Trzeci i czwarty wtrysk kiepski. Pamiętaj, że jest to tylko przyśpieszenie cylindra a na to składa się nie tylko wtryskiwacz ale też kompresja, czystość kanałów dolotowych i kol ssącego. Demontuj komplet wtryskiwaczy i daj do sprawdzenia. Dpf będzie się też zapychał lawinowo przy problemach z egr i z kiepskim doładowaniem.
Już sam nie wiem. Mechanik kazał przejechać 2k i przyprowadzic auto. Powiedział że jak bedzie coś nie tak, wszystko bierze na klate. Wtryski były zamieniane. Zawsze +6 jest na jednym garku.
Korekty wtryskiwaczy proszę podać.
Wymieniałeś sitko w pompce wstępnej ? Ciśnienie niskie masz koło 6 bar ? Jeśli tak to możesz sprawdzić korekty wtryskiwaczy w roboczej temperaturze. Na koniec pompy.
Problem z układem paliwowym jeśli zapaliły się dwie czerwone: stop + "silniczek". Podjedź do mechanika, podepnij pod komputer diagnostyczny i do sprawdzenia korekty wtryskiwaczy.
Zależy czym je programujesz. Sprzętem zalecanym przez forda wprowadzasz korektę wtryskiwaczy (16 cyfr dla każdego) i programujesz, ale mozna sobie poradzić bez komputera :)
Korekty wtryskiwaczy VOLVO S60 2.4 D5 2003 r. Po wymianie 2 wtryskiwaczy dalej komputer pokazuje mi praktycznie takie same dawkowanie. Czy to może być wina pompy paliwa? Bo zgłupiałem.. Foto poniżej z korekt...
Jeśli możesz i usunąłeś przyczyny kopcenia na biało po postoju na wolnych obrotach napisz proszę. Mam identyczne objawy i nie wiem od czego zacząć.
Na początek korekty wtryskiwaczy.
Problem rozwiązany. Kupiłem wtryskiwacz regenerowany i wymieniłem ten który miał dużą korekcję czyli 4. Brak poprawy, dalej stukało. Zdenerwowałem się i dałem wszystkie 4 sztuki do sprawdzenia i sie okazało że 2 sztuki były uszkodzone elektrycznie. Po wymianie 2 sztuk na regenerowane wszystko wróciło do normy. Brak stukania i falowania. Jeśli komuś...
30Nm to sporo w dół, ale skoro nie przeszkadza ci to, to ja bym odpuścił.
ciśnienie sprężania sprawdzić
Witam, U mnie problemem było falowanie obrotów na zimnym silniku a jego przyczyną był uszkodzony EGR (nie był on nawet mocno zabrudzony tylko się przycinał). Jeżeli chodzi o korekty wtrysku to są to tylko wartości wynikające z pracy całego silnika, mogą pomóc w znalezieniu usterki ale nie bazowałbym tylko na nich, np. jeżeli autko kopci, nie ma mocy,...
A może jakieś informacje o układzie paliwowym cinienie na rampie jakie? Korekty wtryskiwaczy jakie?
Świece w tak dodatniej temperaturze? Poza tym nie ma błędu od świec a z tego co wiem są testowane... Sprawdzę jeszcze ile obr ma wal podczas rozruchu... Ciśnienie na listwie nabija szybko do wartości zadanej w grupie 23
Turbo sam wirnik wyglada ok dolotszczelny dziwia mnie te korekty po podłączeniu korekty wtryskiwaczy dosyć dużo wzrastaja
Jak nie było Icoma to wszyscy używali DIS'a i nie narzekali. W wielu kwestiach umożliwiał więcej niż Inpa bez znajomości Tool32 W funkcjach serwisowych(bodajże na dole klawisz "function selection", następnie "service function" -> DDE -> Balance test W inpie też są dostępne dane korekcji wtrysków, pole "mengekorrektur"
A po tej operacji dociskania konektorów były sprawdzane korekty wtryskiwaczy? Jeśli nic się nie poprawiło to może faktycznie wyciągnąć wtryski i dać do sprawdzenia.
Uszczelniacze wymieniłem z powodu tego niebieskiego przykapcania , myślałem że to one , pompa ustawiona prawidłowo ale kąt w vag co jakiś czas skacze 48-60 , skaczą też obroty 735-755 obr. i korekty wtryskiwaczy .
