Sprawdź probówką żarówkową na których kablach będziesz mieć sterowanie masą
Przejrzyj wiązkę w okolicy lewej podłużnicy w komorze silnika.Są tam dwie kostki i tam lubią przygnić kable.
Co Ci da schemat ? Zapewne przebieg i prędkość idzie z tacho skoro wyjąłeś to ich nie ma.
Dzień dobry Panowie, Iveco Daily 35C15, rok 2007, nie podnosi kipra. Słychać tylko cykanie, co mogło się zepsuć. Kable oczyszczone, nowe końcówki.
Texa też ma taką opcje, tylko że trzeba kupić specjalny kabel za kilkaset euro;-)
Uszkodzeniu uległ scalak w tym module Body. Trzeba to naprawić uprzednio usuwając wszelkie zwarcia i problemy z resztą żarówek. Ciągnięcia dodatkowych kabli nic nie dadzą.
Dziękuję bardzo.
Albo ten cienki kabel od alternatora do licznika albo zły regulator napięcia zamontowany.
Przedzwonić kabel od wtyczki alternatora najczęściej przeciera się na szczycie silnika koło wlewu oleju. Lekko szarpnięcie za kabel i masz usterkę.
Dziękuję bardzo. Ost. Pytanie to masz może do tego opis jakie to kolory kabli są?
Zawołaj elektryka naprawi usterkę.
Udało się namierzyć który to kabel i w jakiej kostce? Pozdrawiam
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem z Iveco daily laweta z 2013r. Nie świeci mi światło mijania prawe przeglądałem bezpieczniki i przekaźniki na wtyczce z lampy na tym pinie pojawia się napięcie 0.06V i nie jest stabilne co by to mogło być może załamany kabel ?
Temat rozwiązany, dla potomnych trzeba rozwalić plastikową obudowe i przylutować srodkowy kabel z wtyczki do jednego rogu płytki pod tym plastikiem.
Sprawdź bezpieczniki w skrzynce pod kierownicą po lewej stronie i ewentualnie kable w przelotce drzwi.
W okolicy akumulatora jest punkt zbiorczy mas - kabli masowych. Zacznij od wyczyszczenia wszystkich.
Za bardzo nie pomogles bo jie zawsze będą to fioletowe kable Mam przed sobą iveco z 2011 i są tylko 3 fioletowe rozstrzelone po szarej i czarnej części Ważne jest na których były pinach niekoniecznie kolory Kabel nr 6004, laczysz z masa. P.
Wszyscy wszystko widze wiedza tylko nie do konca Iveco ciezko pali na mrozie a to jest wina głownego wylacznika pradu ktory sie znajduje w komorze silnika z lewej strony pod akumulatorem trzeba obydwa kable odkrecic z wylacznika glownego i spiac na krotko i po problemie sluze pomoca co do samochodow Iveco.
Nie mam Pojecia dlaczego jest 3 kable to mze powiedziec elektryk. Moze znajdzie sie ktos kto bedzie wiedzisl
zobacz kabel od tego przełacznika jaki ma kolor prawdopodobnie jest wypienty z kasety albo od stacyjki ale tego nie jestem pewien bo ludzie mojom pomysły i robiom sieke z kabli
wiesz co ja wiem jak szukać zwarcia interesuje mnie do czego idzie ten zielony kabel i gdzie jest edc plusa na niego żuca f-16
Sonda lambda, sprawdź kable. https://bezpieczniki.net/iveco-daily-201...
To jest przekaźnik dużej mocy raczej od rozrusznika.Zobacz gdzie idą te kable grube bo raczej na rozrusznik
Temat rozwiązany, okazało się że na sterowniku szyb nie było zasilania, podprowadziłem je osobnym kablem z wolnego bezpiecznika i wszystko zaczęło działać.
Pisałeś że zmieniłeś wiązkę czyli na nową czy ciągnąłeś nowe kable tak mam to rozumieć ?
Witam. Poszukuje schemat, instrukcje budowy wiązki kabli oświetlenia tylnich lamp Iveco daily z 2007r do mojego projektu budowy nowej pozdrawiam
Witam, odkąd zostało kupione auto Iveco daily 50c13 2.8 hpi jest wolny kabel z wtyczką podobną jak do czujnika ciśnienia oleju, ale nigdzie nie brakuje niepodłączonych czujników, może ktoś z was ma takie auto i wie gdzie to powinno być podłączone? https://obrazki.elektroda.pl/6101545800_...
