Ja jednak sprawdził bym dokładnie układ zapłonowy. W 1990 raczej nie stosowali procesorów w modułach zapłonowych, więc zmiana wyprzedzenia jest realizowana elektronicznie. Opisz ten układ a najlepiej daj schemat. Sprawdź też iskry na wszystkich cylindrach pod kątem max długości generowanego wyładowania iskrowego. Brzmi naukowo, a robi się to banalnie...
Romek, to jakaś podpucha? Zobacz, czy nie są zamienione kable zapłonowe obu cewek, albo kostki idące na uzwojenia pierwotne.
Witam Po ostatniej awarii kabli zapłonowych, auto nagle rzuciło palenie. W ogóle te kable po 50 zł są na rok max 2 pomyślałem że może zaadoptować kable z cewek tv potrafią działać wiele lat i są nawet na wyższe napięcia. Co o tym myślicie? Różnica tylko polega na tym że kable tv to czysta miedź a samochodowe jakiś inny materiał a ich rezystancja wynosi...
A jak podłączyć kable?
Świece, cewki zapłonowe, kable do cewek.
Na początek sprawdź, czy wał się obraca, na 2 bieg na ten przykład i BEZ WŁĄCZONEGO ZAPŁONU popchnąć i zobaczysz czy wał się obraca, sprawdzić masę na silniku, choć przy jej braku za zwyczaj palą się linki gazu i ssania. Poza tym nie napisałeś czy odpalany ze stacyjki czy na linkę, rocznik coś by wyjaśnił. ...Gdy wlacze zaplon to z tylu jeden kabel...
Witam Czy cewka zapłonowa jest nowa oraz jakiej firmy? To samo z kablami i świecami - podaj firmę. Możliwe przyczyny to: - Źle dociśnięta wtyczka do cewki zapłonowej - Niedociśnięte kable zapłonowe od cewki oraz do świec - Wadliwa cewka, kable zapłonowe (w szczególności najtańsze zamienniki) Jakieś objawy podczas jazdy np. szarpanie, niepokojące dźwięki...
co mogło się przypalić Pewnie bezpiecznik. zy może jest gdzieś od tego bespocznik? Tak, F63, 20 lub 30A w zależności od rocznika.
To jest układ zapłonowy z tzw. iskrą traconą, jedna cewka obsługuje cylindry 1-4, druga 2-3, w momencie gdy przykładowo w 1 cylindrze następuje zapłon mieszanki, iskra skacze również w 4, gdzie kończy się suw wydechu
A czy przypadkiem oleju Ci nie bierze? Jeśli wymiana świec i przewodów nic nie daje to sprawdź ciśnienie sprężania. Jeśli to abimex to możesz spróbować zamienić kable zasilające cewek zapłonowych., być może to ich wina.
Spróbuj podłączyć kabel zasilający cewkę zapłonową.
Warto sprawdzić kable do cewek zapłonowych. Jeżeli jest dostęp do oscyloskopu to można sprawdzić przebiegi napięciowe do cewek, albo zrobić cewki na przewodach zapłonowych a oscyloskop zrobić z kompa z karty muzycznej. Ewentualnie wymienić cewki na inne sprawne sprawdzone i zobaczyć jak będzie się zachowywać auto.
A może więcej informacji, który rocznik, masz moduł zapłonowy, czy cewka plus aparat rozdzielający???. Prawdopodobnie pomyliłeś kolejność kabli!
Witam! Proponuję wymienić kable zapłonowe. Ściągnij też osłonę cewek zapłonowych i zaobserwuj czy gdzieś nie bije iskra . Często to układ zapłonowy wyczynia takie cuda.
ze schematu wynika, że aby była iskra trzeba dać plus z akumulatora na zółto-czerwone kable od cewek zapłonowych, no i cewki muszą być podłączone do przerywaczy (zapewne pod bocznym deklem silnika) kable zielony i czarny na szybko można tak sprawdzić https://obrazki.elektroda.pl/3949828500_... jeśli po włączeniu stacyjki na kabli żółto-czerwonym...
