Jeśli kręcąc w prawo przeskakuje korek, to możesz śmiało kręcić w lewo, aż się odkręci. Fiaty z reguły odkręca się dużo w lewo. Wiem o tym, bo miałem Sienę, Albeę i mam stilo. Kręcisz ponad obrót w lewo i odkręcasz jak zwykłą śrubę.
Zrób jazdę próbną (na takim dystansie) z niedokręconym korkiem wlewu paliwa.
Witam bul niesamowity masz 2 wyjscia ,pierwsze wyciagnac pozostalosci penseta lub cienkimi szczypcami i na chamcura srubokretem rozwalic zamek a pozniej juz pojdzie lub podwazac korek i krecic .Pierwszy sposob sprawdzony.Pozdrawiam
Przede wszystkim - SPRAWDŹ te wężyki. Lubią sobie czasem spaść z króćców, czasem się przetrą... U ciebie jest objaw właśnie takiej nieszczelności. Wymiana to też nie jakaś nadzwyczajna rzecz - kupuje się wężyk gumowy odpowiedniej średnicy na metry i docina na wzór wymienianego. Schemat "okablowania" tego gaźnika znajdziesz bez problemu. Sprawdź jeszcze,...
Tak - przed uruchomieniem silnika odkręć na chwilę korek wlewu paliwa i zobacz czy pomoże...
Wygląda to jakby nie działało odpowietrzenie zbiornika. Spróbuj najpierw przejechać się z poluzowanym korkiem wlewu paliwa
Odkręć ten korek wlewu paliwa przed porannym odpaleniem i wszystko się wyjaśni. Jestem prawie pewien, że zapali "od pierwszego", tylko włącz zapłon i daj mu chwilkę zanim uruchomisz rozrusznik.
Witam Problem polega na tym że w Fiacie po zalaniu paliwa został zakręcony korek wlewu paliwa i zamknięty kluczykiem po paru dniach trzeba było otworzyć ten korek i się nie da. Próbowaliśmy otwierać otwierać to na różne sposoby i lipa nie da się. Pozdrawiam
A któryś z panów mechaników sprawdził odpowietrzenie zbiornika? Na początek załóż na wlew paliwa kawałek cienkiego naturalnego płótna i zakręć korek. Powietrze będzie miało przelot,, brud nie. I obserwacja.
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ?
sprawdź jeszcze odpowietrzenie zbiornika paliwa,jak ci się jeszcze raz to przytrafi to odkręć korek wlewu paliwa i zobacz czy pójdzie powietrze.
Albo brak odpowietrzenia zbiornika paliwa (po dłuższej jeździe odkrecić korek wlewu,jak usłyszysz "pssssssss" to wiadomo),albo kończy się pompa paliwa.
Ten zestaw startowy ma być z tego roku co produkcja auta? Zaglądałem na allegro i tam jest opisane, że pasuje do Fiata Punto i Seicento. Będzie to tak pasować? Wymiana jest trudna, czy lepiej powierzyć to jakiemuś warsztatowi? Dodano po 1 Seicento 2003 rok, silnik 1,1. Dodano po 2 No tak, z zamkami też coś trzeba zrobić, korek wlewu paliwa też na kluczyk.
No to teraz wszystko jasne, korek wędruje do kosza. Jutro kupuję nowy. Dzięki za odpowiedź.
Fiat 500 1.4 produkcja Meksyk Problem z błędem P0456 „mały wyciek w układzie odpowietrzenia zbiornika”. Korek wlewu zmieniony, zawór EVAP zmieniony, układ sprawdzony – szczelny. Gdzie szukać przyczyny, czy jest jakiś czujnik ciśnienia w zbiorniku paliwa? Po podpięciu kompa MaxiDas pokazuje nieprawidłowość jak na zdjęciu.
OK, sprawdze też i to, bo naprawde nie mam już pomysłu, czyli jak odkręce korek wlewu paliwa to powinno aż zassać, hmmmm zobaczymy - dzięki
Odkręcić wlew paliwa (ten "korek") i niech popracuje z otwartym "bakiem". Może zatkany/załamany przewód odpowietrzenia?
