mam Kawasaki KLX 250 Na początek sprawdź, porównaj na schematach, z jakiego modelu pochodzi Twój regulator napięcia, a modeli było kilka" http://obrazki.elektroda.pl/8596662500_1... , a wszystkie schematy masz tu: http://obrazki.elektroda.pl/6756164700_1... a to już schemat innego modelu - "Kawasaki KLX250D". Więcej...
Wystarczy mu te 1100 na wolnych
2 żółte w kostce - cewka ładowania iskrownika czarny/żółty - masa biały/czerwony - ładowanie prosto do akumulatora (z pominięciem stacyjki) brązowy - do stacyjki, do styku na którym jest "+" po włączeniu stacyjki na "ON" Tak to powinno być podpięte do odpowiedniej instalacji. Ale jeżeli masz instalacje bez reglera za to z diodami, to najprawdopodobniej...
Raczej najpierw padł regulator napięcia , potem spaliły się żarówki . Coś dzieje się z alternatorem . W japończykach niech cię nie dziwi napięcie z alternatora bez regulatora . Może przekroczyć grubo powyżej 100V .
instalacja elektryczna jest w stanie dobrym, styki wszystkie są wporządku, kostki również.
Dzięki kolego. Ten schemat jest rzeczywiście bardziej czytelny. Na brązowym kabelku nie ma napięcia. Ale może zastąpić kabel od masy. Chyba kupię regulator napięcia z dwoma wyjściami i będzie po problemie. Tu mam jeszcze jedno pytanie. Czy mogę mogę zastosować regulator od innego motocykla i czym się kierować przy kupnie, jakimi parametrami? Tu mam...
witam gdy silnik moto jest zimny , wszystko jest cacy. Gdy się trochę zagrzeje to brak jest ładowania. Wymieniałem regulator napięcia i to nie to. Może ktoś ma jakiś pomysł. Dodam,że to motocykl , prądnica pracuje w silniku na wale korbowym (koło magnesowe) , a wszystko chodzi w oleju.
Regulator napięcia znajduje się pod podstawą akumulatora.
Witam, Zakupiłem quada Kawasaki z silnikiem klf300. Niestety brakuje w nim instalacji elektrycznej. Ze światłami dałem rade. Pozostaje kwestia ładowania akumulatora. Z silnika wychodzi przewód z 3 pinami. Mierzylem i alternator laduje do około 30v pomiedzy fazami. Nie mam pojęcia natomiast jak podłączyć go do regulatora napięcia. Załączam zdjęcia. Pozdrawiam
Każdy alternator ma regulator napięcia i on dba o to żeby było ono w widełkach. Nieważne czy alternator na magnesach czy na uzwojeniu wzbudzenia. Nie każdy ma regulator (małe i/lub stare silniki), ale prawie każdy. Są też widełki (+- 0.1V) i widły (+- 0.6V). Te drugie tyczą właśnie alternatorów z magnesami trwałymi i typowymi regulatorami na tyrystorach....
http://obrazki.elektroda.pl/2098999800_1... To jest dokładnie mój schemat, chciałbym uniknąć wyciągania alternatora bo jest on w kąpieli olejowej, a dopiero co olej wymieniałem... :/ Ale te pomiary, co wykonałem wg. książki, wyszły dobrze, czy źle?
Witam , rozebrałem regulator od er5 i moim oczom ukazały się jedynie 3 blaszki i o znikomym oporze, były odpowiednio tylko połączone przewodami. Ktoś wie co to za kosmiczna technologia :) ? Spodziewałem się elektroniki. Zasada działania tego regulatora ?
Każdy trójfazowy regulator napięcia rozszyfrujesz miernikiem ustawionym na test diody. Z zewnątrz to jest jak trójfazowy mostek Graetza.
Jedyne co rzuciło mi się w oczy to rezystencja na kostce od alternatora, według Kawasaki powinna być między 0.18-0.28, u mnie wynosi około 0.5. Tak mała różnica nie może mieć istotnego znaczenia w tej sytuacji. Sprawdź przewód masy od akumulatora do ramy. W ogóle posprawdzaj przewody masy. To, że na luzie masz 14,5 V a jak dodasz gazu 13 to właśnie...
Nie odłączaj akumulatora podczas pracy motocykla bo popalisz regulator napięcia i moduł zapłonowy !!!
