Toż masz na aukcji że montaż zajmuje kwadrans.
Należ wymienić silnik klapy. Bardzo czesta usterka wtych samochodach
Może pasować: 06B133619A lub 06B133619D. To jest siłownik podciśnienia a nie zawór. Do niego są zestawy naprawcze: 058198619A oraz membrana - Allegro, nr aukcji 8132904642 Siłowniki są podobne w silnikach: 1.6, 1.8, 2.0 Po usunięciu klapek możesz stracić na przyśpieszeniu i elastyczności. Na Aliexpress można to dostać za niespełna 30$. Sprawdź jaki...
To nazywa się: 1. Siłownik klap kolektora ssącego 2. Gruszka klap kolektora ssącego 3. Regulator klap kolektora ssącego. Mogą też występować nazwy jak wyżej, ale bez słowa "klap". Najszybciej kupisz to używane na jakimś szrocie, albo cały kolektor na znanym portalu aukcyjnym.
nie wiem gdzie znajduje się ten elektrozawór,proszę o pomoc może jakieś foto? ten elektrozawór czyli N239 jest z tyłu kolektora ssącego i dobrze Ci kolega napisał, że masz wyjąć przewody z peszli i sprawdzić czy nie są przetarte (ten zaznaczony fioletową strzałką) : http://obrazki.elektroda.net/76_12910056... objawy tego błędu to nieprzyjemne...
Ale gdzie jest zaworek i jak wyglada?
Przejechałem z 1500km z urwana klapka. Czy mógł uszkodzić się cylinder. Silnik pracował równo tylko syczał w związku z nieszczelnym dolotem. Nie wiem czy rozbierać dalej i szukać klapki. Czy zaślepiac i składać.
Witam, mam dwa problemy z elektryką w samochodzie, pierwszy problem tyczy się błędu zacisk 30, wiem, że oznacza to za niskie napięcie na plusie akumulatora, jednak nie o tym, odkryłem jakiś czas temu, że brakowało bezpiecznika odpowiedzialnego za to, po wsadzeniu bezpiecznika błąd się nie pokazuje, jednak po jakimś czasie jazdy nagle auto zwiększa...
bo same klapy wydają się być w porządku. Luzy na ośkach powodują takie błędy.
Zyskasz na elastyczności trochę. Pękło pewno uszko mocowania gruszka-dzwignia, do naprawy kawałkiem blaszki z dziurkami np. od siłownika c.zamka.
Można naprawić. To audi, a nie wartburg żeby coś wywalać.
opcja 1: wymienić siłownik klap opcja 2: wyprogramować w/w
Rura dolotu powietrza do kolektora ssącego, pomiędzy klapą gaszącą a kolektorem
witam czy wystarczy wymienić sam siłowniczek czy i klapki w kolektorze pozdrawiam
Wpisz to w Google i masz opisane bardzo dużo. Temat znany.
Panowie ogarnąłem :). Jednak błąd P1189 w silniku ma wpływ na skrzynię. Odleciała jedna listwa sterująca klapami kolektora ssącego i zablokowała się o chłodniczkę paliwa. Odblokowałem listwę, błąd dał się skasować i skrzynia zaczęła działać w trybie automat. Do naprawy klapy kolektora ssącego. Dzień dobry mam podobny problem z w211. Kolego sprawdź błędy...
Miałem wczoraj taki przypadek w Z14XEP. Zapisywał DTC P0170 i P0171. Problem leżał po stronie oberwanego cięgna klapy kolektora ssącego. Sprawdź może klapy na kolektorze.
Witam Auto jak w temacie, problem z klapami zmiennej długości - zablokowane na tulejkach tuż za ramionami uruchamiającymi. Czy istnieje możliwość skutecznego rozebrania i uruchomienia ich, czy może demontaż nie zmieni zbyt charakterystyki auta. Kolektor do tego silnika jest szalenie trudny do zdobycia a stary został rozerwany przez eksplozję.
12547, co w tłumaczeniu znaczy "silnik klapy kolektora ssącego" P3103 -też wskazuje na silnik klapy kolektora ssącego Warto sprawdzić tak piszą na forach.
