Do sprawdzenia silnik, kostka silnika, prądniczka tacho
Sprawdź kondensator, kostkę silnika, prądniczkę tacho.
Błąd E21 jak zwykle jest związany z silnikiem, (sprawdź szczotki, prądniczkę tacho, kostkę silnika oraz okablowanie).
Trzeba sprawdzic polaczenia tacho z elektronika, ponieważ takie objawy daje brak kontaktu elektroniki z sygnalem tacha. Chodzi o kostki, oraz samo tacho, po podgrzaniu suszarki, a były przypadki gdy tacho dostawalo przerwy w wyniku nagrzania.
Błąd związany z silnikiem, sprawdź szczotki, prądniczkę tacho, kostkę silnika i okablowanie.
Witam, Przepiąłem pin11 do pin6 i obrotomierz zadziałał:) Posiadam silnik AHD. Wszystko się zgadza z powyższymi schematami. Co do kostki tacho to dlaczego opisali go RPM?
Programator do rozebrania i wyczyszczenia styków trochę upierdliwa ale do zrobienia ;) A do obrotów tacho i kostki sprawdź.
Zwarcie w kostce silnika, uszkodzona cewka tacho i do wymiany dwa rezystory 13k. Spalone rezystory to skutek.
Zasilanie do kostki, złącza obok żółtych tacho. Kondensator bardzo wygodnie bo są osobne dwa przewody -niebieski i brązowy.
licznik sterowany jest elektronicznie kostki do tacho są jak do radia (jedna biała jedna żółta)
E52, czyżby problem z tachometrem który w połowie prania traci sprawność? Zmierzę miernikiem jak się miewa podczas dowolnego cyklu pralniczego. Podłącz omomierz pod uzwojenie tacho na kostce silnika, podgrzewaj porządnie tył silnika tam gdzie tacho suszarką do włosów, jeśli rezystancja uzwojenia podczas grzania będzie mocno się zmieniać lub dojdzie...
sprawdz mase zasilania tacho ,cienki przewód od wyłacznika akumnatorów do kostki tacho
Jak mnie pamięć nie myli to na d8 są impulsy. Możesz więc wykorzystać dowolne wyjście z impulsami do tej kostki np b7 czy b8. Pytanie jeszcze jaki tacho masz i co o nim wiadomo bo jak na razie wiemy że wywaliłeś 1319. Jak jutro znajdę czas to sprawdzę co tam dochodzi.
Na początek: zmierzyć długość szczotek, muszą być dłuższe niż 10mm, kostkę silnika - jakość styków, prądniczkę tacho, do sprawdzenia również grzałka.
F06 to właśnie ten magnes, a dokładnie to błąd tacho. Na kostce silnika dwa najcieńsze przewody (powinny być czerwone) podłączając woltomierz AC i energicznie kręcąc wałkiem generuje się od 1 do kilku wolt. Samo tacho jest na silniku po przeciwnej stronie koła pasowego. Sprawdź połączenia na module i zimne luty. A szczotki jakie są długie?
Witam Ja zakladalem navi do Iveco ale mam tam 12 V instalacje Ten plus po zaplonie mozesz sobie pominac bo jest nie potrzebny. Sygnal predkosci mozesz wyciagnac sobie z Tachografu z pinu B7 zółta kostka w tacho 7 pin. musisz niestety zerwac plaby od tacha i czeka cie nowa legalizacja. Nie wiem tylko i musisz sobie to sprawdzic czy z pinu B7 wychodzi...
Rozumiem że bezpiecznik również znajduje się przy akumulatorach w tej skrzynce? dokładnie tak to powinno wyglądać bo jeśli masz główny wyłącznik prądu to po jego zadziałaniu tachograf nie może się wyłączyć więc szukaj tego przewodu w tych okolicach Zdarza się że przewody łamią się pomiędzy ramą a kabiną na to miejsce też możesz zwrócić uwagę Tachograf...
duzo aut kupowałem z toll colect i wyrzucałem to to były specjalne fabryczne kostki przedłuzajace przewód od tacho i nic nie trzeba było robić.