Mam problem troche z innej beczki: samochód troche duzo mi pali. Oczywiscie biore pod uwagę chłodniejsze dni i mus stosowania ssania przy odpalaniu.Tankowałem ze 4 razy po 20zł a na liczniku mam dopiero sto czterdziesci kilka kilometrów. dodam że rezerwa już się zapaliła..wydaje mi się że troche mam też problem z korkiem wlewu paliwa. po włożeniu kluczyka...
Jak ci auto stanie, to szybko odkręć korek wlewu paliwa. Jak syknie i zaciągnie powietrze, to masz niedrożne odpowietrzenie.
u mnie też było podobnie to okazało się że korek wlewu paliwa był przyczyną jak wymieniłem na nowy to wszystko było ok nie było czuć już paliwa.
Jest jeszcze możliwa kolejna przyczyna. Brak odpowietrzenia zbiornika paliwa. Jak zacznie dławić się silnik, to odkręć korek wlewu paliwa. Jeżeli będzie słychać charakterystyczne zassanie powietrza to będzie to. Pozdrawiam Darek.
Syk to znaczy zasysanie powietrza z atmosfery czy wypływ powietrza ze zbiornika? Nadciśnienie w zbiorniku to normalna rzecz. Pracowałem w serwisie Fiata i raz (a był to pierwszy raz i jedyny) zapomniałem otworzyć wlew paliwa w Punto przed wymianą filtra paliwa pomimo przypomnień kumpli. Skończyło sie na tym, że sporo paliwa po odłączeniu filtra wypłynęło...
Zaworki w pompce paliwa lub... odkręć korek wlewu. Może masz zatkane odpowietrzenie i robi ci się odpowietrzenie lub zapchany lub poluzowany smok od paliwa. Wtedy demontaż baku i czyszczenie.
Spróbuj Wymienić filtr paliwa może Ci to pomóc. Przeprowadz jeszcze jedną próbę , jak maluszek zacznie szarpać zatrzymaj go i otwórz korek wlewu paliwa - jeżeli zassie powietrze po otwarciu to masz przyczynę .BRAK ODPOWIETRZANIA ZBIORNIKA
Po jeździe wysiądź z samochodu i odkręć korek wlewu paliwa uważnie słuchając. Jeśli syknie to znaczy, że zatkany jest otworek odpowietrzający i pompa ma problemy z zasysaniem paliwa.
Witam ponownie. Nie mam zbyt wiele czasu, ale w ostatnią sobotę postanowiłem (jak to ktoś kiedyś mi napisał, pogrzebać) posprawdzać parę rzeczy, bo auto jest słabsze, czuć wibracje na karoserii i momentami dymi na czarno. Po oględzinach zauważyłem, że rura elastyczna między przepływomierzem a turbiną jest dziurawa (totalnie spękana i posklejana izolacją....
Jak masz tak wielką wiedzę to lepiej zakręć ten korek wlewu i użytkuj auto spokojnie dalej. Dzieje się tak dlatego że twoje auto nie dostałoby homologacji ze względu na ochronę środowiska, jeżeli opary paliwa wydostawałyby się na zewnątrz.
Rozumiem, że na początku toczydełko jeździ normalnie. Problem pojawia się z czasem. Zrób na początek prostą rzecz. Jak ci zacznie przerywać to odkręć korek wlewu paliwa. Mi to wygląda na zapchane odpowietrzenie zbiornika. możesz też mieć zabrudzonego smoka od paliwa. Wtedy demontaż baku, wyciąganie końcóki i czyszczenie.
czyli odczytaj błędy z komputera... A ja bym zaczął sprawdzenia czy dochodzi paliwo, bo to troszkę wygląda na zabity filtr, a jeszcze najpierw odpal bez korka wlewu paliwa, bo możesz mieć zabity odpowietrznik i wytworzyła sie próżnia.
