Jeśli kręcąc w prawo przeskakuje korek, to możesz śmiało kręcić w lewo, aż się odkręci. Fiaty z reguły odkręca się dużo w lewo. Wiem o tym, bo miałem Sienę, Albeę i mam stilo. Kręcisz ponad obrót w lewo i odkręcasz jak zwykłą śrubę.
Jak masz uszkodzony centralny zamek to korek jako taki pasujący "na kluczyk" założyć można. Tylko pytanie co to ma ci dać? Na złodzieja i tak rady niem ma. Lej za 5 dych.
Ja Ci dałem namiar, zadzwoń i zapytaj czy taki mają. Może będą wiedzieli kto ma. Wiesz - koniec języka za przewodnika.
Czyli dokładnie nie wiesz, czy silnik gaśnie przez brak iskry? Problem z paliwem powinien dać się wyczuć podczas jazdy poprzez utratę mocy, reakcję na otwieranie przepustnic, na koniec nierówną pracą przy biegu jałowym. Trzeba zajrzeć do serwisówki, bo zwykle od zbiornika paliwa wychodzi jeden wąż i jest to odpływ wody z zagłębienia na korek wlewu paliwa....
Odpowietrzanie zbiornika w pełni sprawne? Zostaw kolejnym razem poluzowany korek wlewu paliwa i sprawdź, czy też się cofa.
Jedyny dostęp to przez korek wlewu paliwa. Wlewu oleju, nie paliwa i nic tam nie wsadzaj bo nie dosięgniesz nawet do połowy wysokości silnika. Tylko spust oleju korkiem w misce
A wężyk do gaźnika to gruby jest? Pamiętaj że jak zatkasz korek wlewu paliwa, to którędyś to powietrze musi do baku się dostać. Jedyną drogą wtedy jest właśnie wężyk paliwowy do gaźnika, ale on akurat przepuszcza paliwo do gaźnika po kropelce, w ilości +- równej aktualnemu spalaniu, więc którędy ma się dostać powietrze? Zresztą przetestuj sam. Odkręć...
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ?
Odkręć ten korek wlewu paliwa przed porannym odpaleniem i wszystko się wyjaśni. Jestem prawie pewien, że zapali "od pierwszego", tylko włącz zapłon i daj mu chwilkę zanim uruchomisz rozrusznik.
Poluźnij korek wlewu paliwa i zobacz czy gaśnie.
Może problem z odpowietrzeniem zbiornika. Robi się podciśnienie. Poluzuj, na próbę, korek wlewu paliwa.
Ta pompa w zbiorniku ma być praktycznie niesłyszalna . Ma pompować około 0,5bar. Odkręć korek wlewu paliwa i powąchaj czy na pewno tam jest ON .
Sprawdź jeszcze uszczelki w całym układzie dolotowym, może gdzieś zasysa "lewe" powietrze. I tak dla spokojności (bo i z tym raz się spotkałem) - odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku paliwa.
jakbyś miał zatkany filtr paliwa to cały czas byś miał problem ,możesz popuścić korek wlewu paliwa bo przy przytkanym odpowietrzniku mogą być podobne objawy.
Witam , tak dokladnie o to mi chodzi , w środku jest elektrozawór ,membranka i mikrostyk. ak coś tam niedomaga to właśnie generuje taki błąd .Zakładam że korek wlewu paliwa jest i jest szczelny , bo to jest warunek prawidłowego dzialania .
Ja bym sprawdził ciśnienie paliwa. Sprawdź też czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa nie zasysa powietrza, bo miałem kiedyś przypadek dziwnych zachowań w takim a4 z powodu filtra par paliwa i po jego odłączeniu zaczęła normalnie jeździć.
Czy kolega ma na myśli klapkę osłaniającą korek wlewu paliwa? Jeżeli tak jest w istocie to nie ma się czym martwić. Przecież ów korek zapewnia wymaganą szczelność. Ta zewnętrzna klapka jest jedynie "ozdobą" dla patrzących z zewnątrz! Chociaż, kiedy się spojrzy na bardzo analityczne umysły czasów teraźniejszych to utrata takiego elementu wiązać się musi...
