Co Ty go pod korek nalałeś? Oszalałeś?
Warto by przyjrzeć się jak wygląda sprzęgło, jeśli przy przyspieszaniu obroty rosną a samochód nie przyśpiesza może ślizgać się sprzęgło co czuć spalenizną. Co do brania oleju, jeśli z rury wydechowej nie wydobywają się kłęby dymu to może jest gdzieś wyciek na zewnątrz, nie widać kropli oleju pod samochodem? Mechanicy zazwyczaj widząc takie limuzyny...
Jak najbardziej, jak nie masz tej rurki, to znajdź jakiś korek i zaślep ten otwór.
Tak jest to całkiem normalne a zwłaszcza w korku
Odpowietrzanie na zakręconym, czy odkręconym korku?
trzecia możliwość zapowietrzony układ,czwarta brak ciśnienia w układzie bo np.otwiera korek na gorącym lub brak w nim oringu uszczelniającego.
Nadciśnienie w silniku potrafi nieźle dać się we znaki. Objaw pasuje.
Może ktoś wie gdzie jest ten wlew oleju czyli korek wyrównawczy ?
Tak znasz korki, wiesz jak wyglądają. To teraz wpisz w google frazę najbardziej zakorkowane miasta w Polsce i zobacz czy miasto które wymieniłeś jest w tym rankingu ujęte , i na którym miejscu. Bo jak widać sprawy sobie nie zdajesz z korków.
normale jest przekłamywanie zegarów w oplach,druga rzecz pierwsze włączenie wentyl.jest zawsze w nich pózniejsze- ok104 106stopni a zegary zaniżają
Nic nie odsysaj, w korku masz zawór utrzymujący odpowiednie ciśnienie w czasie pracy.
Nieszczelność korka wlewu oleju.
Był czas że bywałem w Łodzi codziennie więc mam porównanie ;-) Tyle że autor posta napisał że w korkach nie stoi ;-)
wymiana uszczelki
raczej pulsuje. ale nie jest to na tyle mocne aby zdmuchnęło korek luźno położony ma otworze wlewowym.
Ale po wymianie pokrywy dalej ssie korek wlewu oleju i bagnet ? Jeśli tak to odma walnięta .
Dzień dobry, mam Opla Corsa D 1.2 silnik, rocznik 07. I mam taki problem, że sprawdzałam dzisiaj płyn chłodniczy. Korek od zbiorniczka był w maź, jak na to mówią "masło". Mam podejrzenia, że po prostu płyn chłodniczy pomieszał się z olejem. Ale moje pytanie jest takie: jaki jest powód tego, że olej znajduje się w płynie chłodniczym? Czy to musi być...
Wentylator normalnie działa. Powiedzcie mi... czy może to być wina korka?
Miałem coś podobnego w Astrze H, uszkodzony był zawór w odmie, w silniku robiło się podciśnienie i zasysało powietrze uszczelniaczami wałków. Sprawdź, czy po odkręceniu korka oleju dźwięk ustaje.
Myślę że te 8 co Ci spala jest prawidłowe i nie doszukiwał bym się tutaj nieprawidłowości. Jak by było to 10L to można by szukać ale 8 na takie autko jest to całkiem możliwe po mieście i stojąc w korkach.
Czy odkręcałaś korek z napisem siedemset dziesięć ?, czy OIL.
Do sprawdzenia uszczelka pod głowicą.
Jak otworzysz korek wlewu oleju i odpalisz to wieje z niego jak z odkurzacza?
Witam, dokładnie jest to wartość 220 ohmów dla 95 oktanów. Pozdrawiam!
przegrzewa się, muszę włączać nawiew w kabinie na maxa na najwyższą temperaturę, wtedy ja się gotuję, ale temp silnika minimalnie spada, choć ciągle jest bardzo wysoka :( Najgorzej jest w korkach :(
Mam problem z Corsa b 1.5 Isuzu. Wymieniłem czujnik i nadal nic. Dziwi mnie dziura wywiercona w korku od wlewu płynu. Jak przykręcę inny korek to powstaje ciśnienie i to całkiem spore.
