Zainteresował bym się kostką stacyjki.
Zdjęcie kierownicy to konieczność. Trzeba mieć też odpowiedni ściągacz do tulejki pod kierownicą. Kostka ma jedną śrubkę, którą odkręcisz dopiero jak wyjmiesz stacyjkę. Pozdrawiam.
Trzeba zdjąć ściągaczem tą tuleję pod którą jest sprężyna. Podobno da się od drugiej strony po zdjęciu kolumny ale nie sprawdzałem.
Miałem te same objawy i na pewno do tego kontrolki w liczniku świecą niepełnym światłem. Typowa usterka passata, kostka stacyjki do wymiany chociaż ja osobiście ja naprawiłem poprzez podgięcie styków. Rozebranie i złożenie kostki prosta sprawa nic sie z niej nie wysypuje.
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Jak dla mnie na 95% kostka stacyjki do wymiany.
Ile lat ma Twój Passat ? Napisał że z 1993r. więc prosto policzyć:D Ja stawiam na kostkę w stacyjce. Powodzenia.
Może tak być, przy czym nie znając urządzenia, podziel sobie stacyjkę na część elektryczną - kostkę stacyjki, tu właśnie wyjmowaną https://youtu.be/TY-SqcmHPK8?t=352 , jak i tą bardziej mechaniczną, z której wyjęto kostkę stacyjki, za którą w dalszej części filmu robi śrubokręt. Kostka tak, ale i ten "śrubokręt" też się może przyblokować, złamać, i...
Gdzie mam usunąć ten stary smar w stacyjce czy kostce stacyjki? Kostka jest nowa więc po co ją rozbierać? Wcześniej na starej kostce chodziło leciutko, tylko że padła - nie było styku.
kostka stacyjki lub wiązka instalacji- silnik- sterownik.:!:
Kostka stacyjki
Pomijając już tą "diagnozę " bo ona i tak nic nie da ,czas przejść do zgadywanek. Choć dziwie się że nikt na to nie wpadł ,ja też nie. 😂 Kostka stacyjki?
Stacyjka odbija po tym gdy odpalisz auto? Za każdym razem? Może uszkodzona kostka przy stacyjce.
To jest passat B6, tam nie ma kostki stacyjki ze stykami, jest ELV https://obrazki.elektroda.pl/4964667100_...
Ewidentnie kostka stacyjki pracuje jak chce. Od jej sprawdzenia ewentualnej wymiany bym zaczął.
Ja nie wiem czy to siedzi stacyjka ?
Sam zawór "stop" na pompie wtryskowej, bądź kostka stacyjki. Najłatwiej małą żaróweczką sprawdzić, czy jest zasilany .
Dzień dobry, już od ponad roku mam problem z odpaleniem passata b4 2.0b g 1994r, a konkretnie to jak kluczyk daje na zapłon, jest brak reakcji, zegary się nie palą, klima itp. A jak próbuję palić, to rozrusznik kręci, ale nie pali. Dodam, że paliwo i iskra są, akumulator nowy i w pełni naładowany. Już próbowałem reanimować passata, wymieniając kostkę...
Sprawdziłbym kostkę od stacyjki .
Kostka stacyjki do wymiany.
Najprawdopodobniej padły styki w stacyjce spróbuj dostać się do stacyjki i dociskając kostkę przekręcić kluczyk. Dodano po 14 http://lediker.pl/vw-passat-b4--naprawa-...
I wszystko jasne - jest tak jak napisałem. Na tych czerwonych z niebieskim paskiem jest kl 30 - stały plus. Na czerwonym powinno być 12 v po stacyjce - kl15.
kluczyk Ci się w stacyjce nie zacina, ciężko chodzi? Jeśli miałbym strzelać to postawiłbym na kostkę stacyjki.
Sprawa załatwiona była wypalona kostka stacyjki
https://obrazki.elektroda.pl/9302529200_... Bezpiecznika nie ma, są 2 przekaźniki, jeden powiązany z czujnikiem pedału sprzęgła (nie we wszystkich samochodach), drugi sterowany z modułu komfortu, ale imo poległa kostka stacyjki
Kostka stacyjki.
