Pojawił się klucz na wyświetlaczu tam gdzie jest wyświetlany przebieg czy zapalił ci się żółty kluczyk tam gdzie jest reszta kontrolek?
czy to ta sruba na klucz gwiazdkowy Tak. E12 albo E14
Włączyć zapłon. Przycisk [A] naciskać kilka razy aż symbol klucza zacznie migać i w polu wyświetlacza licznika kilometrów wyświetlona zostanie odległość pozostała do następnego przeglądu. Przycisk [B] nacisnąć i przytrzymać aż wskazanie mignie 8 razy. Puścić przycisk [B]. Wyświetlony zostanie nowy termin przeglądu. Wyłączyć zapłon.
w przycisku centralnego jest migająca dioda. Jeżeli gasnie to klucz został rozpoznany. W sumie objaw dziwny, bo jak blokuje immo iskra jest.
MAM AUTKO LAGUNE ROK 95 I MAM PROBLEM JAK CHCE ODPALIĆ AUTKO TO PO WŁĄCZENIU KLUCZYKA MIGA SERVICE I KONTROLKA Z TAKIM WYKRESEM I NIE DA się ODPALIĆ !!! ALE JAK WYJDE Z AUTKA ZAMKNE JE I OTWORZE Z PILOTA (KLUCZYKA ORGONALNEGO) TO POZNIEJ JEST NORMALNIE I MOGE AUTKO ODPALIĆ POMÓŻCIE CO TO MOŻE BYC ŻEBY MI KIEDYŚ NA STAŁE NIE ZGASŁO!!! Pilot w kluczyku...
I będa pisac pierdoły, zamiast o tym jak wymontować. Odkręcasz obudowę filtra powietrza ( ta prostokątną) i masz dostęp do śrub mocujących rozusznik ( trzy śruby na klucz 16mm, dwie górne kręcisz nasadowym, dolną oczkowym). Odkręcasz kable, i teraz jak masz sprzyt to rozrusznik wyjdzie góra ( odmontować linkę szyblościomierza), jak sprytu nie masz to...
Wykręcasz poniżej climatronica (2 śrubki na ) mocowanie radia, tą plastikową zasłonkę którą można zasuwać. Następnie ręka do środka po lewej stronie i prawej climatronica (możesz włożyć lusterko to zobaczysz dokładnie miejsce 2 śrub ) wyczujesz śruby na klucz 7, odkręcasz i po problemie. Też miałem problem bo akurat wyjmowałem climatronic bo robił zwarcie...
Torx wewnętrzny E8.
Bledow brak. To jest juz z transporderem plip, prawe 8,9,10 wskazuja,ze klucz obecny (8 ), kod klucza odebrany (9) i potwierdzony (10). Czyli wyglada na to,ze immobilizer nieodblokowuje (lewa 10 zgadszona) pomimo,ze ma kod klucza ok. Sprawdz w silniku czy pali sie znacznik,ze zablokowany immo (ale powinno wykazac suterke lnni kodowej). http://obrazki.elektroda.net/85_11682692...
Tylko nie trzymaj za długo bo nie wyzerujesz ,puść przycisk jak pojawią się kreski
Otwórz klucz i podaj ile masz cyfr na znaczniku pilota.
Dobra dobry kawał. Ale skoro to 94 rocznik i padl ci kluczyk to jak to robisz ze silnik ci pracuje i jeszcze wyje?
http://obrazki.elektroda.net/85_12470820... :D
Problem rozwiązany. Kończę temat.
Witam.Wpisz w wyszukiwarkę firmę tesam są też na allegro.
Masz klucz czy karte? Pozdr. J.
To tak jak na filmie. Pamiętasz jaka nasadka? Czy konieczny jest klucz dynanometryczny?
Przecież napisałem- w górę! W dół nie pości rama podsilnikowa, chyba, że sobie ją popuścisz. Mam taką na placu, w piątek będzie rwany alternator, może filmik skręcić i na YT wrzucić? Klucz 16 oczkowy porządny żebyś miał.
Udaj sie do ASO renault z papierkami do auta i zamow kluczyk,tylko ze to zajmie do 2 tyg. Opcja numer 2,wez od nich kod immo,dorób klucz i odblokuj immo kodem przed każdym odpaleniem,opcja 3 wywal immo ze sterownika u kogos kto sie na tym zna,klucz jak w poprzedniej opcji. Pozdrawiam!
Witajcie, Panowie podłącze się pod temat z pokrewnym pytaniem. Czy jest możliwe aby mechanik coś nawyprawiał i po wymianie przednich klocków hamulcowych przestał najpierw działać tempomat i ogranicznik (nie wyświetla ikon) oraz wyświetla się "skontroluj regulator prędkości" i raz podczas jazdy włączył się klucz pomarańczowy i komunikat "skontroluj układ...