Przekładka licznika z tacho na zwykły, Master 2,5 D, 2000r. Proszę o pomoc w podłączeniu kostek do zwykłego licznika.
Jeśli kręci tylko raz i do tego robi to szybko jakby próbowała wirować, to masz uszkodzenie obwodu tachometru, czyli jak wyżej wspomniane tacho - przewody - moduł. Tacho pomierz na kostce silnika, ponadto zdejmij te z motoru i sprawdź czy magnes pod cewką cały jest. Jeśli tam będzie ok to pro forma przewody do sprawdzenia, ale w zasadzie można moduł...
zimne luty na module w części obwodu prądniczki, kostka tacho, samo uzwojenie tacho silnika może być uszkodzone, spotkałem także uszkodzenia wirnika silnika jak u Ciebie i wtedy do 100% diagnozy wstawiałem inny silnik, na próbę..
1kΩ sprawdź silnik na przebicie w kostce prawdopodobnie napięcie z silnika poszło na tacho nalot z węgla szczotek zrobił przebicie.
A sam silnik- kostka przyłączeniowa,tacho?
Kostka silnika przyczyną. Skutek, zepsuty moduł (obwód tacho). Po co tu więcej ględzić i się pytać? Przyczyna pośrednia - wyciek wody na kostkę silnika. Finito. Szukać wycieku, naprawić kostkę i moduł, o ile pytający potrafi, i wszystko w temacie. Maszyna prosta, jak drut. Tylko niekoniecznie dla laika, który zadaje tutaj pytanie. Nie nam to oceniać....
Jest to błąd związany z silnikiem i jego elektroniką, sprawdź dokładnie silnik-szczotki, komutator, kostkę, prądniczkę tacho, jakość połączeń od silnika do modułu, sprawdź czy nie ma zimnych lutów na module itd.
sprawdź kostkę silnika dokładnie czy nie ma śladów zalania czy nie poluzowana jest jakaś wsuwka Czasem zdarza się że konektorki te "męskie" w kostce silnika, cofają się przy wkładaniu złącza, a najczęściej traci połączenie tacho (niskie napięcia). Trzeba sprawdzić połączenia na kostce silnkowej modułu.
Prawdopodobnie uszkodzone tacho i elektronika na skutek zwarcia ząłącza silnika.
Wygląda na to że spalił się obwód tachometru.Są różne przyczyny, może dostała się woda do kostki silnika , może przetarł się przewód wiązki silnika , może przebiła do masy ceweczka prądniczki tacho , musisz to sam sprawdzić wszak jesteś przy pralce.Sprawdź oporność cewki tacho ,znajduje się pod szczotkotrzymaczem.Sprawdź też przebieg drogi wiązki silnik-moduł...
Mam problem w nowej Scani R450 z tego roku. Podłączyłem sie w C300 v1 4g od scani z kostki E89.F widze tam wszystko poza pinem 8 z tacho kostka D. Pociągnąlem przewod ale mimo to dane nieczytelne. Jakieś porady?
wcale nie jak nie masz tam lużnej żółtej ani białej kostki to najlepiej założyć zegary bez tacho powinno smigac sprawdz w swoich kostkach jak dobrze pamietam biala kostka piny 2 i 12 to są od impulsatora jak je masz to wstawiaj zwykły licznik
Do sprawdzenia silnik (tacho, kostka podłączeniowa) i moduł.
Jeżeli deska bez TACHO jest również od LT35 to wystarczy wpiąć obie kostki i po sprawie. Trzeba dokupić czujnik prędkości , zamocować zamiast impulsatora do tacho i wpiąć w wolne miejsca w kostce (to tylko dwa kabelki) jeden do masy a drugi pod pin pracujący z licznikiem prędkości VDO.