Tak, da się to zrobić. Najlepiej wyprowadzić sobie oba kable z cewki butelkowej do schowka, dać jej kostkę na normalne konektory. Do tego kabel od kondensatora do którego będzie przy zwykłym zapłonie podpięta cewka zapłonowa. Teraz zaznaczasz sobie to jakimiś kolorami i możesz szybko zmienić instalację z bateryjnego na normalny zapłon. Pozostaje jeszcze...
Hejka Jeśli brakuje iskry na cylindrach, to istnieje kilka możliwych przyczyn: Uszkodzona cewka zapłonowa - sprawdź czy cewka zapłonowa działa poprawnie. Możesz to zrobić przy użyciu multimetru, który pokaże Ci, czy cewka ma odpowiedni opór. Jeśli opór jest poza zakresem, to może to oznaczać uszkodzenie cewki. Uszkodzony moduł zapłonowy - moduł zapłonowy...
To że zamienisz ty nic ci nie da zobacz jak masz podłączone kable do cewek zapłonowych na górnej powinny być kable WN z 4 i1 cylindra na drugiej z 2 i 3 jeżeli to nic nie da sprawdz oporność na cewkach nie zamieniaj je miescami szkoda twojej pracy przy rozkręcaniu wystarczy zmienić kable niskiego napięcia które dochodzą do cewek i kable zamienić miejscami...
Zacznij od podstawowych czynności serwisowych. Wymiana świec zapłonowych, kontrola kabli, cewek i rozdzielacza (cokolwiek tam masz, bo nie znamy konkretnie wersji silnika). Wymiana filtrów - powietrza, paliwa.
Pierwsza rzecz którą musisz sprawdzić to kostka która dochodzi do przełącznika kabel czerwony +12V kabel czarny masa na niebieskim ma się pojawić +12V po przełączeniu na gaz kabel brązowy impuls z cewki zapłonowej. Jeżeli na czerwonym niema napięcia to sprawdź bezpiecznik (na czerwonym kablu między cewką zapłonową a przełącznikiem). Czasem wypalały...
Witam Jestem autorem tematu Odświeżam bo pewnie nie jeden użytkownik szuka odpowiedzi W moim przypadku przyczyną upalania cewek było podłączenie sygnału instalacji gazowej bezpośrednio pod kable od cewki zapłonowej (sygnał obrotów) . Gazownicy podłączyli to coś pod czujnik obrotu wału i problem z cewkami zniknął Pozdrawiam :D
Zakłócenia powinno się likwidować w miejscu powstawania. Alternator - jak w poście wyżej tylko zastosować kondensator przepustowy zapłon - czystość układu zapłonowego uloty słychać w odbiorze - za duże przerwy na elektrodach świec, stare świece - ekranowanie kabli zapłonowych, cewek - samoprzylepną taśmą ekranującą z siatka miedzianą ( tania nie jest...
Masz w specjalizacji "elektronika samochodowa" a stawiasz takiego babola jak ten: "cały ten mechanizm co wchodzi do silnika"?
O matko zwykle kable.skad ja znam tą instalacje he he przerabialem już ten problem u siebie tylko w e39 lift. Cewki masz nowe czy kupiłeś używane bo oczywiście świece na pewno masz nowe :-) Zobacz piny we wtyczkach od cewek, oczyścić i lekko po doginac.mozesz zrobić druga instalacje że zwykłych kabli tyko takiego samego przekroju.
Nie wiem jak podłączyć kable do cewki zapłonowej mam 2 kable. Pierwszy jest czerwony, drugi prowadzi do aparatu zaplonowego(zielony). Cewka jest njeorginalna ale powinna dawac iskre . Pytanie do ktorego wejscia na cewce mam podlaczyc kabel czerwony i zielony? 836460 hej ta cewka jest indukcyjna 1 to plus po zaplonie 2 aparat do przerywacza 3 to byl...
CB FSM Syrena 105L od kilku miesięcy męczę się z zakłóceniami w Syrence. Ojciec 15 lat temu miał w swojej CB i problemu nie było, a ja już nie mam pojęcia o co chodzi. Zakłócenia pojawiają się po około 20 sekundach od odpalenia silnika. Kiedyś zwykły układ zapłonowy na przerywaczach, kondensatory, trzy małe cewki, zwykłe miedziane kable zapłonowe....
