Witaj kolego. W moim Ivanie mam to samo. Poradziłeś sobie z problemem?
Nie wiem czy możliwe ale wygląda jakbyś zamienił wężyki od i do filtra.
tak sprawdzony, Dodano po 1 poprostu brak mi pomysłu co jeszcze moze powodowac tak wysokie spalanie jedyne co mi sie nie podoba to tak wysoki przepływ powietrza na biegu jałowym Dodano po 1 na liczniku delikatnie swieca "pozim plynu chłodniczego", "kontrolka wypalania dpf"
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Ale to widać wszędzie że "Lean managment" i kontrola jakości (by nie była za wysoka bo jak jest to znaczy że można taniej zrobić) jest już wszędzie. Jeszcze jako tako Toyota się wybija ,ale wszyscy robią testy końcowe na klientach w myśl najwyżej się zateguje jak padnie przed końcem gwarancji. Do tego wyżyłowane normy spalin czyli dołożenie dodatkowego...
Witam posiadam Iveco 2021 z silnikiem 2.3. Auto ogólnie po wypadku Lecz myślę że to nie problem, gdyż po naprawie auto chodziło i odpalało normalnie. dziś podchodzę do auta przekręcam kluczyk wskazówki od zegarów nawet nie drgną (a zawsze po przekręceniu robiły pełen zakres pracy i wracały do początku), nie pokazuje ilości paliwa ani temperatury cieczy...
Witam Potrzebuje do Iveco 29l13 2.3 hpi euro 4 2012r wysokość głowicy przed planowaniem nominalną
Witam wyskakuje mi błąd EDC sprawdź silnik. Brak mocy. Zgasze samochód podjadę trochę i za chwilę to samo. Iveco 2.5 156km 2018r. Byle jakie wzniesienie lub dam za dużo gazu i odrazu wyskakuje. ..........
Witam wszystkich Mam problem ze swoim iveco 2,8 diesel 2001 rok common rail nie chce palić jak jest zimno na dworze. Wtryski wymienione, filtr paliwa też, pompka na ramie i filtr.Kontrolka świecy płomieniowej świeci, elektrozawór podłączałem na krótko i chyba się załącza. Mechanik che mi pompę wymieniać, ale nie wiem czy to ma sens. Czy luzy zaworowe...
Witam koledzy pacjent iveco 35,15 rok 2007 . Auto w czasie jazdy ma moc normalnie przyspiesza . Turbo w czasie jazdy utrzymuje okolo 1.5 Bara . Przy przyspieszeniu max 2.2 bara. Problem zaczyna sie na postoju na komputerze pokazuje 0.5 Bara doładowania na wolnych obrotach aż zapali sie kontrolka edc i komputer łapie blad 0194 . Wtedy ciśnienie na komputerze...
Witam mam problem z iveco daily 3.0 euro 5 bi turbo 170 koni , mianowicie problem zaczął się od teoretycznie uszkodzonej turbiny , samochód kopcił jak diabli pił olej litrami , zregenerował turbo auto nadal kopciło piło olej i rzucało olej na wydech , wymieniłem odme wszystko wróciło do normy ale teraz borykam się z wpadaniem auta w tryb awaryjny ,...
Witam Mam problem z iveco daily 35c13. A mianowicie wyświetla się na desce błąd edc i kontrolka wydechu. Silnik pracuje normalnie. Diagnostyka autocom wskazała na błąd 1c1: "Napięcie zbyt niskie w zasilaniu pokładowym (końcówka 30) patrz MAN standard M3331/ spadek napięcia przy rozruchu -brak sygnału -obecny" Proszę o pomoc w znalezieniu przyczyny....
Zastanawiam się nad takim zestawem iveco daily o dmc powyzej 3,5 t plus lawetka, do sciagania aut z zachodu w celach prywatnych. Czy orientuje się ktoś jak na to reaguje bag, czy tez żandarmeria francuska. i jak to się ma do podatków i tacha? Zaznaczam że jest to do celów prywatnych i umowy kupna aut na zachodzie będą na mnie. http://obrazki.elektroda.pl/8437530600_1...