To, że procesor jest w krainie wiecznych prądów jest oczywiste, natomiast nie trafiłem na takie lub podobne uszkodzenie w/w modułu. Co bym obstawiał? Zwarcie tacho lub kostki silnika -> bum.
Wysokie napięcie poszło po przewodach od tachogeneratora. Bo zasilanie silnika i sygnał z tacho idzie jedną kostką. Tachogenerator to taka mała ceweczka na silniku która generuje sygnał o obrotach wirnika. Zobacz jak podawane jest to napięcie do procesora. Pomierz elementy na płytce. Jeżeli procesor nie uległ uszkodzeniu to sterownik da się uratować....
Zazwyczaj w kostce silnika jest taki układ : 1 i 2 -tacho 3 i 4 -wirnik 5,6,7-stojan 8 i 9 -zabezpieczenie termiczne Pomierz to solidnie .
Mam kłopot z przeglądem w kupionym transicie. Na zegarach nie wyświetla się całkowity przebieg auta. Ten tylko na tachografie, który chcę usunąć (DMC do 3500 kg). Tachograf VDO na konsoli środkowej. Do tacho wchodzą 3 kostki: biała, żółta, czerwona. Wypięcie ich nic nie zmienia. W serwisie tacho mówią, że symulator nie załatwia sprawy, zalecają wymianę...
Witaqm Dlaczego kabelki z tacho zostały wyrwane ? wyprowadzenie tych kabelków jest na kostce silnika , i tam należało zmierzyć oporność i generowne napięcie . Przewody w tacho powinny być pewnie i mocno zamontowane , należy tak je zamontować . Należy rezystancje tacho sprawdzić po nagrzaniu silnika , bo wtedy może zanikać ( przerwa w uzwojeniu lub podłączeniu...
Sygnał z czujnika prędkości na 99% masz w kostce (tacho) ; Hamulec ręczny (włącznik) jest pod dźwignią hamulca) dostępny po odkręceniu nakładki tunelu środkowego) ; Czujnik biegu wstecznego można wpiąć się na wysokości przedniego lewego słupka (nie znam koloru kabla) ale miernikiem łatwo sprawdzić wiązka powinna iść przy lewym progu. Na kablu pojawi...
Chcę podłączyć DX-R 70 do w/w auta czy orientuje się może ktoś czy jest tam już wyprowadzony do kostek sygnał tacho. Dziękuje pozdrawiam
A silnik poza pralką sprawdzony? kostka silnika? wiązka? tacho?
Od tachografu jest czujnik (typ 2171) w skrzyni na 100%. Jak miałeś tachograf to nie było przebiegu dużego na liczniku? Tylko na samym tachografie? Napisz ile kostek wychodzi z tacho. Sprawdz czy jest pin A4 i A8 (CAN - biała kostka) czy D6 (k-line - brazowa kostka). Sprawdz tez czy jest zajety pin B6 lub B7 (żółta kostka).
Na start do sprawdzenia szczotki, kostka przy silniku, tacho na uszkodzony magnes.
Obwód tacho masz uszkodzony, sprawdź czy kostka silnika nie ma nadpaleń lub czy nie została zalana. To co widzisz na module to tylko skutek przyczyny musisz szukać. Pierwszy to chyba 33 ohm. Ten po prawej na zdjęciu. Co do drugiego to sprawdzę i napiszę po pracy.
Po padnieciu baterii tacho musi się podnieść. Jeśli pada bateria wewnętrzna jedynym skutkiem jest przedstawiona data i czas. Otwarcie obudowy polozylo tacho. Nadaje się na recykling :) Napięcia do kostki dochodzą? Najczęstszą przyczyna uszkodzenia tacho jest zalanie wodą z górnej lampki obrysowej.
Zajrzyj do kostki zasilającej silnik Jak jest wypalona to sprawdź też tacho na silniku i moduł sterujący pralki bo to często rozległe uszkodzenie.
