Więc masz system Bosch L-jetronic ; ciśnienie paliwa 2.5 bar
powodem może byc sonda bo to ona jest głównym elementem regulującym skład mieszanki
Wtrysk zimnego ma wyjście po zapłonie i sterowanie masą z ECU wtrysku. Masa wychodzi z pinu 16, Ster Bosch Jetronic. Ciśnienie do mechanicznego wtrysku to 3,5-4bary! Stera szukaj we wnętrzu na grodzi.
ciśnienie otwarcia wtryskiwacza to 4,7 bar:) Jak pompa tłoczy mniej to się nie otworzy.
Ke-jetronic,wymieniałeś rozdzielacz z regulatorem ciśnienia paliwa? Dolot szczelny? Ciśnienie pompy paliwa? Czujnik sygnalizuje położenie biegu jałowego?
Kluczowe dla działania wtrysku K-jetronic jest ciśnienie paliwa oraz szczelne połączenie powietrza pomiędzy klapą spiętrzającą a przepustnicą/ kolektorem ssącym Ps. to silnik z golfa mkII, mkI miał 1,6GTi
Podstawowe pytanie: ile pokazuje przepływomierz na biegu jałowym? Chyba ze to d-jetronic to ciśnienie bezwzględne. Jak nie podajesz parametrów to jak można Ci pomoc?
instalacja jest szczelna sprawdzałem
Ciśnienie paliwa ustala regulator na listwie, a nie pompa w zbiorniku, nie sugeruj się opisami w katalogach hurtowni. Przy starych systemach wtrysku ciągłego (K, KE Jetronic), gdzie ciśnienie robocze wynosi 6bar pompa ma już inną konstrukcję, do zwykłego wielopunkta nie ma znaczenia
Problem z przepustnicą, po pewnych przebiegach siada ke-jetronic, albo ciśnienie paliwa, lub regulator, albo wtrysk rozruchowy. Bardzo ciężko to naprawić.
To jest d-jetronic, więc ciśnienie mierzy ale bezwzględne. Przepustnica wyczyszczona, ale nie zaadaptowana, a może dolot nieszczelny? W każdym razie elektrycznie tez jest problem, o tym świadczy reszta błędów.
6,5 bara to ma K-Jetronic , ważne jest ciśnienie robocze nie maksymalne pompy.
Odłącz całkowicie kostke od regulatora, powinien pracować w na zwiększonych obrotach , sterownik na szrocie można kupic za 100 zł. W sierpniu i wrzesniu wymieniałem dwa - używki ,płacąc po 100 zł.
Pytanie za sto punktów, mierzyłeś ciśnienie paliwa i sprawdziłeś czy nie leci paliwo wężykiem podciśnieniowym z regulatora ?
Hmmm,system LE-Jetronic nie był oparty o MAP sensor. Nie chodzi ci czasem i D-Jetronic? (D od Druck jak ciśnienie)
Posiadam wiedzę i dużo materiałów na temat golfa mk1 różnych wersji. Sam obecnie przekładam silnik. Zamiast 1,6 gaźnik wkładam 1,8 wtrysk. Z miłą chęcia wymienie informacje.
System identyczny jak w moim Porsche, czyli system K -Jetronic - mechaniczny układ wtryskowy. Tutaj masz link o zasadzie dzialania : https://pl.wikipedia.org/wiki/Bosch_K-Je... Silnik może być zatarty, na co wskazuje brak ciśnienia oleju. O ile pamietam, tam jeszcze jest bezposredni manometr, a nie uklad elektryczny. Po kilku próbach ani drgnie....
tosiek 1 zobacz jak rozpyla rozruchowy,może przypchany pozatym w B3 niebyło k jetronik a raczej ke jetronic ,i zmierz ciśnienie sterujące działające na tłok wraz z rozgrzewaniem silnika powinno wzrastać.Sprawdz czy sterownik dostaje +50
To układ D-Jetronic?
