Przekopiuj bsi Io terminalem to powinno przyjść klucze .
BSI zrobione na VIRGIN?
Odpalanie auta na bardzo słabym akumulatorze może skończyć się tym że skasuje klucze (immo) w BSI i trzeba będzie klucze kodować bo nie odpali.
Może klucze z BSI wywaliło i immo nie puszcza? W Peugeotach jak Immo trzyma to wcale nie odpalisz.
Podłączając PP2000 lub Diagbox można zobaczyć czy w BSI są klucze wpisane. Też można zobaczyć czy są połączenia między modułami (komunikacja). A klucze doprogramować do BSI przez te programy można, ale trzeba mieć PIN.
Transpondery sa jednarozowego uzytku. Potrzebne sa nowe lub te, ktore byly z "nowym" BSI.
coś mam tylko jakies dane auta i sterownika
Szczerze przyznam że nie robiłem jeszcze takiego więc nie wiem, ale skoro w głupim clio z 99 były klucze w bsi to tu też mogłyby być. No ale zawsze coś nowego się człowiek dowie. Pozdrawiam kolegę z flamastrami. W Reno nie ma BSI tylko UCH , nie mylić z UPC, które jest pod maską w nowszych modelach. To tak tylko trochę terminologi :D
Opcje masz dwie. 1. Odczyt pinu z ecu i wtedy robisz virgin w nowym BSI i robisz przypisanie nowego bsi wpisujesz vin i pin diagboxem i dalej robisz konfiguracje z łapy lub Online. Wtedy masz wszystko w oryginale klucze zadziałają. 2. Drugie bsi odczyt pionu, dopisanie klucza niestety nowego. Ecu na virgin albo zmina pinu w nim. No i konfiguracja bsi...
Bsi na virgin i przez pp całą procedura uczenia, Vin dam telekodowanie pin I klucze.
Zrobić BSI na virgin wgrać nowe klucze muszą być nowe transpondery prekodowane starych nie wkodujesz drugi raz
Kupiony w serwisie Citroena PIN. Odwołanie kluczy w BSI i auto uruchomione.
Najpierw PIN do BSI trzeba wpisać potem kodowanie kluczyków.Jak BSi puste bez pinu to nie zakodujesz. Procedura wymiana BSI powinna byćw części zamienne . Najpierw kod do BSI potem kodowanie kluczy .Masz komunikat o złym kodzie gdy próbujesz kodować klucze bo bsi puste ,bez kodu.
Dzień dobry, problem z programowaniem czystych kluczy citroen c4 2005, bsi Johnson Controls - podczas procedury uczenia kluczy w diagbox, na etapie komunikatu 'wyłącz zapłon', po jego wyłączeniu otrzymuje komunikat Błąd komunikacji między bsi a interfejsem diagnostycznym. Pin oczywiście znany i zgodny, sam interfejs w porządku, inne samochody przyucza...
Witam, czy na kodowaniu kluczy, immo, programowaniu BSI, BSM jest sens w tym się bawić? Są zyski z tego?
Jak masz 2 moduły virgin odpisujesz sobie klucze do bsi po nadaniu Vinu i pinu a potem synchro z twoim nadanym pinem.
Czy jeśli zakupię dokładnie taki sam moduł, od tego samego silnika itp, to czy komputer się z nim skomunikuje, nie trzeba będzie nic programować? Trzeba nowe bsi przygotowac na virgin i programowac klucze i calą konfiguracje na nowo.
Witam czy do programowania kluczy do nowego BSI potrzebuję prekodowane(nowe) transpondery.
Źle wpisany pin do bsi , jeśli pin różni się od tego jaki był bsi nie przyjmie kluczy .To bsi było robione po OBD czy przez edycję zawartości eep . Jeśli wgra się oryginalną zawartość klucze powinny normalnie chodzić . Co dokładnie zostało zrobione i w jaki sposób ?
W bsi są zaprogramowane klucze. Bez sprzętu i wiedzy nie zrobisz. Spróbuj naprawić.
Rozumiem że bsi zrobione na virgin. Jaki masz sterownik silnika? Trzeba z niego wydrzeć pin. A i robisz to przez elementy zamienne - bsi. Najpierw zapyta cie o vin, konfiguracje, przejdzie flashowanie, zapyta o pin, musisz wpisać ten sam co jest w sterowniku, i kodujesz klucze.
