Mnie to wygląda na usterkę sterownika , spróbuj podmienić sterownik.
Chyba prędzej znajdzie niż sterownik bez immo. C14NZ? Corsa, Kadet - sterownik z czarnymi kostkami bodaj.
Proszę, masz na pw. sterownik tego silnika, reszty szukaj sam.
a czy uszkodzony moduł może uszkodzić sterownik?
potencjometr przepustnicy też był sprawdzony i jest ok musi to być inna usterka a może to być sterownik???
Według moich danych jest gniazdo diagnostyczne w podobnym miejscu co w kadecie czyli pod maską na lewym nadkolu. Sterownik montronic M1.5
Odkręć klemę poczekaj parę min mojemu to pomagało miałem sterownik epgazu vola
A gdzie podłącza się sterowanie na pilota? Do sterownika centralnego czy do mastera??
poszukuje opis pinów do sterownika ECU Opla Kadeta 1.8 C18NZ
To jest może nieszczelność przewodów ,a może jak opisujesz aparat z modułem w srodku to jest aparat z kadeta(C16 NZ) w środku jest czujnik Halla.Może masz tylko tak jak układali w kadetach sterownik ułożony wtyczką do góry ,rozszczelnona przednia szyba i masz gotowe.
silnik C16NZ ma najbardziej wadliwy sterownik silnika(komputer) na swiecie.Kadet 16i jest jedynym samochodem ,w ktorym najpierw podejrzewa się sterownik a potem inne sprawy. Jesli chodzi o sondę to odepnij wtyczkę od niej i zmierz napięcie w stronę sterownika -powinno wynosić ok 0,45V,jeśli jest ok 1V to sterownik(jedno z wielu uszkodzeń sterownika)....
poszukuje schematu elektrycznego silnika 20SEH z Opla Kadeta E z sterownikiem ECU motronic 4.1 z góry bardzo dziękuje i proszę o informacje na PW
witaj nie odpowiem ci na twoje pytanie ale ci zadam sam gdzie kupiles sterownik i ile zaplaciles?bo mojemu bratu wlasnie padl.
Trzeba by przeanalizować jak tu jest zmieniany kąt wyprzedzenia zapłonu i czy ten kąt nie jest wykorzystywany przez sterownik do stabilizacji wolnych obrotów. Moduł zapłonowy z opla kadeta miał dwie funkcje zmiany kata zapłonu, wykonywał polecenia ze sterownika a w razie ich braku sam go zmieniał. Sterownik silnika od razu przejdzie w tryb awaryjny...
A gdzie znajduje się ten sterownik w kadecie jak i w astrze?
ale leinadzs wymienilem (w tym miejscu powinno być słowo "już") stag 2 l na " autogaz" jakis wloski podobno z czervonym napisem kojarzysz taki? Tego sterownika jeszcze nie robiłem
Poszukuje wsadu do sterownika do Kadeta 1.4 z roku 1991 sterownik DELCO ELECTRONICS 16139679 XL.
Usterka wyszukana .Sterownik do bani bo podmienilem inny i zapala za kazdym razem nawet gdy sie zagrzeje .
Czego brakuje? Iskra jest ? Pompka paliwa pracuje? Schemacik w dłoń i kolejno analizować masy i zasilania do sterownika wpierw, potem kolejno zasilanie i sterowanie modułu zapłonowego itd.
Opel Kadet 1,6 C16 LZ / NZ sygnał prędkości pojazdu idzie na pin A 10 sterownika .Zasilanie + 12 ze stacyjki no i masa bo to jest czujnik halla. A do tablicy to on idzie mechanicznie linką.
A w jakich modelach Opla to było? Astra G, ale tylko te które nie posiadały ABS. Osobiście jeszcze takiej ubogiej nie spotkałem. Albo w sumie cały sterownik od ABS może za to posłużyć, prędzej się znajdzie używkę i to za grosze.
czesc mam w kadecie stag 2l i mam też soft ale do stag 50 albo stag100.czy moj sterownik bedzie obsługiwany przez ten soft? moze ma ktos soft do tego tybu sterownika?