Witam, posiadam dwa identyczne motocykle kawasaki KLR250 które mechanicznie są 100% sprawne. Problem polega na tym że grzeje się biały przewód z wiązki idącej od regulatora napięcia (sam regulator też się grzeje) i nie daję napięcia czyli nie ładuje akumulatora. Po odpięciu regulatora wiązka przestaje się grzać. Zakupiłem nowy regulator na allegro lecz...
Witam. Potrzebuję wymienić regulator napięcia w alternatorze Kawasaki Gpz 900R Sprawdzałem multimetrem wartości ładowania które po właczeniu świateł spadają poniżej 10 V więc sprawa oczywista ale jest pewien haczyk, otóż Kawa jest z 87- roku więc można powiedzieć zabytek, oryginalny regulator osiąga astronomiczne kwoty ale jest dostępny zamiennik: https://obrazki.elektroda.pl/9480648200_...
Dodam jeszcze że między każdym pinem z wtyczki alternatora a masą motoru jest przejście. To wskazuje na uszkodzenie statora (zwarcie do masy). Niestety awaria taka powoduje w następstwie także uszkodzenie regulatora napięcia.
Witam kolegów. Proszę o poradę w sprawie motocykla jak w temacie. Otóż mam problem z ładowaniem. Kupiłem już 3 akumulator i 3 z kolei wygląda jakby był już "kaput". Regulator napięcia wymieniony na nowy, napięcie na wyjściu przy samym regulatorze to 14,35V na wolnych przy 5000RPM dochodzi do 14,60V i dalej nie rośnie. Na klemach akumulatora dochodzi...
Elektroda mnie męczy o zamknięcie tematu więc odpisuję. Regulator działa bez zarzutu w takiej konfiguracji jak zostało to opisane wyżej.
Witam Posiadam regulator napięcia z motocykla suzuki gs500 i chcę go zamontować w motocyklu kawasaki kz440 ltd. Prosiłbym o pomoc, liczba kabli się zgadza, z regulatora wychodzi pięć kabli 3 żółte czarny i czerwony. Wg schematu w suzuki 3 żółte do alternatora a kolejne dwa to plus i minus. Patrząc na schemat kawasaki całkiem nie wiem jak to ugryźć....
Nie pasuje mi jedna rzecz. Powinna tam być cewka bezmasowa i z pomiarów nie powinno wynikać że jest wyprowadzony środek uzwojenia. Czarny przewód to tylko połączenie masy statora (dla zapłonu CDI). Przemierz regulator napięcia miernikiem na teście diod.
Podłącz akumulator u sprawdź kody błędów. Może być uszkodzony stator i regulator napięcia w skutek czego powstają przepięcia napięcia zasilającego. Poza tym Keihin używa dwóch osobnych mas (części logicznej i wykonawczej), brak jednej z nich lub duża różnica napięć pomiędzy nimi skutkuje niezłym sajgonem.
https://obrazki.elektroda.pl/9093469500_... Ten pierwszy to jakaś Suzuki i Kawasaki Ten drugi to bydlak i pochodzi od Quada Polaris Sportsman 500 i to był poprawiony z takim regulatorem, a tego Quada co naprawiam to starsza wersja i tam był montowany na zdjęciu powyżej z masą przewodów. Dodano po 7 Dodam tylko że ten nowy regulator...
Witam Naładuj akumulator, odpal motocykl i zobacz jakie jest napięcie na akumulatorze (powinno być w granicach 13v-15v przy 4000-5000 tyś. obr./min). Jeżeli będzie się utrzymywać w granicach 12v , czyli tyle ile ma akumulator na wyłączonym motocyklu padnięty jest układ ładowania. Zmierz jaka jest rezystancja na trzech prawdopodobnie żółtych przewodach...
Ładujeuje bo jak go obciaze swiatłami i czym sie tam da to napiecie delikatnie sie podnoci, ale i tak jest o wiele za małe. moj sprzet to kawasaki gpz500s ponizej zamieszczam schemat z serwisówki, mam drobna watpliwosc odnosnie przewodu BR wychodzacego z regulatora, jest on podpiety do masy, czyli defakto - na aku. moza przewody BR i BK zastapic jednym...
Odświeżam Zrobiłem proponowany regulator. Założyłem go do xv700 87 rok, działa poprawnie, ruszył od kopa, zrobiłem na nim narzazie 100km, jednak przy 5000 obr/min daje 15 V. Który rezystor najlepiej zmniejszyć w celu obniżenia ładowania ? ten 750, czy jakieś inne sugestie ? Pozdrawiam Zmniejszając wartość R1,R4, R7 lub zwiększając wartość R2,R5,R8...
