Czy mogło to ulec uszkodzeniu poprzez podanie napięcia po stacje bez kontrolki? Podłącz wsókę pod + akumulatora i zobacz jaki prąd płynie.
Nie zawsze świeci się kontrolka gdy nie ma ładowania, alternator nowy czy używany? Bo z tego co piszesz to rozumiem że nowy. Sprawdź bezpieczniki za akumulatorem.
Możesz zrobić eksperyment (kontrolowany, oczywiście !) rozgrzej samochód do włączenia wentylatora i wyciągnij jego bezpiecznik (jest za akumulatorem), zobaczysz czy wskazówka wejdzie na czerwone pole po paru minutach
Napięcie B+ to ten grubszy przewód na alternatorze a D+ to ten cienki (od kontrolki). Zmierz to napięcie i napisz pomyślimy co dalej.
Witam. To może być gdzieś przetarty lekko kabelek kontrolki ładowania. Ale może też być słaba masa między silnikiem a karoserią. Pozdrawiam.
Witam.Sprawdż uzwojenie wirnika. A co się mogło z nim stać?
Które diody? Głównych ( pastylek) i tak nie wymienisz.
Wczoraj zakupiłam Seicento 98r 900 silnik. Jechałam w deszczu do tego koleiny na drogach pełne kałuży. Dziś rano zadowolona odpaliłam auto do pracy. Zauważyłam, że zapaliła mi się kontrolka akumulatora. Wiedziałam, co to oznacza, ale nie miałam wyjścia musiałam zrobić 25 km do pracy. W połowie drogi kontrolka zgasła, jednakże potem znów się zapaliła....
A klemy akumulatora czyściłeś?
Typowy objaw blokowania regulatora tzn. kontrolka nie świeci ale alternator też nie ładuje. Czasami da się zauważyć że po przekręceniu kluczyka kontrolka ładowania nie świeci.P
Wymiana akumulatora
Witam. Dziś po około tygodniu, jak auto stało na parkingu, chciałem je uruchomić. Po uruchomieniu słychać było straszny świst, później poszedł dym spod maski. Paliła się kontrolka akumulatora. Czy ktoś wie, co mogło się stać i ile mniejwięcej kosztuje naprawa?
Słaby akumulator.
Bezpieczniki za akumulatorem też sprawdziłeś?
chyba tak będzie najlepiej ;(((((( chciałem zadać jeszce ostatnie pytanie czy to prawda ze gdzieś za akumulatorem jest jakiś bezpiecznik ?
Silniczek krokowy, pasek, i koło do wymiany było teraz jest ok. Pozdrawiam
Witam! Mam następujące pytania: 1.Czy może zdarzyć się,że w przypadku popsutego regulatora napięcia nie będzie świeciła się kontrolka ładowania akumulatora? 2.Czy zatarte łożyska alternatora mogą być przyczyną świecenia się kontrolki ładowania akumulatora. Pytania te dotyczą Seicento 899cm3.W moim samochodzie paliła się kontrolka ładowania. Byłem u...
O rany co TY, ja tez miałem to na myśli - tak akumulator
Immo , po rozłączeniu akumulatora , rozkodowało się. Myślę , że rocznik 2003.
Witam po odlaczeniu akumulatora zapalila sie kontrolka immobilazera jak wprowadzic kod awaryjny za pomoca pedalu gazu i skad go przeczytac[/list]
Witam całe forum 😁. Amianowicie jak każdy przychodzący tutaj z problemem również i mnie to spotkało 😅. Więc tak bez owijania w bawełnę. Fiat jeździł i odpalał zawsze tylko na gazie, pewnego dnia postanowiłem pojechać 70 km od miejsca zamieszkania na przejażdżkę, około 20 km, Fiat nagle zaczął szarpać po czym zapaliły się kontrolki [Check...
Kabel masowy owszem ale w starszych - stawiam na akumulator albo brak ładowania - spróbuj na drugim akumulatorze. Pozdrawiam.
Witam. Mam problem z ładowaniem akumulatora w Fiacie Seicento. Od pewnego już czasu świeciła mi się kontrolka od akumulatora na desce rozdzielczej. Samochód był u mechanika podłączany pod komputer i alternator jest w porządku. Ostatnimi dniami samochód zachowuje się tak jakby w ogóle nie był ładowany akumulator. Gdy naładuję akumulator, przejadę się...
