A jak jest uszkodzony? elektrycznie czy mechanicznie. Dla pewności popuść korek wlewu paliwa, bo może podnosić ciśnienie paliwa. Chyba że całkiem cos uszkodzone i łapię lewe powietrze?
"Już dawno bym "unowocześnił" na elektroniczny wtrysk i pozbył się tego szmelcu." no teraz po tych wszystkich naprawach/ingerencjach zapewne masz rację... ale nie zmienia to faktu, że sam układ wtrysku mechanicznego na tamte czasy, co by nie mówić, był bardzo, bardzo dobry... a przy odpowiednim podejściu/serwisowaniu, także bardzo trwały jak i bezawaryjny......
powodem może byc sonda bo to ona jest głównym elementem regulującym skład mieszanki
Więc masz system Bosch L-jetronic ; ciśnienie paliwa 2.5 bar
Jakiego napiecia szukacie,,fachowcy,,?Pokazcie mi jeden z drugim choc jeden kabelek dochodzacy do regulatora cisnienia paliwa.Podszkolic sie troche w teorii a bzdury pisac se na GG!DO WIDZENIA! Dodano po 1 kolego jak się nieznasz to głosu nie zabieraj, daj się wypowiedzieć tym, którzy się znają Dodano po 12 jest napięcie od 1v do 4v i niewiem czy to...
ciśnienie otwarcia wtryskiwacza to 4,7 bar:) Jak pompa tłoczy mniej to się nie otworzy.
Wtrysk zimnego ma wyjście po zapłonie i sterowanie masą z ECU wtrysku. Masa wychodzi z pinu 16, Ster Bosch Jetronic. Ciśnienie do mechanicznego wtrysku to 3,5-4bary! Stera szukaj we wnętrzu na grodzi.
tosiek 1 zobacz jak rozpyla rozruchowy,może przypchany pozatym w B3 niebyło k jetronik a raczej ke jetronic ,i zmierz ciśnienie sterujące działające na tłok wraz z rozgrzewaniem silnika powinno wzrastać.Sprawdz czy sterownik dostaje +50
Ogólnie ke jetronic jest ciężki bez doświadczenia do naprawy. Sprawdz to ciśnienie . 5,5-6 bar ma być. I to szybko pyk narastające
Sprawdź ciśnienie paliwa. Ma instalację gazową?
Jakie ciśnienie zwieksza, to zwykły by-pass kanału powietrza dodatkowego.
Może coś się zacieło, jest nieszczelne lub za niskie ciśnienie paliwa. podnieś pływak w filtrze ręcznie i sprawdz czy popłynie paliwo z wtrysków. Pozdrawiam
Zbadałem ciśnienie paliwa przed listą wtryskiwaczy i wynosi 3,0 bar a jak się porządnie depnie w pedał gazu (powyżej 4 tys. obr/min) to na chwilkę spada do 2 bar. Moim zadaniem niema co się czepiać pompy gdyż norma przewiduje 3,0 bar ±0,2. No chyba że ten chwilowy spadek ciśnienia jest niedopuszczalny. Objawy faktycznie wskazują na zbyt małą...
Przychodzi mi do głowy pompa paliwa, czy po przekręceniu kluczyka włącza się na ok 2 sek ?. Najlepiej sprawdzić ciśnienie paliwa włączając poprzez trójnik manometr w przewód zasilający (jeśli to wilelopunktowy wtrysk to powinno być ok 3 kg/cm^2, jeśli jednopunktowy to 0,8 , przy mechanicznym układzie wtrysku (K, KE- Jetronic ponad 6 kg/cm^2) Pzd
Mój wtryskiwacz jest podłączony tak: Pin 4 masowy, sterujący, pin 5 plusowy Dodano po 9 Więc chyba jeb.ne się rylem ... Albo wszystkie schematy są nie te, albo ktoś coś kiedyś mocno zamieszał . Nie widać, żadnych ingerencji w okolicach sterownika . Według schematu do KE III JETRONIC powinienem mieć podłączony masowy sterujący do pinu 18, według innego...
