Zobacz [url=http://www.czarnik.neostrada.pl/x16... - masz rozrysowaną kolejność przewodów zapłonu
Kolejnośc zapłonu w tym modelu to 1-3-4-2. Pierwszy przewód wsakaże palec rozdzielacza i znak na górnym kole rozrządu,względnie krzywki-widać po odkręceniu korka.
1:arrow:D 3:arrow:C 4:arrow:B 2:arrow:A kolejność zapłonu zawsze jest 1342 pozdro
Rozumiem że sprawdzałeś po kolei wszystkie świece czy dają iskrę, a czy czasem świec nie zalewa? Odpal, przygazuj, zgaś i wykręć szybko świece może za dużo paliwa podaje i je zalewa? Jak pisał kolega wyżej sprawdź pięć razy kolejność zapłonu i kolejność przewodów czy się zgadza (1-3-4-2)
Czyli grzebałeś w przewodach i przestał odpalać na starych częściach, na których dział. Kolejność zapłonów dobra, przewody WN dobrze pozapinałeś?
Witam kolejność zapłonu powinna być jak dobrze pamiętam 1-2-4-5-3 a teraz ustawienie: Wykręć świece zapłonową i ustaw tłok na pierwszym cylindrze w górnym zwrotnym położeniu (suw sprężania i pracy) zdejmij kopułkę zapłonową i zobacz na który przewód wskazuje palec rozdzielacza jest to pierwszy cylinder następne zgodnie z obrotem palca 2-4... W ten sposób...
Panowie, mam problem z moim W124. Mianowicie przy zmianie świec nie ponumerowałem przewodów i nie mam pojęcia, jak je teraz ogarnąć. Mam silnik M111 benzyna. AI: Podaj jeszcze rocznik auta albo pojemność silnika, bo M111 występował w kilku wersjach – to pomoże dobrać właściwą kolejność przewodów. 1994 r. AI: Masz może jakieś oznaczenia na cewce albo...
Kolejność zapłonu 1-3-4-2
To jest silnik z wielopunktowym wtryskiem więc się chyba nie ustawia zapłonu...?
Masz przecież "oznaczenia" na kopułce! Kolejność zapłonu to 1-3-4-2 Pozdrawiam!
Kolejność zapłonu znasz?
1342 jest to kolejność w jakiej pada iskra na poszczególnych cylindrach, mówiąc krótko kolejność zapłonu. Na pewno pomieszane przewody wysokiego napięcia.
Podpowiem Ci,że kolejność zapłonu w tym aucie to 1-3-4-2 Pierwszy cyl jest od prawej.
Kolejność zapłonu 1-3-4-2 cewka 1z4 i 2z3
jak wielopunkt to NZ a nie HK i MH. A przewody zgodnie z kolejnością zapłonu - nie wiem jak Ci to wyjaśnić.
Proponuję osobiście i na spokojnie sprawdzić kolejność podłączenia przewodów wysokiego napięcia w kolejności zapłonu tj.1-3-4-2. Jeśli jest iskra i kompresja to choćby paliwa w baku nie miał to na tym,co jest w gaźniku powinien zapalić.
Witam!! Odpiąłem przewody WN. Od kopułki i świec. Tylko głupi ja nie zaznaczyłem kolejności i tu pytania: 1. Jaka jest kolejność zapłonu i od której strony jest zapłon "1" (Przy kopułce, czy przy pasku rozrządu??) 2. W którą stronę kręci się palec rozdzielacza?
Kolejność zapłonu to: 1-2-4-5-3 Palec w aparacie kręci się w lewo. Rysunek poprawny. Sprawdź tylko czy jak ustawisz pierwszy tłok w GMP podczas początku suwu pracy to palec pokaże miejsce które zaznaczyłeś jako 1.
Taka jak kolejność zapłonów, jeśli to auto z aparatem - 1-3-4-2.
ja bym sprawdził w pierwszej kolejności zapłon.. świece, przewody,kopułka,palec,cewka i jeśli masz taką możliwość diagnostykę silnika zrobić..
