Nadciśnienie w silniku potrafi nieźle dać się we znaki. Objaw pasuje.
Jak najbardziej, jak nie masz tej rurki, to znajdź jakiś korek i zaślep ten otwór.
Co Ty go pod korek nalałeś? Oszalałeś?
trzecia możliwość zapowietrzony układ,czwarta brak ciśnienia w układzie bo np.otwiera korek na gorącym lub brak w nim oringu uszczelniającego.
wymiana uszczelki
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
Czy kolega ma na myśli klapkę osłaniającą korek wlewu paliwa? Jeżeli tak jest w istocie to nie ma się czym martwić. Przecież ów korek zapewnia wymaganą szczelność. Ta zewnętrzna klapka jest jedynie "ozdobą" dla patrzących z zewnątrz! Chociaż, kiedy się spojrzy na bardzo analityczne umysły czasów teraźniejszych to utrata takiego elementu wiązać się musi...
termostatu nie widać. otwiera się przy odpowiedniej temperaturze (około 85) Uwalnia on duży obieg i część płynu chłodniczego została w silniku (dlatego nie wszystko wlałeś). Zrób tak: nagrzej auto do czasu aż się włączy wentylator(zgaś auto), potem zdejmij węża, który wchodzi do zbiorniczka i włóż go do większego pojemnika, potem odpal na chwilę i pompa...
Ale po wymianie pokrywy dalej ssie korek wlewu oleju i bagnet ? Jeśli tak to odma walnięta .
Witam. Mam problem z ciśnieniem oleju w corsie D 1.2 silnik Z12XEP. Corsa końcem września miała wyciek z czujnika ciśnienia oleju. Wymieniłem na nowy, problemu brak. W październiku wymiana oleju i filtrów na zimę, olej ten sam co zawsze i na świeżym oleju odezwał się rozrząd, głośniejsza praca. Autko 181tysięcy przejechane więc miał prawo - i tak długo...
Witam, Próbuję zdiagnozować problem z Oplem Corsa D. Silnik: 1,2 BENZYNA GAZ - A12XER 63 kW/86 KM Rok produkcji 2011 Przez parę dni utrzymywał się błąd: P0172 - zbyt bogata mieszanka paliwa. Dzisiaj udało się go skasować i na razie nie wrócił. Ale pobrałem logi z pracy silnika na luzie i przy około 3000 obrotów. Czy ktoś jest w stanie zajrzeć do tego...
Witam Spalanie przy tankowaniu pod korek zgodne z tym co pokazuje komputer. Zmartwiłeś mnie, małe lekkie auto, tyle to paliły 40 lat temu Polonezy, szkoda że w książce auta piszą co innego :(
Jak otworzysz korek wlewu oleju i odpalisz to wieje z niego jak z odkurzacza?
Dzień dobry, mam Opla Corsa D 1.2 silnik, rocznik 07. I mam taki problem, że sprawdzałam dzisiaj płyn chłodniczy. Korek od zbiorniczka był w maź, jak na to mówią "masło". Mam podejrzenia, że po prostu płyn chłodniczy pomieszał się z olejem. Ale moje pytanie jest takie: jaki jest powód tego, że olej znajduje się w płynie chłodniczym? Czy to musi być...
Mam takie pytanie co do tytułowej corsy c z 2005r. Wymieniłem półosie i zastanawiałem się nad wlewem oleju do dyferencjału. Problem jest taki że po wymianie obu półosi olej wylewał się tylko z jednej(lewej). Prawa strona była sucha i nic się nie wylewało mimo że samochód stał na względnie równej powierzchni. Zastanawiam się czy są jakieś oddzielne wlewy...
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak wlać olej do skrzyni biegów do Opla corsy D, 1.4 silnik A14XER z 2010 roku, 100KM. Gdzie się znajduje korek wlewu oleju. I jaki olej, czy jest jakiś dedykowany czy zwykły do skrzyni manualnej. Jakieś fotki.
Napisał że szczelność dolotu sprawdzana, a przepustnica nie otwiera się raczej 1/4 po odpaleniu. A nawet jak ,to nie ma możliwości całkowitego braku podciśnienia nie wspomnę już o hamulcach. Jak coś ciągnie to albo ze skrzyni korbowej, (to i korek by zasysało),Evap, oringi na wtryskach ,klapki wirowe,albo jak jest egr to też coś tam wpada. Tak czy tak...