Zobacz na cienki, żółty kabel bezpośrednio do klemy - akumulatora (to jest masa licznika, tak by tacho działało nawet przy wyłączonym odłączniku prądu)
Prawdopodobnie czujnik, choc dziwne ze abs nie zaswiecil. masz pewnie zlacze 38 pin jak mniemam? Zle zrobiona przejsciowka z obd na iveco 38 pin obd2 iveco 38 pin 1 1 2 2 3 3 4 30 5 30 6 6 7 8 8 10 9 12 10 13 i 18 11 14 i 23 12 15 13 16 14 4 15 5 16 27 Tu masz schemat przejsciowki do zrobienia adaptera obd2 autocom, delphi, wow, wurth. Texa i inne diagnostyki...
Witam, mam problem z tą wtyczką do lampy tylnej prawej w Iveco Daily 2016. Z kontenera instalacji wychodzą 6 kabli o kolorach: 2x biały, 1 brązowy, 2x niebieski, 1 żółty. Nie wiem, jak to podłączyć, a wtyczka ma 7 jednolitych białych kolorów. Proszę o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/4817311700_... Problem z instalacją lampy Iveco...
0,06V sugeruje nie załamany kabel a urwany, zerwany, przecięty kabel zasilający w postaci +12V Lecz z drugiej strony może to być wina drugiego bieguna, czyli tak zwanej masy. A tak zwane drogowe "długie" działają :?: Oczywiście miałem na myśli prawy reflektor.
przyczyna to przerwany kabel w tej wiazce co leci od impulsatora w skrzyni sprawdź instalacje pod lewą lampom a akumulatorem wtyczka z pomarańczowymi kablami któryś będzie przerwany na bank
Wtyczka jest przy lewarku, następna przy lewym boku skrzyni, no i ta co już wchodzi do skrzyni. Wszystkie dokładnie oglądałem szarpałem za przewody. Wiązkę ta która jest przy samej skrzyni miałem na stole, Z całego fragmentu ściągnąłem peszel i dokładnie oglądałem izolacje kabli, nic niepokojącego nie znalazłem.
Na żółtej kostce są włąśnie kable od czujnika prędkości ze skrzyni.
Widze ze to nie takie proste a autko na gwarancji i nie moge tak robic. Po to iveco wyprowadzili juz koste zeby tylki podpiac i gotowe a nie prowadzic kolejne kilomety kabli.
Witam ostatnio miałem na warsztacie iveco 35c13 110km i mam takiego kompa bez immo na testy jak co to można usunąć ja jeszcze dodatkowo miałem usmażony kabel do kompa sygnałowy sprawdz przekażnik po prawej na górze w skrzynce
Sprawdź co wisi na tym bezpieczniku , 150A to nie przelewki , przetarty kabel ? chyba że czekasz na przyjazd straży pożarnej .
Iveco lubi gubić masę sprawdź z lewej strony masę kręcone do ramy czy nie przetarł ci się któryś kabel jedna śruba i z 10 kabli ale najpierw ryśnij go na plaka czy zagada i sprawdź kostki obok aku i czy pompka ma zasilanie z bezpiecznika 47
Powracam do tematu z licznikiem przyczyną była wiązka z trzema złączami pod radiem (przyłączenie do tachografu) te przewody były ze sobą zgrzane i robiły zwarcie po wymianie kabli wszystko zaczęło działać. Pozdrawiam :spoko:
Kolego wiskoza Działa na krótko ma dwa kable masa i plus jak daje działa. Przkekaźnik / bezpiecznik jest ok znalazlem kabel od wysyłania sygnału do wiskozy i daje tam plus i załączy tylko ze sterownik ma wysłać ten sygnał
Może jest założony symulator tacho bo jak było tacho to musiało być połączone po CAN bo inaczej nie będzie prędkości pokazywał. Nie w daily gdzie jest tacho analogiwe... to 2004r Prawisz mity, tak samo wyczytalem na elektrodzie ze w daily jest inny impulsator i ze nie bedzie dzialal z licznikiem bez tacho.... po zmianie licznika na zwykly zrobilem...
