Padł akumulator odpal na kable rozruchowe
W B5 fl centralny idzie po kablu.
Lampy są zasilane z pierwszego BCM, W tym samochodzie jak driver w bcm nie "zobaczy" stosownego obciążenia w obwodzie, to nie poda napięcia
kable i jeszcze raz kable
O ile mnie pamięć nie myli to jeden z nich to masa podłączona tylko do konstrukcji fotela. W VAG brązowy to masa. Reszta nie ma znaczenia.
1. Po podlaczeniu wszystko wroci do normy 2.Nie powinienes zapowietrzyc. Ale gdyby nawet,to pokrecisz kilka sekund rozrusznikiem i odpali. No stress. 3.Znajdziesz na pewno. Szukaj po prawej stronie. Tam jest duuuuzo kabli.
Dałeś na FABRYCZNE ustawienia na starcie? Może stare nastawy są. Mapa znaczy mnożnik standardowy? PLus to może być jak minusem jest przecież sterowany wtrysk. Ja bym sprawdził albo na szybko podmienił przewody idące na wtrysk LPG bo skoro na renixie coś tam działa (faktycznie słychać wtryski wtedy od LPG?) to coś chyba z kolejnością kabli.
ecu silnika z wyłączonym immo wtedy nie trzeba puszki immo ,kluczyka itd... mniej kabli.
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
Chodzi ci także o zasilanie? wiem ze w marce vw idzie uszczelka w okolicy sprzęgła i tamtędy można przecisnąć kabel zobacz zresztą sam.
Tak ta guma, tam idzie wiązka do klapy i od zginania jej ze starości się kable połamały.
witaj w oryginale miałeś ISO załatw sobie kawałek miernika - najważniejsza sprawa znajdz + (plusa stałego 12V) i plusa który jest z kluczyka (12V tylko jak przekręcisz kluczyk) a masa jak to we wszystkich VW najgrubszy kabelek (sprawdź sobie dla pewności buzzerem w mierniku czy masz przejście np ze stacyjką) a głośniki to już zabawa 10 minutowa - poprostu...
Zobacz jeszcze kabel zasilający czy jest 12V
kablem,poleci VAS'em
Kup vcdsa z Ali
Leć po kablu diody
W plastiki prawym bagażnika jest złączka wiążki klapy z wiążką wewnętrzną. Sterownik pod schowkiem pasażera .
A->2 B->4 C->5 D->3 E->1 http://obrazki.elektroda.pl/4587664500_1... http://obrazki.elektroda.pl/8039717700_1...
https://obrazki.elektroda.pl/9302529200_... Bezpiecznika nie ma, są 2 przekaźniki, jeden powiązany z czujnikiem pedału sprzęgła (nie we wszystkich samochodach), drugi sterowany z modułu komfortu, ale imo poległa kostka stacyjki
Tak,to ten element,dotyka boczka zamknietych drzwi.Oslona pod kierownica to dolna czesc kokpitu wlasnie pod kierownica.Po jej zdjeciu ukaze ci sie taka plastikowa konstrukcja z przekaznikami.Na jej dole bedziesz miec i+12V i zaplon i mase
Ja tylko słyszałem o tym że można go wyjąć i tam będzie podane. Słyszałem też że w passatach są raczej liczniki vdo. Nie traktuj tego za coś pewnego, mogę się mylić. Osobiście bym ci proponował spróbować kablem vagtacho z ali
Sprawdź CAN na zwarcie do masy/plusa/ciągłość i zmierz rezystancję (przy odłączonym zasilaniu), sprawdź na nim napięcie przy samym komforcie. Moduły w drzwiach muszą mieć poprawną masę i zasilanie nie tylko CAN. Zgnilizna albo przelotki w drzwiach nic innego jak chodzi o kable.
Witaj, przez ten czas co pisałeś ten post już dawno byś to sobie sprawdził. Wystarczy żarówka W5W i dwa kable. Jeden do masy drugim szukasz poszczególnych funkcji.
Poi pierwsze czy masz pełną wersje programu bo to on jest tu ważny a nie kabel.