Zmień mechanika. Podkładki nic nie dadzą. Podkładki wymienia się wraz z wtryskami lub gdy robią się przedmuchy i trzeba frezować gniazdo, wtedy dobiera się nowe podkładki. Na rozjechane wtryski podkładki pomogą jak starej babie puder. Zapłacisz tylko za robotę a nic to nie zmieni. Pomyśl logicznie, jaki wpływ na korekty wtryskiwaczy mogą mieć podkładki...
I co teraz? Diagnostyka, korekty wtryskiwaczy
Witam.Auto strasznie dymi na biało jak jest zimne.Jak złapie temperaturę to te dymienie jest mniejsze,ale jest.Podpialem się vcds i sprawdziłem korekty wtryskiwaczy(duże wartości na plus i na minus).Zdjęcia w załączniku.Wszystkie wtryski do wymiany?
korekty wtryskiwaczy podpowiadają tylko że na danym cylindrze jest coś nie tak, lejący wtrysk , niskie ciśnienie , zawory itp, przeważnie to wtryski ale to trzeba przeprowadzić jakiś test choćby przelewowy
po pierwsze trzeba sprawdzic wtryski (najprawdopodobniej pada wtrysk 4 gara ) jesli wtryski ok. to sprawdzić ciśnienie sprężania ( na zimnym motorze !!! ) nominał to 33 bar jeśli to nie wyłoni padalca to wgrać najnowszy soft do ecu zaprogramować na nowo korekty wtryskiwaczy i jeździć aż do następnego zapalenia kontrolki świec żarowych (niestety potrzebny...
Brakuje paliwa. Coś zdycha, regulator, pompa albo wtryski. Na dzień dobry sprawdź korekty wtryskiwaczy na kompie i przelewy. Napisz jeszcze jaki układ wtryskowy, tzn jakiej firmy.
Wystarczyło zrobić korektę wtryskiwaczy. Do tego użyłem programu FORScan z pełną licencją i dedykowanym kablem Vgate vLinker FS USB FORScan HS MS CAN FEPS Interfejs Diagnostyczny OBD2.
Skoro tak, to jak przedstawia się ciśnienie paliwa? Jak wygląda przepływ powietrza? Jakie korekty wtryskiwaczy na wolnych i podczas równomiernej jazdy i wtedy gdy szarpie?
Mogę wymienić w ASO wszystkie 4 nowe koszt jednego 2760 zł tylko czy nie powtórzy się sytuacja kolegów... może ktoś zna rozwiązanie przyczyny i pomoże. Z góry dziękuje Jak tak zaszalejesz, to w razie wystąpienia usterki, masz darmowy assistans na terenie całej Polski;) w tamtym temacie (powierzchownie rzuciłem okiem) był błąd wewnętrzny sterownika...
Pytanie do autora Tematu. Jak się skończyła ta historia bo mam taki sam problem w TRAFICU 1.9Dci 100KM Po podłączeniu komputera zauważyłem że podczas momentu kiedy silnik nie reaguje na pedał gazu, korekty wtryskiwaczy są na 0. Natomiast po kilku, kilkudziesięciu sekundach różnie to bywa, kiedy już reaguje na pedał, zaczyna pokazywać wartości korekt.
Wtryski zostały tylko zamontowane nic nie regulowałem To niedobrze, istotne jest zarówno położenie samych pompek jak i regulacja śrubą na krzywkach.
Napisz jakie Ci wyszły maksymalne korekty na wtryskiwaczach. Problem z turbiną czy jej sterowaniem raczej objawiał by się zamulaniem.
Wszystko wskazuje na turbinę, ona trochę ci za dużo daje. No, może to nie problem jeszcze, ale przy jednoczesnym niewielkim braku powietrza i ubytku oleju o którym piszesz... Dołącz jeszcze korekty wtryskiwaczy, ale jednak poszedłbym na test turbiny będąc na twoim miejscu.
Możesz sprawdzić korekty wtryskiwaczy. Może jeszcze będą żyły, ale szansa na to jest dość mała. Ogólnie to szukaj raczej pompy i wtryskiwaczy.
Korekty z komputera, to korekty całego cylindra, niekoniecznie winny musi być wtryskiwacz
Nietypowa usterka. Jeśli ktoś ma pomysł to poproszę o pomoc. Renault Megan 1,5 dci k9k 2010 r. Po wymianie wtryskiwaczy na nowe czwarty cylinder, błąd korekty wtryskiwacza permanentny. Po zamianie wtrysków z bez zmian to samo. Auto kopci na czarno i co ciekawe bardzo malo spala 2,9 l na autostradzie przy 100 km, miasto mieszany cykl 3,9 ma moc ,odpala...
