mam Kawasaki KLX 250 Na początek sprawdź, porównaj na schematach, z jakiego modelu pochodzi Twój regulator napięcia, a modeli było kilka" http://obrazki.elektroda.pl/8596662500_1... , a wszystkie schematy masz tu: http://obrazki.elektroda.pl/6756164700_1... a to już schemat innego modelu - "Kawasaki KLX250D". Więcej...
Dodam jeszcze że między każdym pinem z wtyczki alternatora a masą motoru jest przejście. To wskazuje na uszkodzenie statora (zwarcie do masy). Niestety awaria taka powoduje w następstwie także uszkodzenie regulatora napięcia.
Ano kliknij na aukcji Alle..o tekst w wyszukiwarce: "kawasaki er5 regulator" i dowiesz sie jak to "coś " wygląda. 10 sekund szukania. Pewnikiem gdzieś na alternatorze. Hej
Wystarczy mu te 1100 na wolnych
Ładowanie aku w moim moto wygląda następująco: 1. przy załączonych światłach: - niskie obroty: 13.8 V - wys. obr: ok 16.5 V 2. przy wyłączonych światłach: - niskie obr: 17,5 V - wysokie : 18.5V podejrzewam że padł regulator. Ale nigdzie nie moge znaleźć schematu regulatora do mojego modelu moto. Czy mogę na was liczyć? Pomożecie mi? Chyba, że ktoś ma...
Dziwne być może regulator nie pracuje w pełni bez obciążenia spróbuj podłączyć jakąś zbędną żarówkę na 12V pod regulator i zmierz napięcie.
2 żółte w kostce - cewka ładowania iskrownika czarny/żółty - masa biały/czerwony - ładowanie prosto do akumulatora (z pominięciem stacyjki) brązowy - do stacyjki, do styku na którym jest "+" po włączeniu stacyjki na "ON" Tak to powinno być podpięte do odpowiedniej instalacji. Ale jeżeli masz instalacje bez reglera za to z diodami, to najprawdopodobniej...
http://obrazki.elektroda.pl/2098999800_1... To jest dokładnie mój schemat, chciałbym uniknąć wyciągania alternatora bo jest on w kąpieli olejowej, a dopiero co olej wymieniałem... :/ Ale te pomiary, co wykonałem wg. książki, wyszły dobrze, czy źle?
Raczej najpierw padł regulator napięcia , potem spaliły się żarówki . Coś dzieje się z alternatorem . W japończykach niech cię nie dziwi napięcie z alternatora bez regulatora . Może przekroczyć grubo powyżej 100V .
Witam serdecznie , potrzebuje pomocy przy oznaczeniu pinów regulatora napięcia do Kawasaki Z1000. Posiadam regulator SH678XA ale nie mam do niego wtyczki i nie wiem jak może rozróżnić pin 3 faz od pinów 12V. Mógłby mi ktoś udzielić porady jak to rozróżnić miernikiem ?
Podpowiem że regulator podobnie jak w japońskich alternatorach samochodowych jest zasilany z akumulatora (po stacyjce), alternator nie posiada diod wzbudzenia. Proponuję poszukać podobnego regulatora od innych silników motocyklowych (Suzuki, Kawasaki) lub też przystosować jakiś "Jezpol".
Dzięki kolego tak się składa że mam rnc 12 nie śmigany, teraz przydała by się twoja pomoc przy podłączeniu. Tak wygląda ten alternator; https://www.youtube.com/watch?v=M-G9t9mA... Z góry Dzięki
Nie odłączaj akumulatora podczas pracy motocykla bo popalisz regulator napięcia i moduł zapłonowy !!!
Przekładałem, wszystko jest podłączone dobrze z alternatora wychodzi napięcie przemienne
Napięcie mierzone bezpośrednio przy regulatorze czy na akumulatorze?
z alternatora w kawasaki wychodzą dwa przewody a nie trzy, i tutaj pojawia się pytanie jak to prawidłowo podpiąć ? oba regulatory maja pięć kabli
Nie ma znaczenia.
