Czy przy okazji mycia gaźnika udrożniłeś dysze w gaźniku. Filterek paliwa powinien być o większych rozmiarach. Przewód podciśnieniowy od kolanka gaźnika do kranika podciśnieniowego musi być szczelny tj. ciasno nasunięty na odpowiednie króćce. Po zmianie cylindra na "większy", powinno się też zmienić dysze w gaźniku (na "większe").
W takim położeniu powinien być pływak. http://obrazki.elektroda.pl/3580287300_1... Trzeba porządnie ten gaźnik wyczyścić. Paliwo oczywiście świeże?
Jeszcze raz - Zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej - wyregulować zgodnie z instrukcja. Silnik szybciej je spala niż zdąży do komory pływakowej wpłynąć i dlatego gaśnie. Podnieś stan paliwa w komorze pływakowej, nie wiem jak to jest zrobione w tym gaźniku, pływak - iglica dogięcie blaszki.
Ustaw go tak by poziom paliwa był 2-3 mm poniżej komory pływakowej, podginając delikatnie blaszkę zaworu pływaka. Należy przeprowadzić testy w naczynku ze zdjętą komorą pływakową, jest to domowy sposób ale skuteczny.
Tutaj na tym forum fajnie jest opisane, co robić w przypadku wyskakująch biegów :) http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php...
Pływak nie zacina się? Nie pamiętam czy w tym gaźniku ustawia się poziom paliwa w komorze pływakowej.
Pływak równolegle do płaszczyzny komory pływakowej.
To w takim razie odkręć komorę pływakową nalej do niej wody destylowanej i sprawdź czy nie ucieka - tylko nie lej benzyny bo ma zbyt dużą lotność, najlepsza byłaby nafta. Jeśli paliwo ucieka z komory pływakowej to Ci silnik nie odpali. Tam w tej śrubie spustowej komory pływakowej jest uszczelka?
Witam. Mam Ogara 202Fi. Mam problem z paliwem. Dzisiaj przeczyściłem gaźnik, dysze i doszedłem do wniosku, że paliwo dopływa w gaźniku do miejsca, gdzie jest ukryty filtr, oczywiście filtr też wyczyszczony, ale nie napełnia się komora pływakowa. Jak rozkręciłem dolną część, to po dmuchnięciu w kranik powietrze przechodzi otworem, który jest w ściance...
Na sprawdzeniu drożności kanałów, dysz, poprawności działania zaworu komory pływakowej i w końcu regulacji gaźnika. Należy się także przyjrzeć montażowi gaźnika do silnika, czy nie ma zasysanego “fałszywego powietrza”
Tu masz ustawianie komory pływakowej: http://obrazki.elektroda.pl/6003236600_1...
Paliwo nie ma prawa odparować z komory pływakowej po kilku dniach. Jedyną przyczyną opróżnienia komory pływakowej może być tylko nieszczelny spust paliwa z komory pływakowej. Radziłbym przekazać skuter specjaliście który wyczyści gaźnik i sprawdzi jego regulację. Jeszcze jedna rada, podczas dłuższego kopania należy robić przerwy 10-20 sekund aby napełniła...
Witam,ten otwór zaznaczony to odpowietrzenie komory pływakowej gaznika,nie ma tam być zadnej zaślepki czy też śrubki,
na co zwróciłem uwagę po zdjęciach innych gaźników to w moim nie ma w komorze pływakowej na zewnątrz takiego bolca obok końcówki od podawania paliwa tylko jest dziura i jak włożę cieniutki pręcik to dotykam pływaka. Jak naciśniesz na ten "pręcik" co wkładasz, tak aby "przydusić" pływak to leci paliwo z komory pływakowej, a po ustąpieniu nacisku przestaje...
Niewłaściwy poziom paliwa w komorze pływakowej?
Koledzy główkujecie jak usunąć skutki, a nie jak zlikwidować przyczynę. Nie sądzę, aby przyczyną kłopotów były nowe uszczelki, bo nawet bez nich benzyna tam nie powinna wyciekać, bo nie powinna się tam dostać. Wg mnie przyczyna jest w gaźniku, a konkretnie za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Dlaczego tak jest trudno jednoznacznie odpowiedzieć....
Jest zapchana. Dysza pobiera paliwo wprost z komory pływakowej.
Prawdopodobnie paliwo nie nadąża napływać do komory pływakowej.
