A jak wygladaly cisnienia na wolnych obrotach,hp oraz lp na zegarach?
Można,albo przez pomiar oscyloskopem albo podgląd live data np w vcds.Dalej nie wiadomo czy jest sprzęgło czy nie.Czy jest o zmiennej wydajności czy nie,albo to i to razem.Także widzisz że nie takie łatwe?
Zrobic tez przeglad klimy,moze byc za wysokie cisnienie i presostat rzuca sterowaniem
Mówisz tu o klimatyzacji i teraz pytanie czy masz klimatyzację, klimatronika czy zwykły nawiew, bo sprężarka klimatyzacji załącza się po lekkim dodaniu gazu i to mogło by być przyczyną. Jak chcesz sprawdzić alternator to musisz ściągnąć pasek i sprawdzić luzy.
Mam podobny przypadek. Tylko że u mnie obroty wracają do normy przy włączeniu świateł, halogenów, ogrzewania tylnej szyby jednym słowem wszystkie odbiorniki prądu wtedy silnik ma około 900 obrót. Po wyłączeniu świateł, halogenów i tylnej szyby obroty podnoszą się do 1100. Ktoś coś wie na temat.
Czołem, czy ktoś z kolegów ma wiedzę na temat: - sprężarka klimatyzacji z Kia Ceed I ED (2008) czy też w bliźniaczym Hyundai i30 z tamtych lat - czy ta sprężarka jest zasprzęglona do silnika w całym przedziale obrotów silnika spalinowego, czy przy jakiejś prędkości obrotowej, sprzęgło elektromagnetyczne powinno zostać rozłączone (tylko z powodu nadmiernych...
Zawór powietrza dodatkowego jest nowy Forda.
Klima z obojętnie jakiego auta może być?? Każda sprężarka wytrzyma tak długie wysokie obroty??
Rok produkcji 2007-2009. Przyczyna błędu 16555 czy zbyt wysokich obrotów biegu jałowego po włączeniu klimatyzacji ?
Witam, A masz w tym modelu klimatyzacje ?
Czujnik wszystko ok nawet jak wysterowujesz na kompie niską prędkość i wysoką wentylatora działa tak samo
Dziś jakieś 30 km w jedną stronę - obwodnica, potem powrót przez Trójmiasto w korku. Każde światła falowanie. Do momentu odpalenia klimatyzacji. Przestaje falować, obroty wysokie na 1200. Zastanawia mnie też brak rury dolotu do filtra powietrza. Pewien mechanik powiedział, że nie ma to znaczenia. Jednak jeździłem kiedyś starym ZX chyba 1.6. Mulił strasznie...
Cześć, mam problem z fiestą mk5 1.3 b (łańcuch) auto po rozgrzaniu ma wysokie obroty ok 1.5tys podejrzewałem sondę lambda pierwszą, podmieniłem na nową nic nie dało , więc po dalszych poszukiwaniach zauważyłem, że po zatkaniu węża idącego z kolektora ssącego do pokrywy zaworów problem ustępuje . Więc : Silnik krokowy jest nowy pierburga Silnik rozgrzany...
Jednak w alternatorze trzeba wymienić szczotki . Po włączeniu szyby przedniej ,świateł i climatronika (bez włączonej klimatyzacji) spada poniżej 12 V nawet na wysokich obrotach . Akumulator zmierzony do 15 V i wszystko dobrze trzyma ,pojemność też jest duża . Dzięki za wszystkie odpowiedzi
ET003 "TAK" , PR017 0<x<47 PR008 0<x<47 . Czy objaw występuje na mrozie lub na właczonej klimatyzacji ?
Nie wierzę, że nikt nie sprawdził ciśnień HP i LP podczas niskich i wysokich obrotów silnika. Chociaż na to wychodzi...
Błąd: P1474 Regulacja wentylatora - obwód uzwojenia P1479 Regulacja wysokich obrotów wentylatora Dodam że wentylatory sprawdzone na krótko i chodzą, gdy klimatyzacja włączona również chodzą a jak silnik chodzi i gorąco to się nie załączają. gdzie szukać?
