Nie wiem czy to ma cos do tego ale absu tez nie mam, pali mi sie kontrolka
Immo nic nie ma wspólnego z kontrolą świec, po za tym jeśli by trzymało immo to auto odpali na 2sekundy za każdym razem i zgaśnie, a twoje nie odpala wcale gdy nie ma kontrolki.
Gdy Ci nie odpala to masz na desce wszystkie kontrolki łącznie ze świecami żarowymi?
Ten przypadek jest bardzo częsty - sprawdź działanie świateł stop. Jeśli działają, a nie masz odpowiedzniego sprzętu diagnostycznego, to zdejmij osłonę- tę nad pedałami i wyjmij czujnik hamowania (trzeba go okręcić i wyjąć). Czujnik posiada dwie pary styków, jedna rozwierna, a druga zwierna. Weź miernik w rękę i sprawdź ten czujnik. Pamiętaj, że po...
albo krańcówka maski
uszkodzenie minimum jednej świecy ,musisz zdjąć listwę zasilającą i sprawdż każdą osobno a wymienić powinieneś wszystkie bo jak jedna padła to i inne polecą tylko kwestia czasu
W niektórych modelach z silnikiem diesla ta kontrolka spełnia rolę lampki check engine, odczytaj kody usterek.
Tylko ingerencja w licznik.
Możesz zmienić same szczotki oznaczenie bx213.
Rozbierz i przelutuj.
To co cyka to pierwszy lub drugi stopień grzania płynu świecami w kolektorze ssacym. Sprawdź te złącza. Obciążenie alternatora odczytać można za pomocą VCDS.
Brakuje Ci stałego zasilania. Zacznij od sprawdzenia bezpieczników.
Czy "przygasają" kontrolki ?. Czy słychać "stuk" elektromagnesu. Czy sprawdzona "kostka" pod stacyjką?.
Sprawdzenie ciśnienia oleju i samego czujnika wg. elsa.
Wymień oring gumowy tego czujnika
Czyli nie ma zasilania. Sam znajdz gdzie. Dmuchawa i kierunki pracują czy nie?
Świeci się kontrolka spalonej żarówki
w golfie 5 juz nie trzeba wiedziec , sama ma kontrolka zgasnac
109 lub fabryczny alarm-jeżeli jest
Wymień na auto które ma taka kontrolkę bo u ciebie niet budjet
Kontrolki gasną normalnie czy któraś pali się lub miga? Sprawdź zawór na pompie czy cyka.
Zamiast nakierować mechanika proponuję go zmienić.Nie będzie to klapa gasząca.
Jak się pali check to musiały się zapisać błędy. Przeprowadzić diagnostykę i podać błędy jakie są. Sprawdzić parametry od DPF na postoju i przy obciążeniu. Czujnik różnicy ciśnienia, temp. spalin, stopień zapchania, zawartość sadzy, to na początek. Jaki kod silnika ? Jeszcze nie miałem 1,9 TDI z tego rocznika z DPF.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
koledzy przecież mu chodzi o własne potrzeby, odczytać i skasować... oczywiście ze możesz sobie kupić coś taniego i sam to zrobić, przecież nie będziesz używał tego profesjonalnie... napisz do mnie na pw to dam ci rade co i od kogo kupić a programik moge ci wysłać (WAG - 4,9) on już troche potrafi pozdrawiam
Kontrolka nie święci się kiedy?
Mam taki sam problem golf 5 1.9 tdi 2004 r wchodze przekręcam kluczyk pompa sie włącza na zegarach czarno kontrolki sie nie palą przekręcam zapala sie i zaraz gaśnie jak to rozwiązać ??
Albo rezystor za deską poleciał.
Taśma z kierownicy nie ma nic do tego.
Jasne a jak wchodzisz w diagnostykę ABS to kontrolka świeci , , jeśli nie to pewnie jest zmostkowana z inna kontrolką ...
Odpytać sterownik(komputer) na okoliczność błędów, i będzie jasne, kontrolka świec informuje nie tylko o ich pracy, pełni też rolę lampki check.