Według mnie to podczas czyszczenia gaźnika, widocznie niechcący została odgięta blaszka odpowiadająca za poziom paliwa w komorze pływakowej. I to jest prawdo podobnie przyczyna Twojego problemu.
moim zdaniem cię wkręca żeby jakąś tam kasę wyciągnąć, zrywność - czyli moc nie jest sterowana poziomem paliwa w komorze pływakowej
Tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... masz zdjęcie komory pływakowej. Musisz ją oczyścić oraz rurę karbowaną, która łączy tę komorę z misą zmywarki. http://obrazki.elektroda.pl/3013649000_1...
Gaźnik powinien mieć spust od spodu w deklu komory pływakowej. Trzeba dolać trochę denaturatu do paliwa i przepuścić to przez układ,tak będzie najszybciej. Wystarczy kropla wody która stanie pod dyszą i zgaśnie , bo woda przez nią przechodzić nie chce na wolnych obrotach. Nie wlewa się wody,atmosfera w zbiorniku jest niepalna zanim korka nie otworzysz.
Spróbuj przeczyścić gaźnik, bo to wygląda jak by miał przerwę w dopływie paliwa. Zobacz, może coś przytyka w komorze pływakowej.
Sprawdz pływak,wygląda na zbyt dużą ilość paliwa w komorze pływakowej
Sprawdzałeś pompkę przyspieszającą? O ile pamiętam to na dnie komory pływakowej jest dysza z kulką, sprawdź ją.
Tu nie chodzi o producenta tylko o proste zasady fizyki. Jak przechylisz szklankę (komora pływakowa) to się woda/benzyna wyleje... Komora pływakowa ma, bo musi mieć odwietrzenie. Jakby go nie było paliwo nie napłynęło by do gaźnika! Gaźnik jest konstrukcji POZIOMEJ, bo taki kierunek ma mieć oś gardzieli (głównego przelotu powietrza). Dopuszczalne jest...
Kolego jest to przewód do spuszczania paliwa z komory plywaka. W gaźniku w komorze pływakowej masz od spodu śrubke możesz ja odkrecić spuszczjąc paliwo z komory często mogą zlecieć brudy zatykające czasami dysze
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
Jaki gaźnik?Fos, weber czy zawodny aisan? Może benzyna ucieka z gaźnika i odpala zaraz po zgaszeniu a po czasie musi napompować komorę pływakową.
Prawdopodobnie masz niedrożny układ paliwowy. Na spodzie gaźnika znajdziesz wkręconą śrubkę w dnie komory pływakowej. Podstaw jakiś słoik i spróbuj czy paliwo po jej wykręceniu będzie spływać swobodnie ciurkiem.
Gaźnik PB2** - poziom pływaka (float level) 8.6 mm. W praktyce w większości typów gaźników pływak ustawia się równolegle do płaszczyzny łączenia komory pływakowej.
Odstojnik paliwa, nadmiar wraca niebieskim przewodem z powrotem do baku, ma na celu szybszy rozruch gorącego silnika, gdy paliwo z komory pływakowej gaźnika odparuje na skutek temp
Wyraźnie trzeba coś pogrzebać przy wyprzedzeniu zapłonu i chyba przy mieszance paliwo-powietrze w gażniku. Może masz za niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Pozdr.J.
Nie wiem jak stwierdziłeś że świeca w cylindrze nie wytwarza iskry, spróbuj zwiększyć poziom paliwa w komorze pływakowej. Nie wiem jaki gaźnik ma ten silnik ale sprawdź też czy dysze paliwowe nie są zatkane.
Jak iglica ma gumkę to gniazdo nie. Nie raz jest też że iglica stalowa i gniazdo stalowe a bywa i gniazdo z tworzywa/gumki. Jak nie puszcza powietrza to jest ok. A nie zawadza pływak o coś jak jest w swoim naturalnym położeniu ??? Zakrec komorę pływakowa i wtedy zobacz czy powietrze trzyma.
Na tzw. oko, + jakieś płaskoszczypce. Warto tez sprawdzić sam pływak- może być dziurawy i przez to zawyża poziom paliwa w komorze pływakowej. Jeśli chlupie w nim paliwo[ po demontażu potrząsnąć nim], to znaczy że jest dziurawy- do przelutowania bądz wymiany.