Witam Posiadam samochód opel corsa D 1.2 2009r Samochód niedawno wrócił z naprawy ,przyczyną uszczelka pod głowicą Samochód naprawiony Uszczelka wymieniona ,planowanie głowicy Wymieniony płyn chłodniczy ,olej itd Na nowej uszczelce przejechane ok 300km Odcinki po 10 max 15km ,dziś po sprawdzeniu korka oleju ,pojawiła się gęsta maź ,majonez Temperatury...
Na jakiej podstawie uszczelka pod głowicą została wykluczona ? 20 km to nie jest tak dużo zwłaszcza przy takiej niskiej temp. pytanie w ile pokonujesz tą trasę ? Zagrzej autko tak aby otworzył się termostat i włączył się wentylator, później zobacz czy kolor płynu chłodzącego nie robi się "dziwny" lub zacznij jeździć w trochę dłuższe trasy i po jakimś...
witam, w corsa c (z lpg) pod korkiem od wlewu oleju jest dziwny osad( "szlam") i w przewodzie od zaworów do przepustnicy tak samo jakiś "szlam"? Wiecie co to może być?
A jak ze składem mieszanki , może za uboga. Co nie tłumaczy nienormalnej obsługi zapłonu. Chyba że jakieś przebicia na wn. (rzuć nowy nr komórki na pw).
Jeżeli wąż jest twardy jak kamień i nie można go ścisnąć, to na początek sprawdź korek. Może jest przytkane odpowietrzanie.
mam corse 1,4 8V 1995 r. i przy 92,5 st C (pierwsza kreseczka ponad 90 st C na wskaźniku) załącza się wentylator i kręci tak długo aż jest ok 90 st C.z tego co wiem ,to corsa ma układ ciśnieniowy i korek zbiorniczka ma w sobie zawór zwrotny,więc to sprawdziłem,przyłożyłem do ust i mogłem i wciągać powietrze i wydmuchiwac poprzez korek,tak więc raczej...
Jestem początkującą na drogach i zakupilam auto, jednak przy toczeniu sie w korku gasnie i czesto ciezko go zapalić, ktoś wie o co może chodzić?
Czy kolega ma na myśli klapkę osłaniającą korek wlewu paliwa? Jeżeli tak jest w istocie to nie ma się czym martwić. Przecież ów korek zapewnia wymaganą szczelność. Ta zewnętrzna klapka jest jedynie "ozdobą" dla patrzących z zewnątrz! Chociaż, kiedy się spojrzy na bardzo analityczne umysły czasów teraźniejszych to utrata takiego elementu wiązać się musi...
Na chwile może to działać i z obrotami silnika możesz mieć problemy jeśli ich nie podciągniesz jak załączysz klimę. Druga sprawa to wentylator- przy włączonej sprężarce wentylator załącza się na pierwszym biegu a jeśli nie masz czujnika ciśnienia w klimatyzacji to ja nie wiem jak to podziała na długim chłodzeniu bo często wentylator idzie na drugi bieg...
kompa nie mam, ale wczoraj przy wymianie oleju/filtrów był podłączany - było ok z resztą takie historie się nie zdarzały, dopiero dzisiaj w tym korku pojawił się problem...
teoretycznie nie powinna miec nic,ale jedyne co zapoczatkowało temat był przejazd przez błoto pośniegowe.Wszystkie dalsze objawy,głośna praca pompy przy odkręconym korku zbiornika paliwa wcześniej nie występowały.
Witam, mam problem. CORSA zaczęła się gotować, wymieniliśmy termostat, pompę . Nie pomogło, więc wymieniliśmy uszczelkę pod głowicą i chłodnice. Układ odpowietrzony, korek wymieniony. Nadal ten sam problem, na postoju auto zaczyna się po 10 minutach przegrzewać, wywala płyn ze zbiornika wyrównawczego. Co jeszcze może być przyczyną ?
Witam Serdecznie proszę o pomoc. Dzisiaj podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka silnika nie wiem jaka może być tego przyczyna. Gdy mój tato odkręcił korek od silnika to strasznie bulgotało i dymiło się a na korku było pełno jak by jakiegoś smaru albo czegoś takiego. Samochód dopiero kupiłam i był sprowadzony z Niemiec więc nie wiele o nim wiem. Z góry...
To forum schodzi na psy. Czy nalejesz 95 czy 98 to knocksensor i tak sprawę dogra. Zresztą złego nie nalejesz, bo korek wlew ma zwężkę i złego pistoletu nie wsadzisz.