Witam naprawiam Iveco Daily 2007r 2.3HPI samochód ma problem z odpalaniem dłużej musi pokręcić po czym jak odpali wkręca się tylko na 1500 obrotów. Świeci się także kontrolka EDC . Zapewne samochód wchodzi w tryb awaryjny .. Po podpięciu do komputera pokazuje błąd 144 który brzmi tak "Wiarygodność wskazań pomiędzy czujnikiem koła zamachowego i wałka...
Panowie pomóżcie !!! IVECO Daily VI 2015r. 3.0 174KM Wyświetla mi się kontrolka EDC (czujnik położenia wału) samochód normalnie odpala jeździ, ale po pewnym czasie jazdy zaświeca się EDC czujnik położenia wału i sprawdź silnik, wtedy odcina moc i nie da się przyspieszyć, obroty max 2500 więcej nie chce się wkręcić .... Mieliście już taki problem ? Co...
Witam. Mam problem z iveco daily 3.0 170km 2013r. Auto od pewnego czasu podczas jazdy zaczyna nie równo pracować. Włącza się kontrolna edc i momentalnie słychać jakby nie chodził na wszystkie cylindry. Nie ma żadnej zasady kiedy sie to stanie, raz wystarczy przejechać 200m a innym razem 30 km, czy zimny czy cieply. Miałem tak już ten problem na wiosnę...
Potrzebuję pinologię złącza Iveco. Potrzebuje odczytać jedynie dtc przez CDP, ale mam tylko do niego OBD2. Na wtyku w Iveco potrzebuję znaleźć niski i wysoki CAN. Linię K mam na pinie drugim, zasilanie też mam. W tym wtyku w Iveco Daily nie ma linii L. Ster jaki tam siedzi, to EDC16C8. Może ktoś posiada rozpiskę złącza z uwzględnionym CAN?.
Witam mam problem z iveco daily 3.0 hpi 2006 rok 35c18 świeci ciśnienie oleju na stałe i błąd przepustnicy stały / po podłozeniu nowej przepustnicy bez zmian. Sterownik EDC16C39 0281012193 vin Iveco ZCFC35D1005629325: 35C18 M.Y.2006 ktoś podrzuci schemat lub rady ??
Witam.Mam pytanie na dniach zamierzam zakupić iveco daily 2.3 hpi 2005rok z tego co rozmawiałam ze sprzedającym iveco straciło na mocy gdy zaświeciła się kontrolka wtrysku zapytałem się go czy bardzo jest odczuwalna strata mocy sprzedający twierdzi ze samochód załadowany około 2 tony jedzie tak samo jak na pusto tylko ze Max max rozpędza się do 80/90km/h.Pytalem...
Witam, posiadam Iveco daily 2,3 hpi z 2006r. i od jakiegoś czasu po rozgrzaniu silnika zaświeca się kontrolka edc i zaczyna strasznie kopcić na biało i nie równo pracuje i zero mocy. Po zgaszeniu nie chce zapalić, po dłuższym kręceniu w końcu zapala dalej kopcą, ale po ostygnięciu zapala i normalnie pracuje az do momentu ponownego rozgrzania. Czasami...
Marka:IVECO Model:DAILY Chassis (płyta lub główne podzespoły): Matryca/Panel (jeśli występuje): Inne (uwagi):
Witam posiadam Iveco 35S18 problem jest taki że ma napady ciężkiego odpalania ciepły czy zimny wybiera sobie czas sam, poza tym podczas przyspieszenia gaz w podłogę pow 110 km zapala się edc engine failure 149 i troszkę słabnie tzn mniej reaguje na pedał gazu muli się ktoś wie co to za kod błędu ??? P/s po wyłączeniu silnika i odpaleniu problem znika...
Witam . Od jakiegoś czasu gdzieś w okolicach zbiornika zaczęła wyć strasznie pompka od paliwa. Jeździłem do tej pory, dziś jadąc do Niemiec, zaczęła mrugać kontrolka wtrysku i samochód nie chciał jechać , trzymając pedał gazu załapał i tak do następnego razu kiedy to już nie chciał nawet reagować na pedał. Więc zgasiłem auto , kontrolka mrugała przez...
