Mam zamiar zrobić porządne dwie, ale w weekend nie mogłem dostać odpowiedniej grubości materiału. W przyszłym tygodniu jak dostane coś w łapy zrobię to ładnie, zabezpieczę przed korozją i ładnie poskręcam. :) Mam nadzieje że wytrzymają ale jak zobaczyłem co się stało z oryginalnymi to wolałbym być blisko domu. Tyle szczęście że stało się to 5 km od...
Żony Matiz około 55 tyś. -zimny pracował dobrze po rozgrzaniu słabł na wolnych obrotach pracował znośnie na wyższych - gasł brak mocy. W serwisie podpięli pod komputer - ok , po rozebraniu kopułki - korozja. Wymienił kopułkę palec rozdzielacza przewody (choć te bym zostawił). Przyczyną gaśnięcia po rozgrzaniu się samochodu może być też cewka zapłonowa...
Zimne luty, korozja, brak masy lub zasilania na tablicy wskaźników.
Zaniedbałeś auto, a wszystkim na forum pisałeś, jak to je świetnie serwisujesz. Decyzje, które podejmujesz (związane z samochodem) stawiają Cię na krawędzi i dowolna usterka powoduje, że problemy się nawarstwiają. Nie zdiagnozowałeś przyczyny pojawienia się oleju w płynie chłodniczym. Zaniedbałeś falujące obroty, a teraz nawet nie możesz go na jałowym...
Witam, posiadam passata B4 kombi, silnik benzynowy 1.8. Problem polega na tym, że podczas próby odpalenia silnik kręci, a nie chce w ogóle odpalić. Ma siłę, kręci rozrusznik i za żadne skarby nie chce odpalić. Dlaczego? Co jest winne? Dodam, iż wymieniłem świece na nowe, oczywiście paliwo dochodzi, bo są mokre. Wymieniłem tą kopułkę zapłonową, palec...
Co mówi lampa stroboskopowa o kącie wyprzedzenia zapłonu w trakcie przerywania? Od strony zapłonu może to być: brudne styki przerywacza, uszkodzony kondensator, niepewne połączenia przewodów lub niewidoczna korozja pomiędzy połączeniami (np. blaszki z nakrętką), niewłaściwa cewka zapłonowa (spadek energii na wysokich obrotach), niesprawny regulator...
Masz, a w zasadzie quad :D, poważniejszy problem z prądnicą i resztą instalacji. Może sie okazać, że cewka ładująca oraz reszta układu zapłonowego jest OK a przyczyna tkwi gdzieś indziej. Trzeba szukać. Nie ma rady i nie możemy liczyć na szybkie rozwiązanie problemu. Bardzo przydałby sie schemat. A przynajmniej dobre zdjęcia: 1. Prądnicy (obie strony)...
Witam. Jeśli to niewłaściwy dział, to proszę admina o poprawienie. Znajomy posiada quada Honda ATV TRX500FE5 Foreman, 475,5 cm³ z 2005 r. Silnik 4T. Jakiś czas temu przez nieuwagę uszkodził mechanicznie moduł zapłonowy. Przy jego rozbieraniu dodatkowo poodpadały niektóre elementy SMD, bo całość została fabrycznie zalana masą silikonową. Udało mi się...
Przypuszczam typową usterkę, czyli utlenienie styków przerywacza, ew. ich zabrudzenie. Ewentualnie na połączeniach skręcanych mogły pojawić się objawy korozji elektrochemicznej na styku różnych metali, które sprawiają że nie ma prawidłowej przewodności na połączeniach. Takie usterki są trudne do wykrycia miernikiem, bo miernik może wykazywać przejście,...
W drugą stronę masz bardzo prosto. Wstawienie aparatu zapłonowego i podłączenie go do Twojej cewki. Z drugiej strony cewki zasilanie po stacyjce z przewodem oporowym lub dwiema diodami z 2 zł. Wszystko! Dodano po 5 Jeśli masz nowy silnik, ale leżał kilkadziesiąt lat, to wszystkie uszczelnienia masz do wymiany, nie wiadomo czy korozja nie dostała się...