Regulator wygąda na nierozbieralny tzn. tak jakby był całości z blokiem diodowym, jak się za to zabrać. Czy tym cienkim przewodem dochodzi jakieś napięci do tego regulatora ( w innych typach zasilanie regulatora bądź wzbudzenie od osobnego regulatora) czy pełni on jakąś inną rolę, nie mam schematu do seicento i dlatego zadaje takie lamerskie pytania....
Gdyby był problem ze szczotkami to nie wyrzucał by bendixa. Jak przy włączaniu rozrusznika zaczyna się dyskoteka kontrolek, to o ile akumulator jest sprawny to jest to wina masy zespołu napedowego
Kończy się akumulator i są takie objawy.
To "cykanie" kiedy się pojawia, na 50 czy 15? Na krótko rozrusznik kreci? Klemy na słupkach akumulatora dobrze zamocowane ? Geneza tego zjawiska - coś było robione przy samochodzie?
Mój przedmówca ma rację , spróbuj odłączyć akumulator na około 30-minut w ten sposób zresetujesz komputer jeżeli to nie pomoże to tylko ASO:|
Sprawny akumulator to raz , skoro rozrusznik naprawiłeś to połączenia między aku-alternator-rozrusznik
Jestem wlasnie w trakcie montazu elektrycznego wspomagania w seicento wiec pomyslalem, ze doloze swoje kilka groszy do dyskusji. Wystepuja dwie wersje sterownika do wspomagania. Numer seri pierwszego zaczyna sie od 465, drugiego od 467. Na kolumnie jest rowniez numer. Tylko sterownik zaczynajacy sie od takich samych trzech cyfr bedzie wspolpracowal...
Fiat Seicento 1,1 Problem z ładowaniem, odpalaniem. Witam serdecznie. Jestem użytkownikiem Fiata Seicento 1,1 z gazem. Autko użytkowane codziennie, jednak co dwa, trzy dni nie odpala. Wymiana akumulatora nie pomogła. Zmierzyłem pobór prądu na postoju 0,12 A. Wyjąłem akumulator po odpaleniu - napięcie na przewodach 13,8 V, prąd od 1,8 do 2 A. Moim zdaniem...
Sprawdź klemy czy sa dobrze założone. Jesli podczas próby zapalania gasna kontrolki to wlaśnie nielacza klemy lub siadl akumulator ewentualnie jakies zwarcie w rozruszniku (najmiej prawdopodobne) jesli nie przygasaja tylko np pyka itp. przy próbie uruchomienia to juz raczej rozrusznik (elektrowlacznik ewentualnie cos sie przycina). Stawiam na to pierwsze....
jestem za uszkodzeniem regulatora - zwarcie. pomiar napięcia powinien to wyjaśnić. przemawia za tym stan wymienionego akumulatora i zachowanie kontrolki ładowania. jak tam pomiary?
Kolego czy w momencie przekręcenia kluczyka w stacyjce świeci się kontrolka ładowania (symbol akumulatora) tak ikonka na dole po prawej http://obrazki.elektroda.pl/2510880400_1... http://trs-racing.pl/wp-content/uploads/... Czy po odpaleniu kontrolka gaśnie sama czy dopiero po przygazowaniu?
Pompa się zaciera stopniowo aż w końcu nie pracuje w ogóle. Sprawdź zasilanie pompy żarówką 21 W wpinając ją w przewody przy pompie - grube: zielonoczarny (+) oraz fioletowoczarny (-). Jeśli nie będzie zasilania sprawdź wyłącznik bezwładnościowy pod deską rozdzielczą na ścianie grodziowej (podający masę) i przekaźnik czerwony nad sterownikiem wtrysku...
W aucie był padnięty akumulator, całkowicie. Auto odpaliło na kable, dziś przywiozłem jakiś używany akumulator i na nim auto odpala. Pozostał problem alarmu. Cały czas świeci się kontrolka jakby alarm był uzbrojony i nie wiem jak to wyłączyć. Co może być przyczyną?
Marchewka czyli mniemam że to kontrolka od wtrysków. Po przekręceniu stacyjki świeci natomiast w momencie kręcenia znika świeci tylko akumulator. A Kontrolka Code zaświeca się po przekręceniu zapłonu i zaraz gaśnie. Po przekręceniu zapłonu również słyszę (chyba) pompkę paliwa i zaraz coś się ucisza.