Masa i + do akumulatora jesteś pewny, że do regulatora dochodzą solidne(można sprawdzić podłączając żarówkę przednich świateł)? Do tego czy po kluczyku jest sygnał na regulatorze? Masz multimetr(woltomierz + omomierz)?? Uszkodzenie regulatora(znajdujących się w nim diod prostowniczych) da się wstępnie ocenić na podstawie pomiaru oporności na wyprowadzeniach...
Posiadam schemat takiego regulatora na tyrystorach do kawasaki i suzuki Jest to regulator do pradnicy 3-fazowej (nie alternatora) Ja posiadam kawasaki gpz500 i tam jest własnie taka pradnica Jesli nadal potrezbujesz to skontaktuj sie ze mną na maila suzukirf900(at)interia.pl
Witam. Generalnie, jak zmienić prąd zmienny 12VAC w motorze na stały 12VDC Posiadam Kawasaki KLX300 - (kros), ma on instalację na 12VAC, niestety mój regulator napięcia ma doprowadzone dwa kable i na jednym z nich "żółtym" jest bez podpiętego regulatora ok.60V a z podpiętym regulatorem ok. 10V na drugim kablu "czarno-żółtym" nic praktycznie niema. Regulator...
Witam, po dłuższej przerwie kontynuuje temat. Czy może mi ktoś powiedzieć co to jest? http://i78.photobucket.com/albums/j82/Ma... Jest to wpięte w obwód pomiędzy cewką prądową, w iskrowniku a cewką zapłonową. Z tego co się dowiedziałem to na 99.9% jest regulator napięcia ( http://www.cmsnl.com/kawasaki-1992-b11-k...
manta: co ma zrobić? I po co? chara: skoro regulator sprawny (masz 100% pewność?), a brakuje prądu przy większym obciążeniu, to niestety kłania się zajrzenie w karter do alternatora. I sprawdzenie jak wyglądają uzwojenia i czy koło magnesowe nie zrobiło jakiegoś numeru.
Witam, ładowałem akumulator motocyklowy zwykłym prostownikiem do samochodu, doszło do tego że go przeładowałem, w stanie spoczynku miał napięcie 16V, zamontowałem go do motocykla myśląc że kiedy włącze światła itp to napięcie spadnie do normalnego poziomu, po chwili odpaliłem motocykl, zrobiłem rundkę wokół domu, sprawdziłem miernikiem napięcie i wynosiło...
Witam. Walczę z ww motocyklem. Aktualnie nie mam iskry. Zasilanie do modułu przychodzi z czerwonego, białego oraz czarnego kabelka z osobnej cewki zasilania AC CDI więc występuje tylko podczas kręcenia rozrusznikiem. Wartość napięcia ( oczywiście zmiennego ) na odpiętym module: czerwony-czarny 100V ( 350ohm ) biały- czarny 100V (350ohm) czerwony biały...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Zakupiłem kawasaki kl 500.Motor nie posiada dokumentów wiec nie mogę wypowiedzieć sie dokładnie na temat jego rocznika według mnie ok 93r (2 tarcze hamulcowe i elektryczny rozrusznik )lecz mogę sie i w tej kwestii mylić. A wiec tak . Motor kupiłem z uszkodzona wiązka elektryczna i bez cewki / Zakupiłem na .... kompletna...
A, dziękuje dziękuje :D Miło, że jest jeszcze na tym świecie ktoś kto wykazuje się bezinteresowną pomocą. Z schematami nawinięcia cewek stojana będzie duży problem lub raczej będzie to niemożliwe... W manualu Kawasaki nie ma i w sumie to rozumiem - na czymś muszą przecież zarabiać (czyt. częściach). Poprosiłem gościa z Alledrogo o zdjęcie stojana. Mozę...
Witam! W maju ubiegłego roku ojciec kupił motocykl jak w temacie wszystko było ładnie ale w sierpniu jak się okazało padł regulator napięcia dawał ok 17-18 Volt i wygotowywał elektrolit. Jak się okazało ktoś zabudował nieoryginalny regulator bodajże od YAMAHY ( regulator 42-81960 ) jako, że był to nieoryginalny uznaliśmy to za przyczyne usterki i kupiliśmy...
Witam. Mam do czynienia z nietypowym problemem z instalacją elektryczną mojego Kawasaki ER 5, rocznik 99 (motocykl). Otóż, problemy zaczeły się zaraz po zakupie, w lutym od wyładowującego się z czasem akumulatora. Stopniowo tracił prąd, co miesiac trzeba go bylo podpinac pod prostownik, ale zwalilem wine na to ze akumulator byl stary i nieodpowiedniej...
