cewki zamienilem tak 1i4 zamienilem z 2i3 wtedy chodzil tak samo bez zmian wiec cewki sa dobre swiece tez.
Koniec suwu sprężania w pierwszym cylindrze i palec rozdzielacza ma celować na ryse na obrzeżu aparatu. To baza, resztę wyregulować na lampę.
jeśli iskra jest wtrysk podaje paliwo to jedyną przyczyną nie palenia na ten cylinder jest lewe powietrze na kolektorze ssącym pomiędzy przepustnicą a głowicą Ja raczej jestem odmiennego zdania, przewrotne pytanie - to dlaczego to ma taki wpływ tylko na 1 cylinder? Uważam, że po prostu na tym cylindrze w warunkach jakie tam panują nie ma iskry. Iskra...
Może kolegag107r wytłumaczyć co oznacza to zwarcie do plusa? Jak to możliwe? Wypadanie zapłonu to brak iskry, zbyt niskie ciśnienie sprężania, nieodpowiednia mieszanka lub jej brak. Sterownik silnika nie patrzy czy jest to spowodowane wtryskiwaczem, brakiem iskry czy czymś innym. Jeżeli zauważy wypadanie zapłonu to o tym informuje. Jakiekolwiek zwarcie...
prosze o pomoc brak iskry na pierwszym cylindrze
Dzięki. Zdążyłem doczytać. Błąd 2F44 znikł ale nadal siedzi 2DD7. Auto próbuje zaskoczyć ale nadal nie zapala. Świeca na pierwszym cylindrze sucha reszta mokra. Jutro pomierzę ciśnienie.
Witam, Od stycznia mam BMW E60 09.2005 rok proudukcji, 258 km N52B30 silnik. Przelot 270000 - 100% oryginalny. Wszystko chodziło pięknie, ale jakoś 2 miesiące temu zapałiła się kontrolka silnika, podłączyłem swój komputer TEXA, pokazał błąd sond lambda i nic więcej. Potem jeździłem tym autem do teraz, byłem w Zakopanem ogólnie zrobiłem z 3000km i nic...
Moze cewka. Sprawdz w nocy czy nie ma przebicia na przewodach WN. A w dzien popatrz po silniku czy gdzies nie oderwal sie kabel. P.S. Iskra jest slaba czy cylinder nie pracuje? Bo to dwie inne zeczy i nie moga razem wystepowac.
jak pisalem wyzej iskry nie ma na pierwszym cylindrze a na pozostalych niesprawdzalem wiec opcja padnietego modulu chyba odpada no i co z tym wywalanym bespiecznikiem ?? zwarcie czy moze cos innego?? (sam zwarcia nie zrobilem bo przeciez jechalem ...)
Wcięcie jest idealnie na środku palca i na pierwszym cylindrze a mimo to nie działa.... po włożeniu wtyczki do aparatu ginie iskra. Ostatnio nawet wymieniałem sterownik silNika i nic 😯
Kupiłem moduł typu D1927A (ABIMEX) odpalił za pierwszym razem. Zamykam temat
Witam. Czy problem rozwiązany? Mam podobny kłopot w swojej, z tą różnicą, że auto odpala normalnie(równo) i po ok 2-3 sek jak zejdzie na wole obroty nie pracuje na pierwszym cylindrze. Z tego co sprawdziłem to jak już chodzi na wolnych to iskra jest bardzo mizerna na tym cylindrze, w sterowniku silnika zero błędów i świecąca kontrolka silnika oraz VSC...
Witam Pojawił się taki problem z podłączeniem przewodów zapłonowych pod "cewki" pisze cewki bo tam występuje dwie cewki tak jakby jedna cewka na jeden cylinder http://obrazki.elektroda.pl/8289014300_1... Wczoraj udało mi się podłączyć pod jedna cewkę dwa przewody i jest iskra na pierwszym jak i na drugim cylindrze lecz nie chce odpalić...
W zasadzie tego zapłonu sie nie ustawia ale są mechnicy którzy lubią sobie pokręcić aparatem . ten aparat służy tulko do rozdzielenia iskry na poszczegółne cylindry , Natomiast siedzi tam czyjnik hala on jest poto aby rozpoznć iskre na pierwszym cylindrze ta informacja porrzebna dla sterownika aby wiedział czy prawidłowo jest zapłon ustawiony. A nastepnie...