1.tam nie ma żadnych "Czujek". 2 Nie.
jak miałem golfa 4 z tego co pamiętam to tylko była kontrolka od klapy bagażnika, ale od drzwi to nie miałem takiej kontrolki Dodano po 1 może ta kontrolka zależy od wersji
Przekaznik 109 do przelutowania.
Musisz mieć licznik z FIS.A u ciebie zapewne jest bez FIS dlatego nie ma wskazań,są jedynie kontrolki.
Jak gasną kontrolki przy rozruchu to tak.
ok, podmienie czujnik z działającego golfa - pytanie trzeba kasować błąd czy po wymianie kontrolka przestanie sama mrygać (oczywiście o ile to będzie padnienty czujnik)
Wejdź w bloki pomiarowe i zobacz co tam za temperaturę widać a nietylko kasowanie błędów. Czujnik jest podwójny - w jego obudowie są dwa czujniki. Jeden dla licznika, drugi dla ECU. Trzeba sprawdzić jaką temperaturę widzi sterownik silnika bo może masz przerwane przewody od czujnika i licznik cos pokazuje a sterownik silnika nic nie widzi. Daj nr błędów...
To że z alternatora z wyjścia W idzie tylko 7 V to normalne bo tu chodzi o częstotliwość a nie o napięcie. Dodano po 13 Sprawdziłem i jak odłącze kable od alter. obrotomierz działa ale jak zdejme od cz.położenia wału to już nie ale miga lampka świecy żarowej.
Kontrolka świec żarowych jest też kontrolką "check engine" więc wskazuje Ci uszkodzenie w silniku.
Kontrolka świec może świecić z różnych powodów, najpierw napraw komunikację ze sterownikiem silnika, aby odczytać błędy.
W benzyniaku też będzie się zapalała kontrolka awarii przy uszkodzonym cz. świateł stopu. Np. golf IV
Kontrolki zachowywały się tak samo, nie sprawdziłem jednak czy chodziły szyby itd.
Sprawdź przekaźnik w tablicy rozdzielczej pod deską. Dokładnie jak ci przestanie jechać to pomacaj który jest gorący i go wymień.
Nie sądzę że ciśnienie jest ok. U znajomego w maździe było tak samo, jak jeździł do 90 i nie za bardzo dynamicznie to było ok ale wystarczyło pocisnąć chwilę albo jeździć dynamiczniej po mieście to po spadku obrotów do biegu jałowego zapalała się kontrolka ciśnienia. Jak zmierzyłem ciśnienie to na jałowym po rozgrzaniu było 0,5 bara.
Podjedź gdzieś gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą ci prąd rozruchu, poza tym 0,4A to spory pobór. Akumulator raczej do wymiany.
nie kombinowałem nic w parametrach potrzebne były mi dane o błędach z modułów bezpieczeństwa i komfortu do mojej pracy dyplomowej dlatego też próbowałem nawiązać komunikacje z poduszkami. Czy moja próba nawiązania komunikacji modła uszkodzić sterownik czy tylko namieszała coś w pamięci? Powiem szczerzę że byłem bardzo zdziwiony że pomimo braku komunikacji...
Nie podałeś rocznika auta. Np. w Golfie IV tdi ta kontrolka sygnalizowała też awarię światła hamowania. Uważana jest za wielofunkcyjną.
Błąd airbag bo sensor nie widział kontrolki air i zapisał sobie błąd kontrolki.
grajek jest oryginalny
Witam mam pytanie i prosze o pomoc w moim golfie IV 1.9 TDI 2000r kiedy zimny silnik kontrolki świec zarowych gasną po 2 sekundach.Kiedy silnik ciepły nawet po 9 sekundach czy tak powinno być .Proszę o rade
Jechałeś na biegu czy na luzie kiedy kontrolka ładowania się zapaliła?
nie bądż taki dowcipny kontrolka świec żarowych sygnalizuje tylko trzy błędy : brak synchronizacji imma , obwód świec żarowych oraz czujnika stopu resztę błędów Dodano po 34 nie jest sygnalizowana przez ta kontrolkę
sprawdz czy podgrzewacze grzeją zaopserwuj jak dlugo swieci kontrolka z grzania a najlepiej pomierz opornosci (muszą miec przejscie).