Ke-jetronic,wymieniałeś rozdzielacz z regulatorem ciśnienia paliwa? Dolot szczelny? Ciśnienie pompy paliwa? Czujnik sygnalizuje położenie biegu jałowego?
W sumie to nie podciśnienie, tylko atmo, idzie do tego metalowego "bączka", regulatora ciśnienia paliwa obok klapy spiętrzającej KE-jetronic
To coś, to akumulator ciśnienia paliwa. Masz pękniętą membranę, temat raczej nie do naprawienia. Występuje przy układach ke-jetronic. Możesz pominąć, ale spowoduje to gorszy rozruch silnika (brak ciśnienia szczątkowego).
System identyczny jak w moim Porsche, czyli system K -Jetronic - mechaniczny układ wtryskowy. Tutaj masz link o zasadzie dzialania : https://pl.wikipedia.org/wiki/Bosch_K-Je... Silnik może być zatarty, na co wskazuje brak ciśnienia oleju. O ile pamietam, tam jeszcze jest bezposredni manometr, a nie uklad elektryczny. Po kilku próbach ani drgnie....
Pytanie za sto punktów, mierzyłeś ciśnienie paliwa i sprawdziłeś czy nie leci paliwo wężykiem podciśnieniowym z regulatora ?
Wtrysk to ke-jetronic? Pod jakim ciśnieniem dochodzi paliwo i jaki elektrozawór jest sprawny?
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
instalacja jest szczelna sprawdzałem
Kluczowe dla działania wtrysku K-jetronic jest ciśnienie paliwa oraz szczelne połączenie powietrza pomiędzy klapą spiętrzającą a przepustnicą/ kolektorem ssącym Ps. to silnik z golfa mkII, mkI miał 1,6GTi
Ciśnienie paliwa ustala regulator na listwie, a nie pompa w zbiorniku, nie sugeruj się opisami w katalogach hurtowni. Przy starych systemach wtrysku ciągłego (K, KE Jetronic), gdzie ciśnienie robocze wynosi 6bar pompa ma już inną konstrukcję, do zwykłego wielopunkta nie ma znaczenia
Podstawowe pytanie: ile pokazuje przepływomierz na biegu jałowym? Chyba ze to d-jetronic to ciśnienie bezwzględne. Jak nie podajesz parametrów to jak można Ci pomoc?
Witam! Ciśnienie w magistrali zasilającej : 5.2 - 5.9 bar Ciśnienie na wtryskiwaczu : 3.7 - 4.8 bar Ciśnienie na wtryskiwaczu rozruchowym : 3.4 - 3.8 bar Wydatek pompy paliwa bez obciążenia 1500 cm³ /min Wydatek pompy paliwa w układzie 160 - 240 cm³ / min wydatek mierzony przy zasilaniu co najmniej 11.5 V link do opisu i napraw (english version)...
To jest d-jetronic, więc ciśnienie mierzy ale bezwzględne. Przepustnica wyczyszczona, ale nie zaadaptowana, a może dolot nieszczelny? W każdym razie elektrycznie tez jest problem, o tym świadczy reszta błędów.
Problem z przepustnicą, po pewnych przebiegach siada ke-jetronic, albo ciśnienie paliwa, lub regulator, albo wtrysk rozruchowy. Bardzo ciężko to naprawić.
6,5 bara to ma K-Jetronic , ważne jest ciśnienie robocze nie maksymalne pompy.
No to właśnie STAG2-W spełni to zadanie. pompie wysokiego ciśnienia (3,5 bar) K-Jetronic potrzebuje znacznie wyższego ciśnienia...
No ale patrzyłeś na zgaszonym? Jedyne co tak naprawdę robi ten sterownik to obniża ciśnienie paliwa, im bardziej wysteruje EHA tym niższe ciśnienie. Na zimno chodzi na bogato a później reguluje ciśnienie po wskazaniach sondy lambda.
