Ta z lewej woda w paliwie, prawej zanieczyszczony filtr powietrza a na dole po środku niski poziom płynu chłodzącego- grozi przegrzaniem, zatarciem silnika.
Witam dołączę się do tematu mam problem z iveco daily 50c14 które nie pali jak jest zimno, lecz gdy postawie go w garazu temp ok 8 stopni pali na dotyk. Sprawdziłem świece wypalają sią ładnie i przekaźnik świec podaje na prąd ok 20 s. Wymieniłem filtr wstępny , sprawdziłem wtryski na przelewach i równo podawały, Komputer texa jedynie pokazał błąd wału...
na plaka też nie zapala. gdzie mogę szukać przyczyny ? Plaka zapodaj jak najbliżej kolektora ssącego. Jeden psika drugi kręci. Ropę dobrze żeby była ciepła, z kanistra podstaw. Nowy filtr paliwa, albo obecny osuszyć ze starej ropy i zalać nowej. Dodano po 1 Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać. Cenna porada.
Mam podobny blad w iveco 2007 rok. Czy cos poszlo do przodu u autora? U mnie dopiero wymieniony regulator w pompie i filtr paliwa
Filtr im droższy tym lepiej. Faktycznie najlepiej orginalne. Przy ilość oleju w tym silniku ok 8l jak pamiętam i wymiana co 15tys km można zastosować mniejszy filtr choć w Iveco spotykałem tylko duża wersję.
Witam. Iveco Daily 65C18 3.0 176 KM 2009 Jazda pod górę, zaladowany- zapala się EDC kod błędu 062. Zjazd na parking, zgaszenie silnika, ponowne odpalenie- błędu brak aż do następnego sporego wzniesienia. Itd.. Ktoś zna temat i podpowie mi co jest do wymiany? Dodano po 1 Dodam, że filtr paliwa ma 8 tys.km. Ale zacznę od niego.
Okazało się że jest filtr.
Pomogła wymiana skrzynki bezpieczników. Tam był problem. Większość przekaźników i bezpieczników ze ścieżkami była jakoś lekko przypalona. Teraz jest Okej.
Filtr oleju tylko oryginał A sprawdź czy miska olejowa nie jest zagięta, drożność smoka pompy oleju Do czego zamierzam: zimny olej trudno zaciągnąć przez nie drożny smok co za tym idzie napinacz łańcucha jest bez oleju nie ma tłumienia i łańcuch trzepocze na prowadnicy Sprawdź ciśnienie na zimnum silniku jak szybko narasta
Witam. Otóż mam możliwość niedrogo(po cenie złomu) zakupić silnik od fiata ducato 2.5D który podobno był wymontowany z iveco jakiegoś w co jestem w stanie uwierzyć ponieważ przy silniku jest zamontowany filtr oleju z napisem "iveco". Silnik wygląda dokładnie tak samo jak ten z zdjęcia które zaporzyczyłem z internetu. Niestety tam gdzie chcę kupić silnik...
Iveco moze miec jeszcze filtr ok zbiorika paliwa przy ramie
Witam, w niektórych silnikach są filtry ODMY co ile km się je wymienia ? https://obrazki.elektroda.pl/3496402000_... Na zdjęciu filtr do: IVECO DAILY silnik: 3.0 FIAT DUCATO silnik: 3.0 CITROEN JUMPER silnik: 3.0 PEUGEOT BOXER silnik: 3.0 OPEL MOVANO silnik: 3.0 RENAULT MASTER silnik: 3.0 RENAULT MASCOTT silnik: 3.0 Co ile km ten...
Może być jeszcze dziura w dolocie. Wyjmij filtr jak pomoże to jest dziura. Dwa może sam przepływomierz jest walnięty / nie od tego silnika. Przepływka nowa, .org.. dobrana po Vin + adaptacja . Szukałem nieszczelności.. nic nie widać. Sprawdzę z tym filtrem
Witam, Pacjent Iveco Daily 2.3 2007r. Problemem jest brak mocy i mrugająca kontrolka EDC. Błąd 194 - Niskie Ciśnienie Turbodoładowania, powyżej maksymalnej wartości progowej, błąd niestały. Po wyłączeniu zapłonu "resecie" wszystko wraca normalnie na trasie da się pojechać na dłużej bez odcięcia mocy w mieście krócej bo co chwilę przechodzi w tryb awaryjny...