Witam, raz jeszcze. Byłem u znajomego w warsztacie, nabiliśmy klimatyzacje jeszcze raz i co się dzieje, podczas działania/sprawdzania niskie cisnienie trzyma 3 Bary, natomiast wysokie ciśnienie dochodzi do aż około 30 barów na wolnych obrotach i dopiero załącza się wentylator klimatyzacji, natomiast gdy "przygazowałem" silnik do około 2500-3000 obrotów...
Czy podnosi obroty po wlaczeniu klimy czy wentylatory chodzą ?
Diagnoskop do auta i sprawdzić jak wygląda HP (wysokie ciśnienie w klimie)
Może wentylator się nie włącza i nie wychładza gdy jedziesz szybciej? Czy ty jesteś użytkownikiem klimatyzacji??? Bo nie kumasz jak to działa. Jak była nabijana możliwe że za dużo czynnika, ale to by na wysokich obrotach też wyłączało klime.
Pacjent : Ducato 3.0 Maxi 158 koni Problem: Włączam klimatyzację która chłodzi prawidłowo ale włącza się wtedy wentylator lewy (od kierowcy) i chodzi na wysokich obrotach praktycznie bez przerwy, wyłącza się tylko na chwilę w momencie jazdy - pędu wiatru ale gdy zatrzymam się to włącza się ponownie na bardzo wysokich obrotach. Drugi wentylator podmieniony,...
Witam szanownych kolegów. Wyminiłem silnik w samochodzie Mazda 323F 1,5 16V z roku 1995. Po operacji niby wszystko jest ok, ale nie potrafię ustawić obrotów w samochodzie. Obroty biegu jałowego to 1350 obr/min, czy ktoś potrafi podpowiedzieć co muszę zrobić, żeby samochód miał prawidłowe obroty ?? Pozdrawiam Marcin P.S. Czy zdemontowanie sprężarki klimatyzacji...
Wiatrak wlacza sie odrazu jak sie odpali auto, zalacza sie odraz na wysokie obroty. Klimatyzacja nabita ponownie. Czujnik temperatury cisnienia klimatyzacji wymieniony. Na komputerze pokazywal blad ze malo cisnienia jest w klimie (za niskie). Po stronie pasazera dmuchalo cieplym powietrzem a po stronie kierowcy zimnym. Po jakims czasie udalo sie wykasowac...
SĄ NOWE DANE: Klimatyzacja działa jedynie na wysokich obrotach. Tzn. kiedy zadane parametry mocno odbiegają od panujących warunków i ustawiona na Auto lub Manual klima daje SILNY nawiew. Znalazłem gdzieś na forum informację o nie działającym PIERWSZYM biegu wentylatorów chłodnicy, co z kolei powoduje ich pracę tylko na II biegu. Być może pasowałoby...
Aha, czyli akumulator jest na wysokich obrotach przy ogrzewaniu szyby, ogrzewaniu, wycieraczkach, klimatyzacji i podgrzewanych fotelach, a alternator ma tyle amperów, że ogarnia to wszystko. Czyli musiałbym mieć taki prostownik, zasilacz lub ładowarkę o mocy 15 A, 14,8 V i więcej, bo później jest gazowanie akumulatora, a to wszystko ma działać spokojnie,...
Jeśli jest taka możliwość to nagraj filmik lub zrób zdjęcia manometrów podczas pracy klimatyzacji na wolnych obrotach i na 1500 obrotów. Interesuje mnie jak zachowuje się ciśnienie niskie i wysokie bo te parametry mogą ujawnić przyczynę twoich problemów.
Miałem podobny problem w kia. Odziwo na lepszą pracę na wolnych obrotach pomogło wymiana zestawu elektrosprzegła.
Tak, chodzi na bardzo wysokich obrotach, sprawdziłbym lecz nie mam takiego sprzętu :(
Dzień dobry, mam problem z klimatyzacją Seat Leon 1 (climatronic). Po załączeniu działa przez chwilę (sądząc po zwiększeniu obrotów silnika), lecz obroty silnika lekko zaczynają falować, nie chłodzi i po kilkunastu sekundach samoistnie się wyłącza (chociaż ikonka załączenia nie gaśnie, ale obroty silnika spadają). Niedawno był robiony przegląd i wszystko...