Skoro masz kable pod kierownicą na których masz prąd na lewy i prawy kierunek tylko powiedz czy jest to przerywany prąd (impulsy) to wystarczy podpiąć nawet zwykły przekaźnik bez przerywacza i w boczku wlutować się w kable od kierunków, tylko będzie ciężko znaleźć bo nie ma tam prądu i trzeba ostrożnie podać tam plusa by sprawdzić które to są kable...
Witam, Mam problem z Iveco Daily '06r. 2,8 CNG. Silnik przerywa (nierówno pracuje). Przerywają 1 i 4 cylinder. Wymieniłem już świece, kable i cewkę i nadal to samo. Czy ktoś z użytkowników Iveco CNG miał podobne problemy?
Wykonaj aktywacje pompki komputerem i sprawdź czy cyka przekaźnik . Mogą być uszkodzone kable od ecu lub sam ecu zalany wodą.
Witam, posiadam od niedawna Daily 35c12HPI 2004r.,mam pytanie do znawców diagnostyki: czym zdiagnozować błędy jaki interfejs kupić dla swoich potrzeb (niedrogi)? Posiadam już interfejs VCDS który jak wiadomo jest do grupy vag czy mogę podpiąć się (przez adapter38pin) do mojego daily żeby odczytać błędy, czy będzie to bezpieczne i nie uszkodzę kabla?
Panowie Szukam schematu podłączenia wstecznego w Iveco Daily 2020 rok Euro 6 Problem polega na tym że na czujnika wstecznego jest 12v kabel 2268/9, wrzucam wsteczny i na kablu 2268/3 wkaskuje 12v. Kable idą po maskę do przelotki . Jeden z nich 2268/4 idzie do BCM a drugiego nie mogę zlokalizować a nie chce rwac całej wiązki dopóki nie muszę. Dodam że...
Witam. Mam Iveco Daily 2.3 l. Problem jest z powracającym błędem niskiego ciśnienia zaworu EGR. Wymieniłem czujnik, chłodniczkę, zawór EGR niskiego ciśnienia, spr. Wszystkie przewody trzymają szczelność oraz są drożne. Wyjście z komputera na czujnik sprawdzone miernikiem oraz żarówka. Kable są ok, przejście jest pełne i zasilanie mam. Co mogę jeszcze...
Witam nie posiadam tachografu w tym Iveco, Czujnik prawdopodobnie jest ok bo wsadzialem używany z innego Iveco i problem był ten sam dostałem cycka w innym temacie że to mogą być kable od czujnika przerwane pod lampą obok akumulatora, będę musiał je sprawdzić
witam, chcialbym sie dowiedziec jakie sa kolory kabli ktore ida od plywaka do bezpiecznikow,i ktory jest dodatni a ktory ujemny,z gory dzieki, pozdrawiam
Witam Szukałem ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Pacjent Daily 2.8 35c11 106KM, zwykła pompa, 2001r nie działa wiskoza. Tzn wiskoza jest nowa, czujnik temparatury w chłodnicy również lecz jej nie załącza. Po złączeniu pinów we wtyczce od czujnika nie ma reakcji, natomiast po podłączeniu plusa do wiskozy załącza sie po odpaleniu auta, ale...
Na podłączonej przyczepce sprawdzałem przy obrysowce nie ma napiecia jest zwarcie. Sprawdź czy masz też zwarcie na przyczepce jak odepniesz ją od auta. Może instalacja przyczepki lub oprawka nie wytrzymała, przytopiło gdzieś kable/styki i stąd problem. Szukasz problemu w aucie, a problem może być w przyczepce.
Witam. Problem z Iveco daily 2010r. 3.0 diesel. Po odpaleniu mignie kontrolka abs, ręcznego i kontroli trakcji. Na wyświetlaczu pokazuje SERVICE: ABS FAILURE. Po czym kontrolki gasną. Brak błędu w abs, silniku etc. Wyczyszczone wszystkie masy od aku do ramy, silnika. Dołożona masa pod silnik z grubego kabla spawalniczego, wyczyszczone i sprawdzone wszystkie...