Witam. Bardzo dziękuję za przydatne linki. Mam Saluta ze zwykłym przerywaczem i nie łamaną kolumną. Niestety, nie ma tam informacji na temat poziomu paliwa w gaźniku. Pytam z tego względu, bo jak odkręciłem kranik paliwa to po chwili paliwo zaczęło się przelewać i ostro kapać z gaźnika dlatego podejrzewam zbyt wysoki jego poziom w komorze. Pozdrawiam.
Poziom paliwa w komorze pływakowej był ustawiony?
Mało tego - ta iglica w środku się rusza :D Masz z drugiej strony przylutowaną sprężynkę-zawleczkę, która siedzi w wycięciu na iglicy. Tychwycięć jest więcej, schowały się wenątrz pływaka. Przesuwając pływak na iglicy regulujesz poziom paliwa w komorze pływakowej.
Jest jeszcze pytanie jak długo musi stać samochód żeby nie chciał odpalić.Bo jest jeszcze możliwość że gażnik ma jakąś nieszczelność i paliwo po prostu wycieka,może jest pęknięta obudowa.Bo nawet przy nieszczelnych zaworkach nie ma możliwości żeby paliwo z komory pływakowej mogło uciec.
Zdemontuj komorę pływakową, wykręć i wyczyść dysze. Na zielono dysza od wolnych obrotów, na czerwono dysza główna. https://obrazki.elektroda.pl/2244898300_... Tu masz film jak wyczyścić cały gaźnik. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Jest w deklu miejsce do którego ma sięgać paliwo. Nie ma czegoś takiego. Kiedy w końcu ludzie ruszą mózgownicą i odkryją że w komorze pływakowej znajduje się nadlew blokujący sworzeń pływaka przed wypadnięciem z gniazd w korpusie? Chyba że masz taką komorę pływakową (serwisową): http://www.moto-selmer.de/images/content...
Za średnie obroty odpowiada ustawienie iglicy. Naturalnie gaźnik musi byc idealnie czysty z prawidłowym poziomem paliwa w komorze pływakowej. Membrana nie moze miec zadnych dziur ani pęknięć. Sprężynę na membranie dobrze założyłeś?
Czyli prawdopodobnie masz sprawny układ zapłonowy, a problem jest po stronie zasilania w paliwo. Sprawdź czy na pewno paliwo dopływa do komory pływakowej gaźnika (tylko ostrożnie żeby nie połamać przy tym króćców). Ewentualnie czasem pomaga prostacka sztuczka z wymuszeniem pracy silnika przez delikatne wstrzykiwanie benzyny cienką igłą w gardziel gaźnika-...
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
Sprawdż regulator ustawienia przepustnicy, potencjometr przepustnicy,zawór iglicowy w komorze pływakowej ,siłownik przepustnicy drugiego przelotu , czujnik temp płynu , szczelność zworu recylklacji spalin- stawiam na to ostatnie .Powodzenia
Kranik jest wmontowany w zbiornik paliwa. Powinny biec do niego dwa przewody jeden dopływ paliwa do gaźnika drugi podciśnienie z kolektora ssącego, które otwiera kranik. -Jeżeli zrobisz zdjęcia rozebranego gaźnika napisze co i do czego służy tak na 95% oczywiście zdjęcia po otwarciu komory pływakowej, z jednej i drugiej strony.
Iskra przy odpalaniu jest, faktycznie lepiej ja wymienić? Jest nowa kupiona z 2 tyg temu Jak wygląda świeca po wykręceniu? Jeżeli jest mokra to masz wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej, a to powoduje zbyt bogatą mieszankę paliwowo powietrzną. Gaźnik do sprawdzenia i jak podpowiadają, przedmuchaj porządnie silnik przy wykręconej świecy.
Więc tak: A - Podejrzewam że to jest połączenie odpowietrzania komór pływakowych z filtrem powietrza oraz układem powietrza wtórnego ("wtrysk" powietrza do układu wydechowego, dopalanie niespalonych węglowodorów). B - Podgrzewanie gaźnika (z układu chłodzenia). Przydatne przy eksploatacji zimą, ale kto 900-tą jeździ w zimę... Na drugim zdjęciu charakterystyczny...
A ten Golf jest na gaźniku czy na wtrysku? Bo ten przełącznik z tego co widzę jest do silników z wtryskiem paliwa. W przełącznikach do gaźnikowców w środkowym położeniu odcina się oba paliwa (żeby wypalić benzyne z komory pływakowej) natomiast w silnikach z wtryskiem środkowe położenie to automatyczne przełączanie benzyna - gaz.