Żona swego czasu jeździła Renault Twingo I po lifcie z silnikiem 1,2 16v 75KM i złego słowa powiedzieć o tym autku nie można. Blachy w ocynku = brak problemów z korozją, silniczek żwawy, średnie spalanie przy spokojnej jeździe w okolicach 5 litrów. Ale największy plus tego auta to ilość miejsca w środku, szczególnie jak odsunie się tylną kanapę (kosztem...
Problem rozwiązany. Poniżej krótki opis ze zdjęciami dla zainteresowanych: Źródłem kłopotów była korozja "złącza krosującego" znajdującego się za ECU w okolicy prawej nogi kierowcy. http://obrazki.elektroda.pl/3668078200_1... Złącze (zdjęcie) to http://obrazki.elektroda.pl/1210807900_1... ma postać jakby wtyczki w którą...
.... Jeśli mi starczy cierpliwości .... Odwagi! Mnie, a i innych na pewno tez, interesuje pawdziwa przyczyna. Popatrz tez na czujnik temperatury plynu. W tych silnikach byly czujniki z "przeciekami wewnetrznymi". Plyn powodowal korozje przewodu az do ECU, co powodowalo nierowna prace i przejsciowe trudnosci z uruchomieniem. Rzuc okiem na PW.
zmieniłem też przepustnice, niema iskrę, czuje że będzie trzeba jeszcze bezpieczniki z wiązkom do kabiny zmienić, ani szybkozłczów, ale misja chyba mnie czeka Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego opisu wynika, że po wymianie silnika oraz przepustnicy w Maździe 5 2.0 PB, nadal nie masz iskry. Podejrzewasz, że problem może leżeć w bezpiecznikach...
Więc tak ja iskre też miałem, śliczną jak w katalogu bosha na zdjęciu i co z tego jak nie zapalał, a przez to wszyscy podejrzewali komputer wtrysk moduł. Ja sam palec rozdzielacza dokładnie sprawdziłem i wymieniłem dopiero po bezskutecznej wymianie modułu zapłonowego i podmianie cewki WN. W większości przypadków na jakie trafiam przy naprawie opli to...
Witam Miałem a raczej mam problem z cewką zapłonową. Cewka w Citroenie czy Peugeocie w silniku 1.6 16 v jest zalana w jedną listwE. Problemem tej budowy jest fakt że kable 1 i 2 cewki idą w pewnym momencie bardzo blisko siebie i dochodzi do spięcia przez co silnik chodzi na 3 cylindrach. Dobrałem się do środka i oddaliłem od siebie te kable ale nie...
ale na świecy nadal nie ma iskry? Wot przykrość. Po pierwsze jakości iskry nie sprawdza się na świecy! Może być uszkodzona ona lub fajka. Trzeba sprawdzać przeskok iskry między samym kablem a elementem masy. Np głowicą, bo jest najbliżej. Iskra powinna przebijać minimum 7-8 mm powietrza. Zaczynamy próby od malej odległości np. 1-2 mm i jak iskra jest...
(at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Z danych, które podałeś, wynika, że błąd P105A/P0170 jest skutkiem okresowego zaniku lub silnego zniekształcenia sygnału MAP-sensora (linie 5 V/masa/sygnał) wywoływanego zakłóceniami wysokiego napięcia i/lub korozją styków w obwodzie zapłonowym. ECU gubi prawidłowy odczyt ciśnienia (w ramkach FF pojawia...
Witam Mam problem z uruchamianiem silnika samochodu Citroen Xsara 1,8 16V, 1999 r. (benzyna). Problem występuje tylko po kilkugodzinnym postoju, gdy temperatura otoczenia spada poniżej 0°C. Trzeba wtedy „kręcić” rozrusznikiem kilkanaście sekund i silnik się uruchomi. Ten sam problem wystąpił już poprzedniej zimy. Zauważyłem także, że tej usterce towarzyszy...
Witam Do cennych rad kolegów chciałbym dodać coś od siebie. Naprawiałem skuter po powodzi w 1997. Co prawda to dwusuw, ale problemem nie była głównie woda! Po jakimś czasie szkodzi bardzo łożyskom kulkowym. Najgorszy jednak był drobniutki piaseczek. Taki mułek. Trudny do usunięcia i trzymający resztki wody. Pod jego warstwą korozja szła aż "miło":cry:...