Pytam o korekty wtryskiwaczy.
A nie masz możliwości sprawdzenia korekty wtryskiwaczy ?
Kolega decybel91 zasugerował wcześniej wtryskiwacze i/lub DPF tylko, że umknęło to chyba w waszych utarczkach. Sprawdż korekty wtryskiwaczy, bo wzrost spalania to zwykle wtryskiwacze.
Spróbuj wprowadzić korektę wtryskiwaczy. Jest szansa że pomoże.
Jumper 2.0 hdi bluehdi. Błędy uczenia wtryskiwaczy, błąd p035 o ile dobrze pamiętam, podniesione obroty biegu jałowego na ok 1200, Ciśnienie paliwa w kolektorze ok. 550 mpa. Co może być powodem takiego stanu? Dodano po 6 Korekty wtryskiwaczy każdy po ok. +1.0.
Wszystko jest względne - jeśli wymienisz wtryskiwacze na takie które maja identyczna charakterystykę to nie powinno być potrzeby żadnej korekty - jeśli będą miały inną charakterystykę to będziesz musiał robić korektę...
Podmień jeszcze 4z drugim wtryskiwacz. Być może źle jest liczone. Na angielskim forum facet miał identyczny przypadek w Discovery 2.7d i wymiana wszystkich wtryskiwaczy pomogła. Jak masz możliwość sprawdź korekty wtryskiwaczy komputerem.
Trochę może odgrzebie kotleta, mam nadzieje że moderator wybaczy :) Czy spotkał się ktoś z "niepowodzeniem wczytania (stan silnika napędzanego rozrusznikiem)" ? Korekty wtryskiwaczy poniżej 0.5, regulator wczytany prawidłowo - ciśnienie wzorowe a po pierwszych sekundach wczytywania gdy podnosi obroty wywala taki komunikat... Pozdrawiam
Panie nowe wtryski i takie korekty? Wtryski złom.
Jeżeli stało się to nagle, ten wzrost spalania to raczej właściciel stosuje PSJ i stąd kłopoty. A jeśli stopniowo to sprawdzeniu należy poddać wtryskiwacze. Dzięki, psj raczej nie, bo ja przejechałem nim 50km diagnostycznie i nie mogę zejść spalaniem niżej niż 7l/100km, a mam lekką nogę... Jutro zerknę na korekty wtryskiwaczy i zmierzę spaliny. Spalanie...
Z doświadczenia nie szukaj problemu gdzie go nie ma bo koszty naprawy mogą przerosnąć wartość auta. Ale jak chcesz się bawić to możesz sprawdzić EGR (czy czysty czy się na zacina (faluje wysterowanie) czy korekty wtryskiwaczy w normie (skaczą).
Korekty wtryskiwaczy nie zawsze sugerują ich uszkodzenie. Mogą świadczyć o zużyciu silnika, dlatego proponuje zrobić pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach.
Korekty są dobre.
Jak włączyć z programu sondę lambda oraz ustawić korekty wtryskiwaczy bądź restart z programu ddt2000 bądź w renoliku? Błędy nie wykazują w innych testerach, za to w parametrach brak sondy lambda i na jednym cylindrze, czyli trzecim, zbyt duża dawka paliwa, a na trzech cylindrach ujemne. Wtryskiwacze po regeneracji, sprawdzone ciśnienie w porządku,...
Objaw uszkodzonego lub nie wyuczonego visteona. Sprawdź w danych rzeczywistych czy widzi korekty wtryskiwaczy. EGR wyprogramowany czy nie? Sterownik byl otwierany lub wgrywany był soft virgin np kessem bez przyuczenia po tym zaworu w pompie lub wtryskiwaczy? Kody wtrysków zgadzają się ze stanem faktycznym? Jaka kolwiek odpowiedź na tak jest odpowiedzią...
Sprawdź synchronizację pomiędzy czujnikiem wału a walka rozrządu, korekty wtryskiwaczy, oraz ciśnienie jakie idzie na pompki.