Aparat zapłonowy był wymontowywany z silnika? Jeśli tak, to trzeba go prawidłowo ustawić aby zachować kolejność zapłonów w cylindrach. Przewody WN także trzeba prawidłowo połączyć wg. kolejności zapłonów.
W silnikach renault 1 cyl. jest liczony od strony skrzyni biegów czwarty od strony rozrządu. Kolejność zapłonów : 1-3-4-2
No faktycznie schemat jest słaby bo jest zaznaczony 1, ale na przykład gdzie jest 5 i jaka jest kolejność zapłonu? Takie pytanie można zadać patrząc na tą odpowiedź i ten schemat.
W tym aparacie nie ma przerywacza ,ma już moduł zapłonowy.Sprawdził bym tak jak pisze kol.teskot ustawienie zapłonu,prawidłowe podłączanie przewodów wysokiego napięcia(kolejność 1,3,4,2) ,kopułkę(a w niej węglik) i palec.
USTAWIANIE POCZĄTKU TŁOCZENIA Warunki wstępne: * Mechaniczne ustawienie podstawowe silnika i * naprężenie paska zębatego w porządku Wykręcić odpowietrznik pompy wtryskowej. Wkręcić końcówkę pomiarową KDEP 1880 (M10) lub KDEP 1085 (M8). Do końcówki wstawić czujnik zegarowy ze stopką pomiarową. Naprężyć wstępnie czujnik zegarowy i dokręcić śrubą mocującą...
Kolejność zapłonu 1-3-4-2 kierunek obrotów rozdzielacza w lewo.
Wcześniej miałem zamieniony 1 z 4 czyli 1-4,2-2,3-3,4-1 i przerywał. Teraz wpiąłem według waszych wskazówek i z tego co na razie odczułem jest poprawa więc bardzo dziękuję za pomoc. Dziwi mnie tylko to że w instrukcji do forda mam taką kolejność zapłonu poszczególnych cylindrów: 1-3-4-2.
Z tego co pamiętam to wyjście 1 przewodu w boschu to 4 w lucasie itd. Jak pokręcisz pompą z odłączonymi przewodami to będziesz widział na którym pokaże się kropelka paliwa . Kolejność zapłonu jest taka sama przy boschu i lukasie ( to zależy od silnika - czyli wału i wałka rozrządu) 1342 Pierwszy we francuzach zawsze jest od skrzyni.
Nie pasuje mi jedna rzecz. Powinna tam być cewka bezmasowa i z pomiarów nie powinno wynikać że jest wyprowadzony środek uzwojenia. Czarny przewód to tylko połączenie masy statora (dla zapłonu CDI). Przemierz regulator napięcia miernikiem na teście diod.
widziałem ten post i w pliku pdf jest tylko kolejność cylindrów w kijance a o przewodach nic nie widziałem, żeby tam było. Poprawne podłączenie już znalazłem i jest to 1-5-3-4-2-6
Witam Wszystkich!!! Spotkałem się ostatnio z dość nietypowym rozwiazaniem w Oplu Astrze F 1,4, wymieniałem klijentowi przewody oraz kopułkę i palec i po założeniu nowych przewodów nie mogłem odpalić auta. Po długich próbach okazało się, że kolejność zapłonu była 1-2-4-3, a sprawdzałem w książce w żadnym Oplu ( i chyba aucie) nie było takiego rozwiązania....
Witam wszystkich Klubowiczów. Mam następujący problem, poszukuje informacji na temat kolejności podłączenia przewodów zapłonowych do rozdzielacza zapłonu w samochodzie VW CORRADO 2.0 16V na mechanicznym wtrysku paliwa. Bardzo proszę o wszelką pomoc w tym temacie... Regulamin pkt 10,9 i 11 proszę porawić. goldwinger
Miałem na myśli cewki :) Słychać co jakiś czas delikatne strzelanie. Jeżeli tam masz przebicia to te gumowe fajki możesz wymienić,cena za ori ok.20-30zł,cewka zostaje.Kolejności zapłonu nie da się pomylić/przestawić.
