Pojawił się klucz na wyświetlaczu tam gdzie jest wyświetlany przebieg czy zapalił ci się żółty kluczyk tam gdzie jest reszta kontrolek?
czy to ta sruba na klucz gwiazdkowy Tak. E12 albo E14
Włączyć zapłon. Przycisk [A] naciskać kilka razy aż symbol klucza zacznie migać i w polu wyświetlacza licznika kilometrów wyświetlona zostanie odległość pozostała do następnego przeglądu. Przycisk [B] nacisnąć i przytrzymać aż wskazanie mignie 8 razy. Puścić przycisk [B]. Wyświetlony zostanie nowy termin przeglądu. Wyłączyć zapłon.
w przycisku centralnego jest migająca dioda. Jeżeli gasnie to klucz został rozpoznany. W sumie objaw dziwny, bo jak blokuje immo iskra jest.
I będa pisac pierdoły, zamiast o tym jak wymontować. Odkręcasz obudowę filtra powietrza ( ta prostokątną) i masz dostęp do śrub mocujących rozusznik ( trzy śruby na klucz 16mm, dwie górne kręcisz nasadowym, dolną oczkowym). Odkręcasz kable, i teraz jak masz sprzyt to rozrusznik wyjdzie góra ( odmontować linkę szyblościomierza), jak sprytu nie masz to...
Wykręcasz poniżej climatronica (2 śrubki na ) mocowanie radia, tą plastikową zasłonkę którą można zasuwać. Następnie ręka do środka po lewej stronie i prawej climatronica (możesz włożyć lusterko to zobaczysz dokładnie miejsce 2 śrub ) wyczujesz śruby na klucz 7, odkręcasz i po problemie. Też miałem problem bo akurat wyjmowałem climatronic bo robił zwarcie...
Torx wewnętrzny E8.
Bledow brak. To jest juz z transporderem plip, prawe 8,9,10 wskazuja,ze klucz obecny (8 ), kod klucza odebrany (9) i potwierdzony (10). Czyli wyglada na to,ze immobilizer nieodblokowuje (lewa 10 zgadszona) pomimo,ze ma kod klucza ok. Sprawdz w silniku czy pali sie znacznik,ze zablokowany immo (ale powinno wykazac suterke lnni kodowej). http://obrazki.elektroda.net/85_11682692...
Tylko nie trzymaj za długo bo nie wyzerujesz ,puść przycisk jak pojawią się kreski
MAM AUTKO LAGUNE ROK 95 I MAM PROBLEM JAK CHCE ODPALIĆ AUTKO TO PO WŁĄCZENIU KLUCZYKA MIGA SERVICE I KONTROLKA Z TAKIM WYKRESEM I NIE DA się ODPALIĆ !!! ALE JAK WYJDE Z AUTKA ZAMKNE JE I OTWORZE Z PILOTA (KLUCZYKA ORGONALNEGO) TO POZNIEJ JEST NORMALNIE I MOGE AUTKO ODPALIĆ POMÓŻCIE CO TO MOŻE BYC ŻEBY MI KIEDYŚ NA STAŁE NIE ZGASŁO!!! Pilot w kluczyku...
Otwórz klucz i podaj ile masz cyfr na znaczniku pilota.
Dobra dobry kawał. Ale skoro to 94 rocznik i padl ci kluczyk to jak to robisz ze silnik ci pracuje i jeszcze wyje?
http://obrazki.elektroda.net/85_12470820... :D
Problem rozwiązany. Kończę temat.
Witam.Wpisz w wyszukiwarkę firmę tesam są też na allegro.
Masz klucz czy karte? Pozdr. J.
To tak jak na filmie. Pamiętasz jaka nasadka? Czy konieczny jest klucz dynanometryczny?
Przecież napisałem- w górę! W dół nie pości rama podsilnikowa, chyba, że sobie ją popuścisz. Mam taką na placu, w piątek będzie rwany alternator, może filmik skręcić i na YT wrzucić? Klucz 16 oczkowy porządny żebyś miał.
Udaj sie do ASO renault z papierkami do auta i zamow kluczyk,tylko ze to zajmie do 2 tyg. Opcja numer 2,wez od nich kod immo,dorób klucz i odblokuj immo kodem przed każdym odpaleniem,opcja 3 wywal immo ze sterownika u kogos kto sie na tym zna,klucz jak w poprzedniej opcji. Pozdrawiam!
Witajcie, Panowie podłącze się pod temat z pokrewnym pytaniem. Czy jest możliwe aby mechanik coś nawyprawiał i po wymianie przednich klocków hamulcowych przestał najpierw działać tempomat i ogranicznik (nie wyświetla ikon) oraz wyświetla się "skontroluj regulator prędkości" i raz podczas jazdy włączył się klucz pomarańczowy i komunikat "skontroluj układ...