Po co odsysać, skoro masz poziom pomiędzy min/max? Może być poziom do kreski max. Korek pełni rolę "bezpiecznika".
Może ktoś wie gdzie jest ten wlew oleju czyli korek wyrównawczy ?
Temat rozwiązany. Przyczyną jest pływak w zbiorniczku płynu hamulcowego pomimo tego że płynu hamulcowego było do kreski Max to i tak się zapaliła ta kontrolka Przy gwałtownym ruszaniu A jak odpisałem wtyczkę i gwałtownie ruszałem to Kontrolka się nie zapalała więc dałem płynu pod sam korek podłączyłem wtyczkę i zacząłem jazdę próbną już się kontrolka...
Pewnie że za późno. W chłodnicy masz czujnik uruchamiający wentylator - może się okazać że zawarty w środku bimetal się zużył i włącza wiatrak grubo powyżej 100 stopni. Do tego korek zbiornika wyrównawczego powinien być szczelny - to obieg ciśnieniowy i 100 stopni nie powinno powodować wrzenia.
Intensywny zapach benzyny (benzyny, nie spalin) występuje po zalaniu baku większą ilością paliwa. Korek zbiornika paliwa lub coś z odpowietrzaniem zbiornika. Czy samochód dobrze odpala jak jest pełny bak zaraz po zatankowaniu czy potrafi się dusić? Od początku (chociaż z różnym natężeniem) jest nim zapach spalin w samochodzie, a właściwie przy samochodzie...
Witam Serdecznie proszę o pomoc. Dzisiaj podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka silnika nie wiem jaka może być tego przyczyna. Gdy mój tato odkręcił korek od silnika to strasznie bulgotało i dymiło się a na korku było pełno jak by jakiegoś smaru albo czegoś takiego. Samochód dopiero kupiłam i był sprowadzony z Niemiec więc nie wiele o nim wiem. Z góry...
Jeżeli wraca w całości, to nie ucieka ani na zewnątrz ani do oleju. Czy podczas jazdy słyszysz przelewanie? Sprawdziłeś korek zbiornika czy jest sprawny?
:arrow: Samochód ten kupiłem żonie tydzień temu. Oczywiście z pustym bakiem. Na najbliższej stacji benzynowej zatankowałem pod korek. Po przyjeżdzie do domu, po chwili chciałem uruchomić silnik i trudno było go zapalić. Przypomniałem sobie, że czytałem na forum jak toś w podobnej sytuacji poluzował korek paliwa. Zrobiłem to samo i samochód pali na dotyk....
Czy odkręcałaś korek z napisem siedemset dziesięć ?, czy OIL.
Uszczelnij wyciek płynu, odkręć korek zbiornika wyrównawczego, odpal na biegu jałowym i obserwuj, jeżeli na postoju gotuje wodę to problem będzie z pompą wody, jeżeli wirnik jest plastikowy to pod wpływem temperatury i oporu wody będzie stał w miejscu , to dość częsty przypadek tanie pompy wody. Jeżeli na postoju z odkręconym korkiem węże od chłodnicy...
Witam Posiadam samochód opel corsa D 1.2 2009r Samochód niedawno wrócił z naprawy ,przyczyną uszczelka pod głowicą Samochód naprawiony Uszczelka wymieniona ,planowanie głowicy Wymieniony płyn chłodniczy ,olej itd Na nowej uszczelce przejechane ok 300km Odcinki po 10 max 15km ,dziś po sprawdzeniu korka oleju ,pojawiła się gęsta maź ,majonez Temperatury...
raczej pulsuje. ale nie jest to na tyle mocne aby zdmuchnęło korek luźno położony ma otworze wlewowym.
Mam problem z Corsa b 1.5 Isuzu. Wymieniłem czujnik i nadal nic. Dziwi mnie dziura wywiercona w korku od wlewu płynu. Jak przykręcę inny korek to powstaje ciśnienie i to całkiem spore.
wyciągnołem,podpiiencie pod aku i pompka pracuje,dla pewności wymieniłem na orginał,i to samo.jak odkrece korek jest duze zassanie i odrazu pisk pompy,jak zakrece zbiornik i pochodzi chwile jest cisza i normalny szum pompki.tak jakby pompka chodziła cicho tylko bez powietrza w zbiorniku...
dzis wyminilem pasek napinacz i pompe wody ale plyn stary wlalem bo byl dobry poprostu w miare czysty i temperture do - 20 wytrzyma (sprawdzone urzadzeniem). Ale efekt jest taki sam jak i przed wymiana bo myslalem o pompie wody ze cos nie tak ale bylo ok .Odlkrecilem korek do wlewu plynu i zagrzalem auto zakrecilem . Leci gorace powietrze nie jest oszalamiajace...