Jak latasz po mieście, do tego niedawno jeszcze była zima to masło pod korkiem to normalka, nie żadna uszczelka. Parametry pracy z przepływki do sprawdzenia
Mam tester montowany na zbiorniku wyrównawczym w miejsce korka wlewu, czy o takim teście mowa?
Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak wlać olej do skrzyni biegów do Opla corsy D, 1.4 silnik A14XER z 2010 roku, 100KM. Gdzie się znajduje korek wlewu oleju. I jaki olej, czy jest jakiś dedykowany czy zwykły do skrzyni manualnej. Jakieś fotki.
Przytkany albo zalany paliwem przewód odpowietrzania zbiornika paliwa. Przyczyną jest właśnie tankowanie "pod korek". Udrożnić poprzez przedmuchanie sprężonym powietrzem (z wyczuciem) po odpięciu filtra węglowego (pod przednim prawym błotnikiem, bliżej drzwi pod plastikowym zakolem) . Uważać przy tym bo w przewodzie będzie paliwo które należy usunąć....
przy korkach spustowych sprawdzałeś ?
To podłącz ten przewód i odkręć korek. Pewnie znowu napisałem bzdury bo nie kumasz o co mi chodzi?
Witam, Mam problem z corsa B . Samochód nie jeździł kilka miesięcy, przy okazji zauważyłem przed jazda ze nie ma kropli płynu chłodniczego w zbiorniczku. Zalałem dwa litry przejechałem 25 km w ciągu 30 minut, i znowu to samo a pod korkiem oleju jasno brazowa maź. Dzisiaj odpaliłem samochodów, pochodził z 30 minut , dolałem płynu z litr niby stan płynu...
Trzeba przeprowadzić test CO2, czasem pomaga wymiana korka zbiornika wyrównawczego. Czy wentylator chłodnicy uruchamia się gdy pracuje klimatyzacja?
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
Najważniejsze to sprawdzić, czy jest paliwo w zbiorniku jak przestanie jechać. i czy czasem nie pomoże ...odkręcenie korka... ale to już musi ktoś zerknąć.
W golfie 4 realnie też waha się od 85-100 C a wskaźnik na desce stoi sztywno na 90 C by nie denerwować kierowcy. PS Opel tak ma analogowy wskaźnik i takie zachowanie nie jest niczym dziwnym . W lecie w korku skoczy nawet do 100 C lub lekko poza.
Witam, jestem totalnie nie obeznany w temacie aut i prosil bym o porade badz cenne wskazowki dotyczace mojego problemu. Od jakiegos czasu zauwazylem ze na korku wlewu oleju tworzy sie jasno brazowa maz, dzisiaj odpalilem silnik i powoli odkrecilem korek, troszke pochlapalo ta mazia i moglem uslyszec taki odglos ubijania masla badz kiszonej kapusty,...
Temat rozwiązany. Przyczyną jest pływak w zbiorniczku płynu hamulcowego pomimo tego że płynu hamulcowego było do kreski Max to i tak się zapaliła ta kontrolka Przy gwałtownym ruszaniu A jak odpisałem wtyczkę i gwałtownie ruszałem to Kontrolka się nie zapalała więc dałem płynu pod sam korek podłączyłem wtyczkę i zacząłem jazdę próbną już się kontrolka...
O ile mnie pamięć nie myli: zakładane na jałowym: 0,3-0,7v a przy 6000 obrotach 4V (zmierzone przez użytkowników 2,5V, przy 2000 - 2V ) . Sprawdź wzrokowo dla pewności czy zarówno po stronie dolotu jak i wydechu do sondy, nie ma jakichś nieszczelności, potem spróbuj pojeździć z popuszczonym korkiem do wlewu paliwa, tak, żeby zbiornik mógł zaciągnąć...
Witam! Coś chyba nie tak z moim Oplem (Corsa B 1993 r. C14NZ, gaz, Przebieg 280 tys.). Podczas jazdy w mieście, w korkach temperatura dochodzi do ok 96-97 stopni i włącza się wentylator chłodnicy. Tyle tylko, że temp. zamiast spadać to rośnie, nawet do 102-103 stopni. I tak zostaje. Zauważyłem, że ubyło troszkę płynu w chłodnicy. Na gorącym silniku...
