Jeśli kręcąc w prawo przeskakuje korek, to możesz śmiało kręcić w lewo, aż się odkręci. Fiaty z reguły odkręca się dużo w lewo. Wiem o tym, bo miałem Sienę, Albeę i mam stilo. Kręcisz ponad obrót w lewo i odkręcasz jak zwykłą śrubę.
Zabrudzony odpowietrznik zbiornika paliwa. Jeśli popuścisz korek wlewu paliwa, to obroty powinny spaść (mieszanka wzbogaci się do poziomu wyregulowanego dyszą L).
Jak masz uszkodzony centralny zamek to korek jako taki pasujący "na kluczyk" założyć można. Tylko pytanie co to ma ci dać? Na złodzieja i tak rady niem ma. Lej za 5 dych.
Prawdopodobnie jest to odpływ z wnęki na korek paliwa. Najprościej będzie to zbadać fizycznie dmuchając w króciec.
Podciśnienia nie powinno być w zbiorniku, silnik nie będzie wtedy pobierał paliwa. Próbowałeś po tym jak pilarka zgaśnie i nie odpala odkręcić i zakręcić korek paliwa i spróbować wtedy odpalić? Co do tego że odpala na kilka sekund przyczyn może być wiele.
Udało się rozebrać korek? Mam podobną sytuację. Może poratujesz dobrą radą?
Interfejsy na USB są tańsze niż na BT, tylko trzeba poszukać. BT są bardzo problematyczne. Spróbuj odkręcić korek paliwa przed uruchomieniem silnika... ale generalnie ten typ tak ma. Pomaga lekkie dodanie gazu przy uruchamianiu ciepłego silnika.
Gdy jest niedokręcony korek zbiornika paliwa, dzieje się tak samo?
W takim razie albo lewe powietrze albo zapchany odpowietrznik zbiornika paliwa. Odpowietrznik sprawdzisz odkrecajac korek paliwa.
Poluźnij korek wlewu paliwa i zobacz czy gaśnie.
Robiłem to kiedyś ale nie pamiętam dokładnie wiem tylko że trzeba trochę pokombinować ale nawet jak już rozbierzesz to i tak nie ma części
Korek paliwa likwiduje podciśnienie a ciśnienie jest spuszczane przez zawór na przewodzie opowietrzaiącym (ten mój niby filterek).Podobne tematy; http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.... i http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?... czyli albo pomyłka przy montarzu albo samo sie zrobiło.]Link[/tex]
Może problem z odpowietrzeniem zbiornika. Robi się podciśnienie. Poluzuj, na próbę, korek wlewu paliwa.
Odpowietrzanie zbiornika w pełni sprawne? Zostaw kolejnym razem poluzowany korek wlewu paliwa i sprawdź, czy też się cofa.
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
Jedyny dostęp to przez korek wlewu paliwa. Wlewu oleju, nie paliwa i nic tam nie wsadzaj bo nie dosięgniesz nawet do połowy wysokości silnika. Tylko spust oleju korkiem w misce
Odkręć korek wlewu paliwa, może się zasysa.
A nie wypluwa ci paliwa przez korek wlewowy. Mam identyczną kosiarkę z napędem i miałem przypadek wypluwania paliwa przez korek. Pomogło rozkręcenie obudowy filtra powietrza, wymycie filtra i nasączenie gąbki olejem.
Ta pompa w zbiorniku ma być praktycznie niesłyszalna . Ma pompować około 0,5bar. Odkręć korek wlewu paliwa i powąchaj czy na pewno tam jest ON .
Jest to kontaktron, łatwo sprawdzić omomierzem kostka jest o ile mnie pamięć nie myli pod prawym, tylnym siedzeniem... sprawdź czy magnesy nie wyleciały z korka..
Odkręć korek w zbiorniku paliwa i zobacz czy też gaśnie.
Ja Ci dałem namiar, zadzwoń i zapytaj czy taki mają. Może będą wiedzieli kto ma. Wiesz - koniec języka za przewodnika.