Przy zapłonie bez rozdzielacza kolejność przewodów zapłonowych wychodzących z cewki 2 biegunowej nie ma znaczenia. Co do dziury w gazie - sprawdź przerwę na stykach przerywacza, przerwy na świecach i nie zaszkodzi wymiana kondensatora przy przerywaczu. Trzeba też dobrze wyregulować kąt wyprzedzenia zapłonu.
okazało się, że aparat zapłonowy był obrócony o 180 stopni Jakoś nie mogę sobie wyobrazić, że silnik pracował. Kwestia przestawienia obudowy o 180° — jeśli się da, to potem wyprowadzenia przewodów by nie pasowały. Aparat zapłonowy jest napędzany przez przekładnię z wałka rozrządu. Rozumiem ze mogło dojść do pomyłki i przestawienia wałka aparatu o 180°...
Jaka jest kolejność zapłonów w silniku ALL Dostałem auto z założonymi przewodami 1 2 4 3, chodzi tylko 2 i 3 gar ---2 1---4 ---3 Patrząc na aparat od strony przewodów Wiem że silniki VW mają 1 3 4 2 ale nie chodzi wtedy wcale jak ustawie --4 -3--2 --1 --3 1--4 --2 też nie chodzi. Potwierdźcie mi że ALL jak wszystkie VW ma 1 3 4 2
Kolejnośc zapłonu 1-3-4-2. Pierwszy cylinder oznakowany jest na obrzeżu aparatu rysą. Aparat kręci się ( patrząc od strony palca) w stronę przeciwną niż wskazówki zegarka.
Witam a co z przewodami ws ? Świece zapłonowe Marka i typ: Mirelli 7 LCR. Odstęp między elektrodami: 0,7 do 0,8mm. A cewka zapłonowa sprawdzona? Marka i typ: MAgneti-Marelli BAE 506 D. Rezystancja w temperaturze 20C: - pierwotna: 0,666 - 0,814 - wtórna: 2970 do 3630 Układ zapłonowy jest elektroniczny (zasada działania wykorzystuje efekt Halla) i ma...
Witam odkręciłem świece w Fordzie takim jak w temacie i pogubiłem się z przewodami. Jak według rysunku poniżej podłączyć, żeby było prawidłowo: http://obrazki.elektroda.net/2_126322812...
Witam! Kilka dni temu kupiłem samochód Chrysler Vision 3.5l V6. Samochód jeździ na benzynie, ale delikatnie się ksztusi powyżej 3500 obrotów. Na gazie jazda jest właściwie niemożliwa, auto w ogóle nie ma mocy i jak dodam gazu to strzela w kolektor i wyrzuca rure od filtra powietrza po prawej stronie silnika. Gość od ktorego kupowałem samochód powiedzial...
Witam.na dole rysunku masz podana kolejnosc zaplonu ,wiec musisz teraz zaczac tak ukladac kable aby kolejnosc zaplonu sie zgadzala.A co do ulozenia kabli to to musisz sam pokombinowac ale z tym opisem nie powinienes miec problemu.Jesli nie wiesz czegos to daj znac.pozdrawiam Bart86ca. wiem już teraz jaka jest kolejność zapłonów na cylindrach, tylko...
Kolejność zapłonu w twoim silniku to 1-2-3-4-5-6 w związku z tym ustawiasz rozrząd na 1 cylinder (nie zakładając kopułki) i patrzysz gdzie wypadł ci palec rozdzielacza. Na którym jest na tym idzie na 1 cylinder a potem zgodnie z ruchem obrotu silnika do przodu 2-3-4-5-6.
Witam Jolę!!! Jestem przerażony tym pytaniem bo coś tu jest nie tak. Pomieszałaś dwa typy silników - diesla i benzyniaka - kocioł z balią. Świece żarowe występują w dieslu i nie ma tam znaczenia kolejność zapłonu. Natomiast w silniku benzynowym przeważnie jest kolejność zapłonu 1,3,4,2, ale musisz wiedzieć który kabel jest pierwszy (połączony z pierwszym...
