Moze cewka. Sprawdz w nocy czy nie ma przebicia na przewodach WN. A w dzien popatrz po silniku czy gdzies nie oderwal sie kabel. P.S. Iskra jest slaba czy cylinder nie pracuje? Bo to dwie inne zeczy i nie moga razem wystepowac.
prosze o pomoc brak iskry na pierwszym cylindrze
Witam.Posiadam kadetta 1,8 e18nv i mam z nim problem.Nie ma iskry na pierwszym cylindrze.Wymieniłem kopułkę,palec przewody<beru> swiece <beru> i nic nie pomogło dodam że autko posiada instalacje gazową i nieważne czy na gazie czy na benzynie nierówno pracuje z powodu braku owej iskry.Czy ktoś mi pomoże???Pozdrawiam.
cewki zamienilem tak 1i4 zamienilem z 2i3 wtedy chodzil tak samo bez zmian wiec cewki sa dobre swiece tez.
Cewka była przekładana ze sprawnego Seata i też chodził tak jakby nie było iskry na pierwszym cylindrze.
masz racje kolego przeskok iskry na pierwszym cylindrze.
Przewody od świec i same świece ?
Iskra już jest tylko nie chodzi na pierwszym cylindrze, to znaczy nie ma iskry. Co może być?
Koniec suwu sprężania w pierwszym cylindrze i palec rozdzielacza ma celować na ryse na obrzeżu aparatu. To baza, resztę wyregulować na lampę.
Czego brakuje na pierwszym cylindrze? paliwa czy iskry?
Witam, ostatnio jadąc z pracy moje Clio nagle zgasło i okazało się że ma iskrę tylko na pierwszym cylindrze, dodam jeszcze że wymieniłem cały aparat zapłonowy razem z kopułką i nadal jest to samo, przewody wysokiego napięcia też są dobre, czy przyczyną może być cewka ?
jeśli iskra jest wtrysk podaje paliwo to jedyną przyczyną nie palenia na ten cylinder jest lewe powietrze na kolektorze ssącym pomiędzy przepustnicą a głowicą Ja raczej jestem odmiennego zdania, przewrotne pytanie - to dlaczego to ma taki wpływ tylko na 1 cylinder? Uważam, że po prostu na tym cylindrze w warunkach jakie tam panują nie ma iskry. Iskra...
Witam. Trochę odpuściło więc po przerwie świątecznej można ruszyć do auta. Wymieniłem całkowicie głowicę gdyż zawory wyglądały na bardzo nie ciekawe i mocno przepuszczały.Wymieniłem również komputer aby się upewnić że to nie on jest winny. Sytuacja wygląda następująco.Po zmontowaniu wszystkiego do kupy okazało się że nie ma iskry na pierwszym cylindrze....
Brak sterowania wtryskiwacza na pierwszym i czwartym cylindrze. Przepustnica elektroniczna. Iskra jest na wszystkich cylindrach
Witam wszystkich!!! Mam problem z Sebringiem 2.7 v6, otóż po wymianie pompy wody silnik nie chce zapalić. Objaw jest taki ze iskra jest tylko na pierwszym cylindrze na pozostałych pięciu niema nic. Cewki są ok, czujniki wału i wałka ok, paliwo dochodzi. Dodam że silnik był wyjmowany bo początkowa diagnoza było ściąganie głowic... Proszę o jakąś radę.
Witam, mam problem z samochodem , nie chcę w ogóle palić. Przez całą zimę i w ogóle od czasu jak go mam palił z pierwszego nawet w największe mrozy a pewnego dnia w ogóle nie chcę zapalić. Paliwo do świec dochodzi bo świece są mokre, iskra na pierwszych dwóch cylindrach jest a na następnych jakby co 2 iskra się pojawiała. Przewody i cewkę wymieniałem...
jak pisalem wyzej iskry nie ma na pierwszym cylindrze a na pozostalych niesprawdzalem wiec opcja padnietego modulu chyba odpada no i co z tym wywalanym bespiecznikiem ?? zwarcie czy moze cos innego?? (sam zwarcia nie zrobilem bo przeciez jechalem ...)
Na razie nie mam jak go lepiej zdiagnozować bo uniwersalne interfejsy sobie nie radzą i nie pokazują błędów. Immo gaśnie normalnie, zauważyłem, że na pierwszym i ostatnim cylindrze iskra znika po pierwszym obrocie, wiem też że jeśli komputer wykryje awarię to wtedy będzie tak gasił silnik. Nie wiem jak to interpretować. Wiązka do świec wraca do sterownika...