Sprawdź jaką temperaturę paliwa widać w w parametrach, skoro jest uszkodzony to tak czy inaczej trzeba będzie wymienić, a odpowiada przede wszystkim za kąt wtrysku. Jak zgaśnie to odkręć korek wlewu paliwa do baku, i spróbuj ponownie odpalić. Filtr paliwa był wymieniony czy jeździ w samochodzie niewiadomo jak długo? ew jest taki syf w baku że przypycha...
zwróć uwage na odpowietrzenie zbiornika czyli kanister węgla aktywnego i przewody od odpowietrzania będą wychodzić ze zbiornika i szły do kanistra moze któryś jest zapchany albo przerwany jeszce jedna sprawa jak chcesz tankowac auto i otwierasz korek wlewu paliwa to masz moze takie pssssyt???? zobacz tez połączenia pompy paliwa moze jakas rurka sie...
Jeśli dobrze pamiętam, to tam jest pneumatyczny rygiel/siłownik. Sprawdź, czy idzie ciśnienie/podciśnienie. Lub po prostu kup korek na kluczyk i też miej z głowy.
Jak Astra G pociągnie powietrze to nie tak łatwo odpowietrzyć układ. Nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku ani ręcznej pod maską. Do tego kręcąc "na sucho" można łatwo uszkodzić pompę wtryskową. Jak się bierzesz za odpowietrzanie to tak z pół zbiornika paliwa wypadałoby mieć. Jak wyjechałeś do 0, to te 5l to tyle co nic. Ludzie się tu śmiali z tego...
w jaki sposób można by było zrobić tak, aby zamek w tym korku pasował z fabrycznym kluczykiem od auta Da się to zrobić, rozbierając wkładkę zamka w korku i przekładając/wymieniając zapadki, dopasować do oryg. klucza. Zabawy na pół godziny...
Trochę ci to wyjaśnię, w korku są dwa magnesy po bokach możesz to sam sprawdzić wizualnie,jeżeli ich nie ma to korek do wymiany (ok.110zł). Do rury wlewu przymocowany jest czujnik (kontaktron) który reaguje na obecność magnesów korka(ok.170zł) Do wymiany tego czujnika trzeba opuścić zbiornik paliwa dlatego robocizna jest dość droga.Spr. w serwisie za...
https://www.canampartshouse.com/oemparts... W zbiorniku masz dwa otwory w które włożone są wężyki z króćcami i filterkami, jeden do pozycji ON i drugi do RES. Wężyki podłączone są do ręcznego kranika ON/OFF/RES, a następnie do pompki podciśnieniowej. Jeśli podejrzewasz odpowietrznik zbiornika paliwa, to odkręć korek...
Jeśli chodzi o "bąbelkowanie"w zbiorniczku wyrównawczym( lub chłodnicy)oznacza to że spaliny przedostają się częściowo do układu chłodzenia.Spowodowane to jest albo uszkodzeniem(wypaleniem) uszczelki pod głowicą,albo mikropęknięcia w samej głowicy.Przy drobnych uszkodzeniach ten efekt występuje tylko przy dobrze nagrzanym silniku i przy "ostrych przygazówkach"....
wiesiek500 , powiedział wszystko. Jest to spowodowane tym i podczas spalania paliwa w komorze cylindra oprócz CO,CO2, S2O, NOx wydziela się woda H2O. Przy każdym silniku część tej wody w postaci pary wodnej przedostaje się przez nieszczelności tłok pierścienie cylinder w rejon misy olejowej. Jeżeli silnik jest nie wygrzany to para ta pomieszana z drobinami...
Witam ponownie. Nie mam zbyt wiele czasu, ale w ostatnią sobotę postanowiłem (jak to ktoś kiedyś mi napisał, pogrzebać) posprawdzać parę rzeczy, bo auto jest słabsze, czuć wibracje na karoserii i momentami dymi na czarno. Po oględzinach zauważyłem, że rura elastyczna między przepływomierzem a turbiną jest dziurawa (totalnie spękana i posklejana izolacją....
Za wszelkie podpowiedzi bede bardzo wdzieczny Nie musisz ale zacznijmy od początku, czyli jaki silnik , konkretnie . Jak nie wiesz podaj 8 ostatnich cyfr VIN. Jak jest zbudowany dolot wysokiego ciśnienia powietrza ? dwudrożny? Potem ustal czy widzi korek wlewu paliwa Wg komputera DPF sie regeneruje, ale sama puszka jest letnia, wiec nie bardzo wierze....
