mam Kawasaki KLX 250 Na początek sprawdź, porównaj na schematach, z jakiego modelu pochodzi Twój regulator napięcia, a modeli było kilka" http://obrazki.elektroda.pl/8596662500_1... , a wszystkie schematy masz tu: http://obrazki.elektroda.pl/6756164700_1... a to już schemat innego modelu - "Kawasaki KLX250D". Więcej...
Dodam jeszcze że między każdym pinem z wtyczki alternatora a masą motoru jest przejście. To wskazuje na uszkodzenie statora (zwarcie do masy). Niestety awaria taka powoduje w następstwie także uszkodzenie regulatora napięcia.
Ano kliknij na aukcji Alle..o tekst w wyszukiwarce: "kawasaki er5 regulator" i dowiesz sie jak to "coś " wygląda. 10 sekund szukania. Pewnikiem gdzieś na alternatorze. Hej
Wystarczy mu te 1100 na wolnych
Dziwne być może regulator nie pracuje w pełni bez obciążenia spróbuj podłączyć jakąś zbędną żarówkę na 12V pod regulator i zmierz napięcie.
2 żółte w kostce - cewka ładowania iskrownika czarny/żółty - masa biały/czerwony - ładowanie prosto do akumulatora (z pominięciem stacyjki) brązowy - do stacyjki, do styku na którym jest "+" po włączeniu stacyjki na "ON" Tak to powinno być podpięte do odpowiedniej instalacji. Ale jeżeli masz instalacje bez reglera za to z diodami, to najprawdopodobniej...
instalacja elektryczna jest w stanie dobrym, styki wszystkie są wporządku, kostki również.
a napięcie jest wtedy na tych dwóch (lub trzech) fazach z silnika do regulatora? Po drodze jest kostka radzę ominąć lub przynajmniej wyczyścić styki. ale na początek napisz co z tym napięciem
Raczej najpierw padł regulator napięcia , potem spaliły się żarówki . Coś dzieje się z alternatorem . W japończykach niech cię nie dziwi napięcie z alternatora bez regulatora . Może przekroczyć grubo powyżej 100V .
http://obrazki.elektroda.pl/2098999800_1... To jest dokładnie mój schemat, chciałbym uniknąć wyciągania alternatora bo jest on w kąpieli olejowej, a dopiero co olej wymieniałem... :/ Ale te pomiary, co wykonałem wg. książki, wyszły dobrze, czy źle?
Podpowiem że regulator podobnie jak w japońskich alternatorach samochodowych jest zasilany z akumulatora (po stacyjce), alternator nie posiada diod wzbudzenia. Proponuję poszukać podobnego regulatora od innych silników motocyklowych (Suzuki, Kawasaki) lub też przystosować jakiś "Jezpol".
Witam serdecznie , potrzebuje pomocy przy oznaczeniu pinów regulatora napięcia do Kawasaki Z1000. Posiadam regulator SH678XA ale nie mam do niego wtyczki i nie wiem jak może rozróżnić pin 3 faz od pinów 12V. Mógłby mi ktoś udzielić porady jak to rozróżnić miernikiem ?
Dzięki kolego tak się składa że mam rnc 12 nie śmigany, teraz przydała by się twoja pomoc przy podłączeniu. Tak wygląda ten alternator; https://www.youtube.com/watch?v=M-G9t9mA... Z góry Dzięki
Jak odłaczysz regulator od masy to jak to bdzie działać? Zapomnij. Niestety, trzeba wywlekać uzwojenia. A czy w tym motorku stojan kapie sie w oleju ?
Przekładałem, wszystko jest podłączone dobrze z alternatora wychodzi napięcie przemienne
Nie odłączaj akumulatora podczas pracy motocykla bo popalisz regulator napięcia i moduł zapłonowy !!!
z alternatora w kawasaki wychodzą dwa przewody a nie trzy, i tutaj pojawia się pytanie jak to prawidłowo podpiąć ? oba regulatory maja pięć kabli
Na to wygląda, do rodziny Z250 mam service manual i nie zgadzały mi się do końca pewne fakty... Ten GPZ pasuje, po za tym powstał z rodziny Z250. Wrzuć więcej zdjęć silnika. Podaj kolory kabli idących do regulatora napięcia i alternatora, zobaczymy czy będzie pasował schemat. Reszta czyli zapłon na 90% jest na przerywaczach. Pomierz rezystancje uzwojeń...