Na początek zrób diagnostykę komputerową, odczytaj błędy. Podejrzewam że będzie za niskie ciśnienie w listwie paliwowej, wymień filtr paliwa, a jak nie pomoże to sprawdź wtryskiwacze- zrób próbę przelewową.
Witam jak w temacie mam problem z iveco Daily 2006r. Od jakiegoś czasu gasnie podczas jazdy zaczęła zapłać się kontrolka edc wymieniłem czujnik walka i jakby na chwile pomogło ale potem znowu to samo. Wyjął filtr paliwa okazało się ze był cały czarny jak go scisnalem to wręcz czarne paliwo z niego leciało. Po wymianie na nowy rakieta. Minął może miesiąc...
Wez strzykawke 500ml i wtlocz olej przez filtr do magistrali zanim zatrzesz silnik.
Witam. Mam problem z iveco daily 2016r 3.0. Sporadycznie wywala błąd cisnienia paliwa za niskie poza progiem i pojazd gasnie albo nie reaguje na pedał gazu. Wtryski sprawdzone w boschu są ok, zawor regulacyjny na listwie wymieniony, pompa cr bez śladów opilkowania i zawor regulcyjny wymieniony oraz zawor mechaniczny przelewowy, filtr paliwa wymieniony....
Koledzy pomocy, mam iveco daily 2.3 2006r, samochód na zimnym działa w porządku, gdy się nagrzeje zaczyna gasnąć przy gwałtownym dodaniu gazu, nawet na biegu jałowym. Można się nim rozpędzić do 100km/h ale łagodnie dodając gazu, gdy da się but w podłogę, zaświeci się EDC i gaśnie. Na 4 biegu powyżej przy ok 3000 obrotów, można dać pedał w podłogę i...
Witam ,wie ktoś gdzie jest filtr AdBlue w iveco stralis 2008 r cursor 10 ?
Witajcie Iveco Daily 3 2005 rok 3.0 100KW Od wczoraj mam problem z gaśnięciem auta w losowych momentach, raz na wolnych a raz pod małym obciązeniem , auto przytargałem do domu i po podłączeniu kompa mam błąd 62 Ciśnienie szyny - sygnał poza zakresem (odchyłka dodatnia) - przekroczenie normalnego zakresu Parametry widać zadane ciśnienie paliwa i rzeczywiste,...
Taki komunikat wyskakuje na wyświetlaczu... Np jak wyświetlało edc 81 to chodziło o filtr paliwa...,
Na logikę zapchany filtr cząstek stałych . Trzeba pozbyć się z niego popiołu , wypalić sadze .
Witam iveco daily 4 bus 2,3 35s14 pompa paliwa nie dostaje napiecia bak wyjety przepłukany filtr wymieniony pompka podłaczona na krotko działa po ponownym złozeniu niedziała juz białej goraczki dostaje bezpiczniki sprawdzone jeszcze przekaznik tylko ktory
ECM 99 Kontrola ciśnienia turbo,zbyt niski lub wysoki sygnał,może być uszkodzony czujnik ciśnienia,siłownik turbiny lub zatkany filtr powietrza. Wskazana diagnostyka komputerowa.
Teoretycznie nie, ale jak nie chce wystartować lub zanika zaraz po inicjacji trzeba sprawdzić wszystko. No jest filtr duży w pompie na klucz nr 32, sciagasz obudowę plastikową od dołu masz filtr.
jeśli tylko renault to zwracam honor bo ja to bardziej w iveco a tam to filtr powietrza
Czy w czasie gdy silnik chodzi na plaku podnosi się wskazówka od obrotomierza ? Jak się podnosi to sprawdzamy ciśnienie paliwa w kanale zasilającym pompowtryski. Na pompie powinien być korek i w jego miejsce podłączamy manometr. Zmień filtr paliwa.
Zrobisz wtryski to lepiej zlać paliwo nalać świeżego i przepompowac przez układ, no i filtr obowiązkowo.