Płyn się skończył kupiłem wlałem i próbowałem adaptować tylko nie chce się połączyć. Pompka działa bo jak odtworzę bak i zamknę to buczy. Dodano po 1 Poszukałem w komputerze pokładowym i jest jeszcze taki błąd. Sterowniki dozowania dodatków do paliwa błędy w komunikacji (obecny). I mam jeszcze korek wlewu paliwa otwarty.
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Udało się rozebrać korek? Mam podobną sytuację. Może poratujesz dobrą radą?
Gaśnięcie po nagrzaniu, to objaw zacierania silnika. Ten jest dwusuwowy czy czterosuwowy? Po nagrzaniu może też się psuć układ zapłonowy. Szczególnie podatne będą wynalazki z elektroniką. Kondensator zapłonowy też może być podatny na wysoką temperaturę. Słabnie izolacja w kondensatorze, słabnie izolacja kabla WN i fajki. Musisz zaobserwować czy po zatrzymaniu...
Po założeniu drugiej uszczelki efekt jest może ciut lepszy ale to tylko dlatego że korek wlewu baku jest wyżej. Korek paliwa jest po prostu błędnie wykonany i paliwo wycieka poprzez odpowietrznik. Bo tylko w tym miejscu korek jest mokrawy. Pytanie jest takie czy ktoś ma pomysł jak przerobić taki korek?
W hdi pompa od dodatku paliwa podaje go impulsowo. Podaje go tylko po zatankowaniu paliwa do zbiornika. (ważny korek wlewu paliwa- ma wpływ na działanie). Stan ilości dodatku eolys jest wyliczany teoretycznie. Nie ma czegoś takiego że diagbox widzi ile jest dodatku. On tylko przypuszcza że tyle powinno być (po przejechanych kilometrach,ilości tankowań...
;) nie , wczoraj też tak pomyślałem. I sprawdziłem, na zimnym silniku totanie nie chce się rozpędzić jedzie może z 20 na godzinę, jak się silnik troszkę nagrzeje to mocy troszkę przybywa ale nie wiele . Dodano po 1 Sprawdzałem też korek od wlewu paliwa , filtr paliwa wymieniałem, no nie wiem co jeszcze, obroty też dziwne bo na biegu jałowym wskazówka...
Jak już pisałem, wężyk nie ma filtra paliwa, a powinien być, więc najpewniej zatkany jest gaźnik albo złe odpowietrzanie zbiornika, ponieważ odkręcając korek wlewu paliwa, ucieka gaz i także przy odłączaniu wężyku od gaźnika zaczyna z niego lecieć paliwo. To tak wygląda, jakby gaźnik chciał zassać paliwo, ale nie ma przepływu, bo jakiś kanalik jest...
korek wlewu paliwa z odpowietrznikiem bo był uszkodzony Żaden korek wlewu paliwa w samochodzie z silnikiem benzynowym nie ma odpowietrzenia, tak gdzieś od 1989 roku !
Tak - przed uruchomieniem silnika odkręć na chwilę korek wlewu paliwa i zobacz czy pomoże...
Sprawdź czy to nie jest objaw przytkanego odpowietrznika zbiornika paliwa. Gdy pilarka będzie objawiać cechy braku dopływu paliwa (wzrost obrotów biegu jałowego lub spadek mocy), szybko odkręć korek wlewu paliwa aby go rozszczelnić.
A czy jak odkręcasz korek wlewu paliwa to słyszysz zasysanie powietrza. Bo jak tak to prawdopodobnie zatkał się odpowietrznik(bardzo częsta usterka) w korku.
Jak nie ma jak jest, były przypadki że zamiast filtra na 4 bary wkładali na 3 bary i odwrotnie a potem auto nie miało mocy i ciężko odpalało, teraz na filtronie z tyłu jest napisane ciśnienie paliwa... Ale u mnie jest filtr pełnego przelotu. U mnie nie ma problemu z rozruchem auta i nie ma też podciśnienia które zasysa korek wlewu paliwa tylko jest...
Odgrzeję kotleta. Dzisiaj kupiłem kosiarke NAC z silnikiem t575 i po 2 minutach koszenia zaczęła falować. Po wnikliwej analizie ... okazało się ze ... mieszanka sie zubaża gdyż gaźnik ma problemy z ciągnieciem paliwa z baku. Stąd falowwanie. Przyczyna - korek wlewu paliwa jest za szczeliny! Rozwiązanie problemu - banalne. Dziurka fi 3 wywiercona w korku...