Zrób zdjęcie świecy i wrzuć po tym jak go przymuli. Podstawowa regulacja to odpowiedni poziom paliwa w komorze pływakowej. KWZ dobrze ustawiony?
Paliwo do cylindra nie dostaje się bezpośrednio z wężyka. Ameryki nie odkryłeś .Prawo jazdy mam od 33lat a przygodę z motocyklami zacząłem dużo wcześniej . Należę do klubu motocyklowego więc nie tłumacz jak działa zasilanie silnika motocyklowego w paliwo . Po drodze jest jeszcze m.in. komora pływakowa. Więc zamknięcie kraniku nic nie da. Właśnie że...
Znalazłem schemat tego gaźnika i ta śruba opisana jest jako "KIT IDLE MIXTURE" nr 94 i nie mogę zrozumieć Tłumacz Google tłumaczy to jak "Zestaw mieszanki biegu jałowego", wg mnie prawidłowo powinno być - śruba składu mieszanki biegu jałowego. Co do komory pływakowej, jeżeli taka jest, to ustawienie pływaka ustala poziom paliwa jaki jest utrzymywany...
Te 3 litry prędzej wylały się z gaźnika niż ten silnik je przepalił, pogięty pływak nie ma nic do rzeczy jeśli nie tonie w komorze pływakowej, możliwe że dysze ktoś udrażniał szpilką, przez co zostały rozkalibrowane. Śruba od regulacji składu mieszanki to ta wkręcona z prawej strony gaźnika prostopadle, nie ta po skosie u dołu.
Wyglada mi to na niedostateczny poziom dopływu paliwa do gaźnika i silnik wypala całe paliwo z komory pływakowej. Może być brudny filtr w baku, przypchaniy kranik, przewód lub w ostateczności zaworek iglicowy może się nie otwiera całkowicie. Polecam czyszczenie całego układu. Jeśli na zalewa się i mimo to nie można odpalić to możliwe, że pływak lub...
Jemu brakuje paliwa, robi buuuuu. Zwiększ poziom w komorze pływakowej, sprawdź stan przepustowości filtrów paliwowych, bo pewnie i w kraniku jest śmieszne sitko, i ustaw iglice na 2 rowek od góry. Powinien śmigać aż miło. To że jedzie czasami nawet 45 km/h to objaw zubażania się składu mieszanki czyli, brakuje paliwa.
Jeśli to gaźnik to pewnie masz przełącznik trójpołożeniowy. Odpalasz na paliwie, jedziesz, przełączasz w środkowe położenie, jedziesz dalej i jak wypali się paliwo z komory pływakowej w gaźniku (wtedy silnik zacznie szarpać) przełączasz na gaz. Przy przełączaniu z powrotem na paliwo przełączasz od razu w położenie zasilania paliwem pomijając położenie...
www.fiestaklubpolska.pl Hm problem raczej normalny , jak latasz na lpg koroduje gaźnik od wewnątrz . jesli zostawisz na noc na benzywnie to rano powinien odpalać bez problemu bo ma benzyne w komorze pływakowej , sprawdz czy ci sie elektrozaworek w gazniku nie rozsypał , to czeste w tych autach . napisz coś wiecej najlepiej na forum fiesty, Pozdro
Tak, to jest zaworek spustowy paliwa z gaźnika. Takie rozwiązanie występuje w niektórych skuterach. Zasada działania jest taka sama jak w pokrywce komory pływakowej normalnego gaźnika. Śruba zakończona stożkiem dociska otwór w korpusie. Sprawdź czy śruba (wkręt) jest dokręcony, czy wykręcenie i ponowne wkręcenie doszczelni zawór. Jeśli nie, to pewnie...
(at)radarator Jeśli masz możliwość sprawdz na innym gaźniku ( podginanie blaszki w komorze pływakowej raczej pogorszy sprawę ) Może być problem z modułem zapłonowym., albo nieszczelność na simmerach, skrzyni korbowej, spróbuj na innej świecy ( pewnie już to zrobiłeś ) jeszcze tłumik by się przydało sprawdzić czy nie jest zabity zbytnio nagarem, chyba...