A czym sprawdzałeś miernikiem ? Jezeli tak to sprawdź pod jakim obciążeniem np żarówka i wtedy zmierz napięcie dochodzace do regulatora.
Na to wygląda, do rodziny Z250 mam service manual i nie zgadzały mi się do końca pewne fakty... Ten GPZ pasuje, po za tym powstał z rodziny Z250. Wrzuć więcej zdjęć silnika. Podaj kolory kabli idących do regulatora napięcia i alternatora, zobaczymy czy będzie pasował schemat. Reszta czyli zapłon na 90% jest na przerywaczach. Pomierz rezystancje uzwojeń...
Witam Motocykl Kawasaki GPZ 500 S. Napięcie ładowania 13V niezależnie czy światła mijania załączone czy nie. Silnik rozgrzany. Zauważyłem, że kable od regulatora są ciepłe ale nie gorące. Co może być najprawdopodobniejsza przyczyną? Regulator napięcia, instalacja czy sam alternator ? Akumulator nowy.
Witam kolegów. Proszę o poradę w sprawie motocykla jak w temacie. Otóż mam problem z ładowaniem. Kupiłem już 3 akumulator i 3 z kolei wygląda jakby był już "kaput". Regulator napięcia wymieniony na nowy, napięcie na wyjściu przy samym regulatorze to 14,35V na wolnych przy 5000RPM dochodzi do 14,60V i dalej nie rośnie. Na klemach akumulatora dochodzi...
Nie pasuje mi jedna rzecz. Powinna tam być cewka bezmasowa i z pomiarów nie powinno wynikać że jest wyprowadzony środek uzwojenia. Czarny przewód to tylko połączenie masy statora (dla zapłonu CDI). Przemierz regulator napięcia miernikiem na teście diod.
Witam, po dłuższej przerwie kontynuuje temat. Czy może mi ktoś powiedzieć co to jest? http://i78.photobucket.com/albums/j82/Ma... Jest to wpięte w obwód pomiędzy cewką prądową, w iskrowniku a cewką zapłonową. Z tego co się dowiedziałem to na 99.9% jest regulator napięcia ( http://www.cmsnl.com/kawasaki-1992-b11-k...
Wcześniej ja bym zrobił bypass ponieważ w leciwych (ponad 10-letnich) Japończykach to jest często konieczne ze względu na właśnie spadki napięcia, jeżeli ładowanie się nie poprawi to wtedy wymieniłbym dopiero regulator
Witam Naładuj akumulator, odpal motocykl i zobacz jakie jest napięcie na akumulatorze (powinno być w granicach 13v-15v przy 4000-5000 tyś. obr./min). Jeżeli będzie się utrzymywać w granicach 12v , czyli tyle ile ma akumulator na wyłączonym motocyklu padnięty jest układ ładowania. Zmierz jaka jest rezystancja na trzech prawdopodobnie żółtych przewodach...
Witam, chciałem się zapytać czy we wszystkich modelach zz-r 600 są takie same alternatory i regulatory napięcia (chodzi mi o przed liftowe i po liftowe)
Każdy alternator ma regulator napięcia i on dba o to żeby było ono w widełkach. Nieważne czy alternator na magnesach czy na uzwojeniu wzbudzenia. Nie każdy ma regulator (małe i/lub stare silniki), ale prawie każdy. Są też widełki (+- 0.1V) i widły (+- 0.6V). Te drugie tyczą właśnie alternatorów z magnesami trwałymi i typowymi regulatorami na tyrystorach....
Między fazami (żółte lub białe przewody) bez obciążenia (odpięty regulator) napięcie 50~70V. Nie mierzyć do masy tylko miedzy fazami.
Witam. Czy napięcie zmierzyłeś na podpiętym akumulatorze ? Pozdrawiam .
Próbowałeś odłączyć/podmienić regulator napięcia? Może on robi jakieś zwarcie po odwrotnym podłączeniu akumulatora. Jeśli moduł pewny to coś musi robić zwarcie.