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
Witam,mam problem z iveco daily 3.0 hpi 146 KM 2007 r. blaszak max.Mruga kontrolka EDC i świeci kontrolka silnika na żółto brak mocy jest objawem,bylem na diagnostyce komputerowej i pokazuje błąd: 134 -czujnik ciśnienia powietrza -Poniżej progu maksymalnego -obecny taki mam opis,problem w tym że żaden z czujników od powietrza nie jest uszkodzony i...
Dziwne czy nie ale tak jest. Przecież nikt Ci nie nakazuje wymiany tylko napisałem że należy to zrobić. To tak jak z zalewaniem układu chłodzenia przez Vacum - jednu to robią inni nie - tu też tego nie będziemy rozwijać dlaczego. Zauważ że w trasie się wypala niezauważalne, z obrotami silnika i obciążeniem, chłodzeniem wiatru od czoła i mniejsza temperatura...
Kolejno:szczelnośći drożność przewodów podciśnieniowych Wymiana elektrozaworu sterowania EGR, ze starego mogło się oderwać kawałek membramy i zatyka przewód podciśnienia.Ten kawałek 1-2mm może tkwić przy trójniku pod serwem.Jezeli tam masz też elektrozawór VGT do sterowania turbiny to i on może być wadliwy.Zatkana chłodnica lub kanały EGR w głowicy(jeżeli...
Witam, mam problem z iveco daily 35S14 2.3 HPI, otoz zazwyczaj po odpaleniu silnika, ale takze czasem podczas jazdy przez 5 sek nie podaje paliwa w sensie naciskam gaz lekko faluje obrotomierz ale paliwo nie idzie i auto nie jedzie po okolo 5 sek przestaje sie zacinac wchodzi na obroty i puszcza duzo niebieskiego dymy, normalnie nie kopci w ogole. Doszlo...
zmień filtr paliwa, ten na ramie pod kierowcą obok pompki elektrycznej, taki jak do starego poloneza i wyczyść regulator paliwa na pompie cp, problem zniknie
Witam. Posiadam Iveco eurocargo Tector i to właśnie w tym samochodzie wymieniłem filtr osuszacza powierza i od tego momentu stoi. Samochód pali bez problemu ale hamulec ręczny, który zaciągnąłem przed wymianą filtra, nie chce się odblokować. wskazówka stanęła i wskazuje ciągle 4 bary. Dodam, że przed wymianą filtra było wszystko ok, ale wymieniłem bo...
Te ktore maja filtry od gory, maja takze zaworki w korpusie, olej nie moze splynąć do misy z układu. Powinny mieć ale w większości nowych konstrukcji i zamienników nie ma. Zgodnie z zasadą jest tańsze, gwarancję wytrzyma, a potem nawet lepiej jak za długo nie pojeździ. Mnie ostatnio zaszkował rozmiar filtra w Iveco 2.3 a potem opinie że 3.0 jest lepszy...
Przyczyna był zapychający się filtr paliwa parafiną. Wystarczyło zmienić filtr i stację benzynową.
filtr odmy kolego wywaliłem juz dawno.
Witam.W dniu wczorajszym zapaliła mi sie kontrolka ze jest woda w filtrze paliwa.Spusciłem wode i kontrolka zgasła,a po chwili zapaliła sie kontrolka wtrysku i auto zaczeło tracic moc i klekotac (w zasadzie nie reagowało na pedał gazu).Trzeba było wrzucic na luz i po jakis 5 sekundach kontrolka gasła.Zauwazyłem rowniez ,ze podczas przyspieszania samochodu...
Tylko że przeważnie problem jest za zapchaną nagrzewnica nie kamieniem a innym drobnym syfem (kawałki plastiku ,gumy, nikt raczej na wodzie nie jeździ). Wystarczy płukanie i czyszczenie bo filtr kabinowy przeważnie jest tylko na dopływie świeżego powietrza i wymiennik potrafi być zabity kurzem amen plus gąbki do uszczelniania które się zdegradowały...
Witam od pewnego czasu moje Iveco Stralis 400km 2005r stało się dużo slabsze filtry paliwa i powietrzne zmienione filtr podciśnienia turbiny też zmieniony na komputerze błąd Sterowania geometrią turbiny zbyt małe ciśnienie Oraz błąd ciśnienie siłownika turbiny I elektrozaworu VGT miał ktos taki problem i rozwiązał? Z góry dziękuję za pomoc https://obrazki.elektroda.pl/6909095000_...