(Hyundai Accent 1,3 12 V r99)Samochód uruchamia się raz na 100 paleń. Przy sprawdzaniu iskry na skrajnych cylindrach przy pierwszym puknięciu pojawia się jeden błysk iskry, gdy kręcę rozrusznikiem dalej iskry brak. Na środkowych cylindrach iskry wogle nie ma. Samochód jeżeli zapoali to niezależnie od temperatury czy ciepły czy zimny. Czujnik położenia...
Mam Poloneza Gli 1600 z 1997, monowtrysk Bosch.Problem polega na tym ze silnik na malych obrotach pracuje nierowno.Sprawdzilem swiece i wyglada ze na pierwszym cylindrze iskra zanika.Raz jest raz nie jej nie ma.Wymienilem swiece, przewody,podmienialem cewke i nic.Na wysokich obrotach normalnie.Jak sobie z tym poradzic.
Witam, mam podobny problem co http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23... z tym że w moim przypadku podczas sprawdzania świec i cewki nie ma iskry na pierwszym cylindrze. Pierwsze podejrzenie padło na cewkę, kupiłem nową ale po wymianie jest to samo. Kolejnym elementem jest komputer. Czy ktoś mógłby podać parametry tranzystora sterującego cewkę...
wszystko sprawdzacie panowie a nikt nie zaiteresował się tym że oprócz iskry potrzebna benzyna i to w odpowiedniej ilości . Czytaj ze zrozumieniem to co napisałem wyżej.
Koledzy jak w temacie , błąd cewki drugiego cylindra P0352, można wykasować ale po odpaleniu wraca, cewka podkładana z drugiego, iskra jest, i dodatkowo wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze, brak impulsów na 1 i 2 wtryskiwaczu, sterownik ??
Wykluczyć usterkę układu zapłonowego, a następnie sprawdzić ciśnienie sprężania w cylindrze. Skąd Kolega wie, że iskra jest?
Witam, Poldek Caro plus 97 rok GLI. Poldek nie chce odpalić. Normalnie kręci rozrusznikiem, pompa działa, słychać ją. Była niedawno wymieniana. Przewody również. Świece chyba też. Nie chce odpalić zarówno na benzynie jak i na gazie. Sprawdziłem kostkę stacyjki, wygląda jak nowa. Przy poruszaniu ją podczas kręcenia przestał na chwilę kręcić. Ale to chyba...
Mozesz powiedziec po co? Słuchaj lamerku-czujnik wału jest podstawowym czujnikiem inicjującym i odpowiada za iskrę na kazdym cylindrze, nie tylko na czwartym. 1,2 3 pali przecież. I za impulsy wtryskowe, a są. Na cylinder 1 i 4 jest jedna dwuobwodowa cewka ( bo zapłon tam jest bezpośredni, tzw z traconą iskrą).Jezlei jest na pierwszym sprawy jest też...
Emerty :> źle mnie zrozumiałeś miałem na myśli czy po zmianie pinu 1 na 3 nadal na pierwszym i drugim cylindrze iskra nadal będzie słaba. :> A co do krokowego to kolego krysto15 możesz być spokojny jest nowy :D
Ruszałem wtyczkami bez zmian , dziwne jest to że zalewa ten pierwszy cylinder moim zdaniem powinno odłączyć wtryskiwacz, czekam jeszcze na przyrząd do kompresji sprawdzę jeszcze kompresje ale ten błąd mówi sam za siebie że coś z elektryką jest nie halo . Dodano po 2 Zauważyłem że podczas kręcenia rozrusznikiem iskra jest na pierwszym cylindrze, no nic...
Pewne rozwiązania gdzieś tam podpatrzyłem, ale generalnie większość jest zmyślona. Zależy mi na tym obrotomierzu bo ma swoją obudowę i nie trzeba budować specjalnej, jak dla takich wyciągniętych gdzieś z deski rozdzielczej. W jednym i drugim przypadku jest silnik czterocylindrowy, tyle że w rzędówce podwójna cewka daje iskrę na dwóch świecach jednocześnie....
Wykręciłem świecę, była mokra- wymieniłem, zmieniłem przewody wysokiego napięcia, do kopułki jeszcze nie zaglądałem. Iskra jest, sprawdzałem. Zakładam, że sprawdzana iskra jest na tym pierwszym cylindrze, jest na zewnątrz, ale w warunkach panujących wewnątrz cylindra już jej może nie być. Zmniejsz na tej świecy odstęp miedzy elektrodami na 0.6-0.7mm....
