Przyjdzie mi samemu się tym zając bo chyba nie widzę innego wyjścia Nie naprawisz, to nie jest EGR ani ze uwalony kolektor bo to najmniejszy problem. Dobra....Zrobiliśmy regenerację wtrysków i wiemy , że są jak nowe Raczej chciałeś powiedzieć były kiedyś nowe.
trudno zdemontować ten kolektor ? Nie
Przy mono czujnik jest wkręcany z tyłu w kolektor ssący.
A nie dostaje lewego powietrza na połączeniu kolektor - przepływomierz ? Jaki typ silnika ?
1.7 turbo diesel isuzu nie był stosowany w corsie B, przed miesiącem zmieniałem silnik 1.7 diesel isuzu - kod silnika 4EE1,X17d - na 1.5 diesel isuzu kod 4EC1. Problemy były następujące: 1. mocowanie silnika prawa strona inne mocowanie poduszki 2. kolektor dolotowy silnika 1.5 koliduje ze zbiornikiem wyrównawczym płynu chłodzącego, przełożyłem kolektor...
Ten czujnik temperatury powinien być wkręcony w kolektor dolotowy, tam gdzieś między wężami od obiegu wody, z lewej strony (patrząc od przodu samochodu. Wystarczy przeczyścić kostkę połączeniową czujnika. Przynajmniej tak jest w silniku C12NZ, w innych powinno być podobnie.
To już musi indywidualnie ocenić fachowiec, który się tego podejmie. Możesz też zorientować się czy za koszt podzespołów LPG nie byłby ktoś skłonny tego zdemontować. Należałoby też wymienić albo bardzo starannie zaślepić kolektor dolotowy (dysze wtrysków LPG). Doraźnie możesz sprawdzić to co napisałem wcześniej i usprawnić auto a potem rozejrzeć się...
To mechanizm biegów , szukaj czy nie cieknie gdzieś na układ wydechowy, tłumik, kolektor , rurę .
zmienna długość kolektora ssącego. Tylko wymiana na inny kolektor choć bez gwarancji że ucichnie.
A gdzie pogląd na dane które widzi sterownik? Czujnik może być w ECU ale jest też czujnk wpinany w kolektor dolotowy.
Przed tym po zapięciu wakuometru w kolektor ssący zamiast serwa hamulca, wakuometr pokazuje wartości bliskie ciśnienia atmosferycznego, czyli brak próżni w kolektorze. Nie ma takiej fizycznej możliwości w standardowym silniku.
Robienie produktów z "gównolitu" dotyczy obecnie absolutnie wszystkiego. Ostatnio stanąłem przed tematem zakupu pralki. Porozmawiałem z jednym mądrym człowiekiem, który robi tylko w tym. Powiedział jasno: 5 lat to szczyt wytrzymałości, co byś nie kupił. Są produkty, gdzie łożyska dojadą ledwo do gwarancji. To ma się zepsuć po gwarancji. Co do aut: lata...
Cześć! Mam problem z wykryciem źródła piszczenia w silniku Opel Corsa A12XER (ecotec 1.2 benzyna, 2012). Może ktoś się już z czymś podobnym spotkał? Po kolei: Dźwięk o jakim mowa uchwyciłem na filmach: https://youtube.com/shorts/3YwXnvHpl_4?s... https://youtube.com/shorts/zBobu3ZccWQ?s... Dźwięk pojawią się najczęściej...
kolektor ssący od strony grodzi /z tyłu/
Lewizny brak, kolektor wyciągałem, brak pęknięć, sprawdzałem szczelność dymiarką. Rozrząd sprawdzany kilku krotnie, blokada walu włożona pierwszy tłok w gmp, wałki zablokowane, nie da się inaczej.
Dla innych użytkowników tego modelu silnika: problem był w rozrządzie. Łańcuch wyciągnięty i wyrobione zębatki. Wymiana kompletnego rozrządu pomogła - auto dostało mocy i przyspieszenia. Co do lampki i błędu P0400 to należy przeczyścić kolektor dolotowy i zawór EGR. Opel ma to do siebie, że tam zbiera się sporo nagaru i przydławia powietrze na wolnych...