Witam Pacjentka Ivona 35s15 146 km 2.8 Mam problem z turbo, auto po odpaleniu nie ma mocy, po przejechaniu jakiegoś dystansu i zapaleniu kontrolki edc, moc częściowo odzyskuje powiedzmy 70%. Byłem na diagnostyce, jak nie mruga edc silnik w ogóle nie jest doładowany, turbo dmucha 0.2 bara( to w momencie jak nie mam mocy, jak się zapali edc nie wiem,...
Witam. Mam Iveco jak w temacie. Wyświetla cały czas kod błędu nr 18 czyli w/g opisu to "czujnik pol przepustnicy /gazu: sygnal za wysoki ". Czy to dotyczy doładowania bo przepustnicy ten silnik nie posiada. Nadmienię że auto dużo pali i nie ma odpowiedniej mocy. Jak zinterpretować ten błąd?
Przy takich temperaturach jak teraz +10 to kontrolka świecy powinna zaświecić choć na sekundę w celu sprawdzenia sprawności układu.Może ktoś z posiadaczy iveco daily III potwierdzi że kontrolka powinna się zapalić na chwile Nie zapali się kontrolka, za wysoka temperatura.
Nie, kolego. Nie ma potrzeby demontażu rozrządu.
Diagnostyka wysokiego ciśnienia paliwa.
iveco daily hi matic zrzuca biegi przy zjezdzie z gory za mocno i wchodzi na wysokie obroty co moze byc przyczyna? (at)ElektrodaBot
17-tka,czyli z podwójną turbiną.Tam lubi się zacierać ciegno zaworu upustowego turbiny, sterowany podcisnieniem.Paskudny dostęp,ale wykonalne bez demontażu całej turbiny.Najlepiej wymontować siłownik, dobrze oczyścić połączenie mechaniczne i nasmarować smarem odpornym na wysokie temperatury np. z dodatkiem ceramiki.
tak sprawdzilem wszystko wporzadku dalej to samo
https://obrazki.elektroda.pl/7137438500_... Za zbiornia paliwa poprzez filterek paliwa (nowy) taka pompka pcha paliwo do filtra a z filtra poprzez plastikowe rurki do pompy wysokiego ciśnienia.
to zmierz teraz napięcie na zasilaniu i masie komputera, tu masz serwisówki, schematy https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem...
Potwierdzam. Ja jakiś czas temu (około piętnaście lat temu) miałem do dyspozycji Iveco Daily. I gdy w zimie nadciągały wysokie mrozy, a ja miałem wyjazd w góry, to specjalnie dolewałem do zbiornika około pięć, sześć litrów benzyny na cały pełny zbiornik oleju napędowego. Benzyna zapobiegała wytrącaniu się parafiny z oleju napędowego w bardzo niskich...
Powodów może być 100, potrzebna diagnostyka i odczyt kodu usterki, inaczej nie da rady, najprawdopodobniej, zgłosi błędy związane z obwodem wysokiego ciśnienia paliwa.
Upewnij się, czy pompa wysokiego ciśnienia weszła do końca. Po wymianie oringu wchodzi dość ciężko.
To może rzeczywiście jej czas już minął.
Czym mierzysz ciśnienie?
Cześć, mam podobny problem ze spalaniem, z dnia nadzień średnie spalanie z 10,3-10,7 wskoczyło na 11,4 do nawet 12 l na 100km. Wystarczy lekko dodać gazu a chwilowe pokazuje po 20-25 l/100 km. Udało Ci się jakoś rozwiązać Twój problem?
Nie działa elektryczny wentylator na silniku lub masz zabrudzoną chłodnicę od zanotti.
Sprawdź ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia po filtrze. Zrób zdjęcia parametrów paliwowych przy próbie rozruchu silnika.
Albo źle zmierzona kompresja, albo przy tak niskiej to zdziwiłbym się gdyby odpalił. Powinna być sporo wyższa.
jeżeli nie chodzi elektryczna pompka paliwa w zbiorniku to normalne że wyrzuci ci czujnik ciśnienia paliwa, bo sterownik silnika nie widzi ciśnienia na rampie. Zaczął bym od naprawy tej pompki, żeby podawała paliwo na pompę wysokiego ciśnienia.