Wsadzam kartę...naciskam start...i nic..jedynie wyskakuje kontrolka klucz , stop , akumulator i komuniket o ładowaniu aku...
sprubuj przyuczyć ten klucz testerem clip
Witam. Gdzie dokładnie znajduje się czujnik położenia wału korbowego w Renault Laguna II 1.8 16v 2002r ? Szukałem , ale nie mogę zlokalizować. Ew.jeśli jakoś głęboko schowany ,to jak się do niego dostać , i czy może pamiętacie jaki klucz jest potrzebny do odkręcenia. Dzięki i pozdrawiam
Krótko - masz jakiekolwiek urządzenie diagnostyczne obsługujące Renault i klucz dynamometryczny?
Niestety opinie są żenujące. Z całą pewnością jedyne powiązanie funkcji zamka i immobilizera to korpus kluczyka. Układami sterują oddzielne układy i faktycznie nie mam pewności czy immobiliser jest zasilany. A wyłączenie immobilisera to faktycznie niełatwe zadanie ponieważ odblokwanie sterownika silnika odbywa się kodem generowanym, kolejno przez klucz...
Po pierwsze tam są śewiece zapłonowe a nie żarowe, klucz 16mm długi rurkowy do swiec, swiece jednolektrodowe, nr oryginału 7700500155
a to że są ząbki to ci nic nie podpowiada? pewno trzeba by klucz mieć i odkręcić...
W tej marce samochodu ,najczęściej wymieniam szczotki, dwie szt ,trapezowe. W drugiej kolejności pękający plastykowy szczotko trzymacz, a najrzadziej automat. To bardzo łatwe rozruszniki do naprawy i nie sprawiają kłopotu troszkę z wyjęciem ,i z jedną śrubą. Do szczotek dostaniesz się po wyjęciu rozrusznika przez tylny dekielek dwie nakrętki klucz 8...
za rolką jest zębatka na klucz chyba 22 lub 24, poluzować rolkę, pokręcić zębatką, zakontrować; jeżeli zębatka popsuta to można napiąć za pomocą np. drewnianej dźwigni ale z tym delikatnie...
Jeżeli Laguna II to wymiana banalna, wyjmujesz popielniczkę, czytnik karty i wyciągasz panel klimy (bez śrub). Jeżeli jes to Laguna I to sprawa jest trochę bardziej skomplikowana bo trzeba zdemontować klapkę osłaniającą radio a potem odkręcić dwie śrubki na klucz 7 od spodu panela klimy.
ten nad nogami jest szansa bez dechy ( raz się udało) ale musisz miedz klucz 8 obcięty tak by był długi na 3 cm maks (i długie cienkie palce). Chyba ze masz na torksa wtedy decha w gore.
Jest pod akumulatorem na łączeniu skrzyni i silnika taki motylek na 2 śrubki na klucz 10 .Do benzyny jest inna opornosc niż do diesla .Tu około 840 ohm .Nie wiem jak z dojsciem u ciebie bo robiłem to w reno thalii i clio.I dalo się wymienić bez problemu .Potrzebny klucz oczkowy 10.
Witam Mam samochód Renault Laguna 1.9dci 130KM, 2006 rok. Przeważnie przy szybkim przyśpieszaniu włączała się kontrolka "CHECK INJECTION" i klucz. Podłączyłem do komputera (Solus Snap On) Pokazał 3 błędy: DF253 - EGR Solenoid valve servo control DF163 - Vechicle speed sensor circut P2002 - Undocumented code Wyciągnąłem EGR. Okazało się że te plastikowe...
Jeśli masz taki kluczyk to tam siada cewka,można to naprawić.Nie sądze żeby klucz ot tak sobie wypadł z UCH http://obrazki.elektroda.pl/5672886800_1...
witam, mam taki poroblem ze zgubulem oba klucze do renaulta laguny z 1998 roku po liftungi 1,6 16v, w serwisie za dorobienie jednego klucza krzynkeli 700zl wiec za dwa bedzie 1400zl, ale slyszalem ze mozna wywalic immobilizer i dorobic normalny klucz za 20zl a potem ewentualni zalozyc jakis alarm z pilotem centralnego zamka i bedzie ok, a koszt duzzzooo...
Załóż pasek i ustaw rozrząd na blokady to pomoże w trzymaniu lepszym kół plus coś do blokowania kół i później klucz i rurka musi pójść :-)
Sprawdzic czy klucz nadaje, nie napisałeś który rocznik, więc myślę że podczerwień. Wystarcza dodę skierowac na obiektyw cyfrowego aparatu foto i na ekranie widać białe świecenie.
Laguna 99 klimatronik. Witam wszystkich na forum. W/w opis niestety nie pasuje do wersji z klimatronik, a przynajmniej nie u mnie. Wszystko było OK do momentu ze śrubami przy panelu widziane w lusterku, których nie ma. Śruby są 2 po bokach, ale wkręcone od góry prawdopodobnie na klucz 6 lub 8. Do urządzenia wchodzą 2 kostki z tyłu panelu. Proszę o pomoc...
