Witam, Pacjent Iveco Daily 2.3 2007r. Problemem jest brak mocy i mrugająca kontrolka EDC. Błąd 194 - Niskie Ciśnienie Turbodoładowania, powyżej maksymalnej wartości progowej, błąd niestały. Po wyłączeniu zapłonu "resecie" wszystko wraca normalnie na trasie da się pojechać na dłużej bez odcięcia mocy w mieście krócej bo co chwilę przechodzi w tryb awaryjny...
problem rozwiazany przejrzałem dokładnie cały ukałd sterowania turbo i okazało sie ze zacina sie zmienna geometria( czasami działa lub zacina sie wpewnym miejscu) i przez to otwarty był zawór upustowy, stad małe cisnienie w układzie
Witam, piszę w związku z moja usterką, która przeszkadza w normalnej eksploatacji auta. Po odpaleniu silnik pracuje bez żadnych zastrzeżeń. Nie ma problemów z przyspieszaniem. W sytuacji gdy jadę na 5-6 biegu i na obrotomierzu jest poniżej 2 tyś. obrotów i chcę przyspieszyć zapala się EDC. Oczywiście wtedy nie ma już czym jechać. Awarie można zresetować...
Witam. Potrzebuję pomocy na temat Case 8120 2011 rok. 1. Gdzie znajduje się zawór odcinający ogrzewanie do kabiny operatora? 2. Kombajn mocno kopci pod obciążeniem, nie bierze oleju. Silnik Iveco Turbo Euro 3 F3AE0684k. Od czego zacząć?
zawór EGR nowy DPF wywalony , został błąd P0299 i tryb awaryjny... co myślicie o przepływomierzu ?
Sam sobie odpowiedziałeś za twój problem odpowiedzialne jest to powietrze w filtrze. Sprawdz zawór zwrotny bo on nie trzyma i to jest przyczyną twoich wszystkich problemów. POZDRAWIAM
Hebel aku nie jest uszkodzony, zielony?....... sprawdziłeś po miesiącu? turbo - sprawdz czy nad visco nie jest uszkodzony zawór VGT przewód powietrza idzie od filtra(tego który wymieniłeś) do zaworu, czy nie ucieka powietrze? smarujesz turbinę? ,możesz rozebrać i nasmarować ośkę w środku. sprawdzałeś turbo do ilu kręci? sztanga pracuje bez problemu?...
Witam serdecznie. Oczytałem się zanim napisałem, ale niestety nie znalazłem odpowiedzi, stąd mój kolejny post.. Mianowicie.. podczas jazdy nagle poczułem spadek mocy. Stanąłem gasząc silnik, odczekawszy chwilę odpalił jak zawsze, bez problemów natomiast problem braku mocy nie zniknął.. 2,3,4 bieg to (jak cie mogę) ale dalej porażka. Prędkość maxymalna...
Witam wszystkich czytających Mam problem z iveco , dzieje się tak że po przekroczeniu pewnych obrotów na najwyższych biegach tj. osiągnięciu prędkości do 90 km/h zostaje odcinane paliwo i autko nie rozpędza się . Samochód już był w różnych serwisach i każdy się poddaje.... Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc
Witam! Zawór ze zdjęcia jest odłączony, chciałbym wiedzieć do czego on jest i gdzie ma byc podlaczony http://obrazki.elektroda.pl/9167645800_1...
Witam, czy ktoś posiada schemat podłączenia przewodow od podciśnienia zaworu turbiny o numerach 7700113071 w iveco daily 65c15 rocznik 2002. Byłbym bardzo wdzięczny za jakaś pomoc, u mnie auto nie ma mocy, kostka od wiązki wpięta ale tekalany odcięte i wisi na ramie.
Witam mam problem z Iveco 35c15 2.8 brak prądu na kostce sterowania turbo auto takie kupiłem z taką bolączką AI: Jaki jest rok produkcji Twojego Iveco 35c15 2.8? 2002 AI: Czy sprawdzałeś już jakieś elementy układu elektrycznego, które mogą wpływać na brak prądu na kostce sterowania turbo? Tak sprawdzałem przy eku tej kostka i od tej kostki do kostki...
Posiadam iveco 4x4 z silnikiem DEUTZ 340KM silnik V8 z 2 turbinami i brakuje mu mocy,trzeba pedał gazu wciskać do końca żeby jakoś jechał,sprawdziłem pompe wtryskową i wtryskiwacze dalej jest to samo,wymieniłem wszystkie filtry paliwowe i powietrzne,może ktoś poradzi coś gdzie i co szukać dalej.
Mam taki problem, podczas wymiany silnika w Iveco Daily UniJet HPT 50C15, zauważyłem że na elektrozaworze sterującym geometrią turbiny nie ma założonej wtyczki, ewidentnie ktoś kiedyś nie podłączył i przewód jest urwany. Czy ktoś może podpowiedzieć gdzie podłączyć ten elektrozawór?