Ja bym szukał przyczyny w pompie wysokiego ciśnienia, to jest raczej problem mechaniczny, w pompie są zaworki ,które sterują ciśnieniem, mogą być zużyte.
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
w moim przypadku jak iveco "padło" to z powodu braku prądu na pompie paliwa tej przy zbiorniku paliwa a co do kontrolki wtrysku to wymienili jeden z czujników na pompie wysokiego ciśnienia pozdrawiam i życzę powodzenia
Ciśnienie zadane około 440 bar rzeczywiste dochodzi do 440. Ciśnienie na pompce wstępnej ok 1 bar. Po włączeniu zapłonu paliwo przelatuje przez powrót pompy wysokiego ciśnienia. Dodano po 3 Problem rozwiązany. Klient chciał zaoszczędzić na paliwie i przyznał się że tankował gdzieś w garażu. Padł regulator ciśnienia paliwa ciśnienie było zbyt wysokie.
Miałem podobny przypadek ale w cargo. Poszła pompa wysokiego cisnienia. Głownie się to dzieje jak dodajesz mocno gazu czy tez sie powtarza to przy delikanej jezdzie?
Witam, problem jest z Iveco Daily 2.3 JTD 2000r, mianowicie: zimny odpala, po rozgrzaniu już nie. Auto świeżo zakupione, rozrząd sprawdzony i zmieniony, a przy okazji sprawdzona pompa wysokiego ciśnienia, ale jest bez zmian. Może ktoś miał podobny przypadek?
Witam tak jak w temacie mam problem z Iveco Daily 2.3 HPI 2006r a mianowicie od czasu do czasu gaśnie i nie odpala po 10 min odpala ale gasnie nawet na wysokich obrotach po kolejnych 10 min odpala i działa tylko na wysokich obrotach inaczej gasnie a po upływie godziny czy 2 jezdzi i pali bez zazutu co to może być proszę o pomoc. pozdrawiam
Ale brałeś pierwsze lepsze - LgY jakie były na sklepie (takie pod 230V), czy typowo samochodowe? Trochę się boję że zwykłe będą źle znosić niskie/wysokie temperatury ewentualnie sól drogową, kontakt z olejem etc i będzie kruszyć się izolacja.
Miałem podobne problemy z moim Daily 35C13 wykręciłem oba czujniki od pompy oraz listwy wysokiego ciśnienie. Przemyłem nitro i przedmuchałem powietrzem - auto śmiga jak dawniej. Wszyscy zwalali winę na wtryski , a wystarczyło wyczyścić oba czujniki. Ważna wiadomość dla posiadaczy Iveco 2.8 Ducato 2.8 oraz Peugota i Renault z silnikami CR.
Witam podepnę się pod temat. Mam iveco daily 2.8 130kM niestety problem jest taki jak u wszystkich miga kontrolka wtrysku auto w trybie awaryjnym pedał w podłogę a on 80 max. Teraz moje spostrzeżenia po wciśnięciu na luzie gazu pod czerwone pole na obrotomierzu gaśnie spowodowane jest to zbyt wysokim ciśnieniem paliwa pompa na górnej sekcji przepuści...
Witam. Mam pytanie do użytkownika StanisławPiotr. Mianowicie posiadam Iveco Daily 2017 rok, pojemność 2.3 100 kW, skrzynia automat ZF8HP. Auto zostało zostawione na zimę, wszystko działało OK. Po zimie rozładował się aku, po naładowaniu i założeniu aku auto nie odpala. Po włączeniu zapłonu miga kontrolka świec żarowych i kontrolka od niskiego poziomu...