Elektroda mnie męczy o zamknięcie tematu więc odpisuję. Regulator działa bez zarzutu w takiej konfiguracji jak zostało to opisane wyżej.
A czym sprawdzałeś miernikiem ? Jezeli tak to sprawdź pod jakim obciążeniem np żarówka i wtedy zmierz napięcie dochodzace do regulatora.
Witam Motocykl Kawasaki GPZ 500 S. Napięcie ładowania 13V niezależnie czy światła mijania załączone czy nie. Silnik rozgrzany. Zauważyłem, że kable od regulatora są ciepłe ale nie gorące. Co może być najprawdopodobniejsza przyczyną? Regulator napięcia, instalacja czy sam alternator ? Akumulator nowy.
Sprawdź jaki jest prąd rozładowania akumulatora, kiedy wszystko jest wyłączone i silnik ma się rozumieć wyłączony. Być może samorozładowanie przez jakiś układ jest tak duże, że akumulator jest po prostu ,,pusty" i stąd problemy z uruchomieniem.
Nie pasuje mi jedna rzecz. Powinna tam być cewka bezmasowa i z pomiarów nie powinno wynikać że jest wyprowadzony środek uzwojenia. Czarny przewód to tylko połączenie masy statora (dla zapłonu CDI). Przemierz regulator napięcia miernikiem na teście diod.
Między fazami (żółte lub białe przewody) bez obciążenia (odpięty regulator) napięcie 50~70V. Nie mierzyć do masy tylko miedzy fazami.
Witam. Czy napięcie zmierzyłeś na podpiętym akumulatorze ? Pozdrawiam .
Każdy alternator ma regulator napięcia i on dba o to żeby było ono w widełkach. Nieważne czy alternator na magnesach czy na uzwojeniu wzbudzenia. Nie każdy ma regulator (małe i/lub stare silniki), ale prawie każdy. Są też widełki (+- 0.1V) i widły (+- 0.6V). Te drugie tyczą właśnie alternatorów z magnesami trwałymi i typowymi regulatorami na tyrystorach....
Wcześniej ja bym zrobił bypass ponieważ w leciwych (ponad 10-letnich) Japończykach to jest często konieczne ze względu na właśnie spadki napięcia, jeżeli ładowanie się nie poprawi to wtedy wymieniłbym dopiero regulator
Próbowałeś odłączyć/podmienić regulator napięcia? Może on robi jakieś zwarcie po odwrotnym podłączeniu akumulatora. Jeśli moduł pewny to coś musi robić zwarcie.
Witam Naładuj akumulator, odpal motocykl i zobacz jakie jest napięcie na akumulatorze (powinno być w granicach 13v-15v przy 4000-5000 tyś. obr./min). Jeżeli będzie się utrzymywać w granicach 12v , czyli tyle ile ma akumulator na wyłączonym motocyklu padnięty jest układ ładowania. Zmierz jaka jest rezystancja na trzech prawdopodobnie żółtych przewodach...
Posiadam schemat takiego regulatora na tyrystorach do kawasaki i suzuki Jest to regulator do pradnicy 3-fazowej (nie alternatora) Ja posiadam kawasaki gpz500 i tam jest własnie taka pradnica Jesli nadal potrezbujesz to skontaktuj sie ze mną na maila suzukirf900(at)interia.pl
Jedyne co rzuciło mi się w oczy to rezystencja na kostce od alternatora, według Kawasaki powinna być między 0.18-0.28, u mnie wynosi około 0.5. Tak mała różnica nie może mieć istotnego znaczenia w tej sytuacji. Sprawdź przewód masy od akumulatora do ramy. W ogóle posprawdzaj przewody masy. To, że na luzie masz 14,5 V a jak dodasz gazu 13 to właśnie...