Witam. Mam problem z ciśnieniem oleju w corsie D 1.2 silnik Z12XEP. Corsa końcem września miała wyciek z czujnika ciśnienia oleju. Wymieniłem na nowy, problemu brak. W październiku wymiana oleju i filtrów na zimę, olej ten sam co zawsze i na świeżym oleju odezwał się rozrząd, głośniejsza praca. Autko 181tysięcy przejechane więc miał prawo - i tak długo...
W zbiorniczku wyrównawczym jest sporo, a jak sprawdzić czy jest zapowietrzony ? i go odpowietrzyć ? rozgrzać silnik z odkręconym korkiem wyrównawczego ?
witam kolego rozwiązałeś problem z tym błędem?
Witam, Corsa B z silnikiem 1.0 12V. Spalanie obecnie wynosi około 8,5l/100km. Jazda typowo po mieście, niewielkie odcinki, korki itd. W okresie zimowym spalanie mieściło się w normach 7,6-7,7l/100km. Temperatura silnika w normie, czyli w korkach około 95 stopni, przy normalnej jeździe 91 stopni. Czy takie spalanie jest prawidłowe?
termostatu nie widać. otwiera się przy odpowiedniej temperaturze (około 85) Uwalnia on duży obieg i część płynu chłodniczego została w silniku (dlatego nie wszystko wlałeś). Zrób tak: nagrzej auto do czasu aż się włączy wentylator(zgaś auto), potem zdejmij węża, który wchodzi do zbiorniczka i włóż go do większego pojemnika, potem odpal na chwilę i pompa...
Klima jest? Najlepiej wentylator wysterować komputerem. Powinien mieć 2 prędkości. Teraz jest zimno, więc nawet w korku przy załączonym ogrzewaniu nie powinien się ugotować. Sprawdź, czy termostat dobrze działa i podejrzyj temperaturę płynu w parametrach silnika.
Witam, omijanie sobie odpuść jest nie wskazane i drożej wyjdzie niż kupno używanego rozdzielacza.
Słuchać elektrita, jeszcze trochę i jak staniesz w korku to ci zgaśnie i już nie odpalisz puki nie ostygnie.
Uszczelnij wyciek płynu, odkręć korek zbiornika wyrównawczego, odpal na biegu jałowym i obserwuj, jeżeli na postoju gotuje wodę to problem będzie z pompą wody, jeżeli wirnik jest plastikowy to pod wpływem temperatury i oporu wody będzie stał w miejscu , to dość częsty przypadek tanie pompy wody. Jeżeli na postoju z odkręconym korkiem węże od chłodnicy...
Czujnik polozenia walu.
Witam. Opel Corsa 1.2 twinport. Znikał płyn chłodzący a pod korkiem i pokrywą zaworów majonez. Jak się okazało w głowicy była dziura w płaszczyźnie i tam ponoć puszczało płyn w olej. Została dziura zaspawana splanowana głowica i sprawdzona. Przy okazji został wymieniony rozrząd bo słychać było łańcuch. Auto teraz odpala i jedzie poprawnie. Problem taki...
Witam, Próbuję zdiagnozować problem z Oplem Corsa D. Silnik: 1,2 BENZYNA GAZ - A12XER 63 kW/86 KM Rok produkcji 2011 Przez parę dni utrzymywał się błąd: P0172 - zbyt bogata mieszanka paliwa. Dzisiaj udało się go skasować i na razie nie wrócił. Ale pobrałem logi z pracy silnika na luzie i przy około 3000 obrotów. Czy ktoś jest w stanie zajrzeć do tego...
Tutaj masz opisane, jakie elementy zastosowano w tym modelu Dwa Mostki diodowe U15K80R (prąd do 15 A, napięcie wsteczne do 800 V) są zainstalowane na radiatorze, wspólnym dla elementów korektora mocy i tranzystorów głównego konwertera. Korektor mocy PFC jest na CM 6500. Korektor wykorzystuje parę tranzystorów SIHG33N60E (prąd źródło-dren do 33 A, Napięcie...
Miałem na myśli że złym rozwiązaniem jest to że wskaźnik nie kłamie. Zobacz sobie w Astrach G, zegar pokazuje 90 gdy sterownik silnika widzi 97 i nikt nie panikuje chociaż. Przy 100 stopniach nie ma prawa nic wrzeć, układ ma być szczelnie zamknięty i pod żadnym pozorem nie można odkręcać korka gdy silnik jest nagrzany.