Pod koniec filmiku słychać że wtryskiwacz pracuje, to czujnik położenie raczej działa prawidłowo. Najlepiej jak byś sprawdził kompresje tak jak kolega wyżej radzi. Sprawdź jeszcze iskrę na świecach i czy dobrze podłączyłeś kable zapłonowe do cewek.
Niestety masz rację, pytanie tylko, czy ubiłeś cewkę czy jej driver w sterowniku. Na próbę możesz zamienić kable we wtyczce cewek i zobaczyć, czy na niepracujących cylindrach pojawi się iskra
Poszukaj kawałka okablowania w używkach, odetnij wtyczki z kawałkami kabli i dosztukuj w miejsce starych. Pozdr. J. ps faktycznie linkhttps://allegro.pl/oferta/renault-es...
Jeżeli jest to silnik 1,6 K7M to powinny być 2 cewki zapłonowe z podwójnymi wyprowadzeniami. Stojąc przed autem patrząc od lewej strony przewody z kolejnych wyprowadzeń cewek zapłonowych idą na cylindry: 1, 4, 2, 3.
świece kable wn cewka lub jedna z cewek zapłonowych ,prawdopodobieństwo wg kolejności zapisu.
Zielone kable z cewek iskrownika silnika i z modułu podłączasz do masy (ramy motocykla), czerwono czarny modułu i cewek (zasilanie CDI) łączysz ze sobą, podobnie jak impulsy z cewki wyzwalającej, niebiesko-żółty i niebiesko-biały modułu. Cewka wysokiego napięcia do biało czarnego kabelka modułu i drugi do masy (lub rdzeń cewki przykręć do masy), pozostały...
Na zielonych kablach impulsy sterujące driverami cewek 1-4 oraz 2-3 +5V
Jedno uzwojenie (z diodą) służy do ładowania akumulatora a drugie do zasilania oświetlenia Układ zapłonowy jest całkowicie niezależny, od tych uzwojeń. Cieńszy kabel, z cewki zapłonowej, ma być podłączony do wyłącznika zapłonu. http://obrazki.elektroda.net/66_12724324... Rysunek przedstawia przykład takiej instalacji, jeżeli chodzi o alternator....
Tak też zrobiłem jak piszesz powyżej ale nadal nie ma iskry :| Kupiłem nowy moduł i założyłem i nadal nie ma iskry Crying or Very sad . Jutro kupuję nową podstawę iskrownika bo jedynie ona może być uszkodzona ponieważ jak dałem kabel od cewki zapłonowej do masy to iskrzyło a do butelkowej nie dochodzi prąd.
Sprawdź czy masz iskrę na świecach. Dla mnie wygląda jak uszkodzona cewka zapłonowa.
Tam jest chyba "widelec" a nie cewka i kable!!! Może źle wpięty gaz?
i te nowe kable zasilające staraj sie ciągnąc jak najdalej od cewki zapłonowej i kabli WN to one czesto powoduja duze zakłócenia
Świeca, kabel, cewka, moduł zapłonowy, uszkodzona wiązka. Do sprawdzenia wszystko ale zaczął bym od świecy.
(2 czujnik położenia wału) i (4 komputer)( plus 1 i masa1) . jeśli robisz odcięcie zapłonu to kombinuj z tymi dwoma pierwszymi . rozłączenie pozostałych uszkodzi moduł zapłonowy pod cewkami a to kosztuje ponad 100zł
Pęknięta jedna z 4 cewek zapłonowych i nie daje iskry na kabel wys nap cewka jest zespolona na szrocie dałem za używany 30 zł i jest lux
Na to wygląda, do rodziny Z250 mam service manual i nie zgadzały mi się do końca pewne fakty... Ten GPZ pasuje, po za tym powstał z rodziny Z250. Wrzuć więcej zdjęć silnika. Podaj kolory kabli idących do regulatora napięcia i alternatora, zobaczymy czy będzie pasował schemat. Reszta czyli zapłon na 90% jest na przerywaczach. Pomierz rezystancje uzwojeń...