Hmmm,system LE-Jetronic nie był oparty o MAP sensor. Nie chodzi ci czasem i D-Jetronic? (D od Druck jak ciśnienie)
D Jetronic. Nie przewidzieli regulacji ciśnienia poza fabryką, więc i nie zmierzysz teoretycznie.
Sprawdź układ dolotowy pod kątem nieszczelności, potem ciśnienie pompy paliwa, regulator ciśnienia.
To układ D-Jetronic?
Wtryskiwacz mechaniczny otwierany ciśnieniem paliwa. Stosowany w systemie K-Jetronic i KE-Jetronic.
K-jetronic czy KE-jetronic? Rozdzielacz goły,czy dochodzi regulator ciśnienia? Zasadniczo w K widziałem dwa rozwiązania -odłaczana pompa -wyłączana iskra
czyli nie stawia żadnego oporu trzepień, to trza sprawdzić czy dziala pompa, i czy nie jest zapchany filterek w rozdzielaczu. Albo uszkodził się regulator ciśnienia?
Sory nie zwróciłem uwagi że wałkujecie KE Jetronica. W silniku 2E jest układ sterowania Digifant z elektrycznymi wtryskiwaczami. Jetronic to układ z wtryskiem wyzwalanym ciśnieniem.
A wiesz że K/KE Jetronic pracuje na ciśnieniu paliwa 5-6 barów? Myślisz że ta pompka da radę? Komputer od golfa 1.8 RP na moje oko, podaj z niego numery to będzie pewność.
sprawdź w takim razie czy w pokrywie reduktora tej z tym cieńszym wężykiem nie ma jakichś dodatkowych niezaślepionych otworów. To jest bardzo ważne bo to jest właśnie ta kompensacja o której pisałem wczesniej. Chodzi o to że to tym wężykiem jest dorpowadzone ciśnienie odniesienia dla reduktora i jest ono brane zza klapy przepływomierza. W mikserze jest...
Bardzo ważne jest tam samo ciśnienie paliwa i zawór zwrotny utrzymujący to paliwo pod ciśnieniem, sprawdź zasilanie zaworu różnicowego
Witam ! Czy ktoś z użytkowników zna z autopsji przyczynę trudnego rozruchu silnika po nagrzaniu, tzn po około 15 min od wyłaczenia bo wcześniej pali normalnie. Posprawdzałem już chyba wszystko poza elektrohydraulicznym regulatorem ciśnienia (KE Jetronic). Na zimnym nawet przy -20 C pali na dotyk.
Sprawdż jeszcze ciśnienie sterujące na rozdzielaczu na zimnym i cieplym motorze. Złe ciśnienie może być przyczyną falowania na wolnych.
Wygląda jakby uciekało ciśnienie paliwa i chwilę musi potrwać aż pompa wytworzy stosowne ciśnienie, nalezało by to zweryfikować poprzez pomiar manometrem. Druga możliwość to że nie działa przekaźnik czasowy, który powinien włączyć pompę po przekręceniu kluczyka na ok 3sek, działa dopiero przy kręceniu rozrusznikiem
Podłącz pod regulator ciśnienia paliwa mAmperomierz.
Po pierwsze, to KE-Jetronic, a nie motronic, a po drugie ciśnienie sprawdzisz najprościej na wyjściu z rozdzielacza na wtryskiwacz rozruchowy, trzeba mieć tylko końcówkę do manometru z gwintem M10x1, ciśnienie ok 6bar
A co niby to wciśnięcie gazu miało dać ? Ciśnienie paliwa jakie ? Wtrysk K czy KE-Jetronic ? Wtryskiwacz rozruchowy pracuje i podaje paliwo ?
A ciśnienie paliwa to jakie? A klapa spiętrzająca nie zablokowana?