Witam. Jak w temacie. Poszukuję schematu połączenia wiązki drzwi, lewa prawa strona. Chodzi dokładnie o piny i nr kabli. Niestety 2006-2009, są inne numery.
Przeczytaj mój post na temat gasnących swiateł mijania w ducato masz identyczny objaw do rób sobie włącznik i szukaj przyczyny w sterowaniu masą osusz włączniki szyb w drzwiach sprawdź kable i kostki w słupkach czy nie ma wody ew włączniki w środku od tego zacznij
Postaram sie juttro rozebrac boczek drzwi kierowcy bo tam ida dwa kable od lustra i zobie foto jak t tam wyglada.
Blokuje szynę komunikacji, Albo elektronika pompy ABS lub na kablach do pompy. A jak pompa ABS jest podłączona przy diagnostyce są błędy w samej pompie?
Całe nagłośnienie, czyli przygotowanie drzwi matami, głośniki na przód, wzmacniacz 4 kanałowy, subwoofer, no i kabelki do tego? Jak na razie za tę kasę to nawet na kable i maty z dystansami nie starczy.
Pewno ugnita wiązka gdzieś na ramie. Obrysówki ma? Tak, są i działają. Odkręciłem 3 obrysowke (ostatnia), bo pomyślałem, że może być połączenie z lampą, ale niestety tylko 2 kable + i - do obrysowki nic więcej
Temat zamknięty. Nie miałem próbnika napięcia, zatem użyłem żarówki samochodowej i owiniętego wokół niej kabla. Wystarczyło włączyć wszystkie światła i sprawdzać żarówką który kabel za co odpowiada. Tak jak mówił przedmówca, instalacja bardzo prosta. dziękuję za pomoc.
Dobrze myślisz bo z przekaźnika są zasilane lampy jest to element jakby końcowy a polecenie włączenia jest wcześniej. Sprawdziłeś czy sterowanie jest plusem czy minusem a manetka w ducato działa tak jak opisałeś po prostu brak tej drugiej obstawiam masy podłuż kabel pod minus przekaźnika ten od sterowania i do masy zobaczysz czy go chwyci
Witam wszystkich serdecznie.Mam pytanko ,czy jest coś takiego jak czujnik odcinania akumulatora w iveco daily 2010 rok 3 litrowy diesel, a jeżeli jest to gdzie.Kupiłem iveco ,które się przewróciło na lewy bok.Przeczyściłem wszystkie kable,komputer sprawdzony jest ok.Podłączam akumulator a w ogóle nie ma prądu na kontrolkach,tak jakby nie dochodził prąd.Ma...
Sterownik za prawym głośnikiem (na słupku,brązowe pudełko wielkości papierochów) Sterowanie brązowymi,cienkimi kablami masą)
Diodę montuje się na kablu w którym masa ginie po wciśnięciu krańcówki.
tak, czujnik temperatury silnika ma wpływ na wolne obroty... konkretnie to jak jest zimny to ma z 900 obrotów zamiast jakiś 700 na nagrzanym.. I TYLE MA WPŁYWU przy napięciu 9.8V bez obciążenia rozrusznikiem, to ten silnik by nawet nie odpalił, bo z rozrusznikiem to już by do 7v spadło i by był tylko terkot bendixa i nic więcej co najwyżej to może wskazywać...
Wszystko fajnie tylko nie mam pewności że lampa LED jest podłączona do kabla który odpowiada za nią. Mimo że świeci i próbowałem różnych rezystorów cały czas wali błąd prawej lampy. Myślę że ktoś mógł podłączyć to np pod inny kabel i komputer cały czas wyłapuje błędu. Dlatego potrzebuje schematu wiązki elektrycznej do lamp tylnych .
Mam licznik od Iveco Daily 2004 typowy dwie kostki zielona i niebieska 32 piny. Potrzebuje go zasilić na stole aby wyswietlil sie przebieg. Tylko sprawdzić jaki samochód mial przebieg nic wiecej. Gdzie wpiąć mu zasilanie. Aha kostki tez mam i nawet kable uciete wiec moze kolorystycznie ?