Odkręć ten korek wlewu paliwa przed porannym odpaleniem i wszystko się wyjaśni. Jestem prawie pewien, że zapali "od pierwszego", tylko włącz zapłon i daj mu chwilkę zanim uruchomisz rozrusznik.
jakbyś miał zatkany filtr paliwa to cały czas byś miał problem ,możesz popuścić korek wlewu paliwa bo przy przytkanym odpowietrzniku mogą być podobne objawy.
masz zatkany przewód odpowietrzający zbiornik paliwa. Jeżeli silnik spala opary, to w zbiorniku powstaje podciśnienie. Jeżdżąc długo na gazie to podciśnienie jeszcze wzrasta stąd "tssss" przy otwieraniu wlewu paliwa. Według mnie, również silnik pracujący na wyższych obrotach potrzebuje więcej paliwa, którego pompa nie może dać, bo pokonuje jeszcze podciśnienie...
Ja bym sprawdził ciśnienie paliwa. Sprawdź też czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa nie zasysa powietrza, bo miałem kiedyś przypadek dziwnych zachowań w takim a4 z powodu filtra par paliwa i po jego odłączeniu zaczęła normalnie jeździć.
Nie korek. :) Króciec dopływu paliwa do filtra.
Dobrze.
Ale co? Pytasz, co to jest? Śruba mocowania baku.
Sprawdź jeszcze uszczelki w całym układzie dolotowym, może gdzieś zasysa "lewe" powietrze. I tak dla spokojności (bo i z tym raz się spotkałem) - odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku paliwa.
Witam, wszystko niestety - wskazuje na zatkany otworek odpowietrzenia korka paliwa, skutkiem czego benzyna zbyt wolno przecieka do gaznika - jak odpalisz silnik, to ten wypala szybko benzyne z komory plywakowej gaznika, a nowa nie nadaza doplynac - bo jest wlasnie zatkane odpowietrzenie w korku paliwa w zbiorniku... Mogla sie do niego dostac woda w...
Trochę ci to wyjaśnię, w korku są dwa magnesy po bokach możesz to sam sprawdzić wizualnie,jeżeli ich nie ma to korek do wymiany (ok.110zł). Do rury wlewu przymocowany jest czujnik (kontaktron) który reaguje na obecność magnesów korka(ok.170zł) Do wymiany tego czujnika trzeba opuścić zbiornik paliwa dlatego robocizna jest dość droga.Spr. w serwisie za...
Wyreguluj gaźnik na ciepłym silniku i zrób tak jak napisał kolega wyżej. Jak obroty zaczną falować odkręć korek baku paliwa, jeśli silnik dalej nie będzie równo pracował pozostaje regulacja gaźnika.
Syk to znaczy zasysanie powietrza z atmosfery czy wypływ powietrza ze zbiornika? Nadciśnienie w zbiorniku to normalna rzecz. Pracowałem w serwisie Fiata i raz (a był to pierwszy raz i jedyny) zapomniałem otworzyć wlew paliwa w Punto przed wymianą filtra paliwa pomimo przypomnień kumpli. Skończyło sie na tym, że sporo paliwa po odłączeniu filtra wypłynęło...
Po założeniu drugiej uszczelki efekt jest może ciut lepszy ale to tylko dlatego że korek wlewu baku jest wyżej. Korek paliwa jest po prostu błędnie wykonany i paliwo wycieka poprzez odpowietrznik. Bo tylko w tym miejscu korek jest mokrawy. Pytanie jest takie czy ktoś ma pomysł jak przerobić taki korek?