Kostkę stacyjki sprawdzałeś?
Jeżeli auto nie reaguje na przekręcanie kluczyka w stacyjce to do wymiany jest kostka stacyjki.
Co to znaczy elektryka działa? Be zapłonu nie wiele tam działa. Albo kostka siedzi albo ułamał się trzpień w stacyjce. Auto kręci? .Do sprawdzenia linie 30-15 na kostce stacyjki.
Żaden. Rozrusznik jest bezpośrednio połączony z kostką stacyjki.
Może być jeszcze kostka stacyjki.
może być terz stacyjka, robilem coś podobnego w AUDI 80, poprzekreceniu stacyjki rozrusznik kreci ale ale odłanczało napiecie na cewke i nie chcał zapalic, na pychanie było problemów, sprubój go zapalić na pycha jeżeli odpali to stacyjka do wyminy a konkretnie kostka elektryczna stacyjki.
Wymień , kostkę stacyjki
Czyli kostka stacyjki do wymiany.
Witam, sprawdź czy na przewodzie pojawia się napięci zawsze po przekręceniu kluczyka i będziesz wiedział czy to wina po stronie auta (kostki stacyjki) czy też samego radia.
Masz Kolego do wymiany kostkę stacyjki.
Czy jest prąd na zacisku 30 kostki? To dla fachowców; tu raczej: "na {czerwonym}".
Trzeba sprawdzic czy po wlaczeniu zapłonu pojawia sie napiecie na wtryskiwaczach +12V.Mozliwe ze cos z kostka stacyjki.
No więc wymień kostkę stacyjki.
Passat B5 to nie to samo co skoda citigo, ale przypadek był taki, że padła kostka stacyjki i objawy były identyczne. Wiem z autopsji.
Kostka stacyjki.
według mnie może to być wina kostki stacyjki
Z tego co piszsz wnioskuje ze niestety ale konczy ci sie kostka pod stacyjka. Obejrzyj ja dokladnie bo jak ci sie pojawil pierwszy objaw to mysle ze przy dalszej eksploatacji ( problem sie bedzie nasilal ) w koncu go nie odpalisz. Sama kostka kosztuje wg. katalogu 12 zl. Pozdrawiam.
Sprawdź kostkę stacyjki
proponowałbym sprawdzić stacyjkę a dokładniej mówiąc kostkę jeżeli jest wymienna, miałem dokładnie to samo w passacie styki były wypalone i przy uruchamianiu rozłączało zapłon
Sprawdź kostkę stacyjki.
Nikt nie pomoże bo tam nie było fabrycznie immo. Zakładając że ten wynalazek działa, to padła kostka stacyjki.
Kostka stacyjki cobila cała robotę
Sprawdź kostkę stacyjki.
Witam wszystkich zainteresowanych. Po wymianie kostki stacyjki problem ustąpił.
Kostka stacyjki do wymiany.
Moduł wymieniłem jakiś miesiąc temu kable są ok wymieniłem też kostkę stacyjki
Pewno kostka stacyjki do wymiany
przyczyną było uszkodzenie kostki w stacyjce po wykręceniu rozebraniu i oczyszczeniu kostki wszystko jest ok .
A mógłby mi ktoś opisać mniej więcej jak dostać się do kostki?
To sprawdz czy po wlaczeniu zaplonu masz wszystkie napiecia na kostce stacyjki. Grupa VW i kostki stacyjki to nieporozumienie.
Winowajca byla kostka stacyjki. Temat do zamknięcia.