Witam .Po wlaczeniu klimatyzacji w moim focusie obroty lekko sie podnosza wlacza sie wentylator klimy na wysokie obroty i po kilkudziesieciu sekundach sie zatrzymuje.Brak strzykniecia zalaczenia kompresora oraz nie leci zimno.Co to moze byc?Prosze o pomoc.
jakie masz cisnienia LP i HP i czy wentylator od klimy pracuje na wolnych czy na wysokich obrotach?
Masz rację. Dodatkowa klima dołożona, lecz napełniona zgodnie z instrukcją warsztatu, który ją montował. Klima bardzo ładnie chłodzi, gdy jest na obrotach, ale gdy pracuje w normalnym trybie, jest do bani.
Nic nie grzeb tak ma byc czujnik wysokiego cisnienia na klimatyzacji daje sygnal tylko na najwyzszy bieg wentylatorow
Napisał w pierwszym poście że wentylator ma wysokie obroty wiec wnioskuję że napięcie dochodzi do niego, masz czynnik w układzie?
Niektóre klimatyzacje mają opcję odłączania przy gwałtownym przyspieszaniu aby dodać mocy silnikowi. Jednak dzieje się tak przy dużo wyższych obrotach. Być może jest źle zaprogramowany komputer. Inną możliwością jest zbyt duży wzrost ciśnienia i wyłaczanie przez presostat wysokiego ciśnienia.
Jeżeli samochód jest nagrzany, a temperatura zadana jest o ileś stopni niższa to jest to możliwe. Ty tak naprawdę nie wiesz ile jest stopni w samochodzie, Ty masz tylko na wyświetlaczu temperaturę zewnętrzną. Natomiast temperatura w samochodzie zostawionym na słońcu może być o kilkanaście stopni wyższa. Klimatyzacja natomiast dąży do tego aby tą temperaturę...
Wymieniony czujnik wysokiego cisnienia od klimatyzacji i po temacie.
Myślę że musisz porządnie sprawdzić co się dzieje na wolnych obrotach...ciśnienie na wysokim , na niskim , co widzi clip, wysterowanie sprężarki (tam masz chyba zmienne wysterowanie czyli zawór), jakie temperatury....
Witam, pacjent Opel Antara 2.2 CDTI A22DMH z 2011 roku. Klimatyzacja automatyczna. Klimatyzacja startuje dopiero po około 20-30 minutach pracy silnika. Po starcie całość układu działa prawidłowo, chłodzi jak należy do czasu dłuższego postoju na zgaszonym silniku. Krótkie postoje nie wpływają na funkcjonowanie klimatyzacji. Jak klima już wystartuje to...
Co w pozostałych sterownikach z listą błędów i parametrami poza zakresem? Klimatyzacja automatyczna czy manualna?
Witam Serdecznie posiadam samochód marki Renault Scenic 1.9 cdi 2000 r. Otóż mam taki problem z dmuchawą klimatyzacji czytałem dużo postów ale nic nie znalazłem co by mogło mi znacznie pomóc Zacząłem od wymiany wentylatora nie zadziałało później przeczytałem o rezystorze napięcia wentylatora kupiłem nowy wymieniłem ale też nie pomogło .... Więc spróbowałem...
Gdy odłączę wtyczkę czujnika płynu chłodniczego na śilnik to wentylator działa Wysokie czy niskie obroty? Jeśli rusza od razu na wysokich obrotach to być może jest uszkodzony niski bieg, konkretnie rezystor lub jego okolice.
mam lagunkę bez klimatyzacji wentylator zaczął wydawać dziwne dźwięki taki jak by klekot ale tylko na wysokich obrotach co to może znaczyć jak mogę to usunąć :?:
http://www.audiworld.com/tech/int5.shtml https://www.youtube.com/watch?v=9LwF9OK9... Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej. Dostępne...
A jeżeli zaworek nie działa poprawnie , jest ustawienie w parametrach a rzeczywiste zostaje tak jak było, Zawór działa czy nie, jak działa , to jest problem w szczelności kolektora ssącego, ale to by by były za wysokie obroty, ale jak nie ma zmiany podczas obciążenia to bym szukał w parametrach przychodzących do kompa, tp jest jakiś tam sirius i wszystkie...