No ale patrzyłeś na zgaszonym? Jedyne co tak naprawdę robi ten sterownik to obniża ciśnienie paliwa, im bardziej wysteruje EHA tym niższe ciśnienie. Na zimno chodzi na bogato a później reguluje ciśnienie po wskazaniach sondy lambda.
Sprawdź układ dolotowy pod kątem nieszczelności, potem ciśnienie pompy paliwa, regulator ciśnienia.
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Po pierwsze, to KE-Jetronic, a nie motronic, a po drugie ciśnienie sprawdzisz najprościej na wyjściu z rozdzielacza na wtryskiwacz rozruchowy, trzeba mieć tylko końcówkę do manometru z gwintem M10x1, ciśnienie ok 6bar
A co niby to wciśnięcie gazu miało dać ? Ciśnienie paliwa jakie ? Wtrysk K czy KE-Jetronic ? Wtryskiwacz rozruchowy pracuje i podaje paliwo ?
Sprawdż jeszcze ciśnienie sterujące na rozdzielaczu na zimnym i cieplym motorze. Złe ciśnienie może być przyczyną falowania na wolnych.
zmierz ciśnienie w cylindrach na gorącym silniku Pozdrawiam!
Ogólnie ke jetronic jest ciężki bez doświadczenia do naprawy. Sprawdz to ciśnienie . 5,5-6 bar ma być. I to szybko pyk narastające
"Już dawno bym "unowocześnił" na elektroniczny wtrysk i pozbył się tego szmelcu." no teraz po tych wszystkich naprawach/ingerencjach zapewne masz rację... ale nie zmienia to faktu, że sam układ wtrysku mechanicznego na tamte czasy, co by nie mówić, był bardzo, bardzo dobry... a przy odpowiednim podejściu/serwisowaniu, także bardzo trwały jak i bezawaryjny......
Tak. Ciśnienie bez odchyłów od wielkości katalogowych...
a jakie jest ciśnienie paliwa :?: :?: :?:
A ciśnienie paliwa to jakie? A klapa spiętrzająca nie zablokowana?
Zalecenia wykonałem.Autko ciśnienie sprężania ma prawidłowe.Czyli nie da się nic z tym zrobić?
Ja bym na początek zmierzył ciśnienie, przynajmniej wykluczyłbyś lub namierzył coś.
W sumie to nie podciśnienie, tylko atmo, idzie do tego metalowego "bączka", regulatora ciśnienia paliwa obok klapy spiętrzającej KE-jetronic
Sprawdź czy spada ciśnienie paliwa ja już pompa nie pracuje. To jest mechaniczny wtrysk ke-jetronic? bo tak mi się wydaje, to one mają czasami problem z odpaleniem, zabrudzony filterek paliwa przy rozdzielaczu, uszkodzony regulator ciśnienia paliwa (nowy 900pln) i takie tam.
Sprawdź ciśnienie paliwa. Ma instalację gazową?
No i co wtedy zalewa cylindry paliwem? Jak w gaźniku?Ciśnienie szczątkowe w układzie jest. Wątpię .
Wtryskiwacz rozruchowy zostaw w spokoju, zaczyna sensownie działać poniżej zera stopni, szukaj fałszywego powietrza i nieszczelności pomiędzy rozdzielaczem, a silnikiem. Ale i tak wygląda na za niskie ciśnienie pompy paliwa.
Bardzo ważne jest tam samo ciśnienie paliwa i zawór zwrotny utrzymujący to paliwo pod ciśnieniem, sprawdź zasilanie zaworu różnicowego
tak ma być,niech pracuje cały czas pamiętaj aby było dośc paliwa, podwyższona głośnośc pracy pompy świadczy iż dogorywa domniemam iż posiadasz układ wtrysku paliwa K-jetronic w tych układach pompy wytwarzaja większe ciśnienie niż w nowocześniejszych układach, są mocno obciążone i po większym przebiegu lubią buczeć.