jeżeli jest ten model na wtrysku jednopunktowym to jakiś sterownik zanajduje się po stronie pasażera z pszodu,jest to niewielkich rozmiarów skrzyneczka,może być przysłonięta dywanikiem lub plastikowym boczkiem,
przez głupotę zjarałem sterownik wtrysku bo przy rozbieraniu z obudowy nie odłączyłem klemy bo tak naprawdę to mi od jakiegoś czasu szwankował wtrysk (brak iskry).Sprawdzałem czujnik hala i wzmacniacz zapłonu pod cewką oraz cewkę niby ok,więc chciałem sprawdzić sterownik a mianowicie wtyczkę.zaiskrzyło sie tylko i po tym już nawet kontrolka od silnika...
sory autko Opel Kadet 1,4 na gaźniku jeżeli nie ten czujnik to co może być nie tak? aha i mam jeszcze pytanko jeżeli w aucie nie ma sterownika to ten czujnik też jest ??
To jest rok 95 więc wtrysk jednopunktowy Abimex, zwykła sonda jednoprzewodowa i ekran=masa, sterownik Delco prawie ten sam co w opel kadet/vectra/astra z silnikami C14, C16. Sonda działa dopiero jak silnik się nagrzeje do ok 60stopni. Do tego momentu sygnał z sondy nie jest brany pod uwagę. Zbyt wysoki sygnał MAp(czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym)...
Było by łatwiej gdybyś podał oznaczenie silnika, a co do problemu to nie masz (+) zasilania czy impulsu sterującego?, plus jest podawany po zał. stacyjki (ten sam idzie na zasilanie cewki), impuls -pin D16 sterownika (silnik C13N) sprawdź czy masz impuls z aparatu zapł. (jest iskra?), bez tego wtrysk nie drgnie, no i oczywiście ciągłość przewodów. Powodzenia.
witajcie brat kupil niedawno opla kadeta j/w 1,4 mono wtrysk pojezdzil nim z 300km i pojawil sie problem zapala pochodzi jakis czas prawidlowo poczym poszarpie i zgasnie,byl u kilku mechanikow ale nie radza sobie jakos posprawdzalem mu troszke zaplon i co moge powiedziec wg. mnie cewka i modol zaplonu raczej sa ok .podejrzenie jest czujnik halla (ale...
Masz czym podgladnac blok wartosci mierzonych (np Euroscan) ? Moze po prostu sterownik jest w kosmosie ?
mam opla kadeta z centralnym zamkiem tylko niegdzie nie moge znalesc sterownika.zalozylem alarm i chce zrobic centralny na pilota z tym ze musze wpic sie w centralke od zamka i mam pomysl zeby wpiac sie w silownik master bo sterowanie jest masa z silownika i z centralki alarmowej.tylko nie wiem czy to bedzie dzialac.w sterowniku zamka jest napewno odzielne...
nie zrozumiałeś moich sugestii 1 czujnik może być dobry ale steronik widzi nietylko opór czujnika ale całe połączenie do sterownika 2 zobacz jak podaje wtyskiwcz ,czy jest widocznie mniej paliwa po zagrzaniu silnika , czy zalewa swiece a kompa da sie naprawic ale to wyższa szloła jazdy dlla amatora nie polecana ,potrzebne doświadczenie
no to czujnik wygląda na dobry, a reduktor ciśnienia jest przy wtryskiwaczu, żeby go wyeliminować musisz koniecznie zmierzyć ciśnienie paliwa, (0,9 bar) isonde miernikiem, poprawny pomiar to od 0,1v do 0,9v a u ciebie teraz na stan obecny musi, zaznaczam musi być 0,9v, oczywiście pomiar na benzynie Dodano po 5 podpowiem jeszcze że robiłem już taki przypadek...
Ta różnica wynika z tego, że sterownik świec kontrolką informuje o możliwości odpalenia silnika po zgaśnięciu kontrolki, ale świece są jeszcze grzane w celu spokojnej pracy silnika. Po prostu polepsza to spalanie na zimnym silniku. Takie rozwiązanie jest stosowane w wielu modelach samochodów, m.in. w VW.
Podmień sterownik na próbę,od kadeta ,czy corsy c14nz,c12nz też będzie palił.
Który rocznik auta? bo 1,3ohc były no jedno punktowym wtrysku i tu nie zamienisz na aparat z iskrownikiem. Jest to z synchronizowane ze sterownikiem, chyba ze masz zwykły gażnik. Albo możesz założyć zwykły i zmienić cewke zapł.