Auto przed podłączeniem komputera odpaliło na 15/20 sekund A w jaki sposób wystąpiła ta usterka? Podczas jazdy się to zdarzyło czy na postoju? Może jakiś zwierzak poprzegryzał kable?
Pytałem kolegi, który pytał o kolory kabli....
Może pomyliłeś kable w ktłórejś kostce?
Przelotki w drzwiach albo szukaj zieleni w kablach koło modułu
Masz zwarcie na instalacji, nie szukaj po bezpiecznikach czy przekaźnikach, tylko żarówka do ręki i sprawdzać który kabel przetarty
Brązowy to masa. Bierzesz miernik, żarówkę, próbnik i -załączasz postojowe i szukasz gdzie pojawi się napięcie -załączasz mijania i szukasz gdzie pojawi się napięcie -ten jest od drogowych i po co tu schemat.
Nikt nie napisał, że interfejs KKL nie zadziała w aucie, w którym jest CAN czyli w tym Passacie.
Jak podpiąć kable zapłonowe? Nie zrobiłem zdjęcia Passata B5 1.8 bez turbo ADR.
Sprawdź kable - przelotki, switche w zamku.
Puścić kable bokiem.
Tak, jak masz taki alternator, to pewnie masz nawet podciągnięty kabel do zegarów.
Może to resztki zabezpieczenia antykradzieżowego.Usuń wszystko i tyle.Nie jest to fabryczne.
Przerabiałem to samo. Zmieniłem kabel i poszło.
Na pewno nie, sprawdz kable 30 cm od niego
Moze byc,zabezpieczyc kable(zaizolowac)i jezdzic dalej
Nie da rady.
Masz prawdopodobnie antene ze wzmacniaczem -więc przewód antenowy do wejścia odb. a przewód zasilający do odpowiedniego pin-u przy kostce z radia ( na którym napięcie zasil. pojawia się po wł. odbiornika).
na forum vw passata był taki sam problem należy się dobrać do centralki umieszczonej pod nogami kierowcy, tam zawsze jest zawilgocenie. Niektóre kable mogą mieć sparciałą izolacje, należy przelutować wszystkie złączki a najlepiej przenieść centralkę trochę wyżej można też obejrzeć tylnie drzwi bo mogą być ponacinane kable
Czy ja dobrze widzę, ze mierzysz na śrubie B+ alternatora z odłączonym kablem ?
Dziękuję za pomoc jeszcze mam pytanko czy znajdę gdzieś na forum instrukcje jak sprawdzić te kable?
Kolego, miernik, potem bateryjka 9V i pomału wszystko się zacznie klarować. Nie wiem jakie masz kolory kabli, ale z tego co widzę na zdjęciach jest brąz i to zapewne jest masa. Rozgryzałem już różne takie instalacje i nie było to szczególnie trudne, niezależnie od samochodu. Miernikiem sprawdzisz czy to masa mierząc względem jakieś śruby, wkręta, zawiasu...
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
szukaj przy przekaźnikach bezpiecznika takiego jakie są widoczne (3 sztuki) z prawej strony fotki pod przekaźnikiem nr 409, srebrny z zieloną główką - jest od elektrycznych szyb i centralnego zamka : http://obrazki.elektroda.net/15_12423802...
Co mam zrobić z tym kablem
Sprawdzić kabel antenowy choćby na początek.
Z auta z łatwością podzielisz na zasilania i głośnikowe. Zasilania określisz próbówką , a głośniki jak kiedyś rozróżniłem przy użyciu mp3 i kabla. Po kolei podłączałem i nasłuchiwałem który gra.
Jakieś zwarcie możesz mieć, sprawdź kable.
w bmw sterownik jest pod tylnym siedzeniem a passat to prawdopodobnie zamek pneumatyczny
Oba są sygnałowe, bo to czujnik indukcyjny, trzeci to tylko ekran. Niedawno miałem takiego z uszkodzonym czujnikiem, pęknięty przewód przy samej wtyczce, to chodził normalnie albo gasł całkowicie jak się kablem poruszyło a błędów 0.
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Sprawdź w programie VCDS jeśli masz oryginalny kabel.
Tez mam passata B4 kombi i zastanawiam sie nad wstawieniem glosnikow w tylnych drzwiach. Czy tam juz sa poprowdzone kable fabrycznie???