W tym że na wejściu ma filtry, zaciąga wtedy i tłoczy czyste powietrze... W chłodzonym pomieszczeniu powstanie nadciśnienie, i covid 19 zostanie w niekontrolowany sposób przeniesiony do innych pomieszczeń. Czyli wracamy do obiegu powietrza i konieczności jego wymiany. Kanałówka czerpie powietrze z pomieszczenia i wraca do pomieszczenia - na wyższym...
Wentylator ma załączyć się w momencie włączenia klimy na pierwszym biegu i działać cały czas, jak ciśnienie wzrośnie powyżej 17bar wentylator ma przejść na wysokie obroty. Kiedy u ciebie włącza się wentylator, wraz z uruchomieniem klimy czy później?
Mam problem z Peugeotem 207 SW 1.4 benzyna z 2010 roku. Wiatrak nie działa na niskich obrotach, ale działa na wysokich. Na komputerze pojawia się komunikat "Electric Circuit Fault" po około 2-5 minutach. Klimatyzacja manualna nie działa, pomimo że jest naładowana. Wymieniłem rezystor oraz czujnik temperatury, ale nie wiem, gdzie znajduje się przekaźnik...
Lamelki chłodnicy czyste? Pomiędzy chłodnicą klimatyzacji a płynu potrafi nieźle się zabrudzić.
To po ostygnięcu silnika problem powinien sam się rozwiązać? Wentylator ma dwa biegi. Den drugi najwyższe obroty uruchamiany jest tylko przez klimatyzację czy przy wysokiej temp silnika tez załączy? Nie mogę sobie poukładać tej informacji. Silnik się gotuje a sterownik nie ma powodów aby uruchomić wentylator?
Skoro mam tak na wolnych obrotach: To podnieś obroty jak ci pisałem, ile razy można to samo pisać.
Witam, problem jest ze słabą skutecznością klimatyzacji podczas stania na światłach / w korku. Z nawiewów leci ciepłe powietrze. Klima działa dopiero wtedy jak jedziemy samochodem. Stwierdziłem brak wysokich obrotów wentylatora na chłodnicy przez co podczas postoju klima nie działa, nie może schłodzić czynnika. Gdy robię test elementu i włączam wysokie...
jest zbyt mała ilość czynnika chłodniczego i na wysokich obrotach ciśnienie spada poniżej wartości zadziałania presostatu, odwiedzić musisz jakiś warsztat serwisujący klimatyzacje
nie wiem czy agregat z samochodu by wystarczył, przykładowo stacjonarny klimatyzator dla 25m2 pomieszczenia potrzebuje 800W mocy, a wiatrak na taką moc był by dość duży, to i przewody by były długie, co dodatkowo obciąża agregat, no i obroty musiały by być wysokie, czyli przekładnia, czyli dodatkowe straty mocy
Tutaj masz ukryte funkcje klimatronika: KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyswietlania temperatury. Nacisnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Nastepnie nacisnij '+' temperatury aby zmieniac jednostki pomiedzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyswietlaczu klimatyzacji i wskaznika temperatury zewnetrznej. Dostepne kody diagnostyczne. Nacisnij i przytrzymaj...
9-10 st C to ciut przydużo ,ale 250 tyś km robi swoje ,sprężarka może mieć zmniejszoną wydajność na wolnych obrotach . najbardziej adekwatny byłby odczyt wartości niskiego i wysokiego ciśnienia w układzie klimatyzacji . a tak na zakończenie zabrudzona (zatkane przeloty) chłodnica klimatyzacji też może dać taki efekt
Witam , Auto jak w temacie golf V 1,9 tdi. Problem polega na nie prawidłowo działającej klimatyzacji. podczas pracy na wolnych obrotach wysokie ciśnienie utrzymuje się prawidłowo na 9 bar , niskie na 3 bar, klima słabo chłodzi , po zwiększeniu obrotów do 2000 , wysokie dalej 9 bar czyli ok, ale niskie rośnie do 5-7 bar i przestaje chłodzić.Według teorii...