Gdyby zamienił kolejność przewodów bardzo by mu szarpał wiec raczej tego nie zrobił, jeżeli na PB ci nie szarpie i nie strzela to gaz do ustawienia. Dalej proponuję kupić kabla i samemu poobserwować co się dzieje z autem na gazie. Może komputer trza ponownie zaadaptować ,a jak sprawuje się na benzynie niema problemów? Jeżeli są to znaczy że trza zaadaptować...
Witam! Dzięki za podpowiedzi. Niestety parametry na komputerze są w normie, sonda działa. Wtryskiwacze zamieniałem kolejnością, nic to nie zmienia, więc wtryski wykluczone. Zamieniałem kolejność przewodów do wtrsków. Nadal pierwszy więc komputer i instalalacja odpada. Ponieważ problem jest sporadyczny, a nieszczelność (np. uszczelka pod kolektorem)...
Nie było w kostce iso samochodu takiego kabla. Wgl to żem miał sporo roboty i stresu przez te podłączanie. Znalazłem w innej kostce (tej 24 pinowej pod iso) przewód 12v, który właśnie załącza się podczas zapłonu a rozłącza po wyłączeniu go i postanowiłem go przepiąć do iso. Przeciąłem kabel i podłączyłem do przewodu, który odpowiada za zasilanie po...
Witam.Oczywiście że może to być wina modułu,ale ja bym w pierwszej kolejności sprawdził czujnik sterujący zapłonem przy kole pasowym oraz połączenia wszystkich przewodów w układzie zpłonowym.
Cześć, poszukuje alternatywy dla gniazda czujnika położenia wału w zapłonie elektronicznym Sovek produkcji ukraińskiej. Jedyną wadą zapłonu i regularnie występującą usterką jest luzowanie przewodów oraz samego gniazda w podstawie czujnika, która prowadzi do "zgubienia" iskry. Po odczekaniu 30 minut znów możliwe jest kontynuowanie jazdy aż do momentu...
Przewody WN podłaczone dobrze według kolejności zapłonu :?::idea:,
Popatrz dokładnie na kopułkę / krawędź na dole , szukaj kreski małego znaczka który wskazuje na pierwszy cylinder . Palec obraca się w lewo więc i tak daj przewody w kolejności do zapłonu 1-3-4-2
Witam wszystkich, kupiłem matiza z nie pracującym silnikiem ,sprzedający powiedział mi że trzeba uszczelkę pod głowica zrobić i brak akumulatora był.Więc od razu zdjąłem głowice oddałem do zrobienia ( równanie ,zawory i uszczelniacze).Zostały wymienione 2 zawory . Wszystko ładnie złożyłem nowy rozrząd wszystko na znaki, luzy na zaworach ustawiłem.Auto...
Oznaczenie modelu 1.4S 1.6i 1.6i 1.6i 1.6S 1.8S typ silnika 14NV X16NZ E16NZ C16NZ(2) 16SV E18NVR rodzaj rozrządu OHC OHC OHC OHC OHC OHC okres produkcji IV 89-VIII 92 IX 93-IX 95 IX 88-VIII 89 IX 88-VIII 93 IV 89-VIII 93 IX 88-II 90 pojemność 1389 1598 1598 1598 1598 1796 moc KM przy obr/min 75/5600 71/5000 75/5200 75/5200 82/5600 88/5400 moment Nm...
Niestety nie pomaga mi to ponieważ, chce rozpracować sam moduł, gdybym miał dostęp do motocykla nie było by tematu.Chyba że ktoś może poratować opisem lub zdjęciem kolejności przewodów w samej kostce modułu.
Witam, kupiłem autko z alarmem Clifford Challenger ST800P z syrenką z akumulatorem i z kluczykiem. Syrenka wymaga wymiany z powodu chimerycznego działania. Raz działa, a raz nie. Czy odłączenie przewodów od syrenki - wcześniej wyłączonej kluczykiem - może spowodować zadziałanie alarmu czyli np. odcięcie zapłonu czy czegoś tam więcej? Czy można robić...