Żarówki STOP w porządku, bezpiecznik również, oprawy żarówek też mają kontakt. Nie wiem czy ma tu coś do rzeczy czas po którym włącza się ta kontrolka
Wychodzi na sterownik wspomagania, a skończy się na nowej przekładni. (golf 5 ciągle padały). Jakie napięcie widzi sterownik gdy masz kontrolkę?
Golf 4 1.9 TDI 74kW 2003 rok produkcji, włączył się komunikat o serwisie. Nie wykasowałem go, tylko używałem samochodu dalej. Przed dwoma dniami serwis przestało dawać sygnał dźwiękowy, tylko wyświetla go na desce rozdzielczej, ale tym samym przestała zaświecać się przy rozruchu silnika kontrolka świateł zarowych. Silnik odpala jak zawsze, moc ma jak...
jak stalo sie to nagle to jak masz silnik ALH lub AGR to sprawdz czy klapa gaszaca sie nie zaciela ta co jest razem z EGR
pytanie teraz :do mechanika, czy do elektryka z tym? Sam chyba wiele juz nie zrobie. Na dobitke pekla mi dzis przednia szyba...
Próbowałem mierzyć ale pokazuje zero ,to musi być ten zaznaczyłem go na czerwono .jak na zdjęciu Po złożeniu nowego czujnika powinna kontrolka świec żarowych przestać mrugać ?
Duża pojemność, wysoki prąd rozruchu=krótki czas rozruchu, czyli wszystko oki. Nie zdziw się jak przy wyłączonych odbiornikach po dłuższym czasie włączy się kontrolka ładowania.
Ja zawsze odpalam po zgaśnięciu kontrolki od świec żarowych. Nie wiem jak jest w golfie, ale w moim citroenie czas grzania świec zależny jest od temperatury silnika. Widać to po czasie w jakim gaśnie kontrolka.
Po prostu napraw ładowanie . Nie trzeba być geniuszem by na to wpaść. Skorzystaj też z porad wyżej.
Tester prawdę ci powie...
Za pewne przepalona żarówka po lewej stronie lub zamontowana o nie odpowiedniej mocy co też skutkuje szybkim miganiem kontrolki.
Czy świece żarowe są sprawne - bo od tego należałoby zacząć. To że kontrolka świeci nie znaczy że świece grzeją.
Wygląda jak by blokowało immo. Nie miga Ci żółta kontrolka samochodu z kluczem ? Jak masz drugi kluczyk to spróbuj nim odpalić.
To nie styki tylko woda. A gdzie ? :?:
zobacz wezyki podcisnieniowe od zaworów spalin, miałem taki przypadek ze spadł wezyk od egz i przy wygarnieciu zapalała sie czasem kontrolka
Miałem taką samą usterkę w Golfie IV tdi. Z tego co się orientuję, to kontrolka ta służy do sygnalizowania kilku usterek w tzw."elektryce" auta. U mnie np. paliła się ona podczas braku "stopu" tj. z winy spalonego bezpiecznika. W innym, przypadku, gdy nawalił mi wyłącznik "stopu" (zużył się wychodzący z niego "bolczyk") i światło "stopu" paliło się...
Trzeba najpierw sprawdzić a potem skorygować wartość kąta wtrysku a do tego potrzebne jest podpięcie auta pod interfejs diagnostyczny na rozgrzanym silniku. Wszystko wskazuje, że u Ciebie kąt wtrysku jest mocno opóźniony. Gdyby przyczyną była wina przekaźnika to z pewnością zauważyłbyś, że przy nieudanej próbie uruchomienia silnika nawet nie mignęłaby...
To jednak chyba jest akumulator. Kontrolka poduszki się włączyła i zrejestrowało błąd o zbyt niskim napięciu zasilania.
No i to nie ma nic wspólnego z ESP.
Mierząc spadki napięć lub kontrolką. Ciężko zobaczyć punkty mocowania masy?
