W plastiki prawym bagażnika jest złączka wiążki klapy z wiążką wewnętrzną. Sterownik pod schowkiem pasażera .
Nikt nie napisał, że interfejs KKL nie zadziała w aucie, w którym jest CAN czyli w tym Passacie.
Padł akumulator odpal na kable rozruchowe
Zobacz jeszcze kabel zasilający czy jest 12V
Kolego, miernik, potem bateryjka 9V i pomału wszystko się zacznie klarować. Nie wiem jakie masz kolory kabli, ale z tego co widzę na zdjęciach jest brąz i to zapewne jest masa. Rozgryzałem już różne takie instalacje i nie było to szczególnie trudne, niezależnie od samochodu. Miernikiem sprawdzisz czy to masa mierząc względem jakieś śruby, wkręta, zawiasu...
Może to resztki zabezpieczenia antykradzieżowego.Usuń wszystko i tyle.Nie jest to fabryczne.
W B5 fl centralny idzie po kablu.
Lampy są zasilane z pierwszego BCM, W tym samochodzie jak driver w bcm nie "zobaczy" stosownego obciążenia w obwodzie, to nie poda napięcia
w bmw sterownik jest pod tylnym siedzeniem a passat to prawdopodobnie zamek pneumatyczny
kable i jeszcze raz kable
Chodzi ci także o zasilanie? wiem ze w marce vw idzie uszczelka w okolicy sprzęgła i tamtędy można przecisnąć kabel zobacz zresztą sam.
Odetnij czarny, tylko za miejscem podpięcia stacyjki z alarmu i będzie dobrze.
witaj w oryginale miałeś ISO załatw sobie kawałek miernika - najważniejsza sprawa znajdz + (plusa stałego 12V) i plusa który jest z kluczyka (12V tylko jak przekręcisz kluczyk) a masa jak to we wszystkich VW najgrubszy kabelek (sprawdź sobie dla pewności buzzerem w mierniku czy masz przejście np ze stacyjką) a głośniki to już zabawa 10 minutowa - poprostu...
Witam Wyłącznik możesz rozebrać i przeczyścić,bo ma pewnie styki lekko przypalone.Światła mijania i drogowe masz na 56.Gdy przeczyścisz i zacznie działać puść światła przez przekaźnik,ja tak robię .
Ja tylko słyszałem o tym że można go wyjąć i tam będzie podane. Słyszałem też że w passatach są raczej liczniki vdo. Nie traktuj tego za coś pewnego, mogę się mylić. Osobiście bym ci proponował spróbować kablem vagtacho z ali
kablem,poleci VAS'em
Kup vcdsa z Ali
Wymiana sterownika i części wiązki kabli - najlepiej.
ecu silnika z wyłączonym immo wtedy nie trzeba puszki immo ,kluczyka itd... mniej kabli.
Tak ta guma, tam idzie wiązka do klapy i od zginania jej ze starości się kable połamały.
O ile mnie pamięć nie myli to jeden z nich to masa podłączona tylko do konstrukcji fotela. W VAG brązowy to masa. Reszta nie ma znaczenia.
Witaj, przez ten czas co pisałeś ten post już dawno byś to sobie sprawdził. Wystarczy żarówka W5W i dwa kable. Jeden do masy drugim szukasz poszczególnych funkcji.
A->2 B->4 C->5 D->3 E->1 http://obrazki.elektroda.pl/4587664500_1... http://obrazki.elektroda.pl/8039717700_1...
Leć po kablu diody
Można bez problemu.
Tak,to ten element,dotyka boczka zamknietych drzwi.Oslona pod kierownica to dolna czesc kokpitu wlasnie pod kierownica.Po jej zdjeciu ukaze ci sie taka plastikowa konstrukcja z przekaznikami.Na jej dole bedziesz miec i+12V i zaplon i mase
https://obrazki.elektroda.pl/9302529200_... Bezpiecznika nie ma, są 2 przekaźniki, jeden powiązany z czujnikiem pedału sprzęgła (nie we wszystkich samochodach), drugi sterowany z modułu komfortu, ale imo poległa kostka stacyjki
Z auta z łatwością podzielisz na zasilania i głośnikowe. Zasilania określisz próbówką , a głośniki jak kiedyś rozróżniłem przy użyciu mp3 i kabla. Po kolei podłączałem i nasłuchiwałem który gra.
Jak podpiąć kable zapłonowe? Nie zrobiłem zdjęcia Passata B5 1.8 bez turbo ADR.
Może pomyliłeś kable w ktłórejś kostce?
1. Po podlaczeniu wszystko wroci do normy 2.Nie powinienes zapowietrzyc. Ale gdyby nawet,to pokrecisz kilka sekund rozrusznikiem i odpali. No stress. 3.Znajdziesz na pewno. Szukaj po prawej stronie. Tam jest duuuuzo kabli.
