Domyślam się, że jest to problem "techniki motoryzacyjnej". Zwykły enkoder "generuje (co pojedynczy "skok") dwa impulsy o jednakowej długości przesunięte w fazie, a o "spadku" lub "wzroście" regulowanej wielkości fizycznej decyduje kolejność impulsów generowana przez enkoder. Domyślam się, że w przypadku Vectry enkoder musi mieć inną konstrukcję. Przypuszczam,...
Poszedł bym w PLC - jak będziesz miał inny pomysł na sterowanie to po prostu poprawisz program. Wybrał bym taki który ma dwa sprzętowe HSC. Zamiast impulsatorów Enkodery inkrementalne - konfiguracja licznika w trybie kwadraturowym (używanie dwóch kanałów enkodera) da Ci kontrolę kierunku i odporność na ewentualne luzy a w liczniku będzie siedziała gotowa...
impulsator to niebieski, czerwony to zasilanie cewki reszta przewodów z magneta nie ma nic do zapłonu Z opisu twojego wynika że zasilanie masz impulsator dobry tylko moduł nie steruje cewką
Wcale to nie wskazuje na impulsator a na przewody które idą do niego. Raz łączą a raz nie, w zależności od przechylenia silnika. Masz uszkodzone przewody idące ze skrzyni biegów na podłożnicę. One powinny być na skrzyni w korytku i zazwyczaj łamią się na wejściu do korytka. Zobacz jaki masz kolor przewodów we wtyczce impulsatora i takich szukaj na wejściu...
Nowy moduł kluczuje cewkę? Bo widać, że na sygnały z impulsatora reaguje. A co dalej? Podstaw sprawdzoną cewkę.
Czujnik powinien być z tyłu - od strony ściany grodziowej. Jest na wyjściu prawej polosi że skrzyni. Da się do niego dojść od góry. Wtyczka 3 pinowa. Zanim go wymienisz to lepiej sprawdzić czy czasem przewody Joe są tam połamane. Można go sprawdzić za pomocą diody LED i rezystora. Tam we wtyczce powinna być masa, +12V i sygnał do licznika. Ten przewód...
Stawiam na uszkodzony moduł zapłonowy lub brak masy na nim. Wg mnie impulsator jest dobry. Można go jeszcze sprawdzić diodą led.
https://obrazki.elektroda.pl/8007363000_...
Ok, dobrze by było jakbyś napisał po sprawdzeniu o wynikach. Zainteresował mnie Twój problem więc teraz będę czekal na wieści aż problem nie będzie rozwiązany. Jeżeli okaże się że impulsator jest ok to, sprawdź czy sygnał dochodzi do modułu (może po prostu przewales gdzieś kabel) Albo po prostu czytaj serwisowe tam jest wszystko krok po kroku.
Wymień impulsator w skrzyni
mam ten sam problem. Gdzie znajduje się impulsator?
Sprawdź czujnik i odległość od impulsatora na piaście tylnej z prawej strony. Przy okazji luz na łożyskach. :)
OK. Sprawdź poprawność napięcia zasilacza niestabilizowanego na C1 w U5, powinno być ok. 9V -> napięcie to podawane jest na układ impulsatora jako zasilanie (zobacz też styki oprawki bezpiecznika F4). Napięcie to jest zasilającym układ silnika oraz samego impulsatora. Ten zasilacz również podaje napięcie na emiter tranzystora VT1 bloku U7. Cały ten...
Wykręciłeś ten panel, sprawdziłeś impulsator?
Przede wszystkim szukaj czujnika na dwa piny i wtedy możesz sprawdzić zasilanie i nawet zewrzeć jak się zaświeci to wymień czujnik Na dwa piny, bo coś mi się wydaje ze dobrałeś sie do impulsatora i zaraz licznik posadzisz :)
Wartość Fo można bezpośrednio przypisać do okienka ruchu w parametrze 140 poprzez rejestr R. Parametru 141 przy prostym sterowaniu można nie używać.
http://obrazki.elektroda.pl/1116391500_1... Podstawowym założeniem projektu było opracowanie kopii przerywacza do żarówkowej reklamy zewnętrznej, a także utrwalenie zasad budowy zasilaczy beztransformatorowych i stopni sterujących triakami. Od wielu lat znajomy posiada reklamę swojej działalności, a sterowały nią dwa moduły przerywaczy...
Witam. Sprawdzić trzeba panel a mianowicie prześwietlić guziki i impulsator. Od tego bym zaczął.
Widziałeś te dwa obrazki? http://obrazki.elektroda.pl/8349409800_1... http://obrazki.elektroda.pl/5060870600_1... Jest to po prostu przykręcone w miejscu gdzie wskazuje czerwona strzałka. W Seicento 1.1 były chyba stosowane dwa rodzaje skrzyni biegów. Jedna tzw. z "mokrymi kielichami" i druga z "suchymi kielichami" (chodzi...