Witam szukam schematów elektryki do Iveco daily 3.0 HTP 35S18 rok 2007 Zgodnie z zaleceniami moderatora wpisuje opis usterki samochód po pożarze silnika i kabiny silnik nie odpala wszystkie kable popalone Przyda się każdy materiał który jest w waszym posiadaniu Dziękuje Pozdrowienia dla Moderatora :D
Nie usuwaj skutkow tylko poszukaj przyczyny. Tranzystory sie pala bo np. wentylator ma duzy opor i wtedy silnik pobiera wiekszy prad, moga gdzies połaczenia na kostkach zasniedziec, moze filter kabinowy jest niedrozny. Przesledz dokładnie droge kabli ze sterownika do wentylatora.
Witam Mam problem z prędkościomierzem w Iveco Daily 2 rok produkcji 1999 35 -10 ( świeżo kupione ) przeglądałem inne fora ale niestety nie mogę poradzić sobie z problemem. Sprawdziłem przejścia przewody od impulsatora , zrobiłem test na nowym impulsatorze i licznik nie chce drgnąć. Pojawia mi się dwa pytania czy w przypadku licznika bez tachografu powinien...
Witam, mam problem z szybami elektrycznymi w Iveco Daily IV 2009. Nie działają w ogóle. Dodam, że dwa główne przewody do silnika mają napięcie, a na 4 pozostałych kablach do modułu nie ma napięcia. Bezpieczniki są dobre, ale na jednym nie ma jakby napięcia, ale bardziej brakuje masy, bo gdy przykładam do karoserii to pokazuje 12V i jest przejście z...
Witam Serdecznie Proszę o pomoc zamykając pilotem drzwi zamykają się wszystkie oprócz bocznych przesuwnych w pace a otwieram je przyciskiem zamykania. Wiem jest to zagmatwane. Naciskam przycisk zamykania zamyka wszystko oprócz przesuwnych te zamykam kluczem ręcznie a otwieram je przyciskiem zamykania po naciśnięciu przycisku zamykania otwierają się...
Moja Rada weź kabel rozruchowy i zapnij za minus na aku i do ramy drugi koniec może masę zgubiłeś bo miałem kiedyś podobnie i sprawdź aku które wsadziłeś
zdemontowalem radio i wyciagnalem bezpiecznik który sie okazał byc dodatkowy przy klemie akumulatora do radia i nic kontrolki świecą dalej jednocześnie w tym samym czasiee miałem odłączoną kostke od stacyjki i dalej palą machałem wszyskimi kablami od radia i dalej palą sie kontrolki
Po pierwsze nie bar a mbar (1000mbar= 1 bar). Dwa które turbo tam siedzi? Bo w 3.0 były ze zmienną geometrią i by pass. Spaliny napędzają turbo i jak ich nie ma lub uciekły bokiem to turbo nie robi ciśnienia. Podobnie jak ciśnienie doładowania ucieka bo np rura za turbo pękła ,czy rozszczelniony jest intercooler. * Turbo ze zmienną geometrią. Byłem...
Cześć, Mam problem z moim daily. Pacjent to Iveco daily 35s17 3.0 2015r Problem z poziomowaniem zawieszenia tył. Błąd wskazuje na brak komunikacji że sterownikiem zawieszenia. Auto opadło, kontrolka poziomowania świeci Problem wystąpił w zeszłym roku w sierpniu wyczyściłem wtedy styki sterownika Wabco i pomogło. Teraz już nie pomaga. Sterownik jest...
kompletnie nie wiem jaki wsad i jak go tam wrzucić Z taka wiedzą sam nic nie zrobisz, oddaj radio do jakiegoś "magika" co tym się zajmuje. jakiś kabel serwisowy czy po przez płytę Ani tak ani tak, trzeba odczytać wsad z pamięci programatorem.
Mam taki problem. Kupiłem Iveco z wyrwaną kostką na osuszaczu klimatyzacji. Nigdzie nie jestem w stanie takiej kupić i postanowiłem połączyć kable na spinki. Nie wiem teraz tylko jaki kabel gdzie podłączyć. Są cztery kable i cztery piny. Czy ktoś posiada jakiś schemat bądź jest w stanie podesłać jakąś fotkę bądź informacje ? Pozdrawiam :?:
Jakim komputetem sie probowales podlaczyc? Bo tak prawde mowiadz to jak bys mial wymieniac po kolei kazda czesc przez ktora auto tak bedzie sie zachowywalo to bedzie cie to drogo kosztowalo. Jest tam 38 pinowe zlacze Obd ja swoje iveco podlanczam w taki sposob ze zlacze obd2 z interfejsu diagnostycznego w moim przypadku delphi nastepujacym schematem...