Jest jeden parametr nieodpowiedni ,"za wysokie ciśnienie na listwie",mechanik mówi ,że jeżeli to nie ten drugi regulator to musi być zajechania pompa i wtryski
wymienilem czujnik wysokiego cisnienia,z tyłu pompy,jedyne 450zetka czujniczek,jezdzi do dzis aczkolwiek kontrolka swieci caly czas. zamykam temat słowami od iveca z daleka :-)
Panowie a jak w takim silniku wygląda sprawa dostępu do pompy paliwa wysokiego ciśnienia , czy do jej demontażu trzeba rozpinać rozrząd czy wystarczy odkręcić i odsunąć (zaczyna u mnie tam dosyć mocno się pocić od dołu patrząc niby mokra jest pompa wspomagania ale raczej to z pompy CR - jest nad nią a tam słaba jest widocznosc)
Bo na zimnym odpala na benzynie. Potem przełącza na gaz. Gdy jest cieplo pali od razu na gazie. Sprawdź czujnik temperatury reduktora moze kłamie jej odczyt, sprawdz dokładnie czy nie ma jednak filtra na wysokim ciśnieniu. Mam wrażenie że problemem będą wtryski.
Sprawdź filtry odmy. Jeżeli masz je brudne, to kompresja w misce olejowej będzie tak duża, że może nawet wywalać olej przez turbinę. Ja tak kiedyś miałem. Wystarczy odkręcić korek wlewu oleju. Jak mocno dmucha to już wiadomo. U mnie ciśnienie było tak wysokie, że wypluwało olej przez wskaźnik bagnetowy.
Wystarczy że ma luż i przy wyższych prędkościach obrtowych wirnik hamuje o obudowę. Że zawór wastegate jest nieszczelny. Sprawdzałeś to ciśnienie przy 100 km/h?
Witam. Mam problem z Iveco Daily silnik 2.8 rok 2002. Gdy go odpalę i dodam gazu gaśnie. Czasami nawet nie chce odpalić albo jak odpali to po 5 sekundach zgaśnie. Bąk wyczyszczony, pompka wymieniona ta na ramie, filtr wymieniony, zawór wysokiego ciśnienia wymieniony na nowy, wtryski sprawdzone są dobre. Komputer się nie połączy ze sterownikiem silnika....
Immo jest tu z tego pamiętam w body (BCM). Tak że do odpalenia potrzebujesz BCM. ECU i kluczyk. Błędy ładnie odczytuje Delphi DS150E lub wyższy a klona można mieć za 250-300 pln.
Pacjent to Iveco Daily 3.0 170 koni 70C17 2012 rok. Mam wrażenie, że auto jest zamulone. Mam też Iveco 65C18 Euro 4 i jest wielka różnica w mocy obu aut. W nowszym miałem problem z wtryskiem, został on naprawiony. Układ wtryskowy itp. ponoć ok. Pompa daje odpowiednie ciśnienie. Wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania. Bez zmian. Na 1., 2., 3. auto...
Usterka naprawiona. Niestety mimo moich wcześniejszych ustaleń (diagnoz) poległem i auto musiało ostatecznie trafić do warsztatu z wysokim wjazdem i kanałem (moje iveco ma 3,5m wysokości) Przyczyną usterki był przerwany przewód, ale elektryk nie chciał szukać tej "przerwy" w całej wiązce która idzie w ramie. Ostatecznie prąd do świateł wstecznych w...
Czytam ST-6000 Wtryskiwacze sprawne na 100% z obrotami dziś sprawdzę. Własnie sprawdziłem obroty podczas odpalania , ponad 300obr/min i w końcu pojawił się jakiś błąd , kod 85 , niestety nie mam opisu. Dodano po 3 Podmnieniłem czujnik cisnienia na listwie i pompkę elektryczną , nic nie pomogło. Jak jak sie poluzuje przewód paliwowy idący od pompy do...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Tak się dzieje jak zalejesz paliwo zawodnione (wtedy gasisz i po kilku dniach już nie odpalasz) lub poszły syfy (opiłki) na wtryskiwacze np z pompy wysokiego ciśnienia albo paliwo dziadowskie, ale musiał by być naprawdę nie palne bo przeważnie chodzi kulowo lub nie wkręca się na obroty.
iveco daily obrót wysoki daily iveco iveco daily
wymiana kondensatorów zasilacz zmiana ciśnienie wtrysk zatrzymuje fuser
molex odwrotnie ads1115 bascom
Pilot do wzmacniacza Technics SU-V45A - możliwości Jak zdemontować lampę LED w Volvo FH?