Te wyniki pomiarów nam się nie przydadzą, poza tym są wykonane nieprawidłowo. Zmierz rezystancję cewki zasilającej oraz impulsatora. Miernik ustawiony na 2000 lub 2k gdzie masz zakres "Ω", jedna końcówka miernika do masy silnika, druga do przewodu z cewki lub impulsatora, przy odłączonych przewodach statora od instalacji. Poza tym sprawdź czy stacyjka...
Po wyłączeniu przyciskiem zasilany jest (powinien być) tylko mały transformatorek od ST-BY. Dobrze by było, jak byś sprawdził - Philips uwielbiał wręcz w swoich produktach wprowadzać zmiany nie uwzględniane w serwisówce; Albo inaczej - serwisówka zawierała schematy pierwotnej koncepcji, która z czasem ewoluowała - często było dwie - trzy różne wersje...
Odłącz radio całkiem i sprawdź co się dzieje. Typowy problem dla takich objawów to uszkodzony impulsator. W astrze F znajduje się on w liczniku za prędkościomierzem. Pisałem o radiu bo czasami przewód z impulsatora biegł także do radia(informacja o prędkości dla funkcji Gala)
Dokładnie.Demontujesz zaślepkę,montujesz czujnik prędkości zwany tez impulsatorem,podpinasz do niego odpowiednia wtyczke i ma działać.
Najdziwniejsze jest to że licznik działa a tu nagle przestaje działać. A po jakimś czasie znowu zaczyna. To wcale nie jest dziwne - to normalne objawy przy uszkodzonym impulsatorze/czujniku ale lepiej go sprawdzić przed wymianą.
Dziękuję za odpowiedź. Ciekawe, czy w pojeździe wyposażonym w impulsator na skrzyni moduł abs generuje przebieg na tym pinie. Może to kwestia kodowania lub modelu modułu. Sprawdzę to w wolnej chwili nad autem.
Witam, jakiś czas temu przestał mi działać prędkościomierz i licznik kilometrów. Wymieniłem impulsator i nic się nie zmieniło. Stary impulsator sprawdziłem i działa prawidłowo. Teraz chcę sprawdzić na krótko impulsator ale niestety nie mam schematu elektrycznego podłączenia impulsatora. Nasuwa mi się kilka pytań, które zapewne pomogą mi w rozwiązaniu...
a ja bym sprawdził samą gałkę .tam jest wynalazek nie na impulsatorze mechanicznym tylko na opto .uważać przy rozbieraniu.
Sprawdzałem też diodą świecącą jak podpowiadał ,, elektrit ,, i przy kręceniu napedem impulsatora dioda naprzemian gasła i świciła . Puściłem cały napęd wkretarką i dioda błyskała jakby impulsami .Czy mogę więc przyjąć że impulsator jestsprawny ?
To jest moduł DC-CDI zasilany z 12V, musisz mieć regulator napięcia i akumulator żeby układ działał
nie można tego impulsatora sprawdzić ?
Witam kolegę. Tez walczę z uruchomieniem quada 150cc sąsiadowi tylko u mnie jest taki problem mianowicie wykręcam świecę kręce rozrusznikiem iskra pojawi się 10 razy znika na 10 razy i dalej jest i tak w kółko nie wiem czy to wina modułu czy impulsatora cewka prad daje kable ok może ktos pomoże potrzebujacym, :)
http://obrazki.elektroda.pl/5401221600_1... Do zaprojektowania i skonstruowania enkodera, jak to zazwyczaj bywa, zachęciła mnie dostępność starych napędów FDD i HDD. Do tego typu zastosowań doskonale nadają się silniki krokowe wycofanych już zupełnie stacji 5 ¼” oraz silniki napędzające talarze w dyskach twardych HDD. Podstawową...
Ok juz wiem jaką wersję masz 1. Odepnij + amulatora 2.Wyjmij tą mniejszą wtyczkę ze sterownika 3. przekręć stacyjkę na on 4, Zmierz i podaj oporność pomiędzy przewodem + z odpiętego aku i przewodem szarym małej wtyczki
Bezpiecznik zasilania tachografu jest przy akumulatorach, jego sprawdź w 1 rzucie, lub fizyczną obecność napięcia na tym przewodzie. To w przypadku, gdy tachograf nie żyje w ogóle. Jeżeli żyje a tylko brak prędkości, to skrzyni w trakcie jazdy nie przełaczysz na dolną. Więc trzeba dokładnie sprawdzić obwody impulsatora prędkości. Innych rzeczy na drodze,...
Witam Ej można jakoś sprawdzić impulsator czy jest sprawny??