Kupiłem moduł typu D1927A (ABIMEX) odpalił za pierwszym razem. Zamykam temat
jest juz wszystko ustawione na przyrzadach, cisnienie jest ustawione, auto odpala, ale pracuje tylko na 2 cylindrach (drugi i trzeci), natomiast na pierwszym i czwartym nie ma iskry na swiecach. Cewki zostaly wykluczone, byly juz zamieniane. co moze byc przyczyna braku iksry na tych cylindrach, moze przczyna byc komputer?
Dzięki. Zdążyłem doczytać. Błąd 2F44 znikł ale nadal siedzi 2DD7. Auto próbuje zaskoczyć ale nadal nie zapala. Świeca na pierwszym cylindrze sucha reszta mokra. Jutro pomierzę ciśnienie.
nie pomoglo raz jest iskra na pierwszym raz jej nie ma sytuacja powtarza sie na piatym garku
Pokaż odczyt błędów, nie opisuj tego co tam widziałeś bo wprowadzasz niepotrzebne zamieszanie. Jest bardzo możliwe że silnik ciągnie lewe powietrze przez co jest zła mieszanka, sterownik silnika poprzez fałszywe odczyty podaje zła mieszankę i dochodzi przez to do wypadania zapłonów. Myślę że błąd EGR też jest z tym powiązany bo odczyt z przepływomierza...
Wcięcie jest idealnie na środku palca i na pierwszym cylindrze a mimo to nie działa.... po włożeniu wtyczki do aparatu ginie iskra. Ostatnio nawet wymieniałem sterownik silNika i nic 😯
Proszę o pomoc jak ustawić rozrząd? Zmieniając same uszczelniacze bez ściągania głowicy, ustawiłem rozrząd mniej więcej jak był i po odpaleniu silnik pracuje nie równo na trzy cylindry. Na pierwszym żadnej reakcji (iskra jest - świece nowe).
Nie chodzi o kąt zapłonu , ale czy jest zapłon na pierwszym cylindrze , gdy palec na kopułce jest pod przewodem pierwszego cylindra.
Zamień pierwszy z czwartym. Jak dalej nie będzie na pierwszym to cewka sprawna, a szukał bym w silniku. Regulacja zaworów kiedy była?
Pomysł bardzo dobry dla klasycznych cewek samochodowych, których niestety coraz mniej się spotyka, Taki przyrząd nie daje jednoznacznej odpowiedzi czy cewka jest dobra w układach zespolonego zapłonu, gdzie defektowi ulega zaimplementowana w cewce elektronika. Takim układem jest na przykład Bosch Motronik ME 7.4.4. Wyprowadzenie cewki nr 3 w tym systemie...
Może kolegag107r wytłumaczyć co oznacza to zwarcie do plusa? Jak to możliwe? Wypadanie zapłonu to brak iskry, zbyt niskie ciśnienie sprężania, nieodpowiednia mieszanka lub jej brak. Sterownik silnika nie patrzy czy jest to spowodowane wtryskiwaczem, brakiem iskry czy czymś innym. Jeżeli zauważy wypadanie zapłonu to o tym informuje. Jakiekolwiek zwarcie...
W tym aucie jest podwójna cewka...Dochodzą do niej trzy przewody.Plus po zapłonie i sterowanie liniami AiB.Jeśli tak, to iskra przeskakuje jednocześnie na dwóch cylindrach np.na pierwszym zapala mieszankę a na czwartym oczyszcza świecę dokładnie w tym samym czasie.Analogicznie cylindry 2i3.Wniosek nasuwa się sam, siedzi cewka,przewód (zamiana z innym...
Witam dołącze sie do tematu. Jak myślicie czy cewka zapłonowa może sie spalić od odłączenia przewodu zapłonowego od świecy na włączonym silniku? Cewka ma przecież bezpiecznik. Nie podaje mi iskry i nie wiem co to może być, a sprawdzałem przewody w ten sposób i teraz nie mam iskry. auto :honda ciwic v z lpg Pozdrawiam
Witam. Czy problem rozwiązany? Mam podobny kłopot w swojej, z tą różnicą, że auto odpala normalnie(równo) i po ok 2-3 sek jak zejdzie na wole obroty nie pracuje na pierwszym cylindrze. Z tego co sprawdziłem to jak już chodzi na wolnych to iskra jest bardzo mizerna na tym cylindrze, w sterowniku silnika zero błędów i świecąca kontrolka silnika oraz VSC...