Tak. Ciśnienie bez odchyłów od wielkości katalogowych...
a jakie jest ciśnienie paliwa :?: :?: :?:
zmierz ciśnienie w cylindrach na gorącym silniku Pozdrawiam!
Sprawdź czy spada ciśnienie paliwa ja już pompa nie pracuje. To jest mechaniczny wtrysk ke-jetronic? bo tak mi się wydaje, to one mają czasami problem z odpaleniem, zabrudzony filterek paliwa przy rozdzielaczu, uszkodzony regulator ciśnienia paliwa (nowy 900pln) i takie tam.
Tylko dlaczego gaz odpada? Przecież mechaniczny wtrysk benzyny nie jest potrzebny do pracy na lpg?.Najwyżej się zatrze,ale wcale nie musi-gdyby wyjąć bezpiecznik od pompy paliwa,wtedy ke-jetronic nie pracuje-napędzany jest ciśnieniem pompy paliwa.W najgorszym razie na lpg powinno działać bez problemu.Czy tak?
Ja bym na początek zmierzył ciśnienie, przynajmniej wykluczyłbyś lub namierzył coś.
Nie, to co podałeś to obudowa z regulatorem ciśnienia.
Mam ciśnieniomierz tylko do 3 atm. ale bardzo szybko wchodzi poza skale więc zakładam że ciśnienie OK. !!!!No właśnie co się robi z elektrohydraulicznym nastawnikiem ciśnienia aby nie podawał paliwa?
To "drugie "koło pompy , to akumulator ciśnienia. Zmierz ciśnienie , sprawdz jesczce raz rozdzielacz , czy leje paliwem .. przy pomocy klapy spiętrzającej .
posiadam Peugeota 605 sri 2.0 benzyna z 1990 roku silnik na pełnym wtrysku bez sondy ,mam taki problem że na jedną iskre przypada ok. czterech wtrysnięć odpowiedniego wtrysku paliwa .... Normalne. Wtryski sa polaczone rownolegle i wtryskuja jednoczesnie tyle razy ile jest iskier (co pol obrotu walu korbowego). To byle czasy przed wtryskiem sekwencyjnym....
No i co wtedy zalewa cylindry paliwem? Jak w gaźniku?Ciśnienie szczątkowe w układzie jest. Wątpię .
Hasiek sprawdz sobie cisnienie paliwa
To układ KE-Jetronic, problem może leżeć wszędzie, od ciśnienia paliwa poprzez regulację klapy spietrzającej do wtryskiwacza rozruchowego. Ale prawda o tych mercedesach jest taka-jak jest wszytko ok to można mu zabrać sterownik elektroniczny i dalej będzie chodził dobrze.
Membrana powinna być w przewężeniu, jest takie ma gdzieś 3 do 5 mm. A może masz zatkany regulator ciśnienia paliwa. Miałem takie przypadki. Sprawdź ciśnienie systemowe. Czyli te przed rozdzielaczem paliwa. Wtryski otwierają się przy 3.5 atm. Systemowe ma być od 5.5 do 6.5. Jak będzie dobre wyjmij wtryski. Wsadź do słoiczków, kręć rozrusznikiem, aby...
Kobieto, przeczytaj mój powyższy post i zastosuj, się proszę do niego, bo za chwilę kupisz pompę do K-Jetronic-a dającą 6 bar roboczego ciśnienia, żeby w ogóle odpalić auto
A na gazie bez problemu? W takim razie wydaje się skoro jest kluczowany , to pozostaje albo ciśnienie w układzie paliwa albo wtryskiwacz, kontrola ciśnienia i szczelności wtryskiwacza coś by na pewno pomogła
sonda tutaj chyba nie ma za dużego wpływu bo nie reguluje składem mieszanki tylko ciśnieniem chyba tak? Za czujnik polozenia uważasz potencjometr tak?