Wymieniłem świece ,kable ,cewkę zapłonową ,silniczek krokowy przepływomierz powietrza ,czujnik temperatury wody . Szukam dobrego fachowca który prze programuje sterownik, ewentualnie mogę kupić drugi ale i tak z tego co wiem trzeba go przeprogramować.
Witam pottzebuje schemat wtrysku paliwa abimex w polonezie. konkretnie potrzebuje sie dowiedziec ktory kabel jest odpowiedzialny za sterowanie cewka zaplonowa. Pozdrawiam Bruczyk
Brak iskry na wszystkich świecach. Wymienione zostało kable zapłonowe, świecie, cewka zapłonowa, czujnik położenia wału i nadal nic. Jakieś rady?
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to. Dużo rzeczy może być. Najpierw sprawdź takie które nic nie kosztują. Najpierw wyczyść przepływomierz. Sprawdź silniczek krokowy, sondę lambda. Może być też zapchany katalizator. Czasami jak jest przebicie na kablach, to z cewkami zapłonowymi może być problem.
Witam, silnik nie odpala na zimnym silniku, Volkswagen Polo 6n2, wersja polift 1.0 bp/gaz, jak jest ciepły, to odpala, wymieniony cały układ zapłonowy, świece, kable, cewka zapłonowa, już nie wiem, doradźcie panowie.
Witam, mam problem z moimi kablami zapłonowymi w lagunie 2 2.0 t z 2003 roku. Mianowicie poszukuje nowych kabli ale nie mogę nigdzie znaleźć, jedynie co znalazłem to do innego typu silnika i nie wiem czy można było by ich użyć? Czy w ogóle istnieją kable zapłonowe do tego typu silnika? Chodzi mi o te kable co wpina się do cewek. Ktoś pomoże?
Sprawdzałem wyłącznik p.wstrząsowy tzn. wciskałem. Brak napięcia na kablu prowadzącym do cewek zapłonowych. Oddałem samochód do zaprzyjaźnionego warsztatu i po 4 godzinach: "jakiś kabel za skrzynką bezpieczników się przetarł, zaizolowali go i wymienili przepalony bezpiecznik (duży żółty pod maską, schowany pod przykręcaną na dwie śruby pokrywką przy...
Witam, mam problem z moim autem. W skrócie pracując na wolnych obrotach zgasł i nie chciał zapalić, po klikunastu próbach odpalił - jeździł normalnie. Wieczorem tego samego dnia znowu to samo. Na VAGu pokazało błąd sporadyczny 00513 - czujnik prędkości obrotowej silnika. Sprawdziłem omomierzem czujnik RPM pokazał 1080Ohm (na kostkach za zborniczkiem...
No z typem silnika to fakt. Jest to 1,4 16V benzyna. Maskę w nim tylko na chwilę otworzyłem aby okiem rzucić i jakoś z przodu nie kojarzę kabli zapłonowych. Pewnie pomroczność jasna.
Nie bardzo rozumiem. Mam znaleźć schemat instalacji elektrycznej tak? Dziś posprawdzałem jeszcze wszystkie łączenia kabli, cewkę zapłonową i też wszystko jest z nimi w porządku. Nie mogę znaleźć przyczyny.
Kolego spokojnie... :) Na schemacie jest własnie to co napisałeś :) tylko kolory mogą się różnic :) dlatego musisz albo rozebrać i dojść który kabel jest do jakiej cewki lub przemierzyć je miernikiem :) -2 wyjścia z cewek one musza być podłączone do regulatora :) (podejrzewam te 2 żółte) -1 kabelek to wyjście z cewki zapłonowej (to ta owinięta szmacianą...
Pobrałem sygnał z innego kabla cewki zapłonowej (nie skrajnego). Teraz już instalacja działa jak należy. Pozdrawiam
Mam pytanko odnośnie tematu. Podłączam w focusie 1,6 gaz z którego kabla cewki zapłonowej mam podłączyć minus?
A gdzie szukać tego sterownika jakiś schemat albo coś!!