Może by się przydało zrobić od zimnego startu tego loga aż do sprawnej jazdy? Wyłączałeś znaczy zakręciłeś gaz na bulti żeby go wykluczyć?
nie nic nie wyrzuciło tylko tak jak ci pisałem wskazówka weszła na czerwone pole a wentylator nie zadziałał ,wychodzi na to jak by miał złe informacje by sie załączyć a działać działa napewno,myslalem o uszczelce pod głowicą ze poszła jeszcze raz ale ani płynu ani oleju nie pobiera, a jak podniosłem korek od oleje to nie było czuć spalin takze powinno...
Napisał że szczelność dolotu sprawdzana, a przepustnica nie otwiera się raczej 1/4 po odpaleniu. A nawet jak ,to nie ma możliwości całkowitego braku podciśnienia nie wspomnę już o hamulcach. Jak coś ciągnie to albo ze skrzyni korbowej, (to i korek by zasysało),Evap, oringi na wtryskach ,klapki wirowe,albo jak jest egr to też coś tam wpada. Tak czy tak...
Witam, Znajoma ma dość dziwny problem z ogrzewaniem w corsa C 1.0. W samochodzie wymieniono termostat(wahler),pompa cieczy oraz nagrzewnicę i naturalnie korek w zbiorniczku. Sprawa jest o tyle dziwna,że samochód nie potrafi się zagrzać-max.temp 80*C zarówno na starym i nowym termostacie. Jak się jedzie na wyższych obr.to leci z nawiewu letne powietrze....
Jeżeli przełącznik jest na 100 to wiadomo że na zegarach będzie więcej. Chyba, że ktoś woli jak tu sugerowano w tym układzie ciśnieniowym mierzyć temperaturę płynu w zbiorniku wyrównawczym po zdjęciu korka. To jakaś paranoja normalnie. Mamy tu nawet fachowca, który twierdzi że takie pomiary są odpowiednie, bo różnią się o kilka stopni. Wobec czego ja...
6-8km do pracy i z pracy... Możliwe, że auto jest sprawne. Tylko przy tak krótkich odcinkach, bilans prądowy się nie domyka. Dodaj sobie włączone światła, wycieraczki, pewnie dmuchawa, do tego stanie w korku i problem gotowy. Zanim wyjmiesz, bez sensu, alternator, zmierzyć porządnie pobór prądu na uśpionym aucie, a miernikiem cęgowym zmierzyć prąd...
dzis wyminilem pasek napinacz i pompe wody ale plyn stary wlalem bo byl dobry poprostu w miare czysty i temperture do - 20 wytrzyma (sprawdzone urzadzeniem). Ale efekt jest taki sam jak i przed wymiana bo myslalem o pompie wody ze cos nie tak ale bylo ok .Odlkrecilem korek do wlewu plynu i zagrzalem auto zakrecilem . Leci gorace powietrze nie jest oszalamiajace...
a da radę samemu sprawdzić termostat, czy lepiej zawieść do warsztatu? Sprawdzenie termostatu jest bardzo proste. Należy go wymontować i zanurzyć w naczyniu z wodą, w całości tak aby nie leżał na dnie (zawiesić na nitce) . Następnie podgrzewać wodę i obserwować czy przy temperaturze bliskiej wrzenia około 90 stopni termostat się otwiera i po wyciągnięciu...
No dobra ale sam już trochę samochodów przerobiłem i nie widziałem jeszcze sytuacji żeby po sciagnięciu półosi tylko z jednej wylewał się olej nawet po przechyleniu na jedną stronę. Specjalnie sprawdziłem czy olej bendzie wyciekał jak przechyle samochód na stronę z której się nie wylewa i nic. Dodam też że po przechyleniu na prawą stronę nie tylko wylewa...