Witam , tak dokladnie o to mi chodzi , w środku jest elektrozawór ,membranka i mikrostyk. ak coś tam niedomaga to właśnie generuje taki błąd .Zakładam że korek wlewu paliwa jest i jest szczelny , bo to jest warunek prawidłowego dzialania .
to tak nie bardzo jak kolega pisze, bodajze od 89 VW benzyny mają zamknięty układ odpowietrzający zbiornik. Od zbiornikia do silnika idzie oprocz węzykow z paliwem i powrotnym jeszcze wężyk odpowietrzający. przy samym zbiorniku powinien byc jeszcze taki zaworek kulkowy-ważne żeby stał pionowo a nie był pochylony, bo wtedy faktycznie moze się zbiornik...
Tego nie wiem, ale poszukaj używki. Ja swój rozebrałem i podmieniłem kontaktron - ale to było w 2009, ale działa do dzisiaj. Generalnie całość zalana jest żywicą, która jest bardzo ciężka do rozebrania. Poszukaj używanych, podejrzewam, że będą te same w różnych modelach PSA.
Po odpaleniu piły przechyl ją na bok i poluzuj korek paliwa. Jeżeli to pomoże, to znaczy że odpowietrznik jest niedrożny. A drożność impulsu sprawdzałeś ?
Raczej membrana. Ciśnienie wywala ze skrzyni korbowej przez pompę do zbiornika.
Wymień też świece zapłonowe, sprawdź szczelność dolotu (podciśnienia) i sprawdź, czy pomoże odkręcenie korka paliwa.
Filtr paliwa zmieniony? Korka od wlewu paliwa czasem nie zassało?
Witam, przyczyna moze byc najprostsza z mozliwych - 'przytykanie sie' korka paliwa w zbiorniku / brak odpowietrzenia zbiornika, czyli jakby 'zbyt szczelny korek' - przez co benzyna ledwo sie przesacza do gaznika i wystarczy jej tylko na 'wolne obroty'... Trzeba poluzowac korek paliwa lub calkiem go wykrecic i wtedy sprobowac - na jakie obroty wchodzi...
sprawdzić oporność tego czujnika ? To kontaktron, nie czujnik.
zwróć uwage na odpowietrzenie zbiornika czyli kanister węgla aktywnego i przewody od odpowietrzania będą wychodzić ze zbiornika i szły do kanistra moze któryś jest zapchany albo przerwany jeszce jedna sprawa jak chcesz tankowac auto i otwierasz korek wlewu paliwa to masz moze takie pssssyt???? zobacz tez połączenia pompy paliwa moze jakas rurka sie...
Witam, podobne objawy daje tez zatkanie otworka odpowietrzenia w korku paliwa : troche benzyny 'nakapie do gaznika', silnik odpali - przejedzie 20m i gasnie, trzeba odczekac az znowu benzyna 'nakapie' do gaznika i znow mozna przejechac 20 m... Zrob test : odkrec o pol obrotu korek paliwa i sprawdz - czy gaznik napelnia sie benzyna i silnik odpala, wtedy...
W korku paliwa są oba magnesy i są sprawne ( przyciągają - przykładałem wkrętak ). Rozebrałem tylne nadkole i dobrałem się do czujnika korka wlewu paliwa ( oporność z magnesem ok 680 omów ). Po przyłożeniu multimetru do kostki od owego czujnika " na przejście " przy odkręconym korku miernik piszczy, przy zakręconym nie nie - czujnik wydaje się być sprawny....
Niedrożny korek paliwa
Masz kolego uszkodzony czujnik korka paliwa, rezystancja zamknietego powinna wynosic 150 000 Ω Pozdrawiam
Sprawdź jaką temperaturę paliwa widać w w parametrach, skoro jest uszkodzony to tak czy inaczej trzeba będzie wymienić, a odpowiada przede wszystkim za kąt wtrysku. Jak zgaśnie to odkręć korek wlewu paliwa do baku, i spróbuj ponownie odpalić. Filtr paliwa był wymieniony czy jeździ w samochodzie niewiadomo jak długo? ew jest taki syf w baku że przypycha...
Tak korek paliwa też zmieniałem, filtr paliwa wymieniony na nowy.