Mam problem z rozszyfrowaniem sposobu zamykania i otwierania klapki wlewu paliwa w benzynowym Polo 6n2 z marca 2001. Auto pierwotnie miało pneumatyczny zamek centralny z pompą podciśnieniową w prawym, tylnym nadkolu. W drzwiach kierowcy jest sterowanie szybami, sterowanie lusterkami oraz dwa przyciski: - elektryczne otwarcie bagażnika - elektryczne...
Witam, Toyota Yaris, 2006, 1,3, przebieg 145 tys. km Około 22.08.25 (temperatura powietrza około 25°C) po zatankowaniu paliwa do pełna (tankowanie pod sam korek aż do odbicia pistoletu kilkukrotnego — robiłem już tak kilka razy na przestrzeni roku) zauważyłem wyciek paliwa pod tylnym lewym kołem. Wyciek był z górnej części wlewu paliwa. Patrząc od dołu,...
Witam Problem polega na tym że w Fiacie po zalaniu paliwa został zakręcony korek wlewu paliwa i zamknięty kluczykiem po paru dniach trzeba było otworzyć ten korek i się nie da. Próbowaliśmy otwierać otwierać to na różne sposoby i lipa nie da się. Pozdrawiam
Zabrudzony odpowietrznik zbiornika paliwa. Jeśli popuścisz korek wlewu paliwa, to obroty powinny spaść (mieszanka wzbogaci się do poziomu wyregulowanego dyszą L).
Jak zacznie ci gasnąć to poluzuj korek wlewu paliwa i spraqdź czy problem ustąpi bez dolewania paliwa do zbiornika
Może odpowietrznik zbiornika paliwa, gdy silnik słabnie spróbuj poluzować korek wlewu paliwa czy to pomoże. Słuchaj, w moim MS'ie 180 jest sytuacja podobna jak opisał autor postu i pomaga właśnie luzowanie, odkręcenie korka wlewu paliwa. O co może chodzić?
Odpowietrzenie w baku. Po dłuższej jeździe autem przy niesprawnym odpowietrzeniu robi się tam podciśnienie, które po zgaszeniu auta cofa paliwo. Odkręć korek wlewu paliwa od razu jak zgasisz samochód. Pozostaw go tak na drugi dzień i zobacz jak z rana odpali.
kolego od tego silnika perkinsa mam pytanie czy udało ci sie uruchomić silnik. Ja mam taki sam silnik w widlaku i ten sam problem z odpalaniem! U mnie pompa paliwa była robiona latem kapitalny remont wymiana głowiczki i takie tam 1100 zł naprawa.Na rurkach paliwo pojawia sie ,pompa odpowietrzona do kolektora mala dawka rozpuszczalnika pochodnia rozrusznik...
Jeżeli korek wlewu paliwa będzie uszkodzony (nieszczelny) to też może być problem, ale nie będzie tego błędu. Tak to jest podłączone, bezpiecznik jest w małej kwadratowej skrzynce obok sterownika silnika, w sumie jest ich tam 5 sztuk. https://obrazki.elektroda.pl/7848836700_...
Witam. Mam błąd P2279 w Peugeot 308 1,6 THP 150KM benzyna. Zastanawiam się czy wymiana pokrywy zaworów rozwiąże problem. Wymieniłem czujnik MAP Sensor ale nie naprawił się błąd. Przewody podciśnienia wizualnie są ok. Auto kupiłem miesiąc temu z tym błędem, także nie wiem co poprzedni właściciel robił. Wiem tylko, że pokrywa zaworów jest wklejona na...
Odkrecales korek wlewu kiedy jest problem?
Sprawdz czy przypadkiem zapowietrza sie zbiornik paliwa z rana odkręc korek wlewu paliwa i posłuchaj czy syczy.
Wrzucam wycinek schematu elektrycznego sterownika silnika oraz przepustnicy A177 to przepustnica https://obrazki.elektroda.pl/7449446500_... masz też wtyczkę https://obrazki.elektroda.pl/5822668000_... Jak sprawdzić nastawnik biegu jałowego https://obrazki.elektroda.pl/3957699900_... https://obrazki.elektroda.pl/3991970500_...
Poluzuj korek wlewu paliwa w zbiorniku, jeśli silnik się nie zapowietrzy- przetkaj otworek w korku.