Ok Panowie, ale skoro jest wspomaganie - kontrolka czerwona kierownicy, która gaśnie, a nie ma żadnego zbiorniczka na płyn, to jakie to jest wspomaganie? Seicento miały w wersjach Sporting lub doposażonych wersjach za dopłatą. On nie ma nic, ani ABS-u, klimy, centralnego itd., ale wspomaganie ma - wersja "S". (aha i za akumulatorem przy ścianie grodziowej...
Napięcie na jałowym dobre, maleje gdzieś na kablach pod obciążeniem sprawdź klemy, masę od minusa, plusowy na rozruszniku. A dobrze kręci rozrusznik. Zmierz spadek napięcia na kablach od alternatora do akumulatora minusowy i plusowy. A pasek alternatora dobry bo wiem że tam jest kiepsko naciągnąć jego? Jak dodajesz gazu też nie wzrasta napięcie?
Akumulator sprawny i nowy. Problem dalej występuje. Kontrolka wtrysku pali się po czasie i świeci ciągle podczas rozruchu. W innym aucie zapaliła się na chwilę i zgasła.
1.Spalona żarówka (wyjęta) 2.bezpiecznik sprawdź ten przy przekaźnikach nad sterownikiem o ile pamiętam przy czarnym przekaźniku 7.5A. Auto odpala? bo jeszcze jest bezpiecznik od całego układu wtryskowego za akumulatorem - jak pamiętam EFI i chyba 20A -bezpiecznik tzw MAXI 3. Masz LPG więc pewnie gazownik fizycznie przeciął linię od sterownika wtrysku...
Jest przejście między złączem sterownika a wtryskiwaczem (sterowanie masą), zasilanie wtryskiwacza również odpowiada napięciu akumulatora. Instalacji gazowej brak. Auto normalnie jeździ, tylko w czasie przyspieszania "łapie" błąd, i później znów kontrolka gaśnie. Parametry czujników sprawdzone (obroty, podciśnienie).
Akumulator był odłączany na czas naprawy samochodu, po włączeniu okazało się że nie było świateł więc niechcący został wypięty bezpiecznik od airbag sprawdzane były bezpieczniki które są od świateł myślałam że spalone i od tamtej pory świeci się kontrolka czyli bezpiecznik poduszek tylko był wypięty i wpięty na chwilę.
Cześć .Proszę o pomoc bo nie mogę sobie poradzić z tym problemem .Sprawdziłem napięcie ładowania jest 14.5V przy włączonych światłach spada o 0.3V mimo to wymieniłem szczotki bo aku pada po 3dniach postoju .Myślałem że coś pobiera prąd gdy samochód stoi ale pomiar prądu wacha sie w granicach 20mA więc to nie to .Kontrolka od ładowania po zapaleniu gaśnie...
probowałem tez go odpalać na kable z innego auta, i nic, wymieniłem przekaznik, teraz nie stuka i włacza sie nawet kontrolka z pompy paliwa (akumulatora i oleju tez), ale tylko prowizorycznie bo nie słychać tego charakterystycznego dzwieku, nie wiem czy to alternator czy pompa :( czy poszło jakies spiecie na komputer :/
Mam problem z moim fiatem seicento 900 99r jestem kobietą średnio znająca się na samochodach więc potrzebuję rady, mianowicie od początku miałam z moim sejeczakiem problemy typu żarząca się kontrolka od akumulatora (wymieniłam alternator i spokój) ale później i tak było za słabe ładowanie (wymieniłam regulator napięcia i jest lepiej 14,2V ale na pełnym...
problem rozwiązany - wirnik był rozlutowany i nieraz łapał (gdy stykał) a nieraz nie. Nowy wirnik - rozwiązał problem. podobne objawy były w seicento - tam naprawiło sprawę wymiana akumulatora - jedna przegroda nie działała jak powinna. Pozdrowienia!
Witam wszysktich Mam problem z kontrolką ładowania akumulatora, chodzi o to że powymianie uzwojenia (razem z pokrywą) i regulatora napięcia, kontrolka ładowania akumulatora po zapaleniu na biegu jałowym zaczyna pulsować nieregularnie. Wczasie jazdy pulsuje mniej wyraźnie ale za to szybciej. Dodam że ładowanie jest w porządku 14,4. Proszę o jakieś wskazówki...