Pod + żarówki wstecznego (kamerka ma działać kiedy cofasz), więc najprościej będzie w lampie.
Model radia? Chcesz słuchać podłączając kabel czy poprzez BT?
Sprawdź kable - przelotki, switche w zamku.
Przelotki w drzwiach albo szukaj zieleni w kablach koło modułu
Brązowy to masa. Bierzesz miernik, żarówkę, próbnik i -załączasz postojowe i szukasz gdzie pojawi się napięcie -załączasz mijania i szukasz gdzie pojawi się napięcie -ten jest od drogowych i po co tu schemat.
Zawsze był żółty od krótkich i biały od długich.P
Nie da rady.
Na pewno nie, sprawdz kable 30 cm od niego
Witam Sprawdź przewody do czujników olelu,jeden przy fitrze oleju drugi na z boku głowicy silnika od strony skrzyni biegów.
Moze byc,zabezpieczyc kable(zaizolowac)i jezdzic dalej
Miałem tak samo w audi a6. Przyczyną było nie oryginalne radio. Po odłączeniu radia bez problemu połączyłem się z silnikiem.
trzeba zrobić specialny układ z przekaźników żeby mozna było sterowac centralnym np z alarmu, chyba ze kupisz alarm z wbudowanym sterownikiem zamka to tylko podepniesz go!!! Ja w mercu terz mam pneumatyka i kupiłem MAGICAR 440 i jestem bardzozadowolony, centralny bardzo prosto podłaczyc z takim alarmem!!! !!! !!! Ale słyszałem ze w passacie jest więcej...
Masz zwarcie na instalacji, nie szukaj po bezpiecznikach czy przekaźnikach, tylko żarówka do ręki i sprawdzać który kabel przetarty
Dałeś na FABRYCZNE ustawienia na starcie? Może stare nastawy są. Mapa znaczy mnożnik standardowy? PLus to może być jak minusem jest przecież sterowany wtrysk. Ja bym sprawdził albo na szybko podmienił przewody idące na wtrysk LPG bo skoro na renixie coś tam działa (faktycznie słychać wtryski wtedy od LPG?) to coś chyba z kolejnością kabli.
A czy któreś z kabli były podwójne? Np. W T5 orgilnal instalacja jak ma haka to wpierw wiązka idze do haka a z haka rozdziela się na lampy, może być prosta naprawa kup miernik z funkcją pip pipppp w necie napewno znajdziesz opis kosci haka 13 pin i 6pin i łatwo Dojdziesz które kable są od czego i z kostki 13 pin zrobisz 6pin, wystarczy miernik, kontrolka...
Masz prawdopodobnie antene ze wzmacniaczem -więc przewód antenowy do wejścia odb. a przewód zasilający do odpowiedniego pin-u przy kostce z radia ( na którym napięcie zasil. pojawia się po wł. odbiornika).
Tak, jak masz taki alternator, to pewnie masz nawet podciągnięty kabel do zegarów.
Tez mam passata B4 kombi i zastanawiam sie nad wstawieniem glosnikow w tylnych drzwiach. Czy tam juz sa poprowdzone kable fabrycznie???
Ten kabelek mi nie wygląda na fabryczną instalacje.
Przerabiałem to samo. Zmieniłem kabel i poszło.
Skąd możesz wiedzieć cże ja nic nie próbowałem zrobić? hahaha Ja już cały dzień spędziłem przy tym i sie głowiłem podłaczałem kable tu i tam i nic dlatego pytam!!!! Zwykłe pytanie jakie kolory maja kable w samochodzie passat B4 orginalne wychodzące z deski rozdzialczej do radnia samochodowego??!! i który do czego służy tak cieżko ci zrozumieć takie...
Pytałem kolegi, który pytał o kolory kabli....
Sprawdzić kabel antenowy choćby na początek.
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Nie zamawiaj modułów , oglądnij kable na harmonijce na pewno załamane
Puścić kable bokiem.
szukaj przy przekaźnikach bezpiecznika takiego jakie są widoczne (3 sztuki) z prawej strony fotki pod przekaźnikiem nr 409, srebrny z zieloną główką - jest od elektrycznych szyb i centralnego zamka : http://obrazki.elektroda.net/15_12423802...
Gdzie wpiety to sie okaze po kablach. Zrob na fabryke i będzie ok
Oba są sygnałowe, bo to czujnik indukcyjny, trzeci to tylko ekran. Niedawno miałem takiego z uszkodzonym czujnikiem, pęknięty przewód przy samej wtyczce, to chodził normalnie albo gasł całkowicie jak się kablem poruszyło a błędów 0.