Zdejmij pokrywę zaworów i sprawdź jak wyglądają wałki rozrządu na pierwszym cylindrze, porównaj z pozostałymi
Jeśli jak piszesz układ jest bezrozdzielaczowy, to iskra występuje równocześnie na trzecim i drugim cylindrze i po obrocie wału korbowego o 180° na pierwszym i czwartym. Zdejmij "fajkę" ze świecy trzeciego cylindra, włóż do niej inną sprawną świecę, korpus świecy połóż na głowicy (nie trzymaj w ręku bo kopnie!!!). Gdy ktoś inny włączy rozrusznik obserwuj...
ciągle wyskakuje błąd ubogiej mieszanki na pierwszym cylindrze Nie ma takiego błędu..... Jeśli masz błąd ubogiej mieszanki to "iskrę" zostaw w spokoju .... Zajmij się paliwem, nieszczelnością kolektora Masz zamontowany gaz?
Na pierwszym pinie modułu masz impulsy na cewkę 1-4 .P
Wbrew pozorom spryskanie WD40 czasem może dać efekt. W końcu jak nazwa wskazuje jest to Water Dispenser - czyli wypycha wodę. Doraźnie przy zawilgoconych kablach pomaga, podobnie jak wytarcie ich denaturatem. Jednak nie zmienia to faktu, że kable WN masz do wymiany. Objawy dowodzą, że iskra ucieka ci do masy. Stąd kopanie i brak iskry. Kup nowe kable...
z tego co widze to pali na jeden gar, bo po odłączeniu pierwszych dwóch fajek z świec nie widać różnicy. Nadal nie wiemy czego brakuje. Sprawdź iskrę na cylindrach dodatkową świecą , zmierz ciśnienie w cylindrach i ciśnienie paliwa
Tłoki będą oba w górze. Należy ustawić palec na pierwszy cyliner w kopułce, kiedy w pierwszym cylindrze będzie sprężanie ( znaki na kole pasowym i obudowie rozrządu będą się pokrywały). Mały ruch aparatu ręką musi dać iskrę na pierwszy cylinder. Pozdrawiam.
Kolego <małek> z Twojego opisu wynika że: - iskry powinny występować parami ( podobnie jak w nowszej wersji Fiata 126p bez rozdzielacza zapłonu) To by tłumaczyło fakt że w pierwszym momencie było brak iskry na 1 cylindrze z za chwile na 3. Można przyjąć że iskry występują parami 1-3 i 2-4 cylinder. Czy tak jest? Pomierzyłem oporność pomiędzy wyprowadzeniami...
Witam mam problem z piłą Husqvarna 560XP, piła leżała rozłożona conajmniej 2 lata po czym trafiła do mnie żeby poskładać, wymieniłem uszczelke cylindra złożyłem odziwo piła zapaliła za pierwszym razem ale trzeba było trzymać ją na obrotach bo od razu gasła, jak już zgasła to nie można jej odpalić iskra jest mocna,świeca nowa, gaźnik bez uszkodzeń (...
Już nie pamiętam, jak to jest akurat w 102.982 Generalnie jest tak: wcześniejsze silniki typu 102 z zapłonem o nazwie TSZ miał "pełny aparat zapłonowy" czyli cewkę generującą impuls zapłonu i rozdzielacz iskier z kopułką. Miał on w związku z tym kabelek wyprowadzony z dolnej części aparatu. Model późniejszy EZL ma już czujnik na obudowie koła zamachowego...
Poprostu ustaw silnik w pozycji zapłonu na pierwszym cylindrze, aparat zapłonowy mniej więcej tak jak na rysunku przykręć tak, żeby zostawić możliwość regulacji i ustaw zapłon. Niestety bez lampy stroboskopowej może się nie obyć. Pozdrawiam.
Witam Pojawił się taki problem z podłączeniem przewodów zapłonowych pod "cewki" pisze cewki bo tam występuje dwie cewki tak jakby jedna cewka na jeden cylinder http://obrazki.elektroda.pl/8289014300_1... Wczoraj udało mi się podłączyć pod jedna cewkę dwa przewody i jest iskra na pierwszym jak i na drugim cylindrze lecz nie chce odpalić...
nie bardzo rozumiem o co z tą cewką chodzi , na mój gust nie ma tak być bo 126 nie ma identycznych faz na obu cylindrach tylko najpierw jest na pierwszym zapłon a potem na drugim , i to mnie dziwi :(( nie znam sie na tym :(
nie nie wiem jak działa, tam chomiki pedałują ?? Ja napisałem tylko że w malczanie są dwa tłoki razem więc to w zasadzie tak samo jak jeden cylinder .Wiadomo że w czterotakcie iskra występuje 2 razy rzadziej niż w dwutakcie to logiczne.Wkładasz w moje usta słowa jakich nie wypowiedziałem.W silniku takim jak w maluchu iskra przypada na dwa obroty wału...