Kupiłem samochód wczoraj,w drodze do domu zauważyłem że silnik się nie dogrzewa, a obroty są powyżej 1200 obr. i ma trochę mało mocy jak na 2l(szczególnie przy niskich obrotach).Rano po dokładniejszym obejrzeniu samochodu zauważyłem,że wentylatory chłodzące się nie wyłączają-nawet przy zimnym silniku.Nie wiem jaką mam klimatyzację(załącza się ją przyciskając...
Tak, wentylator rusza od razu po odpaleniu klimatyzacji. Wydaje mi sie se problem z przegrzewaniem robił sie w momencie kiedy wentylator wszedł na 2 stopień obrotów. Napięcia na wentylatorze miały wartości w normie według znajomego elektryka który mi sprawdzał te prądy.
Przeważnie handlowcy aut lubią propan. I najważniejsze można sobie go puszczać w atmosfere jak za dużo w układzie lub calkiem go wywalić jak się okaże że trzeba coś wymienić w układzie. Żadna strata. Brzmi to bardzo niedobrze. Ale koszty są cięte. Piniondz rządzi światem. Zamiennik propan butan np easyklima dopuszczony jest do obrotu w naszym kraju...
Witam. Mam problem z nie działającą klimatyzacją w Octavi II 2006r 2,0TDI RS . Ciśnienie na wysokim 6bar ,komputer obroty po załączeniu klimy widzi , temperatury na parowniku i zewnętrzne ok. ,błędów brak a klima ani drgnie. Jak myślicie co może być przyczyną lub co ewentualnie mogę jeszcze sprawdzić
Nie ma potrzeby wykręcać przepustnicy. Trochę rozpuszczalnika, ściereczka, wyczyścić. Jak będą zbyt wysokie obroty jechać do warsztatu, który przeprowadzi adaptację.
KOlego to ze nie masz w ogóle wiedzy to widać i jeszcze postawa . Ten przekaźnik o którym piszesz jest od sprężarki klimatyzacji. 8,9 przekaźniki są od low i high sppeed wentylatora. Kropka. Napraw instalację po druciarzach.
Odma w tych silnikach jest zapięta pod przepustnice wiec kluczowa jest tu szczelność. Czyli korek wlewu, zaworek zwrotny pod nim no i z tylu puszka odmy i przewód do kolektora pod przepustnica. Jak odkręcisz korek na pracującym silniku to obroty będą wariować+ może wywalić Check'a. No i wartaloby sprawdzić czy polaczenie z serwem i samo serwo, czy nie...
To możesz obejrzeć na klimatroniku, sprawdź co Ci pokazuje. KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyświetlania temperatury. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej. Dostępne kody diagnostyczne....
Wentylator w moim Passacie załącza sie stosunkowo rzadko - ale podczas tych prób czasami się załączał - jednak nie powodowało to załączenie klimatyzacji. Sekwencja była następująca - włączam klimę - jazda na 4-5 biegu na wysokich obrotach - klima się samoczynnie wyłącza i mimo zmniejszenia szybkości, redukcji biegu na niższy, zatrzymania pojazdu klima...
Witam. Posiadam Citroena Berlingo II z 2004r. 2.0HDI (MFRHY). Wentylator chłodnicy działa na krótko, odpala tez w lexii na niskich jak i wysokich obrotach, wszystkie przekaźniki są jak nowe, bezpieczniki wszystkie ok, czujnik klimatyzacji jest nowy oraz opornik - rezystor silnika dmuchawy też nowy. Co może być przyczyną że wentylator się nie włącza...
Ciśnienie 3,3bar jest za wysokie. Fajnie jak byś podał ciśnienia na większych obrotach. A czynnika na pewno nie jest za dużo?
Mam problem z klimatyzacją we Fiacie Stilo 1.6 sprężarka Denso 5sl12c Po włączeniu klimatyzacji słychać cyknięcie, obroty silnika rosną i sprężarka się uruchamia ale ciśnienie na układzie wysokiego ciśnienia nie rośnie praktycznie wcale. Wg programu diagnostycznego ciśnienie na HP skoczy z 4,5 na 5 bar na ok. 2 sekundy i potem spada. Oczywiście chłodnica...