Jedyne co rzuciło mi się w oczy to rezystencja na kostce od alternatora, według Kawasaki powinna być między 0.18-0.28, u mnie wynosi około 0.5. Tak mała różnica nie może mieć istotnego znaczenia w tej sytuacji. Sprawdź przewód masy od akumulatora do ramy. W ogóle posprawdzaj przewody masy. To, że na luzie masz 14,5 V a jak dodasz gazu 13 to właśnie...
Posiadam schemat takiego regulatora na tyrystorach do kawasaki i suzuki Jest to regulator do pradnicy 3-fazowej (nie alternatora) Ja posiadam kawasaki gpz500 i tam jest własnie taka pradnica Jesli nadal potrezbujesz to skontaktuj sie ze mną na maila suzukirf900(at)interia.pl
No to Błażeju ciekawy przypadek z tymi napięciami. Najczęściej trafiałem zły kontakt na tej złączce, no i czasem padnięty regulator. Co do tych napięć między fazami to nie znam wartości, ale moim zdaniem należało by się przyjrzeć cewkom
Zapoznaj się z tym: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Z twojego opisu wnioskuje że oprócz stojana alternatora masz uszkodzony regulator napięcia. Działanie jego polega (najprościej) na chwilowym łączeniu uzwojeń alternatora do masy. Złe odprowadzenie ciepła i połączenia elektryczne są zabójcze dla regulatora i następnie...
Kolego, dwie sprawy: 1. Obowiązkowo, z użyciem funkcji To nie tak prosto, jak w skuterze z tą instalacją. nie można tego zrobić na kilku przewodach. To zapłon bateryjny, więc musi zostać alternator, akumulator, regulator napięcia. Potem musi zostać cały układ zapłonowy, czyli sterownik, czujniki, strona wn, oprzyrządowanie. Z reszty teoretycznie można...
Witam. Generalnie, jak zmienić prąd zmienny 12VAC w motorze na stały 12VDC Posiadam Kawasaki KLX300 - (kros), ma on instalację na 12VAC, niestety mój regulator napięcia ma doprowadzone dwa kable i na jednym z nich "żółtym" jest bez podpiętego regulatora ok.60V a z podpiętym regulatorem ok. 10V na drugim kablu "czarno-żółtym" nic praktycznie niema. Regulator...
Odświeżam Zrobiłem proponowany regulator. Założyłem go do xv700 87 rok, działa poprawnie, ruszył od kopa, zrobiłem na nim narzazie 100km, jednak przy 5000 obr/min daje 15 V. Który rezystor najlepiej zmniejszyć w celu obniżenia ładowania ? ten 750, czy jakieś inne sugestie ? Pozdrawiam Zmniejszając wartość R1,R4, R7 lub zwiększając wartość R2,R5,R8...
a napięcie jest wtedy na tych dwóch (lub trzech) fazach z silnika do regulatora? Po drodze jest kostka radzę ominąć lub przynajmniej wyczyścić styki. ale na początek napisz co z tym napięciem
Witam, Zakupiłem quada Kawasaki z silnikiem klf300. Niestety brakuje w nim instalacji elektrycznej. Ze światłami dałem rade. Pozostaje kwestia ładowania akumulatora. Z silnika wychodzi przewód z 3 pinami. Mierzylem i alternator laduje do około 30v pomiedzy fazami. Nie mam pojęcia natomiast jak podłączyć go do regulatora napięcia. Załączam zdjęcia. Pozdrawiam
Ciężko ci chłopie bedzie coś znaleźć. Jest duży problem ze scnematami do elektroniki do japończyków. Ja sam szukam schematów do regulatorów napięcia. I byłbym wdizęczny za jakieś. Z tego co wiem, to w nowych moto jest pełny komputer, mapy zapłonu dobierane indywidualnie dla każdego cylindra. Ogółem straszny kosmos. W starszych jest trochę prościej....