Kolego, dwie sprawy: 1. Obowiązkowo, z użyciem funkcji To nie tak prosto, jak w skuterze z tą instalacją. nie można tego zrobić na kilku przewodach. To zapłon bateryjny, więc musi zostać alternator, akumulator, regulator napięcia. Potem musi zostać cały układ zapłonowy, czyli sterownik, czujniki, strona wn, oprzyrządowanie. Z reszty teoretycznie można...
Witam, Mam podobny problem do kolegi wyżej, przepalił mi się ten sam opornik z powodu wadliwego regulatora napięcia. Regulator wymieniony jednak muszę wymienić też ten opornik. Mam zdjęcie tego opornika jednak nie mam pojęcia jaki powinienem kupić, a takiego samego nigdzie nie mogę znaleźć. Dlatego prosiłbym o identyfikacje i pomoc :)
Zapoznaj się z tym: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Z twojego opisu wnioskuje że oprócz stojana alternatora masz uszkodzony regulator napięcia. Działanie jego polega (najprościej) na chwilowym łączeniu uzwojeń alternatora do masy. Złe odprowadzenie ciepła i połączenia elektryczne są zabójcze dla regulatora i następnie...
Witam. Generalnie, jak zmienić prąd zmienny 12VAC w motorze na stały 12VDC Posiadam Kawasaki KLX300 - (kros), ma on instalację na 12VAC, niestety mój regulator napięcia ma doprowadzone dwa kable i na jednym z nich "żółtym" jest bez podpiętego regulatora ok.60V a z podpiętym regulatorem ok. 10V na drugim kablu "czarno-żółtym" nic praktycznie niema. Regulator...
Witam, po dłuższej przerwie kontynuuje temat. Czy może mi ktoś powiedzieć co to jest? http://i78.photobucket.com/albums/j82/Ma... Jest to wpięte w obwód pomiędzy cewką prądową, w iskrowniku a cewką zapłonową. Z tego co się dowiedziałem to na 99.9% jest regulator napięcia ( http://www.cmsnl.com/kawasaki-1992-b11-k...
Witam, chciałem się zapytać czy we wszystkich modelach zz-r 600 są takie same alternatory i regulatory napięcia (chodzi mi o przed liftowe i po liftowe)
Najgorsze usterki to takie, które niby działa, ale nie do końca sprawne. Czy w moto jest jakiś programator czy coś takiego? W gaźnikowym? Skoro mechanicznie prawie wszystko... A sprawdzałeś napięcia na zimnym (w zależności od obrotów silnika): 1. Ładowania na akumulatorze. 2. Na wyjściu regulatora napięcia. 3. Spadek napięcia na kablu "+" pomiędzy regulatorem...
Podłącz akumulator u sprawdź kody błędów. Może być uszkodzony stator i regulator napięcia w skutek czego powstają przepięcia napięcia zasilającego. Poza tym Keihin używa dwóch osobnych mas (części logicznej i wykonawczej), brak jednej z nich lub duża różnica napięć pomiędzy nimi skutkuje niezłym sajgonem.
Witam, Zakupiłem quada Kawasaki z silnikiem klf300. Niestety brakuje w nim instalacji elektrycznej. Ze światłami dałem rade. Pozostaje kwestia ładowania akumulatora. Z silnika wychodzi przewód z 3 pinami. Mierzylem i alternator laduje do około 30v pomiedzy fazami. Nie mam pojęcia natomiast jak podłączyć go do regulatora napięcia. Załączam zdjęcia. Pozdrawiam
Witam wszystkich Mam duży kłopot, mianowicie padł mi regulator napięcia w ciągniczku do koszenia John Deere 175 Hydro. Na zepsutej części jest symbol: "SH573-12" i napis T6.4. Nie ma podanej nazwy firmy, choć tych oznaczeń używa prawdopodobnie firma SHINDENGEN, nie mogę znaleźć specyfikacji dla tej części, jedyne co znalazłem to opis na stronie: http://www.alibaba.com/product-detail/SH...
