Czy przy okazji mycia gaźnika udrożniłeś dysze w gaźniku. Filterek paliwa powinien być o większych rozmiarach. Przewód podciśnieniowy od kolanka gaźnika do kranika podciśnieniowego musi być szczelny tj. ciasno nasunięty na odpowiednie króćce. Po zmianie cylindra na "większy", powinno się też zmienić dysze w gaźniku (na "większe").
W takim położeniu powinien być pływak. http://obrazki.elektroda.pl/3580287300_1... Trzeba porządnie ten gaźnik wyczyścić. Paliwo oczywiście świeże?
Jeszcze raz - Zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej - wyregulować zgodnie z instrukcja. Silnik szybciej je spala niż zdąży do komory pływakowej wpłynąć i dlatego gaśnie. Podnieś stan paliwa w komorze pływakowej, nie wiem jak to jest zrobione w tym gaźniku, pływak - iglica dogięcie blaszki.
Ustaw go tak by poziom paliwa był 2-3 mm poniżej komory pływakowej, podginając delikatnie blaszkę zaworu pływaka. Należy przeprowadzić testy w naczynku ze zdjętą komorą pływakową, jest to domowy sposób ale skuteczny.
Tutaj na tym forum fajnie jest opisane, co robić w przypadku wyskakująch biegów :) http://www.motomaniacy.com/viewtopic.php...
Pływak równolegle do płaszczyzny komory pływakowej.
To w takim razie odkręć komorę pływakową nalej do niej wody destylowanej i sprawdź czy nie ucieka - tylko nie lej benzyny bo ma zbyt dużą lotność, najlepsza byłaby nafta. Jeśli paliwo ucieka z komory pływakowej to Ci silnik nie odpali. Tam w tej śrubie spustowej komory pływakowej jest uszczelka?
Pływak nie zacina się? Nie pamiętam czy w tym gaźniku ustawia się poziom paliwa w komorze pływakowej.
Na sprawdzeniu drożności kanałów, dysz, poprawności działania zaworu komory pływakowej i w końcu regulacji gaźnika. Należy się także przyjrzeć montażowi gaźnika do silnika, czy nie ma zasysanego “fałszywego powietrza”
Paliwo nie ma prawa odparować z komory pływakowej po kilku dniach. Jedyną przyczyną opróżnienia komory pływakowej może być tylko nieszczelny spust paliwa z komory pływakowej. Radziłbym przekazać skuter specjaliście który wyczyści gaźnik i sprawdzi jego regulację. Jeszcze jedna rada, podczas dłuższego kopania należy robić przerwy 10-20 sekund aby napełniła...
Witam,ten otwór zaznaczony to odpowietrzenie komory pływakowej gaznika,nie ma tam być zadnej zaślepki czy też śrubki,
No pisałem o tym ale autor twierdzi że ma filtr na zaworku wiec syf można by wykluczyć. Inną przyczyną jest pływak i komora pływakowa czasem trzeba blaszkę pływaka wygiąć by dysza dozująca się otwierała poprawnie ale już nie pamiętam to było dawno. Gaźnik jest dolno pływakowy więc może być przytkany wentyl.
Błąd w logice AI. Komora pływakowa napełnia się pierwsza. Żeby do tego doszło musi być drożny kranik, filtr, przewód paliwowy, zawór komory pływakowej. Niespodzianką dla wielu jest otwór w korku paliwa. Po co on jest, nie wiadomo... Gdy się zapcha kurzem, to paliwo nie chce spływać do komory pływakowej. Prosty test - odkręcenie korka wlewu paliwa -...
Tu masz ustawianie komory pływakowej: http://obrazki.elektroda.pl/6003236600_1...
na co zwróciłem uwagę po zdjęciach innych gaźników to w moim nie ma w komorze pływakowej na zewnątrz takiego bolca obok końcówki od podawania paliwa tylko jest dziura i jak włożę cieniutki pręcik to dotykam pływaka. Jak naciśniesz na ten "pręcik" co wkładasz, tak aby "przydusić" pływak to leci paliwo z komory pływakowej, a po ustąpieniu nacisku przestaje...
Jest zapchana. Dysza pobiera paliwo wprost z komory pływakowej.
Niewłaściwy poziom paliwa w komorze pływakowej?
Prawdopodobnie paliwo nie nadąża napływać do komory pływakowej.
Według mnie to podczas czyszczenia gaźnika, widocznie niechcący została odgięta blaszka odpowiadająca za poziom paliwa w komorze pływakowej. I to jest prawdo podobnie przyczyna Twojego problemu.