Objawy po nagrzaniu odpala i gaśnie (jak przy blokadzie immo). Pierwotnie podejrzewałem przewody do czujnika lub sam czujnik. Okazało się że rozrząd przestawiony (na granicy). Po rozgrzaniu łańcuch trochę się wydłużał i przesunięcie wychodziło poza dopuszczalny zakres. Rozrząd sprawdzony przez blokady na wałkach (wykręca się zaślepki i można zobaczyć...
Witam szczytałem w swoim IVECU kody błęów za pomocą tej kontrolki pod schowkiem wyskoczyły 3 1.5 3.6 3.4 co one oznaczają? i co trzeba zrobic żeby ich nie było:D dodam ze silnik faluje na wolnych obrotach troche klekocze i świeci sie kontrolka od wtrysków nie zawsze ale nie brakuje mu mocy. Czy takie szczytanie błędów to to samo co podpięcie kompa?...
silnik 2.8 tdi mam problem palą sie wtryski a teraz zaczoł wariować do 2.000 obrotów szystko jest ok można jechać nawet i 200 km po przekroczeniu 2000 obrotów niemożna już zmniejszyć obrotów poniżej 2000 bo zapalają sie wtryski i klekocze ,ta sama sytuacja dzieje się też gdy jadę 90 km na godz i puszczę gaz automatycznie zapala się wtrysk gdzie szukać...
Jak powinien zachować się zawór przy turbinie w Octavi 1,9 TDI 110KM sterowny podciśnieniowo przez N75 po zapaleniu silnika??? Czy po zapaleniu jego dzwignia ma się przesunąć na dół czy ma pozostać w pozycji jak po zgaszeniu silnika??? U mnie jest tak że na wyłączonym silniku dzwignia jest u góry następnie po zapaleniu minimalnie przesuwa się w dół...
Witam, na wstępie zaznaczam że pasek jest taki jaki byl więc 153 zęby nawet dobierany nie po katalogu zwykłym, ale po nr seryjnym, Wszystko zaczęło się od tego, Gdy w te mrozy po dłuższym postoju odpalilem auto zapaliło lądnie, chodziło na wolnych obrotach i po jakis 3ech min zgasło, przy ponownej próbie rozrsusznik nie obrócił więc myślę spróbuje czy...
Iveco 35c14 3.0 2005 r. gaśnie w czasie jazdy powyżej 2000 obr ,przekręcam kluczyk i chodzi?Zawór pompy czy może coś prostszego ,dzieje się tak gdy szybko dodam gazu. .
Witam.W dniu wczorajszym zapaliła mi sie kontrolka ze jest woda w filtrze paliwa.Spusciłem wode i kontrolka zgasła,a po chwili zapaliła sie kontrolka wtrysku i auto zaczeło tracic moc i klekotac (w zasadzie nie reagowało na pedał gazu).Trzeba było wrzucic na luz i po jakis 5 sekundach kontrolka gasła.Zauwazyłem rowniez ,ze podczas przyspieszania samochodu...
Opel Vivaro A 1.9 cdti 101km 2004r, silnik renault F9Q-760. Podczas gwałtownego przyspieszania błąd P1125 - zawór regulacji ciśnienia doładowania. Zawór jest sterowany podciśnieniowo ale upust spalin w turbinie jest na nadciśnienie, (żeby się ruszyć musiałem dmuchnąć powietrzem w gruszkę) Zamontowana jest turbina o numerze GT1549S. Czy ktoś może powiedzieć...
Silnik 2,5 TD, świeżo po remoncie wyrzuca olej z odmy, odma, ta plastikowa puszka została wymieniona na nową, żeby wykluczyć zatkanie i problemy ze spływem oleju. Ponieważ ani w obudowie filtra powietrza, ani w rurze łączącej go z turbiną nie ma króćca do podłączenia węża z odmy, jest on wsadzony do plastikowej bańki, po przejechaniu 100km potrafi do...
Witam Panowie jak w temacie iveco 2002r 2.8 150km nie mam sterowania na turbinę z komputera to znaczy z komputera idą dwa przewody do zaworu tego pod filtrem powietrza co steruje turbina dochodzą dwa przewody plus i masa z komputera plus powiniem być stały a masą sterowany ten zawór a u mnie plus jest przerywany po zapaleniu silnika , podmieniłem dzisiaj...
witam Panów, Mam na placu Iveco 2007r 3.0 146km. Silnik po remoncie. Błędy - czujnik temp. paliwa i wiązka sondy lambda Objawy - słaby i dużo pali. Świeci się kontrolka EDC. Po skasowaniu błędów gaśnie, rozświeca się ponownie gdy wykryje błąd czujnika temp. paliwa. Zauważyłem że nie pracuje klapa dławiąca, jest stary typ. Kupiłem wiązke i podmieniłem...
Czujnik cisnienia nowy, przeplywka,przepustnica,EGR ,zawór turbo przełożony z drugiego sprawnego i dalej to samo
Iveco 35s18 18r Wiem, że temat przerabiany, ale nie udało mi się znaleźć odpowiedzi. Mianowicie Iveco z dnia na dzień zaczęła dużo palić, a komputer szaleje przy dodaniu gazu. Spalanie na ECU pokazuje 25l, realnie spalanie wzrosło o ok. 3-4l. Po wykryciu tego zachowania wymieniono przepustnicę, bo dawała błąd. Sprawdzono turbo, wtryskiwacze, wymieniono...