W żaden kolektor ssący. Wychodzą 2 weze z pokrywy zaworów - jeden grubszy, który jest podłączony z tyłu w blok silnika, drugi cieńszy o który pytam bo mam luzny.
Jest blacha nad kolektorem wydechowym. Wejdz na allegro i podziwiaj silniki.
Zrobiłem już wszystko zaslepiłem egr podmieniłem go wcześniej z innej corsy, podmieniłem przepustnice przepływomierz nawet wtryski z listwa dalej skaczą obroty juz niewiem co robic sciagnełem cały kolektor ssacy i go uszczelniłem. prosze o POMOCYYYYYYYYY..
Spawanie kolektora za parę złotych?. Z opisu wynika że nawet nie był ściągnięty do spawania a wcale bym się nie zdziwił jak akumulator nie był odłączony. Naprawa może przekroczyć wartość auta. Akurat o takich rzeczach jak odłaczenie akumulatora podczas spawania to chyba nawet dziecko wie. Kolektor był ściągany, problem był taki że sonda nie chciała...
Przy wlewie jest wyczuwalny niewielki zapach, chociaż musiałbym sprawdzić jak jest to podczas jazdy. Chociaż zastanawiam się czy to możliwe żeby z tych okolic czyli z tyłu po prawej stronie było to wyczuwalne jak się otworzy okno przy fotelu kierowcy? Ja już się nauczyłem tankować go do połowy bo wtedy nic nie śmierdzi🤣 Jak najbardziej może...
Witam , mam taki sam wóz jak ty tylko że z reduktorem TECNO 100kW, słuchaj jak jest wszystko oki to nie ma znaczenia czy silnik zimny czy gorący , autko po przełączeniu na gaz natychmiast chodzi tak jak należy , moja rada którą zauważyłem po 4-letniej jeździe z gazem w tym samochodzie , weź wyrzuć tę rurę plastikową dolotową co idzie od obudowy filtra...
Witam. Sygnał do obrotomierza powinien być brany z alternatora. Jeśli jednak sygnał nie wychodzi z alternatora to musi być brany z pradniczki tachometrycznej zamontowanej na pompie wtryskowej. Szczelność dolotu najprościej sprawdzić wodą z mydłem lub z specyfikiem który się pieni popryskujac kolektor w podejrzanych miejscach.
Odp: Check zapala się tak jak powinien po przekręceniu stacyjki a później gaśnie, więc teoretycznie jest ok. Zamówiłem interfejs do odczytywania błędów, najdalej we wtorek już bd mógł zrobić odczyt. Ładowałem akumulator, czy po odłączeniu błędy wcześniejsze zachowane są gdzieś w komputerze? Gdzieś czytałem, że odrazu nie pokazuje błędów, trzeba troszkę...
Ma prawo zalewać olejem kolektor dolotowy,wlewał się do komory spalania co powodowało spadek mocy nie równe obroty
a dochodzi do niego mieszanka ? moze byc cos z kolektorem
Po wypięciu czujnika temp. cieczy silnik przestaje strzelać w kolektor ? Cewka zapłonowa Oryginalna czy zamiennik? Po odpięciu czujnika wałka, silnik będzie pracował, komputer korzysta z czujnika wału.
Odpal na zimnym-mówisz,że ma 800 0br/min.Spryskaj plakiem odcinek kolektor ssący-przewód filtra powietrza.Jeśli zwiększą sie obroty to łapie lewe powietrze.
Witam, 19 Marca 2013 roku zadałem pytanie odnośnie wymiany silnika w Corsa C 1.0 Auto posiadam do dziś, siedem lat temu kupiłem drugą głowicę i nawet założyłem hak i tak przejeździła ze mną ponad 140 tyś km bez dotykania serca pijąc do 0,7 litra oleju pod obciążeniem na 1000 km. Jednak jak na złość 26 czerwca tego roku przy przebiegu 212 tyś km straciła...
rozrząd wczoraj sprawdziłem trzeci raz,według mnie jest ok,ciśnienie sprężania po 12 atmosfer, spróbuje dziś zdjąć kolektor ssący i zobaczę czy nie ma jakiś uszkodzeń ? Dodano po 2 kolektor wyeliminowany,brak uszkodzeń.