Witam.Mam problem z odpaleniem skutera.Wymienione zostało : tłok,cylinder,filtr powietrza.Za pierwszym razem gdy go odpalam oczywiście na kopke to odpali ale zaraz gaśnie.Gaźnik był czyszczony,świeca została zmieniona,iskra jest.Nie wiem jaka może być przyczyna tego.Jak psikne mu samostartem od strony filtra powietrza to zapali i chodzi.Gdy pojeżdze...
Witam, Poniższy opis dotyczy silnika, który jest oznaczony na klapie bagażnika zieloną literką "i". Informacja ta jest zapożyczona ze strony http://astra.autokacik.pl/ "Jest to silnik 8-zaworowy, z jednopunktowym wtryskiem paliwa Multec firmy Delco-Remy. Silnik ten o oznaczeniu X16SZ był stosowany od lutego 1994. Powstał przez zmodyfikowanie silnika...
MartBan dzięki za zainteresowanie. Jak wyżej napisałem nie zdejmowałem tego zabieraka kupiłem głowice z pękniętym zabierakiem który sobie luźno latał postanowiłem założyć ten ze starej głowicy i tak zrobiłem założyłem go tak jak na zdjęciu podpisanym "druga możliwość". Rozrząd jest ustawiony poprawnie pierwszy cylinder w GMP palec na pierwszym w kopułce...
Witam, jak 'podlewa' sie paliwem swiece - to najlepiej zrobic to wlasnie strzykawka, taka 10 - 20ml i tak - zeby 'rozpylic' paliwo, ktore sie wtryskuje bezposrednio do cylindra, czyli zeby powstala taka 'mgla paliwowa / opary'. Trzeba do strzykawki nabrac bardzo malo benzyny, tak z 'jedna / mala kreseczke' na podzialce strzykawki, czyli ok. 0,05 - 0,1...
domyślam się że czujnik musi mieć określoną rezystancję jeśli ktoś mi poda wartość i który styk z którym bo on ma 4piny to go sprawdzę o ile się nie mylę że tak się właśnie go sprawdza, świece które zostały założone to świece firmy Iskra, dostałem je od ojca, sprawdziłem i grzały więc je zamontowałem, a tu jest numer tej świecy 11721657, natomiast przedtem...
Witam Mam problem z POLO 9N3 1.4 75KM 2006 rok automat Auto w czasie jazdy zgasło, okazało się że jest spalona cewka zapłonowa na pierwszym cylindrze. Stopiona częściowo została stopiona również wtyczka cewki. Sprawdziłem pozostałe cewki, niestety nie ma na żadnej iskry zapłonowej. Po podłączeniu do kompa był ciągły błąd wyłącznie tej nadpalonej cewki....
Nie dalej jak wczoraj, miałem podobny przypadek. Iskra była, a świeca mokra. Kompresja też była. Sięgnąłem po strzykawkę i wlałem benzynę prosto do cylindra. Po wkręceniu świecy i pociągnięciu za szarpak kosa odpaliła. Ale chyba nie za pierwszym razem. Jednak ten sposób nie zawsze działa. Dziś tak miałem. Jutro zmagań ciąg dalszy.:cunning:
Witam, odswieze bo u mnie identycznie jak w pierwszym poscie, po wymianie rozrzadu nie odpala, na poczatku iskra byla, tylko ze jak sprawdzalem na dwoch cylindrach, to na jednym normalna a na drugim nieregularna, teraz juz nie ma wcale. Co moze miec iskra do wymiany rozrzadu? Zaznacze, ze probowalem odpalic tuz po zdemontowaniu pompy wspomagania i pokrywy...
Wczoraj znalazłem chwilę czasu i zmierzyłem ciśnienie sprężania które było : 1-17 2-14,5 3-14 4-14 Żeby nie było paliwo odłączone podczas pomiaru . Dodam iż pomiaru mogłem dokonać tylko na zimnym silniku gdyż ,auto wczoraj już przestało palić. zalewa świece i tyle. Najbardziej mokre to 1 i 2 cylinder. Jak by na pierwszym cylindrze zawory były do regulacji....
Witam silnik ostatnio dziwnie chodzi i zrobiłem skan silnika i wyszły mi 2 błedy i mam pytanie czy to sa przedowy wysokiego napiecia ? bład P0300 czyli "Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder" i drugi bład P0302 czyli "Cylinder #2 – wykryto przerwę zapłonu" czyli brak Iskry na 2 Cylindrze ? mam instalacje na Gaz wtrysk bezposredni...
mechanik stwierdził uszkodzenie zaworów na pierwszym cylindrze lub wtrysku a to zdanie jest chyba jeszcze lepsze. Dodano po 1 iskra była na 1 cylindrze podczas nierównej pracy?
