Po regeneracji https://allegrolokalnie.pl/oferta/wtrysk... Pytać https://www.leja.com.pl/product/Zestaw-d... Generalnie zadzwonić tam gdzie regenerują wtryski np. tu https://www.smietana-diesel.pl/kontakt.h...
Wtryski ustawiałem na 135 bar na nowych i na starych końcówkach Stare może kiedyś miały 135 bar ale po X latach pewnie sporo im ubyło. Jak się nigdzie układ nie zapowietrza to szedł bym w stronę sprawdzenia pompy wtryskowej.
Wiem że przy PP2000 nie ale chcę zobaczyć jakie wyposażenie miałem przez fabrykę przewidzianą:) Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)07248 89 3 0135 Charakterystyki pojazdu Model406 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)07248 89 3 0135 Data Początku Gwarancji01.01.1990 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP...
134bar +-4
no właśnie w moim przypadku to jest po przekroczeniu 1500 obr i im większe obciążenie tym bardziej słychać i tak stawialiśmy że końcówka albo cały wtrysk bo stukanie pokrywało się z uderzeniami jakie czuć na metalowym przewodzie paliwowym
Jak pisałem wcześniej w tym silniku jest odprężnik i ciężko zmierzyć kompresję. Do nowo złożonych silników poleca się się podać 1-2 cm3 oleju do dwu suwa tak by zwiększyć kompresję na nowych niedotartych elementach. 2. Luzy zaworowe wyregulowane? Lepiej dać większe bo po dotarciu i tak wypada skorygować. 3. Częstym problemem tych silników jest pompa...
Powodzenia w szukaniu nowych uszczelniaczy. 037 133 398 A - nr VW 2 430 206 018 - bosch Bez nich nie zapali bo za dużo lewego powietrza, może jedynie trochę postrzelać.
na każdej końcówce jest numer jeżeli numery są takie same to można zamienić. Dodano po 11 według moich danych końcówki do twojego modelu to Bosch 0 432 193 838 lub 0 432 193 829 to numer kat.końcówki muszą być wszystkie tego samego typu.Potem trzeba jeszcze wyregulować ciśnienie otwarcia powinno być napisane na obudowie wtrysku. Pozdrawiam.
1. wypięcie listwy zasilania dosyć łatwe. 2. lub wtyczkę od pompy ale wtedy napewno nie będzie ubywało Pb . Nie ma specjalnej różnicy czy wtyczkę czy bezpiecznik. 3. Pobiera bez względu na ilość gazu w butli . Filtry wymienione. Dwa tygodnie temu zalałem 60L benzyny i 38L gazu cały czas jeździłem na gazie . Po 9 dniach i 420km skończył się gaz i z...
EMS 4116. Błąd odpowiada za zbyt wysokie ciśnienie powietrza w układzie adblue (takie info znalazłem). Ciśnienie powietrza w układzie SCR. Ciśnienie powietrza w układzie SCR jest za wysokie. Przyczyna Usterka może wynikać z jednej z następujących przyczyn: Tworzenie się kryształów w końcówce wtryskiwacza lub w przewodzie między dozownikiem reduktora...
Kontrola tych wtryskiwaczy może kosztować sporo, czy nie lepiej kupić odrazu nowe końcówki wtrysków? Kosztują one 30zł/szt. czy po ich wymianie wtrysk będzie funkcjonowal jak należy? Czy są we wtryskiwaczach jakieś inne elementy które się zużywają poza tymi końcówkami czy podkładkami? Wpierw proponuje sprawdzić, warsztat który sprawdza od razu powie...
Przy uszkodzeniu końcówki wtrysku nie koniecznie niestety.Jeśli od plaka odpali od strzała to wtryski do roboty.
Wtryski w 3,0tdi to powszechny problem. Zwykle nie trzymaja w nich końcówki i wtryski leją. Z porównania ilosciowego zbyt wiele sie nie dowiesz. Trzeba wyjąć wtryski i sprawdzic czy na końcówkach wtrysków nie tworzy sie kropla paliwa podczas pracy. Niestety wiem ze swojego doswiadczenia, ze bez wyjęcia wtrysków niewiele można wywnioskowac. Jesli po...
mój nick wskazywał by pewną prawidłowość - szczególnie jego końcówka :/ potrzebuje kogoś kto się zna i stwierdzi co jest nie tak, najlepiej byłego pracownika autoryzowanej stacji VW :p z wawy przyczyny, znalazłem na necie, może się komuś przyda... pompa paliwa - ciśnienie filtr powietrza przepustnica popychacz pompki paliwowej przepływomierz cewka,...
Ad3. a klekotanie( niepewne zapłony) podczas kręcenia rozrusznikiem i malutkie pęcherzyki powietrza w przewodach nadmiarowych po uruchomieniu(specjalnie założyłem przezroczyste). Po odpaleniu powietrze pozostaje w tych przewodach...czy powinno od razu polecieć do przewodu powrotnego?