Wtrysk to ke-jetronic? Pod jakim ciśnieniem dochodzi paliwo i jaki elektrozawór jest sprawny?
To coś, to akumulator ciśnienia paliwa. Masz pękniętą membranę, temat raczej nie do naprawienia. Występuje przy układach ke-jetronic. Możesz pominąć, ale spowoduje to gorszy rozruch silnika (brak ciśnienia szczątkowego).
Membrana powinna być w przewężeniu, jest takie ma gdzieś 3 do 5 mm. A może masz zatkany regulator ciśnienia paliwa. Miałem takie przypadki. Sprawdź ciśnienie systemowe. Czyli te przed rozdzielaczem paliwa. Wtryski otwierają się przy 3.5 atm. Systemowe ma być od 5.5 do 6.5. Jak będzie dobre wyjmij wtryski. Wsadź do słoiczków, kręć rozrusznikiem, aby...
Mam ciśnieniomierz tylko do 3 atm. ale bardzo szybko wchodzi poza skale więc zakładam że ciśnienie OK. !!!!No właśnie co się robi z elektrohydraulicznym nastawnikiem ciśnienia aby nie podawał paliwa?
To "drugie "koło pompy , to akumulator ciśnienia. Zmierz ciśnienie , sprawdz jesczce raz rozdzielacz , czy leje paliwem .. przy pomocy klapy spiętrzającej .
Wygląda jakby uciekało ciśnienie paliwa i chwilę musi potrwać aż pompa wytworzy stosowne ciśnienie, nalezało by to zweryfikować poprzez pomiar manometrem. Druga możliwość to że nie działa przekaźnik czasowy, który powinien włączyć pompę po przekręceniu kluczyka na ok 3sek, działa dopiero przy kręceniu rozrusznikiem
Jakie ciśnienie zwieksza, to zwykły by-pass kanału powietrza dodatkowego.
Odkręć rurkę do wtryskiwacza i zobacz czy sika, jak tak to zmierz ciśnienie magistrali, ma być ponad 3,4bar bo tyle wynosi ciśnienie otwarcia wtryskiwacza, jak nie sika to sprawdzić czy łazi kalpa spietrzajca.
Prawdopodobnie wtryskiwacze uszkodzone.Ile masz teraz CO? Może być jeszcze słaba sonda lambda,uszkodzony regulator ciśnienia,niskie ciśnienie paliwa,uszkodzony katalizator.Książkowo CO 0,7%
Tak mi się nasuwa..nie ruszaj z miejsca to nie zgaśnie Napisz nam czy potrafisz np. sprawdzić ciśnienie i wydatek pompy paliwowej, albo cokolwiek sprawdziłeś? Albo czy "gumka" cała?
Mi chodziło o te na jednopunktowym wtrysku. W KE-Jetronic też jest trochę lepiej, bo nie trzeba całkowicie odcinać benzyny, tylko obniżyć jej ciśnienie do minimum sterując regulatorem ciśnienia. Ale warunkiem są szczelne wtryskiwacze, bo inaczej będzie podpijać benzynę razem z LPG.
Ciśnienie paliwa, oringi wtryskiwaczy, regulator ciśnienia, no i w aucie z tego rocznika instalacja. No i dalej podciśnienie ssania, tam ma L-jetronic, układ raczej łopatologiczny :D
A na gazie bez problemu? W takim razie wydaje się skoro jest kluczowany , to pozostaje albo ciśnienie w układzie paliwa albo wtryskiwacz, kontrola ciśnienia i szczelności wtryskiwacza coś by na pewno pomogła
sprawdż ciśnienie w cylindrach i układ wydechowy,może popychacz zaworów pęknięty,wałek rozrządy zdarty.OLEJ w silniku O.K!
Po lewej stronie , gdzie masz ; ciśnienie oleju , stan paliwa , temperatura i na dole jest wskazówka ekonomizera. Czyżby inne zegary?