Witam, Znajoma ma dość dziwny problem z ogrzewaniem w corsa C 1.0. W samochodzie wymieniono termostat(wahler),pompa cieczy oraz nagrzewnicę i naturalnie korek w zbiorniczku. Sprawa jest o tyle dziwna,że samochód nie potrafi się zagrzać-max.temp 80*C zarówno na starym i nowym termostacie. Jak się jedzie na wyższych obr.to leci z nawiewu letne powietrze....
mam corse 1,4 8V 1995 r. i przy 92,5 st C (pierwsza kreseczka ponad 90 st C na wskaźniku) załącza się wentylator i kręci tak długo aż jest ok 90 st C.z tego co wiem ,to corsa ma układ ciśnieniowy i korek zbiorniczka ma w sobie zawór zwrotny,więc to sprawdziłem,przyłożyłem do ust i mogłem i wciągać powietrze i wydmuchiwac poprzez korek,tak więc raczej...
zaworek egr nie ma nic wspólnego ze spalaniem Może mieć, jeśli się przytnie w pozycji otwartej to silnik będzie słabszy, będzie kulał więc i spalanie będzie wyższe. muszę wpierw spuścić płyn chłodniczy To nie problem, w chłodnicy masz korek i ładnie płyn spływa tak że EGR będzie prawie że suchutki, kilka kropel najwyżej pocieknie po odkręceniu. Powinieneś...
To forum schodzi na psy. Czy nalejesz 95 czy 98 to knocksensor i tak sprawę dogra. Zresztą złego nie nalejesz, bo korek wlew ma zwężkę i złego pistoletu nie wsadzisz.
Witam kupiłem corse tydzien temu i mam z nią delikatnie nie pokojący problem. Uszczelka pod głowicą myśle ze jest jeszcze cala.. Mianowicie gdy staje nią tylko w korku na 2 minuty temperatura dobija nawet do 105 stopni... Po zgaszeniu auta podczas odkrecania korka wyrzuca plyn ale co JEST NAJBARDZIEJ zaskakujące zasysa go po odpaleniu w tej samej minucie...
chodzi ci o odpowietrzenie zbiornika najwyraźniej... Jak przewód był podłączony i mialem odkręcony korek to nic się nie zmianiało pompka cały czas buczała
Witam, Mam problem z corsa B . Samochód nie jeździł kilka miesięcy, przy okazji zauważyłem przed jazda ze nie ma kropli płynu chłodniczego w zbiorniczku. Zalałem dwa litry przejechałem 25 km w ciągu 30 minut, i znowu to samo a pod korkiem oleju jasno brazowa maź. Dzisiaj odpaliłem samochodów, pochodził z 30 minut , dolałem płynu z litr niby stan płynu...
A jaką ma barwę ? Olej czy kawa z mlekiem ? Korek wlewu oleju w pokrywie odkręć i zobacz co tam się wyrabia. Czy jest masło i ile go tam jest. Nadmiar oleju powinieneś upuścić tak do 3/4 stanu między min a max na bagnecie i obserwuj co się z nim dzieje. Jak będzie przybierał - niestety głowica do zdjęcia. A w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzenia...
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy to jest wada termostatu czy Corsy tak maja. W trasie podczas jazdy Temperatura utrzymuje się na środku między 90.|.100 i tak się trzyma w trasie, złapie podczas jazdy lekki jakiś korek i temperatura podchodzi od razu do 100 i odpala się wentylator i chłodzi spada temperatura po dłuższym chłodzeniu wentylatorem, chyba...
nie nic nie wyrzuciło tylko tak jak ci pisałem wskazówka weszła na czerwone pole a wentylator nie zadziałał ,wychodzi na to jak by miał złe informacje by sie załączyć a działać działa napewno,myslalem o uszczelce pod głowicą ze poszła jeszcze raz ale ani płynu ani oleju nie pobiera, a jak podniosłem korek od oleje to nie było czuć spalin takze powinno...
Warto by przyjrzeć się jak wygląda sprzęgło, jeśli przy przyspieszaniu obroty rosną a samochód nie przyśpiesza może ślizgać się sprzęgło co czuć spalenizną. Co do brania oleju, jeśli z rury wydechowej nie wydobywają się kłęby dymu to może jest gdzieś wyciek na zewnątrz, nie widać kropli oleju pod samochodem? Mechanicy zazwyczaj widząc takie limuzyny...