Za filtrem paliwa idź dalej po przewodzie paliwowym do tyłu pojazdu Jest podobna jak w Iveco dailly można zamieniać A 3.0 dxi jak nie chce odpalać i układ korbowo-tlokowy jest w porządku to winna jest szyna paliwowa cała. Nie da się w niej wymienić zaworu.
Cześć. Dzisiaj wymieniłem filtr paliwa, odpaliłem silnik i na desce zaświecił się ECM 38 na pomarańczowo. W menu, ECM już jest podświetlone na czerwono, i doszedł jeszcze błąd DTC 38.
Witam. U mnie się udało naprawić . Zmieniłem pompkę elektryczną tą na ramię na nową , wyczyściłem zbiornik , nowy filterek przed pompką , nowy filtr paliwa dobrej firmy i problem rozwiązany .
to znaczy że masz wymienić filtr powietrza
Witam. W opisywanym przeze mnie przypadku okazało się że po wyczyszczeniu zbiornika i wymianie filtra paliwa na oryginalny filtr IVECO (Filtron - robił problem) lampka od wtrysku wyłączyła się. Okazało się że winą jest najprawdopodobniej przeładowująca turbina. W momencie włączenia się turbiny i nabierania prędkości (powyżej 3000 obr.) i przy opadaniu...
Dzień dobry, Mam taki problem w aucie Iveco Daily 2009r 3,0 CNG. Auto nie pali na zimnym silniku. Jednak gdy odpalę pryskając w filtr samostartem i złapaniu temp. odpala normalnie. Gdy silnik wystygnie usterka powraca. jakieś pomysły ?
filtr juz wymieniony, ściągłem przód sprawdzałem rozrząd też jest ok, dzisiaj również sprawdzałem wtryski, na znamionówce pisze 240 bar podaje 220 i ładnie rozpryskuje, mechanik powiedział że są OK Dodano po 5 kolejny dzień zmagań, jakaś masakra, dzisiaj ustawiałem na nowo rozrząd, przeskoczył o jeden ząb, niestety dalej auto nie pracuje :-( POMOCY
Witam, jestem posiadaczem pojazdu Iveco 35-10 1994r, który nie chce odpalić po mrozach jakie były. Samochód przed mrozami odpalał na dotyk. Wymieniłem filtr paliwa, pozakładałem nowe rurki, paliwo na pompę i wtryski jest podawane, układ odpowietrzony, pompa była wymieniana jakieś 5 miesięcy temu. Na plaku odpala ale bez niego gaśnie. Co może być tego...
Nie spotkalem sie jeszcze z wymianą filtra dpf ze wzgledu na to zeby nie dalo sie go wypalic - druga procedura jest zawsze skuteczna pod warunkiem, ze czujniki temperatury sa sprawne. Akurat tu piszemy o Sprinterze - przy dużym stopniu zanieczyszczenia nie jest możliwe wejście w procedurę wypalania wg wymogów fabrycznych gdyż silnik od razu wchodzi...
Zaglądnij na zawory, hydro popychacze. Pod autem na ramie jest pompka paliwa elektryczna a przed nią filterek paliwa, wymień ten filterek, drugi filtr paliwa jest pod maską.
Witam ja mialem tak.Kontrllka mruga tylko jak puszcze gaz powyżej 2 tyś obrotów.A problem był opiłki metalu w całym układzie wymiana filtr na ramie flitra pod maska, pompa paliwowa do regeneracji I z tyłu do wymiany regulator całe sitko było zasyfione płukanie zbiornika 2000 zł koszt.teraz śmiga jak nowy.Iveco daily 2.8 2002 camonn rail a I jeszcze...
Cześć, nad filtrem jest elektryczna pompka była zmieniana? jak zmieniałeś pompy wymieniałeś filtr paliwa? czy ktoś go otworzył i sprawdził czy nie ma opiłków? czy czyszczony był zbiornik paliwa i przewody? złe paliwo - pompa się łuszczy - powstają opiłki - padają wtryski przeważnie jako pierwsze , póżniej pompa. wtryski sprawdzone na przelew? pompa...