Umnie też skuter gaśnie tylko jak odkręce korek paliwa to w kręca się na obroty i dalej jechać można a skuter to Zipp topas rs 50 i ma przejechane 710km dopiero bo to nowy
https://www.canampartshouse.com/oemparts... W zbiorniku masz dwa otwory w które włożone są wężyki z króćcami i filterkami, jeden do pozycji ON i drugi do RES. Wężyki podłączone są do ręcznego kranika ON/OFF/RES, a następnie do pompki podciśnieniowej. Jeśli podejrzewasz odpowietrznik zbiornika paliwa, to odkręć korek...
Witam, wystarczy jednak w takim motorowerze - zatkany rdza / kurzem korek paliwa [ otworek odpowietrzenia ] lub zle przepuszcajacy benzyne kranik przy zbiorniku - i 'kicha', nie bedzie chcial jezdzic albo bedzie sie wlasnie ledwo - ledwo turlal... Wszystko musi byc dokladnie oczyszczone - zwlaszcza wlasnie korek zbiornika i kranik paliwa [ szczegolnie...
W C-330 nie potrzeba luzować przy wtryskiwaczach. Poluzuj korek z boku pompy, przepompuj pompką ręczną aż wypłynie paliwo bez powietrza, zakręć korek i odpal.
korek wlewu paliwa z odpowietrznikiem bo był uszkodzony Żaden korek wlewu paliwa w samochodzie z silnikiem benzynowym nie ma odpowietrzenia, tak gdzieś od 1989 roku !
Skoro nie ciekło wcześniej wymień oring i powinno być dobrze (tylko kup oryginalny podróby nie lubią benzyny). Podejrzewam, że korpus który założyłeś to podróba. Nie spotkałem aby z tych korków ciekło (czasem wyłamie się korek lub korpus ale to inna sprawa). Są Stihle z wkręcanym korkiem (ale raczej starsze modele).
Gaźnik oryginalny? Czy membrany gaźnika były kiedyś wymieniane? Czy gaźnik posiada regulacje L i H? Odpowietrznik zbiornika paliwa nie przypchany? Nie poprawia mu się po odkręceniu korka wlewu paliwa?
Mam problem z rozszyfrowaniem sposobu zamykania i otwierania klapki wlewu paliwa w benzynowym Polo 6n2 z marca 2001. Auto pierwotnie miało pneumatyczny zamek centralny z pompą podciśnieniową w prawym, tylnym nadkolu. W drzwiach kierowcy jest sterowanie szybami, sterowanie lusterkami oraz dwa przyciski: - elektryczne otwarcie bagażnika - elektryczne...
To o ten kruczej chodzi?? Jego mam przeczyścić i sprawdzić Dodano po 2 Sciaglem cały gaźnik i zassalem paliwo że zbiornika przez usta łatwo udało mi się zaciągnąć i jak zakrecilem korek paliwa i trochę przekręcilem piłę to samo leciało
Jakie ssanie. Na zdjęciu zawór paliwa jest zamknięty. Może wystarczy otworzyć go. Odkręć korek zbiornika paliwa i spróbuj uruchomić.
Przede wszystkim - SPRAWDŹ te wężyki. Lubią sobie czasem spaść z króćców, czasem się przetrą... U ciebie jest objaw właśnie takiej nieszczelności. Wymiana to też nie jakaś nadzwyczajna rzecz - kupuje się wężyk gumowy odpowiedniej średnicy na metry i docina na wzór wymienianego. Schemat "okablowania" tego gaźnika znajdziesz bez problemu. Sprawdź jeszcze,...
Dzięki za szybką poradę - jutro przetestuję. Kierowca popuści korek paliwa. A po powrocie przyjrzę się osobiście jak to dokładnie jest połączone, bo na warsztat nie ma co liczyć w dzisiejszych czasach. Zrobią wszystko tak, żebyś wrócił do nich i ponownie będą musieli się parę roboczo-godzin głowić i "naprawiać".