Witam, mam następujący problem. Moje Seicento dotychczas pracowało bez zarzutu. Po ok dwóch tygodniach postoju na parkingu nie chciało nagle odpalić. Próbowałem aż do rozładowania akumulatora, silnik oczywiście zalałem. Po odholowaniu do garażu osuszeniu świec w końcu odpalił ale tylko na LPG silnik chodził równo. Po przełączeniu na benzynie natychmiast...
Witam ponownie! Przyczyna leżała w ECU. Dziwnym trafem po rozładowaniu akumulatora sterownik został zablokowany pomimo faktu, że oryginalnie w aucie nie było immo. Została usunięta blokada przez "głowę" od elektroniki i autko ożyło. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem i odpowiedzi. Pozdrawiam. Robert
Witam odkupiłem od znajomego fiata seicento 1,1 van ktory stal na dworzu pol roku nie jezdzony. oczywiscie wczesniej jezdzil i był w pełni sprawny; myslałem ze tylko akumutaor padł i swiece trzeba przeczyscic; wsadziłem nowy akumulator a rozrusznik ani drgnie; kontrolki sie swiecą radio gra itp a rozrusznik nic ... co sie mogło stac ?? z gory dzieki...
Ta kontrolka sygnalizuje usterkę w układzie immobilisera fiatowskiego. Jeśli zapalała się na krótko w czasie jazdy to możliwe że ładowanie akumulatora spadało poniżej określonej wartości i sterownik sygnalizował to sprawdzając napięcie. Jeśli masz kartę kodową do tego auta odpal wpisujac kod elektroniczny z karty używając procedury z pedałem przyspieszenia...
Witam! Mam seicento 1.1 mpi z 2003 benzyna 112000 km. 15 listopada zaczęła świecić się żółta kontrolka check engine na około kilka do kilkunastu godzin. Ponownie po kilku/kilkunastu dniach. Na stacji diagnostycznej po podpięciu pod komputer stwierdzili "BŁĄD:WYPADANIE ZAPŁONU/CZ.T. Po kilku dniach wymieniłem świece zapłonowe oraz akumulator. Problem...
Od około dwóch tygodni mam następujący problem: Codziennie rano na zimnym silniku gdy odpalam, kręci trochę dłużej tzn. odpala za pierwszym razem, ale rozrusznik trochę dłużej pracuje niż normalnie, gdy już odpali to świeci mi się kontrolka ładowania , gdy tylko dotknę pedał gazu znika ona już na cały dzień, a samochód pali na dotyk. Akumulator mam...
Może banalne ale szczere,przyczyn może być wiele od stycznika w stacyjce przez instalację,cewkę na rozruszniku...ładowanie akumulatora(co się w tych seikusiach zdarza).Potrzeba więcej danych.Czy kiedy nie chce zapalić przygasają kontrolki po przekręceniu kluczyka w pozycję start itd itp.Polecam warsztat(dobry)
Witam Mam problem z Seicento 900, pojawił się z minuty na minutę, po przejechaniu około kilometra zgasiłem silnik, i po dosłownie 5 minutach rzucił palenie. Kiedy przekręcam kluczyk nie słychać tych charakterystycznych dźwięków jakie były przed usterką. Rozrusznik nie reaguje. Próbowałem innego akumulatora i kablami, na mocniejszym akumulatorze delikatnie...
Jestem posiadaczem Fiata Seicento 900. Samochód ten jest bieżąco serwisowany: filtry, olej. W styczniu tego roku pojawił się problem. Początkowo podczas jazdy przygasał silnik (na ułamek sekundy tracił moc). Bez kontrolek. Następnie zaczął gasnąć na dłuższą chwilę - pojawiała się "marchewka". Następnie występowały sytuacje kiedy samochód gasł podczas...
Za akumulatorem masz bezpieczniki. Jeden z nich oznaczony jako EFI 20A jest od układu wtrysku. Auto oczywiście SPI tak? Bo piszesz kontrolka wtrysku a takowa występuje w silnikach SPI a czujnik wałka (rozrządu?) występuje w silnikach MPI.
Za akumulatorem gdzie tam są bezpieczniki Sprawdziłem obok kierownicy po lewej stronie i przy sterowniku tu gdzie są 2 przekaźniki znalazłem 3 kable od masy wiec przeciściłem A może faktycznie to ten czujnik położenia wału no bo nie ma zasilania na pompę ani iskry A ta kontrolka wtrysku marchewka co oznacza załączenie układu wtryskowo zapłonowego..?