I jedno i drugie Czyli sprężarka z uwagi na wspomniane sprzęgło lecz bardziej o czas wychładzania począwszy od sprężarki i tunelu a kończąc na wylocie i wentylator który szumi przy wysokich obrotach bo jak rozumiem zależy na szybkim wychłodzeniu wnętrza bo raczej temperatura wewnątrz po wyłączeniu klimatyzacji szybko rośnie.
Witam wszystkich zainteresowanych moim tematem. Okazało się że regulator nadmuchu był do wymiany. Sprężarka wyłączała się na wysokich obrotach dmuchawy. Kupiłem na próbę używany rezystor i bingo wszystko chodzi jak potrzeba. Dziękuje wszystkim zainteresowanym za pomoc.
cześć, proste pytanie, ile wentylatorów powinno działać podczas włączonej klimatyzacji w Jumper II przed liftem? U mnie załącza się tylko ten od wysokich obrotów, brak napięcia na wiązce od drugiego wentylatora. Czy tylko jedne wentylator działa z klimą w tym aucie?
Witam. Jeśli autor nie ma nic przeciwko podłączę się pod temat bo mam podobnie. Octavia 2000r. 1.9tdi climatronic. Klima szczelna i nabita. Sprzęgło całe, elektromagnes załącza sprężarkę bo silnik zmienia obroty. Po włączeniu klimy wentylatory chodzą na drugim biegu. Kolega pożyczył manometry i w układzie niskiego ciśnienia 3bary a wysokiego 5barów....
Nie mam kamerki, jak wspomniałem auto nie generuje żadnego błędu, dodatkowo jak włącze klimatyzacje i obroty są wyższe to wypadanie zaplonu spada do wartości ok 9-10 na 1000 obrotów
Rozumiem że podpinając 12V bezpośrednio z akumulatora i włączjąc w szereg amperomierz zmierzę pobieraną wartość prądu.Czy wiadomo ile amper powinien pobierać wentylator przy większych obrotach i przy miejszych? Pozdrawiam
Spsób pomiaru zużycia? Komputer, czy litry na stacji i przebieg? Jakie paliwo lane? Auto jeżdzi po mieście? Za miastem? Ile osób w aucie? Klimatyzacja? Ciśnienie w ogumieniu? Jak używasz pedału gazu? Ciągle w podłogę? Czy delikatnie?
Witam autko jak w temacie nie załącza się klimatyzacja ani sprężarka ani wentylator chłodnicy ,czynnik jest czujnik ciśnienia nowy czujniki temperatury pokazują ok jedyny błąd to błąd sterowania 1 biegiem wentylatora chłodnicy P0694, ale w tym aucie jest wentylator z modułem sterowany sygnałem pwm .Test obrotów wentylatora ok startuje od niskich obrotów...
Pewnie tu nie leży problem w silniku krokowym i przepustnicy. ECU podwyższa obroty ze względu na obciążenie. Pytanie tylko dlaczego, aż do takiej wysokiej wartości. Czy czasami Scenic nie ma usuniętego immobilizera? Pewnie jest tam sterownik Sirius32?
Witam. Problem polega na tym że wszystko działa jak należy do momentu włączenia klimatyzacji. Zaczyna działać i sprężarka klimatyzacji wentylator nawiewu i wentylator chłodnicy. Po chwili przepala się bezpiecznik nr 25 (od klimatyzacji) przestaje działać sprężarka i wentylator nawiewu, wentylator chłodnicy raz się załącza i wyłącza tak w koło. Sprawdziłem...
Witam. Problem polega na tym, że w samochodzie mondeo MK3 silnik benzynowy V6, po przekręceniu zapłonu chodzi wentylator cały czas na wysokich obrotach. Włączenie/wyłączenie klimatyzacji nic nie zmienia. Nie ma różnicy czy silnik zimny czy ciepły. Sprawdziłem: przekaźnik wentylatora sprawny - włącza się po kluczyku, wskaźnik temperatury działa prawidłowo...