Odkręciłem na próbę korek od paliwa, bez zmian. Zbiornik jest mokry od paliwa przy tej uszczelce od wężyków. Jak wypalała do końca paliwo, to zaczęła wchodzić na wysokie obroty jak przed awarią, więc to chyba kwestia powietrza.
Czy podczas pracy pompki paliwo wraca przelewem? Tak, paliwo podczas pompowania pompką wraca przelewem. Zapomniałem wspomnieć, że wymieniłem na nowy zbiornik wraz z wężykami i filtrem. Korek paliwa też nowy.
Próbowałeś odkręcić korek paliwa gdy się tak dzieje? Jeśli to pomoże na chwilę to wina odpowietrznika paliwa.
Czy kolega ma na myśli klapkę osłaniającą korek wlewu paliwa? Jeżeli tak jest w istocie to nie ma się czym martwić. Przecież ów korek zapewnia wymaganą szczelność. Ta zewnętrzna klapka jest jedynie "ozdobą" dla patrzących z zewnątrz! Chociaż, kiedy się spojrzy na bardzo analityczne umysły czasów teraźniejszych to utrata takiego elementu wiązać się musi...
tak tylko nie da się odkręcić tak jak by coś podlazło
Otwarcie korka paliwa ,wyzwala sygnał dolania dodatku,a czujnik poziomu określa jego ilość proporcjonalnie do dolanego paliwa.Dlatego w instrukcjach piszą ,że zalecane jest tankowanie przy rezerwie do pełna.Podyktowane jest to podobno tym,że przy większych ilościach paliwa dodatek jest dolewany zwiększą precyzją .
Jedno ASO upiera się, że Toyota nie zna takiego problemu a skoro akurat na przeglądzie nie widac to nie ma sprawy. Drugie ASO twierdzi, że ponoć coś jest na rzeczy. Toyota twierdzi, że nie ma kacji serwisowej na takie problemy. Podobno jednak jest wewnętrzny dokument, ze pewne silniki tak mają.
Czyli tu chodzi o bardzo powoli przeplywajace paliwo przez kranik przy zbiorniku lub jakis filtr paliwa po drodze albo jeszcze 1 mozliwosc - 'przytkany' rdza lub paprochami korek paliwa w zbiorniku, przez co jak paliwo z niego wyplywa - to podcisnienie nie pozwala na wiekszy przeplyw do gaznika / ewidentnie cos po drodze od zbiornika - do gaznika jest...
Opcja 1. Dorobienie kluczyka/pilota wg. stacyjki lub wkładki zamka + programowanie. Opcja2. Zestaw składający się z BSI + ECU (komputer) silnika + stacyjka z kluczem (dobrze cały zestaw z wkładką drzwi ewentualnie korkiem paliwa). Trzeba się liczyć z koniecznością programowania dodatkowych funkcji BSI.
Myślę że 500zł max powinno być no chyba ze w ASO robiłeś. Po co wymieniałeś korek oleju?
Zaworek na filtrze paliwa, przewody do filtra, korek do spustu wody z fltra czy jest dokręcony i na końcu sam filtr może być wadliwy.
To może taki banał, ale sprawdzaliście korek paliwa? Jeśli jest zabrudzony to nie odpowietrza zbiornika i robi się tam podciśnienie. Ja przed odpaleniem odkręcam korek, nieraz jest nieźle przyssany.
Jest jeszcze jedna bardzo prozaiczna ale zdarzająca się możliwość tej usterki. Mianowicie sprawdź korek wlewu paliwa, czy dobrze działa odpowietrzenie zbiornika.
To jest korek zaślepiający zawór do sprawdzenia ciśnienia paliwa na listwie.
czujnik odparowywania par paliw też ma ogromne znaczenie. ODKRĘĆ na zakończenie jazdy korek wlewu paliwa i sprawdź rano co ci wskazuje. Jeżeli stan beny wróci do normy to zakładaj emu, lub odkręcaj korek paliwa co wieczór. ;-))
Jak jest DPF to musi być oryginalny korek, bo nie podaje dodatku do paliwa. Bez diagnostyki to wróżenie z fusów.