Wsadzam kartę...naciskam start...i nic..jedynie wyskakuje kontrolka klucz , stop , akumulator i komuniket o ładowaniu aku...
Witam. Gdzie dokładnie znajduje się czujnik położenia wału korbowego w Renault Laguna II 1.8 16v 2002r ? Szukałem , ale nie mogę zlokalizować. Ew.jeśli jakoś głęboko schowany ,to jak się do niego dostać , i czy może pamiętacie jaki klucz jest potrzebny do odkręcenia. Dzięki i pozdrawiam
Krótko - masz jakiekolwiek urządzenie diagnostyczne obsługujące Renault i klucz dynamometryczny?
Po pierwsze tam są śewiece zapłonowe a nie żarowe, klucz 16mm długi rurkowy do swiec, swiece jednolektrodowe, nr oryginału 7700500155
sprubuj przyuczyć ten klucz testerem clip
a to że są ząbki to ci nic nie podpowiada? pewno trzeba by klucz mieć i odkręcić...
W tej marce samochodu ,najczęściej wymieniam szczotki, dwie szt ,trapezowe. W drugiej kolejności pękający plastykowy szczotko trzymacz, a najrzadziej automat. To bardzo łatwe rozruszniki do naprawy i nie sprawiają kłopotu troszkę z wyjęciem ,i z jedną śrubą. Do szczotek dostaniesz się po wyjęciu rozrusznika przez tylny dekielek dwie nakrętki klucz 8...
za rolką jest zębatka na klucz chyba 22 lub 24, poluzować rolkę, pokręcić zębatką, zakontrować; jeżeli zębatka popsuta to można napiąć za pomocą np. drewnianej dźwigni ale z tym delikatnie...
Jeżeli Laguna II to wymiana banalna, wyjmujesz popielniczkę, czytnik karty i wyciągasz panel klimy (bez śrub). Jeżeli jes to Laguna I to sprawa jest trochę bardziej skomplikowana bo trzeba zdemontować klapkę osłaniającą radio a potem odkręcić dwie śrubki na klucz 7 od spodu panela klimy.
ten nad nogami jest szansa bez dechy ( raz się udało) ale musisz miedz klucz 8 obcięty tak by był długi na 3 cm maks (i długie cienkie palce). Chyba ze masz na torksa wtedy decha w gore.
Jest pod akumulatorem na łączeniu skrzyni i silnika taki motylek na 2 śrubki na klucz 10 .Do benzyny jest inna opornosc niż do diesla .Tu około 840 ohm .Nie wiem jak z dojsciem u ciebie bo robiłem to w reno thalii i clio.I dalo się wymienić bez problemu .Potrzebny klucz oczkowy 10.
Witam Mam samochód Renault Laguna 1.9dci 130KM, 2006 rok. Przeważnie przy szybkim przyśpieszaniu włączała się kontrolka "CHECK INJECTION" i klucz. Podłączyłem do komputera (Solus Snap On) Pokazał 3 błędy: DF253 - EGR Solenoid valve servo control DF163 - Vechicle speed sensor circut P2002 - Undocumented code Wyciągnąłem EGR. Okazało się że te plastikowe...
Jeśli masz taki kluczyk to tam siada cewka,można to naprawić.Nie sądze żeby klucz ot tak sobie wypadł z UCH http://obrazki.elektroda.pl/5672886800_1...
witam, mam taki poroblem ze zgubulem oba klucze do renaulta laguny z 1998 roku po liftungi 1,6 16v, w serwisie za dorobienie jednego klucza krzynkeli 700zl wiec za dwa bedzie 1400zl, ale slyszalem ze mozna wywalic immobilizer i dorobic normalny klucz za 20zl a potem ewentualni zalozyc jakis alarm z pilotem centralnego zamka i bedzie ok, a koszt duzzzooo...
Załóż pasek i ustaw rozrząd na blokady to pomoże w trzymaniu lepszym kół plus coś do blokowania kół i później klucz i rurka musi pójść :-)
Sprawdzic czy klucz nadaje, nie napisałeś który rocznik, więc myślę że podczerwień. Wystarcza dodę skierowac na obiektyw cyfrowego aparatu foto i na ekranie widać białe świecenie.
Niestety opinie są żenujące. Z całą pewnością jedyne powiązanie funkcji zamka i immobilizera to korpus kluczyka. Układami sterują oddzielne układy i faktycznie nie mam pewności czy immobiliser jest zasilany. A wyłączenie immobilisera to faktycznie niełatwe zadanie ponieważ odblokwanie sterownika silnika odbywa się kodem generowanym, kolejno przez klucz...
Laguna 99 klimatronik. Witam wszystkich na forum. W/w opis niestety nie pasuje do wersji z klimatronik, a przynajmniej nie u mnie. Wszystko było OK do momentu ze śrubami przy panelu widziane w lusterku, których nie ma. Śruby są 2 po bokach, ale wkręcone od góry prawdopodobnie na klucz 6 lub 8. Do urządzenia wchodzą 2 kostki z tyłu panelu. Proszę o pomoc...