Nie jest mozliwe. Po prostu system z jakichś swoich powodów uznał, że należy zwiększyć prędkość obrotowa biegu jałowego. Tym powodem może być jakiś stan normalny (np. sterownik dostaje info że właczony jest system klimatyzacji) albo awaria. Dyletanci nic z tego nie rozumieją i wymieniają te silniczki.
tak tylko na wolnych obrotach a szczególnie jak zchodzi z wysokich Dodano po 3 a gaśnie tylko przy włączonej klimatyzacji bo bez klimy nic się nie dzieje czy może być przyczyna w żle podłączonym czujniku ciśnienia ponieważ była w nim ingerencja była urwana kostka a nowa została przylutowana na czuja
Czy sprawdzili mi ciśnieniowo głowicę tego niestety nie wiem. Nikt mi o tym nie wspominał. Nie mam takiej usługi na fakturze. A gdyby byłaby pęknięta chłodnica czy rozszczelniony wężyk czy płyn nie uciekałby częściej? Przecież jeżdżę codziennie, a sytuacja ma miejsce tylko kilka razy w roku. Już szukałem zależności, np. silnik mi zgasł na środku jezdni...
z nawiewów nie leci nic Czyli wentylator nawiewu pomimo ustawienia na max, lub na wysokie obroty nie pracuje ? Jeśli tak, to problem leży (w sumie to wisi) pod samochodem, albo sam silnik wentylatora, albo jeden z dwóch elektronicznych regulatorów jego obrotów
Mogę podać w spoczynku od procesora ma 913 rpm a od obudowy około 700 To oznacza, że chłodzenie jest poprawnie założone a pasta termoprzewodząca działa. Tak swoją drogą, nie mieszaj past, MX4 /MX2 wystarczy. Górne wartości temperatur świadczą o tym, że chłodzenie jest za słabe. Domyślne profile, bez względu na ich tryb, na płytach AM4 mają maksymalną...
Niestety nie mam urządzeń umożliwiających mi taki pomiar. Dzisiaj po przyjściu do pracy nawet na wysokich obrotach wybiło mi po 2min. Jedyne co mogłem zobaczyć z pomiarów to licznik pokazywał mi napięcie 190-200V. Może pokrętna logika gdyż kompletnie na elektryce się nie znam ale zaczęło mnie to zastanawiać gdyż pamiętam kiedyś jak patrzyłem było 210-220V....
Układ odpowietrzałem i nadal to samo. Dodano po 2 Zapomniałem napisać, że kiedy silnik chodzi na wolnych i włacze klimatyzacje oświetlenie zegarów troche przygasa i obroty minimalnie maleja ale to już może być inna bajka.
Witam szanownych kolegów. Mam problem z klimatyzacją, auto kupiłem kilka miesięcy temu i teraz chciałem uruchomić chłodek, sądząc że ma mało gazu pojechałem do serwisu ale okazało się że ciśnienie jest wysokie a gazu było 600g zamiast 700. Gaz został odciągnięty wraz ze starym olejem i wbity na nowo do pełna tak jak ma być, po tej operacji zapaliła...
Witam. Mam dość dziwny i irytujący problem z obrotami biegu jałowego. Nissan Micra K12 1.5 dCi K9K 68KM Delphi. Silnik to ten ubogi w osprzęt, bo bez Przepływomierza, Przepustnicy i Intercoolera. Problem w tym, że obroty silnika na biegu jałowym samoistnie wzrastają 1.200 obr/min, a nawet 1.500 obr/min lub po wkręceniu go nie "schodzą" do 850 obr/min....
KLIMATRONIK Zmiana jednostek wyswietlania temperatury. Nacisnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Nastepnie nacisnij '+' temperatury aby zmieniac jednostki pomiedzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyswietlaczu klimatyzacji i wskaznika temperatury zewnetrznej. Dostepne kody diagnostyczne. Nacisnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Nastepnie nacisnij...
Witam. Problemem jest wylaczajaca sie klimatyzacja w golfie III 1.9 tdi 90 km 96r. Kompresor i wentylatory staja na stale po gwaltownym wcisnieciu pedalu gazu lub przy wiekszym obciazeniu silnika (jazda pod gorke/ przyczepa). Ponowne uruchomienie sprezarki nastepuje tylko i wylacznie po zatrzymaniu, wylaczeniu/wlaczeniu zaplonu i ponownym odpaleniu...