W zasadzie tego zapłonu sie nie ustawia ale są mechnicy którzy lubią sobie pokręcić aparatem . ten aparat służy tulko do rozdzielenia iskry na poszczegółne cylindry , Natomiast siedzi tam czyjnik hala on jest poto aby rozpoznć iskre na pierwszym cylindrze ta informacja porrzebna dla sterownika aby wiedział czy prawidłowo jest zapłon ustawiony. A nastepnie...
W Seicento 1,1 benzyna, nie pracuje jeden z cylindrów. Wykręciłem świece, sprawdziłem iskrę, wysokie napięcie na świece jest. Po odłączeniu po kolei każdej z żółtej kostki z kablami idącej dalej w dół, w stronę cylindra coś zauważyłem. W czasie pracy silnika tylko na pierwszym złączu brak reakcji. Po rozłączeniu jednego żółtego złącza, silnik chodzi...
Witam problem tkwi w simsonie, po nocy odpalę go bez problemu, ale gdy się przejadę zaczyna mu odwalać jakby go przelewało, a gdy zgadza to już nie zapale do póki nie wykręcę świecy i jej nie wyczyszczę, iskrę ma bardzo dobra, nigdzie takiej nie widziałem, cylinder 60cc gaźnik Amal 19T, mam dwa inne gaźniki, ifa 16n3-6 i 16n3- na tym pierwszym chodzi...
Witam. Mam poważną usterkę w Oplu Meriva 2005 1.6 16v z16xe. Mianowicie silnik nie pali na pierwszym cylindrze. Do tej pory sprawdzona cewka (ok.), podmieniony wtryskiwacz i napięcie na przewodzie (ok.), nowe świece, również sterownik znajdujący się na silniku, wprawdzie używany, ale na gwarancji i podaje napięcie na wtryskiwacz jak również na cewkę...
Jak napisałem wcześniej silnik nie zatarł się. Sprawdzenie czy jest iskra to było pierwszym co zrobiłem. założyłem nowy tłok pierścienie i uszczelki a kompresja jest. ta iskra trochę mizerna ale jest. testowałem różne przerwy na świecy i też nic. Doczytałem na forum że montujecie jakieś inne cdi niż chińskie. też zamówiłem ale dziwi mnie trochę że to...
witam posiadam audi a4 z silnikiem 1,8T mam problem z odpaleniem silnika! opisze co się stało! rano wstałem by przestawić auto w inne miejsce i było wszystko w porządku silniki odpalił a po 2 godz jak chciałem jechać autem odpalił i nagle zgasł i od tego czasu już nie zapalił! sprawdzałem iskre i jest tylko na pierwszym cylindrze i na ostatnim się na...
Witam Mam problem z Golfem 3 1.6 AEA. Od jakiegoś czasu Golf nie chce odpalić po przejechaniu kilku kilometrów. Podczas próby odpalenia obrotomierz skacze do 7tyś i jakiś przekaźnik tyka. Po tym jak przestanę kręcić obrotomierz cały czas skacze bez kręcenia silnikiem. Silnik nawet nie złapie na jeden cylinder, dopiero po ostygnięciu odpala za pierwszym...
Pojechałem do następnego mechanika, wykręcił świece i stwierdził, że świece są mokre co oznacza , że "leją" wtryski, na wykręcone świece nałożył cewki i obserwował przeskok iskry na świecach położonych na silniku podczas kręcenia rozrusznikiem. Na komputerze wyszło wypadanie zapłonu na drugim cylindrze. Wymieniłem wtryski na nowe, cewkę na drugim cylindrze...
Myślę, że cały ten wątek zrobił się tak absurdalny, że w ogóle szkoda cokolwiek, więcej pisać. Co ma do rzeczy poszukiwanie sposobu na lepsza iskrę na świecy, z honowaniem cylindrów, toczeniem rowków na dodatkowe pierścienie, wyłącznikami rozrusznika? Ktoś czytający to z zewnątrz mógłby odnieść wrażenie, że przynajmniej część udzielających się w tym...
włączę się do dyskusji.... mam podobny problem. tzn. rozrusznik kręci jak szalony, a samochód nie odpala. problemy typu uszczelka, wężyki przy gaźniku, słaba kompresja wykluczyłem. nie ma za to iskry. ale co najciekawsze, wystarczy lekko z górki go pchnąć albo na hol i odpala za pierwszym razem! przez chwilę przy dodawaniu gazu gaśnie... kto mi pomoże...