Może coś się zacieło, jest nieszczelne lub za niskie ciśnienie paliwa. podnieś pływak w filtrze ręcznie i sprawdz czy popłynie paliwo z wtrysków. Pozdrawiam
No to właśnie STAG2-W spełni to zadanie. pompie wysokiego ciśnienia (3,5 bar) K-Jetronic potrzebuje znacznie wyższego ciśnienia...
Mylisz pojęcia. Regulatory nie były stałociśnieniowe, dlatego rosła rozpiętość wydatku wtryskiwaczy, Skończ waść... Regulator utrzymuje stałe ciśnienie - tyle że w stosunku do ciśnienia w kolektorze, nie atmosferycznego. K-Jetronic-u poczytaj, nie pisz bzdur. A gdziez tam bzdura? To wtrysk ciągły, mechaniczny - jego wydatek zależy tylko i wyłącznie...
ZROBIŁEM TEGO OD GROMA I ..........I NIE BYŁO ŻLE,CAŁA ELEKTRYKA DO PRZEGŁĄDU EWENTUALNIE CO POTRZEBA TO WYMIENIĆ-ŚWIECE-KABLE,KOPUŁKA,PALEC I ZMIERZ CIŚNIENIE NA SAGANKACH IM MNIEJSZA RÓŻNICA MIĘDZY PIERWSZYM A OSTATNIM TYM LEPIEJ
Napisał bym też że niegazowalny, ale sam jeżdżę Passatem B2 GT z silnikiem KX. :) Już 200k przebiegu na gazie, czyli połowa całkowitego, a silnik i rozdzielacz ma się dobrze. Mam o tyle lepiej że to jest KE-Jetronic, więc nie muszę całkowicie odcinać paliwa, tylko zredukować ciśnienie na tyle że wtryskiwacze nie puszczą (pod warunkiem że są sprawne)...
czyli co tą śubką regulować tak aż uzyskam ciśnienie 2 barów. Arto chyba sobie ze mnie jaja robisz.2 bary na rozdzielaczu coś chyba za mało? Pozdrawiam.
Raczej masz jetronic. TPS ma wpływ na zasilenie silnika paliwem, uważam jednak, że tu jest zbyt poważnie aby to była wina tylko TPS'a. Ciśnienie paliwa powinno być 0,8 - 1,2 bara.
D Jetronic. Nie przewidzieli regulacji ciśnienia poza fabryką, więc i nie zmierzysz teoretycznie.
5,5 bara masz mieć, pod podłogą masz pompę dużą ta w zbiorniku zalewa tylko tą dużą. https://www.google.pl/search?q=ke-jetron...
Ukaniu rzeczywiście wie co w trawie piszczy ale wątpię szczerze, by pisał o występującym w "kaloszu"(najczęstsza nazwa potoczna) ciśnieniu. Szczerze powiedziawszy to występuje tam coś podobnego acz przewrotnie....odwrotnego, bo zamiast ciśnienia -podciśnienie i bankowo Ukaniu o tym wie. Jest ono skutkiem pragnienia silnika i jego apetytu na mieszankę...
Jeżeli twój system to czysty k a nie ke to pomiar ciśnienia wyjaśni sprawę. Możliwe usterki: Uszkodzenie pompy - za niskie ciśnienie. Uszkodzenie regulatora ciśnienia. Zacięcie iglicy w głowicy rozdzielacza paliwa. Uszkodzony obwód wtryskiwacza rozruchowego,( zasilanie wyłącznik termiczny, wtryskiwacz). Coś pisałeś o porozpinanych kostkach.
Miałem to samo, jeśli nie elektryka, to trzeba sprawdzić silnik krokowy, albo wyregulować ciśnienie na wtryskach. Robi się to takim dużym imbusem, który wchodzi w filtr powietrza tam jest taki otwór odpowiedni. Ja mam pełny wtrysk paliwa K-Jetronic Bosch.