Jeśli klima nie jest nabita to wentylator się nie włączy. Włączy go tylko sterownik silnika przy wysokiej temperaturze cieczy. Sterownik klimy załącza oba biegi z czujnika presostatu. Tak jest przynajmniej przy klimatyzacji automatycznej. Drugi bieg załącza się przy ciśnieniu 22 bary, pierwszy nie wiem bo też mam zepsuty opornik. Kiedy spalony rezystor...
Zawór rozprężny słabo wyrównuje ciśnienie pomiędzy stronami sprężarki. A jak wszyscy wiemy sprężarki klimatyzacji słabo sobie radzą z różnica ciśnień tłoczenia i ssania. Nie kombinujmy kapilara prawidłowo napełniona będzie działać. Ja bym napełnienił instalacjię robiąc symulując wysokie ciśnienie skraplania. Czyli pompka obiegowa na minimalne obroty...
Witam jesem uzytkownikiem auta vw golf 1.8 '95 auto spisuje sie nienagannie jednak od pewnego czasu zauwazylem dziwne grzechotanie spod maski. Patrzac od strony pasazera po prawej stronie. Owo 'grzechotanie' objawia sie przy wprowadzeniu auta na wysokie obroty lub przy zbyt niskim biegu na malej predkosci. Podobnie dzieje sie przy duzym obciazeniu (np...
Problem rozwiązany. Przyczyną nieszczelności była chłodnica klimatyzacji. Ciągła praca sprężarki w Astrze F po włączeniu klimatyzacji to normalne. Sprężarka nie może pracować cyklicznie jak w nowszych samochodach bo nie ma w tym modelu czujników temperatury, oszronienia itp. Są tylko trzy presostaty. Jeden zabezpiecza układ w razie zbyt niskiego ciśnienia,...
Witam wszystkich. Posiadam peugeot 406 2.0 HDI 2002r z klimatyzacją od której zaczął sie problem jak mi sie wydaje z ECU. A mianowicie udalem sie do warsztatu w celu sprawdzenie klimatyzacji bo się nie włączała. Więc pan mechanik zabrał sie do diagnostyki no i zamiast naprawic lub zdiagnozowac problem z klimatyzacją przy okazji uwalił cos innego. Jak...
Czy mogłaby to być pompa wody ? Przy wymianie rozrządu nie była ruszana, mechanik twierdził że jest w dobrym stanie i nie trzeba jej na razie wymieniać (było to po zakupie auta w grudniu 2020). Pompa wody wchodzi w skład zestawu rozrządu. Ją też się wymienia. Nie jestem pewien, ale sprawdź, czy masz chłodnicę spalin dla EGR. Powinieneś posiadać dogrzewacz...
Poza diagnostyką polegającą na odczytaniu błędów, jeszcze trzeba zobaczyć jakie temperatury są widoczne przy odczycie. Nie za bardzo rozumiem też: Oczywiscie slychac sprezarke ze pracuje na wysokich obrotach Chyba chodzi Ci o dmuchawę? Jednym słowem auto do kompleksowej diagnostyki, nie tylko do czytania błędów.
Ja porównuje to co istnieje na rynku. Praktycznie każdy Deisel od 20 lat to turbodiesel, a nie każda benzyna jest doładowana. Teraz to się zmienia, ale to oznacza także wtrysk bezpośredni co nie zawsze jest zaletą. Diesel zawsze "sztywniej" trzyma wolne obroty. Stabilizacja obrotów w Dieslu też jest o wiele skuteczniejsza i szybciej działająca. Jeździłem...
wysokie klimatyzacja klimatyzacja obroty wysokie spalanie wysokie obroty
napełnianie kartridży canon workbench bramka bascom input bajty
elektronika baterie parkside elektronika baterie parkside
Resetowanie pilota Pioneer XXD3184 - instrukcja krok po kroku Regulacja zaworów w Renault Kangoo 1.2 16V - D4F