Witam. Problem powstał po wymianie silnika... Mechanicy przykręcając kolektor ssący zmiażdżyli przewód od wtrysków, tak nieszczęśliwie że dwie żyły sterujące wtryskami były zmasowane a plusowy był nienaruszony. Efekt był taki że po włączeniu zapłonu na wszystkich wtryskach było napięcie 12v. Wielokrotne próby odpalania spowodowały że benzyna dostała...
Ustaw zapłon w prawidłowej kolejności napisałeś ''teram mam ustawione świece 32,41 licząc od góry cewki.'' we wszystkich silnikach czterocylindrowych zapłon jest w kolejności 1,3,4,2 licząc od strony rozrządu. Dobrze ma podpięte przewody. 1-3-4-2 to kolejność zapłonów w silniku na obrót wału korbowego. Może być zapowietrzony układ paliwowy jeśli przewody...
Możliwe że przełącznik sie uszkodził, ale w pierwszej kolejności sprawdź przewody między drzwiami a nadwoziem czy nie popękały.
Jeżeli nie pomyliłeś kolejności przewodów zapłonowych (?) to masz przestawiony zapłon. Obróć go przeciwnie do kierunku obrotu palca rozdzielacza. Trzeba też sprawdzić przewody zapłonowe czy są dobre.
Witam.Posprawdzałem dzisiaj wszystko po kolei i okazało się ze kolejność zapłonu jest w porządku.Odkręciłem świece i podpiąłem pod przewody wysokiego napięcia,kręcąc rozrusznikiem iskra była na wszystkich świecach.Wydawało by się że silnik powinien normalnie odpalać,było inaczej po odpaleniu silnik mocno szarpało i nie reagował na dodanie gazu.Sprawdziłem...
Chrysler Grand Voyager 1996r 3.3l Witam mam pytanie w jakiej kolejności podłączyć przewody zapłonu. Za wszelkie podpowiedzi bardzo dziękuje.
Musisz ustawić aparat na odpowiednie miejsce. Ustaw na mijankę zaworów na 4 cylindrze licząc od rozrządu, zdejmij kopułkę i sprawdź czy palec rozdzielacza stoi naprzeciw trzpienia przewodu zapłonowego 1 cylindra . Obróć wałem lub rozrusznikiem i zobacz w którą stronę chodzi aparat i tak poustawiaj kolejność przewodów na kopułce.
Odkręć świece zobacz czy któraś nie jest zalana ,bo może być tak że któryś wtrysk nie daje ci paliwa ewentualnie na zapalonym silniku zdejmuj kapturki przez rękawice po kolei czy zauważysz że niema różnicy w pracy silnika .oczywiście na benzynie .bo może jest uszkodzona cewka zapłonu i ma przebicie i nie masz równej iskry na świecach . Dodano po 12...
To jest właśnie to miejsce gdzie odczytuje się znaki, ale spradzić trzeba też czy nie obraca się koło pasowe na gumie, ja miałem tak że koło ze znakami się obracało a wał stał w miejscu. Trzeba ustawić pierwszy tłok w górze potem blokada w rozrząd napinacz napompowany olejem (przez zamoczenie całego w oleju i pompowanie), w ten sposób wszystko ustawione...
Silnik odpala i chodzi równo, bez żadnego stukania, więc myślę, że jest wszystko dobrze założone. Udało mi się samemu dojść do ładu. Rozwiązanie i wnioski: 1. Oznaczenia (cyfry) na silniku to kolejność zapłonu poszczególnych świec. (w moim przypadku jest to zbędne do założenia kabli - nie należy się tym sugerować) 2. Świece numerowane są kolejno, wzdłuż...
dziekuje.to kumplowi,ja mam uno 1000.pomerdal chlopaczyna przewody.