Witam, Mam podobny problem do kolegi wyżej, przepalił mi się ten sam opornik z powodu wadliwego regulatora napięcia. Regulator wymieniony jednak muszę wymienić też ten opornik. Mam zdjęcie tego opornika jednak nie mam pojęcia jaki powinienem kupić, a takiego samego nigdzie nie mogę znaleźć. Dlatego prosiłbym o identyfikacje i pomoc :)
Najgorsze usterki to takie, które niby działa, ale nie do końca sprawne. Czy w moto jest jakiś programator czy coś takiego? W gaźnikowym? Skoro mechanicznie prawie wszystko... A sprawdzałeś napięcia na zimnym (w zależności od obrotów silnika): 1. Ładowania na akumulatorze. 2. Na wyjściu regulatora napięcia. 3. Spadek napięcia na kablu "+" pomiędzy regulatorem...
Witam wszystkich Mam duży kłopot, mianowicie padł mi regulator napięcia w ciągniczku do koszenia John Deere 175 Hydro. Na zepsutej części jest symbol: "SH573-12" i napis T6.4. Nie ma podanej nazwy firmy, choć tych oznaczeń używa prawdopodobnie firma SHINDENGEN, nie mogę znaleźć specyfikacji dla tej części, jedyne co znalazłem to opis na stronie: http://www.alibaba.com/product-detail/SH...
Podłącz akumulator u sprawdź kody błędów. Może być uszkodzony stator i regulator napięcia w skutek czego powstają przepięcia napięcia zasilającego. Poza tym Keihin używa dwóch osobnych mas (części logicznej i wykonawczej), brak jednej z nich lub duża różnica napięć pomiędzy nimi skutkuje niezłym sajgonem.
https://obrazki.elektroda.pl/9093469500_... Ten pierwszy to jakaś Suzuki i Kawasaki Ten drugi to bydlak i pochodzi od Quada Polaris Sportsman 500 i to był poprawiony z takim regulatorem, a tego Quada co naprawiam to starsza wersja i tam był montowany na zdjęciu powyżej z masą przewodów. Dodano po 7 Dodam tylko że ten nowy regulator...
No pewnie ze daje. Tam jest przecież magnes stały. To takie większe "dynamoko". Bez obciążenia to magneto potrafi dać nawet i ponad 100 V na wysokich obrotach (przynajmniej w japoniach tak bywało). Kilkadziesiąt jest na pewno. Kurcze , wiem że daje , to było pytanie do autora , jeździłem Kawasaki GPZ500 , a teraz jeżdzę Hondą VFR800FI , i wiem na jakiej...
Witam wszystkich! Mam wielki problem w poniedziałek wyjeżdżam do chorwacji a motocykl odmawia posłuszeństwa. Moja maszyna to Kawasaki EN 500. Problem objawia sie nastepująco. Ogólnie akumulator ładuje się, nie najlepiej ale ładuje do momentu włączenia świateł - wtedy zaczyna sie rozładowywać. Co zrobiłem: - wymiana akumulatora - wymiana regulatora napięcia...
Ładujeuje bo jak go obciaze swiatłami i czym sie tam da to napiecie delikatnie sie podnoci, ale i tak jest o wiele za małe. moj sprzet to kawasaki gpz500s ponizej zamieszczam schemat z serwisówki, mam drobna watpliwosc odnosnie przewodu BR wychodzacego z regulatora, jest on podpiety do masy, czyli defakto - na aku. moza przewody BR i BK zastapic jednym...
Witam, ładowałem akumulator motocyklowy zwykłym prostownikiem do samochodu, doszło do tego że go przeładowałem, w stanie spoczynku miał napięcie 16V, zamontowałem go do motocykla myśląc że kiedy włącze światła itp to napięcie spadnie do normalnego poziomu, po chwili odpaliłem motocykl, zrobiłem rundkę wokół domu, sprawdziłem miernikiem napięcie i wynosiło...