Sprawdź silnik poza pralką, sprawdź prądniczkę tacho, kostkę, okablowanie od silnika do modułu.
Wypnij kostkę z modułu ECAS. W module przebity transil.
E21 Silnik zablokowany: Pomimo podawania napięcia na silnik brak sygnału z prądniczki tacho. Pralka przerywa program i wyświetla symbol E21. - Uszkodzony silnik (prądniczka tacho, wyłącznik termiczny lub uzwojenia) - Wyciągnięta kostka silnika; - Rozwarty wyłącznik termiczny na skutek przegrzania silnika.
Sprawdź prądniczkę tacho, kostkę silnika, połączenia silnik-moduł.
Może po zwarciu na kostce silnika które spowodowało spalenie układu wejściowego z tacho na sterowniku również cewka tacho uległa uszkodzeniu. Jak zmierzyłeś że pralka nie wchodzi na obroty powyżej 800? Czy mierzysz rzeczywiste obroty bębna czy tylko wnioskujesz z faktu że powyżej nastawy na 800 obrotów pralka nie realizuje prawidłowo wirowania? A może...
E21 Silnik zablokowany: Pomimo podawania napięcia na silnik brak sygnału z prądniczki tacho. Pralka przerywa program i wyświetla symbol E21. - Uszkodzony silnik (prądniczka tacho, wyłącznik termiczny lub uzwojenia) - Wyciągnięta kostka silnika; - Rozwarty wyłącznik termiczny na skutek przegrzania silnika. Czy pralka wykonuje jaki kolwiek obrót ?
Sprawdz czy masz w brazowej kostce kabel na pinie 1, bo cos mi sie wydaje ze ktos zlaczyl 3 potrzebne kable uzywajac tych zoltych kostek. Aby wywalic tachograf nalezy: 1 wymienic zegary na takie z samochodu bez tacho 2 zrobic 3 mostki pomiedzy kostkami badz polaczyc przewody z odpowiednich miejsc: kostka biala --->A kostka zolta --->B kostka brazowa...
Do sprawdzenia silnik - szczotki, tacho, kostka, i jego sterowanie - triak.
Do sprawdzenia silnik, prądniczka tacho, kostka na silniku oraz okablowanie do samego modułu.Pozdrawiam.
Podmień tacho.Sprawdź kostkę przyłączeniową silnika oraz połączenie tacho przy module.
F- 01 Triak silnika - zwarcie Do sprawdzenia: Złącze J9, Kostka silnika, Moduł,Prądniczka tacho
Kolego, idź za kablem, sprawdź pierwsze 0.5 m od wtyczki na dole i później przy tacho kostki, zobacz czy masz przejście z kostki -can- przy tacho do kostki impulsatora, jeżeli są ok kable ,impulsator do wymiany/ podmiany, pasek jest zwykły żaden cudowny i nie ma napinacza, zakładasz na duże kolo i tak jak tylko można na kolo klimy sprzegiełko, później...
Witam!!! Potrzebuję pomocy w zakresie dokręcania kilometrów w ciężarówce iveco stralis w aucie zainstalowany jest fabrycznie tachograf-szuflada chyba kienzle problem polega na tym że wpinam się generatorem gala do żółtej kostki umiejscowionej w tacho do złącza nr 3 jest to wejście od impulsatora za skrzyni. Problem tkwi w tym, że licznik przekręci się...
Witam. Obejrzyj dobrze kostkę silnika i tacho przy silniku, jeśli tam wszystko w porządku to wina leży w module.
sprawdź silnik tacho . sprawdź kostkę silnika (szczególnie tacha). sprawdź wiązkę (silnik moduł) . sprawdź moduł (triak, sterowanie tacho )
Na 100% jest w kostce radia
Aby sprawdzić oporność tacho wystarczy wypiąć kostkę silnika i na niej sprawdzić. Czy pralka stoi na czterech nogach stabilnie i nie kołysze się?