Ponieważ opisy usterki na to wskazują, to na początek proponuję sprawdzenie poprawności odpowietrzania zbiornika paliwa. Można to zrobić na kilka sposobów: 1/ jeśli nagrzana pilarka zgaśnie, to natychmiast odkręcić korek wlewu paliwa i uważnie słuchać. Charakterystyczny świst po poluzowaniu korka wskaże zapowietrzenie zbiornika (należy słuchać uważnie,...
W korku paliwa są oba magnesy i są sprawne ( przyciągają - przykładałem wkrętak ). Rozebrałem tylne nadkole i dobrałem się do czujnika korka wlewu paliwa ( oporność z magnesem ok 680 omów ). Po przyłożeniu multimetru do kostki od owego czujnika " na przejście " przy odkręconym korku miernik piszczy, przy zakręconym nie nie - czujnik wydaje się być sprawny....
muszę ustalić czy na pewno nie ma zamontowanego centralnego zamka Sprawdź w bagażniku, pod boczkami z tworzywa sztucznego czy masz zamontowany siłownik elektryczny blokowania "klapki" wlewu paliwa. https://obrazki.elektroda.pl/5230813600_... Nie wiem na ile strona sprawdzania po Vin jest wiarygodna, ale według tych informacji jest...
Witajcie, mam problem z pokrywą (klapką) wlewu paliwa. Powinna po zamknięciu zamka centralnego być zablokowana, żeby nie można odkręcić korka wlewu paliwa. Tymczasem po zaryglowaniu centralnego mogę ją otworzyć i odkręcić korek wlewu paliwa. Poradźcie gdzie szukać usterki.
Przewody sprawdzone były najpierw, zaworek ze zdjęcia też był przypchany ale też go wyczyściliśmy. Podciśnienie w zbiorniku paliwa wykluczyliśmy, bo na noc został ściągnięty korek wlewu paliwa. Jakie ciśnienie ma być na bloku ? A może ktoś obeznany na północnym mazowszu zająłby się autem ?
Odświeżę temat, bo zaświecila mi się kontrolka ESP, paliwa ogólnie malo a i auto ma gaz, komp pokazuje zero km do następnego tankowania. Możliwe, ze to przez to wylapał bład ? Pytanie jak juz doleje paliwa to jak poinformować auto ze ma paliwo w baku? gdzies czytalem, że trzeba odkręcić i zakręcić korek wlewu paliwa - auto to xsara picasso 2005 1.8....
Możliwe to jest, ale raczej rzadko spotykane. Jednym miejscem napowierzania zbiornika jest korek wlewu paliwa a drugim dość cienka plastikowa rureczka odprowadzająca opary paliwa. Ponieważ wylot tej rurki przeważnie znajduje się w okolicach belki tynego zawieszenia potrafi się skutecznie zapchać. Rurka wychodzi z metalowej części wlewu paliwa. Sprawdzić...
Popuść korek wlewu paliwa i powiedz co się wtedy dzieje.
Dzień dobry/Dobry wieczór. Mam w zasadzie teraz dwa problemy także opisuję od początku. Po odpaleniu samochodu zaświeciła się kontrolka silnika i na wyświetlaczu pod zegarami mam komunikat TRC OFF / CHECK AWD SYSTEM. Trochę poszukałem, poczytałem i trafiłem na filmik jak facet w jakiejś toyocie odkręca korek wlewu paliwa, dokręca go do odgłosu kliknięcia...
https://obrazki.elektroda.pl/5035389000_... Idzie zima a wraz z nią zapowiedzi wyłączeń prądu. Gdy nie będzie wiało to brytyjskiego gazu podobno nie wystarczy dla elektrowni i mogą się zdarzyć dni bez prądu. Ponieważ u mnie w domku bez prądu nie ma ogrzewania to nie namyślałem się zbytnio i kupiłem zabaweczkę firmowaną przez DRAPER...
Sprawdź czy odpowietrznik nie jest zapchany nie pompuj pompka ale odkrec lekko korek wlewu paliwa
Dzisiaj na własnej skórze przekonałem się jakim bezsensem jest zastosowanie korków wlewu paliwa bez zamka, gdzie klapka jest zamykana centralnym zamkiem. Do otwarcia takiej klapki wystarczy jej mocniejsze szarpnięcie lub podważenie śrubokrętem czy nawet kluczem od samochodu i voila. Byłem bardzo zdziwiony kiedy rano zobaczyłem otwarty wlew paliwa,...