Dziękuję za pomoc. IMO odcinało pompę paliwa (zielono żółty w słupku) i rozrusznik w stacyjce. Sama kontrolka IMO była za lewym głośnikiem. Odnalazłem miejsca gdzie fabryczna instalacja była przecięta i zmostkowalem oraz zaizolowałem. Następnie poprzecinalem resztę przewodów od IMO (byly wpiete w instalację - pewnie zasilanie itp, nie wnikałem) Jako...
Witam ! Pozwolę sobie podpiąć się do tego tematu, coby nie zaśmiecać forum. Dzisiaj temperatura około 30st na dworze plus makabryczne korki sprawiły, że musiałem podjechać po żonę do miasta "bo autko się zepsuło". Objawy - mocno nagrzany silnik, para, śmierdzi plastik. Oczywiście po zaobserwowaniu tych rzeczy - żonka mądrze stanęła i telefon do mnie....
W Seicento przy większych obrotach silnika przestaje ładować. Szczotki wymienione. Mierzyłem napięcie na akumulatorze i przy zwiększaniu obrotów napięcie rośnie do ok. 14,2V i nagle spada do 12,4 i zaświeca się kontrolka ładowania. Po zmniejszeniu obrotów wszystko prawie zawszewraca do normy. Co może być przyczyną? Regulator? Może ktoś spotkał się z...
Pewna pani kupiła sobie akumulator w pewnym sklepie. Sprzedawca powiedział: łaskawa pani ten oto super akumulator ma dwa lata gwarancji, ale jeśli będzie pani co pół roku u nas kontrolować ładowanie w swoim Seicencie, to można przedłużyć gwarancję do 36 miesięcy. Pierwsza kontrola beee - ładowanie ponad 15V. (wcześniej była w serwisie Fiata, bo nie...
Witam, mam taki problem, w aucie mojej mamy (którym jeździ najczęściej ona, bo ja czasem również, ale to jej auto) - Seicento 1.1 2001 rok, jest problem, mianowicie od jesieni bardzo słabo odpala auto. Rozrusznik kręci kiepsko, tak przez siłę, licznik wygasa, wskazówka stanu paliwa skacze góra, dół, zapala się kontrolka "code" itd.. Oczywiście nie dzieje...
Co do zaświecania się kontrolki płynu chłodniczego warto sprawdzić: - bezpiecznik wentylatora (taki duży przy podszybiu za akumulatorem - bodajże 20A), - wentylator - kabelkami na krótko podać mu 12V z akumulatora i zobaczyć czy ruszy. - czujnik temperatury wkręcony w chłodnicę - groszowe sprawy i można go wymienić nie spuszczając płynu z układu. Warto...
Za akumulatorem są dodatkowe bezpieczniki dla układów montowanych jako opcja. Może tam jest utrudniony przepływ prądu itp? "Mądra" instrukcja podaje że jeśli zapala się razem kontrolka ABS i hamulca ręcznego to usterka występuje w układzie EBD. Masz wersję sporting więc troszkę wyposażenia ponad standard posiadasz w aucie Można zdiagnozować te układy...
co do air bag niekoniecznie ale możesz odłączyć akumulator i pamietaj żeby kierownica i tasma była nawprost potem możesz wszystko porozłączać ale nieprzekęcaj stacyjki na zapłon bo sie oświeci kontrolka ale jak aku odpięty niema problemów
Podczas jazdy w korku z powodu nie włączenia się wentylatora zagotowała się woda i zapaliła kontrolka sygnalizująca to. Gdy silnik ostygł po przejechaniu około 150km zapaliła się żółta kontrolka check engine. Czy te usterki mają ze sobą związek? Wymieniłem wentylator ponieważ silnik był spalony oraz bezpiecznik za akumulatorem. Przekaźnik jest sprawny....
Witam wszystkich serdecznie! Postaram sie przedstawić mój problem. Po wsadzeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu do połowy ,czyli do momentu w którym powinny zaświecić się kontrolki dzięje się następująca rzecz. Zapala się tylko kontrolka akumulatora , pompa paliwa pracuje cały czas nie gaśnie po kilku sekundach, nie zapala się również kontrolka...
Witam, mój pierwszy post proszę o wyrozumiałośc, o to problem: Wymieniłam aku i przez przypadek źle podłączyłam tzn: na odwrót i przy przekręceniu stacyjki kontrolki zapaliły się ale nie odpalił nawet nie zakręcił. Ponownie podłączyłam inny aku tym razem poprawnie czyli plus do plusa itd. auto normalnie odpaliło kontrolki wszystkie zgasły tylko od świateł...