Prawdopodobnie wtryskiwacze uszkodzone.Ile masz teraz CO? Może być jeszcze słaba sonda lambda,uszkodzony regulator ciśnienia,niskie ciśnienie paliwa,uszkodzony katalizator.Książkowo CO 0,7%
Mylisz pojęcia. Regulatory nie były stałociśnieniowe, dlatego rosła rozpiętość wydatku wtryskiwaczy, Skończ waść... Regulator utrzymuje stałe ciśnienie - tyle że w stosunku do ciśnienia w kolektorze, nie atmosferycznego. K-Jetronic-u poczytaj, nie pisz bzdur. A gdziez tam bzdura? To wtrysk ciągły, mechaniczny - jego wydatek zależy tylko i wyłącznie...
Witam :) Nie napisales, czy udalo sie w koncu usunac usterke. Wydaje mi sie, ze przyczyna tego moglo byc uszkodzenie pompy paliwa (znajduje sie w baku) i zbyt male jego cisnienie.
Czyli jak rozumiem z nową pompą nagle wtryskiwacz rozruchowy się ożywi i napięcie będzie się pojawiać za każdym razem przy zimnym silniku.??? Coś nowego w KE-jetronic że napięcie sterujące wtryskiwacza zależne od ciśnienia.
Ciśnienie paliwa, oringi wtryskiwaczy, regulator ciśnienia, no i w aucie z tego rocznika instalacja. No i dalej podciśnienie ssania, tam ma L-jetronic, układ raczej łopatologiczny :D
Ta moc i moment z wolnossącego C20NE to chyba jakiś żart...nie??? Masz na to papier z hamowni? C20NE ma 115KM i coś koło 180Nm. Poza tym w tamtym Motronicu nie ma żadnego czujnika ciśnienia w kolektorze, tylko przepływka klapowa. Taki patent z czujnikiem ciśnienia był stosowany w analogicznym 2.0 w Daewoo (wtrysk sterowany ciśnieniem w kolektorze, coś...
Tak mi się nasuwa..nie ruszaj z miejsca to nie zgaśnie Napisz nam czy potrafisz np. sprawdzić ciśnienie i wydatek pompy paliwowej, albo cokolwiek sprawdziłeś? Albo czy "gumka" cała?
Po lewej stronie , gdzie masz ; ciśnienie oleju , stan paliwa , temperatura i na dole jest wskazówka ekonomizera. Czyżby inne zegary?
tak ma być,niech pracuje cały czas pamiętaj aby było dośc paliwa, podwyższona głośnośc pracy pompy świadczy iż dogorywa domniemam iż posiadasz układ wtrysku paliwa K-jetronic w tych układach pompy wytwarzaja większe ciśnienie niż w nowocześniejszych układach, są mocno obciążone i po większym przebiegu lubią buczeć.
Teraz już wiem o co chodzi i wiem czego szukać. Przedtem nic nie znalazłem, bo wpisywałem hasło z tematu. Czyli to zagadnienie jest ogólnie rozległe, można tutaj podciągnąć wszystkie układy sterowania/regulacji z czujnikami, jak chociażby układ sterujący kątem wyprzedzenia zapłonu (czujnik położenia wału korbowego), regulacja dawki paliwa (sonda lambda,...
Mi chodziło o te na jednopunktowym wtrysku. W KE-Jetronic też jest trochę lepiej, bo nie trzeba całkowicie odcinać benzyny, tylko obniżyć jej ciśnienie do minimum sterując regulatorem ciśnienia. Ale warunkiem są szczelne wtryskiwacze, bo inaczej będzie podpijać benzynę razem z LPG.
ZROBIŁEM TEGO OD GROMA I ..........I NIE BYŁO ŻLE,CAŁA ELEKTRYKA DO PRZEGŁĄDU EWENTUALNIE CO POTRZEBA TO WYMIENIĆ-ŚWIECE-KABLE,KOPUŁKA,PALEC I ZMIERZ CIŚNIENIE NA SAGANKACH IM MNIEJSZA RÓŻNICA MIĘDZY PIERWSZYM A OSTATNIM TYM LEPIEJ
czyli co tą śubką regulować tak aż uzyskam ciśnienie 2 barów. Arto chyba sobie ze mnie jaja robisz.2 bary na rozdzielaczu coś chyba za mało? Pozdrawiam.