Witam wszystkich mam problem z Iveco 2,3D 2007r odpala normalnie ale nie może wejść na obroty, obroty zatrzymują się na 2600-3000 i bardzo kopci, nie bardzo wiem czego szukać . Sprawdziłem filtr powietrza jest czysty.
Witam jak w temacie co to jest jest to po lewej stronie pod filtrem powietrza ,wychodzą tam dwa przewody chyba jakieś ciśnieniowe jeden wychodzi gdzieś w ramę pojazdu a drugi chyba do elektrozaworu? http://obrazki.elektroda.pl/8530253800_1... moje pytanie tak z czystej ciekawości co to jest i do czego to służy i za co to odpowiada....
Witam wszystkich Mam problem ze swoim iveco 2,8 diesel 2001 rok common rail nie chce palić jak jest zimno na dworze. Wtryski wymienione, filtr paliwa też, pompka na ramie i filtr.Kontrolka świecy płomieniowej świeci, elektrozawór podłączałem na krótko i chyba się załącza. Mechanik che mi pompę wymieniać, ale nie wiem czy to ma sens. Czy luzy zaworowe...
Wiesz co wyjelem filtr powietrza i psiknalem samo startem ale nie zagrał. Ale dziwne jest to że po wyjęciu bezpiecznika auto zgasło A po włożeniu na miejs e już nie zapala
Ten zawór pomiędzy silnikiem a wiatrakiem to zapewne zwór proporcjonalny sterowania turbiną, a turbina do tego aby uzyskiwać ciśnienie na niższych obrotach potrzebuje mieć zwiększone ciśnienie w siłowniku czasami zwanym gruszką . Jak obroty silnika wzrastają i co za tym idzie wzrasta ciśnienie doładowania spada ciśnienie sterujące w siłowniku aby nie...
Witam. Mam problem z Iveco Daily silnik 2.8 rok 2002. Gdy go odpalę i dodam gazu gaśnie. Czasami nawet nie chce odpalić albo jak odpali to po 5 sekundach zgaśnie. Bąk wyczyszczony, pompka wymieniona ta na ramie, filtr wymieniony, zawór wysokiego ciśnienia wymieniony na nowy, wtryski sprawdzone są dobre. Komputer się nie połączy ze sterownikiem silnika....
dzis doszedłem ze powietrze juz leci w przewodzie od baku do filtra, tyko tam po drodze jest smok w baku, pompka paliwa i jeden filtr jeszcze
Zakładałem Boschowski filtr z numerem 145743 6002 odpowiednik iveco 4255073 i volvo 20876498
Witam ponownie. Do objawów doszła jeszcze marchewka i napis żeby wymienić filtr paliwa. Po wymianie dzieje się to znacznie mniej razy tzn wcześniej raz dziennie nieraz dwa a po wymianie dwa razy na miesiąc. Błędy oczywiście sprawdzę znowu jak będę w domu. Dodam co wyskoczy.
Dodam jeszcze że wymieniłem filtr paliwa. A dziś odkręciłem tę śrubę na klucz 6 z naciętym łebkiem na płaski śrubokręt "co widać na zdjęciu" i okazało się ze jest to hmmm ???, taki bolec z gumowym ringiem na końcu i było na nim kilka drobnych opiłków metalu. Wyczyściłem i dalej to samo Może trzeba będzie to bardziej jakoś wyczyść tylko jak ?
Filtr był osobno ,a do pompki przełożyłem tylko grzałkę, reszta części nowa. Auto kręci obroty do końca. Czasem na jałowych zgaśnie i już nie odpali.
2 tygodnie wcześniej to zrobiłem i w sumie od tej pory zaczęły mi sie takie rzeczy przydarzac z tą kontrolka. 2 dni temu zmieniłem też pompę paliwa elektryczna plus filtr przy pompie bo myślałem że problem jest z pompa.. Dalej to samo :(
Ad blue jest odlaczone, wstawiony modulator do tych testów, dziś ominąłem filtr wstepny,zbiornik, podgrzewacz, podpialem paliwo na krotko do pompki wstepnej, zero roznicy, zaraz jade z tłumikiem. Musze zainwestować w zegar i sprawdzić ustawienie rozrządu może faktycznie, bo juz zaczynam wątpić w najbardziej oczywiste rzeczy. No te regulacje na bank...
Blisko filtra oleju powinien być. Patrzyłeś tam?