Czytam tam, że na wejściu jest przewód zawinięty (25 zwojów) na kablu cewki zapłonowej. Dokładnie cytując autorów: "zamotany" :-)
Nie ma wtyczki. Który kabel do którego pinu. Gaźnik deni. Brak wtrysku. Jest to Silnik zamiennik. Gdzie podłączyć w module masę, kabel +, cewkę zapłonową i impulsator. Te 4 powyższe rzeczy do tych 8 pinow w tym chinskim module. Dzięki
pod cewkę zapłonową
nie koniecznie musi miec błedy w strowniku czasami diagnoza tych aut jest uciazliwa w sumie to powinno mu wywalic wypadanie zapłonu na cylindrze lub info o nie sprawnosci obwodu pierwotnego wtornego cewki fakt kontrolka silnika swiadczy o nie sprawnosci układu silnika ,wchodząc w sterownik absu na pewno bedzie miał błedy bo kontrolki swiadczą o nie...
Jest LPG? Kable, świece, cewki zapłonowe do weryfikacji. Pisz zrozumiałe...
Witam Nie mogę otworzyć kalpy przedniej w mercedesie C180 typ W202. Pękła linka zaraz przy zamku czy jest jakiś sposób na otwarcie klapy bez niszczenia czegokolwiek. Oraz mam też zapytanie odnośnie cewek zapłonowych w jakiej kolejności są podpięte kable do świec. Pozdrawiam
Mam taki problem w quadzie 200 gdy kręcę silnikiem to wtedy iskry nie ma a gdy puszczam palec ze startera to wtedy iskra raz przeskoczy nie wiem co mu jest. dodam że wymieniłem pierścienie fajkę kabel cewkę zapłonową i nadal nic ludzie pomóżcie. Pozdrawiam
Zobacz czy któryś z kabli tych czarnych nie idzie do cewki zapłonowej.
Witam. Mam małe pytanko.. Do cewki w golfie 2 dochodzą kable z wtyczką damską.. Z kąt one idą? Chce zrobić na jednym z nich odcięcie zapłonu i nie chce mi sie ciągnąć kabli z pod machy.. Może są one gdzieś w środku w samochodzie?
To podepnij do kabla który idzie do cewki zapłonowej
ok, tylko jaka kolejność patrząc na zdjęcie (czyli od pierwszego pinu z brzegu) no i jakie sygnały z ECU, i czy mogę jakoś wykorzystać wiązkę od obecnych czterech cewek, bo też jest złożona z 4 oddzielnych kabli.
Wymieniłem jedną z dwóch cewek zapłonowych i problem zniknął. Poza tym mam nowe kable WN i świece NGK. Dzięki za pomoc i pozdrawiam.
Kolejność zapłonu to 1 3 4 2. Zdejmujesz kopułkę palec ustawiasz na znak, masz tam pierwszy cylinder, dalej podłączasz według kolejności jaką podałem. Aparat kręci się w prawo. A najlepiej po prostu poszukaj zdjęcia silnika i podłącz według tego.
prawde mowiac tak:) rozprulem ta wiazke na dlugosci ok 30cm i reszta kabli wyglada ok.tylko na samym poczatku przy cewce gdzie najmoecniej sie ujaralo to faktycznie inne kable lekko dostaly, ale juz dosztukowalem.
Więc od sprawdzenia napięcia zacznij. Potem świece, kable, kopułka i palec. Jeśli możesz to wyjaśnij w jaki sposób sprawdzić napięcie. Swiece są ok. Kable ok. Ewidentnie cewka nie podaje napięcia na dwóch kablach. Chciałbym poznać przyczynę awarii tych cewek.
Do roztusznika mają dochodzić tylko 2 kable, gruby to plus z akumulatora i cienki że stacyjki, nie ma tam żadnego kabla z cewki zapłonowej
pali ci bezpiecznik może dlatego ze iskrzy a nie powinien. Albo popraw styki albo znajdź gdzie jest zwarcie odłączając po kolei obwody. Jak ETZ nie wchodzi na wyższe obroty to sprawdź kable przy cewce zapłonowej. Miesiąc szukaliśmy dziury w całym a jeden z kabli przychodzących do cewki zapłonowej był przekrzywiony i biło do masy przy wyższych obrotach......