Musisz go wyprogramować. Ja kiedyś stosowałem rozwiązanie pośrednie - nawierciłem otwór wiertłem bodajże fi. 10 mm ograniczając dopływ spalin (bez generowania błędów). Zaleta pośredniego rozwiązania to mniejsza tendencja do zatykania dolotu i klap w kolektorze ssącym - które obowiązkowo polecam dokładnie przeczyścić po sporym przebiegu demontując kolektor...
A to lewe powietrze zwłaszcza na klapach zmiennej długości kolektora ssącego? A sprężanie mierzone jutro będzie?
Tak rozwiązałem, były to klapy kolektora ssącego.
Nieszczelna oś klap kolektora ssącego przy siłowniku pneumatycznym powoduje,, wyrzucanie " oleju z kolektora . Można z tym jeździć albo wymienić kolektor .
Problem z klapami wirowymi w kolektorze ssącym.
Witam Potrzebuje kawałek schematu do t6 2017r ozn silnika CXHA Dokładnie to rozchodzi się o połączenie ecu- klapy w kolektorze ssącym
Witam, mam problem z autem Skoda Octavia II 1,9 TDi 105KM 2007. Na desce rozdzielczej pali się kontrolka "Check engine" - ten żółty zaworek a po podłączeniu pod komputer pojawiają się te 3 błędy: 012545 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3101 - 000 - przerwa / zwarcie z masą 012545 - Silnik klapy w kolektorze ssącym (V157) P3101 - 000 - przerwa...
Witam, na początek chce zapytać czy ta przepustnica którą wymienili w serwisie jest elektroniczna ,czy mechaniczna sterowana podciśnieniem? Błędy podane mają opisy:1282 Zawór przełączeniowy klapy kolektora ssącego-N239 i 19559-Silnik klapy kolektora ssącego-V157 uszkodzony.Ten drugi mówi o klapie elektronicznej, czym zresztą sugerowali się mechanicy.Problem...
A od czego jest ten błąd: 1282 zawór klapy kolektora ssącego przerwa lub zwarcie do masy Czy ma coś on wspólnego z mocą ???
1282 Zawór rozdzielczy klapy kolektora ssącego przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY No i w czym problem? Sprawdź tą klapę (w kolektorze ssącym) i resztę z nią współpracującą, jak i okablowanie (pewnie przewody poprzecierane) i po kłopocie. Dodatkowo do sprawdzenia okablowanie pozostałych dwóch podzespołów, o których wspomina tester.
Wygląda na siłownik klapy w kolektorze ssącym.
To że brakuje bezpiecznika, nie oznacza że gaz nie dostaje się razem z paliwem do cylindra albo jest gdzieś na tym cylindrze nieszczelność, lub jeśli ma, to urwana klapa kolektora ssącego, lecz z tego co wiem w tym silniku nie występuje.
Lecz nie ustanie.Klapy luźne,tak to wygląda.Ja nie rozbierałem tego,bo to nie interesowłlo klienta,ani powiem szczerze mnie.Przestało klepać to git jedziemy dalej.
Dzień dobry. Mam zapytanie do kolegi Kusko13gp . Mam MB V-klase 2,8 - czyli silnik VW. Potrzebował bym wsparcia w kwestii podciśnień . Podczas naprawy skrzyni biegów wyciągnęli na warsztacie silnik. Po złożeniu samochodu "do kupy" samochód nie ma połowy mocy na niskich obrotach . Dopiero od 3000 obrotów/min dostaje kopa i jeździ jak za starych czasów....
Ostatnio miałem usunięte klapy w kolektorze ssącym fizycznie i elektronicznie. Nie wiem czy to coś zmienia. Sprawdzę ten silniczek najszybciej jak się da i dam znać ;)
Jakie błędy zgłasza? Możliwe przyczyny, turbo za mało lub za dużo pompuje, przepływomierz źle mierzy, dpf zapchany, któraś klapa kolektora ssącego, egr itd. itp.
Witam wszystkich. Około miesiąca temu kupiłem samochód z silnikiem jak w temacie i nie mogę się uporać z problemem, który występuje od samego początku. Gdy auto postoi noc i odpalam je z rana ( zimny silnik ) to od razu po uruchomieniu lubi czasem zgasnąć, lecz gdy już się uruchomi i ze ssania przejdzie na normalne obroty to skaczą tak mocno, że telepie...