Witam kolegę GERREGO. Impulsator podmieniony na sprawny z "bliźniaka", wiązka z impulsatora do tacho sprawdzona miernikiem ( wygląda na to że jest sprawna) tacho sprawdzone na stanowisku i też podobno jest dobre i dalej to samo. Dopatrzyłem, że jak wyskakuje błąd EPS 5240 to pokazuje się też błąd FMR 1 4341. Od czego jest ten" FMR". Przypomnę tylko...
witam mam pytanko odnośnie motoru yamaha dt 125 a wiec jechałem sobie nagle bach zgasła po zaciągnięciu jej do garażu stwierdziłem ze prawdopodobnie padł impulsator jak sprawdzić jego działanie miernikiem mierzyłem i miał oporność 0,33 oma ale nie wiem czy to tak się sprawdza pomożecie
Podobny problem miałem niedawno w wieży UNIVERSUM. Impulsator praktycznie w cale nie reagował na ściszanie ani wzgłaśnianie. Wymontowałem go, rozebrałem, wyczyściłem i zamontowałem z powrotem. Po tym zabiegu efekt był identyczny jak ten którego opisujesz. Można było ściszyć lecz z głośnością były problemy. Jak delikatnie kręciłem w prawo to udawało...
Wziąć oscyloskop i sprawdzić czy impulsy dochodzą do zegarów/wziąć generator i podać impulsy w zastępstwie impulsatora i sprawdzić czy licznik reaguje. Brak sprzętu -> oddać auto do elektromechanika.
Pierw miernik do ręki i sprawdź czy faktycznie oryginalny jest uszkodzony, jeśli tak to szukaj na oryginale oznaczeń. Ważna jest rozdzielczość impulsatora jak i kierunek działania.
Sprawdz najpierw impulsator. A wydechow czasem nie masz wyprutych do 0 ?
To się może przydać http://www.imnipe.pwr.wroc.pl/files/prv/... A tutaj gotowy projekt http://www.circuitstoday.com/sample-and-...
Wielobrotowy??? Czyli impulsator, enkoder... Do tego jest stosowny układ by to działało. Tu wymień potencjometr lub zapodaj dobry środek czyszczący, kontakt PR z pewnej firmy(termopasty-sprawdzony).
Nie chodzi o to, czy filtr pełny. Może być, ale jeśli paliwo jest zasysane do góry, to nie dotrze do gaźników. Masz tam cztery cylindry, więc byłby to dziwny zbieg okoliczności, jakby wysiadły wszystkie cewki. Jeśli jesteś pewny elektryki, to szukaj niepewnego połączenia, które się nagrzewa, sprawdź, co się dzieje na impulsatorze, moduł... Tam masz...
Witam, jak kolega Elektryk napisał, potrzebny Ci encoder/enkoder/impulsator mechaniczny, wygląda toto jak potencjometr, przy kupnie zwróć uwagę na ilość impulsów / obrót. Są wersje z przyciskiem. Kosztuje jakieś 20zl, bywa na Allegro, sprawdź http://sklep.avt.com.pl > szukaj >impulsator Przykład z użyciem: Dwukierunkowy regulator obrotów silników DC...
To tak jak napisałem. Kable szary ,żółty ,czarny
Tak kolego mozesz to śmiało odkrecać. Tylko uwazaj bo to jest wciskane na spreżynie gwint jest normalny
Jedynie licznik a co impulsator sprawdzony?
Cewka zapłonowa której sprawdzenie za pomocą miernika uniwersalnego sprowadza się do ustalenia rezystancji uzwojenia pierwotnego i wtórnego. Pierwotne – miernik ustawiamy na 200 Ω. 1. Jeden przewód miernika do (+) cewki, drugi do masy – wartość 03,2 Ω. Wtórne – miernik ustawiamy na 20 K 1. Jeden przewód miernika do środka...
1 - Außentemperatur Fühler (MASA)* 2 - frei 3 - Klemme 31- MASA 4 - MFA Reset 5 - Klemme 31- MASA* 6 - MFA Memory - Umschalter 1 > 2* 7 - Geschwindigkeits - Ausgangssignal für Gala / GSR 8 - Öldruckschalter 1,4 (1,8) bar 9 - Öldruckschalter 0,3 bar 10 - Klemme 1 11 - Klemme 30 - STAŁY PLUS 12 - Klemme 58B - Beleuchtung 13 - Klemme 15 - PLUS PO ZAPŁONIE...
Witam Zwracam się z prośbą o udostępnienie schematu elektrycznego tgb Blade 550, pokrewnych modeli tgb, bądź samego pinoutu modułu zapłonowego jeśli takowy ktoś posiada. Moduł 2+4+6pin. Quad nie ma iskry, cewka sprawna( sprawdzona i podmieniona), impulsator sprawdzony sprawny ( w momencie zbliżenia magnesu słychać krótki dźwięk piszczki miernika), napięcie...