Cewka zapłonowa czujnik halla, połączenia kabli
Dlaczego, to jest bardzo proste. Masz ten stary kabel?
witajta chopy. Mam problem z renault twingo 1.2 16V 2001r. po podłączeniu odpowiedniego komputera system zdiagnozował zwarcie dwóch cewek do masy. pomiar cewki omomierzemy wykazuje 0,6 Ω zatem jest to dobra wartość bo taką informacje gdzieś w sieci zasiągłem. bład zwarcia do masy wyskakuje również gdy odłącze wtyczkę od cewek. Możecie mnie podeprzeć...
Problem odpalania już udało mi się rozwiązać, przyczyną był kabel od cewki zapłonowej.
Do sprawdzenia ciśnienie na pompie paliwa. Czy po podłączeniu pod komputer - program pokaże mi ciśnienie pompy paliwa? Dodano po 1 Samochód nie dawno kupiłem, dzisiaj ponownie podłączyłem pod komputer - cały czas chodzi na benzynie - problem nie występuje zawsze czasami po skasowaniu błędów silnik zachowuje sie normalnie - ostatnio było na chwile lepiej...
Wiesz gdzie masz cewkę zapłonową? Tej od której idzie fajka? To leć po kablu od niej to się dowiesz gdzie jest moduł. Bo cewka WN jest bezpośrednio podłączona do modułu...
Tam się lubi gromadzić woda lub wilgoć w tych zagłębieniach co są zamontowane świece. Kable zapłonowe tam sa,do tych wiekszych świec idą bezpośrednio kapturki z cewek,to tych mniejszych kable.
Owszem zmieniałem. Dzisiaj przyjechał do mnie dziadek który ma takie same clio jak moje i sprawdziłem podłączenie kabli i moje są tak samo. Sprawdzając iskrę zdjąłem kabel z cewki zapłonowej.
cewka jest stosunkowo mało defektywna, szukaj w rosdzielaczu, sprawdz kable
Chodzi mi o to czy w cewkach świateł i ładowania można wymienić kabel jak w cewce zapłonowej. Czyli odlutować kabel i przylutować czy trzeba coś nawijać? Jak przepalone to trzeba nawijać drut. Ale nie wiem czy to opłacalne bo cewki dostępne jeszcze na Allegro.
W roku 85 nie było jeszcze cewek dwubiegunowych tylko rozdzielacz zapłonu. A najprawdopodobniej cewka dwubiegunowa potrzebowała kabla oporowego (do łatwiejszego rozruchu). Czy przerywacz iskrzy podczas pracy? Na wysokich obrotach może powstawać łuk na przerywaczu, który będzie bardzo brużdzil w punkcie zapłonu. Powiedziałeś, źe masz dwa aparaty zapłonowe....
Witam. Silnik 1.6 BSE z LPG, otóż po odpaleniu i ruszeniu do przodu auto na ok. 5 s. się przymula brak mocy, po chwili problem znika i auto przyspiesza normalnie i jeździ bez zarzutu do momentu zgaszenia silnika. Ponadto po odpaleniu nie wkręca się powyżej 4 tys. obrotów, oraz na desce rozdzielczej wyświetla w trakcie jazdy 2 razy bieg 3, na 4 biegu...
Czarny przewód to kondensator przeciwzakłóceniowy przykręcony koło cewki, kabel idzie do styku +
Kolega psilos1 ma rację, tylko lutowanie. Będziesz potrzebował dodatkowo kawałek kabla bo może ci zabraknąć na długości jak będziesz lutował i trzeba zrobić "wstawkę" a kawałka kabla. Do tego dobre koszulki termoizolacyjne żeby nie było przebić po lutowaniu. Do cewki oczywiście nowe kable, bo zapłonowych nie zlutujesz. A swoją drogą nieźle komuś podpadłeś...
Przełóż kable WN w gniazdach cewki zapłonowej. Jeśli zacznie przerywać na drugim cylindrze to będzie wina cewki.Jeśli ten sam to jeszcze może być wina przewodu zapłonowego z tego cylindra.Nieważne że były wymieniane, nieraz nowe części są kiepsko wykonane.Masz przykład świec. Też się zawiodłem już na NGK
Wynika, że błedy dotyczą obu cewek (transformatorów) zapłonowych, co prawie w 100 % wyklucza ich niesprawność. Przede wszystkim należy szukać przyczyny w okablowaniu (przewody modułu cewek) niskiego napięcia. Poszukać przyczyny także przy "wejściu" kabli do wtyczki - jeden z nich może być naderwany wewnątrz izolacji.