(at)boncky Jaki masz silniki tz na D-Jecie czy K-Jecie bo 350 do początku 76 roku była na D-jecie tak jak kolega w pierwszym poście, a potem na K-Jecie? Przyczyn może być kilka dla K-Jetronica. Najbardziej błaha to nieszczelności w układzie dolotowym, większy problem to niskie ciśnienie paliwa i tu może być pompa albo regulator termiczny (przynajmniej...
W końcu ja z tym fatem jest, bo znane mi modele 75 to albo stary uno na LE2Jetronic, ale sondy nie miało ( silnik podobny jak w uno turbo) albo nowszy na Mono-Jetronic A2.2 ma sondę, ale wtrysk pojedynczy? Generalnie jakie by nie było należy sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa, czy nie za duze, czy silnik nie jest pojony obcym paliwem, spoza wtryskiwaczy...
A wiesz że K/KE Jetronic pracuje na ciśnieniu paliwa 5-6 barów? Myślisz że ta pompka da radę? Komputer od golfa 1.8 RP na moje oko, podaj z niego numery to będzie pewność.
Cała grupa vw lata 80 na wtrysku ke- jetronic, ople rekord ascona b, manta, monza, senator A na wtrysku L-jetronic. Reasumując, wszystkie auta lat 80, wyposażone w układy wtryskowe, posiadały zew. pompy paliwa. Z tym że średnio się nadają, do zastosowań przy gaźnikach, zbyt duże ciśnienie robocze i wydajność. Dla Ciebie idealnym rozwiązaniem jest elektryczna...
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Można jeszcze sprawdzić świece czy nie są zalane, czy nie ma paliwa na dnie kolektora ssącego, czy trzyma ciśnienie paliwa po wyłączeniu zapłonu przed dość długi czas itp itd, diagnostyka tego układu jest dość skomplikowana i wymaga specjalnych narzędzi i testerów. Możliwe że przelutowanie przekaźnika pomoże.
Wpinam amperomierz w instalacje regulatora ciśnienia paliwa na podstawie odczytu widać żądania komputera na ciśnienie (dawkę paliwa) tak się robi regulacje KE-JETRONIC mając wpięcie do sondy widać dokładnie, technicznie gdyby wszystko było ok to dobrze wyregulowany mechaniczny wtrysk i dawka powinna się wahać w granicach 2mA a regulacja to śrubka w...
Witam ! Czy ktoś z użytkowników zna z autopsji przyczynę trudnego rozruchu silnika po nagrzaniu, tzn po około 15 min od wyłaczenia bo wcześniej pali normalnie. Posprawdzałem już chyba wszystko poza elektrohydraulicznym regulatorem ciśnienia (KE Jetronic). Na zimnym nawet przy -20 C pali na dotyk.
K-jetronic czy KE-jetronic? Rozdzielacz goły,czy dochodzi regulator ciśnienia? Zasadniczo w K widziałem dwa rozwiązania -odłaczana pompa -wyłączana iskra
Silnik 3.0 24 V na wtrysku KE-Jetronic ,problem polega na dziwnej pracy ukłdu wtryskowego ,na wolnych jest ok uruchamianie też bez względu na temp. sil. Po nagrzaniu i obrotach ok 2000 następuje prawie zalanie silnika paliwem przy 3000 ok . Sprawdziłem klapa nie zacina się położenie prawidłowe, ciśnienie paliwa 5,4 bara niezmienia się bez względu na...
Sory nie zwróciłem uwagi że wałkujecie KE Jetronica. W silniku 2E jest układ sterowania Digifant z elektrycznymi wtryskiwaczami. Jetronic to układ z wtryskiem wyzwalanym ciśnieniem.