Koledzy główkujecie jak usunąć skutki, a nie jak zlikwidować przyczynę. Nie sądzę, aby przyczyną kłopotów były nowe uszczelki, bo nawet bez nich benzyna tam nie powinna wyciekać, bo nie powinna się tam dostać. Wg mnie przyczyna jest w gaźniku, a konkretnie za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej. Dlaczego tak jest trudno jednoznacznie odpowiedzieć....
moim zdaniem cię wkręca żeby jakąś tam kasę wyciągnąć, zrywność - czyli moc nie jest sterowana poziomem paliwa w komorze pływakowej
Sprawdz pływak,wygląda na zbyt dużą ilość paliwa w komorze pływakowej
Tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... masz zdjęcie komory pływakowej. Musisz ją oczyścić oraz rurę karbowaną, która łączy tę komorę z misą zmywarki. http://obrazki.elektroda.pl/3013649000_1...
Sprawdzałeś pompkę przyspieszającą? O ile pamiętam to na dnie komory pływakowej jest dysza z kulką, sprawdź ją.
Spróbuj przeczyścić gaźnik, bo to wygląda jak by miał przerwę w dopływie paliwa. Zobacz, może coś przytyka w komorze pływakowej.
Kolego jest to przewód do spuszczania paliwa z komory plywaka. W gaźniku w komorze pływakowej masz od spodu śrubke możesz ja odkrecić spuszczjąc paliwo z komory często mogą zlecieć brudy zatykające czasami dysze
Gaźnik powinien mieć spust od spodu w deklu komory pływakowej. Trzeba dolać trochę denaturatu do paliwa i przepuścić to przez układ,tak będzie najszybciej. Wystarczy kropla wody która stanie pod dyszą i zgaśnie , bo woda przez nią przechodzić nie chce na wolnych obrotach. Nie wlewa się wody,atmosfera w zbiorniku jest niepalna zanim korka nie otworzysz.
Tu nie chodzi o producenta tylko o proste zasady fizyki. Jak przechylisz szklankę (komora pływakowa) to się woda/benzyna wyleje... Komora pływakowa ma, bo musi mieć odwietrzenie. Jakby go nie było paliwo nie napłynęło by do gaźnika! Gaźnik jest konstrukcji POZIOMEJ, bo taki kierunek ma mieć oś gardzieli (głównego przelotu powietrza). Dopuszczalne jest...
Jaki gaźnik?Fos, weber czy zawodny aisan? Może benzyna ucieka z gaźnika i odpala zaraz po zgaszeniu a po czasie musi napompować komorę pływakową.
Prawdopodobnie masz niedrożny układ paliwowy. Na spodzie gaźnika znajdziesz wkręconą śrubkę w dnie komory pływakowej. Podstaw jakiś słoik i spróbuj czy paliwo po jej wykręceniu będzie spływać swobodnie ciurkiem.
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
Gaźnik PB2** - poziom pływaka (float level) 8.6 mm. W praktyce w większości typów gaźników pływak ustawia się równolegle do płaszczyzny łączenia komory pływakowej.
Odstojnik paliwa, nadmiar wraca niebieskim przewodem z powrotem do baku, ma na celu szybszy rozruch gorącego silnika, gdy paliwo z komory pływakowej gaźnika odparuje na skutek temp
Wyraźnie trzeba coś pogrzebać przy wyprzedzeniu zapłonu i chyba przy mieszance paliwo-powietrze w gażniku. Może masz za niski poziom paliwa w komorze pływakowej. Pozdr.J.
Nie wiem jak stwierdziłeś że świeca w cylindrze nie wytwarza iskry, spróbuj zwiększyć poziom paliwa w komorze pływakowej. Nie wiem jaki gaźnik ma ten silnik ale sprawdź też czy dysze paliwowe nie są zatkane.
Mało tego - ta iglica w środku się rusza :D Masz z drugiej strony przylutowaną sprężynkę-zawleczkę, która siedzi w wycięciu na iglicy. Tychwycięć jest więcej, schowały się wenątrz pływaka. Przesuwając pływak na iglicy regulujesz poziom paliwa w komorze pływakowej.
Witam! Szukam pomocy przy budowie inkubatora do wylęgu jaj. Być może temat inkubatora na tym forum wydaje się śmieszny ale wiem, że jest tutaj wielu dobrych fachowców. Inkubator który chce zbudować przedstawiam poniżej wraz z opisem. Bardzo proszę o zapoznanie się ze schematem i ocenę czy taki inkubator ma prawdo funkcjonować, Co i w jaki sposób powinienem...
