Skoro nie ciekło wcześniej wymień oring i powinno być dobrze (tylko kup oryginalny podróby nie lubią benzyny). Podejrzewam, że korpus który założyłeś to podróba. Nie spotkałem aby z tych korków ciekło (czasem wyłamie się korek lub korpus ale to inna sprawa). Są Stihle z wkręcanym korkiem (ale raczej starsze modele).
Ciśnienie powstaje z powodu wzrostu temperatury. Jeżeli wycieka paliwo to masz do wymiany uszczelkę korka. W starszej wersji korki miały nacięcie do dokręcania wkrętakiem i po pewnym czasie w miejscu tym robiła się dziurka.
Witam serdecznie. Bardzo dziękuję za poprzednie posty odnośnie mieszanki jaką trzeba stosować przy docieraniu silnika. Przede wszystkim dziękuję Tobie Ledowy za wyczerpująca odpowiedź a także iamtheone. 1.6 litra paliwa już kupiona do tego 100 ml. HP ULTRA Stihl ale nadal się męczę ze złożeniem tego silnika. Stąd też pytanie: co przedstawiają poniższe...
Na gorącym czy na zimnym tak się zachowuje? Ssanie automatyczne ma czy ręczne? Jeśli na gorącym to trzeba sprawdzić dokładnie filtr paliwa w zbiorniku, filtr powietrza wymienić lub wyjąć, poluzować korek od paliwa, sprawdzić czy dochodzi paliwo do cylindra. Jeśli jest OK to pozostaje gaźnik, rozebrać, wyczyścić, przedmuchać sprężarką, dobrze uszczelnić....
Może odpowietrznik zbiornika paliwa, gdy silnik słabnie spróbuj poluzować korek wlewu paliwa czy to pomoże.
A czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa to słyszysz zasysanie powietrza. Bo jak tak to prawdopodobnie zatkał się odpowietrznik(bardzo częsta usterka) w korku.
Witam, Problemem okazała się pompka, która była zanieczyszczona ... poza wymianą pompki na nową (miała swoje lata), łącznik zbiornika oleju oraz przekładni ślimakowej (z prętem), wyczyściłem filtr oleju, zbiornik oleju, przewód oleju, korek odpowietrzający i jest ok. Olej jest tłoczony rowkiem jak należy. Temat zamykam i dzięki za pomoc.
Nie wiedziałem, mało który model nie ma pompki. Pozostaje zajrzeć przez korek wlewu do zbiornika i obejrzeć dokładnie wężyk (czy nie jest zbyt krótki i sztywny). Jak wyjmiesz filtr paliwa to dmuchnij w niego, powinno nie być wiekszego oporu. Mało który Stihl ma pompkę. Mam już drugą ms180, co trzy lata wymieniam filtry, czyszczę i reguluję gaźnik,...
Odpowietrznik zbiornika paliwa może być zatkany. Gdy zacznie słabnąć, popuść lekko korek zbiornika paliwa.
Próbowałeś odkręcić korek paliwa gdy się tak dzieje? Jeśli to pomoże na chwilę to wina odpowietrznika paliwa.
Odświeżam kotleta :) . Problem okazał się dość banalny . Korek wlewu paliwa przestał spełniać swą funkcję , czyli nie utrzymywał odpowiedniego ciśnienia w zbiorniczku. Wystarczy nie dokręcać go na maksa i pozostawić bardzo delikatną szczelinkę by powietrze miało którędy wpadać do środka. Lub zakupić nowy korek , o ile dobrze pamiętam w granicach 50-60...
Gaśnie zaraz po odpaleniu. Nie pracuje na wolnych obrotach Wyczytałem w sieci, że można sprawdzić odpowietrznik i/lub wyregulować gaźnik. Nie wiem gdzie jest ten odpowietrznik. Śrubę L, skręciłem do oporu i wykręciłem na 1.5 obrotu. Teraz pracuje na wolnych obrotach, ale jak się przygazuje to gaśnie. Gdzie jest filtr paliwa i odpowietrznik zbiornika?...