Według TIS-a to jest sterownik do silnika C13NZ. Pozdrawiam
Termostat znajduje się na głowicy od strony paska rozrządu. W oplach najczęściej się otwiera i tak już pozostaje. Działa cały czas duży obieg płyn odrazu trafia do chłodnicy i przy niskiej temperaturze zewnętrznej (wieczór, noc poranek itp) ni cholery nie uzyska prawidłowej temperatury. Termostat nie jest dla widzimisie i wygody tylko stabilizuje temperature...
Nie sugeruj się zę nie złapał błędu z odpiętą / zmasowaną sondą, ten sterownik jest "mało wrażliwy" na sondę.. Możesz mu zasymulowac napięcie na tym wejściu i oglądac czas wtrysku. Powinien się skracać przy sygnale bogatej mieszanki. A obstawiam sondę kiepską jednak..
Zapłon 10stopni przez zwrotem tłoka, TPS (czujnik położenia przepustnicy) informuje sterownik silnika o kącie otwarcia przepustnicy. A kontrolka z obrysem silnika się nie świeci na desce rozdzielczej ?
Z astrą to chyba żadną. JA testowałem kiedyś z jakimś sterownikiem od kadeta i gli z poloneza. 21 danych w około 1,5 sek jak dobrze pamiętam. Dobry początek aby autor rozgryzł samemu jak to działa. Kiedyś opisywałem na elektrodzie moje działania w tej materii - polecam lekturę.
Być może w tym Kadecie też był zmieniany już komputer. Tutaj masz spis sterowników MULTEC http://www.opelmoscow.ru/opelecu-cod.htm
u mnie akurat niebyło niespodzianki ,ale najpierw zapytałem czy będzie pasował i kupiłem. No jest taki sam,jeżeli chodzi o budowę ,czy mocowanie (identyczny) Samochód na nim chodzi dobrze,obroty nie falują w miarę płynnie obroty maleją. Ale najpierw sprawdź dobrze swój silniczek. u mnie akurat trzpień wyjeżdżał bez zarzutu ale już się niechował no i...
Witam wszystkich.Zeby nie bylo na przyszlosc zadnych niejasnosci,podsumowuje wszystkie te posty: W Polonezach Caro i Atu do roku 1997 w Polonezach jest wtrysk jednopunktowy holenderskiej firmy Abimex,a urzadzenie wtryskowe nazywa sie Multec TBI 700.Komputer(a raczej mikroprocesor) umieszczony jest za schowkiem od strony pasazera i jest przykrecony do...
Mam kłopot z kadetem, silnik C14NZ. Samochód nie chce zapalić, nawet nie parsknie, niby wszystko posprawdzane i wszystko sprawne, a jednak nie pali. Co sprawdzałem: -przekazanie napędu z wałka na aparat jest ok -wyjąłem aparat, zasiliłem Halla i sprawdzałem przy pomocy diody led sygnał z czujnika. Jest ok, dioda gaśnie i zapala się przy kręceniu ośką...
sterowanie c.zamka w tym aucie jest za pomoca masy. Podobno (nie robilem tego auta) wystarczy sterowanie sygnalami bezposrednio z centralki (w tej jest ograniczenie 200mA). Zostosowales na wyjsciu ministera przekazniki?? Ja zawsze stosuje i nigdy potem nie ma problemu w razie jakiegos zwarcia. Jesli centralny Ci sie otwiera w momencie gdy go zamykasz...
oco biega z tymi patyczkami to samo mialem w kadecie 1.4 tylko ze wymienilem sterownik
Polecam wziąść lepsze siłowniki, a sterownik jest każdy bardzo podobny najlepiej jakieś markowe tak jak pisze wloc. Kupiłem kiedyś tani zestaw chyba za 100 i przez zime dwa siłowniki padły może miały za cieżko, ale jak kupiłem używane silikona to już dwa lata działają i nic nie było ruszane przy zamkach żeby lepiej chodziły (za dużo rozbierania
Kontrolka powinna nie powinna się świecić w czasie jazdy !!! Jeśli się świeci to sterownik silnika (komputer) rejestruje błąd i silnik pracuje "w trybie awaryjnym" i ma mniejszą moc. spróbuj go sobie sam odczytać na "kodzie migowym". W złączu diagnostycznym zwierasz A i B i liczysz mignięcia kontrolki na desce. Ja bym sprawdził też potencjometr przepustnicy,...