Wyłącz punkty za pobieranie plików. Sprawdzałeś klapy w kolektorze ssącym?
112 silniczek sterujacy klapa w kolektorze ssącym sprawdzić, wymienić, skasować błąd
Witam wszystkich. Szukam informacji na temat mojego błędu ale nic nie mogę znaleźć. Jest to problem ze skrzynią biegów tiptronic. Skrzynia pracuje w trybie awaryjnym tj. pracuje na jednym biegu i nie da się zmienić tipem. Info z Vag. Komponent: AG6 09L 2.0 TFSI USA 0030 Błąd: 001546 - Sterownik P060A - 006 - wewnętrzna kontrola procesora. Stan błędu:...
Mi po głowie chodzi temat klap w kolektorze ssącym bo na gorącym się odzywają.
Czy klapy wirowe kolektora ssącego działają, tzn. nie są zablokowane od nagaru?
Co nie pasowało??? Przecież to są takie same silniki. 113 km ma zwykła turbinę a 140 ze zmienną geometria. EGR w 113 masz na podciśnienie a w 140 elektryczny.140 ma chyba jeszcze klapy w kolektorze ssącym. Słupki są takie same. Różnice są w osprzęcie.
Tak, jest odrębna pompka wytwarzająca podciśnienie. W starszych modelach Mercedes zrealizował inne rozwiązanie-klapa w kolektorze ssącym.
18047 - czujnik 1/2 położenia pedału przyśpieszenia g79/g185 19647 - klapa kolektora ssącego 16576 - czujnik ciśnienia paliwa g247 16706 - czujnik obrotów silnika g28 16788 - system recyrkulacji spalin 16486 - Miernik masy powietrza g70 ( sygnał za wysoki ) 16492 - czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym 16486 - miernik masy powietrza g70 ( sygnał za...
przekładałem kiedys silnik z rocznika 95 na rocznik 97 i jedynie aktuator klap kolektora ssącego musiałem dac ze starego silnika poza tym jak pamiętam było pare innych drobiazgów ale udało sie wszystko przezbroic ze starego silnika ,jak jest z 99 rocznikiem nie wiem podejrzewam że różni sie już od starej wersji
wszyscy jeździli tym samochodem i mieli podpięty komputer. Wymienili gruszkę podciśnieniową która steruje klapami w kolektorze ssącym bo była membrana uszkodzona ale dalej to samo. Samochód jeździ normalnie tylko przyjdzie czasem moment jakby się zawiesił i gdy odejmę gaz i nacisnę po chwili auto się znowu zrywa.
Witam, mam audi s6 4,2 v8 1999 rok ;mam problem z klapami kolektora ssącego są tak zacięte ze nie da się ich ruszyć próbowałem chyba wszystkiego a 1 dźwigienka już pękła czy jest jakiś sposób aby je uruchomić, wymienić a może można je osunąć Pomarzcie
A może klapy w kolektorze ssącym zatarte ?
Zapewne chodzi o elektrozawór który steruje klapą -klapami w kolektorze ssącym.
Witam serdecznie. Jestem tu pierwszy raz i nie bardzo wiem jak otworzyć nowy temat odnośnie schematu bezpieczników ale do Altei xl 1.9 Tdi z 2007 r. mam taki problem ze po wyłączeniu silnika włącza mi się jakby wentylator bo wyjęciu jednego z bezpieczników w komorze silnika wentylator nie działa, nie wiem jaki to nr bezpiecznika wg schematu dla Altei...
Już to widziałem i wiele osób podmieniało te zawory i nie było problemu to raczej nie ma wpływu ale poszukam u kogoś sprawnego n18 i sprawdzę ale nie wydaje mi się że on jest problemem Dodano po 4 Dzisiaj podłączyłem zawór n18 od kolegi bez zmian czekam na gościa z kompem może on coś powie po sprawdzam go i dam znać Dodano po 1 Temat chyba rozwiązany...
Witam. Po zdiagnozowaniu błędu P1031 i odrzuceniu paru rzeczy zrozumiałem że chodzi o klapy kolektora ssącego ( Byłem u mechanika podpiąć pod kompa i wyszło że chodzi o klapy ). Więc z góry zaznacze że się uczę, po rozkreceniu kolektora i próby zlokalizowania problemu zauwazyłem że klapy są w jednej pozycji ( w połowie otwarte). Próbowałem je ręcznie...