Jutro będę miał dostęp do kabla więc sprawdzę napięcie na sondzie. Zaobserwowałem że korekty zaczynają rosnąć powyżej temp 80, jak silnik się nagrzewa to jest okey, korekty +-3% (edit: jednak na zimnym to samo) Gdzieś wyczytałem żeby odkręcić korek wlewu paliwa i zobaczyć czy korekty zaczną rosnąć, u mnie jest tak samo. Z czym może to być związane,...
Witam serdecznie, mam problem z wyciekiem spod korka w filtrze paliwa. Wymieniłem filtr, uszczelkę pod korkiem i dalej cieknie. Dziś zauważyłem, że jak odkręcę korek od wlewu paliwa to przestaje kapać https://obrazki.elektroda.pl/7757762000_...
u mnie też było podobnie to okazało się że korek wlewu paliwa był przyczyną jak wymieniłem na nowy to wszystko było ok nie było czuć już paliwa.
Można obròcic kosiarkè na bok, zawsze gaźnik i filtr powietrza powinien być na gòrze, dobrze jak kosiarka posiada kranik paliwa który można zamknąć, pod korek wlewu paliwa nałóż kawałek folii plastikowej albo rekawiczkè jednorazowà I dokrèć korek który ma w sobie odpowietrznik, ja weżyk paliwa zaciskam szczypcami .Jedynie...
Gdy silnik zacznie się "jąkać" odkręć korek wlewu paliwa i sprawdź czy pomogło, jeśli tak, sprawdź drożność otworka w korku wlewowym, im więcej będziesz miał paliwa tym szybciej po uruchomieniu będziesz miał problemy z mocą.
Zdejmij korek wlewu paliwa i zrob jazde probna. Mozesz miec zatkany odpowietrznik i pompa nie ma sily zassac paliwa ze zbiornika (uklad jest podcisnieniowy a pompa podajaca jest w pompie wtryskowej).
A korek wlewu paliwa sprawny nie ma jego błędu??
Odświeżam kotleta :) . Problem okazał się dość banalny . Korek wlewu paliwa przestał spełniać swą funkcję , czyli nie utrzymywał odpowiedniego ciśnienia w zbiorniczku. Wystarczy nie dokręcać go na maksa i pozostawić bardzo delikatną szczelinkę by powietrze miało którędy wpadać do środka. Lub zakupić nowy korek , o ile dobrze pamiętam w granicach 50-60...
Witam problem z Opelkiem agila 1,2 benzynka zaczyna sie jak zbiornik paliwa jest w połowie, i tu zaczyna sie szarpanie przygasanie dławienie sie ,ale jesli zbiornik paliwa jest full pełny to problemu nie ma tylko zejdzie do połowy i juz te objawy zaczynają sie, dodam ze świece nowe cewka nowa , oraz ktos mi podpowiedział zapowietrzanie sie i aby sprawdzic...
Odkręć korek wlewu paliwa, może się zasysa.
Zacni uczeni w tajnikach FAPa. A co się dzieje jeśli pojazd nie posiada czegoś takiego jak korek wlewu paliwa? Raczej nie daje się zauważyć jakiegokolwiek czujnika otwarcia/zamknięcia wlewu. Gdzieś, ktoś próbował tłumaczyć, że jakaś sonda bada stężenie dodatku. Ale to chyba mało wiarygodne. Więc może tędy droga do rozwiązania problemu chociaż sam jestem...
Sprawdzałem jest program ale jaki to trzeba mieć kabel aby się połączyć do laptopa jak to mam ugryźć coś więcej w tym temacie jeśli można Dodano po 7 Błędy są błache ponieważ zapomniałem dokręcić korek wlewu paliwa i wyskoczył błąd lub zmieniłem akumulator.Takie błędy usunąć które nie są poważne
Witam --podgrzewacz paliwa najczęściej znajduje się w górnej części obudowy filtra paliwa--proszę sprawdzić czy z wtrysków końcowych tam gdzie wężyki idą do przelewu wycieka nadmiar paliwa (może któryś się przytkał) ,a jeśli jest elektrozawór na powrocie (przelewie do baku) to sprawdzić czy otwiera się na chodzącym silniku, oraz przedmuchać cały przelew...
Specem nie jestem, ale odkrec korek wlewu paliwa na czas pracy silnika...