Jak zrobić Clipem 146 korekcje wtryskiwaczy.Podawali mi tak .Wtrysk-parametry bieżące -korekty wtryskiwaczy ,niestety tak nie działa.Robiłem też tak ,wtrysk-test funkcji-regulacja ciśnienia paliwa -korekcja wtryskiwaczy na każdym cylindrze i też nie wychodzi.
Sprawdz wpierw czy cały czas pracuje nie rowno czy zależnie od obciążenia temperatury silnika Wiązkę edc czy z niej nie leci olej Czy są wszystkie przewody do injectorow przykręcone Sprawdz ciśnienie na szynie rail Korekty wtryskiwaczy Ciśnienie doładowania Test sprężania
Do sprawdzenia ciśnienie na szynie jak zapali korekta wtryskiwaczy
Co się działo przed wymianą? Kompresja na tłokach Nieszczelność w osadzeniu wtryskiwaczy Regulacja wtryskiwaczy po wymianie Podąć komputer sprawdzić korekty wtryskiwaczy
Korekty wtryskiwaczy są wskaźnikiem mocy cylindra a nie jakości wtryskiwaczy. Sprawdź kompresję , stan walka i hydrauliki.
Dokładnie do tego służy, uszkodzone nie amortyzuje tylko masa wirująca działa jak młot uderzając w element przykręcony do wału korbowego. W tym momencie sterownik silnika nie radzi sobie z korektą wtryskiwaczy.
Sprawdzić korekty wtryskiwaczy. +/- 1.5-2,5mg/suw Jeżeli przekracza te wartości wtryski należy poddać regeneracji Nie zrobić a sprawdzić korekty. I moim zdaniem przy 2.5mg/suw widać już zdecydowanie gorszą pracę.
No to wersja w zwolnionym tempie: https://obrazki.elektroda.pl/2690271100_... https://obrazki.elektroda.pl/2595917400_... Ogólnie ciekawe jest ze korekty wtryskiwaczy sobie falują: 1. od 0,10 do 0,27 mg 2. od -0,18 do 0,0 mg 3. od -0,25 do 0,0 mg 4. od -0,1 do 0,06 mg przykład: https://obrazki.elektroda.pl/5922919800_...
Trafic 2.0 dci Rok 2012 Wtryskiwacze: elektromagnetyczne EDC17C11 Korekty wtryskiwaczy OK ->bliskie zero, ciśnienie na rampie OK, filtr paliwa nowy. Na wyświetlaczu nie sygnalizuje usterki, tylko pod komputerem. Nie spotkałem się z takim przypadkiem, więc piszę może ktoś coś podpowie. Auto normalnie odpala, pracuje równo, dobrze się wkręca. Po rozgrzaniu...
Tylko czy korekty nie beda szalec?
Czyli wracając do podstaw zapowietrzyłem układ bo nie zaślepiłem powrotu - ok, jutro zrobię jeszcze raz próbę przelewową i odczytam korekty wtryskiwaczy i napiszę. Jeżeli w filtrze brak opiłków to pompa ok ? problem z wtryskami ? jakie powinno być ciśnienie paliwa na biegu jałowym a jakie pod obciążeniem ?
Podepnij komputer i zobacz korekty wtryskiwaczy po odpaleniu. Któryś wtryskiwacz niedomaga, i sterownik silnika dolewa paliwa żeby silnik pracował. To na początek, bo pasowałoby zmierzyć też ciśnienie na cylindrach bo tutaj też może być problem.
muszę odnaleźć tą opcje w diagboxie Mając diagnostykę, to powinieneś odczytać wszystko, poczynając od korekty wtryskiwaczy po czujniki temperatury itd. A skoro szarpie, to powinieneś obejrzeć zawór dawki paliwa, bo również od temperatury może szwankować, ale to wszystko zweryfikuje tym czym jest diagnostyka komputerowa. (A może masz chińską podróbkę...
Sprawdź korekty wtryskiwaczy, spotkałem się z podobnym problemem. Włączenie klimatyzacji podnosi czas wtrysku tym sposobem jeden z wtryskiwaczy wychodzi poza granicę swojego uszkodzenia i silnik zaczyna na niego pracować.. Oczywiście nie jest powiedziane, że u Ciebie jest tak samo. NIe mniej jednak bez diagnostyki się nie obejdzie.
a masz korekty wtryskiwaczy i czasy otwarcia pomp? .trzeba sprawdzic cisnienie paliwa przed filrem 3bary na wolnych obrotach do 7 na wysokich i sprawdzic podcisnienie paliwa przed filrem
Na ciepłym paliwie i zimnym tak samo? Pokaż korekty.