Ja bym sprawdził czujnik cieczy sprawdzić jedo rezystancje czy jest prawidłowa - potem czy czasem EGR zawór recyrkulacji spalin czasem się nie przyciął i spaliny trafiają w kolektor dolotowy jak coś to mam trochę schematów do opla przypuszczam że masz silnik x14sz.
psikaj plakiem na kolektor ssący na pracującym silniku i słuchaj czy się coś zmienia - często w tych silnikach puszczają uszczelki pod kolektorem ssącym i ciągnie lewe powietrze i wtedy nie pali na któryś gar. Na który cylinder nie pali? odłączaj kable od świec na pracującym silniku (tylko kombinerkami bo kopnie!) i sprawdzaj na którym to cylindrze....
Jeżeli uważasz, że to EGR to od razu niech kupi nowy Dlaczego? Mam też wrażenie, że kolektor wylotu spalin jest nieszczelny. Czy to ma jakieś znaczenie? Ma i to bardzo duże.
24 Czujnik przebytej drogi - brak impulsów Czego potrzebujesz schematu? Impulsator to jest to pudełko, a w środku na osi linki zamontowana tarcza i przetwornik optyczny. Na Twoim schemacie jest zaznaczony pin nr. 25 a wyjście jest najprawdopodobniej typu otwarty kolektor z tego, co pamiętam. Próbnik LED do plusa i powinien migać.
Witam, zauważyłem w Corsie wyciek spod przepustnicy. Olej wyciekł na kolektor ssący, a jedna z uszczelek jest nasączona paliwem. Od czego zacząć demontaż?? Opel Corsa 95r. 1.4 8V
Przyczyną trybu awaryjnego może tez być przepływomierz, nieszczelności w dolocie, nieszczelności w podciśnieniu, sama turbina i parę innych elementów, ale o tym na forum było sporo - starczy poczytać i posprawdzać. Jak zwykle warto zapytać komputer o błędy. Podciśnienie ma być cały czas, zawór reguluje ile ma być na gruszce. Nieststy opli nie znam...
masz szczęście, że Ci się nie zapalił ten olej pod maską od gorącego kolektora wydechowego. Zdejm ten wąż zaznaczony strzałką i zobacz czy nie zatkany, wyszoruj go w środku jakimś wyciorem (szczotka do kotwy chemicznej na przykład z budowlanego), nalej oleju do stanu na miarce i odpal, jak normalnie pracuje i kontrolka oleju nie świeci to wytrzyj ile...
raczej to niesprawny reduktor,przez noc wypelnia ci kolektor ssący i podczs odpalania na pb masz dwa paliwa
Podłącz autko pod kompa i zerknij w parametry silnika ,tzn w jakich wartościach wacha się napięcie sondy przed katem, a druga sonda informuje o stanie pracy katalizatora. i napięcie tej sondy przy sprawnym katalizatorze powinno sie wachać od 0,6 - 0,9V. Ale skoro to za bogata mieszanka to może znaczyć że pęknięty jest kolektor wydechowy (jak w większości...
Panie "Doktorr'rze" sprawdzenie czujnika temperatury (sa dwa jeden dla informacji kompa po lewej stronie silnika drugi dla twojej info, dla wskaznika temp. wkrecony w EGR) to podstawowa pierwszorzedna sprawa. Niestety jest sprawny - przynajmniej u mnie. Co do kolektorow to nasza Corsa ma kolektor ssacy aluminiowy a przy wystrzale w tym aucie na ogół...
Oba czujniki (i ten dla komputera i dla zegarów) są wkręcone w kolektor dolotowy. Jeden jest 2-przewodowy (dla ECU) wkręcony poziomo równolegle z osią auta i ma wartości: 20*C - 2.5k 40*C - 1,2k 60*C - 0,6k 80*C - 0,3k ohma (wartości przybliżone) Drugi 1-przewodowy (do zegarów) wkręcony pionowo, kabelek na wsuwkę.