Witam. Po zdiagnozowaniu błędu P1031 i odrzuceniu paru rzeczy zrozumiałem że chodzi o klapy kolektora ssącego ( Byłem u mechanika podpiąć pod kompa i wyszło że chodzi o klapy ). Więc z góry zaznacze że się uczę, po rozkreceniu kolektora i próby zlokalizowania problemu zauwazyłem że klapy są w jednej pozycji ( w połowie otwarte). Próbowałem je ręcznie...
potrzebny spec do skasowania błędu z komputera - odnośnie klap wirowych kolektora ssącego - interesuje mnie całkowite wyrzucenie z kompa, żeby już nie sygnalizował tego typu błędów
Chodzi o nastawnik klapy wirowej w kolektorze ssącym.
Zmontowałem wszystko i przeprowadziłem kalibrację gazu. Niby wszystko działa ale zarówno na gazie jak i na benzynie silnik dziwnie drży i słabiej się wkręca na obroty. Dodam, że kolektor dolotowy zdejmowałem ponieważ astra szarpała przy ruszaniu z pierwszego biegu. Kanały rozdzielacza EGR faktycznie były zasklepione nagarem i miałem nadzieję, że auto...
Jakoś nikt nie napisał o padających klapach zawirowujących w kolektorach ssących- w razie awarii całość do wymiany- dotyczy 150KM 16V
A0005400372 to jest numer katalogowy części, prosił bym o poprawę jak nazywa się dana część , nie dysponuję katalogiem części zamiennych Problem rozwiązany ,przyczyna podgrzewacz odpowietrzania skrzyni korbowej dostał zwarcia to samo się dziej przy uszkodzonym silniczku klap .Może komuś się przyda , prawidłowa wartość podgrzewacza na stykach to 91 omów....
Przy wysokich obrotach masz otwarte maksymalnie klapy w kolektorach ssących zasysana jest mieszanka - ciśnienie zasysania, nie będą klekotać a silnik tak ryczy ze nie słychać już tego. Być może klapy są już luźne wysłużone bądz urwane i słychać je jedynie w niższych partiach obrotów. Rozrząd kiedy wymieniany?
Pewnie masz klapy w kolektorze ssącym uszkodzone, zobacz czy chodzą lekko a najlepiej wyciąg kolektor i zobacz w jakim są stanie, oczywiście najpierw doprowadz do porządku podciśnienia
Dzięki. Znalazłem taki opis-19561- zawór klapy w kolektorze ssącym, przerwa lub zwarcie zmasą. zastanawiam się czy dobry bo w aucie ta klapa jest uchylana siłownikiem podciśnieniowym.
Auto po diagnostyce wskazało błąd przepustnicy Wg mnie to nie błąd przepustnicy tylko nastawnika klap w kolektorze ssącym. Ośka pod kątem luzów do sprawdzenia.
masz tzw klapy w kolektorze ssącym sprawdz czy siłownik steujkący działa.. może spadło ciegno bądz coś z podciśnieniami.. masz 20 zaworów???
Odłączyłeś instalację gazową do prób? Zakreciles gaz? To wersja silnika z klapami dlawiacymi w kolektorze ssącym?
Nie wystarczy blaszka. Dodatkowo na Twoim miejscu odkręciłbym cały kolektor ssący i go wyczyścił. ale równie dobrze może być winny któryś z elektrozaworów, które sterują turbina zaworem EGR i klapami na kolektorze ssącym. Ostatnio miałem przypadek ze siłownik właśnie od tych klap był nieszczelny i komputer łapał już błąd EGRu
Witam,jestem posiadaczem Audi A6 C6 2006r 2.0 Tdi 140 Km i mam problem (i dość tego auta) już od ponad roku mam problem z moim autem. Na początku świecił się check egru i auto nie jeździło jak powinno. Kupiłem drugi używany. Auto dostało mocy ale nadal palił się check nic z tym nie zrobiłem teraz stwierdziłem że należy zrobić z tym porządek. Okazało...
zawór to taki niewielki elektrozawór do którego dochodzą wężyki podciśnieniowe które to sterują klapą w kolektorze ssącym silnika.Do zaworka dochodzi także wtyczka elektryczna na dwa przewody.Jak dobrze popatrzysz po wężykach przy kolektorze ssącym to dojdziesz do zaworu.Pewnie uszkodzony elektrycznie
Znaczy się zaraźliwe francostwo: Samochód: Volkswagen Touran Problem: Przy włączonym zapłonie ciągle świecą się światła hamowania. Sporadycznie zapalają się też lampki kontrolne ABS, EPC lub ESP. Pamięć usterek: 19558, oznaczająca: „Silniczek klapy kolektora ssącego – brak sygnału” albo 00526, oznaczająca: „Wyłącznik świateł...
