Witam Zamierzam kupić Seata Toledo jedynkę z 1999 roku 1600cm i zamontować tam gaz, czy ktoś może wie jaki jest tam kolektor ssący
sprawdż uszczelkę pod zespołem przepustnicy i kolektorem ssącym.
mam pytanie do szanownego Grona. jaką zamontowac instalacje LPG do seata toledo 12.1991r 2.0 8v metalowy kolektor ssący, mechaniczny przepływomierz Boscha? proszę o uwagi porady doswiadczenia
Źle ustawiony rozrząd, szmata w wydechu lub w kolektorze ssącym i wiele wiele innych przyczyn :)
Witam, posiada może ktoś schemat jak odkręcić kolektor wydechowy w v5 agz toledo 2 ? Lub może ktoś to robił i by podpowiedział czy trzeba ściągać przy tym kolektor ssący pas przedni sanki itd. Z góry dzięki za pomoc
Witam wszystkich ! Wracam do tematu ,poniewaz zlokalizowałem usterkę i byc moze komus ta informacja sie przyda.Przyczyną moich problemów był lużny przewód który idzie z kolektora ssącego do serwa wspomagania hamólców.Zacisnąłem opaskę przy kolektorze ssącym i jest wszystko ok:)
Sprawdż bardzo dokładnie szczelność intercoolera i przewodów ciśnieniowych na drodze turbosprężarka->intercooler->kolektor ssący. A zawór recyrkulacji sprawny? Grześ
Mówisz o starym typie silnika 1.6 a 1.8 zwróć uwagę na głowice jaki przychodzi kolektor ssący o ile twój jest taki sam będzie ok.
A jak wymienię ten przewód, to nie musze sie martwić że olej będzie się dostawał do przepustnicy? Znajdź mi choć jedno auto które ma czystą bez oleju przepustnice jak i suchy kolektor dolotowy... Nie tyczy się gaźnikowców i mono-wtrysków. A jak myślisz dlaczego podłączyli odmę z kolektorem ssącym?? nie dali jej "wolnej"
Jestem tu nowy .proszę zwróćcie uwagę że podciśnienie wynosi 0. Z mego doświadczenia wiem że tak być nie powinno podczas pracy silnika. Dawno już nie montowałem KME ,Teraz montujemy ESGI .ale we wszystkich sekwencjach z jakimi miałem doczynienia, ten parametr wskazywał 20-40 lub 0.20 -0.40. Prosze sprawdź cienkie wężyki łączące reduktor - kolektor ssący-...
Przecie to prosta konstrukcja. Jeśli nie wkładałeś łapek nigdzie oprócz sprzęgła to w czym problem posprawdzać wszystkie rurki dochodzące do kolektora, przepustnicy i rury ssącej? Podejrzewam że urwaliście wąż serwa.
Dzieje się to chwilkę po odpaleniu jak silnik dostanie troszkę większej temperatury. W podparcie zaworów nie che mi się w tym przypadku wierzyć. Z tego względu że silnik przerywa przez kilka sekund, a po nich chodzi równiutko z 20 i po chwili znów zacznie nierówno pracować. Tak jakby w tym czasie iskra ginęła. Dziś nie miałem nawet chwilki zająć się...
Hej kolego, spokojnie bez paniki, jesteś to w stanie sam zrobić tylko mi napisz jakie masz oznaczenie silnika np. BKD lub inne, kod silnika znajdziesz na nalepce w książce serwisowej albo na osłonie rozrządu lub wklej tutaj foto silnika a napiszemy jak się za to zabrać. Sam sobie będziesz w stanie wyczyścić i nic nie będziesz musiał płacić - jedyny...
Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym jeśli jest sprawdzić, jak nie wymieniałeś jeszcze to sprawdź świece. posprawdzaj dokładnie instalacje czy nie przerwane jakies kable.
Nie było iskry bo gdzieś był przerwany kabel masowy który powinien być w kostce podpiętej do czujnika halla. Podłączyłem osobno pod śrubkę i jest ok. Teraz chodzi tak jak by silnik nie pracował na jednym cylindrze(pierwszym). Poszperałem po forach i wyczytałem że może to być uszczelka pod kolektorem ssącym. Jutro składam i napisze czy to była wina uszczelki.
Grzałka pod kolektorem ssącym uszkodzona,brak zasilania lub wyłącznik grzałki nie załącza przy zimnym silniku.Kabelek pod kolektorem czerwony,obok czyjnika temp.na króćcu wyłącznik też czerwony.Sprawdż.