Sprawdż regulator ustawienia przepustnicy, potencjometr przepustnicy,zawór iglicowy w komorze pływakowej ,siłownik przepustnicy drugiego przelotu , czujnik temp płynu , szczelność zworu recylklacji spalin- stawiam na to ostatnie .Powodzenia
Jak iglica ma gumkę to gniazdo nie. Nie raz jest też że iglica stalowa i gniazdo stalowe a bywa i gniazdo z tworzywa/gumki. Jak nie puszcza powietrza to jest ok. A nie zawadza pływak o coś jak jest w swoim naturalnym położeniu ??? Zakrec komorę pływakowa i wtedy zobacz czy powietrze trzyma.
Za średnie obroty odpowiada ustawienie iglicy. Naturalnie gaźnik musi byc idealnie czysty z prawidłowym poziomem paliwa w komorze pływakowej. Membrana nie moze miec zadnych dziur ani pęknięć. Sprężynę na membranie dobrze założyłeś?
U mnie w podobnym silniku 110ccm mieściło się ok. 0,7l oleju. Regulacja składu mieszanki (dopuszczanie dodatkowego powietrza) śruba 2 na dolocie gaźnika. Śrubka 3 podnosi przepustnicę - regulacja wolnych obrotów. Jedynka służy do spuszczania paliwa z komory pływakowej - przydaje się do określenia poziomu paliwa w tej komorze i drożności układu paliwowego....
Witam. Bardzo dziękuję za przydatne linki. Mam Saluta ze zwykłym przerywaczem i nie łamaną kolumną. Niestety, nie ma tam informacji na temat poziomu paliwa w gaźniku. Pytam z tego względu, bo jak odkręciłem kranik paliwa to po chwili paliwo zaczęło się przelewać i ostro kapać z gaźnika dlatego podejrzewam zbyt wysoki jego poziom w komorze. Pozdrawiam.
Czyli prawdopodobnie masz sprawny układ zapłonowy, a problem jest po stronie zasilania w paliwo. Sprawdź czy na pewno paliwo dopływa do komory pływakowej gaźnika (tylko ostrożnie żeby nie połamać przy tym króćców). Ewentualnie czasem pomaga prostacka sztuczka z wymuszeniem pracy silnika przez delikatne wstrzykiwanie benzyny cienką igłą w gardziel gaźnika-...
Na tzw. oko, + jakieś płaskoszczypce. Warto tez sprawdzić sam pływak- może być dziurawy i przez to zawyża poziom paliwa w komorze pływakowej. Jeśli chlupie w nim paliwo[ po demontażu potrząsnąć nim], to znaczy że jest dziurawy- do przelutowania bądz wymiany.
Kranik jest wmontowany w zbiornik paliwa. Powinny biec do niego dwa przewody jeden dopływ paliwa do gaźnika drugi podciśnienie z kolektora ssącego, które otwiera kranik. -Jeżeli zrobisz zdjęcia rozebranego gaźnika napisze co i do czego służy tak na 95% oczywiście zdjęcia po otwarciu komory pływakowej, z jednej i drugiej strony.
Jest jeszcze pytanie jak długo musi stać samochód żeby nie chciał odpalić.Bo jest jeszcze możliwość że gażnik ma jakąś nieszczelność i paliwo po prostu wycieka,może jest pęknięta obudowa.Bo nawet przy nieszczelnych zaworkach nie ma możliwości żeby paliwo z komory pływakowej mogło uciec.
Iskra przy odpalaniu jest, faktycznie lepiej ja wymienić? Jest nowa kupiona z 2 tyg temu Jak wygląda świeca po wykręceniu? Jeżeli jest mokra to masz wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej, a to powoduje zbyt bogatą mieszankę paliwowo powietrzną. Gaźnik do sprawdzenia i jak podpowiadają, przedmuchaj porządnie silnik przy wykręconej świecy.
Zdemontuj komorę pływakową, wykręć i wyczyść dysze. Na zielono dysza od wolnych obrotów, na czerwono dysza główna. https://obrazki.elektroda.pl/2244898300_... Tu masz film jak wyczyścić cały gaźnik. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
Jest w deklu miejsce do którego ma sięgać paliwo. Nie ma czegoś takiego. Kiedy w końcu ludzie ruszą mózgownicą i odkryją że w komorze pływakowej znajduje się nadlew blokujący sworzeń pływaka przed wypadnięciem z gniazd w korpusie? Chyba że masz taką komorę pływakową (serwisową): http://www.moto-selmer.de/images/content...
Poziom paliwa w komorze pływakowej był ustawiony?
sterować pływakowy zawora pływakowy czujnik pływakowy
zwarcie diody zenera powody windows update naprawa bęben suszarka
bezpiecznik piszczy bezpiecznik piszczy
Piekarniki z rynienkami na parę: Miele, Neff, Bosch Pralka buczy bez włączenia programu - co robić?