Dokładnie TAK!!! Dzięki. Nawet takie było moje pierwsze podejrzenie. Ale jak podmieniałem cały zestaw startowy na drugi to było to samo. Jednak był to zestaw który wcześniej testowałem na zwarciu. Nie wpadłem na to, że oba mogą by walnięte :(. Masz może wiedzę który konkretnie klucz powinienem sprawdzić w ECU i podmienić? Dodano po 15 Widzę, że problemem...
Witam serdecznie. Wczoraj postanowiłem przestać otwierać auto kluczykiem i naprawić wreszcie swoją kartę do samochodu (Laguna II). Karta ewidentnie była grzebana. Nie mogę zidentyfikować elementów które w niej siedzą, dlatego proszę Kolegów o pomoc. Na zdjęciu zaznaczyłem co dokładnie jest mi potrzebne. Zdjęcie znalazłem w internecie, więc potrzebne...
:arrow: olo114 dzięki za odpowiedź , a może wiesz jaka jest procedura logowania takiego kluczyka ? , zaznaczam jest to pilot na podczerwień - nie radiowy . i gdzie można kupić taki kluczyk , lub może ktoś ma samą elektronikę jeśli można przeprogramować , reszta kluczyka , obudowa i sam klucz jest ok. kluczyk wygląda tak jak na zmieszczonym wyżej zdjęciu...
nie wiem czy to pomoże ale w innym reno gdy zepsuł się klucz i nie moznabyło ani otworzyc centr. ani odpalić -został wyłączony immo w komputerze (auto paliło ) ale żeby działał zamek to dorabiałem sterowanie na pilocie .Może w Twojej lagunie ktoś to wykonał i tak naprawde nie masz w niej juz immo a żeby działały zamki ,ja załozyłb m alarm i po sprawie...
-wyjąć radio -odkręcić przednią maskownicę (tą co trzyma radio,część wkrętów na klucz Torx jest dostępna po wyjeciu popielniczki) -odkręcić dwa wkręty na klucz nasadowy 8mm.Idą tak łebkami w dół.Użyć lusterka aby je zobaczyć. Panel sterowania ogrzewaniem zejdzie w dół,umożliwiając dostęp do żarówki bezcokołowej 12V\1,2W
sprawdz sterownik centralnego( to on odbiera sygnał z czujnika podczerwieni )na przykład pod kątem zimnych lutów miałem kilka takich przypadków a tak w ogule to ktoś kiedyś pisał na tym forum ze ten klucz na podczerwień to szajs i popieram ja już dawno przerobiłem na radio pozdro
Witam Mam problem z immo IR w laguna 1 ,padł klucz i nie mogę jak wiadomo odpalić.Wszelkie moje próby naprawy zakończyły się niepowodzeniem.Nie będę tutaj lamerzył jak usunąć immo itp.Interesuje mnie tylko to czy potrzebny wylut procka czy da radę emulator?Jest to siemens fenix3.Z góry dzięki.
Nie trzeba odkręcać alternatora. Kupiłem odpowiedni klucz koła, do tego fajkową gwiazdkę T50 o 1 cm dłuższą od klucza. Z niewielkimi kłopotami siłowymi, popuściłem kółko i wyjąłem klucz. Potem lekko odkręciłem koło. Nowe w odwrotnej kolejności.
Musisz wyciągnąć obudowę popielniczki i radia,pod obudową radia (od pod spodem panelu klimy) są dwie śruby na klucz 7mm.
Tak licznik działa, tylko nie mam pojęcia od czego jest ten czujnik. Wyrwało kabel a niewiem skąd, i nie pokazuje średniego spalania, na ile paliwa zostało ITP. Mruga tylko klucz na komputerze żeby naprawić
immo rozumiem odcina zapłon przed kradzieżą a zalany klucz został uszkodzony wiec auto sie zablokowało :( bo z zapasowego się uruchomiło :) WARTATA auto nie gaśnie :( ono nie chce odpalić ani na benzynie a ni na gazie i słychać przekaźnik cykajacy pod maską :(
Moja przygoda , którą opiszę rozpoczęła się jakiś m-c temu . Zatankowałem paliwo , wróciłem do domu , wówczas samochód nie wykazywał jeszcze żadnych nieprawidłowości . Na następny dzień , po uruchomieniu silnika , po kilku sekundach silnik zgasł . Za którymś razem, po włożeniu karty, silnik uru- chomił się , jednak w czasie jazdy, czasami zapalała sie...
laguna klucz karta klucz laguna renault laguna klucz
uszkodzony pentagram panasonic świecić czerwona dioda załączanie alarmu pilota satel
adapter przejsciowy gniazdko zarowka luźny napinacz rozrząd
Przewijanie prądnicy – znaczenie przekroju drutu nawojowego, wpływ na napięcie i sprawność Hulajnoga samoczynnie włącza się i wyłącza, zmienia tryby prędkości