Ze strony jednego z forumowiczów: http://mirley.firlej.org/enkoder_obrotow...
Ten kod można zapisać na co najmniej n sposobów, podam tylko najlepszy (wg mnie): ISR(INT0_vect) { unsigned char pintemp = PIND & (_BV(7)|_BV(2)); if (pintemp == 0 || pintemp == (_BV(7)|_BV(2))&... PORTC++; else PORTC--; }
int i; for(i=0;i<=255;++i) { OCR0B=i; } a żeby powoli, to byś musiał delay funkcje zastosować. #include <util/delay.h> ... for(i=0;i<=255;++i) { OCR0B=i; _delay_loop_2(100); } gdzie 100 w funkcji to jest odstęp (chyba cykle procesora razy cośtam, ale nie mam pewności) Dodano po 12 funkcja for(xxx;yyy;zzz)...
Witam ! Proponuję sięgnąć do gotowych rozwiązań , na przykład kit AVT-5027 http://sklep.avt.com.pl/go/_info/?id=273... Znajdziesz tam dokładny opis i zasadę działania . pozdrawiam
Spróbuj sprawdzić impulsator. U mnie to było przyczyną braku iskry... wystarczy 0.1mm za daleko lub za blisko i iskry nie będzie...
Witam, Padł mi prędkościomierz jazdy. Pierwsza rzeczą było sprawdzenie impulsatora w skrzyni biegów. Napięcie na kostce( 3 piny) do impulsatora było następujące: "+" - 12V, 6V środkowy przewód. Czy te napięcia są prawidłowe?.Wyjąłem impulsator i podłączyłem go do wiertarki, kręciłem w jedną i w drugą stronę. Licznik ani drgnął. Czy to znaczy że impulsator...
Poszukaj na Forum czegoś o konserwacji/regeneracji encodera (impulsatora).
Czujnik ckp impulsator jest sprawny sprawdzałem miernikiem Jak to miernikiem? Sprawdzałeś napięcie zasilania ECU czy napięcie wysterowania cewki zapłonowej? Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem. Wtedy widać dużo więcej niż na wskazaniu miernika.
Moduł zasilany z cewek w magnecie. Czarno biały - gaszenie (po złączeniu z masą). Czarny - masa. Pomarańczowy - cewka zapłonowa. Czarno czerwony - zasilanie modułu (cewka magneta). Biało czerwony - do impulsatora.
(at)krzysztofh Tak jak pisał kol. (at)BlueDraco wykorzystanie przerwań do obsługi impulsatora nie jest dobrym pomysłem. Raczej należałoby odpalać co określony czas przerwanie sprawdzające stan enkodera. Jeśli upierasz się na wykorzystaniu przerwań to należy dodać chociaż filtr RC na wejście.
Jeśli uległ uszkodzeniu impulsator to może sprawdź wewnątrz czy w transporcie nic się nie podziało więcej.
Kabelki do impulsatora nie zostały zamienione miejscami?
Prawdopodobnie chodzi o to: http://obrazki.elektroda.pl/2563528000_1... Nie do dostania - co najwyżej z demontażu podobnej elektroniki. Jak wygląda płytka drukowana po której "jeździł" ślizgacz? Może da się coś innego podłączyć.
Nie trzeba. Nie pojdzie w ten sposób. Słupek A prawy to pod osłoną słupka przy nogach kierowcy. Oslona na 1 wkręta PH.
Podaj ile dajesz plusów na zasilanie , sprawdź bezpiecznik,i polutuj nie patrz tylko polutuj panel a dokładnie potencjometr(impulsator) od włączania radia.
Na skrzyni nad prawym przegłubem nie ma?
Oczywiście że może , a czy coś jest zwarte to chyba łatwo pomierzyć ;) I tak dobrze że tyle chodziło ;) te radia to tylko typowe tzw. reklamówki :!:
W AVT http://sklep.avt.com.pl/go/_category/ind... http://sklep.avt.com.pl/go/_category/ind... ewentualnie w ELFA: http://www.elfa.se/pl/ szukać przetwornik obrotowo-impulsowy (firma Alps)
Nie zamieniles jeszcze ret w podprocedurach ObrotWLewo i ObrotWPrawo. UPDATE: Pozatym jesli to jest caly program to trzeba pewnie zdefiniowac kierunki portow. Tak zeby PB3 i PB4 byly wyjsciami a PB0 i PB1 wejsciami. nie wiem jakiego typu wyjscia sa tego ukladu impulsatora. Jezeli typu otwarty kolektor to pewnie przydaloby sie wlaczyc podciaganie na...
sprawdzenie impulsator tachograf impulsator impulsator motocykl
alhambra zamek czujnik polozenia przepustnicy astra wykrywacz złota
Ikony MOS i termometru na kontrolerze solarnym - co oznaczają? Jak zgrać filmy z kamery Samsung VP-D362?