Witajcie. Mam prośbę o interpretację odczytu korekcji dawek wtryskiwaczy w moim aucie. Generalnie auto na biegu jałowym pracuje równo, nie kopci, rozpędza się dość żwawo, ale trochę ciężko odpala. Ciężko, tzn. po powiedzmy 4-5 obrotach. Nie ważne, czy zimny, czy ciepły. Jest jednakowo. Może słabe ciśnienie na pompie CR, albo coś innego, ale na początek...
EGR zaślepiony czy wyprogramowany tylko ? Na przelewy tych wtryskiwaczy nie sprawdzisz , tam masz Continentale , siemensy . Paliwo wygląda na filmiku niepokojąco . Czyszczenie poprzez środki nic nie da , bo zapewne jeśli to opiłki to już są w baku . Jaki przebieg ? I czy masz.wiedze czy wtryskiwacze były już robione ? Dodano po 4 Na tę chwilę bez kosztów...
Czy jak sie kupi texa to można z powodźeniem przeprowadźać test wydajności pompy albo np. Wtrysków?? Korekty wtryskiwaczy to jeszcze są ale i to nie w każdym modelu, test wydajności pompy tego nie ma, chyba że w AdBlue.
Podłącz planeta, wejdź podgląd parametrów rzeczywistych i obserwuj ciśnienie na szynie, przepływ i korekty wtryskiwaczy, można by sprawdzić jeszcze EGR jak ok to ja bym powyciągał wtryskiwacze i zawiózł do sprawdzenia, w moich okolicach za sprawdzenie jednego wtryskiwacza wołają 15 -20 zł także tragedii nie ma masz pewność. Test przelewowy nie zawsze...
Nie chodzi o błędy,chodzi np o korekty wtryskiwaczy,ciśnienie jakie wytwarza pompa itp,jak nie chcesz wymontowywać układu wtryskowego to podjedź na diagnostykę do kogoś co zna temat
Zrób testy przelewowe i korekty komputerem wtryskiwaczy. Ewentualnie wyjąć i sprawdzić na maszynie.
Nie wiem czy będzie to w Forscanie. Na pewno jest reset adaptacji i reset korekt wtryskiwacza, ale co będzie u Ciebie dostępne to dopiero program po podłączeniu wyszuka dostępne PIDy. Możesz się podłączyć i zobaczyć co masz. Ale jak masz kolegę w ASO to spróbuj u niego, może przy okazji okaże się że jest jakaś poprawka dostępna w sofcie :) To dopalanie...
Odpal silnik bez paska osprzetu i wykluczysz alternator i sprezarke. Chociaż wątpię żeby ona to powodowała. Polecam jeszcze dotykanie po kolei calego silnika skrzyni, poduszek i znajdziesz co przenosi te wibracje. Masz możliwość sprawdzić korekty wtryskiwaczy? Konwerter to bardziej podczas jazdy przenosi wibracje, ale niech się ktoś mądrzejszy wypowie.
Bez diagnostyki to się nie obędzie, ale przy tych dwóch objawach to ja bym wtryskiwacz w ciemno obstawił. W tych dieslach to trzeba kilka spraw ogarnąć - sterownik świec, świece żarowe, pompa progowa - wszystko to może mieć wpływ na odpalanie alee..... jeśli masz objawy z trzęsącą budą to może być to problem z nieodpowiednią dawką paliwa na wtryskiwaczu....
Pomiar korekty dawki paliwa na wtryskiwaczach robiłeś w momencie, kiedy silnik jest zimny(występuje objaw opisany przez Ciebie)?
Wg literatury fachowej korekty wtryskiwaczy służą wyłącznie do stabilizacji biegu jałowego przy jak najmniejszej dawce paliwa - ekologia. Wg tunerów, korekty podczas jazdy odczytywane są prawidłowo wyłącznie do pewnej wartości obrotów, ewentualnie odczytywane podczas jazdy wartości są błędne. Przypomnę, że w starszych dieslach, czyli np w silnikach...
regulator jest z tyłu szyny czujnik z przodu szyny,sprawdź ciśnienie na szynie na wolnych i pod obciążeniem ,na autocom więcej nie zdziałasz,na sd można sprawdzić równomierność pracy korekty wtryskiwaczy i paremetry regulatora zrób test przelewowy to najłatwiejsze i będzie wiadomo czy to nie wtryski bo na to bym stawiał na 1 miejscu
Ciśnienie na listwie waha się stanowczo zbyt mocno, są skoki w przedziale 250-300 bar. Akurat mam ten sam silnik w Stilo i na wolnych obrotach ciśnienie paliwa jest nieco ponad 300 bar i waha się maksymalnie o 5-10 bar. Podejrzewam, że któryś wtrysk ma dość i popuszcza paliwo na przelew lub/i do cylindra. Sprawdź jeszcze korekty wtryskiwaczy, powinny...