Na pewno masz coś z gaźnikiem, więc przydałoby się go rozebrać przeczyścić/przedmuchać, złożyć (prawidłowo) i wyregulować. Skoro silnik jest po remoncie to zapewne jest teraz docierany, więc może nie równo pracować. Kolejna rzecz to poziom w komorze pływakowej gdy jest niski to szybko pozbywa się paliwa i nie zostaje ono szybko uzupełniane (czasem to...
Sprawdzałeś gaźnik. Może któraś dysza się poluźniła/odkręciła. Miałem taki przypadek. Jednak najbardziej prawdopodobne jest łapanie "lewego powietrza". Sprawdź czy przytykanie (nie zatykanie!) wlotu do gaźnika coś zmienia. Sprawdź połączenia na drodze mieszanki paliwo-powietrze i prawidłowość dopływu paliwa do gaźnika oraz jego poziom w komorze pływakowej....
Wygląda na to, że rozpylacz główny ma problemy. Prawdopodobnie przytkany jest jego przekrój i przy dodaniu paliwa dawkuje zbyt mało paliwa. Trzeba rozebrać gaźnik i przepatrzeć wszystkie kanały z komory pływakowej do rozpylacza w gardzieli głównej (ale pomocniczej też). Przy okazji ustaw prawidłowo przepustnicę względem otworów przejściowych. Opisane...
Okropnie bogata mieszanka. Ja bym sprawdził po kolei: - czy domyka się zawór ssania, - czy pływak nie jest dziurawy - czy nie chlupie w nim przy potrząsaniu, - poziom paliwa w komorze pływakowej i ewentualnie go obniżył.
chcę mieć, że jak daję ssanie to obroty idą w górę i nie gaśnie Zapomnij. W MZ na ssaniu gaźnik ciągnie samo paliwo, w Simsonie jest mieszane z powietrzem, ale i tak ogromna pojemność komory ssania w pokrywce komory pływakowej sprawia że silnik prędzej się zaleje niż zacznie normalnie pracować na włączonym ssaniu. Musiałbyś zamontować gaźnik Dellorto/Keihin/Mikuni...
Czy tak trudno określić przyczynę gaśnięcia. Wystarczy trochę pomyśleć i przeprowadzić próbę/próby. Po dopaleniu na ssaniu i zgaśnięciu silnika szybko zamykasz kranik. Zdejmujesz delikatnie gaźnik tak aby z komory pływakowej nic się wylało. Zdejmujesz komorę pływakową starając się aby paliwo w niej zostało. Mierzysz poziom paliwa od góry komory do lustra...
A ty uważasz że skład mieszanki reguluje się wyłącznie śrubkami? To niestety się mylisz :) Do regulacji też masz iglicę na przepustnicy (im jest ona wyżej tym bogatsza mieszanka), oraz po przez poziom paliwa w komorze pływakowej. Ta śrubka od niby składu mieszanki, to reguluje skład mieszanki wyłącznie na obrotach jałowych. Wtedy dysza główna prawie...
W tym miejscu znajduje się odpowietrzenie komory pływakowej. Wyciek paliwa wskazuje na zacięcie się zaworu iglicowego. Musisz odkręcić pokrywkę komory pływakowej (śruba na dole gaźnika, ale nie ta skośna widoczna na zdjęciu) i sprawdzić, wyczyścić. Najczęściej przyczyną zacinania się zaworka jest brud w paliwie (drobiny piasku itp), musisz sprawdzić...
a weź spróbuj go uruchomić bez korka na wlewie paliwa. Filtr paliwa czysty? Jakiś kranik po drodze jest? Kranik drożny? Komora pływakowa zalana?
grzes.stg Być może zacina sie zaworek w komorze pływakowej gaźnika;dysze masz czyste i kranik?
Sprawdź ustawienie pływaka w komorze pływakowej.
Po patrzcie jak macie zrobiony przelew w fiacie 1,2 mpi -z baku do listwy wtryskowej idzie tylko jeden przewód,powrotu z listwy nie ma, zawór przelewowy znajduje sie koszu pompy wewnątrz baku Czyli paliwo nie krąży i w rzeczywistości nie chłodzi wtrysków Jeśli jest wszystko sprawne to ciśnienie ma listwie jest jeszcze następnego dnia tak więc to nie...