Przyślij komplet bsi i ecu silnika,zrobię co trzeba i podam pin.Włożysz do auta dopiszesz bsi i klucze i pali potem konfiguracja tylko pozostanie.Robiłem nie jednemu z tego forum.
BSI na virgin i telekodowanie.
NA pewno nie jest do odczytania z BSI ,jeśli się wysypało. BSI się nie dotyka,czyta sie pin ze silnika i programuje nim BSI ,klucze i nawet stary org pilot wejdzie.Jak zacznie mieszać w BSI to nie przyuczy pilota
I teraz mogę ci powiedzieć że virgin jest zły jeśli występują problemy bo po dobrym virgin problemu nie ma być z zakodowaniem dlatego między innymi ten tematu tutaj Spróbuj to wgrać , ten plik jeśli zadziała to tylko w tym konkretnym BSI w innym nigdy. na tym też nie chce dodać kluczy. Zakodowałem wszystko jak na starym BSI i też nie chce przejść procedury...
Kwestie wylutowania zostawiłem po prostu na później , najpierw chciałem się rozeznać jaki programator by to ogarnął Poszukaj pod hasłem UPA Prog -HC705.Ja używam Digimaster3... Poniżej masz gotowe wsady z kodami do zaprogramowania kluczy BSI S105872400 NP9K bsi1 AA62 bsi2
Może immo trzyma bo klucze z BSI się wysypały.
BSI -> zapamiętanie kluczy.
części zamienne- wymiana bsi. Ok bsi wyczyszczone, wpisuje win i koduje obecność sterowników. Wchodzę w klucze przy wpisywaniu pinu bsi krzyczy że jest puste muszę wejść w bsi w wyborze sterowników i tam wpisać pin i kodować klucze. Czy inaczej wpisać pin w diagnostyka sterowników bsi a potem wejść w części zamienne kodowanie kluczy i tam dokończyć?....
Sprawdź stany w BSI
W takim przypadku jedyne co mi przychodzi to "czyszczenie" BSI stosownym wsadem tak aby zechciało przyjąć VIN i dalej wiadomo. Ale może są jakieś inne sposoby, w każdym razie mi do głowy nie przychodzą. Jak BSI ma niepoprawny VIN to nie będzie chciało przyjąć PINu a więc nie będzie się dało kluczy dopisać..
A czemu może nie działać przecież mam takie same numery ,czyli powinna być ta sama wersja programowa a klucze immo siedzi w eeprom. Czy lepiej dopisać klucze ?
Tak tego nie zrobisz bo zmienią się km klucze pin vin i cała resza trzeba wyczyścić sterownik silnika zmienić konfiguracje bsi i dopisać na nowo sterownik silnika .
Można kupić bsi o tym samym numerze, sterownik silnika zrobić na douczenie , wyciągnąć pin z bsi , dokodować klucze,sparować sterownik z bsi.Jednak obawiam się ,że samodzielnie nie ogarniesz.
Opcja 1. Dorobienie kluczyka/pilota wg. stacyjki lub wkładki zamka + programowanie. Opcja2. Zestaw składający się z BSI + ECU (komputer) silnika + stacyjka z kluczem (dobrze cały zestaw z wkładką drzwi ewentualnie korkiem paliwa). Trzeba się liczyć z koniecznością programowania dodatkowych funkcji BSI.
Witam, potrzebuje code auta do zaprogramowania kluczyka Stilo, bin wyciągnąłem z procesora bsi, proszę o pomoc, z góry dziękuje.
No ok ale klucze się identyfikują w BSI więc nie sądzę że je wywaliło.
Witam, Oprocz silnika i sterownika, trzeba wziac BSI i klucze (transpondery) z tego samego auta. Jesli nie, bez nowego BSI i programowania kluczy sie nie obejdzie. Powodzenia, Georges
Zobacz w BSI ile widzi kluczy i pilotów wczytanych.
Witam Posiadam Citroen Jumpy z 2019 roku. Auto przyjechało bez kluczy z importu.. Potrzebny PIN.. Autel IM508 nie ogarnia tego BSI w przypadku braku kluczy. Moze ktoś ma wiedzę jak wyciagnąć pin z tego BSI ?