Samochód: Volkswagen Touran Problem: Przy włączonym zapłonie ciągle świecą się światła hamowania. Sporadycznie zapalają się też lampki kontrolne ABS, EPC lub ESP. Pamięć usterek: 19558, oznaczająca: „Silniczek klapy kolektora ssącego – brak sygnału” albo 00526, oznaczająca: „Wyłącznik świateł hamowania F – nieprawidłowy...
witam, w zeszłym tyg kupiłem golfa IV 1.9TDI 110km 1999r. w którym nie działał ABS. Wymieniłem tarcze i klocki po czym podjechałem do mechanika bo gdy sam sprawdziłem vagiem usb pokazało mi błąd: 1276Pompa hydrauliczna ABS-V64 sygnał poza wartościami granicznymi mechanik skasował 150zł i powiedział że instalacja była uszkodzona, przerwana. wczoraj naprawił...
P0651 - otwarty obwod pradowy czujnika napiecia odniesienia - Staly / Sensor Reference Voltage B Circuit/Open Permanent. Przyporządkowanie czujników do danych napięć odniesienia czujnika A / B / C Czujniki podłączone napięcia odniesienia A: I Miernik masy powietrza -G70- I Potencjometr recyrkulacji spalin -G212- I Czujnik położenia pedału przyspieszenia...
Powiem ci tak nie znam tego silnika dobrze ale w gnojówkach gaszenie jest albo elektrozaworem na pompie wtrusk. albo klapą na kolektorze ssącym . poszukaj tam problemu ewentualnie stacyjka nie odcina prądu a na czym to pisałem..............
nie zawory EGR a poprzecierane szlauchiki. Poza tym nie widziałem jeszcze w DTH padniętej duchawki, to nie ten syf co TDI. Jak nie ciągnie to albo przepywka, albo nie dziala EGR, albo problem z klapami zawirowania, a najczęsciej to zawalony kolektor ssący czarnym szmolcem.
Witam. Usterka polega na tym, że auto podczas jazdy zdarza się że gaśnie. Np. gdy dojeżdża się do skrzyżowania auto zgaśnie, przekręcę kluczyki odpala i jadę dalej. Po podpięciu pod tester diagnostyczny oprócz kodu na immo to żadnego innego nie pokazuje. Wymieniony został rozrząd. Olej i filtry wszystkie EGR nowy Usunięte klapy w kolektorze ssącym....
witam gość z kompem w końcu dotarł. Pokazało 3 błędy ,2 jakieś nieznane ,a trzeci to " Drallklape" i majster też nie wie co to jest .sprawdzę jeszcze klapy w kolektorze ssącym bo nic innego nie przychodzi mi do głowy.Zmieniłem już nawet filtr paliwa (napewno nie zaszkodzi) Pozdrawiam
Przerabiałem podobny problem ale w 2.2 HDI. Jeżeli ten silnik ma klapy zawirowań w kolektorze ssącym sprawdź czy przypadkiem ich nie zamyka na stałe. U mnie przyczyną całego zamieszania był uszkodzony zawór sterujący tymi klapami.
Najpierw robiłem sam z mechanikiem u mnie później oddałem do mechanika (znawca w dieslach i komputerach) Stwierdził nastawnik (pokazywał inną wartość jednego dnia a inną po kilku godzinach) to wymienił, objawy nie przeszły więc stwierdził że coś z dołem pompy - wymienił, jak to nic nie dało wymienił sterownik silnika i dalej to samo. Jeździłem do innych...