Witam serdecznie. Mój problem polega na tym, że spada napięcie ładowania akumulatora gdy instalacja jest pod obciążeniem czyli włączone światła normalne i przeciwmgielne i właczony nawiew ciepłego powietrza i ładowanie spada do około 12.20 volta. Ale zacznę od początku. Podczas powrotu z przedświątecznych zakupów staneliśmy na przejeździe kolejowym...
Jak dla mnie w tym aucie wszystko jest sprawne, jeśli jest błąd - kontrolka świeci się cały czas a nie gaśnie. Po prostu brakuje prądu, załapuje na chwilę błąd i tyle. Z doświadczenia wiele razy spotykałem się z czymś takim - ABS, ESP, nawet wspomaganie, a w moim Seicento to kiedyś pojawił się błąd rozpoznania kliczyka Code i zaczął wariować wskaźnik...
Bylo to dawno,ale pamietam to bo trochę się naszukałem.Ładowanie za duże(15.5V)Wymieniłem regulator,przy okazji nowy akumulator.Wszystko natychmiast wróciło do normy.
Witam Przed zimą mój sei doświadczył przegrzania, a co za tym idzie niestety kapitalnego remontu silnika. Od tego czasu po przejechaniu 5-7 km żarzy się kontrolka temperatury cieczy (nie świeci "mocnym" światłem), postanowiłem wymienić czujnik wkręcany w chłodnicę, niestety świeci się nadal. W obawie przed kolejną wymianą uszczelki zainwestowałem w...
Witam .Tak po przekręceniu kluczyka nie zapala się kontrolka ładowania-OGÓLNIE nie świeci nigdy...myślałem że to spalona żarówka ale po rozebraniu licznika okazało się że tam są diody SMD więc raczej wina jest nie świecącej lampki jest inna....jutro sprawdzę połączenia + przy rozruszniku...Akumulator to nowa TOPLA w technologii Ca-Ca
przekręceniu kluczyka zawsze było słychać załączanie (przekaźników, pompy, modułu czy komputera - ciężko mi się wyrazić bo do końca nie wiem jak to nazwać) - teraz nie słychać. Pytanie co się załącza jak to sprawdzić, gdzie szukać autem sporadycznie porusza się moja mama, teraz tez stał dłuższy czas. Rano odpalił pojechała a potem zero reakcji. Myślałem...
Witam Historia jest taka urwała mi sie łapa mocująca i masa silnika praktycznie przy domu. Rano jeszcze o tym nie wiedziałem wyjechałem z domu i po 200m pojazd przestał działać. Wymieniłem łape przykręcilem mase ale nie palił mrugał "CODE" zmieniłem bezpiecznik za akumulatorem od "EFI"-niewiem od czego, teraz wszystko sie załącza ale nie chce zapalić....
Diag - Wiem, że nie powinno się odpalać silnika bez chłodnicy, choć bardziej powinno się pomyśleć w tej sytuacji o pompie wodnej. Ale to nie jest moim głównym problemem. Z podpowiedzi wnioskuję ,że jedyna możliwość skasowania błędów to komputer, odłączenia akumulatora czy jakieś inne zabiegi nic tu nie pomogą? Czyli na przykład uszkadza mi się sonda...
Witam.Mam problem. siadl mi silniczek chlodnicy zakupilem nowy zagotowalem mu wode lampka temperatury sie zapalila a wiatrk chlodnicy nie wlaczyl sie.sprawdzilem bezpiecznik dobry 2 bezpiecznik za akumulatorem dobry na krotko dziala wiatrak wczoraj tez jechalem zapalila sie kontrolka temperatury a on sie nie wlaczyl.Sprawdzilem czujnik na krotko w termostacie...
Witam, Posiadam Seicento 900 rocznik 99, tylko benzyna, i od jakiegoś czasu próbuję go naprawić. Ale może od początku. Jakiś czas temu zaczął mi piszczeć pasek klinowy, więc wymieniłem go na nowy. Jednak po wymianie, okazało się, że dalej piszczy i najprawdopodobniej jest za słabo naciągnięty. Po lepszym naciągnięciu odpalił, zdążyłem przejechać może...