Filtry paliwa - jak mróz, to zapycha parafina. Czasem podejrzane paliwo ma w sobie coś, co zapycha filtry. Jeśli u Ciebie nie ma mrozu, paliwo pewne, to możesz przeskoczyć grzebanie w filtrze do pompki. Masz ustalić czy dochodzi powietrze do zbiornika (można odkręcić korek), czy paliwo dociera do pompy wtryskowej i czy działa pompa wtryskowa oraz dalej...
Cześć, też to przerabiałem. Problem leży w korku paliwa, możesz kupić nowy, ja dostałem od sprzedawcy w ramach gwarancji. Ale jak ci się nie chce to naprawa jest bardzo prosta, rozbierz korek,wewnątrz znajduje się taki gumowy czopek, który robi za zawór zwrotny. Albo się zablokował, albo wypadł,wystarczy go prawidłowo zainstalować. Pozdrawiam
Odkręć korek paliwa w zbiorniku na początek ,aby wykluczyć kwestię podciśnienia i odpowietrzania
Może odpowietrznik zbiornika paliwa, gdy silnik słabnie spróbuj poluzować korek wlewu paliwa czy to pomoże. Słuchaj, w moim MS'ie 180 jest sytuacja podobna jak opisał autor postu i pomaga właśnie luzowanie, odkręcenie korka wlewu paliwa. O co może chodzić?
Odkręcając korek paliwa jest w porządku, ale może lepsze rozwiązanie jest w leju paliwa są 2 otwory i jeden doprowadza, tak zwany odpowietrznik paliwa i można naciąć odpowietrznik (rurkę dochodzącą do wlewu i wprowadzić mniejszą rurkę do 2 otworu). Powinno działać, jeśli nie to trzeba jeździć na odkręconym korku z łańcuszkiem. ("Uwaga w lato może być...
Witam, sprawdz - czy przypadkiem w korku na zbiorniku nie ma wody, bo moze na tyle zatykac odpowietrzenie zbiornika - ze w baku robi sie 'podcisnienie' i benzyna nie moze wyplynac przez wezyk paliwowy..? Jesli motocykl stoi na zewnatrz - to dobrze jest czasem wlasnie 'przedmuchac' korek paliwa, bo jak zbierze sie w nim woda, to powstaje rdza wewnatrz...
Może być zapchany korek paliwa a raczej odpowietrzenie zbiornika paliwa. nie drożny przewód paliwowy lub filtr. Czy posiada czujnik poziomu oleju?
Odkręć lekko korek zbiornika paliwa - może uszkodzony i robi podciśnienie. Te silniki choć pancerne wymagają sporej wiedzy serwisowej aby działały. Jak regulacja kąta wtrysku czy prawidłowe luzy zaworowe https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.youtube.com/watch?v=ttJ37udG...
Zipp Quantum nie odpala jak powinien.Motorower odpala tylko po podaniu paliwa do przepustnicy ,potem już normalnie chodzi.Nowy gaźnik,kranik na podciśnienie oraz korek zbiornika paliwa .Podciśnienie działa a paliwo nie ucieka z gaźnika .Jak naleje paliwo do przepustnicy to odpali .Jak postoi z 30min problem wraca
Błąd w logice AI. Komora pływakowa napełnia się pierwsza. Żeby do tego doszło musi być drożny kranik, filtr, przewód paliwowy, zawór komory pływakowej. Niespodzianką dla wielu jest otwór w korku paliwa. Po co on jest, nie wiadomo... Gdy się zapcha kurzem, to paliwo nie chce spływać do komory pływakowej. Prosty test - odkręcenie korka wlewu paliwa -...
Tak - przed uruchomieniem silnika odkręć na chwilę korek wlewu paliwa i zobacz czy pomoże...