Schematy super. Teraz można pracować.:D Miałem jednak nosa. Źle robiłeś pomiary napięć teraz jestem pewien (99%), choć nie byłeś łaskaw dokładnie ich opisać, a prosiłem! Najlepiej starym miernikiem wskazówkowym. Zakres 200 V AC (~) Zmierz napięcia między: 1. Wtykiem kabla czerwonego i białego na odpiętej wtyczce wiązki z magneta. Magneto musi się obracać!...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Zakupiłem kawasaki kl 500.Motor nie posiada dokumentów wiec nie mogę wypowiedzieć sie dokładnie na temat jego rocznika według mnie ok 93r (2 tarcze hamulcowe i elektryczny rozrusznik )lecz mogę sie i w tej kwestii mylić. A wiec tak . Motor kupiłem z uszkodzona wiązka elektryczna i bez cewki / Zakupiłem na .... kompletna...
Motocykl stal na deszczu. Gdy się nim przejechalłem zgasł, jakby nie miał mocy. Udało się go odpalić po czym zaczął przerywać w stylu odcinania zapłonu w okolicach 8 tys. obrotów. Odcięcia zapłonu trwały do pół sekundy, zmniejszały się wówczas obroty o ok 1000rpm i szarpanie ruszały w górę. Problem się nasilił po przejechaniu 10km - teraz w okolicach...
Witam. Walczę z ww motocyklem. Aktualnie nie mam iskry. Zasilanie do modułu przychodzi z czerwonego, białego oraz czarnego kabelka z osobnej cewki zasilania AC CDI więc występuje tylko podczas kręcenia rozrusznikiem. Wartość napięcia ( oczywiście zmiennego ) na odpiętym module: czerwony-czarny 100V ( 350ohm ) biały- czarny 100V (350ohm) czerwony biały...
jak dam separator to raczej alternator nie będzie obciążony Jeżeli separator będzie działał prawidłowo i praca pompy będzie intensywna. Długi czas działania pompy i krótkie przerwy pomiędzy cyklami. Prawdopodobnie dodatkowy akumulator szybko rozładuje się, a alternator nie naładuje go, ze względu na działanie separatora. To czy Twój zamysł sprawdzi...
Moim zdaniem to napięcie nie musi być złe! Spotkałem sie w skuterkach z dosłownie kilkoma woltami ładowania(wszystko było ok) a w gs 500 mam też kolo 16-17V i nic to nie przeszkadza. akumulator od lipca 2005 śmiga do dziś. Żarówek nie palił to po co kombinować? Umnie w Kawasaki Vulcan VN 750 mam ok 16-17 volt odkryłem to potym jak mi została reszta...
Witam. Mam do czynienia z nietypowym problemem z instalacją elektryczną mojego Kawasaki ER 5, rocznik 99 (motocykl). Otóż, problemy zaczeły się zaraz po zakupie, w lutym od wyładowującego się z czasem akumulatora. Stopniowo tracił prąd, co miesiac trzeba go bylo podpinac pod prostownik, ale zwalilem wine na to ze akumulator byl stary i nieodpowiedniej...
Witam. Mam do czynienia z nietypowym problemem z instalacją elektryczną mojego Kawasaki ER 5, rocznik 99 (motocykl). Otóż, problemy zaczeły się zaraz po zakupie, w lutym od wyładowującego się z czasem akumulatora. Stopniowo tracił prąd, co miesiac trzeba go bylo podpinac pod prostownik, ale zwalilem wine na to ze akumulator byl stary i nieodpowiedniej...
Cześć Mam powracający problem z niedoładowanym akumulatorem i psującymi się regulatorami. Wg pomiarów jest ok a po krótkim czasie regulator pada.(ostatnio miesiąc wytrzymał) i akumulator robi sie niedoładowany około 12V a ladowanie z 14 robi się 12,5V przy właczonych światłach mijania. Cewka alternatora sprawdzona na zwarcie do masy ,rezystancje i napięcie...
hmm rozwiązanie takie stosuje sie powszechnie w motocyklach honda yamaha kawasaki itp.. . z alternatora wychodza 3 fazy a wzbudzenie jest na magnesch stałych . prostownik raem z regulatorem jako jeden moduł przykrecany do ramy dla odprowadzenia ciepła . Mysle ze rozsadnie pod wzgledem strat mocy i wydzelanego ciepła było by zastosowanie prostownika...