Po dobrej korekcie nigdy do tego nie dojdziesz a już na pewno nie tym kablem.
Witam Wyłącznik możesz rozebrać i przeczyścić,bo ma pewnie styki lekko przypalone.Światła mijania i drogowe masz na 56.Gdy przeczyścisz i zacznie działać puść światła przez przekaźnik,ja tak robię .
Nie zamawiaj modułów , oglądnij kable na harmonijce na pewno załamane
Gdzie wpiety to sie okaze po kablach. Zrob na fabryke i będzie ok
Można bez problemu.
Nie. Obojętnie jaki plus? Byle do lusterka? Hinzugefügt nach 41 Jutro spróbuję. Hinzugefügt nach 5 Dziwne jest, że obydwa lusterka nie grzeją. Naraz dwa kable zepsute?
Jeszcze jedna rzecz mie zdzwila acz kolwiek patrząc do przepływomierzq zauważyłem że na 5 wychodzących pinów 4 są podłączone chodzi o czarny kabel.
załączm opis
Stwierdzono że klapy powietrza nie chodzą Brak kabli
a gdzie konkretniej szukac kabli?
Szukać po kablach ?
Może najpierw warto wymienić palec, kopułkę i kable?
Trzeba zajrzeć w moduł komfortu, często woda się dostaje, obejrzeć kable oraz pcb
raczej nic o ile będziesz miał solidne kable. tylko w passacie z tego co pamiętam akumulator ma 70-80 AH a 360 ponad 200. tak że zawsze możesz wspomóc ale nie zapalisz gdy będą kiepskie. proponuje przy rozruchu do filtra prysnąć autostaru.
Jak mozna najszybciej dojść do tego czy to kable czy zawory o ktorych piszesz?czy jezeli rozbiore tunel to bede cos tam widzial odnosnie tych kabli?
czy nie lepiej sprawdzić czy pojawia się iskra na 2 cylindrze w takim przypadku będzie lepszy dostęp do świec niż do cewki aby przełożyć kable? Czy szybciej będzie sprawdzić czy jest iskra na tej świecy kręcąc rozrusznikiem? Czy dobrze myślę? Nie za bardzo. Co innego iskra na powietrzu a co innego wewnątrz cylindra. Co masz za problem przełożyć kable...
Przetwornik jest w skrzyni biegow taki na trzy kable.
witam ja osobiscie kompletnie nie znam sie na elektryce otrzymalem na tym forum taka podpowiedz o zamianie plusa na minus i odwrotnie bo moj zamek w drzwiach od pasazera odwrotnie dzialal niz pozostale wiec znalazlem w wiazce kabli po zdjeciu boczka te ktore sa odpowiedzialne za zamkniecie i otwarcie i zamienilem je i wszystko dziala tylko mam pytanie...
Skąd możemy wiedzieć gdzie ktoś, kto montował drl się podpiął ?, trzeba szukać po kablach
podać plus na czerwony kabel.
Dzięki jorgpa znalazłem co chciałem Przy okazji modułu komfortu w pasacie współczuje wszystkim którzy wymieniali wtyczki i lutowali zaśniedziałe kable
30-50 cm od modułu w wiązce. Gdzie należy szukać problemu?? Jakie kolory przewodów są od sterowania centralnym?? Ma ktoś jakiś schemacik?? Czytałem że kable lubią gnić na
Błąd sondy powoduje falowanie obrotów.Tutaj może być problem z kablami.
Zerknij kolego sobie na kable czerwono czarne na wielozłącze tam może tkwic problem , u mnie było to samo i pomogło. Jak nie to zdejmij boczek ze słupka i sprawc napięcie jakie idzie do kalbla zasilającego główną lampkę w podsufitce z przodu, jak jest ciskie napięcie to szukaj po kablach . Jest jeszcze jedna opcja doprowac z pod bezpiecznika odpowiadającego...
Nie baw się w reset bo i tak nie zrobisz,chcesz kierownicę wyprostowac za pomocą kabla ?.