Pewnie wirnik się obraca na ośce albo łopatki poszly się kochać. Chwyć mocno rękami koło i wirnik pompy i spróbuj obrócić je w przeciwne strony. Nie jest możliwe żeby silnik się nagrzał do 90 przez 2 min z działającą pompą. Możliwość jest taka że coś ze wskazaniem temp jest nie tak tzn że jest zawyżone, ale jeśli się zagotuje i wskaźnik stoi na 100st...
Witam! Coś chyba nie tak z moim Oplem (Corsa B 1993 r. C14NZ, gaz, Przebieg 280 tys.). Podczas jazdy w mieście, w korkach temperatura dochodzi do ok 96-97 stopni i włącza się wentylator chłodnicy. Tyle tylko, że temp. zamiast spadać to rośnie, nawet do 102-103 stopni. I tak zostaje. Zauważyłem, że ubyło troszkę płynu w chłodnicy. Na gorącym silniku...
Sprawdź korek zbiorniczka lub sam zbiorniczek płynu. Tam na pewno jest info o płynie. i z tą informacją idź do sklepu i kup płyn taki na jaki Cię stać
Dzień doberek :) Od maja zeszłego roku stałem się nieszczęśliwym posiadaczem czerwonej Corsy C 1.2 Twinport z 2004 roku. Nie przyszło mi do głowy, żeby wpisać do wyszukiwarki numer telefonu sprzedającego. Zrobiłem tak niedawno i wyskoczyło mi archiwalne ogłoszenie z tym samochodem. Pisało w nim ,,pilnie sprzedam". No i się przekonałem, dlaczego pilnie......
Zdarza się, że ten silnik dość ciężko się odpowietrza. Sprawdź też czy króciec, który jest przykręcony do pompy wody, (ten obok czujnika temperatury) nie jest przytkany. Ma on dość małą średnicę. Jeżeli jest ok to pozwól silnikowi pochodzić na wolnych obrotach, tak do około 75-80 stopni i powoli odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego i tak kilka...
Czy oby korek na zbiorniku wyrównawczym masz oryginalny? Jeśli tak to pewnie niesprawny. Układy chłodzenia obecnie - to układy ciśnieniowe. Korek pełni funkcję zaworu bezpieczeństwa. Ciecz pod ciśnieniem ma większą temperaturę niż po rozpręzeniu więc aby załączyć wentylator z odkręconym korkiem, musiałbyś gotować silnik ze 3 dni na stosie;) a i tak...
Poziom płynu może się podnieść gdy będzie dostawać tam albo olej albo ciśnienie z cylindra. musisz odkręcić korek i sprawdzić konsystencje i czy nie pływają w nim takie plamki tłuste jak oka w rosole, tak dowiesz się czy olej się nie dostaje do borygo czy czym tam chłodzisz silnik. Jeśli tych plamek nie będzie to odpal auto i popatrz do zbiorniczka...
zeimp: zajebiaszczy wykład o bzdurach firmowany przez elektrodę. Czego można chcieć więcej. Jak ja robię kupę to śmierdzi, jak mój kolega to strasznie śmierdzi. Korek ci bokiem wyłaził - no to pierwsza wskazówka, żebyś innym nie radził. Mody prześwietne - gdzie jesteście? Dlaczego pozwalacie pisać takie bzdury? Dlaczego kasujecie moje zapytania? Wam...
Olej do tej skrzyni powinien być półsyntetyczny 80W i jest mieszalny z każdym innym olejem o tych parametrach niezależnie od marki . O ile dobrze pamiętam korek wlewu znajdziesz po lewej stronie obok półosi (ampul), korka spustowego raczej nie ma w tym aucie, można go spuścić luzując dekiel (miskę) od spodu skrzyni ale przy tym zabiegu może się przerwać...
Chodziło mi tylko o zamek, tylnia klapa nie musi się sama otwierać, zrobię to ręcznie... :D A jak byście rozwiązali problem z wlewem paliwa? Auto będzie stało ciągle pod blokiem, a jak wcześniej pisałem korek jest tylko zakręcany nie na kluczyk. Dodano po 6 Aha jeszcze moze ma ktos jakies strony ze zdjeciami jak zalorzyc taki centralny zameczek?