Ceed to proste auto, które nie sprawia problemów eksploatacyjnych. Zrobiłem tym samochodem (dwoma egzemplarzami) ponad 100 000 km. Silnik benzynowy 1,6 MPI (Gamma) będzie o wiele lepszym wyborem. Miałem go w dwóch Kiach, każda z gazem, jedna z przebiegiem ponad 400 000 km. W jednej wymieniłem dwie cewki zapłonowe (komplet używek kupiłem za 25 zł) oraz...
* Doskonale naładuj akumulator: benzyna wyparowała z przewodów i będzie trzeba sporo pokręcać, by zapalił. * Są dwie dobre metody podłączania lampki ustawiania zapłonu. Pierwszy sposób to podpięcie się do przewodu na cewce zapłonowej, idącego do aparatu zapłonowego. Drugi przewód żarówki do masy . Żarówka zaświeca się w momencie zapłonu czyli w chwili...
(at)ElektrodaBot Witam mam VW Lupo 1.0 i gdy próbuję odpalić to wchodzi na obroty do 500 i gaśnie potem już nie odpala tylko po kręceniu rozrusznikiem nie odpala tylko coś syczy i śmierdzi paliwem świece zmieniłem na 3 iskrowe. Macie jakieś pomysły co to może być auto nie odpala Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najbardziej prawdopodobne przyczyny...
Może W211 w kombi? Silniki do wyboru, wygoda, miejsca w środku sporo :) Tylko trafić niezarżnięty egzemplarz łatwo nie jest. I kalendarz może komuś przeszkadzać :) V. Dobry pomysł tylko w tym budżecie będą jedynie sztuki więcej niż pełnoletnie a co za tym idzie zmęczone życiem mocno. A że to Mercedes - (to podobnie jak BMW) - marka zobowiązuje i reanimacje...
Tylko trzeba tam jakoś upchnąć pompkę paliwa ;) Nie no, popastwię się jeszcze nad tym krzywym na tyle żeby pompa paliwa weszła i siedziała w miarę prosto bo właśnie najgorsze że pogięty jest wewnętrzny metalowy kosz tej pompy - taka jakby miska zgrzana do dna i będzie ok Tak jak mówisz - ona w zasadzie tylko na gazie jeździ (na wiosnę tuż po przełożeniu...
Witam Mam problem z dużymi drganiami całego samochodu kiedy silnik pracuje na biegu jałowym. Wymieniłem świece i kable zapłonowe, zamieniłam cewki miejscami i nic się nie zmienia. Jedna świeca była cała w sadzy. Wykonałem też pomiar ciśnienia sprężania. Na podejrzanym cylindrze pokazało mi 4,5 bara, na pozostałych 12-13 barów. Ciśnienie po próbie olejowej...
Może być wiele przyczyn, ale ja bym podłączył pod komputer, może coś pokaże ? a może być problem z przepływomierzem, cewką. ITD... Panie kolego poproszę o zdjęcie owego "przepływomierza" , napiszę wręcz że go żądam ! PS. Dlaczego wyjaśnię później Dodano po 4 Witam. Posiadam Matiza 800 z 2000r.od jakiegoś czasu pojawiły się objawy podszarpywania autkiem...
Nie ma drugiego takiego auta, którego stosunek jakości do ceny wypadałby tak korzystnie patrząc z perspektywy potencjalnego nabywcy. Dziś, za 10 tys. możemy dostać auto z okolic rocznika 2000 w całkiem dobrym stanie ( w przeciwieństwie do Focusów II generacji, "jedynki" nie były tak popularne wśród wszystkich motoryzacyjnych oprawców typu handlowcy,...
Witam wszystkich forumowiczów i użytkowników SKODY. Mam problem z którym sobie elektrycy nie radzą, ale po kolei. Posiadam Skodę Felicie 1.3 MPI (benzyna) rocznik 96. Przez ostatnie lata wszystko było dobrze, standardowe wymiany jak łańcuszek, akumulator itp. Niestety tego lata od maja mam duży problem. W ciepłe dni, upały, po przejechaniu kilkunastu...
Witam. 1. Jaką funkcję pełni w tym układzie obwód z tranzystorem T2? Ja dokładnie nie wiem, bo to nie ja robiłem schemat, ale pisali, że ma zabezpieczać cewkę przed spaleniem w razie unieruchomienia silnika. 2. Czy tak prowizorycznie zmontowany nie rozpadnie się w wyniku drgań występujących w samochodzie? Prowizorycznie zmontowany? Może nie widać, ale...