Ten silnik idzie uruchomić? Czy tylko praca na wtryskiwaczu rozruchowym. Pomiar ciśnienia paliwa był robiony? Domyślam się że to system KE-Jetronic?
Jeżeli twój system to czysty k a nie ke to pomiar ciśnienia wyjaśni sprawę. Możliwe usterki: Uszkodzenie pompy - za niskie ciśnienie. Uszkodzenie regulatora ciśnienia. Zacięcie iglicy w głowicy rozdzielacza paliwa. Uszkodzony obwód wtryskiwacza rozruchowego,( zasilanie wyłącznik termiczny, wtryskiwacz). Coś pisałeś o porozpinanych kostkach.
a na wejsciu za regulatorem ciśnienia do dolnej częsci bije paliwo popuśc rurke i zobacz oraz podaj maila to wyślę ci rysunek poglądowy tego układu bo jeśli na dolną połówke wchodzi a na górnej połówce nie wychodzi to niema innej opcji tylko tłoczek druga sprawa jeśli na dolnym wejściu będziesz miał przykładowo 5.5bar to na górnej połówce musi byc o...
Ukaniu rzeczywiście wie co w trawie piszczy ale wątpię szczerze, by pisał o występującym w "kaloszu"(najczęstsza nazwa potoczna) ciśnieniu. Szczerze powiedziawszy to występuje tam coś podobnego acz przewrotnie....odwrotnego, bo zamiast ciśnienia -podciśnienie i bankowo Ukaniu o tym wie. Jest ono skutkiem pragnienia silnika i jego apetytu na mieszankę...
Napisał bym też że niegazowalny, ale sam jeżdżę Passatem B2 GT z silnikiem KX. :) Już 200k przebiegu na gazie, czyli połowa całkowitego, a silnik i rozdzielacz ma się dobrze. Mam o tyle lepiej że to jest KE-Jetronic, więc nie muszę całkowicie odcinać paliwa, tylko zredukować ciśnienie na tyle że wtryskiwacze nie puszczą (pod warunkiem że są sprawne)...
dzień dobry nie doczytałem twojego postu o "krokowym"-przepraszam ,dobrżę było by dać drugi na próbę ponieważ powietrza jaki istnieje(dlatego napisałem aby powrócić do orginału)musi unosić klapę-(chyba żę jest źle ustawiona klapa) może jest taka sytuacja z ciśnieniem paliwa-układ paliwowy nie utrzymuje cisnienia paliwa -w zasadzie nie powinno zejść...
Plastikowy przezroczysty to będzie raczej od podciśnienia do serwa hamulcowego, albo innych rzeczy sterowanych podciśnieniem, kolego. Swego czasu Mercedes miał bardo rozbudowane sterowanie podciśnieniem, od stacyjki przez poziomowanie reflektorów po składanie zagłówków na tylnej kanapie. Może też iść do modułu zapłonowego do korekty zapłonu od obciążenia....
5,5 bara masz mieć, pod podłogą masz pompę dużą ta w zbiorniku zalewa tylko tą dużą. https://www.google.pl/search?q=ke-jetron...
miernik przepływu paliwa w K i KE JETRONIC wykorzystywane do wyświetlania na kompie pokładowym średniego spalania.audi 200/5000 2.2T taki miało.ciśnienie paliwa w tych systemach jest podobne do ciśnienia gazu.
Raczej masz jetronic. TPS ma wpływ na zasilenie silnika paliwem, uważam jednak, że tu jest zbyt poważnie aby to była wina tylko TPS'a. Ciśnienie paliwa powinno być 0,8 - 1,2 bara.