Zbadałem ciśnienie paliwa przed listą wtryskiwaczy i wynosi 3,0 bar a jak się porządnie depnie w pedał gazu (powyżej 4 tys. obr/min) to na chwilkę spada do 2 bar. Moim zadaniem niema co się czepiać pompy gdyż norma przewiduje 3,0 bar ±0,2. No chyba że ten chwilowy spadek ciśnienia jest niedopuszczalny. Objawy faktycznie wskazują na zbyt małą...
Cześć, mam problem z Peugeot 205 1.6 GTI 105 lub 115 KM, wtrysk LE-Jetronic. Auto przerywa, dusi się do 2, 2.5 tys obr. Powyżej działa bardzo dobrze. Sprawdziłem: przepływomierz - czujnik powietrza zasysanego reaguje na ciepłe powietrze z suszarki, zmienia się oporność; oscyloskop pokazuje płynną zmianę sygnału, gdy ruszam klapką. czujnik temperatury...
W golfie MKI był silnik 1,6 GTI na K-Jetronicu, jeśli taki masz w samochodzie to sprawdź ciśnienie paliwa, ma być 6bar
Wtryskiwacz mechaniczny otwierany ciśnieniem paliwa. Stosowany w systemie K-Jetronic i KE-Jetronic.
Pojemność 1,8 na wtrysku k-jetronic, oznaczenie silnika GX. Problem polega na tym< że na benzynie obroty trzoszkefalują, świece są czarne, na wyższe obroty wkręca się skokami, kopci z tłumika, doużo pali gazu -14 l/100km przy spokojnej jeździe a dzisiaj wyszłomi 17,3 l/100. Benzyny nie wiem ile pali ale zawsze woże ¼baku. Napięcie na sondzie...
Tylko dlaczego gaz odpada? Przecież mechaniczny wtrysk benzyny nie jest potrzebny do pracy na lpg?.Najwyżej się zatrze,ale wcale nie musi-gdyby wyjąć bezpiecznik od pompy paliwa,wtedy ke-jetronic nie pracuje-napędzany jest ciśnieniem pompy paliwa.W najgorszym razie na lpg powinno działać bez problemu.Czy tak?
Przychodzi mi do głowy pompa paliwa, czy po przekręceniu kluczyka włącza się na ok 2 sek ?. Najlepiej sprawdzić ciśnienie paliwa włączając poprzez trójnik manometr w przewód zasilający (jeśli to wilelopunktowy wtrysk to powinno być ok 3 kg/cm^2, jeśli jednopunktowy to 0,8 , przy mechanicznym układzie wtrysku (K, KE- Jetronic ponad 6 kg/cm^2) Pzd
To układ KE-Jetronic, problem może leżeć wszędzie, od ciśnienia paliwa poprzez regulację klapy spietrzającej do wtryskiwacza rozruchowego. Ale prawda o tych mercedesach jest taka-jak jest wszytko ok to można mu zabrać sterownik elektroniczny i dalej będzie chodził dobrze.
Kobieto, przeczytaj mój powyższy post i zastosuj, się proszę do niego, bo za chwilę kupisz pompę do K-Jetronic-a dającą 6 bar roboczego ciśnienia, żeby w ogóle odpalić auto
Nie, to co podałeś to obudowa z regulatorem ciśnienia.
Czyli jak rozumiem z nową pompą nagle wtryskiwacz rozruchowy się ożywi i napięcie będzie się pojawiać za każdym razem przy zimnym silniku.??? Coś nowego w KE-jetronic że napięcie sterujące wtryskiwacza zależne od ciśnienia.
Ta moc i moment z wolnossącego C20NE to chyba jakiś żart...nie??? Masz na to papier z hamowni? C20NE ma 115KM i coś koło 180Nm. Poza tym w tamtym Motronicu nie ma żadnego czujnika ciśnienia w kolektorze, tylko przepływka klapowa. Taki patent z czujnikiem ciśnienia był stosowany w analogicznym 2.0 w Daewoo (wtrysk sterowany ciśnieniem w kolektorze, coś...