Witam. Mam problem z Seicento 1.1 sporting (alternator Magneti Marelli). Chodzi o to że napięcie ładowania jest za wysokie. Akumulator jest nowy i sprawdzałem przy wyłączonym zapłonie jest ok. 12,5V. Po zapaleniu silnika napięcie na akumulatorze na wolnych obrotach waha się miedzy 14,4-14,55V. Po dodaniu gazu rośnie do 15,2V a potem przy obrotach powyżej...
Witam Mam problem z seicento. Rano gdy próbuje go odpalić to zapala pochodzi jakieś 5-6 sekund i gaśnie gdy ponownie próbuje uruchomić silnik to zapala pochodzi trochę na nierównych obrotach (bez dodawania gazu bo jak się doda to odrazu gaśnie) i później jest już dobrze odpala za pierwszym razem (nieraz jak tak parę razy gaśnie to zdarzy się nawet akumulator...
Miałem raz podobnie, winnym okazał się regulator napięcia, a w szczególności "zjechane" szczotki (regulator jest razem ze szczotkami). Też po włączeniu zapłonu kontrolka nie paliła bo szczotki się wieszały, raz też brakło prądu bo nie ładował i "jechał tylko z akumulatora". Po wymianie pracuje do dziś. Spróbował bym wymienić i zobaczyć co będzie, koszt...
Witam Mam problem z seicento. Rano gdy próbuje go odpalić to zapala pochodzi jakieś 5-6 sekund i gaśnie gdy ponownie próbuje uruchomić silnik to zapala pochodzi trochę na nierównych obrotach (bez dodawania gazu bo jak się doda to odrazu gaśnie) i później jest już dobrze odpala za pierwszym razem (nieraz jak tak parę razy gaśnie to zdarzy się nawet akumulator...
Czołem Jestem nowy na forum.Wiem że już było takich tematów kilka ale proszę o pomoc ;) W Fiacie Seicento(r.1999) od znajomej padło ładowanie..jak się to objawiało? Dzień wcześniej podczas jazdy jak mówiła lekko jarzyła sie kontrolka łądowania,następnego dnia już nie odpalił. Zrzuciliśmy stary sparciały pasek daliśmy nowego Gatesa,wywaliliśmy regulator+szczotki(starte...
Witam. Od pół roku jestem nabywcą fiata seicento 1.1 MPI. Od dwóch miesięcy mam dość poważny problem. Świeci się kontrolka błędu komputera. Kiedy jadę na gazie to auto jest słabe, Strzela z kolektora wydechowego. tzn. detonuje gaz w kolektorze wydechowym, a do tego spalanie gazu jest bardzo duże. około 10l. na 100 km. Natomiast na benzynie są inne objawy....
Witam, problem tak jak w temacie. Wymieniałem odmę w Seicento i po prostu wypadło mi z głowy odłączenie akumulatora, ponieważ przy demontażu nie miałem styczności z żadnym czujnikiem. Po złożeniu wszystkiego do kupy nie mogę uruchomić samochodu. Palą się wszystkie kontrolki co zawsze oprócz ciśnienia oleju, gdy przekręcam kluczyk to nic nie słychać...
Podałem wcześniej, prawdziwe przypadki, nie zasłyszane. Proponuję bezpieczny sposób - oscyloskop i taki test na aucie z małą ilością elektroniki. Podam inny przykład - BMW e46 - przy nie łączącej klemie co chwila błyskały ABS i ASR. W Toyocie Yaris gasł calkiem panel zegarów i panel radia. Przy włączonych światłach ich przygasanie za to było daleko...
Więc tak: - pompa paliwowa pracuje (tzn: słychać ja z tyłu po przekreceniu kluczyka w stacyjce) - wysuszyłem "pudełeczko" od LPG - dodatkowo sprawdziłem wtyczke od czujnika polozenia wału (była sucha, nie widać zeby dostała się tam woda) - sciagnołem klemy z akumulatora na pare minut ...i nadal nic. Po podłączeniu "pudeleczka" zauwazylem ze nawet po...
Witam Sprawdź przewody te grube od akumulatora do rozrusznika i od rozrusznika do alternatora , tam najczęściej jest przyczyna o której piszesz a mianowicie upalają się końc. lub luźno zaciśnięte przewody. Pozdro.