Jeśli jak piszesz układ jest bezrozdzielaczowy, to iskra występuje równocześnie na trzecim i drugim cylindrze i po obrocie wału korbowego o 180° na pierwszym i czwartym. Zdejmij "fajkę" ze świecy trzeciego cylindra, włóż do niej inną sprawną świecę, korpus świecy połóż na głowicy (nie trzymaj w ręku bo kopnie!!!). Gdy ktoś inny włączy rozrusznik obserwuj...
Witam. Podsumujmy. Podczas jazdy na gazie i wyprzedzaniu miałem jakieś 3500 obrotów i doszło do lekkiego spadku mocy i przerywanej pracy silnika. Nie było żadnego szarpnięcia, wybuchu, stuku itd. Po prostu odczuwalny spadek mocy i nierówna praca silnika. Wyłączyłem gaz, myślałem w pierwszym momencie, że to coś z tym, bez zmian. Auto tak samo się zachowuje...
Pojechałem do następnego mechanika, wykręcił świece i stwierdził, że świece są mokre co oznacza , że "leją" wtryski, na wykręcone świece nałożył cewki i obserwował przeskok iskry na świecach położonych na silniku podczas kręcenia rozrusznikiem. Na komputerze wyszło wypadanie zapłonu na drugim cylindrze. Wymieniłem wtryski na nowe, cewkę na drugim cylindrze...
Kolego <małek> z Twojego opisu wynika że: - iskry powinny występować parami ( podobnie jak w nowszej wersji Fiata 126p bez rozdzielacza zapłonu) To by tłumaczyło fakt że w pierwszym momencie było brak iskry na 1 cylindrze z za chwile na 3. Można przyjąć że iskry występują parami 1-3 i 2-4 cylinder. Czy tak jest? Pomierzyłem oporność pomiędzy wyprowadzeniami...
Wczoraj znalazłem chwilę czasu i zmierzyłem ciśnienie sprężania które było : 1-17 2-14,5 3-14 4-14 Żeby nie było paliwo odłączone podczas pomiaru . Dodam iż pomiaru mogłem dokonać tylko na zimnym silniku gdyż ,auto wczoraj już przestało palić. zalewa świece i tyle. Najbardziej mokre to 1 i 2 cylinder. Jak by na pierwszym cylindrze zawory były do regulacji....
Witam silnik ostatnio dziwnie chodzi i zrobiłem skan silnika i wyszły mi 2 błedy i mam pytanie czy to sa przedowy wysokiego napiecia ? bład P0300 czyli "Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder" i drugi bład P0302 czyli "Cylinder #2 – wykryto przerwę zapłonu" czyli brak Iskry na 2 Cylindrze ? mam instalacje na Gaz wtrysk bezposredni...
witam posiadam audi a4 z silnikiem 1,8T mam problem z odpaleniem silnika! opisze co się stało! rano wstałem by przestawić auto w inne miejsce i było wszystko w porządku silniki odpalił a po 2 godz jak chciałem jechać autem odpalił i nagle zgasł i od tego czasu już nie zapalił! sprawdzałem iskre i jest tylko na pierwszym cylindrze i na ostatnim się na...
Witam mam problem z samochodem renault megane scenic 1.6 benzyna+gaz rocznik 98. Samochod od jakiegos czasu ciezko kręcił ale zaskakiwał za pierwszym razem, jezdził dobrze ale pokazala sie ciagla pomaranczowa kontrolka (zygzak). Od jakiegos czasu samochod wogole nie chce zapalic, kreci ale nic z tego, iskra jest na 1 i 4 cylindrze (bardzo slaba) a na...
Witam.Posiadam kadetta 1,8 e18nv i mam z nim problem.Nie ma iskry na pierwszym cylindrze.Wymieniłem kopułkę,palec przewody<beru> swiece <beru> i nic nie pomogło dodam że autko posiada instalacje gazową i nieważne czy na gazie czy na benzynie nierówno pracuje z powodu braku owej iskry.Czy ktoś mi pomoże???Pozdrawiam.