Zadanie nie jest szczególnie trudne, ale wymaga trochę cierpliwości. Kiedyś robiłem takie urządzenie do silnika na Mono-Jetronic A2.2, a później do innego silnika sterowanego sekwencyjnie. Po kolei: 1. Mono-Jetronic to system, który zastępował bezpośrednio gaźnik i dlatego sterował tylko paliwem i powietrzem, a zapłon był w osobnym module. Wtrysk paliwa...
Witam. Wszystko określam w prostych chłopskich słowach. Proszę nie krzyczeć odnośnie fachowych terminów a uświadomić dlaczego źle napisałem. Problem polega następująco. Potrzebuję wykonać urządzenie które będzie przetwarzało natęrzenie prądu ze źródła, na odbiornik w stosunku 1:1 a w przypadku wzrostu ciśnienia na czujniku zewnętrznym miało by to natężenie...
Mój wtryskiwacz jest podłączony tak: Pin 4 masowy, sterujący, pin 5 plusowy Dodano po 9 Więc chyba jeb.ne się rylem ... Albo wszystkie schematy są nie te, albo ktoś coś kiedyś mocno zamieszał . Nie widać, żadnych ingerencji w okolicach sterownika . Według schematu do KE III JETRONIC powinienem mieć podłączony masowy sterujący do pinu 18, według innego...
Zależy jeszcze jakie to konkretnie auto i jaki silnik. Były na przykład wersje 5 cylindrowe na K-jetronic, nie na KE. Były w 90kach ale w wiekowych autach silniki często wędrują Można wówczas zrobić całkiem zgrabne LPG prosto i tanio. BLOS(lub dla upartych mikser) plus odcięcie paliwa i podparcie przy przejściu na gaz klapy spiętrzającej. Podparta -mniej...
sonda tutaj chyba nie ma za dużego wpływu bo nie reguluje składem mieszanki tylko ciśnieniem chyba tak? Za czujnik polozenia uważasz potencjometr tak?
Ten silnik idzie uruchomić? Czy tylko praca na wtryskiwaczu rozruchowym. Pomiar ciśnienia paliwa był robiony? Domyślam się że to system KE-Jetronic?
Hasiek sprawdz sobie cisnienie paliwa
Teraz już wiem o co chodzi i wiem czego szukać. Przedtem nic nie znalazłem, bo wpisywałem hasło z tematu. Czyli to zagadnienie jest ogólnie rozległe, można tutaj podciągnąć wszystkie układy sterowania/regulacji z czujnikami, jak chociażby układ sterujący kątem wyprzedzenia zapłonu (czujnik położenia wału korbowego), regulacja dawki paliwa (sonda lambda,...
...Czy aby ten parownik wystarczy na tego blosa ? no i mam wtrysk mechaniczny czyli KE jetronic-a . Jak w takim przypadu sprawa sie ma do parownika ? trzeba go regulowac ? a nastepnie regulacja na Blosie- czy jak to przebiega ? Poszperaj w sieci, ludzie z klubu forda przetłumaczyli instrukcję blosa na polski i napisali tez instrukcję regulacji. Osobiście...
witam po dłuższej przerwie - problem nadal nie rozwiązany przeczytałem mase topiców na różnych forach lecz żaden nie rozwiązał mojego problemu. Dokładnie rzecz biorąc sprawa ma się tak: wszystkie czujniki temperatury są ok (żeby była jasność jest to wtrysk KE-Jetronic). Czujnik temp. to dwa termistory w jednej obudowie - jednen z nich podpięty jest...
jetronic ciśnienie mercedes mercedes jetronic jetronic przekaznik
rezystor cewka zapłonowa zmywarka bosch mycia lodówka turbo
stable diffusion somfy napęd bramy
Lokalizacja świateł pozycyjnych w Peugeot 806 Bezpiecznik grzania foteli Citroën DS4 - lokalizacja i diagnostyka