Termostat można przecież łatwo sprawdzić. Odpalić zimny silnik i dać mu pochodzić, jeżeli temp na zegarach podniesie się do prawie 100 a wąż będzie letni albo zimny to termostat nie puszcza i cały czas płyn krąży w małym obiegu. Fajnie by było jak by autor tematu napisał jaki ma silnik w tej Corsie. Korek można wykluczyć jeżeli na odkręconym korku po...
Nie sądzę, że w mojej corsie będzie to samo, pytam tylko, czy akurat w tym przypadku winny był czujnik Halla. Aż roi się na forach od niedokończonych wątków. Wymienione mam: - przewody i świece - NGK - kopułkę i palec -jak fabryka dała - Beru - termostat - filtr paliwa, filtr powietrza - olej i filtr (choć nie ma związku). Objawy: - rano i po dłuższym...
Witam. To mój pierwszy post. Następujący problem wyglada tak: Chodzi o Corsę b 1.2 benzyna + LPG Często jeżdzę w dość długie trasy od 30 do 50 km. W tym czasie wskazówka temperatury podnosi się nieco poniżej 90 stopni, mniej więcej 88, tak wygląda. Jeśli jest jakiś korek na drodze i samochód stoi w miejscu temperatura nagle rośnie, a gdy podjadę pare...
Ja zrobiłem dziurkę w korku wyrównawczym płynu chłodniczego bo mi z ciśnienia które rosło od temperatury cieczy wysadzało przewód do zbiornika. Czyli chyba żle zrobiłem z tym otworem? Jak stoję na postoju to faktycznie tak się nagrzewa (wskażnik temperatury dochodzi do czerwonego pola) że nawet czuć smród w kabinie a wentylator nawet się nie włącza,...
Zamarznięty parownik mógł zalać gazem silnik, kolektor ssący. Trudność w odpaleniu - zalany gazem silnik to odpalanie na gazie i benzynie jednocześnie, za bogato w paliwo by łatwo odpalić silnik, typowa sytuacja zdarzająca się przy 1 i 2 generacjach gazu, przy sekwencji gaz może przedostawać się wężykiem podciśnienia parownik/kolektor/map sensor. Pękła...
Zacznę po kolei. Jak były duże mrozy (-15/-20 st. C) to raz mi Corsa zgasła jak wyjechałem z garażu i chciałem zamknąć garaż. Pomyślałem - ma prawo jest zimno. Za jakiś czas było - 5 st. C zgasła jak wyjechałem z garażu. No tu już myślę coś nie tak - może mam paliwo złe. Zatankowałem pod korek za jakiś czas (wyjeździłem tamto paliwo można powiedzieć...
Witam wszystkich serdecznie ! Na wstępie chcę napisać że corse b zakupiłem niedawno na dojeżdżanie nią do pracy i od tamtego czasu mam same problemy. Corsa posiada silnik 1.2 8v C12NZ 45KM rocznik 1994 bez zaworu EGR na aparacie zapłonowym. Przy autku wymieniłem już klocki hamulcowe, silniczek krokowy, sondę lambda, wszystkie filtry, olej, świece, przewody...
Witam, tydzień temu pojechałem do sklepu 1km ,corsa stała całą noc no dworze więc jej nie gasiłem… Gdy wyszedłem ze sklepu widziałem tylko kłęby niebieskiego dymu. Stwierdziłem ,że to pewnie uszczelka pod głowicą, więc kupiłem wszystko i w czwartek zdjąłem głowicę ,w piątek dałem do splanowania i wieczorem poskładałem wymieniłem gumki ,dotarłem...
To jest sposób na stwierdzenie obecności przedmuchu, a nie sposób na jego eliminację. oczywiście to miałem na myśli ale jakoś pogłubiłem słowa:) wracając do tematu to złożyłem dziś wszystko do kupy wyłączając z obiegu parownik gdyż nic nigdzie nie znalazłem. wszystko jest absolutnie od strony wizualnej ok wszsyskie weże krućce itp.. chciałem więc wykorzystać...
Witam, dokładnie jest to wartość 220 ohmów dla 95 oktanów. Pozdrawiam!
A jak ze składem mieszanki , może za uboga. Co nie tłumaczy nienormalnej obsługi zapłonu. Chyba że jakieś przebicia na wn. (rzuć nowy nr komórki na pw).