Auto domyślam się masz na wtrysku benzyny. W tym przypadku steruje też on, a raczej daje sygnał do sterownika wtrysku benzyny. Dlatego też czasem jest iskra, a nie ma wtrysu. Ostatnio miałem taki przypadek, tylko, że gość miał też auto na gaz i na gazie chodził, za to nie uruchamiał się na benzynie. Wiadomo mrozy i gość musiał kupić moduł. Moduł na...
poszukuje używany nie uszkodzony sterownik silnika do Opla Kadeta rok 1992 1,4l C14NZ Podaje to co na sterowniku pisze: Delco Multec XL 16139679 asha Made in U.K pod kodem kreskowym ciąg cyfr:*869679L020015952* :| :| :| :|
A co kombinujesz z tym obd2? Do jakiego auta będziesz sie podpinał? Narazie udało mi się podłączyć do sterownika opla (to chyba był ECM z kadeta ale nie dokońca jestem pewien) i tylko w trybie 10k - tzn można tylko czytać to co sterownik wysyła - ze 20 bajtów danych. W dalszym ciagu podepne sie do sterownika ale w trybie aldl 8192 - jak znajdę odpowedni...
witam prawdopodobnie mogl pasc silnik krokowy lub przeplywomierz, lub jedno i drugie Taaaaaaaaaa........ ciekawa teoria z przepływomierzem w kadecie 1,6. Być może czujnik temperatury padł, odczytaj kody błyskowe błedów sterownika silnika (jeśli takowe występują). http://asterka.2max.pl/aldl.html
Widziałem ,kiedyś dokładnie to samo w Kadecie,że palił tylko na pych i sterownik był uszkodzony,po wymianie palił na dotyk.
po pierwsze potrzebna jest faktora za montaz po drugie swiadectwo homologacji wystawione przez zaklad wpisany na liste ITS. po trzecie nie trzeba jechac na przeglad o ile ten jest wazny w dowodzie rejest po czwarte atest na zbiornik jest potrzegny tylko przy badaniu technicznym koszt takiego ok 170 zl dalej zamontoj sterownik Bingo -S jest z emulatorem...
No to na 99% jestem pewien że nie masz siłownika w drzwiach kierowcy. Zamykanie polega na tym, że mechanicznie przekręcając kluczyk w bębenku zamka, zamykasz drzwi kierowcy, ale jednocześnie zmieniasz sygnały na switchu, który jest sprzężony z wkładką. Sygnały te, sterują sterownikiem, a ten z kolei steruje resztą siłowników. Musisz jeszcze dokupić...
Swiece i kable oraz kopulka i palec nie powoduja duzego spalania ( jezeli chodzi na 4 cyl) Odczytac pamiec usterek za pomoca komputera albo tzw blink kod czyli kod blyskowy i porownac z tabelami. Nie sprawdzac sondy lambda w ten sposob jak opisal kolega bo to spowoduje wpisanie usterki do sterownika i pozniej beda niepotrzebne przeklamania i zmylki....
Przepraszam za odgrzebanie tamatu, ale żadną sensowną wypowiedzią on się nie zakończył. Mam Sierrę 1.8 TD i też się zastanawiam nad tymi świecami, ale w aukcji jest opis: "Większość producentów samochodów korzysta w swoich samochodach z zalet technologii Duraterm. Czas na wymianę Również starsze samochody z silnikami Diesla mogą wykorzystać nową technologię...
Fajnie coś takiego pooglądać na lcd jak się zmienia z prędkością około 1,2sekundy na 21 bajtów danych. W załączniku program testowy na 89c2051 i wyświetlacz standardowy lcd. Do diagnozy się nie nadaje bo nijak nie można zauważyć jak się wartości zmieniają (tylko zapisane dane co 1,2sekundy). Program testowałem na sterowniku z opla kadeta ale to wszystko...
Denaturat jest takim sobie, jeśli nie żadnym rozpuszczalnikiem związków węgla, powstałych ze spalania - z równym skutkiem mógłbyś ten zawór w serwatce namoczyć. Nalanie czegokolwiek do środka, powoduje nie tyle uszkodzenie ścieżki potencjometru, co jej zafajdanie rozpuszczonym brudem, o czym jako elektronik powinieneś wiedzieć. W starych Kadetach ten...