Witaj , prawdopodobnie masz zapchany otworek odpowietrzający bak , prosta sprawa nie zamykaj do końca wlewu paliwa (korka) i pojeździj , jak się poprawi to szukaj tej dziurki nie wiem jak w fiatach ale ja mam mikro dziurkę w korku można ją przedmuchasz z zewnątrz do środka . Pozdrawiam .
Tak jak koledzy wcześniej pisali-wkleiłem metalowe tulejki, otwór po pompce paliwa zaślepiłem przykręcając metalową blaszkę a tam gdzie był aparat zapłonowy mam korek wlewu oleju z odpowietrznikiem. Dodanie kolejnych zaworów dodatkowo skomplikowałoby konstrukcję, a i teraz jest już ciasno.
masz zatkany przewód odpowietrzający zbiornik paliwa. Jeżeli silnik spala opary, to w zbiorniku powstaje podciśnienie. Jeżdżąc długo na gazie to podciśnienie jeszcze wzrasta stąd "tssss" przy otwieraniu wlewu paliwa. Według mnie, również silnik pracujący na wyższych obrotach potrzebuje więcej paliwa, którego pompa nie może dać, bo pokonuje jeszcze podciśnienie...
Przed laty mieliśmy w firmie podobny problem z 125p. Mechanik rozkłał ręce, wymieniono wiele podzespołów, wykonano wszelkie możliwe regulacje a „maluszek” tylko średnie obroty i wolna jazda po mieście. Przyczyna była banalna. Korek wlewu paliwa był zatkany i w zbiorniku wytwarzało się podciśnienie którego pompa paliwowa nie była w stanie...
Wczoraj jechałem się przejechać, jeździł super, po czym zgasł i nie chciał odpalić, wykrecilem korek wlewu dmuchlem kilkukrotnie i odpalił i działał i bez korka dojechaliśmy normalnie do domu. W domu zakrecilem korek i znowu po chwili nie działał.. Dodam że miałem problem z tym że jak stał kilka dni to paliwo zeszło z filtra do zbiornika z powrotem,ale...
Sprawdź jak zachowuje się silnik bez założonego korka wlewu paliwa. W maluchach często lubiło się zatykać sitko w rurce ssącej znajdującej się w baku paliwa. A maluchy mają elektryczną pompkę paliwa? :D
Tyle ze za nią nie płaciłem żałować niema czego Koszt tajwańskiego zamiennika 4 barowego okolica 100 zeta Do obecnej dobrałem sobie końcówkę która wkręciłem w korpus pompy i można założyć węża fi 6 Dodano po 2 Dlatego wolę zapytać Czysto teoretycznie paliwo powinno przez regulator wrócić do baku Dodano po 2 Bak ma być od motopompy czy czegoś podobnego...
Ciśnienia paliwa w parametrach nie zobaczysz - tylko manometrem. Jeśli jest słychać strzał to powinno chyba jakieś wypadanie zapłonu zapisać. Ja bym zerknął jednak do ustawienia rozrządu skoro był wymieniany nie znaczy że nie mógł przeskoczyć o jeden ząbek a rocznikowo chyba masz jeszcze korek wlewu oleju kwadratowy - ze słyszenia wiem że podobno te...
Możliwe to że korek byłby "za bardzo szczelny"?? Bo skoro rurka odprowadzajaca opary kończy sie prawie przy wlewie to wyjście oparow jest tam gdzie wlew paliwa. http://obrazki.elektroda.pl/2346778300_1...
Jeśli w zbiorniku rzeczywiście powstaje podciśnienie to jest problem z zaworem wpuszczającym powietrze do zbiornika - gdzie on jest - nie mam pojęcia - zapewne w korku wlewu paliwa. Teoretycznie podciśnienie mogło by powstać w chłodny poranek po upalnym dniu. Nadciśnienie w zbiorniku pompie w niczym nie przeszkadza, wręcz przeciwnie. Przed pierwszym...