Proszę bardzo - kiedyś z tym walczyłem w Iveco 35 znajomego i zrobiłem taki oto schemat :) podpowiem, że gniją kable przy czujniku prędkości przy skrzyni biegów - idą tam 3 pomarańczowe kabelki z numerami https://obrazki.elektroda.pl/6842881700_...
nie wiem jakie masz schematy, ale K line w oryginalnym kablu iveco dla delphi nie jest na pinie 7, a dwa to linia L też w niektórych sterownikach jest konieczna w IVECO.
szczerze to nwm czy ktorys z wymienionych testerow jest w stanie sprawdzic klape gaszaca. Taki test bes problemu wykonasz np. pompka prozniowa z yato za 160zl, sprawdzisz sobie nia wszystkie podcisnienia nie tylko w tym samochodzie. Co do autocoma to jezeli masz do niego dostep to moge zapodac schemat kabla ktory dziala z iveco 38pin bo obecnie nie...
W Iveco zawsze kable w drzwiach lecą.Tam silniczki od szyb to są mini sterowniki które gadają przez can z body computer.Musi tam być komunikacja inaczej silnik nie ruszy.Inna sprawa jeśli dochodzą tylko dwa przewody wtedy wiadomo.
Mój kolega ma 35s12 albo 14, z 2007r jeśli to ta sama generacja(bo roku nie podałeś) to wiązka w tym aucie to tragedia. Gniją kable mniej więcej pod lampą/akumulatorem i obok chłodnicy taki zespół kilku wtyczek. Ale żeby nic nie działało to raczej bym połączenie masy do karoserii obstawiał.
Nie pamietam czy to w daily tak stosowali ale czyjniki abs chyba były w jednym kablu co czujnik klocków hamulcowych i szły razem do kompa.Zazwyczas był uszkodzony przewód na zgieciu w nadkolu.Koszt przewodu drogi jak cholera.Mozna w sterowniku dwa kable zewrzec i nie bedzie swieciło w oczy ale tez nie bedzie pokazywało kiedy zuzyte.
Dzień dobry, mam bardzo nietypowy problem, mianowicie kuna weszła pod maskę i zrobiła mi totalne spustoszenie. Teraz nie wiem gdzie szły pogryzione wężyki gumowe i kable . Czy będzie ktoś tak życzliwy i podeśle foto od siebie z silnika? Głównie chodzi o te cienkie wężyki gumowe, które odchodzą około korka wlewu oleju. Iveco Daily 2009r 3,0 CNG.
Update: Czujnik EGT przed DPF jest na pinach 11 i 50 dużej wtyczki (K) ECU Czujnik EGT na DPF jest na pinach 63 i 66 dużej wtyczki (K) ECU Skorzystałem z opisu wtyczek ecu z 2.3 na ecd16c39 [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... tego tematu na elektroda Czujniki oba identyczne PTC przy 20 C maja około 200-250 ohm i rezystancja rośne...
Witam, zachęcony Waszymi bardzo szybkimi odpowiedziami w moim poprzednim poście pytam dalej. Samochód jest z 94r. Ciężko pali nawet przy +5 stopniach. Padł w nim rozrusznik. Cewka wybiła w obudowie dziurę. Założyłem nomy. Chwilę zakręcił i koniec (drugi w tym miesiącu w tym samochodzie a trzeci w ogóle w tym miesiącu). . Słychać tylko świst silnika...
Witam. Okazało się że kable do sterownika były ukryte za panelem nawiewów. Temat uważam za zamknięty, dziękuje wszystkim którzy nieśli pomoc. Pozdrawiam.
Dzięki za odpowiedź Nie odzywałem się po grzebałem w aucie Zasilanie na wtyku jest - na obu stykach. Na 11 po zapłonie a na 27 stałe z aku Do masy kabla nie podepnę poniweważ mam nowszy sterownik - edc16 i tam tego nie ma - ale wg instrukcji zwarcie kabelka wywoluje sygnaly swietlne przy starszej wersji ms6.3 Zasilanie na kompa jest - po stacyjce tez...
