Chyba stały problem w nowszych Iveco. U mnie to samo, czyli rano nie ładuje, potrafi zapalić się kontrolka ładowania. Ale jak odłączę klemę jest ok. Ktoś doszedł do tego co jest przyczyną? Uszkodzona klema?
Przy bezpiecznikach,przy klemie dodatniej może być kostka z żółtym przyciskiem.
Względem czego mierzysz to napięcie? Klemy czy budy?
Witam. Pomagam znajomemu przerobić dostawczka na kampera. Mamy taki problem. Chcemy żeby akumulaor w części kamperowej mógł być ładowany z alternatora (gdy jest pochmurno i solary nie ładują). Z klem akumulatora samochodowego (Iveco Daily, alternator ponoć 90A) podłączyłem równolegle akumulatory kamperowe 2x110Ah. Na przewodzie dodatnim (16mm2 lub 25mm2...
Ja miałem podobny problem, też Iveco Daily tylko z 2015 roku, pomogło odłączenie "inteligentnej klemy" ale tylko tymczasowo. Później okazało się że przewód "sterujący" zrobił się "zielony" niedaleko alternatora ( jak dobrze pamiętam to ok 30-40 cm od alternatora). Pozdrawiam
zdemontowalem radio i wyciagnalem bezpiecznik który sie okazał byc dodatkowy przy klemie akumulatora do radia i nic kontrolki świecą dalej jednocześnie w tym samym czasiee miałem odłączoną kostke od stacyjki i dalej palą machałem wszyskimi kablami od radia i dalej palą sie kontrolki
Zasada generalna- zawsze podczas wyjmowania aku najpierw odkręcamy klemę masową (przy montażu na odwrót)!
Daj spokoj!!!!!!!Nie wiem kim byl ten gosc co to zalozyl (auto jezdzilo w firmie) ale ucial ten kabelek 3 cm od pompy i nie zaizolowal!!!!! Skrecil kabelki i juz. A drugi pociagnal prosto z aku do przelacznika i ZAWIAZAL!!! 8O go na klemie +!!!! Rece mi opadly jak to zobaczylem i dlatego chcialbym to doprowadzic do normalnosci :). Ogladalem juz zlaczki...
ściągałem klemę nie dolewając paliwa ten sam efekt ale teraz dołączył do tego błąd airbagu
Zobacz na cienki, żółty kabel bezpośrednio do klemy - akumulatora (to jest masa licznika, tak by tacho działało nawet przy wyłączonym odłączniku prądu)
Masy i klemy wyczyszczone, teraz test, wkrótce napiszę jak poszło. Dziękuję Panowie za rady i szerokości 🙂🙂👍👍
Witam, Jestem nieszczęśliwym posiadaczem Iveco Daily z 2020 roku, ze skrzynią automatyczną i elektrycznym hamulcem ręcznym. Od momentu wyjazdu z salonu występuje w nim problem z elektrycznym hamulcem postojowym, który po zatrzymaniu samoistnie się zaciąga i mimo naciskania przycisku nie chce się zwolnić. Jedyna możliwość to zdjęcie klem z akumulatora,...
To tam może być wszystko pozmieniane przez firmę zabudowczą ;) Bezpiecznik oryginalnego modułu to F33 i F49 w BCM nad nogami kierowcy. I F67 i F78 w komorze silnika Bezpieczniki do wykorzystania przez firmy zabudowcze znajdują się jeszcze przy akumulatorze. Pod klapką klemy +, jak i często gdzieś osobno na kablach. Zobacz czy masz ten moduł haka przy...
Po odpaleniu auta wszystkie kontrolki gasną oprócz kontrolki ładowania. Po 2 dniach kontrolka zgasła na 3 dni. Podczas jazdy nic nie mrugało ani żarzyło. Tylko po zgaszeniu silnika i po ponownym odpaleniu kontrolka nie gaśnie. Na dzień dzisiejszy nie ma ładowania. Regeneracja alternatora kosztuje 370zł. Ale czy to jest pewne że szczotki, regulator czy...
Zdejmij kleme bo pewnie jakiś przekaźnik się zawiesił i zerknij na masy do ramy bo miałem podobną historie.
Popatrz dobrze na bezpieczniki wszystkie i ryśnij go na plaka ew ściąg kleme może jakiś błąd łapło i popatrz na masy kręcone do ramy z lewej strony
Albo auto pojechało z luźną klemą, albo ktoś odpalał z urządzenia rozruchowego. Nie do końca doczytując instrukcję. Tak czy inaczej, oddałbym do elektronika. ogarnięty naprawi auto bez wymiany sterowników. Nie liczyłbym, na to, że będzie tanio. Dodano po 1 Zobacz czy nie ma poprzepalanych żarówek lub nienaturalnie poczerniałych.
To w ogóle wygląda na zwarcie gdzieś- nie koniecznie na jakimś urządzeniu np. alternatorze. Ja miałem nieprzyjemna sytuacje, gdy jeździłem starym Iveco Daily. Wyglądało to następująco. Wybrałem się w drogę. Nagle zaczęły migać kontrolki, widoczne było pulsowanie świateł i takie tam. Zatrzymałem i zgasiłem silnik. Nic nie znalazłem. Wszystko trochę ostygło,...
Witaj. Nie chce cie wprowadzic w błąd ale ten blad od turbosprezarki to moim zdaniem jest zle wyregulowane ciegno od zmiennej geometri to co masz przykrecone do gruszki przy turbosprezarce. Gdybym mial to naprawiac zawiozl bym turbo na regeneracje ale to troche kosztuje wiedz najpier sprobowal bym wykrecic o dwa obroty srobe regulujaca zaworkiem turbosprezarki....
daily iveco iveco daily iveco daily 35c12 iveco daily
amplituner pioneer kolumna volvo silnika cannot convert
satel powiadamianie radiowe komunikacja radiowa satel
Cieknąca woda spod dozownika pralki - przyczyny i rozwiązania Zdjęcie anteny immobilisera z kluczyka Skoda Octavia II 2004