No, założyłem temat i dzięki wszystkim za rady. Postaram po sprawdzać to wszystko w miarę możliwości. No tak, 2 cewki padły całkowicie, aż pękły i to w czasie jazdy, tak od razu. Teraz cewka, którą mam, wytrzymała dwa i pół miesiąca i zgubiła iskrę na pierwszym cylindrze Dodano po 3 No właśnie 2 cewki padły całkiem w czasie jazdy, aż pękły. Teraz cewka...
Cewka była przekładana ze sprawnego Seata i też chodził tak jakby nie było iskry na pierwszym cylindrze.
masz racje kolego przeskok iskry na pierwszym cylindrze.
wszystko sprawdzacie panowie a nikt nie zaiteresował się tym że oprócz iskry potrzebna benzyna i to w odpowiedniej ilości . Czytaj ze zrozumieniem to co napisałem wyżej.
Przewody od świec i same świece ?
W pierwszej kolejności sprawdź kolejność podłączenia, możesz ściągac po kolei przewody i sprawdziś który cylinder nie ma zapłonu. potem sprawdź czy wogule jest iskra, może świeca jest uszkodzona. Jeśli iskra jest to najprawdopodobniej przewody WN maja przebicie. Ale skoro tylko rano masz ten problem, potem po nagrzaniu auto pracuje normalnie to przewody...
Iskra już jest tylko nie chodzi na pierwszym cylindrze, to znaczy nie ma iskry. Co może być?
pracą cewek steruje sterownik siknika, (PMS), jest to częsta usterka w tym modelu. Da się to naprawić, ale trzeba rozebrać sterownilk silnika, i wymienic tranzystor kluczujący cewką (BUX127VDO) Jeżeli tego nie robiłeś ( jest to trudne!!!!) to może ci to zrobić np elektronika- Grabowski Ja pierwsze dwa ECU uszkodziłem-nie wiedziałem jak to rozebrać.
Czego brakuje na pierwszym cylindrze? paliwa czy iskry?
Brak sterowania wtryskiwacza na pierwszym i czwartym cylindrze. Przepustnica elektroniczna. Iskra jest na wszystkich cylindrach
Witam, ostatnio jadąc z pracy moje Clio nagle zgasło i okazało się że ma iskrę tylko na pierwszym cylindrze, dodam jeszcze że wymieniłem cały aparat zapłonowy razem z kopułką i nadal jest to samo, przewody wysokiego napięcia też są dobre, czy przyczyną może być cewka ?
(Hyundai Accent 1,3 12 V r99)Samochód uruchamia się raz na 100 paleń. Przy sprawdzaniu iskry na skrajnych cylindrach przy pierwszym puknięciu pojawia się jeden błysk iskry, gdy kręcę rozrusznikiem dalej iskry brak. Na środkowych cylindrach iskry wogle nie ma. Samochód jeżeli zapoali to niezależnie od temperatury czy ciepły czy zimny. Czujnik położenia...
Witam Nie mogę zlokalizować cewki zapłonowej w nissanie p11 silnik 2,0. Czy znajduje się ona w aparacie zapłonowym? w aparacie przychodzi kostka z 2 pinami czy jest to zasilanie cewki czy czujnika wałka rozrządu? poniżej dołącze zdjęcie jak wygląda ten aparat zapłonowy. I jeszcze jedno pytanie czy po przekręceniu stacyjki cewka powinna mieć zasilanie?...
Po pierwsze: iskra na zewnątrz nie oznacza iskry w cylindrze, gdzie panują warunki nader odmienne. Układ zapłonowy bada się za pomocą odpowiednich urządzeń, których nie posiadasz. Podstawy diagnostyki garażowej były opisywane tysiąc razy, poszukaj. Sprawdź sygnał sterujący wtryskiwaczem.
Witam, mam problem z samochodem , nie chcę w ogóle palić. Przez całą zimę i w ogóle od czasu jak go mam palił z pierwszego nawet w największe mrozy a pewnego dnia w ogóle nie chcę zapalić. Paliwo do świec dochodzi bo świece są mokre, iskra na pierwszych dwóch cylindrach jest a na następnych jakby co 2 iskra się pojawiała. Przewody i cewkę wymieniałem...
Witam. Trochę odpuściło więc po przerwie świątecznej można ruszyć do auta. Wymieniłem całkowicie głowicę gdyż zawory wyglądały na bardzo nie ciekawe i mocno przepuszczały.Wymieniłem również komputer aby się upewnić że to nie on jest winny. Sytuacja wygląda następująco.Po zmontowaniu wszystkiego do kupy okazało się że nie ma iskry na pierwszym cylindrze....