Witam Problem następującej treści: Po zalaniu paliwa do pełna w kabinie bardzo mocno "pachnie" benzyna. Obejrzałem bak dookoła, zdjąłem boczek, sprawdziłem rurę od wlewu do zbiornika. Zlokalizowane zostały ślady "wypacania" się uszczelki zepołu pompy - zbiornik mokry dookoła. Uszczelka została wymieniona, problem pozostał. Nie ma fabrycznego korka,...
A weź ty sobie odkręć korek wlewu paliwa, jak ci auto zacznie gasnąć. Ponieważ w maluchu nie psują się tylko boczne szybki, jeśli nie są uchylane, to możliwe jest, ze zatkało ci się odpowietrzenie baku i jak zrobi się podciśnienie, to paliwo przestaje płynąć i auto zaczyna szarpać i gaśnie.
Temperature wskazuja normalna nie przekracza normy, mysle ze problem jest w ukladzie paliwowym ze nie dostaje paliwa ale pewny nie jestem. Gdy odkrecam korek wlewu paliwa slychac jak ucieka powietrze wiec wczoraj odkrecilem go na pol obrotu i gdy probowalem go ponownie odpalac to odpalal normalnie ale auto bylo juz zimne wiec nie wiem czy to bylo przyczyna...
skoro miałeś odpowietrzenie na zewnątrz to już wiesz co jest grane, trzeba go wyprowadzić na zewnątrz obok korka wlewu paliwa, powinien być obok korka otwór na odpowietrzenie, bo inaczej będzie "ppssssst" i dupa blada po przejechaniu krótkiego odcinka drogi, dobrze myślisz - trzeba tylko myśl wprowadzić w życie.
Takie małe pytanie... W moim samochodziku rozsypał się już zbiornik paliwa. Oczywiście nic dopasować się nie da. Wymiarami może podszedłby od Smarta ale ma jakieś 20L pojemności i elektryczną pompę paliwa - za dużo przeróbek. Tymczasowo zrobiłem taką przeróbkę że zamiast zbiornika pod autem, zamontowałem zbiornik wewnątrz, pod tylną kanapą. Zbiornik...
Kolejny samochód bez korka paliwa i z klapką niby zamykaną centralnym (wystarczy szarpnąć i się otworzy to Focus II), za to autko bardzo fajne do jazdy z super zawieszeniem ;) Dodatkowo jeszcze uparcie stosowany przez Forda patent z otwieraniem maski silnika kluczykiem, i takie zestrojenie silnika benzynowego 1.6, że jadąc ok 140 km/h na najwyższym...
Miałem tak samo ! u mnie był zasyfiony bak i zatykał się smok po jakimś czasie jazdy i nagrzanie niema tu nic do gadania. Jak ci zacznie się dławić lub i zgaśnie to zdejmij szybko przewód z pompki który idzie do baku i dmuchnij tam ustami lub lepiej np kompresorem ( tylko nie zapomnij otworzyć korka wlewu paliwa bo zrobi się ciśnienie i benzyna zacznie...
Witam Znajomy jadą dzisiaj trasą zaliczył niespodziewane wyłączenie silnika- zapaliła się kontrolka elektroniki silnika, zgasł i nie dał się uruchomić. Pod maską wsio wygląda OK, paliwo dobre i odpowiedni stan w baku. Po kilku minutach dumania odkręcił korek wlewu paliwa- auto odpaliło i dalej jechało normalnie. Czy problem może tkwić w wadliwie działającym...
CIĘGNO BIEGÓW NOWE ORYGINALNE EMBLEMAT „POLSKI FIAT” GUMA WLOTU POWIETRZA NOWA ORYGINALNA KOŃCÓWKI DRĄŻKÓW NOWE ORYGINALNE KOPUŁKA APARATU ZAPŁONOWEGO NOWA ORYGINALNA KOREK WLEWU OLEJU UŻYWANY / NOWY ORYGINALNY LINKA SSANIA FIAT 126P ORYGINAŁ ŁOŻYSKO PIASTY KOŁA ORYGINALNE ŁOŻYSKO PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ ORYGINALNE ŁOŻYSKO OPOROWE SPRŻEGŁA...