Przytkany albo zalany paliwem przewód odpowietrzania zbiornika paliwa. Przyczyną jest właśnie tankowanie "pod korek". Udrożnić poprzez przedmuchanie sprężonym powietrzem (z wyczuciem) po odpięciu filtra węglowego (pod przednim prawym błotnikiem, bliżej drzwi pod plastikowym zakolem) . Uważać przy tym bo w przewodzie będzie paliwo które należy usunąć....
To jest pamięć, owszem ale z tym błędem nie wiem czy ma coś wspólnego. To pamięć z danymi korekcyjnymi dla każdego egzemplarza pompy. Ze względu na pewne odchyłki w wykonaniu każdej pompy, brak powtarzalności. http://obrazki.elektroda.net/55_12598838...
witam kolego rozwiązałeś problem z tym błędem?
Witam, omijanie sobie odpuść jest nie wskazane i drożej wyjdzie niż kupno używanego rozdzielacza.
Może by się przydało zrobić od zimnego startu tego loga aż do sprawnej jazdy? Wyłączałeś znaczy zakręciłeś gaz na bulti żeby go wykluczyć?
Tutaj masz opisane, jakie elementy zastosowano w tym modelu Dwa Mostki diodowe U15K80R (prąd do 15 A, napięcie wsteczne do 800 V) są zainstalowane na radiatorze, wspólnym dla elementów korektora mocy i tranzystorów głównego konwertera. Korektor mocy PFC jest na CM 6500. Korektor wykorzystuje parę tranzystorów SIHG33N60E (prąd źródło-dren do 33 A, Napięcie...
Na postoku Rozgrzany silnik sonda 1 mieszanka uboga i napiecie ok 0,20v-0,3v Na postoju Przy 2000rpm jw Czuc lekkie drgania silnika Jak jade to zmienia od 0,1 do 08v Bylem u mechanika i mowi mi ze to sonda 1 a podlaczal chyba delphi i wykasowal blad i silniczek pracowal ok sonda tez ozyla na postoju oscylowala 0,1-0,9 a mieszanka zmieniala sie uboga...
Oby, bo ten korektor to samo zło. Uzasadnisz tą opinię? Bo poza tym, że jest po prostu olbrzymia to jedno, a drugie, że jedyna zmiana, to tak w sumie cofnięcie pinów sterujących, które ma rzekomo obniżyć temperatury. Osobiście jestem przeciwnikiem adapterów, dlatego chciałbym usłyszeć Twoje argumenty, czemu ten konektor jest taki tragiczny.
Dalej mam problem. Dziś rano opalił, mimo że temp. była ujemna, ale po przejechaniu kilkuset metrów zgasł i nie mogłom znów odpalić. Po kilkunastu próbach na sczczęście zaskoczył (za mną korek). Teraz znów chodzi o.k. Pomóżcie zlokalizować usterkę . Byłem w serwisie OPLA, za samą diagnostykę chcą 192 zł. Jak odczytać samemu kody błyskowe o usterkach?
a da radę samemu sprawdzić termostat, czy lepiej zawieść do warsztatu? Sprawdzenie termostatu jest bardzo proste. Należy go wymontować i zanurzyć w naczyniu z wodą, w całości tak aby nie leżał na dnie (zawiesić na nitce) . Następnie podgrzewać wodę i obserwować czy przy temperaturze bliskiej wrzenia około 90 stopni termostat się otwiera i po wyciągnięciu...
Złożyłem zestaw poniżej podam elementy zestawu, proszę o ocenę i ewentualną korekcję lub poprawę np:zamiast takiej karty kup inną, ponieważ mniej zapłacisz a wydajność ta sama lub zamiast tego procesora kup inny ponieważ ten jest do kitu, Czekam na propozycję :) Dodam jeszcze, że chcę się zmieścić w 2200pln Intel Core i5 2400 3,10 GHz BOX http://www.komputronik.pl/product/115163...
A reszta (reduktor i wtryski)? Należy sprawdzić czy rozjeżdżają się korekcje, przede wszystkim czy nie zalewa na benzynie czy może podaje jej za mało. Organoleptycznie sprawdzisz tak - jak na zimnym będzie z tłumika mocny zapach benzyny to zalewa. Na ciepłym silniku spaliny powinny być bezzapachowe - jak na benzynie będą takie... hm aromatyczne, jak...