Podłączenie kabli passat 97 3B - fotele 2000 3BG kolory kabli w podłodze passata wg/schematu elektryka wrzesień 1997(model 98 wg VIN) kable w fotelu 3bg wg/schematu elektryka maj 1999 kierowca:N199 brąz - w kostce oddzielnej - brąz żółty z niebieskim paskiem - niebieski żółty z zielonym paskiem - czarny pasażer:N200 brąz - w kostce oddzielnej - brąz...
Pod + żarówki wstecznego (kamerka ma działać kiedy cofasz), więc najprościej będzie w lampie.
Dwie śruby wystarczą. Plus kable oczywiście.
Wyciągnąłem go wczoraj co się też okazało to woda dostała się do kabli i popekaly. Zrobiłem póki co na skrętkę i zaizolowalemto zaczęły działać światełka w kabinie. Zastanawiam się też czy może też jakiś przekaźnik ? Może wymienić całe kable ?
Witam poszukuje rozpisu kabli, który odpowiada za poszczególne opcje który kolor do czego należy podpiąć Ma ktoś dostęp do rozpisu/schematu podłączenia potrzebuje to do Passata b5 1999 a tak to wygla http://img186.imageshack.us/i/pilotk.jpg... http://img545.imageshack.us/i/dsc00504u....
Zeby w pasacie b5 poprawnie zamontować alarm i podłączyć czujniki krańcowe trzeba zdjąć tapicerki z drzwi i przeprowadzić do nich kable. Może gościu coś tam rozłączył.
Passat B5 98r sedan. Podłączenie sterownika bx10 do centralki w drzwiach. Krążę po forach w poszukiwaniu konkretów na temat montażu ,fotoreportaż kolegi ,,maciares" rozwiał prawie wszelkie moje wątpliwości moje ale zostało mi jeszcze kilka pytań mianowicie _ z koro w vw b5 98r sterujemy plusem to dlaczego oba żółte przewody podłączamy pod masę? kolejne...
Zastanwiam się czy nie podmienić świec i kabli zapłonowych
Tak ,ale żarówką nie miernikiem. Na grubych kablach ,poznasz które bo już je widziałeś w przelotce.
Skąd możesz wiedzieć cże ja nic nie próbowałem zrobić? hahaha Ja już cały dzień spędziłem przy tym i sie głowiłem podłaczałem kable tu i tam i nic dlatego pytam!!!! Zwykłe pytanie jakie kolory maja kable w samochodzie passat B4 orginalne wychodzące z deski rozdzialczej do radnia samochodowego??!! i który do czego służy tak cieżko ci zrozumieć takie...
Jutro sprawdzę napięcie, są dwa białe przewody, napięcie mierzy się na dwóch czy pojedynczo masa i biały kabel?
Sprawdź styki, może są zabrudzone i gdzieś nie łączy.
TYLKO WYLUT, chcesz sobie oszczedzic czas wlutuj podstawke ;) , albo kup auto z PD EDC15P dziala po kablu.
Zawsze był żółty od krótkich i biały od długich.P
Zdecydowanie masa lub zasilanie sterownika lub deski. Stawiam na sterownik bo nie paliły by sie kontrolki. Co stwierdza VAG przy teście zestawu wskaźników? No i podstawa - sprawdzić wszystkie bezpieczniki.
Czarodziejski kabel!
Prądy mierzyłem wyjmując po kolei bezpieczniki . Dodano po 1 jak wyciągałem moduł komfortu to patrzyłem na tą wiązkę i nie widziałem żadnego przerwanego kabla .
Witam nie graja mi tylne głośniki w passat b5 przedlift, kombinowałem kilkakrotnie w opcjach ale nie da sie chyba ustawić. Kupiłem go z tym radiem wiec nie wiem czy coś może trzeba przerobić w kablach?
Standardowy do diagnostyki VagCom 311.2 i kabel VAG KKL
passat kable kable drzwi kierowcy passat gniją kable
szarpanie automat zasilacz przegrzanie napiecie pinach
napięcie ładowania napięcie ładowania
Podłączenie kabla 4-żyłowego do wtyczki 5-bolcowej Różnice regulatorów PID CJD-9000 vs CJD-9000P, reset do ustawień fabrycznych, RS-485, ramp/soak