Dzień dobry, Jestem "zielony" jeżeli chodzi o elektronikę, ale chciałbym sprawdzić poprawność działania AVR multimetrem. AVR pochodzi z kontrolera robota przemysłowego KAWASAKI C80, model AVR to 50630-1097 mam też drugi który chciałbym sprawdzić, tj. 50630-1108. Oba regulatory załączają mi 3 z 4 modułów i blokują zasilanie serwoblocku. Nie dochodzi...
Jednak masz mała wiedzę. Żaden wstyd. Chwała ci za to, że się przyznałeś! Jest łatwiej doradzać, gdy poziom odbiorcy jest znany. Do przeróbki zapłonu na CDI WYSTARCZY przewinięcie cewki! Można nawet przewinąć grubym drutem stosunkowo mało zwoji i dodać gotowy transformatorek podwyższający napięcie. Układ będzie droższy ale bardziej niezawodny. Można...
Witam, mam problem z ładowaniem w swoim GPZ 500S z 1989 roku. Mam z nim ostatnio same problemy. Z ładowaniem miałem już problem ale oddałem do elektryka, który tak zpartaczył sprawę, że w sumie wydałem 200 zł. Kazał 130 zł dla siebie i jeszcze nie powiedział co naprawił("Jest zrobione i będzie chodziło"). Oraz ładowało mi prawie 15.3V, po pewnym czasie(1000km...
Witam, Sprawdziłem dzisiaj w moim motocyklu ładowanie i niestety stwierdziłem jego brak ;// Pomyślałem od razu że rozleciało się koło magnesowe, przypadłość w tych modelach (odklejają się magnesy). Ale sprawdziłem napięcie wychodzące z alternatora na 3 fazach (sprawdzałem przy odłączonym regulatorze). Multimetr pokazał mi następujące wyniki: przy obrotach...
Witam serdecznie... Mam motocykl GK53C jako GSX400E padł moduł zapłonu przez regulator napięcia wraz z stabilizatorem napięcia. Przez niego poszło wszystko co było włączone w tym czasie. lampy, postojowe... nie wiem jak cewka i czujnik impulsowy w jakim stanie są... Ale cewka zapłonowa orygilnał wywaliłem i nie wracam już do niego bo się pogubiłem i...
Witam. Jeśli wrzuciłem post w nieodpowiednie miejsce lub go powtórzyłem z góry sorki ale nie mogłem nic podobnego znaleźć. Problem tak jak w opisie - Kawasaki kxf 250 z 11r. już na wtrysku przerywa od dołu, coś podobnego jakby po prostu ją zalewało. Później problem też pojawia się podczas np. Jakiegoś dłuższego podjazdu gdzie trzeba odkręcić dużo gazu....
Cześć wszystkim, posiadam K awaski KXF , poprzedni właściciel przerzucił do niego instalację od KLX 250, ale nie podłączył wszystkiego. Zabrałem się za ogarnięcie instalacji i udało mi się ustalić że wrzucony był też stator o większej wydajności ale bez świateł. Posiadam wszystkie przełączniki, lampy itp., chciałem też podłączyć jakieś kierunki. Po...
MOTOROWERY I MOTOCYKLE APRILIA BAOTIAN BMW CAGIVA CPI DNIEPR HARLEY HONDA ITALJET IŻ JAWA - CZ JUNAK KAWASAKI KTM KYMCO MACAL MALAGUTI MIŃSK MZ - ETZ PEUGEOT PIAGGIO ROMET, OGAR, KOMAR, MOTORYNKA (polskie) SIMSON STELLA SUZUKI SYM TRIUMPH WFM WSK VESPA YAMAHA [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi... YZFR1L schematy...
kawasaki regulator regulator kawasaki regulator napiąć kawasaki
obliczanie transformatora impulsowego niskie napiecie akumulatora czujnik temperatura zewnętrzny volvo
instrukcja obsługi amica zibro klimatyzator
Rolka w podajniku papieru Xerox 6605 - budowa i konserwacja Brama otwiera się, ale nie zamyka - diagnostyka i rozwiązania