Witam, Na wstępie chcę poinformować że żaden post na forum nie rozwiązał mojego problemu i nawet nie ma takiej usterki. Ok, Posiadam Iveco turbo daily II 2000r. 2,8 TD i od jakiegoś czasu zaczął gasnąć po tym jak się rozgrzał. Objaw taki że pracuje równo i nagle tak jakbym odłączył zapłon w stacyjce. Żeby go odpalić muszę przekręcić kluczyk w stacyjce...
Iveco Daily 35c15 2006r. Ogólnie problem był z szybą kierowcy, mianowicie bywało tak, że się odsunęła ale już nie zasunęła. Czasami pomagało otworzenie drzwi i mocne zamknięcie ich, aż w końcu padło wszystko, obydwie szyby i lusterka, zero reakcji. Więc rozebraliśmy drzwi i wszystkie kable sprawdzone, sterownik przy silniczku szyby też i okazało się,...
musisz po kablach lecieć a zacznij od centralki z bezpiecznikami, mi pokorodowała z tyłu i musiałem złącza lutować turbo daily 4010 1994 rok, podobno to standart
Witam. Mam problem z Iveco. Nie wskazuje na liczniku temperatury płynu i świeci się kontrolka EDC. Komputer pokazuje błąd 01e8 według opisów błędów to "Kontroler: napięcie typu 3 do zasilania czujników poza zakresem". Nie wiem co dokładniej opisuje ten błąd. Sprawdziłem w temperaturę w sterowniku silnika i mam 10 stopni na innych czujnikach podobnie,...
Udało mi się podłączyć tak jak było pisane, zasilanie dałem z zapalniczki dodatkowym kablem. Odczytuje kody i kasuje, jednak nie pokazuje parametrów bierzących. Chyba tak ma być, albo tester nie robi tego w tym silniku.
Witam,mam problem z samochodem Iveco Daily 50C13 aczkolwiek zmasowała się wiązka kabli.Po wymianie tych kabli problem tkwi w tym że cały licznik nie działa tzc, obrotomierz,kontrolka oleju,wskaźnik paliwa itp.Pytanie do was panowie,co dalej z tym zrobić? Dodam że wina nie leży po stronie licznika ponieważ był zakładany drugi i problem się nie rozwiązał,czekam...
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Witam. Posiadam na warsztacie iveco daily 2.5 td z roku 1992. Problem polega na tym, że nie działa obrotomierz. Na "krótko" jak sprawdzałem podając impulsy to obrotomierz działał. Przeszedłem więc do szukania dalej. Wyczytałem, że impulsy pobierane są z czujnika indukcyjnego w skrzyni. U mnie niestety nie ma tego czujnika co gorsze nie ma nawet otworu...
Czujnik jest oznaczony na zielono. Zasilanie jego jest z bezpiecznika 42 to już wiesz. Potem "sygnał" z niego wchodzi do skrzynki bezpieczników i wychodzi potem ze skrzynki bezpieczników na lampy wstecznego pinami L 8 i L7 złaczem L ,kabelki oznaczone (tylko dla lepszego zrozumienia nie kolor) na niebiesko. Złacze L to złącze na skrzynce bezpieczników....
Witam wszystkich, Borykam się z problemem świecących świateł wstecznych w samochodzie marki Iveco Daily z 2009r. Po próbie zamontowania dodatkowego oświetlenia na belce wstecznej, najprawdopodobniej zrobiłem przeciążenie lub zwarcie wpinając się do instalacji lewego światła wstecznego. Po wymianie bezpiecznika który spaliło, światła wsteczne świecą...
Niestety schematu nie posiadam. To wyprowadź sobie kabelek od pinu co po stacyjce prąd jest i wtedy jak nie będzie grzać sprawdzisz czy jest, czy nie ma napięcia.
daily iveco iveco daily iveco daily 35c12 iveco daily
bezpiecznik stopiony kalibracja belki tensometrycznej biquad wymiary
delete override firmware toshiba
Uszczelnienie wtrysku w Iveco Daily 3.0 - porady Jak podłączyć Nintendo DS Lite do monitora?