A co z ciśnieniem na garach?Są jakieś błędy? Jak wyglądają parametry szczególnie korekty wtrysków?
Sprawdź na diagnostyce korekty na wtryskiwaczach. Może leje za bardzo i trzeba by było wyczyścić wtryski. Szarpie przy jeździe?
Ale to nie forum wróżbitów. Kupiłeś auto z tą usterką. Twój mechanik zgaduje w ciemno i wymienia rzeczy bez efektu. A ty chcesz żeby ktoś ci auto zdalnie naprawił. 1. Jak wyżej diagnostyka. Komputer błędy, potem parametry (ciśnienie doładowania, przepływ powietrza , temperatury ,korekty wtryskiwaczy itp) 2. Pomiary np na pompie tandem, kompresji , a...
Fabrycznie w C360 i Zetorze nie stosowano podkładki pod wtryskiwacz, nie znajdzie się ich też w katalogach części. Owszem i zdawało to egzamin tylko w przepadku nowych, fabrycznych części. Dla doszczelnienia wtrysk/gniazdo, wkładało się wtryskiwacz , przykładało od góry miedziany szeroki pobijak i uderzało się kilogramowym młotkiem. Dopiero po tym...
Czyli lekki przedmuch. Na razie nie jest duży w granicach rozsądku. Zresztą korekty są na poziomie 1,5 a granica to 2,5 albo 3.
Decybel91 prawdopodobnie masz rację . Pożyczyłem dzisiaj tester diagnostyczny i sprawdziłem korekty wtryskiwaczy. Na drugim i trzecim cylindrze korekta wynosiła około 2,6-2,8. Dużo nie myśląc zakupiłem preparat do czyszczenia układu paliwowego liquid Molly tak akurat się zdarzyło, że miałem dzisiaj wyjazd 200 km . Pomyślałem, że pojadę peugeotem najwyżej...
Witam, mam problem z Toyotą mojego kolegi. Auto po odpaleniu dymi niemiłosiernie na biało-niebiesko, niski przebieg - 100kkm, auto nie było katowane, paliwo lane średniej jakości, po wlaniu lepszego nie ma poprawy, układ przepłukany, korekty wtryskiwaczy bardzo dobre, nie dymi na czarno, nawet przy wyższych obrotach, po rozgrzaniu do temperatury pracy...
Podczas "kodowania wtryskiwaczy" testerem forda VCM (rotunda) do samochodu Mondeo mkIII otrzymuję komunikat: Współczynniki korekty wtryskiwaczy. Procedura została przerwana. Błąd transmisji danych. Powrót do menu diagnostycznego. Dodam że samochód nie pokazuje żadnych kodów błędu. Ma ktoś jakieś podejrzenia co może być przyczyną ?
W moim GP próba zdemontowania wtryskiwaczy zakończyła się niepowodzeniem, trzeba je było rozebrać na silniku, a w takim przypadku nie ma co składać do sprawdzenia, tylko od razu pełna regeneracja. Z wymianą końcówek wyszło ponad 500zł za wtryskiwacz. Teoretycznie korekta na minusie oznacza za duży wydatek wtryskiwacza (moje ECU w ogóle nie podaje korekt)...
Jedź do serwisu, ale poproś żeby nie robił tego młody tylko doświadczony mechanik. Przede wszystkim poproś o sprawdzenie kodów usterek i przelewy wtryskiwaczy. Można pokusic się o wprowadzenie korekty wtryskiwaczy i nie słuchaj że modul sam się nauczy, bo tak jest przy nowym wtrysku, a stare potrafi wywalić z pamięci.