Witam serdecznie.Sprawdź czy paliwo idzie powrotem.Jeżeli nie to sprawdź samą pompę.Ten wężyk w niej rzeczywiście pęka.Po wyeliminowaniu pomki sprawdź czy koncówka wtrysku dostaje (+) i (-)Jeżeli tak to sama końcówka może być zapchana.
kolor dymu? biały uszczelka pod głowicą. Niebieski z zapachem niedopalonej ropy, świeca żarowa, lejąca końcówka wtrysku, zbyt niskie ciśnienie sprężania. To tyle co do zimnego.
prawdopodobnnie wiesza ci sie koncówka wtrysku i potrafi tak sie traskać daj wtryski do sprawdzenia albo po prostu wymień ten który nie pali a sprawdzisz je popuszczajac przewód wysokiego cisnienia przy wtrysku i zobacz jaka bedzie reakcja ten co nie reaguje jest uszkodzony
Wykukałem, że to końcówki do Zetora, ciągnika rolniczego znaczy.
Nowa końcówka, sprawdziła się bardzo dobrze, lecz wymieniłem ja zbyt późno. Silnik który mieć ponoć wykonany remont tak naprawdę nie miał ( brak filara paliwa, źle założony tłok itp) sprzedawce po prostu okłamał mnie. Temat zamykam.
Wymieniasz całe końcówki. Rozkręcasz wtrysk, czyścisz pędzlem miękkim jak wata i ropą, (lub płynem do wtrysków) nowa końcówka i skręcasz. Warunki operacji muszą być sterylne. Najdrobniejsze zabrudzenie i wtrysk na złom. Jak nie masz doświadczenia, to nie zabieraj się za to. Błędy przy wtryskach biją po kieszeni.
PE 183 C 300 - 310 bar A końcówka to chyba BOSCH 0 433 171 343 / Daf 1287846 ale pewny nie jestem.
Sprawdzenie wtrysków to akurat stosunkowo nie duże koszty zazwyczaj około 40zł sztuka a sama napraw ciężko powiedzieć zależy co by było uszkodzone, jak mechanik stwierdził że to wina pompy to niech ją odda do sprawdzenia, wtryski też tak jak już koledzy pisali jeżeli sinik rozbiegł się z powodu oleju to mogły uszkodzić się końcówki, długotrwała praca...
Zapytał czy musi jechać do pompiarza, a specjalne narzedzia to próbnik do sprawdzania wtryskiwaczy.
Sprawdź czy wtryskiwacz wyjdzie na tym cylindrze. Jak tak to wbij żarnik do środka. Zakup wcześniej cienki magnes, taki żeby przeszedł przez otwór od końcówki wtrysku. Potrzebna Ci będzie jeszcze sprężarka i pistolet długi do przedmuchania. Magnes wkładasz przez otwór po wtryskiwaczu, a w otwór po świecy wdmuchujesz powietrze. Sto procent gwarancji...
Chyba na nieoryginalnej końcówce wtrysku i uszkodzonej pompie wtryskowej bowiem ten silnik dziś w dobrej kondycji jest rzadkością.
Dlaczego wymieniałeś podkładki. Czyściłeś końcówki wtrysków?
Strumienie wytryskiwanego paliwa nie są rozmieszczone symetryczne na obwodzie. Końcówki założyłem na chybił trafił. Po odpaleniu na zimnym chwilę kopci na niebiesko.
ECU masz po lewej stronie , na podszybiu. Jeżeli to Simos , to niech szuka zwarcia na końcówce kluczowania wtrysku 4- go na pinie nr.65.
Według czego sprawdzacie zapłon?
A czy ostatnio nie zmieniałeś paska rozrządu?? Ja obstawiał bym końcówki wtrysków. Całkiem niedawno odpalał dobrze ale niedawno jeszcze było ciepło. Byc może końcówki nie utrzymują ciśnienia i stąd problem z odpaleniem. Jeśli aku już słabiej kręci to też bedzie się przyczyniał do gorszego odpalania nawet ciepłego. Jeśli nie wymieniłeś filtra paliwa...
Ma 5 otworów i na wszystkie ma rozpylać . Kreska ,znak na końcówce rozpylacza powinien się zgrywać ze znakiem na obudowie wtrysku . Końcówka powinna tworzyć mgłe i dzwonić.
Nikt nie ma takich danych? Czy 30 Nm na końcówkę to właściwa wartość i 10 Nm na górną cewkę?
Czy podłączenie pod sterownik wtrysku komputera diagnostycznego będzie można coś więcej wiedzieć o stanie wtryskiwaczy. Po odczytaniu kilku parametrów można co nieco się dowiedzieć na ich temat. Dodatkowo można zrobić próbę przelewową i również nieco powie o ich stanie. Niemniej jednak najlepszym sposobem i 100% sposobem na sprawdzenie wtryskiwaczy...