Zabrudzony odpowietrznik zbiornika paliwa. Jeśli popuścisz korek wlewu paliwa, to obroty powinny spaść (mieszanka wzbogaci się do poziomu wyregulowanego dyszą L).
A zaworek odpowietrznika zbiornika OK ? Bo może się zasysa i brakuje mu paliwa. Uchyl trochę korek wlewu i zobacz czy się dalej dusi.
Jeśli chodzi o odpowietrznik to zdiagnozujesz czy on jest winowajcą luzując korek wlewu paliwa.
Filtr paliwa, jest na końcu wężyka, w zbiorniku paliwa, odkręć korek to będziesz go mógł wyciągnąć. Schemat posłałem.
Ściągnij filtr i skręć gaźnik bez niego, załącz ssanie i zobacz czy przepustnica się zamyka lub zapowietrza się zbiorniczek i na start nie dostaje paliwa. Jak pisałem w innych tematach że moja MS nie lubi jak jest benzyny pod korek bo wtedy też nie idzie odpalić.
Sprawdź jeszcze odpowietrznik zbiornika paliwa. Gdy zgaśnie, odkręć i zakręć korek zbiornika, jeżeli odpali od razu to odpowietrznik do czyszczenia.
Będzie tam widać gdzie połączyć tę zewnętrzną część wężyka.bo druga część idzie do zbiornika oleju,bo przez korek wlewowy wyciągałem to co mi zostało z wężyka, a z zewnątrz nic nie widziałem czyli chyba jak się urwał to ta druga zewnętrzna część odpadła. Zastanawiam się jak to się stało. Pilarka 3 l.mało wypracowana i brak połowy wężyka. Nim zatrybiłem,...
Więc tak. wczoraj jak mi piła przestała działać ok godziny 18 to już jej nie uruchomiłem. Postała całą noc i dzisiaj poszedłem ją sprawdzić. Odkręciłem korek paliwa, było tam jeszcze troszkę mieszanki, zakręciłem korek. Przełączyłem dźwignię w pozycję 1(załącz), pociągnąłem linkę 4 razy i piła odpaliła . Po 30 sekundach wyłączyłem i zapaliłem ponownie...
Panowie, dziękuję za odpowiedzi w wątku. Dodam że smarowanie było chyba ok gdyż zawsze najpierw kończyło mi się paliwo i nie dopuszczało to do momentu gdy łańcuch miałby chodzić na sucho. W zbiorniczku oleju zostawało dosłownie troszeczkę, dwa korki od butelki oleju. Może korek... Ok, rozumiem że ściągało stary łańcuch, który był już na wykończeniu...
Jeżeli gaźnik, w tej pilarce ma tylko śrubę regulacji wolnych obrotów L, maksymalne są ustawione za pomocą dyszy w gaźniku i niema możliwości ich regulacji. Regulacja wolnych obrotów, wkręć śrubę L do oporu, następnie wykręć o jeden obrót, zapal silnik i dodaj gazu. Jeżeli silnik nie będzie łatwo przyspieszał wykręć śrubę minimalnie i znowu dodaj gazu,...
Witam Rycho T Pierwszy raz naprawiałem ten model. Klient mówił, że był w kilku serwisach Husqvarny ale rozkładali ręce. Wiadomo, że nie ma rzeczy nie do zrobienia. Trochę poczytałem o waszych opiniach, trochę sam mam doświadczenia. Po kolei wykluczałem kolejne możliwości. Nawet, dla pewności, rozebrałem ją w mak, żeby pomierzyć dolną część tłoka i sprawdzić...
stihl korek korek paliwa stihl korek paliwo
płyta indukcyjna wywala bezpieczniki menadżer zadań włączyć ypbpr scart
Agregat sprężarkowy – brak wydmuchu powietrza, przyczyny: filtr, zawory, reduktor, szybkozłączka Pojedyncze mruganie czerwonej diody w Kukirin G2 Max - przyczyny