Płyn się skończył kupiłem wlałem i próbowałem adaptować tylko nie chce się połączyć. Pompka działa bo jak odtworzę bak i zamknę to buczy. Dodano po 1 Poszukałem w komputerze pokładowym i jest jeszcze taki błąd. Sterowniki dozowania dodatków do paliwa błędy w komunikacji (obecny). I mam jeszcze korek wlewu paliwa otwarty.
Sprawdz czy przypadkiem zapowietrza sie zbiornik paliwa z rana odkręc korek wlewu paliwa i posłuchaj czy syczy.
Jak zgaśnie to odkręcić korek paliwa i zakręć. Zobacz czy odpali. Jak odpali to winy jest odpowietrznik zbiornika paliwa. Jak olej idzie z tego podłużnego rowka to jest ok. W tym miejscu prowadnica powinna mieć otwór smarujący.
Skoro paliwo leci to znaczy ze kranik jest drożny.Opaski i sam przewod gumowy wymieniany. Dziś czyściłem korek wlewowy paliwa nie przysniosło to zmian. Otwór korka wlewu jest drożny
Nie chodzi o filierek, tylko o otworek zapobiegający powstaniu podciśnienia w zbiorniku paliwa. Gdy silnik zacznie szwankować, odkręć lekko korek paliwa, jeżeli będzie poprawa, to znaczy że zatkane jest odpowietrzenie. Gdy zgaśnie, to jest wtedy iskra na świecy? To jest wersja z pompką paliwa (primer) do napełniania gaźnika?
A czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa to słyszysz zasysanie powietrza. Bo jak tak to prawdopodobnie zatkał się odpowietrznik(bardzo częsta usterka) w korku.
http://www.zremb.com.pl/gpwp/gpw202t_par... - filtr oleju silnika PP-8.9 - miarka poziomu oleju silnika znajduje się obok filtra oleju - filtr paliwa WP 40-5 - miarka poziomu paliwa wkręcona jest w zbiornik paliwa z lewej strony wózka - obok korka wlewu paliwa - filtr hydrauliki WO815516525 pod wózkiem - miarka poziomu oleju hydrauliki...
Witam. Po wizycie u lakiernika zauważyłem, że zaginął mi element centralnego zamka odpowiadający za blokowanie klapki od wlewu paliwa. Nie mam czasu na razie bawić się w montaż nowego, przez co chciałbym zmienić mój zwykły korek na korek z kluczykiem. Na alledrogo znalazłem kilka aukcji, gdzie można kupić korek z zamkiem i kluczykiem. Ale zastanawia...
Ponieważ opisy usterki na to wskazują, to na początek proponuję sprawdzenie poprawności odpowietrzania zbiornika paliwa. Można to zrobić na kilka sposobów: 1/ jeśli nagrzana pilarka zgaśnie, to natychmiast odkręcić korek wlewu paliwa i uważnie słuchać. Charakterystyczny świst po poluzowaniu korka wskaże zapowietrzenie zbiornika (należy słuchać uważnie,...
Wyczyść dokładnie ten czarny "korek" gumowy i sprawdź, czy nie jest on uszkodzony i czy wychodzące z niego wężyki paliwowe nie są luźne. W przypadku luźnych wężyków spróbuj je nieco wyciągnąć lub wcisnąć do lekkiego oporu. Wężyki oryginalne powinny mieć zgrubienia, które prawidłowo wciśnięte w ten korek powinny uszczelniać zbiornik paliwa.
korek paliwa mercedes mercedes korek paliwa korek paliwa syczenie
rozebrać pompa pralka połowa załadunek daewoo ustawienia serwisowe
wiertarka celma kondensator lenze naprawa
Supreme Soft 26 – brak pobierania solanki, czyszczenie inżektora, diagnostyka zmiękczacza Inżektor Venturiego w uzdatniaczu wody Clack, Fleck – zasada działania, zastosowanie, typowe usterki