Witam. Posiadam Seicento 1.1 (54KM) 2000r Sporting. Problem polega na tym, że przy gwałtownym hamowaniu nie ważne jaka by to była prędkość auto gaśnie, kontrolki się zapalają jak do zapłonu. Dodam także, silnik pracuje równo na biegu jałowym. Wyczyściłem silniczek krokowy. Nie wiem czy to zbieg okoliczności ale mniej więcej ten problem zaczął się robić...
Witam! Wiem, że podobne tematy były poruszane ale nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na mój problem. Wymieniłem łożysko od alternatora, i po zainstalowaniu teoretycznie naprawionego alternatora przestał on ładować, po odpaleniu silnika nie zapala się kontrolka ładowania (chociaż akumulator jest już wydojony) oraz włącza się radio (samo, wcześniej tego...
ja mialem tez tak w seicento swiecila mi sie marchewa jak byl na gazie bylem u gazownika i powiedzial ze poprostu jest to tak podlaczone i ze niepowinienem sie przejmowac tym powiedzial tez ze jesli chce on zrobi ze na bazie niebdzie sie zapalac
Witam, fiat seicento 900, rocznik 2001, 90 tys km. Do tej pory nie miał żadnych problemów elektrycznych. Dzisiaj normalnie odjechałem spod domu, przejechałem kilka kilometrów, zostawiłem samochód na 10 minut, wróciłem i nie mogłem odjechać. Kontrolki się ledwie świecą (żarzą), nie ma prądu, żeby zakręcił rozrusznikiem. Szarpięty zapalił i bez problemów...
Witam, chciałem dziś odpalić samochód skoda fabia (dodam ze stał przez dwa tygodnie nie ruszany), niestety rozrusznik nawet nie zakrecił, a wszystkie lamki na stacyjce zapalały się i odrazu gasły. Pomyślałem ze rozładował się całkiem akumulator. Podjechałem więc z koleżanką jej samochodem, fiatem Seicento pod swoją skodę. Akumulatro już był tak rozładowany...
Pod deską rozdzielczą w kabinie na grodzi od komory silnika jest wyłącznik iniercyjny pompy paliwa - odłącza masę na pompę paliwa by ograniczyć ryzyko pożaru. Teoretycznie musi się uruchomić od dużego wstrząsu (kolizji) ale kto wie czy pod wpływem małego wstrząsu nie zadziałał. Wystarczy go wcisnąć u góry. Jednak teraz myślę że ukłąd jaki mamy w tych...
Z gory przepraszam za przydlugi post, ale do rzeczy. Otoz podczas jazdy moim Seicento 900 (rocznik 2000) zauwazylem ze podswietlenie wskaznikow stopniowo robi sie coraz slabsze, podobnie jak jasnosc swiatel. Do tego zazyla sie delikatnie kontrolka ladowania akumulatora. Gdy dojechalem na miejsce, zgasilem i odpalilem ponownie samochod wydawalo sie ze...
Samochod Seicento 1.1 z gazem tartarini II generacji Witam. Jak już w temacie wspomniałem samochód kręci ale nie odpala.Dwa dni temu przestały świecić kontrolki od gazu, dziś u gazownika okazało się że to tylko bezpiecznik od gazu pod maską (7,5), - został wymieniony i wyruszylem w trase ok 110 km (gdzie aktualnie jestem). 2 ulice od celu podróży samochód...
na początek rozłącz akumulator aby wykasować błąd, jak kątrolka zga Dodano po 1 na początek rozłącz akumulator aby wykasować błąd, jak kątrolka zgaśnie oczywiście na bęzynie to najtanszy koszt to ro Dodano po 1 na początek rozłącz akumulator aby wykasować błąd, jak kątrolka zgaśnie oczywiście na bęzynie to najtanszy koszt to rozciac kontrolke przekaznikiem...
Mam seicento 900 rocznik 2000 z gazem. Problem wygląda tak, na zimnym silniku odpala bez problemu czy to na benzynie czy na gazie. Po przejechaniu kilku lub kilkunastu kilometrów nagle wszystkie kontrolki od gazu gasną i auto przestaje jechać, po szybkim przełączeniu na benzynę auto jedzie dalej, ale jest słabe. Przygasają światła a jak włączę cokolwiek...
akumulator seicento seicento akumulator kontrolka seicento
facebook zablokowane tuning telewizora sterowanie rolet zewnętrznych
pomiar indukcyjności cykanie transformatora
Wymiana modułu komfortu w Renault Laguna III dCi Podłączenie AVR w inwertorowym agregacie 3-fazowym