Witam wszystkich. Potrzebuję pilnie porównać wsady z BSI. Kolega który mi je wrzuca jest niemal pewien że jest coś nie tak z tym który został wgrany po wysypaniu się owego modułu. Nie mogę na chwilę obecną dopisać kluczy po telekodowaniu bsi. Przyjmuje pin, ale widzi bsi puste. Pacjent to Peugeot 307 2.0HDi 107km RHS z 2002r W załączniku wsady z BSI...
"Sparowac" trzeba BSI z ECU silnika, "dopisac" trzeba klucze (transpondery) do BSI. To wszystko po to, aby immo dzialal jak nalezy. Przeczytaj jednak jeszcze raz moj post powyzej, choc w 2005 roku to juz powinien byc M59.
Błędy się nie kasują bo trzyma immobiliser. Odczytaj parametry w bsi stan kluczy? Czy jest dobra komunikacja z kombajnem?
Niestety bez podłączenia diagnoskopu nic nie zrobisz. Trzeba sprawdzic ile kluczy jest zaprogramowanych, edycje oprogramowania BSI, przeprogramowanie kluczy ale najważniejsze to to co napisał mój przedmówca czyli jaki tam jest system.
Nie mam pinu ,ale klucze widzi w bsi .
Jedź do salonu Peugeot i kup nalepkę z kodem za 27złi będziesz miał pin do kodowania kluczy.
Zatem BSI nie wyblankowało się, to dobra wiadomość. Zobacz czy BSI widzi klucze i rozpoznaje je. Zobacz czy BSI stanowi parę z kalkulatorem silnika. Wejdź w kalkulator silnika->stan kalkulatora->problemy napotkane przy przesyłaniu kodu. Błędów w kalkulatorze silnika możesz nie skasować choćby i z tego powodu, że już jest zajęte wszystkie 50 obszarów...
miras70 napisał: Jeżeli pilot jest odpowiednio dobrany powyższa metoda zadziała Nie wprowadzaj ludzi w błąd takimi stwierdzeniami, jeżeli nie masz zielonego pojęcia jak działa pilot w PSA w tym roczniku. Po pierwsze to jest tylko część mojej wypowiedzi, widocznie nie doczytałeś do końca a po drugie to specjalnie dla Was usunąłem dziś wszystkie klucze...
http://el-cars.pl/oferta/kodowanie-karty... wyślij im bsi/uch i gotowe
Masz pin? Jak tak to w planecie jest opcja chyba w częściach zamiennych wczytywanie bsi tam dopisz klucze.
virgin to już jest po przegraniu eeprom,musi iść dopisać bsi pinem ,potem klucze i pali,robione nie raz dawno dawno temu.Czym to robisz ,ze nie idzie?
Po wymianie BSI na nowe i programowaniu przez PP2000 -> części zamienne -> wymiana BSI -> wpisuje win -> koduje obecność sterowników. Wchodzę w klucze przy wpisywaniu pinu BSI podaje komunikat "BSI puste wczytaj BSI" i w dalszym ciągu nie widzi klucza i blokuje ECU. Klucze i ECU zostały stare. Ma ktoś pomysł jak sobie dalej z tym poradzić, bo mi skończyły...
Jak zamiast VIN masz znaki zapytania albo jakieś krzaczki, nie ma zapisanych kluczy to się wyblankowało BSI i tyle. Teraz musisz mieć kod PIN i zrobić telekodowanie.
Ma ktoś sprawdzony plik virgin ecu żeby dopisać do bsi chodzi o sparowanie.
Oj to raczej nie tedy droga. W większości BSI zmiana procka ( albo nawet samego softu ) w związku z tym ze ciężko trafić ten sam nr SW wsadu procesora wiąze się z tym ze dane w eeprom mają inne adresacje i na nic sie zdajae kombinowanie z eepromem. najlepsze rozwiązanie to virgin. w Twoim przypadku sprawa jest jeszcze bardziej złożona gdyż wsad z dobrym...
O ja się gdzieś zagubiłem mówisz o parach klucze 4 bajtowe pokazujesz coś mnie zamotałeś ;)
Bo myślałem nad samą pastylką czy przełożenie jej do moich kluczy nie odpaliło by samochodu Nie nie odpalisz tak auta. To nie do końca tak jest że transponder jest zakodowany w dwóch miejscach. Transponder jest kodowany do BSI ale cały system immo to kluczyk BSI i ECU. BSI jest sparowane z ECU. Elektromechanik powinien sobie z tym poradzić. Jaki tam...