Takiego napięcia trzeba będzie poszukać przy kostce stacyjki, prawdopodobnie na pinie z oznaczeniem 86s.
a kiedy gasnie w momencie jak puszczasz kluczyk??? bo jesli tak to kostka pod stacyjka
winna była kostka przy stacyjce .Zamykam temat
wyglada to jednak na kostkę w stacyjce
jutro rano sprawdze ten przewod bo o tm nie pomyslalem bo spaliła mi sie kostka od stacyjki
Szczerze to nigdy nie sprawdzałem tego w takim pasacie. Ale jak tranzystor nie jest w ECM tylko cewce/ cewko module to sygnał leci przeważnie 4-5 v o bardzo niskim natężeniu i jest to plus. Do tego potrzebna jest próbówka LED . Dodano po 5 NIe wiem czy to ma związek z twoją usterką ale w tych wozach do kontroli koniecznie kostka stacyjki . Możliwy zanik...
to kostka stacyjki.... lub uszkodzona płetwa napędzająca stacyjkę
Ale te za 30 zł podobno nie wytrzymują ani miesiąca. Ja mam rozwaloną stacyjkę z kostką.
sprawdz kostke od stacyjki i kable do niej doprowadzajace mozliwe ze sie wypalily i obejrzyj dobrze skrzynke bezpieczniowa sorry za brak wiedzy ale gdzie znajduje sie kostka od stacyjki ?
Obawiam się czy nie jest przyszczypany jakiś z kabelków zapłonowych, czyli linii "15". Mogło to spowodować zniszczenie styku w kostce stacyjki. Nie jest on zabiezpieczony zadnym bezpiecznikiem i tak się może zdarzyć. Czy pod słowem "światła" Kolega rozumie pozycje, czy reflektory? Reflektory są z linni "X" a więc innego styku kostki stacyjki.
Kostkę stacyjki sprawdzałeś?
Sprawdź kostkę stacyjki bo czasami szwankuje.
A światła np są?Kostka stacyjki lub dokladane zabezpieczenie?
sprawdz czy ci sie nie odpial kabel od rozrusznika (cienki na wsowke). jesli to nie to to przychodzi mi na mysl jeszcze kostka stacyjki bo w poprzednich modelach passata byl i jest to notoryczny problem Już mam rozwiązanie. Nie był to kabel od rozrusznika ani kostka stacyjki. Był poluzowany przewód masy od silnika:) kostkę wymieniłem w pierwszej kolejności....
przekręcam kluczyk i zero reakcji, raz kontrolki się zaświecą i zgasną, a raz kompletnie nic, raz kręci ale nie odpala a raz w ogóle nie chce zakręcić Po tej wypowiedzi ja bym obstawiał kostkę stacyjki.
tez mam passata lecz w dieslu, co do rozrusznika to mam ten sam problem i jest to kostka stacyjki, nie polecam tych tanszych bo nie wytrzymuja zbyt dlugo...;/
Próbówka,nie miernik, w dłoń i począwszy od kostki stacyjki badanie zasilań.
Wszystko wskazuje na uszkodzenie kostki w stacyjce. Pozdrawiam.
Sprawdź sobie prądy i samą kostkę przy stacyjce.
Jeśli przy radiu nic nie kombinowane to kostka stacyjki nie działa poprawnie. Dopóki na 86s będzie plus to brzęczyk świateł nie zadziała. Czyli mam rozumiec ze kostka stacyjki do wymiany?a co to jest 86s?
Będę zgadywał: kostka stacyjki. Trzeba zrobić pomiary jak kręci i nie odpala.
Ewidentne uszkodzenie stacyjki. Kostka zapłonowa do wymiany .P.
Czarny przewod plus po stacyjce
kiedy lapie rozruch? na końcu i musisz mocno przekręcić kluczykiem? jak tak to kostka, no i zobacz, czy bolec, który kręci kostką nie jest przegiety
Zobacz jeszcze na kostkę stacyjki bo w passatach lubi się sypać, sprawdź czy w kostce na czarnym przewodzie pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka. Pozdrawiam
Do sprawdzenia kostka stacyjki miałem podobny problem w Passacie.