Witam. Mam do czynienia z nietypowym problemem z instalacją elektryczną mojego Kawasaki ER 5, rocznik 99 (motocykl). Otóż, problemy zaczeły się zaraz po zakupie, w lutym od wyładowującego się z czasem akumulatora. Stopniowo tracił prąd, co miesiac trzeba go bylo podpinac pod prostownik, ale zwalilem wine na to ze akumulator byl stary i nieodpowiedniej...
Podpowiem że regulator podobnie jak w japońskich alternatorach samochodowych jest zasilany z akumulatora (po stacyjce), alternator nie posiada diod wzbudzenia. Proponuję poszukać podobnego regulatora od innych silników motocyklowych (Suzuki, Kawasaki) lub też przystosować jakiś "Jezpol".
Witam serdecznie... Mam motocykl GK53C jako GSX400E padł moduł zapłonu przez regulator napięcia wraz z stabilizatorem napięcia. Przez niego poszło wszystko co było włączone w tym czasie. lampy, postojowe... nie wiem jak cewka i czujnik impulsowy w jakim stanie są... Ale cewka zapłonowa orygilnał wywaliłem i nie wracam już do niego bo się pogubiłem i...
Na to wygląda, do rodziny Z250 mam service manual i nie zgadzały mi się do końca pewne fakty... Ten GPZ pasuje, po za tym powstał z rodziny Z250. Wrzuć więcej zdjęć silnika. Podaj kolory kabli idących do regulatora napięcia i alternatora, zobaczymy czy będzie pasował schemat. Reszta czyli zapłon na 90% jest na przerywaczach. Pomierz rezystancje uzwojeń...
A czym sprawdzałeś miernikiem ? Jezeli tak to sprawdź pod jakim obciążeniem np żarówka i wtedy zmierz napięcie dochodzace do regulatora.
Kolego, dwie sprawy: 1. Obowiązkowo, z użyciem funkcji To nie tak prosto, jak w skuterze z tą instalacją. nie można tego zrobić na kilku przewodach. To zapłon bateryjny, więc musi zostać alternator, akumulator, regulator napięcia. Potem musi zostać cały układ zapłonowy, czyli sterownik, czujniki, strona wn, oprzyrządowanie. Z reszty teoretycznie można...
Wcześniej ja bym zrobił bypass ponieważ w leciwych (ponad 10-letnich) Japończykach to jest często konieczne ze względu na właśnie spadki napięcia, jeżeli ładowanie się nie poprawi to wtedy wymieniłbym dopiero regulator
Próbowałeś odłączyć/podmienić regulator napięcia? Może on robi jakieś zwarcie po odwrotnym podłączeniu akumulatora. Jeśli moduł pewny to coś musi robić zwarcie.
Między fazami (żółte lub białe przewody) bez obciążenia (odpięty regulator) napięcie 50~70V. Nie mierzyć do masy tylko miedzy fazami.
Witam. Czy napięcie zmierzyłeś na podpiętym akumulatorze ? Pozdrawiam .
Witam, Mam podobny problem do kolegi wyżej, przepalił mi się ten sam opornik z powodu wadliwego regulatora napięcia. Regulator wymieniony jednak muszę wymienić też ten opornik. Mam zdjęcie tego opornika jednak nie mam pojęcia jaki powinienem kupić, a takiego samego nigdzie nie mogę znaleźć. Dlatego prosiłbym o identyfikacje i pomoc :)
Zapoznaj się z tym: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Z twojego opisu wnioskuje że oprócz stojana alternatora masz uszkodzony regulator napięcia. Działanie jego polega (najprościej) na chwilowym łączeniu uzwojeń alternatora do masy. Złe odprowadzenie ciepła i połączenia elektryczne są zabójcze dla regulatora i następnie...
Witam, chciałem się zapytać czy we wszystkich modelach zz-r 600 są takie same alternatory i regulatory napięcia (chodzi mi o przed liftowe i po liftowe)
kawasaki regulator regulator kawasaki regulator napiąć kawasaki
405nm laser alternator corsa isuzu samsung ue55ku6100
bateria parkside styki interfejs multidiag
Wyciszenie elektrycznego dzwonka szkolnego: metody i rozwiązania Jak przywrócić kolorowy obraz na TV JVC?