Witam. Nie wiem czy sobie porzdziłeś z tym korektorem, ale zasada jest generalnie taka: Korektor na końcu ma okrągłą główkę, która musi wejść w zatrzask od odbłyśnika. NIE MOŻESZ DO WCISKAĆ!!!,bo urwiesz zatrzask. Musisz wyciągnąć żarówkę, wcześniej wysuń filtr powietrza z gumowych gniazd żebyś miał więcej miejsca, następnie jedną ręką delikatnie trzymaj...
1.Ciśnienie oleju 2 do 3 bar pokazuje podczas kręcenia rozrusznikiem z wykręconymi świecami.5 bar jest gdy silnik ma ok.1000-1500 obr. wyżej nie wkręcamy bo robimy próby na samym kolektorze. 2.Zawór był rozbierany ale na zimnym silniku, nic go nie blokowało (korek,sprężyna,plastikowy ogranicznik,tłoczek). 3.Olej jakim jest zalany silnik to mobil 10W40....
Widzę,że kolega z lekka wrył mi się w mój temat.. A więc mój zestaw po korekcie grafiki wygląda tak:http://www.morele.net/inventory/info... Buda będzie Brutus 410 ,ale obecnie nie ma jej na morelach. Da się jeszcze coś zamienić na równie dobrego a mniejszym nakładem finansowym?
To co opisujesz to 100% przepływka !!! Radzę zainwestować w orginał. Bosch Jest to "wywalenie" większej gotówki ale pewniak przerabiałem te tańsze i ostatecznie lądował w aucie ori. przepływomierz bo tanie podróbki nie chodzą dobrze w 1.2 i 1.0 ( ten sam przepływomierz )
ABS wydłuża drogę hamowania. Kolega hamował kiedykolwiek? Abs zapewnia kierowalność to prawda, ale nie wydłuża drogi hamowania.Dopuki nie stracisz przyczepności doputy wchodzisz. Po wymianie tylnej piasty z łożyskiem i koronką ABS przestał mi działać. Auto bez ABS a auto z uszkodzonym ABS to nie to samo. To nie są końca przezroczyste systemy. Auto...
Chcesz powiedzieć, że sprawna Fera 3, nie schłodzi Ryzena 5 3600, którego potencjał OC jest żaden? Ile ten komputer ma lat, że kilkukrotnie wymieniałeś paste? Zasilacz sprawdzamy miernikiem. Pod korek, to można paliwa nalać.
Witam, jestem totalnie nie obeznany w temacie aut i prosil bym o porade badz cenne wskazowki dotyczace mojego problemu. Od jakiegos czasu zauwazylem ze na korku wlewu oleju tworzy sie jasno brazowa maz, dzisiaj odpalilem silnik i powoli odkrecilem korek, troszke pochlapalo ta mazia i moglem uslyszec taki odglos ubijania masla badz kiszonej kapusty,...
OPORNIK!!! aby nie było za póżno spróbuję Ci wszystko wyjaśnić a Ty dalej szukaj instrukcji!!! HAMULCE-zbiorniczek na pompie hamulcowej ma dwa poziomy max i min z boku zbiorniczka uzupełniasz płynem hamulcowym DOT-4 do poziomu max. Układ chłodzenia-tak samo max i min/Widoczny zbiornik wyrównawczy,połączony z chłodnicą z przodu węzykiem gumowym/ uzupełniasz...
ciekawa sprawa z tym laniem wtryskiwacza, być moze w tych modelach jest jakaś regulacja (dawkowanie tego paliwa) śruba tak jak na jednopunkcie w fordzie(miałem swego czasu taki problem w fieście) lub jak nie śruba to może jakiś problem w kompie skoro oryginalna wysiadła, to może problem tkwi w ustawieniach i pomóc może reset lub korekta ustawień na...
Nie jest. Regulator zepsuty diagnozujesz przez zaciśnięcie przewodu powrotnego.Auto będzie kopcić ,ale jedzie poprawnie ,bo pompa nie da o tyle więcej zeby się udusiło.Wiesz wtedy że niedostatek ciśnienia powoduje błąd regulatora bo "przepuszcza". Jeśli nie leci powrotem,a auto szarpie to masz do czynienia z brakiem paliwa i regulator go nie przywróci....
Cześć Od dwóch lat mam problem z samochodem Opel Corsa C 1.2 80km i już nie wiem co dalej z tym robić dlatego piszę tutaj, może ktoś będzie miał jakiś pomysł/wskazówke. Historia usterek: 1. koniec roku 2019 – wymienione bebny i hamulce z tyłu 2. koniec lata 2020 – wymieniony pasek klinowy z napinaczem 3. jesienia 2020r padła mi uszczelka...