Skoro paliwo leci to znaczy ze kranik jest drożny.Opaski i sam przewod gumowy wymieniany. Dziś czyściłem korek wlewowy paliwa nie przysniosło to zmian. Otwór korka wlewu jest drożny
Witam, nieszczęsnej epopei ciąg dalszy. Korek wlewu paliwa drożny, bak wypłukany, kurek paliwa łącznie z filtrami przedmuchany i drożny, pompa paliwa przemyta i przedmuchana, gaźnik rozebrany, przemyty, wszystkie dysze również. Po złożeniu wszystkiego z powrotem intruderek odpalił bez problemu, ładnie wkręcał się na obroty i chciałem żeby się dobrze...
jezeli nie odpalała odkręcałem korek wlewu paliwa zeby nie robiło sie podciśnienie ale i tak nie odpalała
Witam odkrec korek wlewu paliwa i wtedy spróbuj ostro pojezdzic Pzdr
odpowietrzenie zbiornika paliwa najwidoczniej zasysa ciśnienie, gdy zgaśnie spróbuj odkręcić korek wlewu paliwa
Na początek sprawdź korek wlewu paliwa (odkręć go lekko), czy nie robi się podciśnienie w zbiorniku.
zdejmij korek wlewu paliwa i sprawdz
Za kazdym razem kiedy odkrecam korek wlewu paliwa wydobywa sie syk powietrza. Czy jest to normalne?? Co moze byc przyczyna ?? Sorki ale jestem poczatkujacy. Dodam ze kontrolka paliwa jest niestabilna. Dzieki za pomoc
odkręć korek i sprawdż robiłem gola 4 i właśnie przez korek wlewu paliwa miał taką padake
Jak zgaśnie, to odkręć korek wlewu paliwa i spróbuj odpalić. Od tego bym zaczął.
sprawdź jeszcze odpowietrzenie zbiornika paliwa,jak ci się jeszcze raz to przytrafi to odkręć korek wlewu paliwa i zobacz czy pójdzie powietrze.
Witam, w mojej maździe z 2006r z FAP'em mam problem z układem dodatku do paliwa FCAM. Obserwuję dane jakie można odczytać w tym module i od czasu gdy je wyzerowałem (dolewka płynu) cały czas wszędzie jest 100% (od kilku tankowań) - dodatku nie ubywa. Funkcja odpowietrzania układu działa - słychać pompkę itd. Błędów w FCAM brak. Korek wlewu paliwa działa...
Witam. Prawdopodobnie niepoprawnie zamknięty korek wlewu paliwa lub jego brak, lub usterka w obwodzie wykrywania obecności korka. Podczas jazdy z prędkością wyższą niż ok. 20 km/h powinna przejść na czerwony.
Jak wygląda sprawa odpowietrzenia baku ? Zaworek sprawny ? Według opisu by mi pasowało - nie ma nic wspólnego z elektryką tylko z fizyką. Brak dopływu powietrza do baku uniemożliwia zaciągnięcia paliwa - zrobiłbym próbę i po prostu odkręcił korek wlewu paliwa.
BODEK 434 postąpiłem jak napisałeś czyli dokładne oczyszczenie układu od zbiornika po pompy z przedmuchaniem wszystkich przewodów i kanałów w głowicy.Po złożeniu i jeżdzie próbnej auto pracuje równo błędy pomp nie występują.Przy okazji zauważyłem co mogło być przyczyną obecności piasku , mianowicie kierowca miał uszkodzony korek wlewu paliwa i tankując...
zawór wentylacji opar paliwa bym sprawdził może się zacioł. Odkręć korek wlewu jak zaciągnie powietrze to system evap nie sprawny.
Odkręć korek wlewu paliwa jak będzie OK to tak jak kolega szogun0 napisał,sprawdź elektrozawór pochłaniania par paliwa. Miałem kiedyś to samo.
Gdzieś coś było we francuzie ze wykrywa fakt tankowania przez korek wlewu paliwa , może miałeś plastikowy lejek ?
korek wlewu wyciek korek wlewu paliwa korek wlewu paliwa peugeot
kompresor malowanie daewoo rozrząd generator klatkowy
tlumacz internetowy ładowarka parkside
Piec gazowy nie działa po odłączeniu zasilania - przyczyny i rozwiązania Ustawienie podajnika papieru w drukarkach Konica Minolta