Zapłonu elektroniczy cdi gaźnik 16. 1 Simson z CDI i Gaźnikiem 16N1 - Strzelanie w Tłumik i Problemy z Obrotami (ID: 4060080) Witam serdecznie. Skoro mamy do czynienia z Simsonem wyposażonym w elektroniczny zapłon CDI i gaźnik 16N1, możemy zawęzić zakres poszukiwań przyczyn problemów. Poniżej przedstawiam szczegółową analizę oraz kroki diagnostyczne,...
http://obrazki.elektroda.net/27_12705045... Witam chciałbym pochwalić się moją kosiarką do trawy. Projekt przerobienia kosiarki spalinowej na kosiarkę zdalnie sterowaną już od dawna chodził mi po głowie. Chcąc podnieść poziom i unikalność maszyny postawiłem sobie niezależne założenia. Pierwsze założenie to takie, że kosiarka po przeróbce powinna...
Witam, Chciałbym się podzielić moją wiedzą z poszukującymi rozwiązania problemu związanego z: a) falowaniem obrotów podczas pracy silnika na gazie w czasie postoju, b) nierównomierną pracą silnika na benzynie i gazie, c) szarpaniem silnika, d) wypadaniem zapłonów podczas odpalania zimnego silnika. W moim samochodzie Fiat Panda II rocznik 2003 (kod silnika:...
Citroen C5 X7 2010 2.0hdi wyświetliło Serwis i "Airbag(s) or pretensioner seat belt(s) faulty". P0362 kontrolka neutralizacji poduszki powietrznej pasażera. rezystancja zbyt niska Kontrolka pasó... Bezpośrednia odpowiedź - To nie jest usterka „kostek pod fotelem”. Kod, który widzisz jako „P0362”, w PSA odpowiada zazwyczaj błędowi 7362: obwód kontrolki...
moonchild zwróć się do kolegi patryk-84a o zwrot pieniędzy za uszczelkę pod głowicę i robociznę przy jej wymianie w związku z nietrafioną i bzdurna poradą: Obiawy na benzynie podchodza tez pod uszkodzona uszczelke pod glowica byc moze miedzy 3 a 4 cylindrem bo masz tam mniejsze cisnienia. Ubywanie plynu chlodniczego i pyrkanie tez by pasowalo. Sprawdz...
Dzień dobry szanowni forumowicze W przypływie ułańskiej fantazji zakupiłem Peugeota 307 cc... Staram się go teraz uruchomić. Auto NIE posiada i nigdy nie posiadało LPG o ile to pomoże... Dane pojazdu: Peugeot 307 cc 2004r Silnik 2.0 16V 100 KW 137KM oznaczenie RFN EW10J4? Przepraszam z góry za długi post, ale staram się wszystko możliwie dokładnie...
Dokładnie tak , po wpięciu miernika ma być rezystancja 90 stopni = 2630 om Ale u ciebie jest raczej problem z silnikiem uszczelka pod głowicą , może coś z termostatem Masz u siebie układ zamknięty temperaturka może być spokojnie powyżej setki i ma nic nie kipić ze zbiorniczka Wierz mi że termostat czy uszczelka pod glowica nie jednego w balona zrobiła...
Powiem Ci ze mialem kiedys kilka przypadków ,ze wariowaly zegary -przyczyną była uszkodzona cewka zapłonowa. To już dla czarna magia, tego bym nie wziął pod uwagę nigdy ;) , czy VCDS nie pokazał by wtedy na grupę silnika? . W ub. roku zaraz po zakupie byłem nim na przeglądzie i facet zwrócił uwagę na to, że są nowe cewki zapłonowe (chyba Bosch), pogratulował,...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
szczelina cewki zapłonowej impulsów cewki zapłonowej przegrzanie cewki zapłonowej
sweex odtwarzacz wzmacniacz dwukanałowy wyłącznik ściemniaczem
połączenie miedź aluminium połączenie miedź aluminium
Wysypywanie się kawy z zaparzacza - przyczyny i rozwiązania Odcinanie pedału gazu w Skoda Octavia 2001 1.6 benzyna