Jak zmienisz sam sterownik silnika lub samo BSI to nie odpali. Musi być komplet - BSI, sterownik silnika i klucze. Inaczej trzeba dopisać do reszty w aucie.
Zaczalbym od sprawdzenia samego nadajnika (sa do tego testery). Moze natomiast bys tu inna niespodzianka. To, co napisze, to tylko niesprawzdona teoria (bo kto bawi sie w zamiane transpondera? i po co?) Auto wyposazone jest EDC2 (immo drugiej generacji). Przy kodowaniu klucza BSI zapisuje w transponderze swoja czesc kodu (zapis jednorazowy), co powoduje,...
Kup własciwy komputer i reszte z wlasciwego auta. Dodano po 6 Wogole zabierasz sie za naprawe od 3 strony. Kupujesz lub naprawiasz ecu potem kupujesz bsi i klucze i zgrywasz wszystko.
Więc po prostu ucegliłeś auto. Kasując jego konfigurację. Jak jeszcze się łączy z BSI to wpisuj konfigurację później dopisz klucze i ruszy.
Dodam jeszcze że klucz musi być dobrany pod typ bsi albo pod nr vin bo auto odpali a nie bedzie pilot chodził .Z ciekawości ile w serwisie za kluczy ?
Witam jak masz pin to do tego oryginalnego bsi można dopisać klucze te co były od samochodu i powinien palić ja tak robiłem a jeszcze jedno jak masz drugie bsi to bez problemu da się z niego zgrać flash i wgrać do tego martwego oczywiście fvdi.
Jamais vu. Wszystko mozna parametrowac (nie tylko parametry kienta) bez zadnego kodu z wyjatkiem programowania kluczy, parowania BSI/ECU i, w niektorych modelach, pilota CZ. Jedyny kod 5 znakowy, to nr DAM (OPR) sluzacy do identyfikacji wersji auta (ostatniej modyfikacji). Jest on wymagany przy otwarciu PP2000 i znajduje sie na samochodzie. W wiekszosci...
Raz mi się tak zdarzyło,ale w xsarze 2003r,że odłączyłem,bsi,komp silnika.Taki sam objaw,ale wyciągnąłem pin i dokodowałem klucze.
Potrzebujesz wyciągnąć pin i zakodować od nowa BSI, wpisać vin, i douczyć stare klucze. Przyczyna??? Niezamocny aku i wysypało się bsi, do ogarnięcia przez twojego mechanika jeśli będize wiedział co i jak
Czyli co kupiłęś zalane bsi? Czy BSI widzi klucze i jaki jest ich stan. Dodano po 45 Dawno nie robiłem ale sprawdź czy vin jest taki sam .
Jeżeli ten sprzęt może dopisać klucze to żaden problem.
Witam, Wycieraczki pracują cały czas nawet na wyłączonym zapłonie. Błędy W BSI F023 Brak łączności z kalkulatorem ekranu wielofunkcyjnego F025 Usterka brak łączności z kalkulatorem modułu drzwi kierowcy F026 Usterka brak łączności z kalkulatorem modułu drzwi pasazera F064 Usterka brak komunikacji z modułem przełączników drzwi kierowcy Parę dni przed...
Witam! Powracam do tematu PEUGEOT 307 i pewnie znanej przypadłości tego modelu a dokładnie BSI, problem polega że podczas naprawy alternatora został odłączony akumulator. Nic by nie było ale podczas podłączenia klemy do akumulatora był włączony zapłon i zaiskrzyło...efektem końcowym był defekt BSI i kompletne wyczyszczenie go a finalnie auto nie odpala......
W 307 wysypuje się bsi. Trzeba na nowo przeprowadzić programowanie. Wpisać vin I Klucze.. Bo bez immo nie odpali. Mozna to zrobić bez większych problemów
drugie BSi przepisać zawartość albo na czysto doprogramować i dopisać klucze, chyba najszybciej
Witam forumowiczów.Mam problem z peugeotem 207 1.6 VTi ze sterownikiem MEV 17.4 Rozrusznik kręci ale nie odpala .Auto zgasło podczas jazdy ,brak iskry ,sygnału na wtryski. W parametrach sterownik zablokowany ,kluczyk Bsi widzi ; kod odczytany ze sterownika taki jak w Bsi Komunikacja ok( pominąłem sterownik ABS nic się nie zmieniło) Ponownie dopisałem...