Tak.Wygląda to tak jak by zamarzało paliwo.Teraz jeszcze mi zadzwonił,że bardzo dużo pali. Wymienię jeszcze filtr adblu może to pomoże.
To że wymieniłeś wtrysk i filtr w lipcu nie oznacza że nie ma innej usterki. Diagnostyka coś więcej podpowie, usterek może być wiele od braku ciśnienia po inne komponenty .... ciężko wywróżyć konkretną usterkę.
silnik 2,8 turbo- turbina według mnie jest ok bo węże robią się twarde wraz ze wzrostem obrotów. Filtr pow nie wiem jaki jest zobaczę w wolnej chwili . chyba bez wizyty u mech się nie obejdzie.
Witam wszystkich. Ostatnio kopiłem silnik do Iveco Daily 2,5D i założyłem go do mojego busa, ładnie odpalił ale kontrolka oleju sie świeci. Odkręciłem filtr oleju a tam się okazuje ze pompa nie podaje oleju w ogóle.Co może być przyczyna? Słyszałem ze jak silnik długo stoi to trzeba pompę zalać olejem bo sobie nie poradzi. Może wie ktoś jak to zrobić....
Przypadkiem trafiłem na ten temat miałem założoną turbinę 3p w MF-255 Olej weź z czujnika ciśnienia oleju dajesz trójnik przepływ jest wystarczający powrót dałem do powrotu sprężarki powietrza. Nie wiem jaki masz filtr powietrza ale jeśli taki jak w MF-255 ma on za mała przepustowość Turbina od iveco daily 2,8l dmucha 0,3 bar od 1000rpm chłodnica oleju...
Jak dymi na czarno to może oznaczać że masz zatkany filtr powietrza albo wtryski już leją. Co do ciśnienia to jeszcze nie jest takie złe bo różnica pomiędzy cylindrami nie przekracza 1 at. Sugestie sprawdź wtryskiwacze i wymień filtr powietrza . Powodzenia.
Witam. Jestem posiadaczem silnika Deutz bf6l 913 z Iveco Magirusa obecnie musze przeprowadzic mały remont i serwis . Nie wiem po co tam montowany jest drugi filtr oleju ( orginalnie) lezy on po srodku silnika na wysokosci misy olejowej wkład tego filtra jest nie co wiekszy niz ten filtr głowny , ale zasilanie go to bardzo małe przewody ktory jeden z...
Witam. Dawno nie pisałem ale widzę że są zainteresowani wiedz odpowiem jak to piszecie dla (Potomnych) u mnie błąd znikną gdy wymieniłem filterek paliwowy na ramie (miedzy bakiem a pompa wstępna) , filtr paliwa i regulator Ciśnienia na pompie CR (drogie to ustrojstwo) ale pomogło. Pozdawiam.
zacznijmy od poczatku : - Turbina , musi byc dobrana z glowa turbina z 324 TD mysle ze byla by odpowiednia gdyz diesel generuje mniej spalin i do wysokoobrotowego silnika 1.8 bedzie dobrze ale ogolnie to radzilbym Ci dobrac turbosprezarke z jakiegos 2.0 T gdyz taka turbina bedzie chlodzona woda i wiecej wytrzyma . Na turbo szykuj 800-1000zl bo jak mniemam...
odlacz weze od zbiornika i od pompy przedmuchaj zobacz czy nie zaciognely jakiegos syfu z dna tanka chyba ze na koncu tychrurek jest filtr potem przedmuchaj te dwie rurki ale delikatnym powietrzem jesli wszystko jest drozne to zobacz czy pompa niskiego cisnienia niejest walnieta czasami pekaja gumowe uszczelki i uklad sie zapowietrza .
Sprobuj wymontowac filtr i zostawic go na min 24 godz w srodku do czyszczenia - tu zdaj sie na siebie ja niczego proponowac nie bede, ale kilka razy zanurzalem rozne filtry na 1- 2 dni - roznie to pomagalo. Jeden znajomy z iveco zadzwonil po 3 tygodniach, ze procedura mycia zdala egzamin dopiero po jezdzie w terenie gorskim po tygodniu od umycia - autu...