Witam, Od jakiegoś czasu jadąc rano na zimnym silniku samochód przy dodawaniu gazu zaczyna podskakiwać, silnik zaczyna sie dłwaić się i mruga dioda check engine. Problem ten występuje tylko po nocy (jak wracam z pracy czy jadę gdzieś popołudniu jest wszystko ok) i dodychczas występował on tylko jadąc na benzynie. Podejrzewałem że to będzie wina pompy...
A po co ci znaki? Zdejmujesz kopułkę i patrzysz w którą strone kręci się palec (obracasz wałem). Ustawiasz zapłon w pierwszym garze i w kolejności (zgodnie z obrotem palca) zakładasz przewody. Chłopie, to podstawy, to przedszkole przedszkola!
Witam, od jakiegoś czasu borykam się z problemem uruchomienia silnika w omedze b z 96 roku, auto kupiłem nie odpalające, nie kręcące i w ogóle kupa złomu. Głowica jest po remoncie w profesjonalnym zakładzie, jest szczelna. Rozrząd ustawiałem sam, na znaki, kręciłem kluczem na wale, "spotkania na szczycie" nie było. Na początku nie podawała paliwa na...
Witam , posiadam Chryslera 300c z 2005 roku 5.7 Hemi Czy ma ktoś może schemat w jakiej kolejności podpiąć zapłon? (Cewki ) ponieważ w tej wersji są one jeszcze dzielone przewodami na poszczególne cylindry i nie wiem jaka kolejność od danego cylindra jest prawidłowa Pozdrawiam
W pierwszej kolejności sprawdź kolejność podłączenia, możesz ściągac po kolei przewody i sprawdziś który cylinder nie ma zapłonu. potem sprawdź czy wogule jest iskra, może świeca jest uszkodzona. Jeśli iskra jest to najprawdopodobniej przewody WN maja przebicie. Ale skoro tylko rano masz ten problem, potem po nagrzaniu auto pracuje normalnie to przewody...
Ustawiasz wał korbowy na znak na deklu paska rozrządu. Rozdzielacz (palec) musi wtedy patrzec na przewód zapłonowy 1 cylindra, jeśli nie gra, to zamieniasz kolejnośc przewodów na kopułce, albo robisz jeden obrót wałem kobowym, aby znowu ustawic na znaki.
Palec na pierwszy cylinder liczony od chłodnicy. lub 4 zależy jak trafisz. Najlepiej sprawdzić wykręcająć świece i palcem kiedy idzie ciśnienie zobacz. Potrzebny pomocnik do kręcenia rozrusznikiem. W sumie nie ma problemu jak będzie strzelał to przełóz przewody w kopułce po prostu. I jak kolega napisał kolejnośc po plr-u.
Ogień z kolektora świadczyłby raczej o nieprawidłowej kolejności zapłonu, inaczej mówiąc pomieszane kolejności przewodów od cewek. Odepnij cewki i zobacz miernikiem, która ma iść, na który pin sterownika.
Więc zrobiłeś zwarcie, więc w pierwszej kolejności będzie spalony przerywacz zapłonu, a w dalszej kolejności będzie spalona cewka zapłonowa (pod kołem magnesowym) i stopione przewody od statora.
W jakiej kolejności podłączyć przewody elektryczne w pilarce spalinowej STIHL 025, i jak ustawić zapłon?
Jest jeszcze inna sprawa, która może rozwiązać problem. Obecnie obowiązuje jazda z włączonymi światłami całą dobę, i moim zdaniem, "obowiązkowy" stał się automatyczny włącznik świateł. Jest wiele rozwiązań takich włączników, ale moim zdaniem najodpowiedniejsze dla żywotności żarówek będzie proste rozwiązanie z przekażnikiem/przekażnikami, wykorzystujące...
Po tym wszystkim co przeczytałem mam wrażenie że iskra jest lepsza niż była przed wymianą elementów zapłonu ale przyczyna duszenia się przy gwałtownym dodaniu gazu to zbyt uboga mieszanka. Moim zdaniem za niski poziom paliwa w gaźniku. Wygląd świecy po 10 min. pracy nie odzwierciedla składu mieszanki. Poza tym musiałbyś przynajmniej jechać w miarę równo...