Silnik na wtrysku czy gaźniku? Jeśli na gaźniku to masz kranik mechaniczny czy podciśnieniowy? Jeśli podciśnieniowy to muszą być wyższe obroty by wytworzyć podciśnienie i kranik mógł się otworzyć. Taki akumulator ma bardzo niską sprawność na mrozie i generalnie ten sprzęt nie jest jest przystosowany do niskich temperatur. Po dłuższym postoju możesz...
Filtr powietrza bezwzględnie wyczyścić, lub wymienić na nowy. Można go umyć w czystej benzynie i przed założeniem dokładnie wysuszyć- ale nie zawsze się to udaje [jak jest mocno zasyfiony, to nic mu mycie nie pomoże]. Śrubka służy do odwadniania komory pływakowej. Jeśli chodzi o święcę- proponuję założyć nową. Kolor elektrod sprawdza się po dobrym rozgrzaniu...
że nie wiem, jak takie rozwiązanie sprawdzi się w przypadku rozruchu kickstarterem, W komorze pływakowej zostaje zawsze tyle paliwa aby spokojnie odpalić skuter i przejechać kilkaset metrów, a gdy silnik zostaje uruchomiony, nawet w trakcie kopania powstaje podciśnienie. Niektóre skutery nie posiadają rozrusznika elektrycznego a mają zawór podciśnieniowy.Oto...
Wygląda jak by zaworek iglicowy w komorze pływakowej nie zamykał paliwa i przepełniał komorę pływakową - odkręć miseczkę komory pływakowej (jeśli to jest rozbieralne, bo nie widziałem takiego gaźnika B&S) i sprawdź.
Na chwilę obecną nie wiem w jakim kierunku podążać, czy przyczyną jest zapłon a może zasilanie paliwem .Chce jeszcze podmienić cewkę WN, przewód i fajkę, ostateczność wymiana gaźnika . Wg mnie, to Po uruchomieniu które jest możliwe tylko na ssaniu mocno dymi i w ciągu 5-10 sekund mocno go zalewa, na wolnych obrotach wogóle nie pracuje .Cieknie z kolanka...
Jeśli z tyłu gaźnika cieknie paliwo, to znaczy że masz albo ustawiony za wysoki poziom w komorze pływakowej, albo niesprawny zaworek pływakowy i motocykl raczej jeździł nie będzie. W gaźniku "Pegaz" identycznym jak w WSK 175 prawidłowy poziom paliwa wynosił 2mm ponad oś komory pływakowej. Jikow stosowany w Jawach i Cezetach miał chyba poziom ustawiony...
Zobacz czy podczas czyszczenia gaźnika nie odgiąłeś przypadkiem tej blaszki od pływaka która odpowiada za poziom paliwa w komorze pływakowej.
w rogu komory pływakowej jest taki słupeczek poziom paliwa najlepiej ustawić na równo z nim
Zanik iskry może być spowodowany słabym stanem akumulatora. Pod obciążeniem rozrusznikiem jest tak duży spadek napięcia w instalacji, że napięcie wtórne cewki HV jest za niskie do przeskoku iskry na świecy. powoduje to znaczne problemy z rozruchem. Inna przyczyna to stan gaźnika (ów). Podstawowe rzeczy to sprawdzenie zaworka iglicowego , poziomu paliwa...
Skoro kompletnie nie wiesz jak masz wyregulowany gaźnik, to najpierw trzeba zacząć od ustawienia poziomu paliwa w komorze pływakowej. Na schemacie masz rozrysowane jak to zrobić. Niby to nie jest dokładnie od tego silnika, ale wszystkie motocykle tej pojemności mają bardzo podobne gaźniki https://obrazki.elektroda.pl/3436190400_... ....
Sądząc po wyglądzie to zwykły gaźnik z komorą pływakową i zaworem iglicowym. Nie trzeba nic odpowietrzać, grawitacja i Archimedes powinni dać radę.
Tak, oring uszczelnia komorę pływakową pomiędzy komorą pływaka a komorą gdzie just rurka emulsyjna i na zewnątrz jest tylko podkładko uszczelka która zabezpiecza wyciek paliwa z komory pływakowej.
Siłę co najmniej maksymalnej wysokości słupa paliwa w baku. I wiele więcej nie potrzeba. Możesz sobie nalać do wężyka powieszonego w pionie i obserwować. Przy założeniu że pływak będzie w takim położeniu że będzie zamykał komorę a gaźnik w takim położeniu ze z komory pływakowej nic nie będzie uciekać. Bo inaczej nawet w pełni sprawny zawór będzie przepuszczać...