Nie świeci się wtedy kontrolka świec?
I jak udało Ci się?, ja dziś na próbę pobawiłem się kodowaniem w Golfie 4 i Skodzie Fabii, nie było żadnych problemów :)
Może być czujnik hamulca ale równie dobrze bład w ECM. Sprawdź zasilanie gniazda i linię K pin7.
Styki na kostce wtrysku nie łączą zbyt dobrze, układ ASR nie jest w stanie prawidłowo sterować silnikiem dlatego się wyłącza i zapala się kontrolka. To typowa usterka. Układ ASR jest w pożądku, winne są wtyczki na wtryskach.
Sprawdź ładowanie, zobacz czy po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka aku.
Słyszałem, że jak ten czujnik się zepsuje to kontrolka od świec żarowych będzie mrugać w czasie jazdy. Sprawdź tematy związane z kontrolką świec żarowych to może się dowiesz czegoś więcej. Pozdrawiam
No, to trzeba by tam jakiś komputerek podłączyć....
Jak kręci i nie chce odpalić, to zwróć uwagę, czy zapala się "spirala", kontrolka EDC, jak się nie zaświeca, to najprawdopodobniej przekaźnik 109
Przede wszystkim skąd wiesz, czy świece grzeją? Podepnij się miernikiem lub żarównką na świece i skontroluj ich faktyczną pracę. W moim golfie 4 tdi kontrolka od świec zapala się na kilka(2-3) sekund tylko przy temperaturze około -10. W praktyce jest tak, że auto lepiej pali przy -10 niż przy -5, bo przy niskiej temp. świece naprawdę grzeją. Proponuję...
Pierwsza mysl to regulator napiecia, ale jezeli alternator wymieniles to moze gdzies ten prad kradnie a jak wychodzi to na kontrolce?
W przepływomierzu jest taki. W kostce pod lewą lampą jest prąd chyba żółty kolor. W ostateczności możesz d się podłączyć pod kontrolkę ładowania tam na niebieskim kablu po odpaleniu masz prąd do świateł dziennych wystarczy.
Jak jest poeracien abs-u nabijany na przegubie to sprawdz czy na ktoryms z kol sie czasem sam nie obraca
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Jak nie odpala auto, to czy zapali się kontrolka świec żarowych po zapłonie?
Sprawdź część 2- to powinien być stabilizator.
Jak podłączasz pompe na krótko, to znaczy gdzie?
Zewrzyj do masy i zobaczysz jeśli ustanie to czujnik do wymiany [ nie zapomnij o stanie oleju]
kontrolka świec pełni także funkcję kontrolki silnika
Jak już ''Sztomel'' prawił wyżej diagnostyka! Ale możesz sprawdzić wcześniej jakie ma ładowanie.
Uszkodzony przewód od akumulatora
Jak kontrolka nie świeci w ogóle, a zaczyna ładować po przegazowaniu, to jako pierwsze sprawdziłbym ciągłość kabelka wzbudzenie - deska cienik niebieski. Odepnij od alternatora zmasuj i zobacz czy kontrolka świeci
czy w golfie wyzej wymienionym jest kontrolka rezerwy ON??jezeli tak to co zrobic zeby dzialala
Jak klocki i okablowanie w porządku to deska może się sypać.
Gdyby był niski poziom to kontrolka świeciłaby ciągle. Mylisz się.Gaśnie po chwili.
Plus podświetlenia weź z najbliższego przycisku który po włączeniu świateł się podświetla. Miernik, kontrolka albo żarówka i bez problemu zlokalizujesz,który to przewód. Jeżeli mnie pamięć nie myli to chyba szaro-żółte
Sprawdzaj zasilanie, te byki masz przez zanik zasilania. Schemat, kontrolka, szukanie.
piaggio kontrolki chrysler kontrolki zetor kontrolki
ekspres ariete radio kondensator trzeszcz astra tylne hamulce
politechnika gdańska sprzedam kondensator
Awaryjne otwieranie maski Mercedes W221 - porady Instrukcja pompy ciepła Nulite 12 kW po polsku