Witam. Problem jest z odpaleniem. Jak postoi dłużej to silnik "łapie" na 1 sekundę, po tym można kręcić do bólu i nawet nie "kaszlnie" Co ciekawe jest iskra i paliwo również, jednak dla pewności wymieniłem pompę paliwa oraz listwę wtryskową bez rezultatu. A teraz najlepsze... Silnik zaczyna działać jak wykręcona jest świeca na pierwszym cylindrze. Chodzi...
Witam mam problem z samochodem renault megane scenic 1.6 benzyna+gaz rocznik 98. Samochod od jakiegos czasu ciezko kręcił ale zaskakiwał za pierwszym razem, jezdził dobrze ale pokazala sie ciagla pomaranczowa kontrolka (zygzak). Od jakiegos czasu samochod wogole nie chce zapalic, kreci ale nic z tego, iskra jest na 1 i 4 cylindrze (bardzo slaba) a na...
stwierdził to wyciagnieciu kazdego przewodu po kolei i właśnie przy pierwszym nie było słychać róznicy[/quote] Dobrze, że językiem jak baterii nie sprawdzał. Czy po zdjęciu przewodu WN z pierwszego cylindra i trzymaniu go w pewnej odległości od świecy słychać przeskok iskry? Jak tak to kompresja do pomiaru. Na dzisiejszym paliwie mógł zawór się "wykruszyć".
Wpływ na wypadanie zapłonu ma: Układ zapłonowy -iskra musi być bo na lpg jest ok.,swiece nowe,tylko jeden cylinder wypada Wtryskiwacze paliwa -wypadanie rozłożone w czasie na roznych wtryskiwaczach wyklucza jeden wtrysk,po grzebaniu przy siniku wypadający cylinder się naprawia i przeskakuje na inny wtryskiwacz.zanieczyszczenie malo prawdopodobne tak...
Ukręcony wał korbowy? Obecnie zwykle przeciwwagę z czopem wykonuje się z jednego kawałka odkuwki. Dawniej robiło się osobno przeciwwagę i osobno czop, które były wprasowywane. Zwykle były one ustalane wpustem, ale z czasem zrezygnowano z robienia wpustów. Trzeba zdjąć cylinder i spojrzeć w jaki sposób jest wykonany wał korbowy. Aczkolwiek widziałem...
Ale tu się nie da pomieszać kabli od świec. https://obrazki.elektroda.pl/1761443900_... Jedna cewka obsługuje cylindry 1-4 a druga 2-3. Usterka tak wygląda jakby nagle, bez niczyjej ingerencji sygnały do cewek zaczęły płynąć odwrotnie: gdy sprężanie kończy się w pierwszym iskra przeskakuje w trzecim. Druga sprawa: co to jest? Opisane...
Do sprawdzenia w pierwszej kolejności: 1. Iskra na wszystkich cylindrach 2. Przewody WN 3. Cewka 4. Kompresja
rozwiazanie masz w pierwszym poscie od cba, jak niezgrasz tych czujnikow z hallem to nie bedziesz miał iskry Niesprawdzałem tego z braku czsu, ale wydaje mi się że nie masz racji. Z tego względu ,że ten czujnik halla ma za zadanie tylko rozdzielać iskry na poszczególne cylindry . A iskra na wykręconej świecy tak czy inaczej musi się pojawić. Pozdrowienia
Witam Nie mogę zlokalizować cewki zapłonowej w nissanie p11 silnik 2,0. Czy znajduje się ona w aparacie zapłonowym? w aparacie przychodzi kostka z 2 pinami czy jest to zasilanie cewki czy czujnika wałka rozrządu? poniżej dołącze zdjęcie jak wygląda ten aparat zapłonowy. I jeszcze jedno pytanie czy po przekręceniu stacyjki cewka powinna mieć zasilanie?...
palec ustawia sie idealnie na 1 cylinder mieszanka jest wpozadku wydech tez. moze inaczej problem sie zaczął gdy podczas jazdy zdechła sobie i juz nie zagadala okazało sie ze ukrychnął sie ten mały wypust odpowiedzialny za napedzanie wałka w aparacie wymieniłem tą czesc i nic. pomyslalem ze moze przekrecilem zaplon zle matujac to koleczko na walku ale...
jeśli iskra jest i kompresja też a świeca jest sucha to raczej wtryskiwacz nie podaje czy na pierwszym też jest sucha świeca? co do wałków to przecież krzywki się nie poprzestawiały skoro chodzi na 2 i 3 jak długo silnik pracował po złożeniu? może popychacze się nie napełniły olejem albo odwrotnie są za bardzo napełnione i jeszcze się nie "wytłukły"...