Pewnie już trochę za późno, ale w Corollach 1,4 VVTi bardzo często występuję ten problem. Zaczynają obrywać się klapy sterujące w kolektorze ssącym. Nie widziałem żeby ktoś to naprawiał (aczkolwiek ponoć się da). Z reguły wymienialiśmy kolektor na nowy (z tego co pamiętam około 700pln) i ciszaaa.
Witam. SAE P 2016 :20 czujnik położenia klapy w kolektorze ssącym / sterow. strum. powietrza zwarcie z masą. Pojawia się "check engine", samochód traci moc i szarpie między 2000 a 3000 obr.. Co ten błąd oznacza, nigdzie nie mogę znaleźć informacji. Błąd ten daje się skasować, ale pojawia się po kilkunastu kilometrach. Filtr powietrza wymieniony, przepływomierz...
Jeśli zaślepi całkowicie wylot spalin z kolektora wydechowego to chłodnica spalin wraz z klapą regulacyjną nie będzie mu potrzebna i z powodzeniem może ją pominąć w obiegu chłodzenia, dobrze również jest wypiąć odmę z dolotu bo za jakiś czas olej zaleje silnik V157 sterujący klapą gaszącą na wlocie do kolektora ssącego i będzie znowu problem a tak silnik...
Znalazłem przyczynę stuków w silniku- To nie rozrząd tylko klapy w kolektorze ssącym, koszt ok 4tyś. Przyczyna błędu czujnika G40 (000833) dalej nie rozwiązana, dalej wyskakuje 000833 implausible signal. Za dwa tygodnie będę miał więcej czasu to zamówię blokady i sprawdzę ten rozrząd, no chyba że ktoś podpowie co jeszcze sprawdzić.
Pod klapą spiętrzająca czyli pod kolektorem ssącym Masz gumowy przewód-kolano które trzeba na powrót założyć do króćca pod klapę spiętrzającą od spodu.To taki gumowy but pod kolektorem ssącym-na środku którego jest króciec.Przy wystrzale zrzuca to kolano.Masz przebicie na WN.Pozdrawiam.
Witam, Szukam pomocy. Połączyliśmy pod komputer i są oto takie błędy: P11AD00 oraz P201500. Pomoże ktoś rozszyfrować o co chodzi? I co do wymiany. Pozdrawiam P11AD00 - Cam Shift Actuator "A" Cylinder 4 Circuit/Open = Problem ze zaworem nastawczym dla 4 cylindra - do sprawdzenia wiązka z wtyczką, zawór. Tak wygląda: https://obrazki.elektroda.pl/7216361800_...
Nie chce robic off-topa, ale 3 tys to nic. Mój kuzyn w serwisie M ( jest gwiadza, jest jazda) po błędnej diagnozie zaniku mocy wymienił turbinę za 12 tys , a to były rozpadające się klapy w kolektorze ssącym. Zdiagnozowane po kilku minutach w małym wyspecjalizowanym nieautoryzowanym serwisie . Kolejne 4 tys i za 16 tys super merc jeździ jak nowy. :D
Witam wszystkim. Mam problem z powracającym błędem P2196 sygnał mieszanki za bogatej. Wymieniłem już EGR na nowy, jak i cięgno z silniczka klap wirowych na kolektorze ssącym bo miałem błędy P2006, P2004 i P 2015. Wyczyściłem cały kolektor ssący bo było w nim pełno nagaru. Zrobiłem adaptacje przepustnicy, EGRa i silniczka klap. Teraz mam problem z błędem...
Jak by był walnięty czujnik temp, wyskakuje błąd na desce. Zobacz wężyki podciśnieniowe do turbiny i do sprawdzenia klapy na kolektorze ssącym, jak puszczają u góry na oringach to warto je wywalić i zaspawać otwory. A co do egr-u, to że na kompie widać jego pracę, nie oznacza że pracuję dobrze.
Tam będzie ssało to normalne , zdejmij ten drugi co leci do kolektora tam ma wyraźnie pompować , zobacz po odpaleniu czy nie zaciąga tego pręta od klapy ma być zamknięta , może pomieszane podciśnienia.
Witam. Mam dość dziwną sytuację z autem Audi A3 2.0 FSI AXW. Mianowicie nagle przestał odpalać i nie pojawia się ciśnienie na listwie wtryskowej. Wcześniej wszystko działało i auto miało moc. Auto raz na tysiąc prób odpali, ale kompletnie nie ma mocy. Pierwszym błędem, który się pojawił, to P0193 - czujnik ciśnienia paliwa G247 (zwarcie z plusem)....