Witam Pozstanowiłem napisać tutaj bo to chyba moja ostatnia deska ratunku :) czyli Wy "elektrodowe mózgi ":D Już mówie w czym rzecz :) Kolega przywiózł mi fieste mk3 z 93r z motorkiem 1.3 na mono-wtrysku(zajechany :( oraz silnik na wymiane z osprzetem z Escorta 96r jest to silnik 1.4 na wielopunkcie: Fotka silnika juz w fiescie czyli sprawa przekładki...
az. ś. kolejność zapłonu 1-3-4-2 1- 1 2- 3 3- 2 4- 4 Przecież to są podstawy mechaniki.
Naczytałem się na różnych forach, że warto od czasu do czasu wymyć wtryskiwacze benzyny, postanowiłem więc to zrobić i tutaj opiszę jak to wyglądało. Na wstępnie straszono mnie, że w MPI konieczny będzie demontaż korpusu przepustnicy - to nie prawda, jest dość miejsca by wyjąć listwę wtryskową bez jego zdejmowania. Robiłem to pierwszy i trochę się bałem,...
Akurat autronic musi mieć zachowaną kolejność. Też mi się tak wydawało. Najpierw program potem przewód i zapłon?
Przeskoczył pasek :| Niestety pomimo prawidłowego ustawienia silnik dalej nie chcę odpalić. Rozrząd się nie obraca a rozrusznik kręci jak szalony. Dzisiaj go wyciągnę i będę oceniał straty. Mam nadzieję, że silnik nie ucierpiał :roll: Nie sądziłem, że złe podłączenie przewodów może doprowadzić do takich ... problemów. Tak przy okazji - ciągle nie mogę...
Chodzi mi dokładnie o kolejność przewodów do cewki zapłonowej tej skody nie ma tam wtyczki a przewody zarobione na wsuwki żeńskie,sprawdziłem po zapłonie dochodzi +12V czerwony,masa brązowy i 2 cienkie ze sterownika (impulsy są).Wtyczka jest prostokątna,cewka jak na zdjęciu.
Zwłaszcza że pewne inklinacje do C już posiada. Cały program w nawiasach klamrowych. Baskom nie burzył się o to? I co wniosłeś do tej dyskusji oprócz złośliwego sarkazmu??? Do autora watku: Zakładam że posiadasz Silnik jak na schemacie z 1-go postu, razen z płytką ULN połączone ze sobą wtyczką bez zmian w konfiguracji połączenia. Korzystając do pewnego...
Dziwnie to opisujesz - kolejność. Najpierw zapłon a potem ten przewód. Ten przewód zastępuje przekręcenie kluczyka w stacyjce na pozycję gdzie zaczyna kręcić rozrusznik. Gdy nie włączysz zapłonu a podasz tam plusa to rozrusznik będzie kręcił a silnik nie odpali. Jeżeli najpierw włączyłeś zapłon, potem pisałeś tam plusa i rozrusznik zakręcił i silnik...
Nie pamiętam ale chyba środkowy z tych 3 Ten temat i tak wyjątkowo zaostawiłem w poczatkujących bo jak by poszukać dobrze to i odpowiedź się znajdzie na tak proste pytanie jak kolejność zapłonu.
Zamien miejscami 2 przewody zapłonowe WN w jednej cewce tej zepsutej . Nie zmienisz kolejności zapłonów. Ale to nie jest rozwiązanie bo jest za bogata mieszanka i niedogrzana świeca i się osad nie redukuje.
Za światła odpowiada FFC (frontowy komputer ramy) umieszczony z przodu na ramie za schodkami pasażera. W pierwszej kolejności sprawdź wszystkie grubsze czerwone przewody na wtyczce zasilającej. Tam wszędzie musi być napięcie nawet bez zapłonu. Jednak wcześniej sprawdź puszkę z bezpiecznikami (kontrolką, lub miernikiem) za kabiną po stronie kierowcy....