Pewnie ktoś kradnie. Powiedz, jak chcesz cokolwiek naprawić, skoro nie wykazujesz żadnej chęci żeby samemu cokolwiek doczytać, czy się nauczyć? Jeśli regulator będzie dziurawy, to paliwo przewodem kompensacji będzie się lać do kolektora ssącego.
To jest kolektor ssący plastikowy ? Przepustnice czasami nie czyściłeś , odłanczałeś ? Może wystarczy adoptować przepustnice i po kłopocie , miałem podobny problem w VW Polo ale tam czyściłem przepustnice po adaptacji auto chodzi ja pszczółka.
Witam Wszystkich.Mam Seata Toledo 1,9Tdi (AFN) i ma następującą dolegliwość-silnik po odpaleniu tak jakby buczy lub można to określić ze lekko dudni.Wymieniałem teraz głowice na drugą kompletną i jak na tej tak i na tamtej jest tak samo.Słychać jest to tak jakby w kolektorze ssącym bo dudni tak jakby do filtra powietrza.Z popychaczy był olej wyciśnięty...
Mam takie pytanie. Przy kolektorze ssącym jest jakiś czujnik od powietrza - podciśnienie? przepływomierz? ma to symbol 037 906 283C, np :https://rrr.lt/en/used-part/dvr21895-03... . Z jednej strony ma to nałożoną plastikową rurkę, która prowadzi do niczego z drugiej gumowy wężyk, który albo się urwał, albo...
Witam. Mam seat toledo benzyna/gaz i mam problem przy obrotach 2,5/3 tys gdy wciskam gaz w ogóle nie ma mocy gdy przekroczy 3 tys obrotów jest ok. Może ktoś wie co może być nie tak słyszałem ze przyczyna może być siłownik kolektora ssącego
Witam. Wyciągnąłem ECU, w środku suchy i czysty, wtyki czyste. Inny miernik też pokazuje 1,5V. Sonda jakiejś nie znanej mi firmy MaX Gear 59-0040 29/07/11. Po wyciągnięciu sterownika wykręciłem też sondę ale później wkręciłem z powrotem i po uruchomieniu przez minutę tak jakby sonda podjęła pracę. Napięcie oscylowało między 0.45V a 1V. Po minucie znów...
Nie wiem jaki tam jest kolektor ssący metal czy plastik czy może pół na pół bo nieraz też tak jest ale u mnie w vectra B było podobnie okazało sie ze kolektor ssacy ma dosłownie "Dziure " i było praktycznie to samo co u cb
Kolego polecam czyszczenie zaworka N75 sterującego podciśnieniem a razem z nim szczelności przewodów sterujących sztangą, aku podciśnienia i ałej reszty wężyków poza tym kontrola czystosci kolektora ssącego obowiązkowa
Witam. W seacie toledo 2 1.6 16v bcb padł mi silnik i szukam nowego i znalazłem czy mogę wstawić akl zamasst bcb (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik posiada Seata Toledo II z silnikiem BCB (1.6 16V, 105 KM) i rozważa zamianę na silnik AKL (1.6 8V, 101 KM). - Silniki te różnią się m.in. liczbą zaworów, generacją sterownika...
Witam, Od dłuższego czasu zmagam się z problemem ubytku płynu chłodzącego. Z możliwych przyczyn została mi w zasadzie uszczelka pod głowicą/pęknięta głowica, ale ostatnio trafiłem na forum VWGolf opis przypadku, w którym walnięta była chłodnica recyrkulacji spalin. W celu potwierdzenia, czy to właśnie to, chłodnica została wyizolowana z układu. Prosiłbym...
Witam. Mam problem, posiadam auto seat toledo silnik 1.6 16V BCB. Problem się zaczął kiedy dojeżdzając do skrzyżowania, zapaliły się kontrolki EPC i Check Engine, totalnie zaczeły falować obroty na biegu jałowym,spadły obroty podczas hamowania i zgasł silnik.Narobił mi stresa, nie mogłem odpalić, po 3 próbe załapał i jakoś odjechałem ze skrzyżowania....
Witam, Od jakiegoś roku mam problem z Seatem Toledo II 2002r. 1.9TDI 90KM , mianowicie samochód przy około 110-120km/h nie ma mocy. Przeczytałem wiele tematów na ten temat, lecz nie uzyskał stosownej informacji. Na chwilę obecną sprawdziłem przewody od turbo, od czujnika ciśnienia(tylko to co było widoczne) i VAG-a: 17564 Czujnik podciśnienia MAP -...