Witam, akurat to jest drugi z moich "kochanych kabanów" ... trochę nimi już żygam.... Defacto ten do tej pory miał najlepsze spalanie i jakoś chodził. Ten akurat po prostu z nikąd ten błąd wywalił. NOX wymieniony, wczoraj sprawdzałem go Autocom bo mam go pod ręką. Nie wiem czemu ciągle pokazuje błąd "niski poziom dodatku adblue " z dopiskiem wyłączony,...
Witam. Regulator według faktury został wymieniony na nowy, a jeżeli o filtr to napewno został wymieniony ten główny ten przy pompie elektrycznej napewno nie.
Mam problem z parującymi szybami w kabinie. Gdy zaczyna padać i staje np. na światłach to w kilka chwil wszystkie szyby są zaparowane. Nawiew nie radzi sobie, ledwo przy samych wlotach powietrza para znika. Filtr kabinowy był wymieniony, nie ubywa płynu chłodniczego.
Szczelne jest wszystko. Od zbiornika do filtra i od filtra do pompy są nowe węże, filtr paliwa nowy. Pompa daje do wtryskiwacza, ale nie przebija wtryskiwacza. Tak jakby w pompie było cały czas powietrze.
Komputer wyświetla "Awaria EDC FF", prócz tego jeszcze teraz auto straciło moc, wyświetla błąd "EDC 2F", słychać że turbina raz pracuje, raz nue. Wymieniłem filtr powietrza odpowiedzialny za pracę siłownika turbiny ale nie pomogło. Przy wiązce nic nie zauważyłem. Brak pomysłów.
Witam mam problem z odpaleniem busa. większość mi mówi, że to przez niska temp. która teraz szaleje i żebym zmienił filtr paliwa. 3 dni temu (piątek) zalałem na STATOIL 15l DieselGold + 2l benzyny. Następnego dnia (sobota) odpaliłem ale ciężko (kręciłem, załapał!, załapał! załapał! aż zapalił - bleble ), musiałem polewać wrzątkiem filtr paliwa oraz...
Błędów nie ma, żadnych żółtych silników. To auto ma juz amputowany filtr cząstek stalych , mam pojejrzenie, że może i ktoś coś namieszał, że i kontrolki się nie wyświetlają.
Chłopie wymień w końcu ten filtr paliwa. To podstawa. Robiłem już kilka busów i zdarzały się elektryczne pompy paliwa tylko że teraz już nie pamiętam czy to był Citroen czy inveko czy sprinter. W każdym razie pompa znajdowała się w lewej ramie podwozia na wysokości za lewym przednim kołem. Jak chcesz możesz sprawdzić. Pompka wygląda jak stara cewka...
Witam serdecznie. Mam kłopot z Iveco, przy rozpędzaniu się na zimnym silniku jest w stanie osiągnąć 70km/h, wraz ze wzrostem temperatury prędkość ta maleje, auto gaśnie uprzednio lekko się dławiąc coś jakby paliwa brakowało. Kiedyś te usterkę usunąłem w dość nietypowy sposób bo wystarczyło wymienić pompkę paliwa. Mechanik powiedział, że to może być...
Bardzo dziękuje Ci Krisbrumm za szybką i wyczerpującą odpowiedz.Tak jak zalecałeś sprawdziłem cały układ powietrzny w samochodzie.Ciśnienie wejściowe do pompy 9 barów.Po odkręceniu przewodu powietrze z dużą siłą wylatuje aż do opróżnienia zbiornika.Przewody drożne filtr powietrza sprawdzony.A na wyjściu z pompy niecałe 2 bary.Po odłączeniu przewodu...
witam Jak w tytule IVECO daily 35S12v 116 km 2007 r.wyświetla mi się EDC samochód traci moc ostatnio miałem to samo paliły się wszystkie kontrolki żaden mechanik nie wiedział co mu dolega robiłem wszystko aż nagle wymieniłem filtr paliwa i wszystko było ok przejechałem około 5000 km i wsiadł inny kierowca i w trasie zapaliła się kontrolka EDC i ponownie...
Witam Opisze w skrócie mój problem. Auto 2.3hpi 85 kw f1a, kupione dwa tygodnie temu z padniętym akumulatorem na którym bardzo dobrze odpalał po mimo że bardzo słabo trzymał i złamanym kluczykiem w stacyjce. Kluczyk dorobiony(złamany kluczyk wsi obok) aku wymienione, jeździł bez problemu dodatkowo wymieniony nowy filtr paliwa. Auto po 3 dniowym postoju...