ciśnienie sprawdzę pewnie w poniedziałek liczyłem że przyjdzie do soboty miernik ale jeszcze nie dotarł, sprawdziłem czujnik położenia wału był trochę w zaszlamiony ale wyczyściłem zaizolowałem przetopienie na kablu, na omomierzu wyszło około 1197 omów więc jest sprawny i też po zainstalowaniu nic się nie zmieniło, jak drgał tak drga, kolejna rzecz...
mozzilla już tłumaczę- przy pomiarze kompresji może wyjść wszystko ok,co juz wiele razy przechodziłem i to mnie myliło,bo miałem po 14b na każdym cylindrze. jest to możliwe,bo miernik sprawdza sprężanie,a chwilowe jest w stanie takie zrobić,przy czym nagar lub małe wypalenie na powierzchni stożka zaworu(miejsca styku z głowicą) powoduje nieszczelność...
Układy ładowania w motocyklach są jedno połówkowe i dwu połówkowe.Jedno połówkowe to takie gdzie cewka ładowania ma jeden przewód zgrzany do metalowego rdzenia iskrownika a drugi koniec poprzez diodę lub prostownik selenowy ładuje akumulator np WSK125 Układ dwu połówkowy występuje wtedy gdy obydwa przewody z cewki ładowania wychodzą z cewki i są wpięte...
Witam, Od stycznia mam BMW E60 09.2005 rok proudukcji, 258 km N52B30 silnik. Przelot 270000 - 100% oryginalny. Wszystko chodziło pięknie, ale jakoś 2 miesiące temu zapałiła się kontrolka silnika, podłączyłem swój komputer TEXA, pokazał błąd sond lambda i nic więcej. Potem jeździłem tym autem do teraz, byłem w Zakopanem ogólnie zrobiłem z 3000km i nic...
Wszystkie objawy występują i na benzynie i na gazie. Ostatnie 500 km robiłem tylko na benzynie (gaz nawet na chwilę się nie włączał, bo był wyjeżdżony do zera) i nic się nie zmieniło. W okolicach cewki na kablach są takie przebicia, że w momencie przydławienia się silnika słychać trzask jak przeskakuje iskra. Przez ten czas 10 min po pierwszym odpaleniu...
Iskra ok, tłumik drożny, świece wymieniałem, poza tym stara jest sprawna bo piła odpaliła na niej za pierwszym razem. Jak wyleje nadmiar paliwa i zdejmę przewód paliwowy z gaźnika to silnik zapali i chodzi dopóki nie wypali pozostałych resztek paliwa.
Zacząłbym od sprawdzenia kompresji, bo przy gazie, jak nie były sprawdzane luzy zaworowe, to może ich nie być. Z zapalaniem się check'a, to różnie bywa. Mam corollę e12 z lpg z przebiegiem 138 kkm, w tym 133 kkm na gazie. Miałem w tym czasie zatkane trzy wtryskiwacze benzynowe, raz jeden (4 cylinder, licząc od rozrządu), a później dwa (3 i 4 cylinder...
Tak jak kolega Pawel wawa polecił, przyłozyłem świecę do masy i normalnie jest iskra i nic nie kopie, więc z tej strony chyba wszystko w porządku. Dużo osób opisywało problem braku iskry i kopiącej świecy więc być może też robili ten błąd. Znalazłem pęknięcie na króćcu między cylindrem a gaźnikiem, załatałem klejem na żywicy epoksydowej do czasu znalezienia...
Pomiar przeprowadzony właściwie? Skąd różnica prawie 100% pomiędzy pierwszym a drugim cylindrem? Wygląda, że na drugim krzywki wałka są wytarte. Stąd zawyżona kompresja. Najpierw zrobiłbym pomiar szczelności silnika, dla pewności jeszcze próbę olejową, będzie wiadomo jak trzyma dół. Dodano po 1 Iskra na tym niepracującym cylindrze jest? Sprawdzona na...
Witam - wszystkich Pomocnych.. Mam Problem z BMW E46 318ci 143KM - A mianowicie.. Auto zaczęło nierówno pracować - tak jakby nie działało na wszystkie cylindry i miga przy tym lampka Check.. - po podpięciu pod kompa za pierwszym razem wywaliło błąd P1345 - więc stwierdziłem że trzeba by wymienić cewkę i świece.. Ale wymiana nic nie pomogła. Auto nadal...
iskry cylindrze iskry jednym cylindrze pierwszym praniem
odpowietrzenie pompki philips naklejka rozmagnesować magnes
romet minsk pobór własny 200wat
Wpływ akumulatora podciśnienia na VW LT 2.5 Mio MiVue 65LM nie włącza się po aktualizacji