Testowałem i brak komunikacji. Na 99% padł kabel ponieważ dzisiaj sprawdzałem swoje auto innym urządzeniem do diagnozy i było ok także kabel.
załączm opis
Wywal ten miernik do śmietnika. Radio odepnij i próbuj.
Trzeba zajrzeć w moduł komfortu, często woda się dostaje, obejrzeć kable oraz pcb
Poi pierwsze czy masz pełną wersje programu bo to on jest tu ważny a nie kabel.
Mam nadzieję że da się to ugryźć bez większych przeróbek (kosztów), postaram się jutro usiąść do niego i zobaczę czy da się coś zrobić. Życzę koledze powodzenia mam nadzieję że powiedzie się nam, proszę o ewentualne refleksje jak idzie ja również nie omieszkam napisać jeśli eksperymenty skończą się powodzeniem (lub nie). :spoko:
Generalnie żeby to zrobić to grzebanie we wsadzie licznika czyli Vag tacho albo bezpośrednio z pamięci licznika.
ściągnij z forum passata schemat instalacji tam masz wszystko
Tak ,ale żarówką nie miernikiem. Na grubych kablach ,poznasz które bo już je widziałeś w przelotce.
30-50 cm od modułu w wiązce. Gdzie należy szukać problemu?? Jakie kolory przewodów są od sterowania centralnym?? Ma ktoś jakiś schemacik?? Czytałem że kable lubią gnić na
Czy ja dobrze widzę, ze mierzysz na śrubie B+ alternatora z odłączonym kablem ?
ok, mój błąd, oczywiście kabel czerwony w którym miejscu passata kable z sufitu schodzą do poziomu podłogi ? Dodano po 1 ok, problem rozwiązany. upalił się przy wtyczce modułu komfortu kabel numer 16 w kolorze czarno-czerwonym. polutowałem go bezpośrednio do modułu komfortu i jest ok.
Zeby w pasacie b5 poprawnie zamontować alarm i podłączyć czujniki krańcowe trzeba zdjąć tapicerki z drzwi i przeprowadzić do nich kable. Może gościu coś tam rozłączył.
Sprawdź CAN na zwarcie do masy/plusa/ciągłość i zmierz rezystancję (przy odłączonym zasilaniu), sprawdź na nim napięcie przy samym komforcie. Moduły w drzwiach muszą mieć poprawną masę i zasilanie nie tylko CAN. Zgnilizna albo przelotki w drzwiach nic innego jak chodzi o kable.
Jak w każdym innym aucie. Trzeba się schylić i spojrzeć. Jak nie wiesz jak, przyjedź, to zrobię...
Auto przed podłączeniem komputera odpaliło na 15/20 sekund A w jaki sposób wystąpiła ta usterka? Podczas jazdy się to zdarzyło czy na postoju? Może jakiś zwierzak poprzegryzał kable?
czy nie lepiej sprawdzić czy pojawia się iskra na 2 cylindrze w takim przypadku będzie lepszy dostęp do świec niż do cewki aby przełożyć kable? Czy szybciej będzie sprawdzić czy jest iskra na tej świecy kręcąc rozrusznikiem? Czy dobrze myślę? Nie za bardzo. Co innego iskra na powietrzu a co innego wewnątrz cylindra. Co masz za problem przełożyć kable...
Ta obramówka jak jedna nie świeci to nie wina mechanika. Te Chińskie lampki mają wbudowany zalany stabilizator, który ulega zepsuciu, połącz jedno oko do drugiego sprawnego albo kup 2 stabilizatory na 5V dla dwóch lamp, rezystrory odpowiednie do led i sam zrób lepiej. Dodano po 1 Z resztą sam musisz zobaczyć dokąd one idą, a przykład weź z drugiej lampy....
Ten link ci pomoże rozwiązać twój problem http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Passat B5 1.6 1998 benzyna/gaz faluje na wolnych obrotach na benzynie, a na gazie jeszcze bardziej. Wymieniłem cewkę zapłonową, świece i kable. Może ktoś coś podpowiedzieć?
Jest to Passat B5 1,9TDI 110PS rok 98 Kolory jakie wychodzą z drzwi to: - pomarańczowo zielony - pomarańczowo brązowy - szaro niebieski - szaro żółty - czerwono szary - brązowy----------------gruby ok4mm2 - czerwono biały---------gruby ok4mm2 + 2 przewody to głośniki
Witam poszukuje schematu instalacji elektrycznej Passat B3 1.8 powodem są powyrywane kable z kostki która idzie do licznika
miałem ten sam przypadek z przewodem niebiesko-czerwonym jesli dobrze pamietam jest to zasilanie komfortu,łaczenie tego przewodu jest po stronie kierowcy(w połowie progu) wzdłuz wiazki która idzie na tył auta(trzeba izolacje rozciac zeby sie dostac),jest tam chyba 4 kable niebiesko-czerwone które sie rozchodza w wiazke i sa zacisniete takim mosieznym...