1. przełącznik termiczny od podgrzewania kolektora ssącego(widzę że to jetronic bo motronic go nie miały) 2. czujnik temperatury dla sterownika 3. czujnik temperatury na wskaźnik 4. czujnik ciśnienia oleju (0.3bar) 5. nastawnik przepustnicy, nie żaden krokowy Reszta się zgadza.
KE-Jetronic.... można czasem osiwieć.... Potzrebujesz tester sondy lambda, nalepiej diodowy i dopiero wtedy regulować dawkę a właściwie cisnienie na rozdzielaczu..... być może sam rozdzielacz jest już przytarty.
Miałem to samo, jeśli nie elektryka, to trzeba sprawdzić silnik krokowy, albo wyregulować ciśnienie na wtryskach. Robi się to takim dużym imbusem, który wchodzi w filtr powietrza tam jest taki otwór odpowiedni. Ja mam pełny wtrysk paliwa K-Jetronic Bosch.
do tego zobacz czy nie lapie gdzies lewego powietrza oraz czy jest sterowanie zaworem regulacji ciśnieniem paliwa, podłacz amperomierz mna zimnym silniku powinno byc ok 100 mA jeśli dobrze pamietam (czarna kostka przykrecona do rozdzielacza) czasami tam urywa sie przewód.
Można jeszcze sprawdzić świece czy nie są zalane, czy nie ma paliwa na dnie kolektora ssącego, czy trzyma ciśnienie paliwa po wyłączeniu zapłonu przed dość długi czas itp itd, diagnostyka tego układu jest dość skomplikowana i wymaga specjalnych narzędzi i testerów. Możliwe że przelutowanie przekaźnika pomoże.
W końcu ja z tym fatem jest, bo znane mi modele 75 to albo stary uno na LE2Jetronic, ale sondy nie miało ( silnik podobny jak w uno turbo) albo nowszy na Mono-Jetronic A2.2 ma sondę, ale wtrysk pojedynczy? Generalnie jakie by nie było należy sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa, czy nie za duze, czy silnik nie jest pojony obcym paliwem, spoza wtryskiwaczy...
Cała grupa vw lata 80 na wtrysku ke- jetronic, ople rekord ascona b, manta, monza, senator A na wtrysku L-jetronic. Reasumując, wszystkie auta lat 80, wyposażone w układy wtryskowe, posiadały zew. pompy paliwa. Z tym że średnio się nadają, do zastosowań przy gaźnikach, zbyt duże ciśnienie robocze i wydajność. Dla Ciebie idealnym rozwiązaniem jest elektryczna...
Sprawdź szczelność ukł. ssącego od przepony spiętrzającej aż do głowicy. W KE-jet. to podstawa. Ustaw przeponę i sprawdź zaworek sterujący ciśnieniem dolnoprzeponowym (ten ciemnoszary) oraz prąd jakim jest serowany ze sterownika (silnik gorący). Jeśli auto jest zagazowane to przdałoby się sprawdzić wtryskiwacze i rozdzielacz (wydatek paliwa). Pozdr....
Silnik 3.0 24 V na wtrysku KE-Jetronic ,problem polega na dziwnej pracy ukłdu wtryskowego ,na wolnych jest ok uruchamianie też bez względu na temp. sil. Po nagrzaniu i obrotach ok 2000 następuje prawie zalanie silnika paliwem przy 3000 ok . Sprawdziłem klapa nie zacina się położenie prawidłowe, ciśnienie paliwa 5,4 bara niezmienia się bez względu na...
jetronic ciśnienie mercedes mercedes jetronic jetronic przekaznik
antec zasilacz zasilacz przegrzanie przeniesienie licznik elektryczny
mikrokomputer cobra1 sprawdzić silnik wycieraczek
Demontaż grzałki w Black & Decker – instrukcja krok po kroku dla ekspresów, opalarek, piekarników Aktualizacja BIOS w Lenovo ThinkPad T410 - krok po kroku