Witam, Mam problem z moim Oplem Corsa C 1.2 16V z 2001 roku. Po uruchomieniu silnika świeci się żółta kontrolka z wizerunkiem samochodu i klucza francuskiego. Obroty czasami są stabilne na poziomie ok 800 obr/min czasami silnik jakby się dławił do ok 400 obr/min i wracał na 800 ale nie gaśnie. Dodanie gazu czasami nie daje nic, czasami rozkręca się...
Napewno zasilacz, bo po podłączeniu do gniazdka pojawiają się w gniazdku iskry i wybija korek. Poza tym mieszkam w nowym budownictwie i mam osobne korki na gniazdka i światło. Panowie zauważyłem coś, na tym ogromnym kondesatorze była naklejka. A on wygląda na spuchniętego. Możliwe że przez niego wybija korek? https://obrazki.elektroda.pl/4757167700_...
Nie, cokolwiek nie zrobisz sterownik będzie próbował ustalić zadane obroty jednocześnie utrzymując zadany skład spalin. Jak mu się nie uda - wyświetli chceck engine, odłączy część czujników, rozjedzie korekty. Mógłbyś oszukać czujnik położenia wału (ale nie opornikiem, bo on wysterowuje impulsami a nie prądem), jednocześnie wyeliminować czujnik położenia...
Witam .Masz problem z wtryskiwaczem 1go. cylindra.A kąkretnie [ korekcja dawki paliwa dla bloku cylindrów nr1----nieprawidłowa korekcja ] Trzeba co pewien czas jeżdzić na bęzynie.
Gdy wyłączę gaz (za pomocą przycisku) i jeżdżę tylko na benzynie to po 2-3 dniach auto wraca do normy i po odpaleniu po tych 30 sec nic złego się nie dzieje. Problem wraca po ponownym włączeniu gazu i kilku dniach zimna. Z tego ewidentnie wynika, że jest źle ustawiona instalacja gazowa, gaziarzem nie jestem, ale z przedstawionego tekstu, wg mnie, będzie...
Samochodzik świeżo kupiony, jest kartka, że na oleju zostało jeszcze jakieś 4 tysiące, tylko jak odkręciłem korek to zobaczyłem pod nim masło,
Szukaj w pomiarach i regulacji składu mieszanki. Lambda, korekcje, szczelność dolotu, krokowiec i przepustnica.
Z powodu częstych zapytań o pinout BSI DELPHI HW D6 oto wyprowadzenia dla 95128 https://obrazki.elektroda.pl/5003046100_... - Kopiowanie wsadu eeprom BSI do BSI - nie zadziała jeżeli jest inna wersja SW ( bo wsad flash określa jak jest zapisany eeprom) - tylko full kopia flash i eeprom ma sens. Kopiowanie samego eepromu ma tylko sens...
P0130 znaczy ze jest ubogo. Błąd pojawia się jak korekta przekroczy swoją graniczną wartość (jakieś 25-30%). Tak więc pierwsze na co powinieneś patrzeć to korekty w parametrach. Daj spokój, to zabawa bez końca, skoro nawet przepływomierz został na pałę wymieniony.
Niczym, bo to jest nielegalne. Niech warsztat wypisze Ci zaświadczenie o wymianie licznika i na tej podstawie będzie zrobiona notatka i chyba korekta na stacji diagnostycznej.
Kupiłem radioodtwarzacz Panasonic CQ-C1475N i chciałbym dokupić do niego głośniki tak do 120-150 zł . Mam Opla Corsę B i chodzi mi o przednie głośniki. Dodam, że mam jeszcze 2 głośniki jeszcze zamontowane w drzwiach i ich nie chciałbym raczej wymontowywać. Mam w sasadzie jeszcze jedno pytanie dotyczące tego radioodtwarzacza, a mianowicie nie zapamietuje...
zacznij od sprawdzenia kompresji na cylindrach. do sprawdzenia również zapłon i jego korekta z ECU.
Jak jest czujnik stukowy to nie ma raczej korektora oktanowego.. .. a moze egr przepuszcza ? :)
płyn korek corsa podciśnienie korek korek paliwo
odbiornik brama zwarcie katoda żarzenie bluebus fotokomórki
megaman zarowka megaman zarowka
Jak wyłączyć zieloną kropkę nagrywania na dekoderze? Lenovo HD200 - Specyfikacja i Zastosowania