Witam wszystkich, mam problem z ciężkim odpalaniem Mercedesa Sprintera 907, 2.0 CDI, rocznik 2021 OM654.920 . Silnik długo kręci zanim zapali. Po uruchomieniu pracuje równo, bez błędów w sterowniku i kontrolka „check engine” się nie świeci. Korekty wtryskiwaczy na xentry są bardzo dobre. Co zostało zrobione do tej pory: Wtryskiwacze zostały wyjęte i...
Nie o błedy pytam - masa powietrza, test zaworu EGR, ciśnienie wtrysku żądane i bieżące, korekty na wtryskiwaczach...
Bawiłem się korektą wtryskiwacza (dawałem na plus i na minus) nic nie dawało albo objaw się nasilał w momencie wystąpienia...podkresle ze czasem jest ok a czasem jak się zacznie to wypadnie kilkanaście zapłonów pod rząd na tym cylindrze (do wychwycenia tylko w blokach pomiarowych silnika, sterownik nie wychwytuje błędu wypadania zapłonu)
Witam. Mam takiego pacjenta Renault Master 2.3 dci pracował jakby na 3 cylindry, diagnostyka Clipem, obwód sterowania wtryskiem cylinder 2 - obwód otwarty. Zacząłem od sprawdzania przewodów dochodzących do wtryskiwacza, wzrokowo, miernikiem do masy ok, sprawdzać oporność cewki wtryskiwacza - miernikiem uniwersalnym ciężko było coś zdziałać ale w porównaniu...
Podaje korekty z wtryskiwaczy na biegu jałowym. Ostatni ma najwyższą odchyłkę prawie 2. Następnie próba przelewowa wchodzi zobaczymy co się pokaże... Widzę że na forum aż huczy od zainteresowania tematem ... https://obrazki.elektroda.pl/6472697600_... Po pierwsze jak masz problem z autem to załóż swój temat bo nic nie napisałeś co...
Klient kupił samochód po rodzinie. Po montażu turbiny, różnica ciśnienia spalin na biegu jałowym 5mbar, niestety nie pamiętam korekty wtryskiwaczy. Dpf metodą chemiczną wypłukany, jutro będę montować go. Oczywiście błędy związane z nieprawidłową częstością regeneracji oraz błąd czujnika otwarcia klapki wlewu paliwa.
Witam Posiadam Renault Master III 2.3 125km bez AdBlue 2015r. Samochód prowadzi się dobrze, płynnie chodzi, wkręca się na obrotach. Po włączeniu tempomatu i ustawieniu prędkości po niecałych 30 sekundach wyłącza go i wyskakuje błąd silnika i żółty klucz. Czyściłem całą przepustnice, czujniki, EGR (nie jest zaślepiony). Wyczyszczony czujnik pod pedałem...
Witam. Potrzebuje za pomocą złącza OBD sprawdzić dokładną ilość paliwa wtryśniętego do cylindrów. W programie DDT2000 jest pozycja zawierająca zużycie oleju napędowego na wtrysk (mm3/cp). Zarejestrowałem dwa przejazdy. Zsumowałem ilość 'zużycie na wtrysk' oraz pomnożyłem ją przez 4. W przypadku jednego przejazdu wartość zgadzała się z wartością z licznika...
wtryski musisz wymienic na nowe regeneracja ani mycie nie pomaga jak mozna zregenerowac wtryskiwacz nie generując nowego kodu wspolczynnika kalibracji?Wtryski po takim zregenerowaniu teoretycznie sa sprawne ale stary kod ma inny wspolczynnik kalibracji niz zregenerowany wtryskiwacz czasem ma podobny i auto jakos chodzi wspolczynnik korekty wtryskiwaczy...
Mam problem z rozruchem - tylko na zimnym w moim Seacie Leonie 3 2.0 TDI 184km CR z 2014 roku (silnik CUPA). Rozruch jest dość kapryśny – czasami auto odpala na dotyk, a innym razem muszę kręcić rozrusznikiem przez nawet 5 sekund. Do tej pory wymieniłem już kilka części: filtr paliwa, czujnik położenia wału korbowego, czujnik położenia wałka rozrządu,...
korekty wtryskiwaczy benzyna korekty paliwowe korekty liczników
pilot zakłócenia przedłużyć kabel pompy wymiana taśmy telefonie
maszyna odlewnicza najlepsze lodówki
Audi A1 – do czego służy druga karta SD/SIM i czy jest konieczna? Sony ST-SE300 radio tuner schematic – service manual download, common faults, alignment