:) sprawdź jeszcze oczka masy na głowicy w okolicy korka wlewu oleju,jeśli są ok podłóż ten TPS. Najlepiej z wtyczką wyciętą ze szrotu.
troche to dla mnie dziwne,ale wczoraj stałem godzine czasu w korku w deszczu i o dziwo wycieraczka działała.sprawdze ten przekaznik bo to bedzie chyba przyczyną;)
Też szukałem w różnych miejscach. Nawet rozebrałem tylną kanapę i sprawdzałem okolice pompy paliwowej, i nic nie czułem. Wystarczyło, że był pełniejszy bak, trochę więcej słońca opierało się o samochód a zapach paliwa był wyczuwalny we wnętrzu samochodu. Niekiedy też był wyczuwalny wokół samochodu. Po wymianie korka (zakup w serwisie około 100 zł) zapach...
W moim silniku 12NV czyli 1.2 gażnikowym strasznie paliwo wciąga w korkach - 9,6 normalka. Jak jeździłem do pracy bardzo wcześnie tak, że nie stałem w żadnych korkach, to osiągnąłem przy tych samych nastawach 7.03 l/100 - w 100% miasto.
Trochę chyba się nie zrozumieliśmy; działa opcja A lub opcja B. Po namyśle w wolnych chwilach, głównym podejrzanym moim zdaniem jest stacyjka- Zauważyłem, że jeżeli ruszam kluczykiem [docisnę "w głąb" w pozycji 0], wtedy mogę włączyć/ wyłączyć radio; puszczę to jakby znowu nie stykało i się rozłącza. Muszę się temu przyjrzeć w weekend bo ciężko z czasem...
Żeby sprawdzić uszczelniacze trzonków zaworowych wystarczy podczas pracy silnika odkręcić wlew oleju. Jeśli bedzie bardzo chlapać olejem i dmuchać jak ze sprężarki powietrze to znaczy że napewno są uszkodzone. Olej w dolocie może też dostawać się przez wyrobione uszczelniacze na wałku turbiny. Oczywiście pomiar ciśnienia sprężania wskazany, ale jeśli...
Czyli parownik jest gorący i ogrzewanie działa normalnie? odnosze wrażenie że układ już się odpowietrzył gdyż musiałem dolać ok 0.5 L płynu ale odnoszę cały czas wrażenie że w zbiorniku czuć spaliny. jak narazie wszystko chodzi ok ogrzewanie grzeje auto normalnie przęłacza sie na gaz tylko to nadciśnienie które robi sie w układzie i ten zapach po otwarciu...
Dalej mam problem. Dziś rano opalił, mimo że temp. była ujemna, ale po przejechaniu kilkuset metrów zgasł i nie mogłom znów odpalić. Po kilkunastu próbach na sczczęście zaskoczył (za mną korek). Teraz znów chodzi o.k. Pomóżcie zlokalizować usterkę . Byłem w serwisie OPLA, za samą diagnostykę chcą 192 zł. Jak odczytać samemu kody błyskowe o usterkach?
:arrow: Samochód ten kupiłem żonie tydzień temu. Oczywiście z pustym bakiem. Na najbliższej stacji benzynowej zatankowałem pod korek. Po przyjeżdzie do domu, po chwili chciałem uruchomić silnik i trudno było go zapalić. Przypomniałem sobie, że czytałem na forum jak toś w podobnej sytuacji poluzował korek paliwa. Zrobiłem to samo i samochód pali na dotyk....
Zdarza się, że ten silnik dość ciężko się odpowietrza. Sprawdź też czy króciec, który jest przykręcony do pompy wody, (ten obok czujnika temperatury) nie jest przytkany. Ma on dość małą średnicę. Jeżeli jest ok to pozwól silnikowi pochodzić na wolnych obrotach, tak do około 75-80 stopni i powoli odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego i tak kilka...
Piotrek, upg padla raz w 2020r. Glowica byla na 100%planowana i sprawdzana. Zapomnialem dopisac, ze po ostatniej wymianie wtryskow, oleju itd. po przejechaniu 70km samochod dymi na bialo jak smok. Nie ma znaczenia czy silnik jest cieply czy zimny. Dodatkowo, przed wymiana oleju bylo pelno szlamu na korku wlewu oleju. Panowie, jesli okaże sie ze glowica/tuleja...
Nie wiem od czego zacząć, czytałem wiele tematów, może to czujnik, może termostat, nie mam pojęcia. Może wymień cały samochód? Zapomniałem dodać, że wentylator się nie włącza, muszę coś z tym zrobić. I to jest przyczyna wzrostu temperatury jak stoisz w korku. Jak opanujesz tą sprawę to skończą się Twoje problemy.