Witam wszystkich!!! Mam problem z Sebringiem 2.7 v6, otóż po wymianie pompy wody silnik nie chce zapalić. Objaw jest taki ze iskra jest tylko na pierwszym cylindrze na pozostałych pięciu niema nic. Cewki są ok, czujniki wału i wałka ok, paliwo dochodzi. Dodam że silnik był wyjmowany bo początkowa diagnoza było ściąganie głowic... Proszę o jakąś radę.
Tak jak napisałem w pierwszej odpowiedzi do tematu - wymień kopułkę i palec - to wygląda na mocno wyeksploatowane. Kopułka ma wystep który pasuje do aparatu tylko w jednym położeniu. Żeby nie narażać się na koszty kable na razie zostaw. Po założeniu wszystkiego sprawdź efekt swojej pracy. Jak zapłony będą dalej wypadać, w ciemnym miejscu zobacz czy...
Koledzy jak w temacie , błąd cewki drugiego cylindra P0352, można wykasować ale po odpaleniu wraca, cewka podkładana z drugiego, iskra jest, i dodatkowo wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze, brak impulsów na 1 i 2 wtryskiwaczu, sterownik ??
Do sprawdzenia w pierwszej kolejności: 1. Iskra na wszystkich cylindrach 2. Przewody WN 3. Cewka 4. Kompresja
Mozesz powiedziec po co? Słuchaj lamerku-czujnik wału jest podstawowym czujnikiem inicjującym i odpowiada za iskrę na kazdym cylindrze, nie tylko na czwartym. 1,2 3 pali przecież. I za impulsy wtryskowe, a są. Na cylinder 1 i 4 jest jedna dwuobwodowa cewka ( bo zapłon tam jest bezpośredni, tzw z traconą iskrą).Jezlei jest na pierwszym sprawy jest też...
Mam Poloneza Gli 1600 z 1997, monowtrysk Bosch.Problem polega na tym ze silnik na malych obrotach pracuje nierowno.Sprawdzilem swiece i wyglada ze na pierwszym cylindrze iskra zanika.Raz jest raz nie jej nie ma.Wymienilem swiece, przewody,podmienialem cewke i nic.Na wysokich obrotach normalnie.Jak sobie z tym poradzic.
Na razie nie mam jak go lepiej zdiagnozować bo uniwersalne interfejsy sobie nie radzą i nie pokazują błędów. Immo gaśnie normalnie, zauważyłem, że na pierwszym i ostatnim cylindrze iskra znika po pierwszym obrocie, wiem też że jeśli komputer wykryje awarię to wtedy będzie tak gasił silnik. Nie wiem jak to interpretować. Wiązka do świec wraca do sterownika...
Witam, mam podobny problem co http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... z tym że w moim przypadku podczas sprawdzania świec i cewki nie ma iskry na pierwszym cylindrze. Pierwsze podejrzenie padło na cewkę, kupiłem nową ale po wymianie jest to samo. Kolejnym elementem jest komputer. Czy ktoś mógłby podać parametry tranzystora sterującego cewkę...
Pierwsze-jak się moduł uszkadza-brak generowania iskry na których cylindrach? Drugie-jest gaz?
jest juz wszystko ustawione na przyrzadach, cisnienie jest ustawione, auto odpala, ale pracuje tylko na 2 cylindrach (drugi i trzeci), natomiast na pierwszym i czwartym nie ma iskry na swiecach. Cewki zostaly wykluczone, byly juz zamieniane. co moze byc przyczyna braku iksry na tych cylindrach, moze przczyna byc komputer?
nie pomoglo raz jest iskra na pierwszym raz jej nie ma sytuacja powtarza sie na piatym garku
iskry cylindrze iskry jednym cylindrze pierwszym praniem
manetka sharan proxxon szlifierka error booting phone
bateria parkside lodówka sharp
Radmor korektor: zamiana BF 245A na BF 245C – różnice, skutki, selekcja tranzystora VW Caddy 1.9 TDI 105 KM 2006 – lokalizacja i wymiana rozrusznika krok po kroku