Ładujeuje bo jak go obciaze swiatłami i czym sie tam da to napiecie delikatnie sie podnoci, ale i tak jest o wiele za małe. moj sprzet to kawasaki gpz500s ponizej zamieszczam schemat z serwisówki, mam drobna watpliwosc odnosnie przewodu BR wychodzacego z regulatora, jest on podpiety do masy, czyli defakto - na aku. moza przewody BR i BK zastapic jednym...
Ciężko ci chłopie bedzie coś znaleźć. Jest duży problem ze scnematami do elektroniki do japończyków. Ja sam szukam schematów do regulatorów napięcia. I byłbym wdizęczny za jakieś. Z tego co wiem, to w nowych moto jest pełny komputer, mapy zapłonu dobierane indywidualnie dla każdego cylindra. Ogółem straszny kosmos. W starszych jest trochę prościej....
https://obrazki.elektroda.pl/9093469500_... Ten pierwszy to jakaś Suzuki i Kawasaki Ten drugi to bydlak i pochodzi od Quada Polaris Sportsman 500 i to był poprawiony z takim regulatorem, a tego Quada co naprawiam to starsza wersja i tam był montowany na zdjęciu powyżej z masą przewodów. Dodano po 7 Dodam tylko że ten nowy regulator...
regulator sprawny w 100% jest na pewno. Musze obejrzec te magnesy. Niestety aby to zrobic jest potrzebny specjalny ściągacz. No nic jutro jade w trase po sklepach. Jak by ktoś jescze wpadł na jakiś pomysł to byłbym bardzo wdzięczny.
Witam, ładowałem akumulator motocyklowy zwykłym prostownikiem do samochodu, doszło do tego że go przeładowałem, w stanie spoczynku miał napięcie 16V, zamontowałem go do motocykla myśląc że kiedy włącze światła itp to napięcie spadnie do normalnego poziomu, po chwili odpaliłem motocykl, zrobiłem rundkę wokół domu, sprawdziłem miernikiem napięcie i wynosiło...
Odświeżam Zrobiłem proponowany regulator. Założyłem go do xv700 87 rok, działa poprawnie, ruszył od kopa, zrobiłem na nim narzazie 100km, jednak przy 5000 obr/min daje 15 V. Który rezystor najlepiej zmniejszyć w celu obniżenia ładowania ? ten 750, czy jakieś inne sugestie ? Pozdrawiam Zmniejszając wartość R1,R4, R7 lub zwiększając wartość R2,R5,R8...
No pewnie ze daje. Tam jest przecież magnes stały. To takie większe "dynamoko". Bez obciążenia to magneto potrafi dać nawet i ponad 100 V na wysokich obrotach (przynajmniej w japoniach tak bywało). Kilkadziesiąt jest na pewno. Kurcze , wiem że daje , to było pytanie do autora , jeździłem Kawasaki GPZ500 , a teraz jeżdzę Hondą VFR800FI , i wiem na jakiej...
Moim zdaniem to napięcie nie musi być złe! Spotkałem sie w skuterkach z dosłownie kilkoma woltami ładowania(wszystko było ok) a w gs 500 mam też kolo 16-17V i nic to nie przeszkadza. akumulator od lipca 2005 śmiga do dziś. Żarówek nie palił to po co kombinować? Umnie w Kawasaki Vulcan VN 750 mam ok 16-17 volt odkryłem to potym jak mi została reszta...
hmm rozwiązanie takie stosuje sie powszechnie w motocyklach honda yamaha kawasaki itp.. . z alternatora wychodza 3 fazy a wzbudzenie jest na magnesch stałych . prostownik raem z regulatorem jako jeden moduł przykrecany do ramy dla odprowadzenia ciepła . Mysle ze rozsadnie pod wzgledem strat mocy i wydzelanego ciepła było by zastosowanie prostownika...
kawasaki regulator regulator kawasaki regulator napięcia kawasaki
hamulec wkrętarka obciążenia elektroniczne sanyo przycisk
Technics 2x80W: Problem z niskotonowym głośnikiem Termet Ecocondens Crystal nie odpala - przyczyny i diagnostyka