Witam mam to samo , ma ktoś rozpiskę licznika na 4 kostki?
Do sprawdzenia szczotki, kostka, połączenia i prądniczka tacho.
Sprawdź silnik-kostkę połączeniową i prądniczkę tacho.
Poszukaj spalonego bezpiecznika prawdopodobnie przy przecinaniu zrobił zwarcie lub później się coś zwarło i dlatego rozrusznik nie ma napięcia, natomiast kilometry żeby ruszyły potrzebny jest tachograf lub odpowiednio zaprogramowany symulator tachografu. Kostki od tachografu nie maja nic wspólnego z rozrusznikiem.
Przyjedz do mnie to ci zrobię za 150 i bez wymiany impulsatora. W każdym momencie wtedy mozesz wpiąć licznik albo tacho bez żadnych przeróbek. Wszystkie kostki pozostają na mejscu.
Sprawdź jakość połączeń cewki tacho w kostce silnika i na module
Może być też brak styku kostka-płyta elektroniki złącz tacho
Sprawdź obwód tacho w kostce silnika od strony modułu.
Problem rozwiązany. Przynajmniej (odpukać) na razie. Po przeczytaniu ze 20-tu wątków na temat silników i prądniczki tachometru pomierzyłem prądnicę (u mnie 30 Ohm, przy kręceniu bębnem napięcie jakieś 1,5V) i dogiąłem styki na kostce silnika/tacho przy kontrolerze. Od tego momentu pralka zaczęła pracować normalnie. Pozdrawiam, Piotr
Ja kupilem ducato 2007 z instalacja fabryczna tacho tylko turek jak sprzedawal odcial razem z kostkami skutkiem czego przestal dzialac licznik. Zeby przywrocic dzialanie trzeba bylo odtworzyc kostki i zalozyc symulator tacho. Zaglebiajac sie w temat dowiedzialem sie miedzy innymi ze w moim przypadku sygnal z impulsatora zamieszczonego w skrzyni biegow...
Witam, przegrzane uzwojenie wirnika, wymień najlepiej cały silnik niekoniecznie nowy, moźe być od innej pralki byle mocowanie pasowało i był na 6 konektorów, porównaj rozkład wyprowadzeń i ewentualnie poprzekładaj męskie konek. w kostce silnika tak źeby pasowały, najwaźniejsze są wyprowadzenia prądniczki tacho reszta jest mniej ważna, w razie omyłki...
czyli winą jest Triak silnika - zwarcie Do sprawdzenia: Złącze J9, Kostka silnika, Moduł,Prądniczka tacho
nie wykryłem nic poza tymi do pralki nie mam fizycznego dostępu Wiem o tym, a raczej tak myślałem ( sam tak mam za każdym razem) lecz wiedz, że to tylko wynik powstały. Natomiast skutki przyczynowe (na te styki wchodzi tacho), a zatem trzeba sprawdzić czy cewka tacho nie ma zwarcia lub nie powstało coś na kostce przyłącza silnika (zalanie czy wypalenie)....
Chciałbym dodać do tematu, że kondensator ma mieć 100nF nie 10nF gdyż w takim przypadku pralka źle dobiera obroty i szarpie z pełnym ładunkiem. Dodam, że u mnie spalona była też dioda Zenera (zwarcie), która jest w układzie pomiarowym tacho (Ph4148). Oczywiście jest to tylko usunięcie skutków awarii, a przyczyną było zalanie wodą kostki silnika, spalenie...
Witam. Dociśnij piny kostki silnika na programatorze ewentualnie tacho na silniku się przegrzewa. Pozdrawiam dosiego roku.
Do podłączenia RNS-D potrzebuję wyprowadzić przewód GALA. Nie miałem oryginalnego radia więc tego przewodu nie mam. Znalazlem schemat zegarów do B6, z którego wynika, że piny 6 i 21 z zielonej kostki to Tacho Ausgang 1 i 2 a pin 5 to Tacho Eingang. Oczywiście wszystkie z tych pinów były puste. Mam akurat pasujące piny do licznika więc szybko podłaczyłem...