Pozwolę się podpiąć do tematu. Kupiłem niedawno Astrę F z 92 r. z fabrycznym centralnym, który jednak nie działa. Rozebrałem prawy słupek i pod komputerem (który swoją drogą okazał się być komputerem od Kadeta E z 92) odnalazłem sterownik zamka centralnego. Wygląda jak nowy, trochę okurzony jednak miał całkowicie zaśniedziałe styki. Po oczyszczeniu...
Witam,mam w aucie centralny zamek bez pilota,działa przez jakiś czas a potem nagle przestaje otwierać reaguje tylko na zamykanie,czasami przy trzasnięciu drzwiami się naprawia,mam pytanie gdzie znajduje się sterownik centralnego zamka,myślę zrobić sterowanie z pilota ale najpierw chcę znależć usterkę,pozdr.
z drugiej strony sterowniki w tych opach nie sa takie trudne..sam mam kadeta z silniekm c14nz, a jest taki program autodata, ktory ma rozpiske idealna calego komutera
Miałem to samo przy kadecie z takim silnikiem walczyłem z tym 2 tygodnie a wystarczyło tylko wymienić sterownik. Jednak radze na początek podmienić :)
Kadety się nie łączą zbyt dobrze, zresztą z wyników mojej próby nie jestem zadowolony...najważniejsze są live data a nie kody błędów...ale trudno, już nie długo test na C18NZ ze sterownikiem Vectry, może to zadziała?
Sprawdź przekaźnik,kiedyś robiłem kadeta GSI i tam była tego przyczyna i za tydzień wyszła kostka stacyjki,jak mówię tylko sugeruję.
Witam W moim przypadku poluzowana była górna osłona katalizatora (Kadet 1.6i) dwa spawy załatwiły sprawe. W poprzednim samochodzie (ten sam model 180 tyś przebiegu) wywaliłem katalizator efekt był taki że moc odczuwalnie wzrosła, zużycie paliwa pozostało praktycznie na tym samym poziomie komputer niczego nie zauważył a analiza spalin była OK. Sonda...
Witam, mój problem polega na tym, że mam zamontowaną w oplu kadettcie instalację lpg II gen na sterowniku bingo s4. Wszystko było ok do pewnego czasu odkąd podczas jazdy na gazie silnik automatycznie przełączał się na benzynę, co objawiało się się mruganiem czerwonej diody. Wczoraj silnik się zbuntował i zgasł. Odpaliłem go bez kłopotu(oczywiście na...
Mam kadeta i u mnie jest podobnie .Po wywolaniu usterek kompa okazalo sie ze to wysokie napiecie miedzy rozdzielaczem a sterownikiem .no i to byly kable wysokiego ,zasniedziale a jeden mial inna opornosc .
Witam, sterownik centralnego zamka powinien być po stronie pasażera w okolicy slupka drzwi, o ile dobrze pamiętam to sterowanie jest na przewodach brązowo-bialy i brązowo-czerwony a sterowanie jest minusem. Pozdrawiam.
podmieniłem od kadeta razem z immo numerki nawet były inne i wszystko gra. PS nie zdejmowałem całej blokady podmieniłem tylko moduł immo a stacyjkę przełamałem dużym płaskim srubokretem żeby odpalać nowym kluczykiem. dzięki za pomoc.
No faktycznie zero pojęcia masz :-) ale bez urazy. Wszyscy kiedyś mieli swój początek. Akumulator ma prawo Ci kolego siadać bo - zauważ - że nie bardzo jest "chętnych" do ładowania, prawda? Jeśli auto stoi więcej jak jeździ - to - logiczne że akumulator nie jest ładowany. Pytanie jaki ten akumulator jest? Ile ma aH? Jeśli pow. 65 to alternator z "złomciu"...
Mam sterownik z Kadetta, ale zepsuł się. Mam możliwość kupić fabrycznie nowy, ale od Poloneza Abimex i nie wiem czy będzie pasował.
Witam na forum. Trafił do mnie układ centralnego zamka z alarmem i dwoma siłownikami ,prawdopodobnie z jakiegoś opla kadeta (tak twierdzi klient).Niestety ,został on brutalnie wydarty z samochodu ,osobno centralka ,układ sterowania siłownikami jak i same siłowniki .W chwili obecnej udało mi sie to połączyć w ten sposób,że reaguje na pilota,dioda LED...