Ściągnij elastyczny przewód z korpusu przepustnicy ,otwórz przepustnice , jeśli jest wewnątrz czarny tłusty osad to należy ją wyczyścić i zaadoptować.Jedną z przyczyn falowania obrotów są nieszczelne klapy sterujące zmienną długością kolektora ssącego.
Witam. Mam Toledo 97r. i problem jak w temacie. Od jakiegoś czasu mruga mi kontrolka żarzenia świec. Znajomy podpiął go do vaga i zczytał takie błędy: 00575 - ciśnienie w kolektorze ssącym - odstępstwo od reguły - usterka występująca sporadycznie 00553 - czujnik pomiaru masy powietrza G70 (przepływka) - przerwa/zwarcie z masą 01268 - nastawnik wielkości...
znalazłem coś takiego: Ze względu na to że masa zasysanego powietrza jest zależna od doładowania sprężarki to dla prawidłowego odczytu wartości w trzeciej kolumnie, ciśnienie doładowania sprężarki (grupa 011 kolumna 3-a) musi być stabilne i tożsame z życzeniem ECU. W przeciwnym razie odczyt w 003 nie będzie się zgadzał z właściwymi wskazaniami dla bloku...
Witajcie. Posiadam Toledo 1L 2.0 2E 8v + LPG. Również mam problem z szarpaniem. Szarpie na zimnym i ciepłym, na Pb i LPG. Dolot szczelny, podciśnienia ok, przepływka czysta, ma poprawne wartości, nowe świece i przewody NGK, nowy aparat zapłonowy, nowy olej, filtr powietrza, oleju, filtry gazu, nowy czujnik temperatury powietrza przy kolektorze ssącym,...
Domyślam się że to 1.8 RP Mono-Jetronic. Czerwony "czujnik" to przełącznik termiczny od podgrzewania kolektora ssącego. Z żadną kontrolką nie ma nic wspólnego.
Znając Seata to pewnie niczym (nie licząc napisów). Jedyne co to w Audi silnik jest wzdłużnie i mogą być (ale nie muszą) drobne zmiany w osprzęcie silnika (np.kolektor ssący).
na poważnie: jaki miałeś poprzednio silnik? (1F) wtryskiwacz i nastawnik przepustnicy są identyczne niewielkie róznice w budowie korpusu wtryskiwacza i przepustnicy sterownik inny numery z toledo97 (ABS) 8a0997311b 8a0907311ak 1h0997311b - dla immo sonda lambda identyczna kolektor ssący podejdzie kolektor wydechowy inny na razie tyle.
Witam wszystkich. Wreszcie udało mi się pokonać te usterki. Wypoziomowałem reduktor, trochę zwiększyłem na registrze dopływ gazu (nie dławi się przy przyspieszaniu) i znalazłem nieszczelność na wężu od serwa hamulców do kolektora ssącego-obce powietrze (nie gaśnie przy hamowaniu). Wszystkim dziękuję za rady i pozdrawiam.:D
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Mam problem z wyjęciem głowicy w seacie toledo II 1.9 tdi 110 koni silnik ASV. czy możlwe jest wyjęcie głowy bez odkręcania kolektora ssącego? nie moge odkecic go bo poprzeedni mechanicy którzy to robili poobkręcali łby imbusowe i klucz tylko sie kręci w miejscu. Następne pytanie. Czy trezba odkręcić turbine...
W megance mam OMVL Dream XXI N, reduktor też OMVL, wtryskiwacze REG standard, instalacja ma obecnie nawinięte ponad 160 kkm i nadal spisuje się bardzo dobrze. wiem o tym ,że te wtryski które mam teraz są 5 ohm a u mnie gaziarze polecają spokojnie do tego auta omvl reg fasty 3ohm ,które podobno bdb się spisują ,tylko gość powiedział mi ,że musi przeprogramować...
Witam. Problem jaki występuje to falowanie obrotów ale nie cały czas tzn. jest około 0,5 -1 godz. dobrze (850-900), później najczęściej przy schodzeniu z obrotów faluje 1100-1300 po ok. 30 sek. nie faluje ale utrzymuje równo 1100 albo 1000 i tak na zmianę. Z tego co zauważyłem to na rozgrzanym silniku problem występuje rzadziej. Problem występuje i...
kolektor ssący kolektor toledo zafira kolektor ssący
behringer kolumna naprawa elektrolux pralki kontakt punto klakson
Antygrawitacja: Teoria i Zastosowania w Elektronice Brak migacza i światła dziennego w prawej lampie BMW F10 po wymianie