Witam. Mam podobny problem, więc podepnę się tu, bo mój temat został kiedyś usunięty. Mianowicie posiadam Fiata 600 1.1 MPI oraz instalację gazową drugiej generacji ze sterownikiem TEC99 i centralką Tartarini, która została zamontowana w grudniu zeszłego roku i wszystko było dobrze, do czasu odbioru auta po naprawie w ASO. Otworzyłem maskę przed odbiorem...
Witam, dwa miesiące temu kupiłem Stilo JTD 115KM rocznik 2005. Ogólnie mam ciągle powracający problem z ciśnieniem paliwa według mechanika. Pierwszy raz wystąpił problem zaświecił żółty symbol silnika, komunikat Engine fault i tryb awaryjny tak że można było jechac tylko była ograniczona moc. Po zgaszeniu silnika w baku było słychac bardzo mocne bulgotanie...
Witam mam problem z fiatem cinquecento 700tką :( szukałem podobnego tematu ale nic nie znalazłem i proszę o pomoc :( problem polega na tym że jak go kupiłem to nie sprawdziłem czy jest płyn chłodniczy czy woda i gdy przyszedł przymrozek okazało się że była woda :( wszystko zamarzło więc zaprowadziłem auto do ogrzewanego garażu aby odmrozić wodę i udało...
Witam Wszystkich jako "nowy" :D Dzięki wyżej opisanej awarii jestem tutaj. Objawy identyczne i ten sam elx jak w temacie ale... No właśnie. Do wieczora wczoraj OK. Wlałem na stacji paliwo oraz uzupełniłem olej silnikowy i rano zapalił na ssaniu ale po kilku minutach jazdy szarpał (do 40-50 km/h) oraz gasł jak na światłach stanąłem. Majster mój gadał...
Jeśli po odkręceniu (a dokładniej: w chwili odkręcania) korka wlewu paliwa, nie słychać charakterystycznego zassania powietrza - odpowietrzenie baku jest O.K. Dodatkowym objawem braku odpowietrzenia byłoby zatrzymanie się silnika po 3÷5 minut pracy. Tutaj przyczyną jest (może być) przepuszczanie do tyłu zaworka, szczególnie na wejściu paliwa w korpus...
Witam wszystkich.Mam problem jak w temacie.jak tylko wyjadę maluchem na drogę po przejechaniu około 1km autko gaśnie.Zauważyłem że na przewodzie doprowadzającym paliwo do pompki robi się podciśnienie , zaczyna go ściskać.Filtr paliwa jest nowy ,pompka i popychacz tez działają, filtr powietrza i kable wysokiego napięcia wymieniłem.Gaźnik wyczyszczony...
Witam! Mam Pandę z 1993r z silnikiem 999FIRE na monowtrysku Weber Marelli IAW 6F.SH Auto ma do dziś autentycznie 50tys. przebiegu. Przywiezione oczywiście z Niemiec 6 lat temu. Do 2005r jeździło w Niemczech jako 25 (mopedcar) czyli miało ograniczoną mechanicznie skrzynię (1, 2 i wsteczny) oraz elektronicznie silnik (moc 12KM - było jakieś urządzenie...
Witam, W niedawno zakupionym fiacie występują 2 problemy jak w temacie tj.: 1. Im niższa temperatura otoczenia tym trudniejszy rozruch zimnego silnika. W niskiej temperaturze auto zawsze zapala "na dotyk" po czym momentalnie gaśnie, przy kolejnej próbie uruchomienia coś próbuje "łapać", ale nie odpala. 10-40sekund takiego mordowania i odpala, po czym...
korek wlewu paliwa korek wlewu odkręcić korek wlewu paliwa
punto nierówno pracuje rejestracja przyczepki podłączyć miernik samochodzie
Brak podświetlenia włącznika świateł awaryjnych Skoda Octavia 1 1.9 TDI 2003 Piekarniki Electrolux z przyciemnianymi szybami