Jaka kostka stacyjki ?! Kup używke, sama stacyjka. Nie trzeba jej programować. Kosztuje grosze
Spróbuje innym kluczykiem odpalić auto, moim zdaniem może być problem z zanikiem zasilania przy uruchamianiu. Problemem może być kostka stacyjki lub przekaźnik 109 tak jak to napisał kolega
Najpierw wymień kostkę stacyjki - potem zajmiesz się wskaźnikami. Pozdrawiam.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Ta naprawa to taka sztuka dla sztuki. Ja ostatnio naprawiłem kostkę stacyjki Passata B5 w międzyczasie jak czekałem na nową ze sklepu, w końcu ją włożyłem z powrotem bo na pewno podziała dłużej niż jakiś zmiennik.
Ja bym sprawdził masy i klemy na akumulatorze, ale mam wrażenie że to może być winna kostka stacyjki. Koszt wymiany kostki stacyjki w sumie niewielki a może to być właśnie przyczyną takiego zachowania.
Koledzy zechcą zwrócić uwagi na zapalające się kontrolki, auto traci zasilanie, tu i tylko tu należy szukać przyczyny. Więc przekaźnik systemowy lub kostka stacyjki do wymiany.
Potwierdzam z kostką od stacyjki, miałem to w golfie. Koszt kostki to ok. 30zł .
A czasami nie gasną tobie kontrolki podczas kręcenia. Czasami kostka w stacyjce daje takie efekty.
No tak. Tylko jeszcze powiedz czy po np. 10min. też możesz powłączać to o czym piszesz. W autku masz takie coś jak BSI i ono podtrzymuje niektóre systemy... Poczytaj troszeczkę a poza tym jeśli cały czas masz te prądy to może prawdż (podmień?) kostkę stacyjki... Pozdrawiam. :)
Kupujesz samą kostkę (nie całą stacyjkę). Koszt kostki (oczywiście nie oryginału w serwisie VW :) ) ok. 20zł.
Kostka stacyjki chyba, sprawdź wszystkie prądy na kostce stacyjki które są po załączeniu zapłonu, odpal auto i sprawdź czy żaden się nie stracił.
Kostkę stacyjki sprawdzałeś? Jak wszystko gaśnie? Da się włączyć zapłon?
miałem kiedyś podobny przypadek po niefachowym montażu radia w passacie'97,jakiś garażowy elektryk połączył przy oryginalnej kostce passata stały plus i plus po stacyjce razem i część modułów samochodu odbierało to jak przekręcony zapłon mimo,że kluczyk był wyjęty,pierwszym zauważalnym objawem był problem z centralnym,może to ci w czymś pomoże.
Kostka w stacyjce lub przewód do bendiksa (rozrusznik)
A nie kostka stacyjki szwankuje? Nie puszcza +12V na przekaźnik pompy? Zapytałbym też o masę dla silnika pompki lecz nie wiem, w jaki sposób umasowiona jest pompa w tym modelu. Zaczął bym od pompki na krótko aby wykluczyć jej awarię. Potem, jednak podmienił bym przekaźnik na inny. Następnie, probował bym ominąć na chwilę zasilanie w kostce stacyjki...
Ok, dzięki za wyjaśnienie. Mam jeszcze jedno pytanko. Czy oryginalnie do omawianego radia w wiązce były 2 przewody ze stałym plusem czy tylko jeden i jakiś rodzaj mostka przy kostce? Generalnie w grupie VAG z tamtych lat powinien być jeden lub dwa plusy stałe (opisane jako kl30 i SAFE) i jeden plus "po zapłonie" (opisane jako 86S lub S, gaśnie po całkowitym...
Prawdopodobnie kostka stacyjki do wymiany. Ty wiesz co piszesz?Przeczytaj dokładnie jaki to samochod i niewprowadzaj ludzi w błąd.
kostka stacyjki passat stacyjki passat passat stacyjki
wciskaniem klawiszy smbus controller akumulator fotowoltaika
BMW 218d Gran Tourer – fałszywy komunikat awarii tylnego lewego światła, diagnostyka FRM Philips PerfectCare Elite GC9620 – brak pary, awaria pompy JYPC-3, odkamienianie, diagnostyka