Witajcie, kupiłem silnik od Jawki 50 i chcę zobaczyć czy działa, nie wiem gdzie podłączyć kable od cewki na magnecie bo z pokrywy nie wychodzą kable?
Witam, Problem w tym , że nie napisałeś jaki to typ F126p, a konkretnie czy aparat zapłonowy jest z kopułką rozdzielacza czy bez (wtedy zamiast niej jest plastykowa zaślepka). Tak nawiasem mówiąc to jeszcze wypadałoby sprawdzić przewody WN do świec czy nie mają przebić i wstawić porządne silikonowe. W F126p były stosowane 3 typy cewek zapłonowych.......
Nie odpinajcie kabli z cewek, bo wyłączacie 2 ! Trzeba odkręcić torx-y, które je mocują i wyciągać delikatnie do góry po koleji
Na B+biebieskie, na D brązowe. Twoje życie należy zatem do mnie. :lol:
Auto od około miesiąca ma problem z temperatura silnika/chłodzeniem. Nagrzewa się zarówno na biegu jałowym jak i podczas jazdy do okolo 100-110 stopni i nie schodzi niżej (a jak juz zejdzie to po chwili znowu mocno wzrasta). Na korku oraz sciankach od wlewu płynu chłodniczego pojawia się dziwna brazowa maź, nie jest oleista, jest bezwonna (patrz zdjecie)....
Witam. Jest mi w stanie ktoś pomóc bo już tracę nerwy do tego auta. Pacjent VW bora 1.4 W aucie od jakiegoś czasu po rozgrzaniu zaczynają falować obroty w czasie jałowej pracy silnika oraz przy takich czynnościach jak wciskanie sprzęgła, zapalanie świateł, skręcanie itp. auto dodatkowo jak się dojeżdża do skrzyżowania i wciska się sprzęgło lubi też...
Witam mam problem z odpalaniem mojego transportera na zimnym silniku 2,5 benzyna 110 KM + lpg ( zwykła instalacja ) wymieniłem kable zapłonowe, cewkę zapłonową, pompę paliwa, regulator ciśnienia paliwa przy listwie wtryskowej, czujnik temperatury, sama listwa rozpyla paliwo do postaci mgiełki. Podczas odpalania objawy są następujące: ustawiam przełącznik...
Witam serdecznie i już mówię co i jak .Pacjent Kia Sportage I 2.0 16V DOHC rocznik 1995 benzyna gaz ,auto trafiło do mnie bo silnik pracował nierówno oraz jak twierdził klient podczas jazdy na gazie auto spalało benzynę .Podczas demontażu kolektora ssącego (demontowany w celu przyjrzenia się wtryskiwaczom oraz sprawdzenia ewentualnych nieszczelności...
W tym silniku jest cewka zapłonowa i kable chyba, że czegoś nie wiem.
Piszą prąd - chodzi o zasilanie na cewkę 12 V , czy sterowanie cewkami. Jeżeli to drugie , to tam są dwa moduły , z pinów Nr. 1 jest sterowanie cewek. Poszukaj ich po kablach.
Okablowanie plusowe cewek zapłonowych, wtryskiwacza itp. Może gdzieś kabel jest naderwany i dotknął do masy. Bezpiecznik 20A sam z siebie się nie spalił. Możliwe że również pompa paliwa się zaciera i ma większy pobór prądu. To by też miało sens ten kangurek - wtedy wyszło by to w badaniu ciśnienia paliwa - manometrem. U mechanika ze 20 zł . Ale bezpiecznik...
łączenie cewek zapłonowych zasilanie cewek zapłonowych oznaczenie cewek zapłonowych
nagrywa wysokich tonów schematy scania kabel antenowy ekranować
rozdzielnica elektryczna wykonanie hulajnoga elektryczny manetka
Pilot Nissan Micra K12 zamyka, ale nie otwiera drzwi Bezpiecznik gniazda zapalniczki Mazda 626 Comprex