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
pilot jest w obudowie stosowanej przez FOX-a. Aby zorientować się więcej musiał bym znać rozkład przewodów we wtyczce (kolejność i kolory) oraz co jest podpięte do 3 małych złączy.
Jakie CPU? Zakładam, że jest tam zwykły zapłon AC-CDI. Modułu nie wolno podłączać pod +12 V. W pierwszej kolejności sprawdź kill-switche, odłącz przewód gaszenia od modułu (czarno-biały). Sprawdź także rezystancję cewki zasilającej CDI. Chyba, że stator trójfazowy nie posiada cewki zasilającej CDI, więc zapłon jest typu DC-CDI. Wówczas nie pasuje tam...
Dowiedz się jaka jest prawidłowa kolejność zapłonu i idąc po kablach od kopułki do cylindrów znajdziesz pomylony kabelek.
Te śruby są, a przynajmniej powinny być wyprowadzeniami, trzech obwodów: 1) Światła. 2) Ładowanie. 3) Zapłon. Jak jest kolejność, nie ma znaczenia. Trzeba tylko rozpoznać co do czego i podłączyć z odpowiednimi przewodami skierowanymi do lampy.
W pierwszej kolejności sprawdź wszystkie bezpieczniki. Jak masz miernik to na przerywaczu po włączeniu zapłonu powinno być 12V na przewodzie biało/zielonym oraz zielono/czerwonym. Masa to przewód zielony a szary to wyjście z przerywacza.
.....poranny zapłon story ciąg dalszy :crazyeyes: W dalszej kolejności wymieniłem przewody paliwowe ze zdjęcia. Do filtra i do pompy CR. https://obrazki.elektroda.pl/6942418800_... Mimo iż nie ciekły to faktycznie na niewidocznych zgięciach były sparciałe, aż szok ,że nie ciekły.Jednak to raczej mojego problemu nie rozwiązało bo dalej...
no tak kolejność zapłonu ,,, w fieście nie ma aparatu zapłonowego tylko cewka na której wyjścia na przewody WN są ponumerowane więć pomyłkę wykluczam ponieważ sprawdzałem kilkakrotnie i kolejność jest ok ... a może czujnik połozenia wału korbowego...?
Winą ślizgania jest na pewno sprzęgło, albo źle wyregulowana ( za mocno naciągnięta linka), albo źle złożona (np. w złej kolejności tarcze), albo zużyte. Tarcze sprzęgłowe można regenerować lub wymienić. Źle wyregulowany gaźnik, zapłon, zapchane przewody paliwowe, świeca itp. mogą być powodem słabej mocy. Pozdrawiam
Po pierwsze upewnij sie,ze masz dobra kolejność przewodów w tej chwili, nastepna sprawa jeśli pływa Ci na obrotach to byc moze przy zmianie kopułki przestawiłes zapłon aparatem.
Taki znalazłem opis układu zapłonowego do 900 Układ zapłonowy / akumulatorowy, elektroniczny bezrozdzielaczowy, mikroprocesorowy, o statycznym wyprzedzeniu i rozdziale iskry, zintegrowany z układem wtrysku benzyny w ramach systemu sterowania silnika Weber Marelli IAW 16F.ER, zawierający: -dwie specjalne cewki zapłonowe, -przewody wysokiego napięcia,...
http://obrazki.elektroda.net/62_12110360... System kontroli żarówek i bezpieczników w samochodzie. System obejmuje kontrolą wszystkie światła oświetlenia zewnętrznego samochodu, oraz wszystkie bezpieczniki znajdujące się w skrzynce bezpieczników. Jest zamontowany w samochodzie Skoda Octavia kombi, i do tego samochodu odnosi się uproszczony...
kolejność zapłonu cewka kolejność przewodów astra kolejność przewodów
odłączenie przewodu świecy renault ręczny hamulec paski ekranie cienkie
zamrazarka electrolux falownik allen bradley powerflex
Epson błąd E426-B322 - problem ze skanerem Jak zresetować pralko-suszarkę Bosch Serie 6?