Nie masz tam za wiele do sprawdzania na silniczku tylko cztery piny tzn dwa obwody sprawdź ciągłość obwodów do sterownika silnika ,a po za tym powinny być jakieś błędy .
Witaj. Wolne obroty na ciepłym silniku możesz sam podregulować pokrętłem przy reduktorze delikatnie obracając (w prawą lub w lewą) Przełanczanie na gaz odbywa się po przekroczeniu pewnych obrotów i temperatury silnika.Musisz podjechać do gazownika żeby ci zmienił w sterowniku temp. na niższą.
Sprawdź przede wszystkim oznaczenie silnika ( początek numeru) oraz numer sterownika (komputera) jest to 10cyfrowy numer Boscha w formacie 0 xxx xxx xxx na nalepce na komputerze, ktory znajduje się koło nóg pasażera. Wtedy będzie dokładnie wiadomo co to za silnik. Co do sondy to z tego co wiem to ten silnik jej nie ma. Ale podaj przede wszystkim te...
Wczoraj miałem Golfa z identycznym przypadkiem. Gość wymienił prawie wszystko, kopali w sterowniku tylko po co. Przyczyną były przewody WN. Sprawdź rezystancję , przy fabrycznie podanej rezystancji 5 kΩ, miałem rozbieżność do 60 kΩ. Jak to miało równo pracować?. Wymieniłem i silnik pracuje równo.
witam.mam problem dotyczący mojego auta mianowicie pali sie kontrolka silnika symbolizujaca awarię elktryki.po podłączeniu pod komputer okazało sie ze to błąd nr 65 czyli Potencjometr Co Za Słaby Sygnał.układ wtryskowy to Bosch Motronic 4.1wymieniłem potencjometr,wyregulowałem i nic.posprawdzałem połączenia,kostki,przemierzyłem przewody od potencjometru...
chodzi ci o VAF (volume air flow) ? Jeśłi tak to w autodacie jest podane : między stykiem 4 i masą 0 om - zapłon wyłączony i opór mierzysz od strony sterownika, a między 3 i masą 5V - wtyk rozłączony i zapłon włączony pomiar od strony sterownika. Tyle że nie wiem który rocznik tego opla - to są dane dla 1990r
moj brat mial podobny problem dodatkowo losowo zapalala sie kontrolka awarii silnika - okazalo sie ze podczas mycia silnika myjka woda przedostala sie przez przepust w nadwoziu i po kablach splynela d o sterownika zaplonu i wtrysku
skoro kupiłeś czujnik to go wymień i zobacz co będzie jak nic nie pomoże to wymień pompę, chyba że delikatnie przełożysz sobie sam sterownik, roboty mniej ale trzeba to delikatnie robić, najpierw wykręcaj ten zepsuty, bo go mniej szkoda :) w razie jak coś urwiesz to zawsze możesz całą pompę wymienić nadal Za jakaś godzinkę jade do elektromechanika...
Masz najbardziej stylowe wyświetlacze :) Takie rzeczy robiło między innymi CEMI model CQYP-95, National Semiconductors NSA 1198. Podłączyłeś je bezpośrednio do procka czy przez sterownik jaki był w tamtych czasach stosowany do takich wyświetlałek?
najczesciej w tym temacie odpowiedzialny jest układ zapłonowy czyli moduł zapłonu (wywalona koncowka mocy)+cewka impulsatora w aparacie zapłonowym zajrzyj tam lub najlepiej przeszczep aparat -jezeli nie przyniesie skutku sterownik:-(wymieniłem juz 3 sztuki i to tylko w modelach 1.4 z jednopunktowym wtryskiem aparat zaplonowy niestety troche kosztuje......
ok panie KWOK, a co idzie zrobić jeśli się ma obrotomierz z golfa2 który jest sterowany impulsem z cewki, vr6 daje już ze sterownika?
kod 14 napięcie zbyt niskie może być zwarcie przewodu do masy.Srawdż przewody od czujnika do sterownika.
Zobacz przekaźnik pompy : -Sklejone styki. -Zwarty do masy przewód od sterownika silnika do przekaźnika. -Uszkodzony sterownik silnika (podaje cały czas masę na przekaźnik).