Chodziło mi o to czy np przez zwarcie w czujniku temperatury mógł on np pobierać tyle prądu że nie starczyło np na czujnik położenia wału czy coś w tym rodzaju, czy raczej wskazuje to na uszkodzenie w sterowniku. Zapakuj mu potencjometr 1k i zobacz czy zgaśnie przy zmniejszaniu rezystancji-będziesz miał odpowiedź na pytanie Po podłączeniu tego niesprawnego...
Samochów zaczął dymić i osłab jskiś rok temu po zatankowaniu paliwa na prywatnej stacji. 6 miesięcy temu były zawory sprawdzane, były ok. Samochód bez zmian. Ciśnienie było mierzone zegarem podpiętym pod kolektor ciśnieniowy z turbiny. Ssanie turbiny bezpośrednio z atmosfery.
Najprościej to Isuzu ma kolektor wydechowy od strony chłodnicy. GM ma od strony chłodnicy pompę wtryskową. Był kiedyś podobny temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... A w Corsie był kiedykolwiek silnik 1,5 d od GMa ?
W jakim celu zmieniasz sterownik, skoro w twojej wersji są inne wtryski i głowica. Głowica jest taka sama inne są denka tłoków, i inny jest kolektor dolotowy, fakt wtryski od NE są minimalnie większe ale co z tego? Są czujniki, przepływomierz czujnik stuku, Lambda, czujnik temp silnika przecież to one regulują dawkę paliwa prawda? A wszystko jest z...
Witam.Miałem te same objawy z moją B-mką.Tylko dobry komputer. Na te objawy stała w różnych warsztatach 3 tygodnie .Trafiłem w końcu do BMW serwis.Fachowiec tłumaczył że, po wyłączeniu silnika w pierwszych chwilach temperatura rośnie.Jego komputer wskazał na czujnik wału korbowego.Naprawa czyli wymiana czujnika (trzeba było odkręcić kolektor ) + oryginalny...
Widze ECM jest zaraz nad napisem OPEL 771727 A powiedz kolego zeby dobrze to sprawdzic czy inny czujnik na podmiane musi byc zamontowany w kolektor (i wtedy kasuje blad i zczytuje go od nowa) ? I silnik musi byc odpalony do sprawdzenia tego innego czujnika?
więc po co piszesz o jakiś lewych powietrzach zresztą żeby takie ciągnął to musiałoby rozwalić kolektor ssący pod przepustnicą chyba że w życiu nie widziałeś jak to jest w takiej Corsie zrobione
dzięki a mam jeszcze jedno pytanko czy nieszczelności w kolektorze ssącym miały by coś z tym problemem wspólnego?????? bo chodzi o to że ściągałem głowice- bo poszła uszczelka i gdyby ciągną lewe powietrze ten czujnik będzie pokazywał błąd???? dodam jeszcze że czyszcząc kolektor to wyjście na czujnik było zatkane ,zamulone jakby ja go udrożniłem i zaczeły...
Wyczyściłem dzisiaj pokrywę zaworów i kanały odmy, ale nadal słychać taki pisk/buczenie jak wyjmę bagnet, dźwięk dochodzi z membrany wbudowanej w pokrywę zaworów. Myślę że to chyba normalny objaw? Jeśli chodzi o kopcenie, to kolektor miał jeszcze resztki oleju i po wyczyszczeniu kopcenie ustało. Jedynie brak mocy mnie zastanawia, a może te 1.2 tak mają....
corsa kolektor kolektor wydechowy corsa kolektor ssący corsa
aplikacja symbiana kocioł windsor kondycja baterii
myjka ultradźwiekowa myjka ultradźwiekowa
Electrolux EEM48321L – lokalizacja i cena modułu głównego, gdzie kupić oryginał PCB ELTA 2399N – regulacja auto stop, pozycjonowanie funkcji w gramofonie, mechanizm, śruba, serwis