No trudno, auta sie troche roznily i oprocz zmian w elektryce byly w pozniejszych latach zmiany w mechanice. Szkoda bo mialem ladny komplet z karta kodowa, 2 klucze.
Dwa sposoby - jedziesz do serwisu i wgrają ci oprogramowannie zgodne z BSI - troche trzeba im pomarudzić gdyż muszą kombinować klucze kodowe do konkretnego samochodu (BSI) - wołasz dobrego elektronika, który wgrywa oprogamowanie do kompa silnika z zablokownym immo. Musi to zrobić przy samochodzie. Pozdrawiam.
Juz odczytalem, zaprogramowalem klucze i auto pali. :D Pozrdawiam
Masz odczyt eep z ECU,to policz sobie pin. W BSI na pewno brak vinu i kluczy. Parę minut pracy i masz gotowe bez robienia sobie pod górę. Pozdr.
Jak Ci miga szybko kontrolka od centralnego to masz nie zsynchronizowane immo. Sprawdź w BSI ile kluczy widzi i w sterowniku silnika czy blokada zapłonu jest aktywna.
ECU podmienione, BSM również. Nadal brak komunikacji. Zauważyłem w BSI że kalkulkator silnika jest zablokowany. Klucze widzi. Czy to zablokowanie spowoduje brak widoczności ECU przez lexie?
Samo włożenie BSI nie pozwoli uruchomić silnika. Immobilizer jest funkcją BSI, które musi być "dopasowane" do komputera silnika. Procedura wymiany BSI na nowe polega na wpisaniu kodu, numeru VIN, konfiguracji BSI, zaprogramowaniu kluczy i doborze do komputera silnika. Jak wsadzisz BSI z innego auta to numer VIN i kod są już tam zapisane, są niezmienne...
Witam, Problem jest nie w okablowaniu (sa szanse, ze okablowanie jest to samo jesli wlozyles TU5JP na miejsce TU3JP), lecz w informatyce auta. Kod transpondera jast zapisany w BSI i w sterowniku silnika. Ptrzeba wiec zmienic obydwa, plus klucze (transpondery). W dodatku, sterownik nowego silnika, jesli nie byl wlasciwie wyjety, jest zablokowany i moze...
Raczej nie szukaj, są zintegrowane z BSI i niekoniecznie są to przekaźniki (coś mi świta że były tam klucze tranzystorowe, ale w sumie to nie pamiętam ;) ) Jeżeli awaryjne działają, to elementy wykonawcze (niezależnie czy to są przekaźniki czy co) działają, bo są te same dla awaryjnych i dla kierynkowskazów -> to już nie te czasy żeby był osobny przerywacz...
Tak zrobiłem virgin ,przynajmiej tak mi się wydaje diagbox zapytał o wyczyszczenie pamięci bsi .Od początku .Został zgubiony klucz , więc kupiłem sterownik(ecu) z kluczem , po podłączeniu brak komunikacji z bsi, rozebrałem bsi zielono wszędzie śniedź ,brak nóżek na procesorze itd. Więc drugie bsi oczywiście z innego auta. Po wyborze części zamienne...
Dodam ze BSI ma zaprogramowane immo takie jak bylo orginalne do kluczyka. Co to znaczy? Sparowany z ECU? Konfiguracja samochodu wprowadzona? Klucze zapisane?
Mam taką Xsarę w której zanikają kierunki, od czasu do czasu przestaję działać central z pilota i immo nie rozpoznaję kluczy, z błędów w BSI brak komunikacji z COM'em. BSI wymienione i przed dwa dni było dobrze.... Więc wychodzi na to że pora sprawdzić instalację i COM'a. Dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam.
witam...mam problem z komunikacja bsi z kalkulatorami .....po podlaczeniu do lexi jest tylko dialog z bsi i inf. ze wystepuje defekt ...defekt staly brak komunikacji z ecu i wogole nie czyta kalkulatorow.....bsi bylo czyszczone na stole przez elektronika po zalozeniu i podlaczeniu do leksi zrobilem kodowanie bsi i kluczy... info z lexii kodowanie prawidlowe...