Mam pytanie dotyczące sprawdzenia, czy kable do głośników na tył w ogóle wychodzą z radia, czy gdziekolwiek mają wyjście, ponieważ w drzwiach ich nie widać. Jeśli nie ma, to proszę o wskazówki, jak pociągnąć te kable i podłączyć to wszystko, aby działało.
Zobacz błędy, często to pomaga w diagnozie poboru prądu.
na forum vw passata był taki sam problem należy się dobrać do centralki umieszczonej pod nogami kierowcy, tam zawsze jest zawilgocenie. Niektóre kable mogą mieć sparciałą izolacje, należy przelutować wszystkie złączki a najlepiej przenieść centralkę trochę wyżej można też obejrzeć tylnie drzwi bo mogą być ponacinane kable
Zerknij kolego sobie na kable czerwono czarne na wielozłącze tam może tkwic problem , u mnie było to samo i pomogło. Jak nie to zdejmij boczek ze słupka i sprawc napięcie jakie idzie do kalbla zasilającego główną lampkę w podsufitce z przodu, jak jest ciskie napięcie to szukaj po kablach . Jest jeszcze jedna opcja doprowac z pod bezpiecznika odpowiadającego...
Dziękuję za pomoc jeszcze mam pytanko czy znajdę gdzieś na forum instrukcje jak sprawdzić te kable?
Separator antenowy passat b5 golf 4 octavia 1 szukaj.
Proszę bardzo schemat do B3 każdego rocznika. Po wypakowaniu otwórz rocznik 91 przejdź do strony 7 i masz wszystko rozpisane łącznie z kolorami kabli. Posprawdzaj wedle schematu. Mam nadzieje że znasz angielski. Podpowiedz Wiper oznacza wycieraczka. Co do punktów to się nie martw, podarowałem ci 100.
1. Czujnik temperatury zewnetrznej 2. Czujnik braku plynu chlodzacego 3. Masa ze styku 31 przelacznika swiateł 4. Reset wskazan MFA 5. Masa – jak w pinie 3 6. Reset wskazan MFA 7. Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow 8. Czujnik cisnienia oleju 1.8 bara 9. Czujnik cisnienia oleju 0.3 bara 10.Syngal obrotomierza –...
Zarówno kabel+ jak i masę najlepiej ciągnąć bezpośrednio od akumulatora (plus obowiązkowo). Sygnałówki jednym progiem a zasilanie drugim ot cała filozofia. Poradnik Nazara pomoże.
A to na zdjęciu to kable czego? Radia czy samochodu? Nie było na nich fabrycznych wtyczek?
Nie. Obojętnie jaki plus? Byle do lusterka? Hinzugefügt nach 41 Jutro spróbuję. Hinzugefügt nach 5 Dziwne jest, że obydwa lusterka nie grzeją. Naraz dwa kable zepsute?
zewrzyj razem kable od czujnika to temp .powinien wskazac na maxa.
Albo brakuje kawałka rdzenia w kablu królewskim (wn łączącym cewkę z kopułką)
raczej nic o ile będziesz miał solidne kable. tylko w passacie z tego co pamiętam akumulator ma 70-80 AH a 360 ponad 200. tak że zawsze możesz wspomóc ale nie zapalisz gdy będą kiepskie. proponuje przy rozruchu do filtra prysnąć autostaru.
Podłączenie kabli passat 97 3B - fotele 2000 3BG kolory kabli w podłodze passata wg/schematu elektryka wrzesień 1997(model 98 wg VIN) kable w fotelu 3bg wg/schematu elektryka maj 1999 kierowca:N199 brąz - w kostce oddzielnej - brąz żółty z niebieskim paskiem - niebieski żółty z zielonym paskiem - czarny pasażer:N200 brąz - w kostce oddzielnej - brąz...
Jakieś zwarcie możesz mieć, sprawdź kable.
witam do 1 sprawdz teraz czy na przewodzie tym co idzie zasilanie po stacyjce do alarmu jest 12v po przekrecemiu kluczuka bo znajac zycie rozciecie zrobiles przy stacyjce a przewod do acc podpioles z instalacji i teraz nie ma odczytu Dodano po 53 to programowanie tez mnie wkurzalo i sobie odpuscilem
kable passat kable drzwi kierowcy passat gniją kable
import excela metex zakres audio zworka audio
Teka IR 641 Induction Cooktop F4 Error on Left Burners Moment dokręcania głowicy Kia Picanto 1.0 G3LA