Podepnij Davie, wejdź w General, potem w CAN i dalej w CAN communication test. Pokaże listę wszystkich magistrali CAN w tym aucie i ich status (OK albo NOT OK). Po wejściu w tą magistralę CAN która ma status NOT OK możesz zobaczyć który sterownik w tej magistrali CAN nie ma komunikacji z CAN (bo np. jest odłączony albo nie ma zasilania). Jeżeli to ostrzeżenie...
Sprawdź dokładnie tachometr,może coś sie dzieje z magnesem (poluzowany,pęknięty), sprawdź jakość połączeń przewodów z tacho w kostce silnika
Po 7 latach marazmu wskazówka ruszyła - dobrze pokazuje prędkość i kilometry też nabija. Okazało się że do impulsatora nie przychodzi + po zapłonie na styk 1. Nie było przejścia na tym pinie od czarnej kostki umiejscowionej za akumulatorem. Po wstawieniu nowego kabla wskazówka ruszyła. Po przekopaniu całej instalacji okazuje się że jest ona u mnie zrobiona...
Witam gdzie szukać uszkodzenia na płytce sterownika jakie elementy są do sprawdzenia tacho magnes ok. kostki i przewody i szczotki ok.
Sprawdź triak w module , potem prądniczkę tacho ( z tyłu silnika ), oporność cewki tacho , magnes , kostkę silnika , czy nie ma zwarć przewodów .
A czy stało się to może po legalizacji tachografu, pytam bo miałem kiedyś taki przypadek. Serwisant od tacho nie wpiął brązowej kostki pod tachograf i tak się działo. Rozkręć deskę i sprawdź czy wszystko jest na swoim miejscu. Pozdrawiam
Od kilku miesięcy silnik czasem działał a czasem nie. Ponadto zdarzało mu się, że na praniu ruszał nagle "z kopyta" jakby chciał wirować. W końcu całkiem przestał działać. Szczotki wymieniłem na nowe ale bez efektu. W kostce silnika jest 8 zacisków. Opisane są one od nr 1 (górna część kostki) do nr 8 (dół kostki). Zmierzyłem na nich takie R: Nr 1, 2,3...
Natknąłem się na podobny problem - odpalona ścieżka masy od tacho. Jedynym powodem odpalenia ścieżki może być przepływ prądu skutkiem zamoknięcia kostki na silniku. Kontakty tacho blisko kontaktów sieci. Odciąć przewody tacho od kontaktów, połączyć bezpośrednio do przewodów z wiązki , dobrze zaizolować i umocować tak by nie miały kolizji z paskiem....
Tacho jest na 24V tak więc tylko do aut z instalacją 24V, kostka A (biała) rozpiska pinów: 1-Stały "+" 2-"+" po światłach 3-"+" po stacyjce 4-"+" po głównym włączniku prądu tzw."hebel" 5-Stała masa"-" 6-masa "-" Kostka B (żółta): 1-"+" przetwornika 2-"-" przetwornika 3- sygnał dodatni przetwornika 4-kod przetwornika Powodzenia przy podłączaniu :)
Witam mam problem z VW LT 35 a dokładnie z licznikiem. Było tacho a zmienilem licznik na bez tacho w liczniku znajdują sie 3 miejsca na kostki dwie kostki mi pasuja a trzeciej niebieskiej niemam wogule. Kupilem niebieska kostke ale teraz nie wiem jak podlaczyc do niej przewody. Czy ktos wie jakie kolory przewodów maja byc a na ktorym pinie ???