Źle zrozumiałeś, wyjmij całą iglice wyjmij zabezpieczenie i załóż tam gzie jest czerwona strzałka lub niżej. Co do dyszy eo musisz wyjąć cały gaźnik ze skutera i wykręcić pokrywkę komory pływakowej http://www.scooterkingz.pl/komora-plywak... ukarz ci się w gaźniku dysz i odczytaj co jest na niej napisane to znaczy jakie cyfry są na niej....
Przecież to typowy objaw zapchania dyszy głównej. Brud albo woda w paliwie, zbiorniku paliwa. Trzeba zobaczyć co pływa na dnie komory pływakowej w studzience dyszy głównej i wokół niej. Gaźnik BVF ma kiepsko zrealizowane odpowietrzanie komory pływakowej. Woda dostaje się do wnętrza podczas mycia lub jazdy w deszczu.
wedlug mnie to powinien byc zamkniety ale to jest tylko moja opinia
A wsumie to sie zastanawiam jak odstojnik ma być pełny skoro zostaje jeszcze pływak To w końcu chodzi ci o odstojnik, czy o komorę pływakową? Bo odstojnik to jest przeważnie przy kraniku paliwa, https://obrazki.elektroda.pl/2619030500_... a komora pływakowa, jak sama nazwa wskazuje, jest częścią gaźnika w której pracuje pływak regulujący...
Albo nie trzyma zawór iglicowy w komorze pływakowej gaźnika, albo poluzowała się śruba spustu paliwa z komory pływakowej.
Zalewa bo mieszanka za bogata. Przyczyną może być zacięta przepustnica ssania, zły poziom paliwa w komorze pływakowej, zabrudzony zaworek w komorze, drastycznie źle dobrana dysza główna lub rozregulowany gaźnik( za wysoko iglica). Sprawdź te pare rzeczy i powinno jeździć. A i jeszcze zatkany filtr powietrza działa jak ssanie.
(at)bubel500 Albo zalewa, czyli gaznik (zbyt dużo paliwa w komorze pływakowej), albo coś z zaplonem. Sprawdź iskre na świecy po jej wykręceniu z głowicy.
A jaki masz poziom paliwa w komorze pływakowej? Jeśli jest zbyt duży to może go wręcz zalewać.
Tak , dobrze rozumujesz. Dużą śrubą ustawiasz prędkość obrotową na biegu jałowym , natomiast małą śrubką ustawiasz czystość spalin - nie wiem jaką te auto musi spełnić normę czystości na biegu jałowym - ale myślę że tak jak tam piszą 2.5%. Dlatego do regulacji przydał by się obrotomierz i jakiś najprostszy analizator spalin . Natomiast jeśli chodzi...
Wygląda na wężyk przelewowy gaźnika, Jak jest wyciek, to jest coś nie tak z: pływak/dźwigienka/zawór iglicowy - w każdym bądź razie komora pływakowa z jakiegoś powodu jest przelewana paliwem...
Ten gaźnik nie ma możliwości regulacji poziomu paliwa. Z tego co pamiętam do tych gaźników przychodzi inny rodzaj zaworków iglicowych (krótsze, bez zderzaka sprężynowego), założenie innego skutkuje zupełnie niewłaściwym ustawieniem pływaka. Musi być on w pozycji prostopadłej do płaszczyzny styku z komorą pływakową. http://tzrarena.xooit.com/t1874-Carburat...
Sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej. Może pompka daje za mało paliwa?
W/g mojej wiedzy to może być za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej.
znalazłem 330zł w siedzibie briggs łódź ori
Sprawdziłem dziś zaworek w komorze pływakowej i jest szczelny, gdy psikałem powietrzem i podniosłem pływak to powietrze nie leciało. Ale raczej sądziłem, że nie będzie to, ponieważ gaźnik jest nowy, oraz zaraz po zakupie gaźnika założyłem nowy filtr paliwa.
sterować pływakowy czujnik pływakowy zawór pływakowy
pendrive odczyt linux marshall footswitch amplituner instrukcja
blaupunkt bno881 dezamet żelazko
Brak sygnału dźwiękowego w Tefal Dual Easy Fry i Grill Jak włączyć litery na klawiaturze dotykowej w nawigacji samochodowej?