To jak wszystkie problemy powstały po regeneracji wtrysków to wyjmuj je i oddaj do reklamacji
Witam, Po pierwsze - jest to patent, ale tak ma byc, tylko zamiast wezyka ze srubka powinien byc korek. Po drugie - dlaczego chcesz wymieniac wtryskiwacze? Ile auto ma kilometrow? Ten silnik jest bardzo malo czuly na jakosc rozpylania paliwa i bardzo rzadko wymaga wymiany wtryskiwaczy. Dla ilustracji - mam dwa auta z silnikami XUD (ten sam, co u ciebie,...
Gwintujesz w otworze na końcówce wtrysku, czyli tam zakładam ze na 10tke, czy wyżej i wtedy na okolo 24mm?
Witam. Mam problem z renówką 90.34TX silnik mwm d226-4. A mianowicie naprawiana była pompa wtryskowa i wstawiane nowe końcówki wtrysków po czym ciężko zapala a następnie na najniższych obrotach puszczając sprzędło na najniższym biegu silnik przygasa prawie że gaśnie... Może wiecie czego to może być wina??? Tak samo jak jest zimny po odpaleniu puszczając...
a sprawdzałeś ciśnienie w cylindrach, przy nie równym ciśnieniu też korekty są duże, może końcówki wtrysku, a co się dzieje w samochodzie
Sam to raczej nie dasz rady tego wymienić.Możesz wciągnąć wtryski sam ale musisz je oddać do "pompiarza"aby sprawdzić ciśnienie na specjalnym urządzeniu i czy wtrysk nie leje tylko rozpyla i w razie potrzeby wymienić końcówki i wyregulować ciśnienie wtrysku.
A te dwa pozostałe to są na zapas zamontowane w silniku? Zmęczone końcówki=obniżone ciśnienie wtrysku, a pozostałe dwa wyzionęły ducha, czyt. leją. I dlatego szukaj czterech nowych końcówek, a nie pytaj się o ciśnienie otwarcia.
Tu: http://cndiesel.en.gasgoo.com/auto-produ... masz całą litanię zamiennych numerów. Wprawdzie wydaje mi się że to chińczyk pisał ale może się nie pomylił. Tu: http://www.roltruck.pl/pl/p/ROZPYLACZ-BD... i tu: http://www.rol-parts.pl/rozpylacz-bdll15... możesz kupć.
Jeżeli jest iskra, to tylko końcówki mocy sterowania wtryskami znajdujące się w sterowniku , są to tranzystory. Mam watpliwości ,czy akurat obie zostały uszkodzone. Okablowanie od sterownika do wtysków sprawdziłeś.?
A jak przepraszam wyobrażasz sobie ustawienie ciśnienia bez próbnika i zestawu podkładek?
Założone złe końcówki lub źle ustawione ciśnienia na wtryskach.
Były robione końcówki wtrysków i po tej wymianie sie tak stało
Słyszałem o tym lecz nie stosowałem. Wielu właścicieli starszych Diesli tak robi, podobno działa (czyści końcówki wtrysków, smaruje) ale ja podchodzę do tego z dystansem. Są też opinie negatywne na ten temat. Nagar itp. Poza tym na żadnym opakowaniu nie pisze że te specyfiki nadają się do silników Diesla.
Dokłądnie tak, Alfred dobrze mówi , przy ,okazji bedziesz miał dobre zregenerowane wtryski i na dodatek taniej. A tak z neta mozesz trafc na drogie, tandetne , z chińskimi końcówkami wtryski.
Witam! W moim aucie, takim samym, jak Twoje, występują identyczne objawy. Jestem już po wymianie rozpylaczy, końcówek wtrysku jak kto woli, sprawdzeniu turbiny, czyszczeniu dopalacza cząstek stałych... Nic nie pomogło. Jednak zdesperowany w pewnym momencie na postoju wcisnąłem do oporu pedał gazu i tak przez dłuższą chwilkę potrzymałem. Auto mocno kopciło...
Może znacie kogoś kto by ten pedał gazu reanimowł? Dodano po 3 czy wraz ze zgaśnięciem kontrolki edc, auto powinno przestać dymić. bo przedewszystkim mi na tym zależy. Jeśli edc zgaśnie, to na 90% zniknie dymienie, ponieważ motor będzie zasilany optymalnie, o co zadba właśnie EDC. Pozostałe 10% zużyte końcówki wtrysków, spalany olej i takie tam-filter...
końcówka wtrysk zamiennik końcówka wtrysk końcówka wtrysk ciśnienie
oporność głośnik sumator bitowy dodawać biosie wyłączyć kartę
Klawiatura: jak wpisać ukośnik / na PC, Mac, QWERTY, QWERTZ, AZERTY Zipp YM50-9 – jaka cewka zapłonowa 139FMB/139QMB? Wilmat, Naraku, NGK, Motoforce