Trochę masz okrojaną wersje tej Lexii jak na Jumpy 3 to za mało masz tych sterów w teście globalnym. Kodowanie klucza jest w BSI funkcja zabezpieczenia procedura uczenie kluczy trzeba tylko dobrze poszukać,moim zdaniem ta lexia którą masz jest trochę lipna.
pilnujcie akumulatorów bo to one i rozruszniki robią problemy , że wysypuje się immo , jak w bsi jest info że sterownik ecu zablokowany i tak samo w ecu silnika, to jeżeli nie ma błędów z komunikacją to na Bank wysypane Bsi. Trzeba je na virgin zrobić i dopisać stare klucze( da się bez problemu nie trzeba nowych). Do odpalenia auta ma być info że ecu...
Witam wszystkich, prawdopodobnie pogubiły mi się klucze od immo, czy wie ktoś jak to ogarnąć ? Wgrywałem przez BDM 100 mapy, i nagle auto przestało tak jakby komunikować się z ecu, mam interfejs Delphi i nie chce się nim połączyć z ecu, kupiłem sterownik przełozyłem eep od immo, wgrałem mapy i jest to samo, auto nie chce odpalić, czy da się jakoś sprawdzić...
Masz dobrze odczytane i pamiętaj że jest to zakryptowane i w innej HC zapis może być inny. Co post to lepiej. Widziałeś crypto w BSI na motoroli ? Bo ja się nie spotkałem w całej swojej karierze. I teraz powiedz mu co jest nie tak, sporo auto nie pali, kluczy nie przejmuje a BSI jest okej ? :D
Fiat Ulysse to konstrukcja francuska (Peugeot 807 i Citroen C8). Wyposażona w BSI, BSM, komunikacje VAN i CAN. W BSI są wpisane klucze które od słabego akumulatora mogą zniknąć i trzeba na nowo kodować. Problem z wycieraczkami i światłami mijania może świadczyć o usterce elektryki, bądź modułów BSI BSM.
Nie wystarczy sprawdzic sterownik. Musi on byc "czysty" jak nowy oraz sparowany z BSI, plus kodowanie kluczy. Trzeba traktowac caly system, a nie jago jedna czesc.
Wystarczy że przewalisz eep, a licznik musisz ustawić na tyle samo albo na 0, albo poniżej 190 bo i tak przepisze wyższy czyli z BSI
Jeżeli chcesz wymieniać BSI to nie zakończy się to tylko na zakupie BSI, trzeba będzie jeszcze dopisać BSI do auta i zakodować nowe klucze.
Mam problem potrzebuje pomocy w uzyskaniu kodu dostępu do kodowania BSI kod 5 znaków nadmieniam , że posiadam kod PIN do kodowania kluczy i on działa ale nie mogę zmienić ręcznie parametrów Kodowania BSI . W Peugeotach nie napotkałem takiej blokady . Posiadam dostęp do LEXI
W bsi masz konfiguracje calego pojazdu to raz, dwa masz zaprogramowany kluczyk, tak samo jak w sterowniku silnika. Bsi na podmianke to musilbys miec zestaw startowy tj sterownik silnika, bsi i kluczyk. Podmiana samego bsi to juz zabawa dla elektronika, zeby zrobic to boxem musialbys miec czyste bsi nowe lub wyczyszczone + pin do kluczy
Miałem identyczny przypadek. Lexia, dopisałem VIN klucze i auto żyje.
Samochód wrócił tam gdzie przekładali BSI-Reklamacja
Czy jest zgoda na strart w bsi ecu czy widzi klucze czy widzi obroty silnika .Czego nie ma iskry ,paliwa ,kompresji .Błędy to nie wszystko.Radio oryginalne ?
A chodzi Ci o SVCI, FVDI, VVDI .... itd. tak clone Abritusa. Cos tam robi, Liczniki VW -Audi spoko, Fordy też, Peugeot i Citroen BSI nie dotykac. Mercedesa też lepiej nie. Ople, piny ze sterownikow, jakies Crashe z Airbagow. Karty w starych Renowkach zakoduje. Vw klucze immo 4 tez robi, prekoduje. Generalnie auta tak do 2012 to coś robi. To tak na szybko...
klucze eeprom klucze honiton klucze nasadowe
łożysko korbowód obliczanie cewki przetwornica żarówka słabiej świecić
prądniczka rowerowa prądniczka rowerowa
Magneti Marelli RT3-N3-02 – schemat elektryczny, pinout, zasilanie, CAN, typowe usterki Edycja programu – podaj hasło w dekoderach Polsat Box, WIWA, Opticum, Comsat, Kaon – PIN, blokada, zarządzanie kanałami