Ale od czujnika wału wyskoczy błąd. Również jak zaślepisz EGR to wyskoczy błąd. Sprawdź, czy przy sterowniku EGR na wtyczce jest jakieś magiczne urządzenie, jeżeli nie to został wyłączony programowo - jak programowo to będzie zagadka, może sterownik pada, nie taki program, nie taka mapa, nie wiadomo co mogło być dodatkowo robione w sterowniku. Gruszki...
Witam.Mam nubirę I 1,6 16v z 98r. bez gazu Problem polega na tym,że auto się dławi-tzn.jak przyspieszam i wcisnę pedał gazu w podłogę to jest muł a wystarczy ,że cofnę o ok.połowę i trzymam nie ruchomo to silnik zaczyna przyspieszać.Czy może mi ktoś pomóc?? Świece+kable nowe,pompa paliwa nowa,ciśnienie na cylindrach 14,5 bara wiec książkowe.Sondę też...
...z braku czasu coś zaczęło się dziać... A więc... W weekend wymieniłem sondę na używkę Ori o takim samym numerze, nowe świece, kilka dni wcześniej gruszkę która struje klapami w kolektorze ssącym ( była nieszczelna i nie działała), przepływomierz na używkę Ori, uszczelkę pomiędzy kolektorem ssącym a przepustnicą ( nie pamiętałem czy wcześniej była...
Tak wymieniłem przepustnice , przepływke w filtrze powietrza i zrobiłem nieszczelność wtrysku.Zadowolony wyjechałem na dwór i ponownie to samo. To musi być przyczyna powietrza ponieważ nawet na placu nic nie reaguje a dym idzie z rury podczas kręcenia.Czy on czasem nie posiada klap wewnętrznych podciśnieniowych w kolektorze ssącym lub wydechowym? Ale...
klapy chamujące te w kolektorach ssących pracują mogę się założyć że nie
Prawdopodobnie uszkodzeniu uległ przepływomierz klapowy za filtrem powietrza. Bardzo często po wybuchach wygina się klapa mierząca gdzieś przyciera.
Witam. Posiadam Astre G z silnikiem Z16XEP rok 2005 stan licznika 185 tyś. Mam ploblem swieci mi się kontrolka CHECK ENGINE, przy pierwszej diagnostyce wyświetlał mi się bład awaria klap w kolektorze ssącym po naprawieniu wyświetlil sie bład wypadanie zapłonu na 1 i 4 cylindrze wymieniono cewkę zapłanową i po następnym sprawdzeniu wypadanie na wszystkich...
Witam a ja bym proponował sprawdzenie klap zawirowania w kolektorze ssącym czy działają prawidłowo miałem podobny problem po puszczeniu gazu auto przechodziło w tryb awaryjny ,a olej w układzie dolotowym bierze się z reguły z odmy
Nie nie mierzyłem manometrem, nie posiadam ,ale jutro może podjadę do kolegi może on będzie miał i sprawdzę to dam znać co się dzieje. Dzięki za podpowiedz. Dodano po 1 Jeszcze sobie przypomniałem że jak zapala auto to klapy w kolektorze ssącym są otwarte na 95% ,dodaje gazu dalej 95%, dopiero jak ściągnę nogę z gazu i obroty spadają dopiero zmienia...
Egr jest elektryczny. Przykręcony do kolektora ssącego za klapą gaszącą.
Kluczowe dla działania wtrysku K-jetronic jest ciśnienie paliwa oraz szczelne połączenie powietrza pomiędzy klapą spiętrzającą a przepustnicą/ kolektorem ssącym Ps. to silnik z golfa mkII, mkI miał 1,6GTi
odłącz klapę do gaszenia na dolocie kolektora ssącego a podciśnienie zatkaj czymś na próbę
klapa kolektor ssać silnik klapa kolektor mercedes kolektor ssać
dioda przygasać wzmacniacz baterie rowerowe połączenie mazda diagnostyczny
strefa gracza suszarka samsung
Pomiar zużycia prądu przez silnik z falownikiem Bezpiecznik prądowy w piecu Immergas Victrix EXA