Pralka po zapaleniu się i spaleniu kostki silnika. Jak to zwykle w takich wypadkach bywa poleciało po całości: silnik ocalał, ale z tachoprądniczki i jej obwodu nic nie zostało. poszukuję: - wartości R71 (patrz foto) - wartości R72 (patrz foto) - info na temat uzwojeń tachoprądniczki (cewka ze smażona tak, że nie dało się policzyć zwoi) - czy nawijać...
Przyjrzyj się bliżej modułowi , posprawdzaj czy nie ma zimnych lutów , szczególnie pod przekaźnikami , wymień kondensator MKP chyba o pojemności 1,5µF ,sprawdź czy na kostce silnikowej ale tej od strony modułu są przejścia stojana,szczotek i tacho aby wyeliminować przerwy na przewodach , odszukaj na module diodę Zenera 12V/1,3W i sprawdź czy odkłada...
Zatem 30 minut roboty 20PLN i zmywarka po dwóch testach auto i max programy grzeje i suszy. Dzięki serdecznie dla kolegi Peter falk za podpowiedź i precyzyjne namiary na właściwe tacho. W mojej zmywarce potrzebowałem wykręcić pięć wkrętów torx T20 zdjąć prawy bok i oczom mym ukazał się tył pompy. http://obrazki.elektroda.pl/1077940200_1...
A po co Ci schemat silnika? W kostce masz tak: 1,2 tacho 3,4 szczotki (wirnik) 5,6 stojan
Kostka A to główna kostka 8 pinowa zasilająca Tachograf 1 z brzegu. Kostki i podłączenie jest rozrysowane na obudowie tachografu.
Czujnik predości z 4 pinowego na 2 pinowego plus przepinowanie kostek przy liczniku.
Uszkodzony silnik (pradniczka tacho, wyłącznik termiczny lub uzwojenia) Wyciągnięta kostka silnika; Lub zablokowany beben Wykręcony magnes na osi silnka / tacho/
Może podpowiesz mi gdzie to jest i jak to sprawdzić? Czy to ta część z dwoma kabelkami, która jest przy ośce silnika? Proszę o pomoc. Tak to jest tacho, sprawdź jakość połączeń przewodów w kostce silnika i na module, zmierz rezystancję tacho.
No dokładanie i wyjmowanie prania albo pomoże albo nie. I trochę mija się z z sensem. Chyba że będę układał ręcznie pranie w bębnie :). Z tego co wiem w nowszych modelach jest kalibracja. W moim przypadku pasek jeszcze świeży, nie ślizga. Silnik mocny, tacho siedzi, kostki w porządku. Pompa wymieniona, było już ją słychać a i siły miała mało. W każdym...
Sprawdź dokładnie silnik , czyli szczotki , przejścia stojana , sprawność tacho , kostkę silnika . Sprawdź też na module elementy R71 i R72 oraz ścieżkę do nich prowadzącą.Sprawdź też czy spod fartucha nie wycieka woda.Są to podstawowe i obowiązkowe czynności do sprawdzenia w tym typie pralki . Nie zaszkodzi też sprawdzić grzałkę na przejście i upływność.Pozdrawiam.
Witam. Posiadam Sprintera 2.9 z 1996 roku i chcę założyć "tacho". Mam licznik oryginalny z "tacho" i impulsator. Co jeszcze potrzebuję i czy jak to podłączę, wszystko będzie ok.? Na liczniku są jeszcze dwie kostki, co tam idzie?
A sprawdzałeś tacho i połączenie z prądniczki do modułu (kostka silnika)? Moduł dostaje sygnał z tachometru? Pomierz napięcia na wyjściu tacho do modułu podczas pracy pralki.
tacho whirlpool sprawdzić tacho tacho whirlpool sprawdzi tacho zaśniedziałe kostki
zespół parzenia toyota corolla żarówki podłączenie wtyczki kolory
gwarant termostat grzałka wywalać bezpiecznik termostat grzałka
Zamiennik dla tranzystora IGBT IRG4BC30W IR 9A1B9903 MRC GD3N B60SD - Przetwornica ksenonowa, specyfikacja