Po pierwsze nie bar a mbar (1000mbar= 1 bar). Dwa które turbo tam siedzi? Bo w 3.0 były ze zmienną geometrią i by pass. Spaliny napędzają turbo i jak ich nie ma lub uciekły bokiem to turbo nie robi ciśnienia. Podobnie jak ciśnienie doładowania ucieka bo np rura za turbo pękła ,czy rozszczelniony jest intercooler. * Turbo ze zmienną geometrią. Byłem...
Witam. Mam problem z Iveco daily 2005r 2.8 silnik 125 KM. Otóż podczas jazdy auto zgasło, zapaliła się kontrolka od wtrysku i stanął. Po ponownym przekręceniu stacyjką kontrolka od wtrysku już się nie zapala lecz auto nie chce odpalić! Czasami lekko załapuje ale nie może odpalić. Żadnego stykania ani nic innego nie ma, kręci normalnie. Z rury wydobywa...
Wystarczy że ma luż i przy wyższych prędkościach obrtowych wirnik hamuje o obudowę. Że zawór wastegate jest nieszczelny. Sprawdzałeś to ciśnienie przy 100 km/h? W poniedziałek sprawdzę ciśnienie. Właśnie go odpaliłem. Jak zawsze po chwili zaczął kuleć... Odłączyłem przepustnice i ... chodzi równo Dodano po 17 Na pełnej mocy okolo 1 bar do 1.2 bara...
Ten zawór pomiędzy silnikiem a wiatrakiem to zapewne zwór proporcjonalny sterowania turbiną, a turbina do tego aby uzyskiwać ciśnienie na niższych obrotach potrzebuje mieć zwiększone ciśnienie w siłowniku czasami zwanym gruszką . Jak obroty silnika wzrastają i co za tym idzie wzrasta ciśnienie doładowania spada ciśnienie sterujące w siłowniku aby nie...
Jeśli intrcooler jest suchy to świadczy tylko o tym ze turbo nie chlapie w stronę zimną ale może chlapać do wydechu a tego już nie sprawdziłeś. Trzeba rozpiąć wydech przy turbinie, przystawić kawałek kartonu w odległości powiedzmy 10cm i odpalić auto - jak pluje to pojawią kropki oleju na kartonie. Próbę zrobić na zimno i ciepło. Nie gazować żeby turbo...
Pewnie, że zadziała. Ale za jakiś czas, gdzieś na trasie urwie się grzybek i załatwi na cacy głowice, tuleje, tłok i turbo. A wtedy to dopiero będzie się chciało stawiać klientowi nowy silnik. Zrobisz jak uważasz, ale po co pchać się w opały... Tak się spytam czy widziałeś ten silnik na oczy? Bo widzę że nie. Tam zawory są równolegle do tłoków. Nie...
Może sie okazać, ze tłoki, korbowody musisz wymienić na kute, a to spory koszt, dochodzi do tego inny kolektor, cały wydech, dolot powietrza, zawór upustowy, komputer do wysterowania całej instalacji, więc według mnie gra nie warta świeczki To czy zakucie motoru bedzie konieczne zależy od ciśnienia doładowania, jeżeli właściciel zdecyduje sie na low...
Witam mam podobny temat co zamknięty jazda na oleju Przepalonym Dislem Więc tak Pracowałem 1/2 roku sezonowo jako kierowca w Cocacoli samochód Iveco Deli Turbo D do Iveca lałem przepracowany olej w sumie tym Turbo Dislem na Comon Rei z robiłem 10000 KM na przepalonym ale co dzienie wracałem na podwórko około 40 Km na oleju napędowym .Przepalony OLej...
Ja wypowiem się może tylko o tym, co mielismy. Nie wiem, jakiego rozmiaru auto potrzebujesz bo porównujesz Vivaro z Carfterem. Gdzie do Craftera można załadować dwa Vivara :) Ducato (2006-) bardzo pakowne i dość bezawaryjne auto. Tanie części, silnik 3.0 to na prawdę sprawdzona jednostka (od Iveco) i spokojnie radzi sobie na autostradzie z dużymi predkościami....
Dzień dobry, posiadam Iveco Daily 70C18 z roku 2017 i mam problem z kontrolką EDC. Konkretnie – podczas jazdy losowo (wydaje mi się, że całkowicie przypadkowo) zapala się kontrolka EDC i silnik traci moc. Najczęściej dzieje się to, gdy pojazd jedzie na stałych obrotach, np. 5./6. bieg i prędkość powyżej 80 km/h, ale zdarza się to także przy niższych...
turbo iveco iveco turbo turbo zawór
licznik 93s56 zamek drzwi bocznych xsara picasso czujnik
Troubleshooting JXLCAM Bulb Camera Connection Issues Przekrój hydromotoru Linde HMF-02/HMV-02/HMR-02 – budowa, elementy, charakterystyka