Panowie wiec tak: Przed wymiana oleju nic sie z autem nie dzialo. Podejrzewam że był wlany olej mineralny a ja wlalm półsyntetyk i tera olej płucze silnik i dlatego tak się dzieje. Może zatyka dolot oleju do turba po chwili nawolnych obrotoach olej smaruje turbo i jest spokój. Teraz pytanie czy wymienic olej na mineralny co podejrzewam że nic nie da....
witam mam od 4 lat iveco daily 35 s 13 2000 rok 2,8 tdi i ostanio po wymianie skrzyni biegow zapalila sie ta nieszczesna czerwona lapka w zasadzie to mruga . auto mniej wiecej do 18 tys obrotow muli pozniej kontrolka znika i samochod dostaje nowego ducha. wymienilem filtr powietrza ale w nim czysto bylo ,elektorzawor od cisnienia paliwa ma dopiero 5...
kolego wopor - bzdury wypisujesz! Cisnienie paliwa w ukladzie jest ZMIENNE! Wynosi od ok 250 bar do ok 1500bar (przyklad iveco daily) i zmienia sie zaleznie od obrotow, obciazenia cisnienia doladowania, temperatur itd Jest regulowane przez zawor na pompie CR. W pierwszej generacji ukladow zawor jest po stronie wysokiego cisnienia, w 2 generacji sterowana...
Sprawdziłem wtryski, pompę CR, zamieniałem czujnik ciśnienia magistrali, założyłem nowy regulator ciśnienia, jest nowy filtr paliwa, i odpalam silnik i puki nie złapie temperatury to chodzi, jak złapie temperaturę to strzela w zawór bezpieczeństwa magistrali, nie mam pojęcia co jeszcze może być przyczyną takiego zachowania, przewody wszystkie są drożne.
Dzis odebrałem pompe z regeneracji , zapewniano mnie ze pompa jest 100% sprawna , sprawdzana itp. Zamontowałem pompe , nowy filtr paliwa i czas na uruchomnienie i dupa. Zero poprawy , absolutnie nic sie nie zmieniło. Na kompie brak błędow , jak z placzka odpale chodzi jak marzenie, bez plaka nie odpali , ręce mi opadają. Możliwe ze człwoiek ktory robi...
Z opałem jest tak samo, jak z on: jeżeli kupisz nie chrzczony, to pojeździsz, znam kolesia, który wozi cysterną oo i sprzedaje na lewo w taki sposób, że aby się stan zgadzał, to dolewa do cysterki wody. Trafisz taki - nie pojeździsz. Moje własne doświadczenie: po zatankowaniu iveco td na orlenie po jakimś czasie obroty wolne zgłupiały, moc znikła i...
Nie wiem czy możliwe ale wygląda jakbyś zamienił wężyki od i do filtra.
Wlasnie wrocilem z auta i po dokladnym obadaniu jest tak: Kompresor pompuje do 10 odbija i gasze auto. Slychac stlumione uchodzenie powietrza, odkrecam filtr osuszacza i cofa sie ze srodka gdzie powietrze ma isc dalej do ukladu. Odkrecam pod cisnieniem czterodrozny od podstawy osuszacza i wylatuje tyle co bylo w komorze miedzy nimi, z wejscia do czterodroznego...
Nie wiem którędy przedostają się te zakłócenia, bo cały sterownik jest w aluminiowej obudowie, wydaje mi się że przez masę. Nie przez masę ale przez pozostałe przewody. Musisz zabrać się za to konkretnie, ponieważ zakłócenia z przewodów indukują się w antenie. co się okazało, że zakłócenia nie powoduje ten przewód sygnałowy z sygnałem prędkości tylko...
iveco kontrolka filtr iveco filtr powietrza filtr iveco stralis
uszczelka drzwi lodówka ariston ustawienia sharp kodak filmy
sterownik smarta sterownik smart
SAAB 9-5 2003 3.0 Turbo: Lokalizacja Tunera i Błąd 21 Dzielenie bez reszty w BASCOM-AVR: przykład i wyjaśnienie