Dokładnie TAK!!! Dzięki. Nawet takie było moje pierwsze podejrzenie. Ale jak podmieniałem cały zestaw startowy na drugi to było to samo. Jednak był to zestaw który wcześniej testowałem na zwarciu. Nie wpadłem na to, że oba mogą by walnięte :(. Masz może wiedzę który konkretnie klucz powinienem sprawdzić w ECU i podmienić? Dodano po 15 Widzę, że problemem...
-wyjąć radio -odkręcić przednią maskownicę (tą co trzyma radio,część wkrętów na klucz Torx jest dostępna po wyjeciu popielniczki) -odkręcić dwa wkręty na klucz nasadowy 8mm.Idą tak łebkami w dół.Użyć lusterka aby je zobaczyć. Panel sterowania ogrzewaniem zejdzie w dół,umożliwiając dostęp do żarówki bezcokołowej 12V\1,2W
Witam Mam problem z immo IR w laguna 1 ,padł klucz i nie mogę jak wiadomo odpalić.Wszelkie moje próby naprawy zakończyły się niepowodzeniem.Nie będę tutaj lamerzył jak usunąć immo itp.Interesuje mnie tylko to czy potrzebny wylut procka czy da radę emulator?Jest to siemens fenix3.Z góry dzięki.
Musisz wyciągnąć obudowę popielniczki i radia,pod obudową radia (od pod spodem panelu klimy) są dwie śruby na klucz 7mm.
Tak licznik działa, tylko nie mam pojęcia od czego jest ten czujnik. Wyrwało kabel a niewiem skąd, i nie pokazuje średniego spalania, na ile paliwa zostało ITP. Mruga tylko klucz na komputerze żeby naprawić
Nie trzeba odkręcać alternatora. Kupiłem odpowiedni klucz koła, do tego fajkową gwiazdkę T50 o 1 cm dłuższą od klucza. Z niewielkimi kłopotami siłowymi, popuściłem kółko i wyjąłem klucz. Potem lekko odkręciłem koło. Nowe w odwrotnej kolejności.
immo rozumiem odcina zapłon przed kradzieżą a zalany klucz został uszkodzony wiec auto sie zablokowało :( bo z zapasowego się uruchomiło :) WARTATA auto nie gaśnie :( ono nie chce odpalić ani na benzynie a ni na gazie i słychać przekaźnik cykajacy pod maską :(
Moja przygoda , którą opiszę rozpoczęła się jakiś m-c temu . Zatankowałem paliwo , wróciłem do domu , wówczas samochód nie wykazywał jeszcze żadnych nieprawidłowości . Na następny dzień , po uruchomieniu silnika , po kilku sekundach silnik zgasł . Za którymś razem, po włożeniu karty, silnik uru- chomił się , jednak w czasie jazdy, czasami zapalała sie...
Odpowietrzaj odpowietrznikiem na węzu, zaraz koło ściany grodziowej. Odpowietrznik na klucz 8mm, raczej sztorcowy bo nie ma dojścia.
Nie zrobisz tego chba że masz pin czyste Biny do equ i ...... Wtedy możesz wprogramować w przeciwnym razie zapomnij nie zrobisz tego i mówie ci że nikt ci zrowych binów nie da musisz sobie z czegoś fabrycznie nowego pisać . Tak wiec zostaje ci tylko wywalić immo i założyć radiówkę jak wątpisz w to co napisałem spytaj w serwisie reno ,klucznika ,lub...
Sprawdź na jednym z przewodów do nagrzewnicy, tuż za silnikiem, drugi powinien być na samej górze chłodnicy, a trzeci na obudowie termostatu. Jeżeli masz ten silnik co myślę, to obudowa termostatu jest po lewej stronie (prawej samochodu) za pokrywą rozrządu, przykręcona do głowicy. Już dokładnie nie pamiętam ale jeszcze może być na tylnej części głowicy....
Bo to jest Panowie czynność serwisowa... Jeżeli wymienialiście płytke z diodami odbiorczymi to nic nie trzeba robic...jeśli klucz byl wpisany w komputer samochodu czyli nie byl rozkodowany nie byly wyjmowane baterie itp to wystarczy wymienic ta plytke i pilot nadal bedzie dzialal...ta plytka to tylko tunel miedzy kompem a kluczykiem/pilotem...
laguna klucz renault laguna klucz klucz renault laguna
elektryczny paralizator schemat długość samochodowej anteny radiowej iluminofonia dioda
electronics zasilacz tester diagnostyczny
Zmiana języka na polski w Peugeot 508 - instrukcja Skoda Superb Climatronic błąd B109E F0 – adaptacja sprężarki, czujnik G65, brak chłodzenia