Pewnie wirnik się obraca na ośce albo łopatki poszly się kochać. Chwyć mocno rękami koło i wirnik pompy i spróbuj obrócić je w przeciwne strony. Nie jest możliwe żeby silnik się nagrzał do 90 przez 2 min z działającą pompą. Możliwość jest taka że coś ze wskazaniem temp jest nie tak tzn że jest zawyżone, ale jeśli się zagotuje i wskaźnik stoi na 100st...
Witam kupiłem corse tydzien temu i mam z nią delikatnie nie pokojący problem. Uszczelka pod głowicą myśle ze jest jeszcze cala.. Mianowicie gdy staje nią tylko w korku na 2 minuty temperatura dobija nawet do 105 stopni... Po zgaszeniu auta podczas odkrecania korka wyrzuca plyn ale co JEST NAJBARDZIEJ zaskakujące zasysa go po odpaleniu w tej samej minucie...
Sprawdź korek zbiorniczka lub sam zbiorniczek płynu. Tam na pewno jest info o płynie. i z tą informacją idź do sklepu i kup płyn taki na jaki Cię stać
Akurat pracę mam przed samym centrum - mijam korki. Do pracy mam 22km. Czyli lepszą opcja będzie mały diesel niż LPG. Nie zależy mi na osiągach - bardziej na ekonomicznej jeździe.
Nie no zrobił. Auto potrafi już "pełzać" w korku. Rusza normalnie, tak samo jak przed usterką. Szkoda tylko, że 2ka pozostała bez zmian i wbija się najwcześniej przy 2,5tyśrpm, ale to raczej wina samych przełożeń skrzyni F17(+)WR (MTA). Parę dni temu kupiłem drugą Merivę,tylko że silnik z16exp i skrzynia F17+ER (MTA) o dłuższych przełożeniach i 2ka...
Pojawia się przy ruszaniu, choć często także po wciśnięciu, np pod światłami, czy w korku. a co do: "Może łożysko, może coś się obluzowało w tłumiku drgań w tarczy..." Fakt - jak tylko znajdę czas odstawię do warsztatu, tylko zastanawiam się czym może grozić dalsza jazda..
Ja mam 150000 przebiegu. W marcu byl wynieniany olej silnikowy i filtr powietrza. Wiec nie wiem co ze skrzynia. Bo mam auto od 2 miesięcy. Od dolu z miski olejowej kapie delikatnie (zbiera sie). Kropelka na pol dnia bardzo ciemnego oleju, silnikowego nie ubywa więc nie wiem o co tu chodzi.. dzis nie mam możliwości ale jutro zobacze wasze rady jak sprawdzić...
Witam! Bardzo dziękuję za wszelkie podpowiedzi i linki. Do auta mam dostęp dorywczo, pojawił się błąd P0123 ,co mogło by potwierdzać poradę kolegi rnb_bolii. Jeśli jutro będę miał dostęp do samochodu, będę szukał silnika krokowego od przepustnicy. Czy ów czujnik, bądź potencjometr jest w (relatywnie) blisko wspomnianego silnika krokowego ? Po odłączeniu...
Olej do tej skrzyni powinien być półsyntetyczny 80W i jest mieszalny z każdym innym olejem o tych parametrach niezależnie od marki . O ile dobrze pamiętam korek wlewu znajdziesz po lewej stronie obok półosi (ampul), korka spustowego raczej nie ma w tym aucie, można go spuścić luzując dekiel (miskę) od spodu skrzyni ale przy tym zabiegu może się przerwać...
Gdyby masełko pod korkiem było skutkiem tego co mówisz to cały olej miał by konsystencje i kolor emulsji (kawa z mlekiem ) no i stan oleju by się podnosił.miałem kilka samochodów i występował problem masełka włąśnie pod korkiem,a układy chłodzenia były sprawne(nie ubywało płynu)Jak mniemam w skutek małego kilometrażu dziennego ,wieczorem gdy silnik...
płyn korek corsa korek parownicy korek hydrauliczny
piszczenie dysku twardego sterowniki klawiszy funkcyjnych lenovo rozebrać konica
odsycasz medyczny mikrokomputer cobra1
Problemy z czujnikiem ciągu w piecu Junkers Najgorsze modele lodówek: Samsung, LG, Frigidaire i inne