Niestety nic to nie daję ale znalazłem coś takiego http://www.dobreprogramy.pl/kadet90/Wind... Da się coś z tym zrobić? Czy musze windowsa nowego zakupić? a jeżeli tak to jakiego?
Z tego co wiem to sterownik jest dopasowany do konkretnego typu świec,jeszcze masz czujnik temperatury bloku silnika.W nowych silnikach jest krócej ,w starych nieco dłużej.Jeżeli po tym czasie zimny silnik pali na "rys" to moim zdaniem jest OK. hej
Ilo pinowe to złącze? Motronic 1.5 czy ML4.1 bo są różnice w schematach? Jak nie wiesz to podaj numer ze sterownika. Czujnik w misce jest od poziomu oleju, w młodszych Oplach podłączony do MID-a a Kadetty nie wiem co tam mają.
mi padl w takim komputer - u mnie byl silnik e16nz i prawdopodobnie przez przebicia na kablach padl procek w komputerze (pokusilem sie o sprawdzenie oscyloskopem przebiegow na procku) lampka awarii silnika palila sie caly czas , mimo zalozenia zwory nie wyswietlala kodow "migowych" .Silnik dzialal , ale nie bylo niskich obrotow - a mialem wowczas automat...
pompa jest ok, walcze juz z tym od dłuższego czasu i narazie na jakiś tydzień potrzebne mi auto -to czy na ten czas mogę zrobić sobie włączanie pompy na pstryczek w kabinie ?? W sensie że przed odpaleniem włączę na chwilkę żeby nabiła ciśnienie no i będzie włączona w czasie jazdy (czy pompa na 100% w czasie pracy silnika pracuje bez przerwy- czy może...
Przewody :) SZCZEGÓLNIE do sterownika i zapomniał bym a jak sytuacja z immo ??
Chodziło mi bardziej o skrzynie biegów itp. bo wiązka i sterowniki są napewno inne. Rozmiarem tez powinien wejść :)
Jak wynika ze zdjęcia jest to sterownik kąta wyprzedzenia zapłonu. Normalnie znajduje się on na ścianie za silnikiem. Połączony jest z aparatem zapłonowym bodajże dwoma przewodami. Można zrezygnować z jego usług zmieniając typ aparatu załonowego na sterowany przez układ mechaniczno - podciśnieniowy. W Oplach stosowano kilka typów aparatów zapłonowych.
jazda bez czujnika: przypadek pierwszy - delikatnie gazu tylko dotykasz - nic się nie dzieje przypadek drugi - ostro czyli gaz ponad 1/3 bo chcesz szybko przyspieszyć, masz 80 km/h na trójce i luzujesz. Kontrolka zapaliła się już na dwójce ale póki deptałeś jakoś jechał choć nie tak jak powinien. Po wyluzowaniu jeśli nie zgasł to święto Jeśli chodzi...
Sterownik: http://obrazki.elektroda.pl/3966474100_1...
Jest to sterownik kontroli wtrysku MULTEC - mam taki sam w swoim oplu
Zeby się tam dostać to muszę zdjąć tą metalową obudowę ze sterownika silnika?? A drugie pytanko, czy bezpiecznik od tego sterownika jest w skrzynce bezpiecznikow po przeciwnej stronie do wszystkich?? pozdrawiam Bartek edycja: heh, już rozpracowałem, trzeba odkręcić tylko sterownik do wtrysków ;)
Nie zawsze działa w zależności od sterownika silnika,zmieniałem kiedyś sterownik silnika w astrze i obrotomierz nie działał na pierwszych dwóch,dopiero na trzecim zadziałał.
Witam!! Mam pytanko: od czego zacząć poszukiwania usterki. Przy zimnym silniku trzeba strasznie długo kręcić rozrusznikiem żeby silnik odpalił. Zachowuje sie tak samo zarówno na benzynie jak i na gazie, ale jak popracuje nawet kilka sekund to ponowne uruchomienie nie sprawia już żadnego problemu; odpala na "dotyk". Muszę coś z tym zrobić bo poranki...
kadet sterownik silnika romet kadet instrukcja kadet
samsung smart aktualizacje sygnał syrena uszczelniacze zaworowe
Nadmiar tonera w module bębna Xerox WC 6605 Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 - wpływ poziomu oleju na osiągi